Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oprava podmáčené trati potrvá měsíce

Čtvrt roku neprojede jediný vlak mezi Plzní a Vejprnicemi. Dlouhodobě podmáčený násep u obce se po novoročních deštích sesouvá. Železničáři proto v narušeném úseku zastavili provoz. "Předpokládáme, že bude obnoven v průběhu dubna, rychlost prací ale záleží na vývoji počasí," uvádí mluvčí drah Petr Šťáhlavský. Vlaky se naopak v poledne vracejí na poslední úsek, poničený srpnovými povodněmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dialog

Potrvá měsíce?
Ale oprava vytunelovaných Českých drah potrvá celé roky
0/0
8.1.2003 15:29

Jirina Fiserova,Nyrany

podmacena trat
   V dusledku vyluky jsou vlaky zpozdene (dnes 35 min. z Nyran do Plzne)
   autobusu je pristaveno malo, takze lide jezdi nebezpecne namackani
   a v zime, nebot se zrejme setri na topeni.Ma-li toto trvat do dubna,
   nevim,kolik draze zustane cestujicich.
  
  
0/0
8.1.2003 14:25

duznina

rys
Doufam, ze to nebyl ten nas rys... V lete jsme byli na Sumave a objevili jsme rysa, mel hnizdo nedaleko nasi chaty. Videli jsme ho jen parkrat, a byli jsme velmi prekvapeni, kdyz jsme po nejake dobe zjistili, ze ocekava prirustek. Objevili jsme jeho hnizdo, ve kterem bylo nakladeno 6 vajicek! Bohuzel jsme museli odjet domu, takze jsme se nikdy nedozvedeli, zdali se mala rysatka uspesne vylihla. Doufam, ze cela rysi rodina v klidu stale zije.
0/0
7.1.2003 22:33

duznina

Re: rys
to patri jinam, omlouvam se..
0/0
7.1.2003 23:07

chocholousek

Re: Re: rys
to je u nasich pacientu normalni,nemusite se omlouvat pane Duzinovsky..;
0/0
8.1.2003 0:28

Dialog

Důsledky transformace
Dvanáctiletá cesta kapitalistické transformace v ČR přivedla ekonomiku a společnost k rozvratu a zbídačení většiny občanů. Politickou a ekonomickou moc v zemi ovládl domácí a zahraniční, zejména americký a německý kapitál. Dokladem toho je hluboký pokles hrubého domácího produktu (HDP) o více než 18 procent v roce 2000 ve srovnání s rokem 1989. To mělo za následek vznik a prohlubování řady negativních jevů: "tuneláři" rozkradli naše národní hospodářství za stovky miliard korun. V rámci naší ekonomiky bylo v podnicích se 100 i více zaměstnanci (kolem 4500) 30 procent ztrátových. Jejich celkové ztráty se pohybovaly mezi 40 až 50 mld. korun ročně.
Zisk vykazovalo jen 70 procent podniků. Ztráty na jeden podnik činily v průměru 50 milionů korun. Provozní platební neschopnost se pohybovala rovněž kolem 50 mld. ročně. Desítky velkých podniků pracovaly na bázi tzv. záporného vlastního jmění, měly tedy větší dluhy, než činila jejich vlastní hodnota, takže v objektivním smyslu patřily svým věřitelům (musely být proto neustále úvěrovány s vědomím, že úvěry nikdy nesplatí). Tzv. restrukturalizace často znamenala faktickou destrukci největších národních podniků, jako kladenská Poldovka, brněnský Zetor, Vítkovické železárny a další. Nezadržitelně narůstá deficit státního rozpočtu. Zahraniční obchod v posledních letech vykazuje každoročně více než stomiliardový schodek obchodní bilance.
Úroveň bytové výstavby je v podstatě nepatrná. Za socialismu bylo v roce 1975 na území dnešní ČR postaveno ze státních zdrojů 97 000 bytů, v roce 1995 jen 13 000, v roce 1996 14 000, v roce 1997 17 000, v roce 1998 22 000, v roce 1999 24 000, v roce 2000 25 000, v roce 2001 rovněž zhruba 25 000 bytů, a to převážně pro bohaté. Nelze se pak divit klesající porodnosti.
V roce 1976 se narodilo 136 000 dětí a zemřelo 132 000 osob, zatímco v roce 1999 se narodilo jen 89 000 dětí a zemřelo 109 000 osob, v důsledku protilidové politiky tedy o 20 é00 více. Od roku 1994 jsme vymírajícím národem. Našeho obyvatelstva je každý rok stále méně.
Máme několikasettisícovou nezaměstnanost, narůstá armáda bezdomovců a žebráků. Ve školství, zdravotnictví a dopravě je stále více problémů. Desetiletý propad hrubého domácího produktu o více než 08 procent zcela zákonitě vedl k vzniku těchto a dalších negativních jevů.
Základní změnu může přinést jen obnovení politické a ekonomické moci pracujících a takový hospodářský mechanismus, ve kterém plánovitý rozvoj národního hospodářství a výsledky práce budou opět sloužit skutečným tvůrcům společenského bohatství a násepy už nebudou nadále podmáčeny
0/0
7.1.2003 20:34

!!!

Re: Důsledky mozkové katastrofy-pacient dialog
0/0
7.1.2003 20:37

S

Re: Re: Důsledky mozkové katastrofy-pacient dialog
Máte pravdu, kolego, diagnozu stanovím jako "akutní záchvat žvanivosti"
0/0
7.1.2003 21:06

chocholousek

Důsledky mozkové prihody-pacient Monolognyj
pan pacient Monolognyj,bohuzel trpi jiz delsi dobu,nutno hodnotit jako stav chronicky..;
0/0
8.1.2003 0:33

pelíškář

Re: Důsledky transformace
co to, coto kecáš, se podívej na svoje boty.....
0/0
8.1.2003 13:22

milan

bordel
bordel v čd milan
0/0
7.1.2003 20:28

milan;senior

Re: bordel ; kouzelnik
Zrejme znas recept na to jak porucit desti a vetru.Je;li to tak,pak si myslim ze by jsi mohl ten "bordel" odstranovat leckde,napr.pred povodnemi a pod.To je uroven !
0/0
7.1.2003 23:54

Re: bordel
ČD do toho nepleť. Od 1.1.2003 ta trať patří Správě železniční dopravní cesty (nebo jak se ta nová spol jmenuje.), zkrátka těch 150 zaměstnanců od ČD co se trhlo.
0/0
8.1.2003 19:05

raty

Re: bordel
ČD do toho nepleť. Od 1.1.2003 ta trať patří Správě železniční dopravní cesty (nebo jak se ta nová spol jmenuje.), zkrátka těch 150 zaměstnanců od ČD co se trhlo.
0/0
8.1.2003 19:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.