Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Tel Avivu zabíjely exploze

Blízkovýchodní konflikt se opět rozhořel naplno. V izraelském Tel Avivu odpálili dva sebevražední útočníci nálože poblíž autobusové zastávky. Počet mrtvých neustále stoupá. Nejnovější bilance mluví o 22 obětech a více než stovce zraněných. Několik lidí je stále v kritickém stavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dialog

Boj palestinského lidu je i naším bojem
Území obývané po staletí Palestin bylo v roce 1947 na základě rezoluce OSN č. 181 uměle rozděleno bez ohledu na obyvatelstvo Palestiny a bez jakéhokoliv jednání s ním na dva státy - Palestinu a Izrael. V té době vlastnili Izraelci v Palestině je 7 % území a tvořili 17 % obyvatel. Přes tyto skutečnosti bylo rezolucí přiděleno Izraeli 57 % území Palestiny, která obdržela pouze 43 % svého původního území. Palestinci a Arabové nesouhlasili s touto rezolucí. Izrael odpověděl otevřenou agresí. V roce 1948 bylo Izraelem z Palestiny vypuzeno 800 000 Palestinců. Do dnešní doby byly nuceny z Izraelem okupovaného území Palestiny uprchnout čtyři milióny Palestinců. Takový je jeden z výsledků politiky mezinárodního společenství dirigovaného "demokratickými" kruhy USA podporovanými lžidemokratickými politiky a vládami dalších zemí, halícími se do jimi zprofanovaného hesla o lidských právech.
Nestoudnost reakční izraelské vládnoucí kliky se projevovala v tom, že zcela jednostranně násilím okupovala postupně další a další palestinské území, kde vzápětí prováděla rozsáhlou bytovou výstavbu. Od roku 1948 do r. 1967 okupoval Izrael prakticky celou Palestinu. V roce 1967 byla přijata Radou bezpečnosti OSN rezoluce č. 242, kterou bylo Izraeli uloženo, aby stáhl svoje ozbrojené síly zejména z pásma Gazy a východního Jeruzaléma. Přitom však již Palestincům bylo přiznáno pouze 22 % původního území. Za 34 let Izrael rezoluce OSN nesplnil. Mezinárodní společenství tolerovalo a do dneška toleruje násilnou okupaci palestinského území.
Přes nejrůznější jednání a podpisy dohod v Madridu, v Camp Davidu, ve Washingtonu, nedošlo ze strany Izraele k řešení sporných otázek podle dohod.
V roce 1994 byla podepsána dohoda v Oslo. Na jejím základě měly být vyřešeny problémy týkající se Palestiny. V první fázi měl Izrael stáhnout z měst Gazy a Jericha svá vojska. Během dalších tří let měl tato vojska stáhnout z 90 % palestinského území (ovšem již jen z oněch 22 % původního území). Dále měl propustit všechny zajatce. Izrael stáhl vojska z pouhé pětiny onoho území. Nezačal plnit ani závazek, že zastaví další osídlování okupovaných území. Naopak od r. 1993 s osídlováním pokračoval a během dvou let tam postavil 30 000 bytů. V závěrečné fázi se mělo jednat o statutu města Jeruzaléma. Realizace této dohody měla být skončena v roce 1998. Tak se ovšem nestalo.
Během osmi posledních let se v Izraeli vystřídalo pět vlád. Každý z nich prohlásila, že neuznává dohody z dřívější doby! Přitom v čele těchto vlád byli a jsou takoví válečníci jako Barak, který se osobně zúčastnil zabíjení desítek Palestinců, a Šaron, který sám zmasakroval tisíce Palestinců.
Izrael navíc ovládá celý vzdušný prostor, hraniční přechody, silnice atd. Nezbývá tedy, aby Palestinci pokračovali v intenzivním lidovém povstání proti okupantům. Izrael disponuje plně vyzbrojenou armádou, Palestinci mají pouze svoji policii. Mohou se proti okupantům bránit jen kameny, zatímco Izraelci proti nim používají samopaly, tanky atd. Přitom mají tu drzost, že označují Palestince za teroristy. Jenže otázka stojí takto: Co je okupant, který střílí do lidí ve srovnání s člověkem, který na něj hází kámen? Co je větším terorismem na národu než okupace?
Z celého vývoje dění na palestinském území od konce 2. světové války je jednoznačně patrno, že Izrael plní v této oblasti roli amerického provokatéra a četníka, že zcela bezohledně každodenně porušuje nezadatelná práva Palestinců. "Pomoc" USA spočívá v tom, že fakticky ponechávají desítky let Izraeli volnou ruku v postupu proti Palestincům. Stejně tak jako v ostatním světě tvrdě, vojenskou silou potírají jakýkoliv projev směřující ke svobodě či osvobození se od závislosti na nich. Nejde jim o to, aby ve světě vládla demokracie, nýbrž pouze jejich špinavá bota.
0/0
8.1.2003 17:04

Pilat

Kdo komu prodaval zbrane je irelevantni
Valasko si vytvorilo "Kralovstvi" ok to je recese ale predstav si ze by teroristickou cinnosti chteli svuj stat( to prave zide v palestine delali pred vznikem israele). OSN by jimto priklepla a pak by zacali okupovat celou moravu a pak cechy a slovensko na zaklade nejake historicke bajky o Ondrasovi ktery pozehnam zbojnicil po celych cechach. Tobe by se to libilo? Kdyz si to predstavis tak je to smesne ze. 
0/0
6.1.2003 17:58

mašek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.1.2003 10:40

Jerzy =PL

nevite co je pro vas dobre?
Budu se snazit napsat to w cestine.
Podle meho nazoru, mladi lide w CR nejsou dobre informovani o cinnosti vlady. Z obdobnym problemem jste se setkali pri rerferendum- proti, nebo za vstupem do NATO. A ted jste jste spokojeni z pusobeni vese armady w strukturach vyse jmenovane organizace!?. Fandim CR ,a doufam ze  s hlasovanim za vstupem do EU nebude problemu. Valka a terroristicke utoki v Israelu budou trvat jeste min. 100 let obdobne jak v Irsku, neni to dobre pro Evropu. 
0/0
6.1.2003 8:41

youdi

EU
NO JO, TAK TO ME ZATIM NENAPADLO, ZE VLASTNE I JA BUDU ZE SVYCH DANI SPONZOROVAT TY VRAHY, AZ NASE ZEME VSTOUPI DO EU. TAK TO SI ALE PORADNE ROZMYSLIM, JAK BUDU HLASOVAT V REFERENDU !!!!!!!!...
 
Kato napsal...
Palestince sponzoruji snad vsechny arabske zeme napr. Irak, coz by asi nikoho neprekvapilo. Trochu zarazejici je, ze jejich samospravu sponzoruje i EU a od pristiho roku tedy nejspise i my. To ze o tom nic nevite je dost hezky dukaz toho, jak tu do tehle problematiky keca kazdy kdo ma diru do p..... aniz by se obtezoval zjistit si zakladni informace. Nikdo z uvedenych sponzoru se svymi prispevky netaji, naopak se k nim hrde hlasi. Takze pokud by jste se o to alespon minimalne v minulosti zajimal, tak by jste se ted neptal, kde sehnat informace. A jen tak na zaver - Izrael neni jediny prijemce americke pomoci v oblasti.
0/0
5.1.2003 22:55

chatej, kto

Re: EU
To pil ftípek? F topách hlupokícho empárka paprákofa AFG fši-ci lepšeji cifilisofany kšeftofáli je-tna rátosť, enem pili ticho. Sřejmě lepšejší o tom fjěťěťi, ny? To tfí ů-misleni Ti pute puttynka platny .... lepšejši koukej, třepa apis fstělal ňákicho Arapa....
0/0
5.1.2003 23:07

Qvik

Re: EU
Budem hlasovat pro vstup youdo mas to marny. Jinak nas ta Amerika schlamstne a za benzin budeme platit 80 kacek za litr, jestli Amici polozi jejich hladovy pracky na Irak a na benzinkach navic bude vylepena fotka toho culiciho se idota Bushika. Vzhuru do EU. Ty jsi jeden z tech doblblych Amiku takze hlasovat nebudes, dej si vsak na nas jednoho hamburgra a jahodovej koktejl az budeme hlasovat.
0/0
5.1.2003 23:08

Julek

Re: Re: EU
To so vážně pořád myslíš, že jde o ropu, nevo seš vážně tak blbej?
0/0
5.1.2003 23:17

youdi

Re: Re: EU
hamburgry nezeru a za benzin bych radsi platil americke nez evropske ceny, ty "experte". Jo a taky bych radsi platil americke dane, a ne ty vysoke evropske. Jo a Bush je mi mnohem sympatictejsi nez napr. ten pokrytec Schroeder nebo ten nas socialistickej magor. Nejdrive o EU neco nastuduj (ja mam o EU za sebou uz nekolik zkousek na VS), a pak mel.
0/0
5.1.2003 23:25

pakl

Re: Re: Re: EU
youdi nestastnej-snad si prolez u tech zkousek,nebo si to musel furt vopakovat?
0/0
5.1.2003 23:29

Qvik

Re: Re: Re: EU
To musis studovat nejakou specielni universitu, ze ses tam dostal. Vypada to na neco charitativniho a jestli tam mas i ubytovani, jidlo 3x denne, kulate male veci ktere jis pred jidlem a pod dozorem, tak to spis bude psychiatricke oddeleni a ne universita. Vsak nakukat ti muzou vsechno mozne, tomu se rika uspesna terapie.
I to, ze ridis auto a platis za benzin.  Diky, doktore Chocholousku, je videt ze mate uspechy.
0/0
5.1.2003 23:35

youdi

Re: Re: Re: Re: EU
Vis, ted me nutis, abych te take zacal urazet. Ale k tomu se ja nesnizim, snad jen, ze mi pripadas jako zbytecny clovek, to podle tech tvych zbytecnych prispevku.
0/0
5.1.2003 23:40

Robos

Re: Re: Re: Re: EU
Hele neber drogy, ty tvý příspěvky pak nedávaj smysl. Drogy jsou špatné, áááno?
0/0
5.1.2003 23:55

hangdog

Re: Re: Re: Re: Re: EU
proc ? bud konkretni , jinak vypadas ty jako fet
0/0
6.1.2003 0:41

chocholousek

Re: Re: Re: Re: EU
netreba dekovat,pres uspesnou therapii dochazi k recidivam,kdy mate termin ?
V pondeli,tesim se na navstevu pane Quik..;
0/0
6.1.2003 0:45

chocholousek

Re: Re: Re: Re: Re: EU
sestro,zase mi nekdo uzmul vizitku a strasi navstevy!
0/0
6.1.2003 0:50

Ales

Re: Re: EU
A kolik mysli, ze stoji ltr benzinu v EU? V USA stoji litr benzinu tak malou castku, ze si to tu nikdo nedovoluje radeji zverejnit protoze by z toho byl puc. Navic Irak neni jediny exporter ropy. Josu to i dlasi arabske zeme a take Rusko a Norsko.
Youdi ma svatou pravdu, vzpomenme si jak jisty francouzky ministr rval kdyz Izrael zboril Palestincum nejakou budovu ze pry to platila EU. Potom take EU poskytla azil palestincum ktery meli viset protoze to byli sprosty teroristi.
At de EU od pr.... Ja taky budu hlasovat proti. S takovou svoloci nechci mit nic spolecnyho.
0/0
6.1.2003 0:59

Pilat

Re: Re: Re: EU
Hlasovat muzes co chces, otazka zni je EU tak zhava na adoptovani CR? Nemaji i tak dost problemu? he he ty zapominas jaka je realita a kdo si vstupem CR do EU pomuze? he he Jinak cena benzinu je temer stejna vsude, zalezi jen na kazdem jedinem statu kolik procent maloobchodnich dani uvali na litr.
0/0
6.1.2003 2:01

Ales

Re: Re: Re: Re: EU
No jestli naznacujes, ze si vlada udela referendum tak aby jim to proslo tak to je pravsa. Nicmene v EU prece uz rozsireni proslo.
S tou dani je to sice hezke, ale nas zajima konecna cena benzinu a to ze si v Evrope nedokazou vlady sehnat jiny prijem nez z prodeje benzinu je jejich problem a tim rpo ne hur. A cele to poukazuje prave na problem zlodejskych dani v EU.
0/0
6.1.2003 4:08

Kato

Kdo koho potrebuje vic?
To zalezi na uhlu pohledu. Pokud do EU nevstoupime, tak na tom budeme v podstate stejne jako ted. Pokud tam ale vstoupi vsichni okolo, tak uprostred EU zustane dira, kterou nebude moci ignorovat aby ji prilis nezneprijemnovala zivot. takze kdo koho potrebuje vic? Mne osobne vubec nezajima, kolik dostane od EU nase vlada - stejne to vsechno prosustruje a tak bych ji nedal ani cent. Co mi ale vadi jsou jejich vlastni protekcionisticka opatreni namirena proti nam (napr. omezeni dopravcu ci volneho pohybu prac. sil), ktera maji pretrvavat i po nasem vstupu. Na takovou "ROVNOST" moc zvedavy nejsem. A ta podpora teroristu je skutecna tresnicka na dortu - moc dobre si vzpominam, jak dostavali politici EU hystericke zachvaty ze Zemanova vystoupeni v Izraeli, kdyz si dovolil nazvat veci pravym jmenen. Hlasovat muze kazdy jak chce - ale moc od toho neocekavam, protoze to co je nyni vydavano za demokracii si v prekrucovani faktu a reality nijak nezada s dobami realneho socialismu.
0/0
6.1.2003 11:21

Z.

Re: Re: Re: EU
Eu neni sice svoloc,ale uvedomuje si vubec nekdo, ze se vstupem do EU se tak trochu ztraci identita naroda? Za par let nebudeme mit vlastni menu, vse se bude delat podle reguli EU a nic nebude po nasem, protoze nam do vseho budou kafrat. Na jednu stranu fajn, zadne hranice, volny vstup do vsech zemi EU a zadne exchange,prototze mena bude stejna, ale kde je pak identita naroda? Budeme mit pak vubec neco vlastniho, kdyz se ztratime v Evrope? A ze nase zeme se ztraci porad. Nejdriv k Rusku, ted lezem do zadku te zaoceanske bestii, ktera se snazi cely svet presvedcit o sve dulezitosti (a ona dulezita bohuzel je). A krom toho, polozme si otazku,  zda ma nase zeme ekonomicky na to, aby vstoupila do EU. Nemyslim, ze je EU spatne spolecenstvi,myslenka je to dobra, ale jako kazda dobra myslenka, i tahle ma spoustu mezer. A tou nejvetsi je IDENTITA. Ja chci byt hrda na to ze jsem CECH a ne EVROPAN, protoze presne takhle se bude oznacovat generace po nas. Uz ne Cech, Slovak, Madar atd. Nebude nam vadit hlavne tohle?! 
0/0
6.1.2003 14:43

Qvik

Re: Re: Re: Re: EU
Ty jses nejspis jedna z tech zaoceanskych bestii, jinak bys mela ceskou klavesnici. Takze ti nejde o zadnou identitu jinak bys nepsala exchange, kdyz ceskej vyraz je stara dobra smena. Ztratilo se Nemecko, Rakousko nebo Dansko? Ja je teda furt na mape vidim a kdyz prejizdim hranice, tak prejizdim jejich a ne evropske. Ty volit stejne nebudes, tak se do nas nenavazej a pekne si drep za oceanem a k nam muzes prijet na navstevu za dobry chovani.
Skeblo jedna zaoceanska.
0/0
6.1.2003 19:15

origin

Re: Re: Re: Re: Re: EU
Tak co velemoudry vlastence kviku, uz sis spocital kolik si musis nasetrit na slusnou penzi abys nedrel bidu s nouzi?
0/0
8.1.2003 14:24

youdi

Nevim ale
Palestinci uz dostali prilezitost vytvorit si vlastni stat, ale rozhodli se pro boj s cilem zlikvidovat Izrael. Dokonce i nositel Nobelovy ceny za mir (!!!) Arafat (ten prolhany slizoun a zkorumpovany zlodej) se uchylil k terorismu jako (v tom s vami souhlasim) jedinemu prostredku k likvidaci Izraele. Karty jsou tedy rozdane jasne.
 
Zbyva otazka, proc se Palestinci rozhodli pro teror namisto zivota v miru. Je to proto, ze je to pro ne finance vyhodne - napr. Saddam rodinam tech vrahu dava pry az 15tis. dolaru, coz jsou pro Palestince velke penize. Ale nejom to. V Palestine je tedy ted v mode draha mucednika, nese to totiz a zajisti vam to nehynouci slavu a obdiv (to je ten zvlaste pro nas Cechy dost nepochopitelny kulturni rozdil, ty penize naopak chapeme velmi dobre, ze).
A proc je vyhodne pro Saddama (a ostatni nepratele Izraele) podporovat palestinsky terorismus? Protoze i jeho/jejich cilem je likvidace Izraele a proste maji skodolibou radost z kazdeho zabiteho Izraelce.  Palestinci jsou takovym predvojem, prvni linii v boji proti nenavidenemu Izraeli. Jsou to zdegenerovane a zmanipulovane loutky. A takto je to od doby, kdy Arabove, pote co parkrat s Izraelem prohrali na bojisti, s definitivni platnosti pochopili, ze Izrael nezlikviduji vojenskou silou, protoze Izrael ma velkou technologickou prevahu (maji vetsinou americke zbrane). Cili terorismus je pouze prostredkem boje, zbrani, za likvidaci Izraele.
 
Zbyva posledni otazka. Ma Izrael pravo na existenci? Ma. Izraelci si totiz pudu v Palestine od arabskych usedliku KUPOVALI postupne uz od konce predminuleho stoleti + jejich stat dostal pozdeji (ve ctyricatych letech minuleho stoleti) "pozehnani" od OSN, nez Arabove zacali zavidet, jak se Izraelcum na jejich byvale pude dari a zacali proti nim vest jednu valku za druhou. (Izraelci jsou holt o dost schopnejsi narod nez Palestinci, Palestinci jsou i samotnymi Araby vnimani jako u nas cast romskeho obyvatelstva). Ted jsou arabaci straslive nasrani a smrtelne urazeni, ze to s Izraelem projeli na plne care a msti se, jak nejvice muzou.
 
A jak to skonci? Nevim, nebo radeji nechci vedet.
0/0
5.1.2003 21:59

Bobb

Re: Nevim ale
Souhlasim krome jedne veci! Izrael neni cilem kvuli nejake skodolibosti, to by bylo moc jednoduche. Izrael je cizim nearabskym prvkem, ktery bojovne a horkokrevne araby, pro ktere porazka = smrt, pospineni, ktery je nekolikrat na kolena porazil az zesmesnil, i pres vsechnu svoji malost, co se obyvatelu i rozlohy tyce. Zcela evidentne ukazuje arabskemu svetu, ze jeho kultura je po vsech strankach uspesnejsi, nejen v pro ne tolik dulezitem valecnictvi, ale i v ekonomice nebo demokracii. Pritom arabska kultura stale zije v duchu sve vlastni nadrazenosti nad ostatnimi, Zide tuto nadrazenost jiz nekolikrat zesmesnili. Z pouste na malem placku polopouste dokazali vytriskat vic, nez arabske rezimy vsude okolo. Je to zakorenena msta, cizi, uspesnejsi prvek nas zesmesnuje po vsech strankach, tim spis ze nyni ovlada islamsky Jeruzalem, islamske svaty Jeruzalem.
0/0
5.1.2003 22:16

youdi

Re: Re: Nevim ale
Ano, o pouhopouhou skodolibost nejde. Ale pochop, ze do jednoho prispevku nemam sanci vsechno narvat. Ale to nevadi.
 
Jsem ale dalek toho, abych se horkokrevnym Arabum jakkoliv vysmival. Prave proto, ze rozumim vsem tem kulturnim rozdilum a tem srackam, ve kterych se ocitli, a ktery ty tak hezky popisujes, musim zachovat nadhled. Chci byt takovy maly anti-wahabista.
0/0
5.1.2003 22:47

Bobb

Re: Re: Re: Nevim ale
Jedno je jiste, Allah je obdaroval dostatecne, maji velke zeme, sikovne obchodniky, zrucne remeslniky, skvelou kuchyni, vybornou strategickou polohu. Od 20. stoleti i ropu, byt ne vsichni. Co z toho vytriskali? Skoro nic. Ti sikovnejsi (UEA, Bahrajn, Katar, snad i Kuvajt) v poslednich deseti letech za petrodolary vystaveli absurdni wonderlandy. Iran, Irak nebo i Alzirsko ty prachy jen prostrilely. Jsou sice jedna panarabska rodina, ale kdyz o neco jde, hreji si sve kasicky. Izrael je po vsech strankach zesmesnuje, ve vsem! Sam z vlastni zkusenosti pritom vim, jak si v mesitach namlouvaji vlastni nadrazenost, predevsim z nabozenskeho, ale i narodnostniho hlediska...
0/0
5.1.2003 23:34

youdi

Re: Re: Re: Re: Nevim ale
... s arabskou kuchyni i s arabskou nadrazenosti mam take vlastni zkusenost... jidlo mi chutnalo velice, ten bic nadrazenosti se mi u toho Araba hrube nelibil, a tak jsem mu ten bic vytrhl z ruky a poradne ho zbicoval, a od te doby ke me chova respekt a vzajemne se bereme jako rovny s rovnym a v pohode spolu obchodujeme. A vnoucatum nebranim, aby si hraly s jeho detmi, on uz jim nevysvetluje, jaci jsou vsichni bezverci, a hlavne zidaci, prasivi psi a ze je treba je pozabijet (i kdyz si to asi porad jeste mysli, jinak by ztratil svoji hrdost). GWB, Florida, 2015.
0/0
6.1.2003 0:35

Franta

Re: Re: Nevim ale
Pises, jako kdyby si v nekterem arabskem state prozil aspon 10 let. Jestli ne (a dost o tom pochybuju) tak si to akorat tak cucas z prstu.
0/0
5.1.2003 22:55

youdi

Re: Re: Re: Nevim ale
My comment is: NO comment.
0/0
5.1.2003 23:16

chatej, kto

Re: Nevim, ale
ktipi (ríse teo-rety-cki) israelci Satámku lísali pat-ťički lepšeji neš irčan-ňi, mísliťě šepi ich furt mýňil sničiťi? Ja míslym spiš, še to nej-horšejši pi se stálo, še Israel pi bíti pro-finci-je, Sátamek polopúch, a likfitofanny ňjěkto inny - příklatně irráčani, pi mu nyc-připomínati jecho púfot. Tichle típki sou je-ten jáko truchý, i u nas, enem ni?
0/0
5.1.2003 22:18

Pilat

Re: Nevim ale..ty jsi proste jouda
co tim chces rici ze si zide kupovali pudu tak si mohli zalozit stat? Co kdyby si zalozili dalsi stat ve US tam uz maji taky dost pudy skoupene. a nebo co takhle zalozit male nemocko uprostresd ceska? taky je uz nemci lecos skoupene. Mas prinejmensim hloupe argumenty.
0/0
5.1.2003 23:36

youdi

Re: Re: Nevim ale..ty jsi proste jouda
Nejdriv si v Palestine (od osmdesatych let preminuleho stoleti) kupovali pudu, aby na ni mohli hospodarit, prave v Palestine proto, ze to tehda bylo mozne (koupit si tam neurodnou, neobdelavanou pudu) a hlavne z nabozenskych duvodu (ktere jiste znas, doufam) a pak, po druhe svetove valce, kdyz jim po trpkych zkusenostech s lidskou nizkosti doslo, ze budou potrebovat vlastni stat, si ho proste vytvorili tam, kde uz jim cast uzemi patrila. BTW, cast Izraelcu tehdy dokonce uvazovala, ze ten stat by si mohli zalozit (skoupenim neobydlene pudy) tusim v Africe (ten si nevzpomenu na soucasne jmeno onoho statu). Nakonec to, asi hlavne z tech nabozenskych duvodu (ktere jsou ti jasne, ze jo) vyhrala Palestina. No a kratce po zalozeni statu Izrael to vsechno zacalo, a neskoncilo doted (tehdy se na Izrael prakticky okamzite po jeho zalozeni vrhlo hned nekolik arabskych armad, ovsem vubec netusili, ze to proserou. No a tehdejsi CSR Izraeli dodavala zbrane, tos vedel?).
0/0
5.1.2003 23:53

Bobb

Np Paletinian state
Dokud nepodepise palestinske vedeni mirovou smlouvu, ve ktere uzna Stat Izrael v hrancich z roku 1967 a hlavne dokud nedokaze zarucit, ze z jeho uzemi nebudou podnikany utoky vuci sousednimu suverennimu Statu Izrael, nesmi takovy stat bez zodpovednosti vzniknout! Palestinci by si meli vzit priklad z Jordanska (polopalestinskeho statu), ktery ma mirovou smlouvu a Izrael nijak neohrozuje. Nici hlavne sami sebe a sve spoluobcany! Izrael se nikdy nevzda...
0/0
5.1.2003 21:09

Júlinek šíšal

a už je to tu zase.
To nám ten boj proti terorismu hezky pokračuje. Kdy ti všichni degeneráti v pozadí pochopí, že dělat z krimi politiku povede akorát k postupné genocidě víceméně všech (leda až hustota populace klesne tak, že už na sebe lidi ničím po ruce nedohodí...)? Zřejmě to ale někomu něco nese ... a tak není důvod měnit strategii - vždyť jsme ještě ani pořádně nezačali, že?
0/0
5.1.2003 19:28

zahradník

Re: a už je to tu zase.
Pane Júlinku,Vaši navztekanost nad mrtvými lidmi chápu,rád bych,kdybyste ve svém afektu upřesnil lépe hranici mezi politikou a kriminalitou,resp.popsal, kdo jsou ti tajemní barmani v pozadí,kteří dle Vás míchají ty divné koktejly,jejichž chutˇ je odpudivá nejenom Vám. Děkuji.
0/0
5.1.2003 20:25

Júlinek šíšal

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.1.2003 21:07

GhorX

Re: Re: Re: Dobrý večer,
my-slimše nic-mate upl-něpráf-tu. Ale vážně - přechází mě zrak ? Žížala s názorem ? Žížala *naked* ? Co se stalo ? - Dovolím si s Vaším názorem trochu nesouhlasit, podle mně nebylo chybou uvedených nechat se zneužívat, bylo chybou si nechat zaplatit za názor. Určité prvky IP konfliktu ale za sebou peníze nemají, je to primárně nenávist nevzdělaných (byť ne svoji vinou) Palestinců k čemukoliv, co zavání Židy nebo křesťany. Vaše barmany - v původním smyslu slova - zde nevidím. Proč by někdo chtěl udržovat riziko, že jeho blízký během pár nanosekund příjde o nohy a ruce při "obětavém" výbuchu ?
0/0
5.1.2003 21:23

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Dobrý večer,
jste si tak jistý, že jste blízký předsedům všech našich volitelných partají tak, že by Vás nevyměnili za pokrok ve svých zájmech?
0/0
5.1.2003 21:34

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý večer,
Něco jako - každý má svoji cenu ? To jen potvrzuje to, co tvrdím; nešlo o zneužití, šlo o férový obchod.
0/0
5.1.2003 21:40

chatej. kto

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý večer,
teď jsem trochu z obrazu ohledně toho, co tvrdíte - takže je tu otázka, kdo byli, jsou či budou obchodníci a kdo čím za to platil, platí a platiti bude? Pochybuju o férovosti takových obchodů - proboha, jsme lidi, teprve potom snad národy, státy nebo "kultury"....vím, snadno mne můžete dostat, ať to jdu povídat těm druhým, jenže jednak doufám, že jste "civilizovanější", jednak dost dlouho si všichni platíme "experty", tak bych taky rád viděl nějaký výsledek jiný, nšž co si mohu najít v jakékoliv učebnici historie...
0/0
5.1.2003 21:51

GhorX

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.1.2003 22:19

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý večer,
Teď podle mne Izraelci i Palestinci jsou ve vleku událostí (jedni sklízejí, co jiní zasili, řekl by někdo...) a lepší to ňejakou dobu nebude....Čím dřív se ale začne s "obměnou pohledu na věc", tím dřív to může začít ustupovat. Bohužel - situace ve světě (což je u některých ortodoxních zastánců těch nej-kultur vidět i tady) tomu nepomůže, spíše naopak. Nevím jak Vy, ale užívat násilí je v podstatě selhání "kulturních schopností" .... vím, že dobrým slovem fanatika sotva zastavím, ale přece nějak uhnout většinou můžu a pak mu dát pár facek nebo kýbl studený vody, aby se probral - a jestli jde na mne "jenom s tyčí", nevezmu na něj "kanón", nebo si někdo myslí, že to bude fungovat? Dovolím si předpovědět, že tohle se lidé budou muset naučit, nebož v těch "nejcivilizovanějších" se to do tlup dělí už i podle jiných kriterií - a taky tam platí, že vlastní tlupa je tabu, cizí tlupa je bezprávná, řekněme jistý pocit odcizenosti a jisté nutkání někam patřit ....no a na to bude krátká i armáda. Možná si tu někdo dělá naději, že on bude za vodou ... ale nebude, tak by mohl něco dělat už teď.
0/0
5.1.2003 22:57

Sarra

Re: Re: Re: Dobrý večer,
Také přeji dobrý večer. Vážený pane, nejen že Vám vypadla kódovačka, ale píšete i k věci a to velmi dobře. Chudák Chocholoušek se z Vás asi zblázní. Takže pokud budete za ..., budeme dva.
0/0
5.1.2003 21:23

chocholousek

Re: Re: Re: Re: Dobrý večer,
vazena pacientko,po teto dobe jsou navstevy na muzskem pavilonu zakazany,sestro,kdo tu babu tady vubec pustil?
0/0
5.1.2003 21:53

prochocholousa

Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý večer,
opravdovy chocholousek,by nikdy nepouzil vyraz baba,jen tak na okraj,slabe,slabe..;
0/0
6.1.2003 0:06

osu cz

Re: Re: Re: Dobrý večer aj vám
kdyby ty velemoci nebyly,jak by as vzkvetali malomocni,lepra-nelepra.
0/0
5.1.2003 21:25

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Dobrý večer aj vám
nevím, myslím si, že nekradu, nelžu lespoň moc, ..... nemyslím si, že bych byl malomocný až tak moc, že bych potřeboval na sebou dozor, co by mi říkal co nesmím, mohu, musím. Vy snad jo? Nebo Váš soused?
0/0
5.1.2003 21:31

osu.

Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý večer aj vám
julius-šak nekdy jde iba o slovnu associaci,podbarvenou slzou bezmocnosti,mala moc-žaddna moc-ale vybrečet se nekdy sama sobje na ramenku ulevu přinese....sousede milei!
0/0
5.1.2003 21:38

chatej. kto

Re: Re: Re: Re: Re: Re: prúnko, muj Inspyráte,
pil si to Ti, ši? ti tifny kokta-jli my píli ňaki s-námy. sem moc stár api my o-sut ňakicho Sak-kunta ene-rfofál, apr líťskej pelposť, toť tráki-komety-je....Furt my všák tifne, še fjět-šína po-jet-nom nyc sou pelpi, apr jak sáčne massa o práfu nárot, stát, cifilisác a pot., ňák fšici s-pelpnou...še pi strášek s fákua?
0/0
5.1.2003 21:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.