Diskuze

Hasiči otestovali ochranu metra A

Protipožární ochrana funguje bez problémů na celé trase A a žádné nebezpečí nehrozí. Hasiči to oznámili po zatěžkávací zkoušce nově opravených stanic metra Malostranská a Staroměstská. Ve čtvrtek se tak poprvé od povodní otevřou tyto poslední dvě stanice trasy A, kterými soupravy dosud jen projížděly.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hasiči, DP a Magistrát

16. 1. 2003 9:44
omluva
Omlouváme se za menší problémy způsobené při protipožárních testech prováděných v srpnu 2002. Voda určená k hašení se nám bohužel trochu vymkla kontrole. Věříme, že další plánovaný test na jaro 2003 již proběhne bez problémů.
0 0
možnosti

puppy

15. 1. 2003 17:34
makejte!!! béčko!
0 0
možnosti

t.k.

15. 1. 2003 16:48
Tohle se mi nezdá
"Celá trasa by měla podle Dopravního podniku fungovat z konečné na konečnou v polovině února." Není to náhodou jen pro testy? Pro lidi snad až na konci února...
0 0
možnosti

Martin

15. 1. 2003 15:32
Díra
Ja jsem to stale jeste asi nepochopil s tim odklizenim suti - jednak DP snad vyluky Bcka dela (ta posledni byla tusim cely vikend) a hlavne pokud vim, tam metro konci o pulnoci a zacina nekdy o pul pate rano --> maji 270 minut na to, aby tu sut, co si pres den nahromadi nekde na vagonku v tunelu u Invalidovny v klidu odvezli pryc. Není to tak ????
0 0
možnosti

Tomáš

16. 1. 2003 8:12
Re: Díra
Není to tak, v zásadě ze dvou důvodů: 1) Během těch několika hodin od půlnoci do ranního výjezdu se musí provést běžná údržba již provozovaných úseků, neboť ji nelze provádět přes den (interval, nedostatek místa, napájecí kolejnice pod napětím, ...). Uvědomte si také, že o půl páté ráno vyjíždějí první vlaky s cestujícími, ale před ranním zahájením provozu musí celou trasu projet prázdná souprava, musí se udělat zkušební obraty na konečných, takže to ranní zahájení je o dalších cca 30 minut dříve. 2) Organizace provozu - nákladní doprava v metru jezdí na odhlášky, což prodlužuje interval. Nákladní vlaky také nedosahují ani zdaleka takové rychlosti, jako osobní - trať vede v úseku Anděl - Nové Butovice ve značném stoupání. Ve vyloučených úsecích se jezdí ještě pomaleji - je to stavba. Další potíž je v přepravovaném nákladu, který je mnohdy neforemný a musí se pečlivě ukládat, aby se neuvolnil a nepoškodil již opravená, či nepoškozená zařízení. Ač to tedy vypadá na první pohled jednoduše, během nočního klidu se nepodaří odvézt více než dva vlaky.
0 0
možnosti

LT

15. 1. 2003 2:29
Obtěžování cestujících?
Zdá se mi, že když paní tisková mluvčí Kuchařová říká, že aby DP neobtěžoval cestující výlukami provozu, tak raději nechal vyhloubit díru seshora, aby se odtud dala za plného provozu vynášet suť a nepořádek, tak pravděpodobně neříká pravdu, nebo alespoň ji neříká celou.
 
Pokud mě paměť neklame, u stanice Invalidovna došlo při povodních k poškození traťového tunelu. Kdysi do něj v těchto místech ústila štola z povrchu, jejíž ústí do tunelu metra mělo být zabetonované. Loni se ovšem ukázalo, že ústí této štoly bylo zalepené cihlami... které tlak vody nevydržely, a tak zde došlo k provalení.
 
Domnívám se tedy, že v současné době DP stavební suť odklízí právě touto cestou. Přeci jenom, stanice Invalidovna je 20 m pod zemí a jen kvůli vyvážení odpadu a pohodlí cestujících někde na Praze 5 je hloubení výkopu nebo ražení štoly do takové hloubky nesmyslné.
 
Takže všechno zlé je k něčemu dobré. ()
0 0
možnosti

Drak

15. 1. 2003 22:10
Re: Obtěžování cestujících?
Vyvážecí otvor u Palmovky není stejný jako místo vniku vody u Invalidovny. Je to sice stejná kolej a úsek, ale jiný jeho konec. Kupodivu tisková mluvčí mluví pravdu. U Palmovky je opravdu nově udělaný. Za výluku se nestihne všechno vyvézt a navézt. Služebních vlaků je omezený počet a musí se několikrát otočit. Většinou se to dělá tak, že jednu noční výluku jede na stavbu, tam přes den čeká a druhou výluku jede zpět. 
0 0
možnosti

LT

15. 1. 2003 1:47
Re: To je škoda ...
Cesta Muzeum - Dejvická trvala pár minut i za normálního provozu, a to přesně 7 min. Při současném stavu, když se ST a MA projíždí, cca 5:30 min. Ale bylo to krásné zrychlení o 20 %.
0 0
možnosti

-rw-

15. 1. 2003 10:18
Re: Re: To je škoda ...
Na druhou stranu se  cesta Staromestska - Zelivskeho neco zrychli. I kdyz -jak je psáno níze také budu postrádat zaparene tramvaje ci lehkou procházku v rannim mrazu z centra k nejblizsi  funkcni stanici metra.
0 0
možnosti

předseda & paní místopředsedkyně

14. 1. 2003 23:05
To je škoda ...
... si tady říkáme, taky to mohlo ještě chvíli vydržet zavřený... To ta cesta z Muzea na Dejvickou totiž trvala fakticky jen pár minut, to doslova profrčelo...
0 0
možnosti

australena

15. 1. 2003 0:32
Re: To je škoda ...
Zdravicko, predsedo, ac uplynula uz hodne dlouha doba, presto si dosud pamatuji cesty zmrzlou tramvaji (vcetne oken) pres Klarov smer Dejvice. Prednasky zacinaly v 6.45.....v takovych zmrzlych ranech jsem tam driv jak v 7 nedorazila.
0 0
možnosti