Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Senát s Irákem předběhl poslance

Jednání o tom, jak se Česko zapojí do případné války s Irákem, pokračuje. Poslanci ho přerušili ve čtvrtek večer, když se přiostřil tón diskuze. Místopředseda ODS Petr Nečas označil nejednostnost koalice za vládní krizi. Podle mnohých se přitom již podařilo dojednat kompromis a souhlas byl na spadnutí. Senát schválil vládní návrh už odpoledne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Josef

m
0/0
18.1.2003 10:10

Josef

Smrt Saddamovi !!!
0/0
18.1.2003 10:05

AHA

Hm..
Pravopis a myslenka...
pro me je dulezitejsi to druhe,nastesti jeste rozhoduji ti nahore.Armada CR ma sanci ukazat vsem jak ovlada svoji praci....a USA si uvedomuje velmi dobre jeji kvalitu a profesionalitu,je skoda ,ze ma respekt a uznani jen ve svete a ne u nas...
Saddam budiz po tobe veta!
0/0
18.1.2003 6:15

George

ach ta cestina
Ty se radsi nauc pravopis, nez zacnes psat takovy blaboly...
0/0
17.1.2003 11:06

Ales

Re: ach ta cestina
Porad lepsi neumet pravopis nez bejt uplne blbej a myslet si, ze chemici jsou cviceni zabijaci ....
Oni uz nam dochazy argumenty tak se chytame kravin, ze jo. Co bude dalsi argument, spatna uprava textu?
0/0
17.1.2003 11:11

Ales

Vsem "humanistum"
Vazeni, co kdybyste si nejdrive nez sem napisete nejakou hovadinu typu "chemici jedou do Iraku vrazdit" zjistili co ta jednotka vubec dela abyste se tu porad takhle neztrapnovali. Naopak, vy vsichni co jste proti nasi ucasti, chcete zabijet civilisty, protoze tam bude plno lidi zasazenych chemikaliemy kterym bude potreba pomoci. Zajimave je, ze vam nevadi pritomnost nasi vojenske jednotky - polni nemocnioce v Afganistanu. To jsou podle vas taky vrazi ty doktori a sestry?
Jeste ze nasi politici nejsou zase az tak blby aby na tyhle priblbly nazory dali, to bychom byli definitivne v pr.... Ono na tom "vox populi vox hovezi" prece jenom neco bude. Dotet nikdo z vas nenapsal jediny rozumny argument proc by se proti Iraku nemelo zakrocit, o ucasti nasich chemiku ani nemluve. Jak muze nekdo vazne myslet tvrzeni, ze od Iraku nehrozi zadne nebezpeci kdyz vsechny jeho kroky v minulosti vedli k napadeni sousedu a o tom co se deje vlastnim Iracanum ani nemluve. Mel konflikt s Iranem, napadl Kuvajt, ani ucast na protiizraelskych akcich neni nezanedbatelna a to jak v minulosti tak v coucastnosti. Uz jenom staci jeho postoj 11. zari 2001. Irak evidenten podporuje mezinarodni terorismus.
Nazory typu ze Arabove budou tim jeste nebezpecnejsi kdyz se zakroci proti Iraku jsou stejne zvracene jako kdybyste nekdo napsal, ze by se meli zlocinecke gengy nechat na pokoji protoze zatykani a souzeni jejich clenu vyvolava u jejich kolegu urcite nevoli a zvysuje jeich agresivitu. Jedine co muze zhorsovat situaci je financni podpora EU arabskych teroristu.
Arabove se hned tak proti nekomu nesjednoti, protoze vzdycky prevladne hamiznost jednotlivych statu nad spolecnym "Arabskym zajmem", Jak dlouho treba vydrzi nedodavat nam ropu? Kdo na tom bude vic skodny, my, nebo oni? Sice by stoupla ceno ropy, ale porad jeste existuje dostatek jinych zdroju. A ostatni by si jen zanuli ruce protoze by na tom videlali. Netrvalo by dlouho a nektery z arabskych statu zavisli na exportu ropy by "prebehl" na nasi stranu a zacal by ji zase prodavat protoze jednak je to jediny jeho zdroj prijmu a jednak by na zvysene cene daloko vice vydelal. A tech par magoru co se prida k Alkaide - to je to sami jako kdyz tady je nekdo nacista nebo skalni komunista. Proti Izraeli se spikli protoze je to nic nestalo a Izraele se potrebovali zbavit nebot by na tom jenom videlali. Jenomze na nas na zapadu jsou daleko vice zavisli nez si uvedomujeme.
Stejne tak argumenty kolem financni stranky jsou vic nez hloupe. Zjistete si kolik nas to bude stat a rozpocitejte si to kolik to bude stat kazdeho obcana v produktivnim veku. Urcite dospejete k mnohem mensi castce nez jakou po vstupu do EU budete cpat do zadku Palestincum ve forme pomoci EU 3. svetu a byrokratum v Bruselu. Pritomnost nasich chemiku si navic doted platil Kuvajt, cili je zrejme, ze jejich pritomnost je samotnymi Araby vitana a poukazuje na to, ze Irak je skutene nebezpecny.
0/0
17.1.2003 10:36

George

Re: Vsem
Neeeee, ty ses ale fakt trouba, kdo Te ucil cesky??? A Tvy nazory fakt nechapu...co kdyby nekdo zase jen tak preventivne zautocil proti USA, jelikoz od nich citi nebezpeci????? Obavam se nejhorsiho.
0/0
17.1.2003 11:12

Ales

Re: Re: Vsem
Tvoje mama, vole. Citit si muze kazdy co chce, ale kdyz nema dukaz tak to bude jen terorismus (coz koneckoncu je - viz 11. zari 2001). Az bude USA mit plnou hubu kecu o bezvercich ktere je potreba pobit tak budiz. Pri te Tve mysli zatemnene cestinraskym opruzovanim sis zrejme nevsim, ze od Iraku pouze necitime nebezpeci, ale ze uz UDELAL kroky ohrozujici sve okoli.
To bych chtel vedet co pro tebe bude dostatecny dukaz, az na nas Irak schodi atomovou bombu, nebo zautoci tema svyma jedama? Bohu dik ma Tvrdik dostatek zodpovednosti nejenom za moji bezbecnost a lidi co vedi o co jde, ale i cestinarskych sasku jako jsi Ty. Na tobe je nadherne videt, ze cim vic nekdo umi pravopis tim mene je schopen logickeho uvazovani.
0/0
17.1.2003 11:32

Destructor

Re: Re: Re: Vsem
Souhlasím, když někdo nemá důkaz, tak je to terorismus. Tudíž pokud USA zaútočí bez důkazů, tak jsou teroristi ... Nebo že by je vyrobili až po útoku ...?
0/0
17.1.2003 12:11

Ales

Re: Re: Re: Re: Vsem
Ja myslim, ze dukazu proti Iraku je az dost. Uz jenom staci to, ze Husajn presentuje, ze posle proti vojakum NATO i jednotku co se cvicila za ucelem pomoci Palestincum v jejich terorismu. To snad je dostatecny dukaz, ze Irak podporuje mezinarodni terorismus, ne?
0/0
17.1.2003 13:29

Josh

Re: Re: Re: Re: Vsem
Osobně si myslím, že pokud Irák měl po válce v zálivu prokazatelně množsví X takového a makového svinstva (tehdejší inspekce) a nyní, čtyři roky po vyhnání inspektorů OSN, tvrdí, že stejného svinstva zničil v množství Y, je na něm, nikoliv na OSN a už vůbec ne na američanech, aby doložil, kam se podělo množství Z, které odpovídá rovnici Z=X-Y. To není schopen udělat. Proto se USA domnívají, že biologické zbraně stále vlastní.
0/0
17.1.2003 14:02

Josef

Na Bagdáááád!!!
0/0
17.1.2003 9:41

barbudo

To jsou paradoxy....
Stát, který v podstatě nemá armádu se chce účastnit útočné války. Kdyby nešlo o život, bylo by to k smíchu.
0/0
17.1.2003 9:38

Confidental

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.1.2003 9:37

idiot

Re: .....to mi připomíná,
jak ta bolševická klaka častovala chartisty  .... nemá to náhodou stejnej psychologickej původ?
0/0
17.1.2003 9:41

Vlčice

To si musíme před každým svinstvem sednout na zadek?
Už je mi jasné, proč nás tolik chteli do NATO. Jsem pro, držet stejné stanovisko jako Němci. Ti proti válce s Irákem tvrdě protestují. Zkontrolovat, že stát nemá žádné zbraně a pak s ním začít válku.....??! To USA neprojde ani v historii, pokud nějaká bude.
0/0
17.1.2003 9:36

Destructor

Re: Zpravy ze Slovenska ...
Sorry, jsem se uklep ..... tady je to správně .. http://www.sme.sk/clanok.asp?vyd=20030117&cl=785040
0/0
17.1.2003 9:18

Tomáš Marný

Inspektoři našli chemické zbraně
Inspektoři našli chemické zbraně na záchodě v Základní škole nedaleko Bagdádu. Žáci, kteří nespláchli, spěchajíce na začátek vyučovací hodiny. Ze zajištěné chemické látky se již začal uvolňovat metan s "nespecifikovanými" příměsemi. Jedná se pravděpodobně o první nález pojízdné chemické labolatoře řízené přímo na povel diktátora S.H. V souvislosti s nedávno nalezenými prázdnými hlavicemi je jasné, že se Saddám připravuje na chemickou válku.
0/0
17.1.2003 9:08

Gosudar

Hanba!
Z těch lidoveckých přizdisráčů je mi na blití. Nechutná, umaštěná svoloč, jen jen něco neudělat, někoho (evropské parteigenossen) si nepohněvat, nemít názor, nezaujmout jasný postoj. Jestli tuhle pitoreskní šaškárnu, doplněnou nemístnou obstrukcí ODS, sledoval nějaký kousavý glosátor zpoza šumných hraničních hvozdů, sotva by si kdy mohl více gratulovat k podobně syrové prezentaci typického zaprděného "čecháčkovství", jíž mu náš sněm se sobě vlastním připitomělým úsměvem tak bezelstně předestřel. Hanba!
0/0
17.1.2003 1:01

idiot

Re: Hanba!
člověče, podle patologických znaků tvýho projevu ....tobě se asi fakt křivdí, že nevládneš...
0/0
17.1.2003 9:46

Quinto

No ja zasnu !
Takhle to dopada kdyz se k necemu vyjadruje nevzdelany a zaprdeny, utapnuty narod v "srdci Evropy". To srdce bude asi momentalne v gatich :-))) Hlavne klid a nohy v teple. Mupy mup !!!
0/0
16.1.2003 22:57

KS

Uz inschpektooori neco vystarali
Kouknete na zacatek- nejaky prazdny nabojnice od chemickych zbrani...no nevim, jestli tohle ma byt dukaz pro utok, tak to radej, at k tomu najdou jeste aspon nejakou raketu, nebo radej dve...
0/0
16.1.2003 19:22

Saddám

Komu z Vás vadí Írák
Válka, kterou americký fašouni chystaj, nemá žádný opodstatnění, a proto s ní nesouhlasím.A tedy nesouhlasím ani s našima šaškama ve vládě, který tam chtěj poslat vojáky.Jediný, co mne vadí je to, že je to za naše prachy.A to mě fakt sere.proto nechci platit daně.saddám s Vámi
0/0
16.1.2003 18:42

Klaus

Re: Komu z Vás vadí Írák
Všichni mě tady i v Iráku serou, proto by bylo nejlepčí, aby se to tam fšecko vyvraždilo. Doufám, že presidentem nebude ten komouš Zeman, protože jinak by určitě postaru prosazoval mír a tím by všechno jenom posral. Je fakt, že se to tam bude vraždit taky za naše prachy, a tak taky nechci platit daně. Leda, že by z té ropy, kvůli které to vlastně vše je, zbyl taky kousek na mě. Doufám, že brzy tase spadne nějaký letadlo na nějakou budovu. Vůbec by mi nevadilo, kdyby v té budově seděli Havel, Klaus, Bush, ten idiot Grebeníček se svejma posranejma komoušema a 90% dalších zde nejmenovaných.
0/0
16.1.2003 18:53

KS

Vaz slova o fasounech - Saddame
Jako bych to tvoje jmeno uz nekde videl...
0/0
16.1.2003 19:25

Obcan

Re: Komu z Vás vadí Írák
USA jsou fasouni hm,to nás teda asi budou chtít vyhladit ne?
0/0
16.1.2003 20:14

Juras

Re: Re: Komu z Vás vadí Írák
A proč by to jako měli chtít?
0/0
16.1.2003 21:57

idiot

Re: Re: .....jako obvykle
kdy jak koho
0/0
17.1.2003 9:47

tom

Re: Komu z Vás vadí Írák
ty jsi někdy daně platil?
 
0/0
16.1.2003 22:42

Pepa

A co navrhuješ Diano ?
Víš o tom, že až někomu zabiješ rodinu (tím, že schvaluješ útok na cizí zemi, stáváš se útočníkem) a k tomu v případě války nejspíš dojde, tak jako k tomu vždy došlo, ale už se o tom moc nepíše,dostane napadený podle izraelského a amerického principu (oko za oko, zub...atd) právo, taky ti vyvraždit rodinu ? Možná to zní brutálně, ale je to tak. Je třeba si uvědomit, že už nejsme mimo dění.
Nevím, odkud máš ty naivní informace, že se na nás chystá Irák. Víš vůbec, kde Irák leží ? Kolik má obyvatel, atd ?
0/0
16.1.2003 17:51

K.

:-(
Bezte s tou valkou d.o.p.r.d.e.l.e!!!
0/0
16.1.2003 16:49

diana

Re: :-(
a kde to budš vykřikovat ty jelito, až tady budeš mít arabský neštovice?
0/0
16.1.2003 17:39

x-filess

?
Z vas nekdo souhlasi, ze nasi vojaci budou zabijet za nase penize a ne za nase zajmy ale za zajmy Americanu ? Samozrejme nejhorsi je samotny fakt ze budou zabijet, to ze budou financovani i z mych dani, pres muj odpor proti teto akci je az druhotne. Jak je mozne ze pri odporu 70 procent obyvatel proti tomuto je v senatu presto schvaleno temer jednohlasne ? Nezda se vam neco na te nasi demokracii neco divne ? Nekde jsem dneska cetl zajimavy nazor, ze demokracie je dobra v tom ze dava cloveku pocit, ze se ucastni rozhodovani. ¨Realita je ale asi jina. Jsem zklaman z tohoto systemu...
0/0
16.1.2003 16:33

Prikonténa

Re: ?
jaký zájmy američanů? si spadl z višně - víš ty, mladej, co je to NATO?? Ty nemáš žádnou odpovědnost za to, co se v iráku děje?? jinak souhlas s tou demokracií, no jo.
0/0
16.1.2003 16:42

Pepa

Re: Re: ?
Jak může mít odpovědnost za Irák ??? nevím , kdo tady spadl z višně
Ty máš určitě zaručené informace. Nejspíš z Blesku. Je to děs, jak se tady lidé vyjadřují, když se má jít zabíjet do cizí země. Jak by ti bylo, kdyby se rozhodovalo a zaútočení na naši zemi v době totality. Myslíš, že by bomby vybíraly mezi špatnými a dobrými ? Jak se odvažuješ soudit, komu se mají na hlavu házet pumy ???!!
0/0
16.1.2003 17:01

idiot

Re: Re: ?
dítě jedno nešťastný, představ si, že někdo by si z tebe vzal příklad, jak efektivně vykonávat odpovědnost za to, co je zatím umožněno dělat tobě.... nemáš trochu strach? (neboj,  ti druzí většinou vědí že je slušné cosi  nedělat, takže spíš měj strach ze svých duchovní klonů ....)
0/0
16.1.2003 17:16

b

Re: Re: Re: ?
nelituj haranta,nejni vočkován-souchotiny si už poraděj...
0/0
16.1.2003 17:38

x-filess

Re: Re: ?
Ano, vim co je to NATO, puvodne bylo zamereno jako obranny spolek proti vychodnimu bloku. V reakci na nej vznikla Varsavska smlouva. Po padu vychodniho bloku trochu ztratilo vyznam a hleda svou novou podobu. Nyni to ale vypada, ze se NATO meni ze spolku, ktery se v pripade napadeni jednoho clenskeho statu mel branit spolecne, na uskupeni, kdy v pripade, ze USA nekoho napadnou, tak ostatni se pridaji. V prve rade Velka Britanie. Jak muzu byt odpovedny za to co se deje v Iraku ? Ja jsem odpovedny za sebe a za lidi za ktere rozhoduju. Jsem proti valce ale asi s  tim nic nenadelam. A co se v Iraku deje ? Vpustili tam kontroly, ktere probihaji naprosto hladce a presto nic nenasly.... ony se totiz dukazy najednou objevi az po valce. Je to jenom divadlo...
0/0
16.1.2003 17:53

Miky

Re: Re: Re: ?
naprostý souhlas !
0/0
16.1.2003 19:07

Guderian

Re: ?
Na světě koexistuje sposta politických systémů - stačí si vybrat, zbalit a odjet - diky té oné demokracii totiž odjet můžeš.
0/0
16.1.2003 17:47

Obcan

Re: ?
Kde jsi prisel na odpor 70 procent lidí?Z americkych dani bylo financovano mnohe co prispělo k pádu režimu,tak něco dlužíme.To Ti asi uchází.
0/0
16.1.2003 20:20

x-filess

Re: Re: ?
Nedluzime vubec nic a rozhodne ne Americanum...tech sedmdesat procent je podle pruzkumu, kdy kolem triceti procent je proti a ctyricet jen s mandatem OSN, ktery ovsem nebude, protoze Rusko a Cina a pravdepodobne Francie tezko podpori novou rezoluci o porusovani predchozich rezoluci Irakem. Ja jsem jednoznacne proti ale rikam ze s mandatem OSN proc ne, protoze to je jedina zaruka spravedlnosti a to je take duvod existence OSN, ale jak jsem jiz rekl, aby se za soucasne situace schvalila takova rezoluce...to je naprosto nerealne. Tomu ze Americanum neco dluzime.....vis jak se tomu rika ? Vlezdoprdelismus. To bylo i za komancu, ale smerovane na vychod, to jsme zase dluzili Sovetum. Mi nedluzime americanum, to oni dluzi nam, mensim narodum, po kterych bezohledne slapou.
0/0
16.1.2003 21:55

Ales

Re: ?
A cim jako budou ti chemici zabijet? Napadnou nepritele zkumavkama? Umlati je petriho miskou?
Jaste ze tam nechceme poslat polni nemocnici. To by urcite doktori sturmovali Bagdad klistyrama za silne podpory sester s injekcnima strikackama. A to by teprve byly jatka .....
Mne spis pride divny kdyz kdekdo muze kecat do cehokoliv aniz by tomu rozumel. Kolik z tech dotazovanych lidi cetlo zpravy od rozvetky, ze vy tak presne co Irak chysta nebo nechysta a jestli je nebezpecny nebo ne? Kolik z dotazovanych vi neco o zbranich o kterych se mluvi ze Irak ma? Kolik z dotazovanych lidi alespon zna princip atomove bomby a ma alespon hrubou predstavu co jeji sestrojeni obnasi? Mam pocit, ze nejsilnejsim argumentem vsech vyjma toho o vrazdicich chemicich je, ze to bude stat penize. Cela akce nas bude stat 120 mil Kc, nas je 10 mil. Takze jednoho obcana bez rozdilu veku to vse prijde na 12 Kc, pokud budu pocitat jen obcany v produktivnim veku tak 24 Kc. To se vam vsem zda tolik obetovat obetovat za nasi bezpecnost a za ochranu nejenom vojaku NATO, ale i civilistu nejenom v okolnich zemich ktere jsou na rane, ale take samotnych Iracanu protoze Husajnovi bude jedno jestli pri plynovem utoku na 100 vojaku NATO zabije 10 000 vlastnich civilistu. On pak jenom rekne, ze se obetovali za Alaha v boji proti bezvercum.
A potom je tu ten typicky cechackovsky argument kdyz ostatni nejdu tak ja taky nepujdy. Kdyz nejde Pepik od vedle tak proc bych mel jit ja, at jde nekdo jiny, ze jo. Co je nam k certu po tom co bude delat Nemecko a Francie?! My jednaneme sami za sebe a sve zajmy. Jednak je to jejich vycuranost a jednak Nemecko nechce z urcitych duvodu uz nic s armadou ve valce mit, Francie je otrokem vlastni pitome pristehovalceke politiky takze si nemuze troufnout nic protiarabskeho jinak je Arabove u nich doma sezerou.
To jste vsichni vazne tak zabedneni, to opravdu chcete aby to doslo tak daleko, ze Irak bude mit atomovou bombu a rakety s dostatecnym doletem a bude ohrozovat celou Evropu vcetene nas? Zrejme je vam to vsem jedno az v Iraku budou tisice mrtvych az Husajn pouzije ty sve jedy, nebo pokud to vase pseudopacifisticke rvani bude vyslyseno tak dalsi tisice mrtvych v Evrope po teroristikem utoku jedy od Husajna. Vazne byste se meli zamyslet nad tim co chcete ....
0/0
17.1.2003 0:26

x-filess

Re: Re: ?
I kdyby to mel byt haler, kdyz to pujde na zabijeni tak jsem proti ! A za bezpecnost ? Prave naopak... arabsky svet se tim bude radikalizovat a az se konecne sjednoti, teprve budeme mit co delat...
0/0
17.1.2003 0:45

Rudolf

Re: ?
pokud vím, tak by tam měli jet jen chemici a ty by zabíjeli maximálně sadámovi bacily - ty "danovej poplatníku"
0/0
17.1.2003 2:46

souvislosti

A uz je to tady, stale jeste neverite???????????????????
 
1/
 
= = = = =
2/
0/0
16.1.2003 16:18

taktak

Re: A uz je to tady, stale jeste neverite???????????????????
"Tato administrativa pokračuje v zneklidňujícím zvyku používat rétoriku o rozmanitosti jako náhražky skutečného pokroku v oblasti občanských svobod," prohlásil například senátor John Kerry, který už oznámil kandidaturu do prezidentských voleb 2004.
0/0
16.1.2003 16:31

Pylorus

Re: A uz je to tady, stale jeste neverite???????????????????
A tobe by se libilo, kdyby tebe nebo tve dite nekdo predbehl ve vyberovem rizeni / prijimackach jen proto ze ma jinou barvu pleti avsak dosahl horsich vysledku?
Jsem pro podporu mensin, ale ne touto formou. Co treba dotace / stipendia. Proces vzdelavani hraje podstatnou roli pri odbouravani barier ve spolecnosti - a ne jen v te americke. Totez plati pro romskou mensinu u nas.
K druhemu clanku: Nevim co si mam o tom myslet. Nemam dost casu si clanek prostudovat. Zadrzovani Al Kajda bojovniku se mi ale nelibi. Melo by s nimi byt nakladano jako s normalnimi vezni.
0/0
16.1.2003 16:39

Miky

Otázka tomu, kdo říká: bombardovat
Že při válečné akci, ke které možná dojde zemře hodně lidí, je jasné. Je tomu za každé války. Lidí všech kategorií. Vojáků, dětí, starých, mladých, ... Otázka: Dovedl bys vzít kalašnikova a zabíjet lidi, kteří ti v Iráku vadí ? Pokud ne, tak bys něměl štěkat jako pes a říkat pošleme zabíjet jiné. Je to zbabělé, protože ty budeš doma v teple a víš o tom co se děje ve válce kulové. A bolest lidí, kterým ať už ,,hodná americká", nebo ,,zlá" jakákoliv jiná zbraň vezme příbuzné, nebo je zmrzačí, je na celém světě stejná.
 Amerika  už způsobila svou politikou spolčování se s kýmkoliv, když je to výhodné, tolik zla, že by se měla vzpamatovat a přestat zadělávat na další  těžké problémy v budoucnu. To co dělají budí jen nedůvěru a strach, a to je špatné prostředí pro dobré vztahy.
0/0
16.1.2003 16:02

idiot

Re: Otázka tomu, kdo říká: bombardovat
..jo, dovedl, ale jen toho, kdo si to vyslouží obdobným jednáním - a po aspoň trochu veřejném odsouzení na základě nejakých faktů.  Jsem zvědav, kdz si z toho až příliš mnozí vezmou poučení - nejde o to nepáchat lumprárny, jde jen o to potom to ustát ... Už to mnozí dělají, teď jen potřebují, aby to ostatní "akceptovali", budou se divit, až se tak stane a na ně se s "výdobytky" nedostane, a pak to bude všichni proti všem, už ani nebudou vědět, natož potřebovat vědět, proč .... Ono tu fakt nejde jen o nějaké Araby islám nebo teroristy, ono tu jde o to, jaká bude ta naše "nej-civilizace". Jó, to bude život (mimochodem, neděje se  to poprvé, ono se to zastaví a pak zase zbylí, pokud budou,  budou až moc "hodní"  ... nemá to něco společného s kobylkami v lidmi devastované přírodě?). Jak ono to bylo? U každý vesnice šibenice, u každýho města dvě......
0/0
16.1.2003 17:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.