Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA zaútočily e-mailem proti Iráku

E-mail jako nástroj k psychologické válce proti nepříteli. K tomuto neobvyklému kroku přikročily Spojené státy, aby podnítily obyvatele Iráku k odporu proti režimu Saddáma Husajna a dezerci. Ten na to zareagoval po svém - uzavřel dva servery sloužící pro přenos e-mailové pošty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Anonym

Vam podekovani a lasku vam cenzori.....
 
Ale s tim mazanim prispevku je to zde jak u blbejch na pude. Nebylo by rozumne aby pitomci cenzori vylepili nejaka pravidla podle kteych jedou, aby ostatni vedeli co se smi a co ne. Nebo se jen cenzoruje podle toho jak se ktery cenzor vyspi, nebo ke ktere politicke strane se hlasi, nebo jako je ozraly, ci jakou ma zrovna kocovinu. Nejak mi unika smysl sem chodit a cist hovadiny o cenzorovanych prispevcich a nesmyslnych odpovedich na neco co bylo smazano. Zde se mazou naprosto nevinne veci zatimco neuveritelne veci zustavaji netknute.
 
Cenzori co takhle zverejnit nejaka pravidla???? Dole ctu, ze tohle je neredigovana a nemoderovana diskuze ctenaru! Mate alespon trochu predstavu o tom co ta slova znamenaji? Pokud ne tak doporucuji smazat predevsim ono upozorneni dole!!!! Vsadim se ale, ze vy radeji smazete tento prispevek Schvalne ukazte sve barvy zbabelci!!!
 
 
0/0
16.1.2003 3:46

předseda

Re: Vam podekovani a lasku vam cenzori.....
Naprostý souhlas, milý Anonyme. Taky jsem se párkrát snažil, aby v tom byly nějaký pravidla, ale dělaj si co chtěj... Logika jejich cenzorů mi občas naprosto uniká a nejhorší je, že často smažou některé příspěvky ze zajímavých diskusí, čímž ovšem pak čtenář ztrácí souvislosti a celá diskuse pak smysl...
0/0
16.1.2003 19:03

Moravak

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.1.2003 20:16

Moravak

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.1.2003 20:20

Moravak

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.1.2003 20:22

Dialog

Re: USA zaútočily proti Iráku
Monopolitická etapa kapitalismu umožňuje miliardářům nejbohatších imperialistických zemí vykořisťovat za účasti jejich centrál, jako je Mezinárodní měnový fond, Světová banka, NATO, EU a dalších, většinu zemí světa. Z celosvětového objemu hrubého domácího produktu (HDP), který se za posledních 50 let zvýšil devítinásobně na 30 tisíc miliard dolarů, připadá na skupinu sedmi států (G7) s počtem 685 miliónů obyvatel 20 tisíc miliard dolarů. To znamená dvě třetiny. Při tom na 4,5 miliardy obyvatel, zejména v rozvojových zemích, které nemají nejzákladnější potřeby života, připadá jedna třetina HDP. Dnes je v kapitalistickém a rozvojovém světě ze dvou miliard práceschopného obyvatelstva miliard nezaměstnaných. Při tom bohatství 358 světových miliardářů je větší než národní důchody zemí, ve kterých žije polovina světové populace. V každé kapitalistické zemi najdeme na jedné straně ty, kdo vlastní bohatství a zdroje a užívají plodů práce jiných a na druhé straně obrovskou většinu, která úpí pod tíhou vykořisťování a mizérie a právem sjednocuje své síly v boji za své osvobození. Pokud existoval SSSR, imperialismus si nedovolil tak nestoudné útoky na pracující doma ani v zahraničí. Nikdy nesmíme zapomínat, že 1. a 2. světová válka, likvidace 80 miliónů životů, trvalý útok proti socialismu a světovému pokroku byl a je dílem světového imperialismu. Dokladem toho byla válka USA-NATO proti Jugoslávii. Dlouhodobá agrese proti Iráku a proti Afghánistánu. Trvalé ohrožení míru, socialismu a společenského pokroku ve světě, roztáčení nového kola zbrojení, to vše se děje pod heslem pax americana. Jak řekl nedávno G. Bush ml., "kdo nejde s námi, jde proti nám". Vše nasvědčuje tomu, že americký imperialismus je rozhodnut pro své světovládné cíle rozpoutat 3. světovou válku. O tom svědčí válečnické prohlášení Bushe v jeho první zprávě o stavu Unie z ledna 2002, kde vyhrožoval zejména Iráku, Íránu, KLDR a prohlásil, že "válka zdaleka neskončila a spíš teprve začíná".Na základě hluboké analýzy rozporů a nerovnoměrného vývoje imperialismu ve světě lze právem dospět k závěru stálé platnosti a aktuálnosti Leninova díla o imperialismu a jeho teorie revoluční změny kapitalismu a nastolení socialistické a komunistické společnosti jako jediného způsobu záchrany lidstva. Pracující a národy stojí před volbou: "Buď obětovat kulturu bytí, nebo svrhnout okovy kapitalismu revolučními prostředky, odstranit nadvládu buržoazie a nasolit socialistickou společnost a trvalý mír." (V. I. Lenin, Za chléb a mír, prosinec 1917). Není proto nic divného, že ti samí nepřátelé dělnické třídy a utiskovaných mas, zejména buržoazie, revizionisté, trockisté a sociální demokraté berou na sebe již po tisící úkol: "zničit" Leninovo revoluční učení o úloze komunistů, dělnické třídy a ostatních pracujících a národů v boji za své osvobození. Snaží se s pomocí jakoby "nového" vývoje a doktrín, zvláště konvergence, globalizace a neoliberalismu prohlašovat, že Leninovy myšlenky "zastaraly", že již byly "překonány", že již nejsou platné. Velice se mýlí! Naopak plně se potvrzuje Stalinova charakteristika, že: "Leninismus je marxismus epochy imperialismu a proletářské revoluce." Světový imperialismus sám klade před lidstvo volbu: Buď revoluce a socialismus, nebo válku a barbarství. Potvrzuje se názor V. I. Lenina, že "kapitalismus se nedá reformovat", jak se o to znova snaží novodobí revizionisté. Ten musí být zákonitě nahrazen socialistickým společenským řádem, kde bude mít primát politická a ekonomická moc dělnické třídy, rolnictva a pokrokové inteligence a ekonomika, věda, kultura a výsledky práce budou sloužit skutečným tvůrcům hodnot. Tento příspěvek obsahuje nezakrytou propagaci komunistického režimu, který byl prohlášen stejně jako fašismus za nezákonný a nelidský. Na rozdíl od mazaných příspěvků neobsahuje vulgární slova a i přes svůj protizákonný obsah nebude místním cenzorem vymazán.
0/0
16.1.2003 20:36

Moravak

Re: Re: USA zaútočily proti Iráku
Je otázka, jestli to, co jsi napsal je protizákonné. Já bych řekl, že není, a vzhledem k tomu, že Tvůj příspěvek skutečně neobsahuje vulgární slova, tak asi nebude vymazán. Zajímalo by mě spíš toto: on existuje nějaký seznam světových miliardářů s uvedením výše jejich majetku ?
0/0
17.1.2003 9:36

Luke

Proč se divíte???
Nechápu, proč se všichni tak diví. Kdyby poslouchali (resp. četli), co Prezident říká (resp. píše), tak by se zcela jistě nedivili.
Už 20. září 2001 ve svém geniálním vystoupení přece řekl:
" We will direct every resource at our command - every means of diplomacy, every tool of intelligence, every instrument of law enforcement, every financial influence, and every necessary weapon of war - to the disruption and to the defeat of the global terror network."
Stručně řečeno, použijeme naprosto všechno, abychom mezinárodní terorismus jednou provždy vyhladili.
Takový e-mail, co to je? Nic. Až hackeři napíchnou komunikační sítě a infrastrukturu Iráku, až se zastaví přívod vody, plynu a elektřiny, až vypadnou telefony, až bude irácká televize a rozhlas vysílat Bushův projev, až budou všude dopravní zácpy, srazí se vlaky, až irácké vojenské jednotky dorazí na nesmyslná místa a ve finále začnou střílet samy po sobě, pak teprve svět pochopí, co je to INFORMAČNÍ VÁLKA.
A za pár minut nato, až letadla a tanky s hvězdami a pruhy srazí iráckou hrůzovládu do pekla, pak svět pochopí, co je to HYPERVÁLKA.
0/0
15.1.2003 16:21

Kolemjdouci

Tolik mrtvych kvuli politice a rope
Ja nevim, me se Saddam zda ferovejsi v tomhle sporu. Uvazte kolik lidi bude muset kvuli tehle valce umrit.
Saddam vyzval George ferove na souboj. Nechapu proc odmitl. Mozna ze by zemreli oba a svet by se tak zbavil dvou lidi, kteri jsou hrozbou svetoveho miru.
A k Americe: Nemam nic proti Americe, proti jejich kulture ani proti jejich lidem, ale opravdu, opravdu me stve jejich hitlerovska zahranicni politika. 
0/0
14.1.2003 19:52

petr

zemepis
jenom taková perlička z National Geografic (České vydání-leden 2003): "pouze 13% američanů dokáže na mapě najít Irák."
0/0
14.1.2003 17:21

předseda

Re: zemepis
A kolik Iráčanů dokáže na mapě najít Ameriku už tam nepsali ?
0/0
14.1.2003 17:57

Testus

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.1.2003 14:57

Radek

Re: Hlavni proudy ve svete!
Tohle to je vynatek z tveho posledniho linku - rense.com. Je to taky oblibeny server Venduly.
" The truth is that the recent attacks on the United States are NOT the result of the Bush family conspiring with the Clintons and other state liberals to coalesce power. The truth is likely that outside powers, far from trying to CREATE a totalitarian USA, are trying to remove the USA from its current position as world military and economic superpower"
To by me zajimalo jestli taky ctete text nejenom titulky. Cti dal:
" Out of the hundreds of new policies implemented in the last few months to ensure the safety of everyone, the most obvious one that would have actually done some good would have been to close the borders and revoke the visas and green cards of everyone having come into this country from a Muslim country. That one act would have prevented more terrorists from coming in, and it would have provided a mechanism for deporting 95% of potential terrorists still in this country."
Evidently to neni komunista ale US patriot kteremu ani Bushova politika neni dost radikalni.  To jsou clanky kterymi chcete podporit sve komunisticke nazory?  Zase ale jako ilustrace urovne RENSE.COM je to fajn. Blaboly a slataniny, jen prilakat dost lidi aby reklamy prinesly vic penez. (Ze by stejne jako OSUD?
0/0
14.1.2003 15:37

P.-indos z KS

"Zdravim" nacionalni levicaky
Vidim ze Evropa v nasem narode najde dobreho spojenece. Tolik nenavisti vuci Americanum nenavrsi ani nacionalisticky nejnaladenejsi Francie, a to je co rict. Mimochodem zajimave jsou posledni dve zpravy.. zase informacni lez??? Pro levicove a nacionalne ladene zcela jiste.. howgh
-  V bejrútském přístavu byla zadržena loď určená Iráku. Bylo na ní komunikační vybavení pro tanky a vojenské přilby. Podle úřadů byla vypravena z Běloruska. Policie zadržela dva Libanonce.
-  Stoupenci afghánského Talibanu pohrozili smrtí těm, kdo v Pákistánu a v Afghánistánu spolupracují s USA. Výhrůžky jsou v letácích, které se objevily v pákistánském pohraničním Péšávaru
0/0
14.1.2003 12:57

krtonožka

Re:
ad 1 to je ale hrozny ze iracani chteli dovezt vysilacky do tanku a ze misto slusivych baretu budou mit vojenske prilby, to je pro usa opravdu hrozba, ted uz by je iracani mohli umlatit misto cepicema prilbama :))))
 
ad 2 stoupenci afghanskeho talibanu hrozi uz pekne dlouho a vsem a pokud muzu posoudit tak letak jeste nikoho nezabil; kdyz neberu do uvahy to co se stalo za valky v koreji kdyz se baliky s demoralizacnima letakama ve vzduchu neotevreli a cca 50kg letaku zabilo g.i.joe :)))
 
PS nejsem ani levicove ani nacionalne ladenej; i kdyz netusim co s tim nacionalni ladeni spolecnyho
0/0
14.1.2003 13:21

P.-indos z KS

Re: Re:
To nacionalni ladeni ma spolecnyho dost s nekteryma prispivatelama, kteri vsechno co je americky odsuzuji, i kdyby to bylo k necemu dobry. Pak se snad ani nebudeme souhlasit s tim, ze piseme vsichni na technologiich vynalezenych prave v USA.. (dotceni se ozvou, ze sak to stejne vymysleli Evropani, kteri tam odesli...). A po-100 (znovu) opakuji, ze ne vsechno je v US O.K., ale ze ta nase zlata Evropa je podstatne zbyrokratizovanejsi a pokud vyneseme soud nad US-modelem, ze je stary a prekonany, ze je odsouzen k zaniku, pak prvni je na radku Evropa, ktera tape jen dokola a snazi se vyjit jak s vychodem, tak se zapadem, potazmo s jihem...
0/0
14.1.2003 13:30

krtonožka

Re: Re: Re:
amikum vdecime za spoustu veci, A-bombou pocinaje a internetem konce, spousta vynalezu zene svet kupredu, spousta ho zene do zahuby, vzdycky zalezi na lidech jak konkretni vec vyuziji/zneuziji, coz v posledni dobe mam obzvlast ze strany us pocit ze svou prevahu zneuzivaji ve svuj prospech bez ohledu na mozne nasledky (koneckoncu bin Ladena vycvicila a vyzbrojila cia spolu s britskou tajnou sluzbou; proste se jim hodil proti rusum v afghanistanu, to ze nepredpokladali ze se po odchodu rusu postavi proti zapadu je dukazem o kratkozrake politice)
co se tyce byrokracie tak na civilce sem pracoval na mestskym urade a myslel sem si ze vetsi byrokracie snad ani nemuze existovat, pak mi bratranec vysvetloval jak ve statech zadal o cislo socialniho pojisteni a musel sem uznat ze co se tyce byrokracie sme zabari
ale musim souhlasit s tvym poslednim tvrzenim ze evropa se svou snahou vyjit s kazdym si zadelava na peknej pruser
0/0
14.1.2003 13:51

karbous

Re: Re: Re: Re:
Nevim o co zadal tvuj bratranec ,ale ja kdyz jsem zadal o SSN tak jsem ho mel za 15 minut vyrizeny.Jedna z dalsich veci je ze pro poznavaci znacku na auto se ceka asi dalsich 15 minut ,na ridicak asi 20 minut vymena stareho za novy a udelani ridicaku trva jedno dopoledne vcetne jizd (kdyz najdes zapadlejsi office ,nebo kdyz si privstanes a budes prvni tak to musis mit za dve hodky pryc)to je trosku z americke byrokracie o ktere pise tvuj bratranec zrejme z Argentiny.
0/0
15.1.2003 10:51

kg

Re: Re: Re: Re: Re:
Dekuju,zes mi usetril praci.To same jsem chtela napsat i ja!!!
0/0
16.1.2003 23:26

P.-indos z KS

Re: Re:
.. jo mimochodem, na tech zpravach neni skoro nic spatnyho, jen prave pro ty "NL" je to ten spravny duvod se obout do Americanu... podstata zpravy totiz vyprcha.. nejde o to, ze komunisticke Belosrusko vyvazi zbrane a vybaveni do Iraku, ale jde o to, ze USA chce zautocit na Irak.. a ta druha zprava je uz jasna.. tam se totiz objevuje zkratka USA a to je pro "NL" jako cerveny hadr pro byka...o nic vic o nic min mi neslo...
0/0
14.1.2003 13:38

Evropan

Re:
Taliban by měl likvidovat kolaboranty s USA po celém světě a ne jenom v Afganistánu a Pákistánu, ale hlavně by měli konečně něco pořádně  dělat a ne jenom kecat nebo vyhrožovat, za chvíli z nich bude mít každý bushomil jenom legraci........
0/0
14.1.2003 16:22

Vašek

Milí přispěvatelé a diskutéři
některé zdejší příspěvky jsou pouhými osobními výpady proti jiným autorům, kteří tady napsali svojí myšlenku, i když třeba odlišnou od hlavního proudu. Možná i to je záměrem podobných diskusních fór. Lidi si zanadávají a mocní si dál dělají co chtějí. Mám za to, že obě strany mají v něčem pravdu, ale kdo trochu víc čte a hlavně samostatně přemýšlí, zjistí, že ne všechno, co nám média předkládají je tak, jak se to píše. Důvodem může být jednak manipulace přímo v redakci nebo záměrně zkreslené údaje od mocných. Vážně pochybuji o tom, že někdo věří politikovi každé slovo a pokud ano, je mi takových lidí líto. Politici lhali (nebo přikrašlovali realitu, jak chcete) vždy a zvlášť, když jde o velké peníze. A tady jde o dost velké peníze.
0/0
14.1.2003 12:57

P.-indos z KS

Re: Milí přispěvatelé a diskutéři
Souhlas.. a kdo pozorne poslouchal tesne po 11.zari, nemuze byt prekvapen, vzdyt (opakuji snad po-100.) Bush verejne prohlasil, ze informacni valka proti teroristum jiz zacala, takze neni se cemu divit, jen tady se resi slovickareni a v diskusnim foru se reze nafta, nenafta, demokracie, nedemokracie... skoda reci.
0/0
14.1.2003 13:01

Salám Hus Tajm

Re: Milí přispěvatelé a diskutéři
Někdy těžko oddělit nesouhlas s myšlenkou od neúcty k jejímu autorovi.
0/0
14.1.2003 13:13

Miloš

Ubžáci
Tímto se američtí úředníci projevili jako naprostí ubožáci. Chtěl bych vidět toho idiota, který k tomu dal pokyn. Kurník, kdy už se konečně objeví ti jejich UFOni a srovnají jim ten "nedobytny" pentagon se zemí.
0/0
14.1.2003 12:38

Ovar Haše

Re: Ubžáci
Amerika se chystá na válku, aby udělala všechno pro to, aby se zmenšilo riziko dalšího útoku na pentagon. Nic míň, nic víc.
0/0
14.1.2003 13:43

ctenar

Re: Ubžáci
Ubozaci nejsou americti urednici, ale Saddam. Propaganda na netu je vsude, to je normalka. Kdyz nekdo rozhodne, ze se musi zavrit servery, aby lidi nemeli pristup ke zpravam od opozice, tak to mluvi samo za sebe. To znamena, ze si Saddam vubec neni jisty v kotnicich a neveri obcanum Iraku. Jak to, copak ho nezvolilo 100% volicu???????
Obdoba s totacem.To nam komousi taky rusili zapadni rozhlasove vysilani, aby nebyl pristup ke zpravam z druhe strany. Ve volbach byli komunisti voleni s 99.3% vetsinou, ale rezim obcanum neveril. Proto medialni cenzura, rusicky, drasticke omezeni cestovani, cenzura dopisu zvenku.......
No, nakonec jim to stejne bylo naprd.
0/0
14.1.2003 16:19

Z

Spamcop
, Zajimalo by me, zda je nekdo prasknul na Spamcop.net :)
0/0
14.1.2003 12:32

Vendula

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.1.2003 12:07

Míša Haša

Re: je to ropa
Nebýt USA, tak bychom byli připraveni o tvé hodnotné myšlenky, protože by nebyly počítače, nebyl by internet, komunisti by vládli v Praze, sekty, jako ta tvoje, by byly zakázané, chceš pokračovat?
0/0
14.1.2003 12:13

Destructor

...
Ano chci, ale teď nám prosím tě řekni třeba tu o Perníkové chaloupce .....
0/0
14.1.2003 12:38

Míša Haša

Re: ...
Kdyby Reagan neuzbrojil Rusáky (čili nebýt USA), měli jsme dneska Bagdád doma v Praze. No já vím, že jsou i jedinci, kteří po tomhle brečí, ale dobře jim tak.
0/0
14.1.2003 13:25

J. C. Denton

Re: Re: ...
A to jsi vyčetl v hystorii v kostce pro mateřské školky?
0/0
14.1.2003 16:28

Ovar Haše

Re: Re: Re: ...
Aha, tys to nezažil, zeptej se mamky vole, jestli spolu mluvíte.
0/0
14.1.2003 16:52

Libor

Re: je to ropa
A kdo ti brání jezdit do práce elektromobilem?
0/0
14.1.2003 12:19

Moravak

Re: je to ropa
Vendulko, Tebe mám docela rád, Ty to vždycky napíšeš s takovou láskou, že nepochybuji ani o tom, že tomu i věříš. A to se mi právě na Tobě líbí.
0/0
14.1.2003 12:30

Moravak

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
No to je síla, oni Tě mázli !   Cenzore, Ty ošklivé káčátko, copak Ti Vendulka udělala ? Nebo snad neudělala ?   
0/0
14.1.2003 12:36

Glum

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen) ??? Mno sice to byla zajimawa slatanina a blud , ale newim estli tam zrowna byly nepripustnyy wyrazy .. Mno mozna zalezi co je podle iDnes nepripustnyy a seznam tech slow se bude rozsirowat , ze ??
0/0
14.1.2003 12:39

Michal

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Že by na těch slátaninách bylo něco pravdy? Nechápu proč jste to smazali!!!
0/0
14.1.2003 12:49

Salám Hus Tajm

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.1.2003 13:11

Ovar Haše

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Tak je to pravda, hm. Kdo by to byl řek.
0/0
14.1.2003 14:43

Moravak

Útok bez mandátu OSN ?
Je to sprosté od Američanů, že zaútočili e-mailem proti Iráku a navíc bez mandátu OSN. Zatím to bylo ještě bez viru. Je to však již jenom krůček od použití e-mailu s virem, této děsivé zbraně hromadného ničení. V odvetu na to mohou i Iráčané zaútočit zavirovaným e-mailem, zatím dobře ukrytým před slídivými zbrojními inspektory na disketě v knihovně Státní University v Baghdádu. Obchází mě hrůza, pokud i Iráčané tuto děsivou zbraň hromadného ničení použijí. A Vy čeští chemici tak již nyní víte, co Vás čeká. Do útoku nastoupíte tak jako tak, vir jako vir, na mandát OSN se čekat nebude, nějaká záminka se vždycky najde.
Bohužel ten tučně zvýrazněný text je na 90% pravda. Přejme světu, aby si to Američané ještě rozmysleli, aby potlačili tu svou možná oprávněnou zlobu. Je však možné, aby ještě rok čekali, než zbrojní inspektoři dokončí svou práci, jak požadují ?  Dle mého názoru by měli. Měli by zaútočit pouze s mandátem OSN. Nezapomínejme na jednu věc, že někdy i hrozba útokem, může být účinnější než útok sám. Američané však mají bohužel nyní ještě jeden problém, který je tak žene do útoku a bez důkazů. Kdo nakonec zaplatí tyto největší manévry 21. století ?  
0/0
14.1.2003 12:00

scallop

Re: Útok bez mandátu OSN ?
 ... vtipne, vicemene souhlasim, jen mi neni jasne co myslite tou 'mozna opravnenou zlobou'...
0/0
14.1.2003 13:04

Moravak

Re: Re: Útok bez mandátu OSN ?
Irák může být tou šedou eminencí, může stát v pozadí útoků na WTC z 11.září 2001 !  Já osobně jsem přesvědčen, že tomu tak skutečně je.
0/0
14.1.2003 14:35

Salám Hus Tajm

Re: Útok bez mandátu OSN ?
Akorát si vážně myslím, že virus v emailech se v Iráku neprosadí, domnívám se, že všechny, oba dva servery budou mít dobré antivirové zabezpečení. I sem tam nějakého programátora z Ruska si třeba Saddám zaplatil.:-)
0/0
14.1.2003 13:19

Moravak

Re: Re: Útok bez mandátu OSN ?
To bude pro Rusy úplně neznámý virus ! A takhle na to budou valit voči   . . .  A úplně všechny (oba dva) servery pujdou se svým antivirovým zabezpečením k šípkům . . . 
0/0
14.1.2003 14:59

eno

Totalita
Až Husajn šlehne jednu atomovou na Evropu, budete mluvit jinak pokud budete. Totéž bylo s Hitlerem, neustále se vyjednávalo a kam to došlo !
0/0
14.1.2003 11:50

Vašek

Re: Totalita
Srovnávání s Hitlerem je trochu zavádějící. Možná pokud bychom toto srovnání použili na americkou stranu, to by potom znělo mnohem přesněji! Jinak dost pochybuji, že Saddám ohrozí Evropu, která proti Arabům moc vysazená není. Pokud schytají atomovku amíci, tak jedině zaslouženě. Akorát, že by to zase odnesli jen obyčejní lidé.
0/0
14.1.2003 12:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.