Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Irák se chystá na válku už několik let

Několik nových indicií nasvědčuje, že Irák se minimálně poslední tři roky připravuje na válku. Zbrojní experti OSN oznámili, že při inspekcích v Iráku našli stopy po pašovaných zbraních. Libanonské úřady zadržely 12 tun armádního materiálu z Běloruska, určeného podle Bejrútu pro Bagdád. Německý soud řeší případ dvou mužů, obviněných z vývozu zbraní do Iráku a porušení mezinárodního embarga v roce 1999.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Anonym

Pravidla prosim!
 
Ale s tim mazanim prispevku je to zde jak u blbejch na pude. Nebylo by rozumne aby pitomci cenzori vylepili nejaka pravidla podle kteych jedou, aby ostatni vedeli co se smi a co ne. Nebo se jen cenzoruje podle toho jak se ktery cenzor vyspi, nebo ke ktere politicke strane se hlasi, nebo jako je ozraly, ci jakou ma zrovna kocovinu. Nejak mi unika smysl sem chodit a cist hovadiny o cenzorovanych prispevcich a nesmyslnych odpovedich na neco co bylo smazano. Zde se mazou naprosto nevinne veci zatimco neuveritelne veci zustavaji netknute.
 
Cenzori co takhle zverejnit nejaka pravidla???? Dole ctu, ze tohle je neredigovana a nemoderovana diskuze ctenaru! Mate alespon trochu predstavu o tom co ta slova znamenaji? Pokud ne tak doporucuji smazat predevsim ono upozorneni dole!!!! Vsadim se ale, ze vy radeji smazete tento prispevek Schvalne ukazte sve barvy zbabelci!!!
 
 
0/0
16.1.2003 3:21

Destructor

jiný titulek
USA, Rusko, Čína, Pakistán, Indie, Irak a Severní Korea se permanetně chystají na válu, protože vlastní, nebo vyvijí jaderné zbraně. 
Nejsem si jistej jestli Francie vlastní jaderné zbraně, určitě je vyvíjí a testuje, ale jestli je má ve výzbroji ... ??? Jinak by mě zajímalo, kdyby třeba Japonsko odstoupilo od smlouvy o zákazu vývoje, výrobě a šíření jaderných zbraní  a samo by je začalo vyvíjet, jestli by je amíci taky rozsekali .... ???!  
0/0
15.1.2003 11:23

Anonym

Re: jiný titulek
Francouzi zkousi jaderne zbrane jen aby se presvedcili, ze to funguje a o jejich zarazeni do vyzbroje se neuvazuje. Stejne jako ponorky maji jen na to, aby vyzkouseli jestli se da vubec dostat pod vodu, jeste se pohybovat a potom opet vynorit. Japonsko nemuze vyvijet zadne A bomby pokud si nezmneni ustavu a co umi si vyzkouseli na konci WW2, takze nepotrebuji nic zkouset! Amerika rozseka Temelin kvuli blbum jako ty.....!!!?
0/0
16.1.2003 3:35

Al Ladin

Nejen to
Irák se na válku nejen chystá, ale ve válce je od té doby, co na něj vyrukoval "taťka" Bush (a odvedl polovičatou práci). Celou tu dobu jsou sestřelována irácká letadla a bombardovány radarové základny. Arabové nejsou jako my, nejde jim o to, aby se soused měl hůř. Je pro ně čest zemřít v boji. Nebudou proto čekat se založenýma rukama na nějaké milodary ze západu. Budou se prát. Irák svůj boj pravděpodobně prohraje, Iráčané se ale budou bít dál a na pomoc jim přijdou ostatní Arabové, muslimové antiamerikanisté a anticokoliváci.
Proti státu, režimu a armádě se bojovat dá, proti terorismu to tak snadné není. Obábám se, že v boji s terorismem budeme muset nasadit takové "zbraně", že sami porušíme celou řadu mezinárodně uznávaných lidských práv a svobod. Bez toho boj s terorismem nebude účinný. Jsme ochotni tak daleko zajít? Jsme ochotni vytvořit všemocnou a všesledující mašinérii? Trofám si tvrdit, že naše humanita zašla tak daleko, že nás přivedla na pokraj sebezničení (kulturně-sociálního).
Historie nás učí, že na Zemi bylo již několik "věčných" říší. Byly ve své době jedinečné a svému okolí nadřazené. Vnitřní morální rozklad jim nakonec přivedl zkázu a porážku od "barbarů". Je naivní se domnívat, že dělení moci ve světě je ukončeno a jednou provždy dáno. Existence zbraní hromadného ničení tento proces nezastaví, jen jej činí extrémně nebezpečným. Válečné tažení proti Iráku ale snahu tajně vyrobit ZHN nezastaví, budou je vyvíjet jiní, a budou lépe utajení.
Volám proti válce. Ne proto, že bych se chtěl zastávat Saddáma Hussajna, iráckého režimu, muslimů či teroristů, ale proto, že se bojím důsledků. Bojím se toho, co proti naší kultuře a naší civilizaci rozpoutají.
0/0
15.1.2003 9:46

Šolim

Re: Nejen to
Ladine, díky za příspěvek, který je skutečně k zamyšlení a není jen snůškou nenávistných hesel.
Většinou s vámi souhlasím, akorát si nejsem jist, zda je lepším řešením nechat diktátora, aby si z nás dělal do nekonečna srandu. Jde tedy asi  spíše o volbu menšího zla.
Zda svrhnout Saddáma mě ani moc netrápí (časově omezený mandát je výborný vynález ). Jak však z Iráku udělat našeho spojence, si dovedu představit jen těžko. Narážím na to, že demokratické země z principu neumějí jiné okupovat (příklady: Německo, Japonsko,  J.Korea, Vietnam, Jugoslavie).
Ještě bych chtěl připomenout těm, kteří tak moc nenávidí USA a jejího prezidenta, že ve válce jsme i my. Tzn. měli spíše propagovat názory, politické strany a osobnosti, kteří nás () budou směřovat ke spravedlivějšímu jednání. Trochu mi to připomíná, jak jsme pod peřinou nadávali na Brežněva. Naštěstí to teď můžeme říkat veřejně a to především díky USA.
0/0
15.1.2003 10:43

Evropan

Re: Re: Nejen to
JAK VÍŠ, ŽE SADDÁM JE DIKTÁTOR, NA ORIENTĚ JSOU JINÁ MĚŘÍTKA
0/0
15.1.2003 11:08

Šolim

Re: Re: Re: Nejen to
Klidně si dosaďte monarcha, vůdce, ..  V tomto případě označení Saddáma není tak důležité. Důležité je, že díky absolutní moci má i absolutní zodpovědnost.
0/0
15.1.2003 15:08

Al Ladin

Re: Re: Nejen to
Celý problém je v tom, že jim zase my (Němci, Britové, Američané, Rusové atd.) prodáváme technologie na výrobu zbraní, či přímo zbraně dodáváme. Všechno hezky načerno, tj. s vysokým rizikem, a tedy s vysokým ziskem. Je to naše chamtivost, co živí podobné velikášské mocipány. Jelikož většina podobných gaunerů za uvedené zboží platí drogama, jsme to v důsledku zase my, kdo za to platí. Nejsme schopni uvalit na Irák důsledné embargo, o to jde.
Boj s režimem Saddama Hussajna má smysl za předpokladu bezvýhradné podpory OSN a sousedních zemí, jinak se to zvrhne na boj euroamerického regionu proti Arabům a muslimům. Kdo tohle otevřeně přizná? V naší civilizaci se těžko někdo přizná k cíli vrátit Araby a muslimy zpět ke kočovnému životu někde na poušti. Oni nám ale už "svatou válku" vyhlásili.
 
0/0
15.1.2003 11:15

Šolim

Re: Re: Re: Nejen to
Prodej technologií (zbraní) považuji za fakt. Tomu nelze podle mě zabránit, hájíme svobodu i v obchodu (tedy i "chamtivost"). Kromě snad vývozu nejmodernějších technologií, který si mohou hlídat samotné státy původu. Černý obchod je horší varianta (viz též drogy), proto mě nepobuřuje oficiální prodej zbraní i potenciálnímu nepříteli.
Bezvýhradná podpora OSN je nemyslitelná. Co to vlasně je? Rezoluce Rady bezpečnosti? Navíc mandát OSN považuji za velmi slabý. Např. i já (v demokratické zemi) vůbec neovlivňuji naše postoje v OSN (není vůbec předmětem volebního boje). Mnohem větší mandát mají vojenské koalice. Vím, že hodně zjednodušuji. OSN je krásný projekt, zatím však bez reálného významu. Využívá se často pouze jako zástěrka k prosazení vlastních zájmů, případně k snadnému (ale drahému) zjišťování postojů jednotlivých států.
A k tomu cíli "kočující Arabové": To snad ne Ať si Arabové vyznávají co chtějí, ať třeba budují komunismus. Jen si musí každý stát uvědomit, že dráždění (ohrožování) jiných (především silnějších) je velmi nebezpečné. A to bohužel pro všechny .
0/0
15.1.2003 15:00

Al Ladin

Re: Re: Re: Re: Nejen to
Trochu zjednodušeně:
Jak si můžeme přisvojovat právo říkat druhým zemím, co smějí a co nesmějí, když nedokážeme vlastním občanům v rámci ochrany jejich svobod zabránit, aby moderní vojenské technologie nepředávali dál?
Jak chceme přesvědčit svět, když nedokážeme přesvědčit ani spojence, či alespoň velmoci (stálí členové RB OSN). O podpoře bezprostředních sousedů už vůbec nemluvím.
Co zbyde Arabům, když jim vezmeme zbraně? Pár šejkům penízky od těžebních koncernů, ostatním poušť.
Mimochodem jsem hluboce přesvědčen, že Severní Korea vyrukovala se svým jaderným programem zcela záměrně, aby ukázala na dvojí metr tzv. mírotvorců. S.Korea je ježtě horší totalita než Irák, ještě militantnější, a navíc vlastnící jaderná zařízení. Z mezinárodně-politického hlediska je přiznání o vývoji jaderné zbraně velmi závažným prohřeškem. Ale kde je reakce adekvátní "irácké hrozbě"?
G.W.Bush naslouchá špatným rádcům. Z Iráku už těžko vycouvá. Nemůže si dovollit vrátit se s prázdnou. Bez přesvědčivých důvodů jeho i nás bude celý zbytek světa nenávidět. Porážkou Iráku nic neskončí, spíš začne, bohužel.
0/0
15.1.2003 16:21

barbudo

Re: Re: Re: Nejen to
Nevím, kdo všechno nám vyhlásil jakou válku. Uveďte mi někoho věrohodného. Děkuji.
0/0
15.1.2003 15:16

V Max

Re: Nejen to
No ono to zas není s tím arabským hrdinstvím tak žhavé.A to víme všichni tak to nepřeháněj.Viz Irák při vpádu do Kuvajtu a vše co potom následovalo.Jsou to jenom zbabělí bandité.To se už několikrát také úkázalo v izraelsko-arabských válkách.Netrvaly nikdy dlouho a od katastrofálních porážek je zachránila vždy intervence ze strany tehdejších mocností.Ale dobře jsi mě tím pobavil.
0/0
15.1.2003 17:59

Muki

Re: Re: Nejen to
Byvale Ceskoslovensko s tim melo kdysi potize, protoze arabum nedodalo tanky tak jak vyzadovali, se 4 rychlostmi zpet a jednou dopredu.
0/0
15.1.2003 18:27

dave

Re: Re: Re: Nejen to
Videli jste "magistralu smrti" kde spojenci zmasakrovali desetitisice ustupujicich irackych vojaku? Ne? To byste meli, zkuste se trochu vzdelavat nez jen zrat propagandu. Pak muzete psat o arabske zbabelosti a "zapadnimu hrdinstvi". Dave@
0/0
17.1.2003 17:13

Pan chytry

Re: Re: Re: Re: Nejen to
Myslis pristup k Basre....to bylo maso......pripominalo mi to Blitzkrieg a Ju-87 Stuka....ah to jsem si zavzpominal
0/0
18.1.2003 0:48

V Max

Re: Re: Re: Re: Nejen to
A viděl jsi,Ty ubožáčku,co zůstalo po nich v Kuvajtu?Zapálené ropné vrty,ropa v Zálivu,ekologická katastrofa,vypleněné obchody,zabití lidé,všechno zničené.Zvolili cestu okupace svobodné země a za to se jim dostalo náležité odplaty.Ty masakře!
0/0
20.1.2003 9:42

Youdi

Re: Nejen to
Nesouhlasim s vasimi argumenty a volam po valce.
(1) "vnitrni" boj proti terorismu jiste nebude znamenat sebezniceni nasi civilizace. Podle me je to jenom vyzedmuta vlna paranoi, resp. obav z vsudypritomne kontroly, resp. ze zneuzivani "informaci moci" statu. Ten si ale budeme muset sami ohlidat, a jsem si jist, ze nikoho nenechame, aby omezoval nasi svobodu. Bezpecnostni opatreni budoucnosti budou muset byt vymyslena tak, aby pouze zvysila nasi bezpecnost, a nikoliv tak, aby omezila svobodne lidske konani, kreativitu, invenci lidskeho konani, pozitivni vzpouru. Pevne verim, ze se nase civilizace bude nadale "kultivovat". Moralni rozklad nam nehrozi i proto, ze ve svete svobodneho obchodu nezijeme na ukor ostatnich statu sveta, a tudiz se musime sakra otacet, abychom si udrzeli svuj materialni standard, a uroven spokojenosti.
(2) Iracanum na pomoc neprijdou ostatni Arabove, muslimove, antiamerikaniste a anticokoliv, alespon ne ve smyslu vetsi vojenske akce, pokud tito potencialni "pomocnici" uvidi, ze existuje sance na to, ze povalecny Irak se zmeni "k lepsimu". Hrozne se bojim toho, aby Americane jenom nevymenili Saddama za nejakeho Irackeho opozicniho vudce. Americane musi Iracanum vnutit skutecnou demokracii a hodnoty otevrene, svobodne spolecnosti tak, aby se z Iraku mohla stat "vykladni skrin" arabskeho, a potazmo islamskeho sveta, proste pozitivnim vzorem pro cely Blizky a Stredni vychod. V takovem svete nebude mit zadny Arab, muslim, antiamerikanista duvod utocit proti zapadni civilizaci, podhoubi pro terorismus zanikne.
0/0
15.1.2003 23:19

kg

Re: Re: Nejen to
0/0
16.1.2003 23:06

grog

Re: Re: Nejen to
1) mate o nasich vudcich az moc vznesene predstavy
2)zajmy arabu muzes tezko pomerovat z naseho zapadniho pohledu. podstatny je jen aby saddam nikoho neohrozoval, ale vnucovat jim nase hodnoty muze skoncit treti svetovou valkou 
0/0
17.1.2003 9:13

jirka

opět zavádějící titulek Idnes..
Mě už stačí jen nadpis článku: Irák se chystá na válku už několik let. Takže válčit vlastně chce Irák a dlouho se na tu válku připravuje aha. Další směrování čtenáře k podpoře útoku naší "aliance". Ať žije akce Trvalá svoboda a velká aliance mírumilovných států /USA, možná GB a určitě ČR!/
0/0
15.1.2003 9:27

Alena

Re: opět zavádějící titulek Idnes..
tak předně má biologické zbraně - svrab a neštovice, no a co když zbyl Saddámovi ještě nějaký Semtex z dob RVHP - no to bychom snad měli vyhlkásit mobilizaci
0/0
15.1.2003 9:34

J. C. Denton

Re: Re: opět zavádějící titulek Idnes..
Svrab? Fakt dobry
0/0
15.1.2003 15:11

Vít Sedláček

Malé zamyšlení
2. dopis ministru války Tvrdíkovi! Myslíte si, že jde pouze o náhodu, když v "předvečer" útoku na Irák je obžalován bývalý americký voják Brian Regan, kterého obvinila Bushova vláda ze špionáže ve prospěch Iráku a požaduje pro něho trest smrti!!? Obviněný je obviněn z toho, že má na svém počítači snímky iráckých raketových základen pořízené americkými satelity. Musím uznat, že to je opravdu zločin na trest smrti, či lépe rovnou na dva tresty smrti. Zastřelit ho na elektrickém křesle. Když si uvědomím, jak hodně pomohl Saddámovi, který již několik měsíců marně hledá svoje rakety a dosud je nenalezl i když mu v posledních týdnech vydatně pomáhá skoro 200 inspektorů OSN. No a pak najednou přijde odsouzený, pardon, chtěl jsem říci obviněný zločinec Regan a snímky by mu mohl zaslat. Přitom Saddám ještě zjistí, jak dokonalé má Bush satelity. Bushovi bych proto doporučil, aby nechal vyšetřit, zda za tím není nějaký větší komplot, neboť je podezřelé, že by obviněný Regan jednal na vlastní pěst. Vždyť už v roce 1953 se jednalo ve dvojici. Mám na mysli první odsouzení k trestu smrti za špionáž nad manželi Ethel a Juliuem Rosenbergovými. Prostě by měl nařídit FBI ať zjistí, jestli v tom nemá prsty CIA nebo NSA. Ale co když za tím stojí jiná tajná služba, vždyť je jich skoro padesát! Proto by prezident Bush měl zřídit novou supertajnou službu, která bude tajně sledovat všechny služby. No a pak už Saddám určitě nic nenajde, tím následkem se nemůže odzbrojit a splnit rezoluci RB č. 1441. Pak se konečně může zahájit útok. Vidíte pane Tvrdíku a Brian Regan málem všechno pokazil, nezabil byste ho? Ať žije Bushova Trvalá svoboda.
0/0
15.1.2003 5:54

Anonym

Je to vsechno humbuk!
Irak zadne zbrane nema a inspektori nic nenajdou! Hledejte na dlani chlup, he! Vsechno je to jen propaganda CIA a Mosadu.  Arafat  taky tvrdi, ze Irak nic nema, tak to snad musi byt pravda, ne? Tak co furt melete o nejakejch zbranich hromadneho niceni, anthraxu, nestovicich, sarinu atd. Irak zadny zbrane nema nikoho nikdy nenapadl. To s Kuvajtem byl jen humbuk a do Kuvajtu sli Americani proto, ze je tam ropa a potrebovali vystrilet stare zatuchle strelivo a bomby, ktere by stejne museli vyhodit, tak co. De vo ropu holenkove, at se vam to libi nebo ne! Vsecko vostatni je blbost a lez Buse, Blaira a CIA. Tady "vasek" podemnou to vi nejlip, vsechno bude za 200 pravda a ty lode tam v tom Perskym zalivu budou stale jeste rezavet, plny 200 let starejch Amiku!
0/0
15.1.2003 3:54

vasek

x
to je mi fakt pekna zalezitost.proc rovnou americani nepriznaji ze chcou odstranit sadama,znicit irak a privlastnit si ropne bohatstvi??hm??vzdyt oni jsou na to tak nazhaveni!!myslite si ze oni s temi lodemi z perskeho zalivu odplujou,jo??hahaha.inspektori jsou tam nejspis jen proto aby se nereklo,ikdyz se nic nenajde,amici si nejaky dukaz najdou,tak jako tak.  ..prace do brezna(dokonce mozna do roku?,ktery optimista??haha),pche,ja se klidne vsadim ze americani to do konce unora uz nevydrzi!!vsak se uvidi.valka bude,irak asi prohraje.americani jsou totiz sami velci hrdinove(superman,batman,spiderman,Rainman)co ale potom ....korea??hm??(,,maji spatneho prezidenta-nejspis nesleduje TAK JDE CAS,treba rychle zakrocit,,)a kdo pak??kdo bude dalsi,ktery americanum nebude vyhovovat??co treba rusko,kuba atd,atd,a nakonec,kdo zustane aby se postavil americanum..........EVROPA...........ze ne?ted urcite ne,a ja se toho urcite nedoziju,ale jednou prijde ta doba 100?200let,kdy se Predstavy zmeni ve skutecnost!!!! ace - ventura @ seznam . cz
0/0
15.1.2003 1:50

Muki

zprava s novin
Vazeni diskutujici, ted jsem zrovna precetl zpravu a musim se o ni s Vami rozdelit. Nejaka pani Donna Sheehan s Marrin County, (v podstate S. Francisko) chce zorganisovat protivalecne demonstrace tisicu zen v S.Francisku a chce tento protest zduraznit tim, ze budou demonstrovat nahe. Jiz to trenuji, na fotce je jakasi 500 nahych zen sformovalo slovo 'peace'. Myslim, ze se na tuto demonstraci dostavi i mnoho sympatisujicich muzu v umyslu tyto zeny podporit. Ted premyslym , ze bych si koupil letenku, naposledy jsem byl na protivalecne demonstraci jako dite se skolou a to bylo, aby USA zastavilo valku v Korei, mam tedy co dohanet.
0/0
14.1.2003 21:45

Dan(1)

Re: zprava s novin
Místo nákupu letenky zkuste raději něco takového zorganizovat třeba v Praze - v čele demonstrace by mohly jít Švorcová, Rujbrová a Kabrhelová. Taky bych měl nápad, jaký obrazec by mohly vytvořit...
0/0
14.1.2003 22:37

Belzebub

Re: Re: zprava s novin
Ty nepotrebuji ten obrazec vytvaret, ty to jsou
0/0
14.1.2003 22:42

vlk

Re: Re: zprava s novin
Ještě musíš najít další 2!
0/0
16.1.2003 9:21

Darius

---------- From: Darius Nosreti Date: Tue, 14 Jan 2003 19:25:25 +0300 Bcc: , , , , , , Subject: Konecne regulerni petice proti utoku na Irak Vazeni pratele, na Internetu se objevila rada podstrcenych petici ohledne Iraku (tzv. HOAX). Posilam Vam linku na dve overene petice. Ta prvni, sestavena prednimi ceskymi intelektualy, bude adresovana i v pisemne podobe nasim centralnim organum, ta druha, v anglickem jazyce, je spise chatem, ale take ma svou uzitecnost, protoze predstavuje propojeni nasich a anglofonnich aktivistu. Dekuji Vam predem, pokud nekterou z techto iniciativ podporite svym podpisem. Zajemcum mohu poslat 20 vybranych clanku k otazce Iraku z ceskych medii. Dekuji Vam za preposlani teto zpravy dal. Darius Nosreti (Poznamka pro osoby trpici xenofobii: pres sve jmeno jsem krestan a Cech jako poleno, ktery nikdy nebyl v Iranu ani Iraku) LINKY: http://www.mujweb.cz/www/irak http://www.thepetitionsite.com/takeaction/359572792
0/0
14.1.2003 21:20

xenofob alias xenonfob

Re:
Ha svine se tu ukazala...:).....to byl vtip.....btw: nejak Vam nefunguji odkazy na signatare....fungoval mi jenom prvni odkaz ostatni odkazy mi hazeli chybovou hlasku.
0/0
14.1.2003 22:32

rejpal

Re:
A kdo že jsou ti "přední čeští intelektuálové"? Znal bych alespoň jednoho? Jistě jsou to přední čeští vědci, profesoři, filosofové, lékaři ..., či snad ne?
0/0
15.1.2003 10:57

Muki

Re: Re:
Proc jenom predni cesti intelektualove? Proc se nezapojili take intelektualove nepredni, druheho a tretiho radu?
0/0
15.1.2003 21:39

Pan chytry

Pan chytry....vam to osvetli
1)Mentuhotep:Clinton vedl nejvice utoku usa mimo sve uzemi...tzn.byl jeste vetsi "kovboj" jak rikas nez Bush jr.
2)Rumburak:jestli ty mas pet pohromade tak to fakt pochybuji..:)
3)Muki:Zbigniew Brzezinski  odhaduje ze KLDR ma 1-2 atomove bomby...tzn.minimalni odstraseni-celkem problem nemyslis?..tzn. cesta vede embargo, izolace...spioni, zpravodajstvi:-potvrzeni ci vyvraceni spekulaci.
4)Dan a Pilat:Jde videt ze jste  prohlidli tu imerialistickou propagandu....snusku lzi a polopravd.....doporucuji exil v Iraku tam Vas prijmou s oteverenou naruci....  
5)Panove vzpominam na kontroly osn pred lety....takova perlicka:Inspektori jeli k fabrice a druhym vchodem vyjizdela kolona aut...je to dokumentovane spionaznimi satelity.P.s: Dan a Pilat at toto neberou v podtaz jsem imerialisticky agent a pisu lzi...
6)inspektory nevyhosti odjedou sami....
 
0/0
14.1.2003 20:29

Guderian

Re: Pan chytry....vam to osvetli
Sehr gut, Herr Kluge!
0/0
15.1.2003 10:17

hanes

pekne jim to tam vycistit
vy burani napadajici usa,vzdyt bez nich by byl celej svet v prdeli!!! doufam, ze po iraku vletnou do koreje! at zije usa!!! nazdar bazar!
0/0
14.1.2003 19:10

Ota

Re: pekne jim to tam vycistit
No já si spíš myslím, že co nevidět se ta takzvaně necivilizovaná část světa musí vrhnout na tu takzvaně civilizovanou, co plundruje planetu. Problém je, že asi nebude bojovat podle pravidel, co si stanovila ta takzvaně civilizovaná. Takže si užij dokud můžeš, vítězové nebudou!!! Klidně si i zanadávej.
0/0
14.1.2003 19:29

Darkman

Re: pekne jim to tam vycistit
A kam jde s nimi? Jen bych stručně připomněl historii USA - genocida původního indiánského obyvatelstva, otrokářství, ... Nyní se jen změnila forma a američané exportují divoký západ za své hranice. Vy snad opravdu věříte tomu, že jim jde o lidi? Ami, go home. A pozdravuj Vůdce!
0/0
14.1.2003 20:26

Muki

Re: Re: pekne jim to tam vycistit
Jeslize americane exportuji zapad na vychod, co se stane s jihem a severem?
0/0
14.1.2003 20:32

ondra

Re: Re: pekne jim to tam vycistit
No me by taky zahimalo...co bude s jihem a severem .......
Otrokari    :)))))     a mala poznamka: copak genocidu na puvodnim obyvatelstvu delali pouze Americani...jaksi si nemuzu vzpomenout na svetovou velmoc ktera genocidu neprovadela........takze...... (historie byla takova)
0/0
15.1.2003 14:35

Vikijous

Re: pekne jim to tam vycistit
no a s usa bude cely svet v prdeli jeste vic
0/0
14.1.2003 21:35

Rumburak

Už tento týden.
Mám předtuchu, že pokud má Sadám všech 5 pohromadě udeří první, a to než se hlavní síly přesunou po moři do zálivu. Inspektoři OSN budou pak rukoumími, nebo budou obětováni. Důvodů k protiútoku mu již USA poskytly dostatek.Howg.
0/0
14.1.2003 18:46

Muki

Re: Už tento týden.
I kdyz Saddama nechci precenovat, Tak blbej, aby uderil prvni, preci snad neni.
0/0
14.1.2003 19:05

Tomas Ruzicka

Re: Re: Už tento týden.
To kazdopadne ne. To by byl blazen. To uz by byli vsichni proti nemu.
0/0
14.1.2003 19:30

Mentuhotep

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.1.2003 18:24

Muki

Re: Z chování Velkého bratra mi je špatně
Vsichni ti co mluvi o prepadnuti S. Korei nikdy nereknou, jak by se to melo udelat. Cina, ktera povazuje Koreu odjakziva za svoji sferu zajmu, sla kvuli tomu do valky, kterou vyhrala. Klic ke Korejskemu problemu, neni v Americkych rukach, ale v Cinskych a ti muzou pres noc polozit S. Koreu na lopatky, tim, ze zablokuji hranice, odkud jde vetsina jejiho obchodu. Cim vice pomoci Korea vyrazi timto neomalenym, ale ucinym jednanim od USA, Japonska a Jizni Korei, tim mensi budou naklady Cinanu na to ji udrzet nad vodou. Jedine nebezpeci je, jeslize to prezenou a vydesene Japonsko zacne zbrojit, pak se situace v Asii muze nepredvidane zmenit.
0/0
14.1.2003 18:55

Pilat

Irak se chysta na valku? snad na obranu!!
Je neskutecne kolik lidi veri hloupe propagande, o pripadnem utoku Iraku na US, nebo Evropu atd. Denni snuska nesmyslu na proplachovani mozku perfektne funguje u prumerneho nemysliciho konsumnoho tvora, ktery si rika clovek. Proto vyzenme dabla dablem. he he he Se zbranema se smelilo a smelot bude. Tyhle nesmysly me vubec nevzrusuji. Daleko vice me vzrusuje situace Pakistan Indie kde jsou ve hre atomove zbrane, zkousi se raketove nosice a konflikt se priostruje kazdym rokem trvani. Je to jen otazka casu nez nejaky talibansky moron v Pakistanu stiskne nejaky ten kmnoflik. Kde je logika ? Jo kdyby tam nakopli ropu asi by se to pak muselo resit.
0/0
14.1.2003 18:09

Spion_77

Re: Irak se chysta na valku? snad na obranu!!
Jo jenže pokoušej se donutit někoho aby se choval rozumě, když už tu atomovku má.
0/0
14.1.2003 18:26

Jan

Irácké tanky u New Yorku
14. března 2003 : "Zvláštní zpravodaj hlásí, že irácké tanky postupují velmi rychle americkým uzemím a již jsou blízko New Yorku. Tak takový výsledek války nikdo nečekal"
0/0
14.1.2003 17:58

P.-indos z KS

Re: Irácké tanky u New Yorku
.. a to jen diky novym uniformam a prilbam ktere Irak obdrzel jen nekolik hodin pred napadenim sveho uzemi agresorem ... ;-)
0/0
14.1.2003 18:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.