Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vltava v Praze neklesne týden

Až do výšky 216 centimetrů vystoupala Vltava v Praze. Zalila všechny náplavky a některé silnice na okraji města. Neprůjezdný zůstává podjezd pod Lahovickým mostem, který je pod vodou. Hladina řeky podle vodohospodářů v blízké době příliš neklesne. "Průtok potrvá dokud nevylijeme vodu z naplněných přehrad," řekl iDNES dispečer Povodí Vltavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mikus

Zakazte povodne.
A hlavne at se kazdej, kdo to jeste neudelal podiva, odkud a proc nas dnes tak hojne navstevujou a pak taky na sebe.
0/0
6.1.2003 16:32

Killy

Je to pořád o stejném!
Už dávno tomu, kdy odezněla loňská povodeň. Jsem hluboce přesvědčen, že hrázní přehrad jedou pořád podle starých papírů. Kdyby tomu tak nebylo, čekali by všichni, že promočená zem vydá při dalších deštích spadlou vodu bez zbytečného zdržování a ujasnili si, o kolik vlastně by měli snížit hladiny na přehradách do nejbližšího budoucna. Neučinili tak a teď správa povodí Vltavy blekotá o tom, že musí v době velké vody ji ještě vylepšovat odpouštěním Orlíku a potažmo Slap. Tu trochu větší vltavskou vodu mohli zcela určitě chvíli držet a nevylepšovat průser od Hracholusků. Už to někomu dojde?
0/0
6.1.2003 14:10

Re: Je to pořád o stejném!
A co kdybychom zkusili léčit příčinu a nikoliv následky. Příčina je stav životního prostředí. Kolik hektolitrů benzínu se jenom v Praze spálí za den? Kolik zmyzelo zelených ploch jenž nahradily plochy betonové, kolik zmizelo lužních lesů, které přirozeně akumulovali takovou to vodu. Kolik se za den vyrobí skleníkových plynů? Nadávat na hrázného je strašně jednoduchý, ale místo auta jet tramvají, místo nestarání se o beton starat se o trávník to už musíme každý sám se sebou něco udělat. Příroda se prostě vůči nám brání a vede s námi boj. Pozor je výrazně silnější!
0/0
6.1.2003 16:48

Marcela

Re: Re: Je to pořád o stejném!
Mam obavy, ze nas jednou uplne zahubi. Meli bychom se v prvni rade podivat sami na sebe a na to, co delame. Priroda za to nemuze.
0/0
6.1.2003 19:54

Zajic

Re: Re: Je to pořád o stejném! To je sice pravda ale ...
Ale to s tim straznym je priklad neschopne lidske organizace. A skenikovy efekt je globalni problem a ackoliv budu jezdit porad tramvaji a delat dalsi rozumne veci, sam, ani tato zemicka to nevyresi. Je potreba pocitat s problemem, ktery se bude zhorsoval a provest ucinna organizacni opatreni, poucit se z letni povodne.
0/0
6.1.2003 22:30

Mikus

Re: Re: Re: Je to pořád o stejném! To je sice pravda ale ...
Takze nejlip udelas, kdyz se rovnou pudes polozit do rakve.
0/0
7.1.2003 4:18

Mikus

Re: Re: Re: Je to pořád o stejném! To je sice pravda ale ...
Takze at to vyresi global. A nemyslis, ze ses taky soucasti toho globalu? Nejde jen o tu tramvaj a travnik, jde napr. i o to, kdyz clovek neco kupuje, podivat se, odkud to pochazi. Musime kupovat jabka z Jizni Afriky? Nebo cerstve rezany kytky, co kazdy rano priveze letadlo z Jizni Ameriky? Letecka doprava jednoho kilogramu zbozi ze Severni Ameriky k nam stoji zhruba 1 kg paliva. Vedle kazdy sedmicky Kalifornskyho vina si predstav dve dalsi takovy flasky s benzinem, kterej se spalil na to, abys mel na stole Kalifornsky Vino. Zkus nekdy na plechovy vane jednu z nich zapalit a nechat vyhoret - pak snad ziskas trochu predstavu, co to je. Potrebujem takovyhle veci? Kdyz to my nebudem kupovat, oni to sem prestanou vozit.
0/0
7.1.2003 4:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.