Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Železného vydejte, doporučil výbor

Mandátový a imunitní výbor doporučil Senátu vydat Vladimíra Železného policii. Jednání trvalo tři hodiny. Šéf Novy kolegy během svého hodinového vystoupení o opaku nepřesvědčil. "Rozhodnutím výboru jsem ohromen," komentoval výsledek Železný. Kauzu označil za zmanipulovanou. "Neměl jsem dostatek času se obhájit."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

AllCapone

Bez komentáře!
Pokud Železného nevydají, stěhuji se z tohoto státu. Naštěstí tu možnost již mám! Jak je vidět, ten kdo má peníze, moc, teď ještě IMUNITU, ten kdo lže, podvádí asi tady muže vše? Tito lidé mají rozhodovat za tento stát? Je mě tady z toho zle. Peníze, peníze a zase peníze. Myslím, že to je asi špatně, NE?
0/0
21.1.2003 17:48

zuzana

cenzorovi, který se mě bojí
žádám tímto o definici pojmu "nepřípustné výrazy". můj příspěvek, který byl smazán, neobsahoval jediný vulgarismus. jeho smazáním a komentářem, který naznačuje, že jsem použila výrazy nevhodné k jídlu, se jednak dotýkáte cti dámy, a za druhé potvrzujete níže uvedené podezření, že mažete to, co se vám nehodí do krámu, bez ohledu na slušnost. možná byste se měli přejmenovat na Rudé Právo. ještě jednou tedy: souhlasila jsem s názorem, že se zde jedná o odsouzení bez soudu, a že z většiny příspěvků (které možná psal sám cenzor)čiší závist neschopných. dále jsem kladla otázku, zda oblbuje televize národ, nebo národ televizi. kdyby měly největší sledovanost filmy pro náročné diváky, vysílá je Nova 24 hodin denně. Nova je tedy zrcadlem vkusu a kulturní úrovně národa, a křivohubí nemají zrcadla rádi. tak, a schválně to zase smažte.
0/0
16.1.2003 12:23

Marian

Nějak tomu nerozumím!
Pokud si dobře vzpomínám, prohlásil pan Železný, že na post senátora nekandiduje proto, že by rád získal imunitu a že se vyšetřování nehodlá vyhýbat. To bylo před volbami.
Tak teď nevím, proč se pan Železný tak diví Spíše se divím já, že výbor strávil celé tři hodiny svého drahého času (hrazeného z našich daní) rozhodováním, zda vydat, či nevydat (To je jako z Mrazíka: "Loupit - neloupit?") někoho za to,  čeho se měl dopustit, když ještě žádnou imunitu neměl. A pokud se toho nedopustil, tak jak jinak to chce prokazatelně dokázat, když se to smete pod stůl?
A co se týká presumpce neviny - o tu tady přece vůbec nejde! Tím, že někoho umožním stíhat, jsem ještě neřekl, že je automaticky vinen.
Navíc si myslím, že by se s tou imunitou už opravdu mělo něco udělat. Průser je ten, že o tom rozhodujou ti, kterých se týká. A to už vůbec není v pořádku.
0/0
16.1.2003 11:04

Pavel

Jděte mi už někam
Jděte mi už někam s tím odsuzováním bez soudu. Říká vám něco presumpce neviny? Co víme o všem tom, z čeho je Železný obviňován my, obyčejní lidé? Nic, pokud zrovna nemáme přístup k dokumentaci vyšetřovatele. A má snad někdo z vás tu možnost? Odsuzovat obyvatelstvem jen na základě toho, co píší noviny tady už jednou bylo, tuším, že se tomu dnes říká padesátá léta. Nechcete se toho někdo ujmout a přijít s podpisouvou peticí za trest smrti Železnému? Třeba vám pak soud vyhoví. P.S. Také ho nemám rád, také mu vyčítám, že s NOVOU (jejím obsahovým zaměřením) zničil zbytky morálky a případné zárodky kulturnosti u podstatné části obyvatelstva Česka. To mně však ještě nedává právo odsuzovat ho za něco, z čeho je zatím "pouze" obviňován. To ostaně přísluší soudům.
0/0
16.1.2003 8:16

zuzana

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.1.2003 9:33

Anonym

Nevim jak kdo?
 
Ale s tim mazanim prispevku je to zde jak u blbejch na pude. Nebylo by rozumne aby pitomci cenzori vylepili nejaka pravidla podle kteych jedou, aby ostatni vedeli co se smi a co ne. Nebo se jen cenzoruje podle toho jak se ktery cenzor vyspi, nebo ke ktere politicke strane se hlasi, nebo jako je ozraly, ci jakou ma zrovna kocovinu. Nejak mi unika smysl sem chodit a cist hovadiny o cenzorovanych prispevcich a nesmyslnych odpovedich na neco co bylo smazano. Zde se mazou naprosto nevinne veci zatimco neuveritelne veci zustavaji netknute.
 
Cenzori co takhle zverejnit nejaka pravidla???? Dole ctu, ze tohle je neredigovana a nemoderovana diskuze ctenaru! Mate alespon trochu predstavu o tom co ta slova znamenaji? Pokud ne tak doporucuji smazat predevsim ono upozorneni dole!!!! Vsadim se ale, ze vy radeji smazete tento prispevek Schvalne ukazte sve barvy zbabelci!!!
 
 
0/0
16.1.2003 3:07

Eiji

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.1.2003 10:15

Eiji

Re: Nevim jak kdo?
Jo, tak tady máte ten link: http://zpravy.idnes.cz/diskuze.asp?a=vyber&iddiskuze=A030108_184616_zahranicni_zem&all=Zobraz+v%9Ae Zkuste tam nakouknout, je to docela zajímavý. A taky z toho začínám mít dojem, že nejde o obsah článku jako takovej, ale jen o jednotlivá slova, bez ohledu na kontext. Žeby jim to tady cenzuroval nějakej webrobot? Takže použít slova jako hov.n*, haj*lové, svynje... by nemělo vadit? A navíc: CENZURA JE PROTIÚSTAVNÍ!!! Pojďme zažalovat MFD a soudit se o velký prachy, abychom je zlikvidovali!!! (Narážka na spor Zeman X Respekt) :) Přeju hezkej den.
0/0
16.1.2003 10:35

zuzana

Re: Nevim jak kdo?
máš svatou pravdu, mně právě cenzor smazal příspěvek, který nebsahoval jediný vulgarismus, jenom vyjadřoval názor odlišný od těch dole. nejspíš je psal cenzor sám, že se ho to tak dotklo.
0/0
16.1.2003 12:27

AllCapone

Soudruh Železný
Zloděj Železný má štěstí už jen za to, že nedostane doživotí za ty svoje "ukrutný" pořady na NOVĚ! Víte kdo ve výboru hlasoval proti vydání Železného? Přeci "soudruzi" z ODS (jednohlasně), protože sponzor je sponzor. Nejhorší však je, že to co zloděj Železný dluží, vysoudí zahraniční firmy od ČR. No a kdo to tedy nakonec za toho GRÁZLA zaplatí?
0/0
15.1.2003 21:57

zeleznyj

do lochu s vladou
hlavne at nezvoli pana profesora za prezidenta, ten by mu skutecne dal milost jako havel chadimovy. zelezny je nesmirne schopnej clovek, ale prehnal to a mel by jit na hodne let do chladku. jestli ho snemovna vyda, tak je to skvely a svedci to o tom, ze ne vsichni tam jsou zmanipulovany gauneri.
0/0
15.1.2003 18:49

Pavel

DOŽIVOTÍ
Doživotí.Je to parazit, křivý a velmi nebezpečný člověk.
0/0
15.1.2003 18:20

MILOŠ

TV NOHA
At už jde do prd... i s jeho ZAZOU zajeb....
0/0
15.1.2003 18:18

Vladimír Železný

email na mě
Dobrý den,
tady Vladimír, děkuji za diskuze, pište mi prosím přímo na email zelezny@jsemuzvbase.cz
0/0
15.1.2003 16:23

Pavel Horák

Do vězení s ním!!!
Patří mu to, zlodějoj, myslel si, že uteče spravedlnosti.
0/0
15.1.2003 16:13

Makotrk

Re: Do vězení s ním!!!
Do gulagu, do železnýho gulagu s pablbem!
0/0
15.1.2003 16:24

zuzana

Re: Do vězení s ním!!!
a co že to ukradl?
0/0
16.1.2003 7:29

NEGATIV

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
15.1.2003 15:47

Zaza

Víťa Kožený (a podobní) do Senátu
Je to tak jednoduché- něco ukrást či vytunelovat, část peněz dát na kampaň za zvolení a získat imunitu. Toto je pouze návod Vládi Zazy pro všechny slavné české privatizátory a grázly. No prostě Balkán hadra......
0/0
15.1.2003 13:21

Jezisek

Zamysleni
Jestli dovolite, rad bych publikoval take svuj nazor... Myslim, ze cely problem tkvi ve zcela nevidane siri poslanecke a senatorske imunity. Neni to podle meho soudu problem pouze tohoto pripadu, ale problem generalni. Tito lide navrhuji a schvaluji zakonne normy, ktere jsou potom zavazne pro obcany tohoto statu. Tak at se jimi take sami ridi. Jinak vydani pana Zelezneho je podle meho spravne. V minulosti vsak bylo nekolik pripadu, kdy se volenu zastupitel natolik ohanel svoji imunitou, ze zamazil moznemu vysetrovani a ke trestni zodpovednosti vydan nebyl (havarie opilych zastupitelu). Z tohoto pohledu se muze zdat, ze se do jiste miry muze jednat o politickou objednavku...  Zasadme se spolecne o to, aby imunita platila pouze na verbalni vyroky zastupitelu a to pouze na pude parlamentu, ci senatu ! K praci zastupitele podle meho nazoru neni sirsi pojeti imunity vubec treba !
0/0
15.1.2003 12:52

Eiji

Jsem ohromen.
Jsem ohromen, že ho peníze nevysekaly z problému. Žeby konečně začínala fungovat justice? Ale ještě nejásejme, Senát ještě nehlasoval. A soud nerozhodl. Ony totiž důkazy proti prominentům mají takový ošklivý, zlomyslný zvyk, že se vypaří, ztratí, zamaskují, shoří nebo se nechají odnést vodou. Svědkové zase nají sklony ztrácet paměť... Takže občané, bděme! Musíme sledovat, jak se k tomuto problému postaví politici a co z něj udělají. Abychom věděli, koho příště určitě nevolit...
0/0
15.1.2003 12:39

Roger

Může být rád
Myslím, že pan senátor měl dost času na přípravu důkazů. Mohl si je nachystat v době, kdy zdržoval zasedání výboru svou nepřítomností. Teď by měl být vděčný za to, že možná bude moci svou "nevinu" obhájit před soudem.
0/0
15.1.2003 11:19

Kája

Vážení, Vladimír Železný je schopný člověk, který dokázal ve svém oboru velmi mnoho a s TV Nova je jedním z nejúspěšnějších podnikatelů u nás. Z mnohých příspěvků mluví závist a především nenávist. Dejte se dohromady. Tento člověk by všem měl být příkladem ve své cílevědomosti, vytrvalosti, pracovitosti,...... :))))))) Néééééééé dělám jen srandu. Chtěl jsem narušit jen jednotvárnost příspěvků. Patří před soud a tam se ukáže. Jako chlap by měl být připraven příjmout verdikt jak ve svůj případný prospěch a nebo naopak. Jeho strach ze soudu ovšem nasvědčuje, že s jeho argumenty na svou obhajobu to nebude zrovna nejlepší. Bude muset nalézt jiné způsoby jak se z toho dostat. Pokud se mu to povede, tak stále budu mít pocit, že s naším právním systémem to není úplně v pořádku. Za ten úvod se ještě jednou omlouvám ;).
0/0
15.1.2003 10:37

Bob

Pokud má pan senátor
důkazy o manipulování v jeho kauze, nemá se přece čeho bát. Může je předložit soudu a ten spravedlivě rozhodne. Pokud je poctivý, jak tvrdí, ať to udělá...
0/0
15.1.2003 10:25

Vladimír Železný

To je neuvěřitelné
Já nevěřím vlastním očím, zaplatil jsem tolik peněz abych se stal senátorem a teď to vypadá že úplně zbytečně. Vůbec nechápu, proč mi nedali aspoň 14 dní na obhajobu. Za to, že jsem dvakrát nepřišel na jednání výboru přece nemůžu. Vůbec nechápu proč by mě měl soudit nějakej soud jako všechny ostatní. Kde to jsme? Tohle už vážně překračuje všechny meze. Ještě že mi profesor Klaus, alias nový prezident nezapomene dát milost.
0/0
15.1.2003 9:49

hanka

Re: To je neuvěřitelné
Tady vidíš, Vladimíre, že těch peněz bylo málo. Máš holt o zábavu postaráno.
0/0
15.1.2003 9:54

Jenda

Re: To je neuvěřitelné
Senátorem se člověk obvykle stává z vnitřní potřeby pracovat pro občany (nebo ne?). Obhajovat se obviněný má před soudem. Chlap se holt má postavit čelem k problému, neřku-li známá osobnost. Ostatně máme na praporu, že pravda zvítězí, tak jaképak strachy (nebo právě proto?)
0/0
15.1.2003 10:19

ředitel
Zaza definitivně zblbnul.
0/0
15.1.2003 9:18

Eiji

Nechápu to...
...copak se senátorská imunita vztahuje i na minulost? Pokud vím, tak zákony stanoví, že nestíhatelnost se vztahuje na činy BĚHEM mandátu! Tyhle transakce přece Železný provedl už dávno předtím! O čem se teda diskutuje? Pan Železný je bohužel velice inteligentní a nemá naprosto žádné zábrany. Takže všechny "důkazy" jsou poměrně nejisté a Železný nemá sebemenší problém vypouštět ze sebe neustále záplavu nestydatých lží. Ach jo, doufat ve spravedlnost se v naší zemi nevyplácí.
0/0
15.1.2003 9:15

Jarda

Návrh řešení
 Dovedete si moji milí představit, jak by naše nepřímá, zastupitelská demokracie dopadla, kdyby se každý, kdo byť i potenciálně porušil trestní zákon se nechal zvolit do Parlamentu nebo Senátu jen proto, aby se vyhnul trestnímu stíhání? Abychom to mohli na vlastní kůži poznat doporučuji, zrušme kriminály, změňme Ústavu a všechny doposud odsouzené a ty, proti kterým je již zahájeno trestní řízení kooptujme (do příštích řádných voleb) do těchto institucí. A máme vystaráno. Pan Železný jako "vždy první" nám může být příkladem.
0/0
15.1.2003 9:11

Luděk

PROC TEN DEBIL TAK RVE?
Neni to tak davno,co se mel zlodej Zelezny vyjadrit ke svym cinum v senatu a nemel cas,protoze oteviral svou kancelar ve Znojme.No ,kdyz nema cas,tak si ho muze udelat az bude ve vazbe,GRAZL ZLODEJSKEJ !!! PS:doufam,ze mi to smazete chytraci z ods - pardon mlade fronty.
0/0
15.1.2003 8:32

kanibal

Znojmo, Znojmo !!!
Znojmo Znojmo, vidim te dvojmo.... Ale jste si zvolili senatora !!!
0/0
15.1.2003 8:28

kanibal

Znojmo Znojmo, vidim te dvojmo.... Ale jste si zvolili senatora !!!
0/0
15.1.2003 8:27

joe

senat
konecne muze senat delat neco uzitecneho - rozhodovat o vine a nevine.Vzdyt vy uz nepotrebujete drahe soudy.
0/0
15.1.2003 7:58

Matrix

Neříkejme hop dokud ....
Pozor!! Pouze doporučili vydat p. Železného, ještě ho bohužel nevydali.
0/0
15.1.2003 7:25

eman

To teda čumím, a co voliči KSČ?
Takže vydali nadčlověka a velkého kamaráda dalších nadlidí. Je mi jasné, že voliči ODS spolknou všechno, ale jak vysvětlí svým voličům komunisti, že se spunktovali s ODS. Vsadím se většina komančů bude volit Klause za prezidenta. Alespon tahle rudá strana konečně odejde do věčných lovišť, v příštích volbách je čeká debakl.
0/0
15.1.2003 7:15

Jenda

Suď Bůh
Vlastně se nic neděje, pan Železný před volbami přece hrdinně prohlašoval, že sám požádá Senát o vydání.  Proč je tedy otřesený?  Možná z toho, že jako skvělý rétor, který každou neděli promlouvá k požíračům telenovel coby pastor ke svým ovečkám, výbor nepřesvědčil, ovšem o své vině či nevině by skutečně měl přesvědčovat pouze nezávislý soud.  Teď, pár hodin před volbou prezidenta, se jen hrozím toho, aby je nevyhrál V. Klaus, neboť causa Železný by mohla být jím udělená první prezidentská milost. Všechno totiž nasvědčuje tomu, že oba výše jmenovaní pánové mají spolu uzavřen jakýsi pakt o neútočení a bratrské pomoci. Nu, brzy budeme moudřejší.
0/0
15.1.2003 7:00

PRG

Re: Suď Bůh
Své promluvy páchá v sobotu, s výjimkou od rabína.
0/0
15.1.2003 7:54

Jan

BRAVO!
Zda se ze se zacina blyskat na lepsi casy.
0/0
15.1.2003 2:29

Anonym

Smarja co ste mu udelali?
Takovy penize ho ta imunita stala a ted tohle. Ze se nestydite!
 
Nezapomente mi to smazat cenzori!
0/0
15.1.2003 2:08

Jana

TLESKÁM SENÁTORŮM
Nevím o žádné politické objednávce... Prostě a jednoduše - kdo lže a krade, ten by měl být zavřenej!!! A že Železný ukradl miliardu, o tom není pochyb. Že ukradl (s pomocí Rady pro TV, kterou podplatil) Američanům televizní firmu, o tom také není pochyb. A že lže (když sliboval ve volební kampani, že nepotřebuje imunitu a že neslučuje TV NOVA se svou senátorskou funkcí), o tom také není pochyb. Proč za něho tedy hovoří jeho mluvčí Chalupský z Novy, když se to netýká televize ani pana ředitele, když se to týká senátora... ke všemu na půdě senátu...??? Soud je to jediné správné řešení. Pokud nic neprovedl, tak to určitě prokáže. I když je to k smíchu, když všichni víme, že krade a lže... Ještě štěstí, když to nedošlo těm ožralým a podplaceným Znojemákům, že alespoň procitli páni senátoři...! Tleskám jim (výjímečně).
0/0
15.1.2003 1:47

Čepelík

Re: TLESKÁM SENÁTORŮM
Není pochyb o tom a všichni to víme, že Jana je hloupá, ošklivá, nevydojená kráva. Všichni to víme.
0/0
15.1.2003 7:21

anonym

Re: Re: TLESKÁM SENÁTORŮM
znal jsem jednoho ˇCepelíka, ten měl nehet na předkožce od stálé onanie, přičemž ejakuát pouštěl do pytliku od limonády a posílal to do Neveklova za účelem naplnění vaginy jedné ošetřovatelky dojnic
0/0
15.1.2003 12:07

Keson

Re: TLESKÁM SENÁTORŮM
Jo, kdyby se ta příchylnost dala zaplatit...Ono je to horší, jde totiž o souznění duší. Nevěřím že by třeba Štěpánek z Rady pro R+TV přijal peníze zrovna za tohle. To je kastovní záležitost, koupit se dá fakticky skoro všechno, ale ta pýcha a oddanost mafii musí bejt daná.
0/0
15.1.2003 9:19

Milka

Re: TLESKÁM SENÁTORŮM
Já to tedy nevím, že krade a lže. Jenom se to s ohledem na dostupné informace domnívám. Ale potvrdit by to snad měl až soud, ne? Přijde mi dost hrozné napsat, že "všichni přece víme , že lže a krade", když to ještě na 100% nikdo neprokázal a i když jde o Železného. Kdepak je  presumpce neviny?
0/0
15.1.2003 12:56

ppetr

železný
pro pana Zelezneho.ctim presumpci neviny.alespon vydite jak je vetsina lidi ovlivnovana medii a vy mate obrovskou moc ,aby se vase televize ke vsemu vyjadrovala nestrane na ZAKLADE FAKTU a niceho jineho.
0/0
15.1.2003 0:15

Maca

Takyobjektivní zprávy
Tak trochu mimo téma, ale přece jen: Nádhernej příklad objektivity TV N@VA: http://www.antinova.cz/prispev/prisp25.htm
0/0
14.1.2003 23:44

snidanesnovou

no konecne
neco inteligentniho, tleskam senatu ! jenom se divim, ze jste na nej vydrzeli trikrat cekat. Vladimire, Vladimire to vypada tuze spatne, co ? to, ze ODS hlasovala pro nevydani ji skoplo s posledniho schodu na dvore do hnoje, mozna, ze se behem soudu dozvime jeste neco zajimaveho.  Vivat Klaus a jeho particka !
0/0
14.1.2003 23:44

jiri

za trestnou činnost se platí
je úplně jedno jestli byl Železný obviněn na zakázku Vávry nebo ne.pokud spáchal trestný čin musí být potrestán a je dobře že na to někdo upozornil.
0/0
14.1.2003 23:37

noname

TAKOVÉ BLAFY
všiml si z vás někdo že senátor Železný používá mluvčího TV nova????
takže senator asi bude hlavně ředitelem a jak to, že ostatní senátoři nemají vlastní programy na nově???
A poslaneckou imunitu nepotřebuje, alespoň to bylo v jeho volební kampani, že Znojemaci a najednou se o ni rve jak prašivá ......
 
0/0
14.1.2003 22:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.