Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bobošíková: Pozvu Železného do Sedmičky

Několik dnů v týdnu pomáhá svému muži vybírat nový design pro výrobky jeho sklářského impéria. V neděli se mění v nekompromisní moderátorku nejsledovanější politické diskuse v českých televizích: Jana Bobošíková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel

Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Podle mého názoru byla Bobošíková v době televizní krize trapná. Jako moderátorka sedmičky je výborná. Je vidět, že se důkladně připravuje, nenechá politiky utíkat od otázek. Dívám se poměrně pravidelně a řadu nepříjemných otázek položila i představitelům ODS. Myslím, že své osobní sympatie dokáže potlačit a při moderování je nestranná.
0/0
5.1.2003 8:57

BOB

Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
To Karel . Dovolím si Vás poopravit. V době televizní krize předvedla BOBOVIZE vysílání přesně ušité ve stylu komunistické totality . Možná to nepamatujete . Jímala mne hrůza , že takto by mohla opět ČT vypadat . Slovo trapná se absolutně nehodí . V okamžiku vysílání BOBOVIZE měla být Bobošíková zatčena pro šíření poplašných zpráv . Vaše : Jako moderátorka je výborná ( slovem výborná bych hodně šetřil ) - spíš patří ve státě mezi ty lepší  . I já sleduji "7" , ale nemám pocit , že by byla nestranná . Viz dnešní "7" . Po Sobotkovi nekompromisně vyžadovala konkrétní detaily , kdežto Tlustému nechávala vyslovit pouze proklamace odpovídající opozici . Normální člověk si toho v rušné atmosféře nevšimne a má dokonce dojem , že Tlustý + ODS zde provede reformu , při které se budeme mít ještě lépe . A v tom je ta "nestranná"  neobjektivita . Nechce se věřit , že by tak dobrá moderátorka , zapomínala jen tak objektrivně položit stejné otázky s konkrétními příklady i Tlustému . Reforma nás nemine , ať zde vládne jakákoliv strana . Záleží , kdy s ní někdo začně . Plané řečnění reforma není . Reforma nebude vůbec pro většinu obyvatel příjemná . V podání Tlustého to vyznělo , že i při reformě ODS se budeme mít lépe . Vzpomeneme-li si na "Balíčky" , tak je jasné , že za ještě horší situace to nemůže být bezbolestné . A to bylo tenkrát ještě z čeho brát . Nejsem příznivec ČSSD , ale dnešní "nestrannost" Bobošíkové byla na nedostatečnou . Pravda je , že ale hloupá - ve svůj prospěch a bez ohledu na matení občanů , není . Z pohledu objektivního informování občanů to bylo jednoznačně ve prospěch ODS .   
0/0
5.1.2003 19:36

GhorX

Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Mám podobný pocit s jedinným rozdílem, že podle mně nejde o strany, ale osobnosti, kterým zjednodušuje vystoupení.
0/0
5.1.2003 19:46

vlk

Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
naprosto souhlasím
0/0
6.1.2003 9:16

Hunter

Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Tak hele BOBe. V normálním podniku by vzbouřenci z ČT byli okamžitě propuštěni, není v pravomoci zaměstnanců rozhodovat, kdo bude ředitelem. (Loni si o sobě tvrdil, že si podnikatel tak bys měl o řízení firmy něco vědět, ne?) Nevím, čím tě poškodily balíčky v polovině 90. let, ale spolehni se, že reforma v podání Špidly - Sobotky ti tvým rozpočtem zahýbe určitě. Buď nebude žádná, a nebo se bude týkat pouze zvýšení spotřební daně a  sjednocení DPH na 17 %. (Potraviny jsou nyní v sazbě 5%). Ano, reformu je třeba provést, ale ne že ji bude provádět šílený archeolog a právník bez praxe. Špidla a Sobotka hovoří o ekonomice v rovině naučených frází a při diskuzi s ekonomicky vzdělaným protivníkem nemají šanci. Jen tak se zeptám, ty máš ekonomické vzdělání??? (Pochybuji, jinak by tvoje současné i minulé příspěvky byly o něčem jiném.)
0/0
6.1.2003 10:15

BOB

Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Tak hele Huntere . Opět Vás upozorním na prioritu všech debat mezi slušnými lidmi - na vykání ! Veřejnoprávní televize není v tržním prostředí normální podnik . Je to naprosto stejný podnik , jako každá jiná státní instituce , kde odbory mají sílu . Daleko větší sílu mají odbory v např. v ČD , či v LK . Všude je z toho ovšem bordel , řízený z Prahy a placený z našich daní . Balíčky mě nestihly "pomoci" , protože neřešily zásadní problém pro slušné podnikatele  ohledně vymahatelnosti práva . Možná to bylo dobře , protože mafie pod Klausovou ochranou by zde měla ještě větší "práva" . Klaus neměl zájem na právním státě !!!!! Jste zřejmě stejný ekonom ,  jako Klaus , takže těžko pochopíte , co je nemafiánské podnikání ve státě Klausova typu . Opět opakuji , že vládě ČSSD zásadně nefandím !!!!! Diskuze je k paní Bobošíkové a to pro mne znamená se vyjádřit se i k BOBOVIZI . Já si velmi dobře pamatuji totalitní televizi . A BOBOVIZE mi tuto dobu komunismu opět připoměla . Uznávám kariéru , ale u žen je tento způsob budování kariéry nepřirozený . V prostředí neschopných komentátorů je Bobošíková nadprůměrná . Ale žádná hvězda to není a navíc je pro společnost ve vyšší funkci nebezpečná . Za tím si samozřejmě stojím a Vy se bavte příště k článku , v tomto případě k Bobošíkové a ne k mé osobě . Už to konečně pochopte !!!!!  
0/0
6.1.2003 20:51

Hunter

Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Vykat ti BOBe nebudu, protože klidně můžeš být mladý cucák, který nedávno ještě chodil do školy. Tak ČT je  instituce, kterou snad řídí stát , ne? To by ti odboráři a nejrůznější strážci svobody slova dali co proto !! V době kdy zaměstnanci odmítli respektovat zákoník práce, totiž plnit příkazy svého nadřízeného, nebylo právně jasné kdo je oprávněn vysílat. Proto tady pár dnů byla "Bobovize". Zřejmě sis neuvědomil, že Bobošíková měla také za vysílání daleko větší odpovědnost než stávkující. To že stávkující násilím okupovali výrobní zařízení mělo být vyšetřeno a měl proběhnout řádný soud. Bohužel vše bylo zameteno pod koberec. Co se týče tvého původního příspěvku, ten sice kritizoval Bobošíkovou ale hlavně se zmiňoval o politice a ekonomice, a to zmatečným způsobem s čímž nemohu souhlasit ani náhodou. 
0/0
7.1.2003 11:05

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Huntere . Z Vašeho textu je jasné , že Váš postoj k ČT 1 je opravdu ovlivněn především propagandou ODS a podobným názorům . Problém byl a je , hodně hlubší . Bobošíková v tu dobu měla odpovědnost tak akorát za svou kariéru a té podřídila totálně všechno . Kdyby se zachovala jako normálně a rozumně uvažující člověk , tak by nic takového hloupého nevyváděla . Inteligentní člověk se zásadně za každou cenu nevnucuje a lehce a rychle , bez křečovitého šoku , odejde hledat své uplatnění , pokud  věří sám sobě , někam jinam . S okupací výrobního zařízení běžte do háje . Tak je to u "práce " odborů vždycky !!!!! Jinak nemohou odbory existivat . Jste v podstatě nadchnut komunistickými manýry v provedení ala BOBOVIZE . Podle Vašeho hulvátského příspěvku jste mladý cucák Vy a zřejmě nejste schopen pochopit to , že i člověk před důchodem dokáže zvládat internet . Vy jste ten Vámi zmiňovaný CUCÁK , který nezná ani základní pravidla slušného chování !!!!!
0/0
7.1.2003 22:05

Hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Hele BOBe jé věřím pouze tomu co vidím, a tak kdybychom se náhodou setkali, o čemž pochybuji, pak bych ti možná začal vykat. Jinak je tato diskuse anonymní a je mi jedno jak mě kdo oslovuje. Jinak televize fungují na základě licence a přerušení vysílání má dalekosáhlé následky, které můžou vést až k jejímu odejmutí. Co se týče stávkujících, je vše v pořádku stávkuje-li se za zvýšení mezd, dodržování bezpečnosti práce, atd. Stávky většinou probíhají před sídlem vedení, tzn mimo budovy a výrobní zařízení. V tomto případě však zaměstnanci stávkovali z důvodu požadavku odvolání ředitele a znemožňovali řádné vysílání. Jak by ses asi tvářil, kdyby ses nelíbil svým podřízeným a chtěli abys odešel? Krize v ČT má příčiny jinde. Jde o to, že zaměstnanci ČT, jsou zainteresováni ve vlastních firmách a vyráběji pořady na zařízení svého zaměstnavatele, a tyto pořady prodávají, div se, svému zaměstnavateli. Finanční kázeň je zde mizivá. A pak přijde nějaký ředitel Hodač, který chce udělat pořádek. No uznej kdybys byl oním zaměstnancem asi bys taky chtěl aby takový ředitel okamžitě odešel. To je drzost, po tolika letech si někdo přijde a bude nás kontrolovat ! Samozřejmě že se této aféry chytli politici Unie Svobody a také vzniklo plno občanských iniciativ. Všichni ucítili šance zviditelnit se a prezentovali to veřejnosti jako útok na svobodu slova. Ve skutečnosti šlo pouze o peníze.   
0/0
8.1.2003 9:16

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
To HUnter. Docela si myslím , že mám nebývalou trpělivost s Vámi diskutovat . Pokud někdo nechápe  elementárnní slušnost , tak je to s ním těžké celkově . S tou ČT to tak jednoduché není . Moji podřízení věděli předem a bez donucení , ke komu a za jakých podmínek nastupují do zaměstnání , za jakých budou pracovat . Vaše argumenty jsou pro mne naprosto nepodstatné . Jenom jednoduchá odpověĎ : já bych do té funkce nikdy nenastoupil . Vidina tučných výdělků není vše . Někdy méně znamená více . Ale nevím , zda je to pro Vás pochopitelné . Hodač je , či byl naprosto  totálně špatný manažer . Ano , i u něj šlo ve skutečnosti jen o peníze . Vy jste zaměstnanec , nebo podnikal ? Nemyslím podnikavce . Za kolik lidí máte odpovědnost ?
0/0
8.1.2003 21:19

Hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Je vidět, že máme rozdílné pohledy na svět. Můj je pravicový a je zcela normální, že existuje i levicový. Co mě štve, jsou lidé, kteří nadávají za každých okolností, lidé kteří svou vzdělávací dráhu ukončili maximálně po střední škole, lidé jejichž názory závisí na síle a směru větru.  Většina příspěvků na politickou a ekonomickou problematiku je na I-dnes zcela mimo. (Samozřejmě z mého pravicového pohledu.) Ekonomikou se BOBe zabývám více než 15 let, momentálně jako zaměstnanec. (Nebudu ti tady popisovat co jsem dosáhl a čím jsem prošel, jelikož tento server je diskusní a jde pouze o názory přispivatelů, nikoli o to jestli ti tykám, nebo ne.) Takže abych tě nezdržoval, stejně jsme nedošli, ve věci vzbouřenců na ČT1, k žádnému závěru. Jestli ti je jedno jak ČT nakládá s tvým příspěvkem, mě tedy ne. Doufám, že se nebudeš zlobit, až někdy v budoucnu zase zareaguji na tvůj příspěvek.  
0/0
9.1.2003 12:41

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Škoda , že nechápete tu jednoduchost Vykání . Ono to totiž vůbec nic nestojí a vyjadřuje to i nepříjemnému partnerovi jistou úctu . Vy se zabýváte 15 let ekonomikou a tak by mě zajímalo , zda v tomto rangu si nevykáte a se svými odpůrci obzvláště . Neodpustím si rýpnutí : Vy se ekonomikou 15 let zabýváte , ale já ji již více jak 30 let ve výrobě pociťuji "na vlastním těle" . Od roku 1989 je to samozřejmě o něčem jiném . Dopady konkrétních výsledků "ekonomiky"  spojených s právem ( po 1989 ) , pociťuji v podnikalské sféře naostro . Proto jsem k mafiánským teoriím nejen našeho pana profesora velmi kritický . Můj pohled je víc jak pravicový . Možná by jste se divil , co je to pravicová ekonomika . K ČT jen tak mimochodem : po dnešním dni - vyslechnutí kauzy s přenosovým vozem od ČNTS se domníváte , že byl Hodač dobrým manažerem ? O Bobošíkové jsem se zmínil již výše . Nechápu , proč bych se měl na Vaše reakce zlobit . Nic bych tím nezmohl , ale to neznamená , že k Vám nemám výhrady .  
0/0
9.1.2003 20:54

Hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Vykám zásadně někomu konkrétnímu. Zde jde o názory a postoje anonymních přispivatelů a z tohoto důvodu to považuji za bezvýznamnou věc. Taky necítím potřebu sdělovat o sobě informace, jelikož je to opět bezvýznamné. Za přezdívkou přispěvatele se může skrývat leckdo a může o sobě tvrdit, že je mistr světa, ale pravda je  většinou jinde. V odborné diskuzi se to ale pozná. Jinak Hodač byl ředitelem ČT pár dnů, ( pravděpodobně chtěl udělat v ČT pořádek ale nelíbil se zaměstnancům) a přenosový vůz, (pokud jsem dobře informován)je věci bývalého ředitele Balvína. Jinak mi připadá, že někteří lidi (i ty, BOBe) tady nežili minimálně od r. 1990 -1998. Snad sis nemyslel že se mávne kouzelným proutkem a všechno půjde samo? Lidi jsou takoví jací jsou.  To že někteří zneužili situaci, kdy zde nebylo dostatečné právní prostředí je pravda, ale je to daň za vznik ČR. Nesouhlasím, že za vše může Klaus. PO 12 letech neustálých útoků novinářů a politiků na ODS to ani s podvědomím národa nemůže být lepší. Bohužel 80% lidí se nezajímá o věci kolem nás a tak se není čemu divit. Ale není to nic nenormálního. Čas všechno prověří.
0/0
10.1.2003 14:17

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
O vykání se již nebudu bavit . Omlouvám se za "napasování" přenosového vozu na Hodače . Snad jsem někde v dřívějším textu napsal , že zde bez přestávky od pseudorevoluce doslova uspořádané komunistickým Prognostickým ústavem , podnikám . Proto ty moje kritické názory na Klause . Nebo Vy mu jeho zásluhy chcete vzít ? To byste mu hodně ublížil . Vždyť on stále na své vyjímečnosti a úspěšnosti stále trvá ? Buďte klidný , že ani náhodou jsem neuvažoval o tom , že vše půjde mávnutím kouzelného proutku , ale jak má vypadat tržní hospodářství ve stylu T. Bati , jsem věděl velmi dobře . Možná že Vy ani netušíte , jaký byl Baťa světový velikán. Žádný jiný se po něm zde ještě nevyskytl . Můj otec ( baťovec ) se velmi brzy po "úřadování" Klause "chytal" za hlavu . Kam se to až dostalo , toho se díky Bohu , nedožil . Zato já stále pociťuji "podnikatelské" prostředí v realitě a troufám si tvrdit , že rozkrádání státu v počátku Klausovi "reformy" se lidem velmi líbilo . Bylo z čeho krást a také se ve velkém kradlo , samozřejmě vše podle zákona a v nejhorším si nikdo na nic nepamatuje , včetně Klause . "Široké lokty" a komunističtí nomenklatůrové v době , kdy bylo podle Klause nutné na chvíli "zhasnout" ( pamatujete ? ) měli zelenou . Na to vše mám dost svých vlastních zkušeností , jak se to dělalo a z čeho profitovali ti "nejúspěšnější" sponzoři ODS a něco málo ostatní . Vzpomínky na utrácení za Klause jsou jistě příjemné , ale ta doba se už nebude opakovat , zato budeme dluhy rozmnožené o dluhy ČSSD , dlouho splácet . Majetek a charaktery lidí Klaus zlikvidoval . Havel pravdu a lásku zprofanoval , ale neoddiskutovatelný fakt je , že morálka a právo z tohoto státu díky Klausovi a předcházející komunistické "výchově" rychle vymizela . Ano , trh to vyřešil . A tak se  korupce stala základní formou tržního prostředí . Na to dojedeme všichni . Jistě , že se 80% národa  nezajímá , protože je to horší a horší a to lidi nezajímá ( bližší košile .... - znáte to ).  Čemu se divíte , když místo utahování opasků se lidé měli lépe , jak nikdy předtím ?  Čas to prověří , ale ani  Vy se něčeho dobrého těžko dožijete , pokud ovšem i za tohoto stavu jste spokojen . Já teda ne . Promiňte , ale nechtěl jsem Vás poučovat , ale jaksi mě Vaše myšlenky k tomu přivedly . ( Pokud Vám to nebude na obtíž , v které části ČR či městě žijete ? Kde žiji já , Vám musí být jasné . )
 
0/0
10.1.2003 21:48

Hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Myslím, že se nedá srovnávat podnikatelské prostředí minulých období. Doba se mění tím rychleji, čím jsou vědecké poznatky zaváděny do praxe. Co se týče Klause věřím že svými nekompromisními postoji si za těch13 let stačil vybudovat jak obdivovatele, tak zavilé kritiky. Pokud se nejedná pouze o plané výkřiky, ale o racionální kritiku jsem ochoten o věcech diskutovat. Bohužel, většina příspěvků jsou pouze pivní řeči, bez racionálního základu. Myslím že na pořádnou diskusi zde není ani prostor. (Většinou se zajímám o zpravodajství a reaguji na příspěvky minimálně.) V nejbližších měsících se rozjede kampaň pro vstup do EU. Mnozí občané si vůbec neuvědomují, jak se může jejich životní úroveň změnit k horšímu. Jinak já pracuji na Ostravsku a podívám - li se kolem sebe, vidím, že se stát co se týče zaměstnanosti příliš nesnaží.
0/0
13.1.2003 15:19

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Podnikatelské prostředí je jistě obtížné srovnávat . Ale Baťa , jako podnikatel se choval jako opravdový podnikatel , který podnikal se svým vlastním kapitálem . On sám se řídil v první řadě selským rozumem . Jeho firma byla řízena špičkovými manažery , které vychovávala jeho škola . Každému manažerovi bylo umožněno získat a nadále i po škole získávat , ty nejlepší světové informace . Jen ti nejschopnější se ve svých funkcích udrželi , ale také byli patřičně odměňováni . Totéž ovšem platilo o každém zaměstnanci , na jakékoliv úrovni . Zásadně platilo , že nikdo nevykonával práci , která by vykazovala průměrné výsledky . Funkce pro neschopné známé neexistovaly . O politice se v práci nikdo nesměl ani zmínit a komunisté a odbory měli do firmy vstup zakázán . Navíc se po nich nikomu opravdu nestýskalo . Nebyl důvod . Neskutečně vysoká úroveň platů a systém odměňování firmy jako celku nebyla v tomto státě už nikdy dosažena . Baťa vyžadoval pracovní nasazení , poctivost , prosazoval odpočinek ( dovolené ) ,ale nesnášel lidi líné a průměrné . Na druhou stranu je neskutečně odměňoval , nejen ve mzdách . To dneska ve Zlíně nechápou ani návštěvy z vyspělých západních ekonomik . Můj otec při srovnávání Klausovi ekonomické reformy s Baťovým kapitalizmem doslova šílel . Podvody a švindle měli oficiálně zelenou . Otec říkával : to nemá s ekonomikou nic společného , když na trhu jsou subjekty , kterým je umožněno podnikat s cizými penězi bez jejich vracení - tunelování bank , státních a polostátních podniků , akciovek ...atd. Klaus zde jednoznačně vytvořil mafiánské prostředí , ve kterém bylo  nepodstatné , jaký rok se zrovna psal a jaké vědecké poznatky byly možná k dispozici . Podnikaví  ( od slova podnikavci ) gangsteři měli hodně dlouho zelenou a tak vlastně i dnes je zde stále cítit jejich vliv . Brzy uplyne 10 let od povinnosti archivovat doklady a tak vše vyšumí . Špatné budou nyní už jakékoliv současné vlády . Co bylo zaseto , tak se už jenom sklízí . Žádná vláda se o zaměstnanost nezajímala ( Klausova obzvlášť . ČSSD zkouší , ale se v tom dál a dál utápí ) a tak já se nedivím ničemu .  Moje firma nabízí pracovní dělnická místa , kde vyžadujeme sice částečnou odbornost ( uznáváme , že náš obor se nevyučuje ) , ale zato vyžadujeme chuť poctivě pracovat a velmi dobře po zapracování platíme . Takoví lidé prostě nejsou . Za Bati takoví byli . Nikdo nechce pracovat , protože dneska opravdu platí , že poctivá práce je ten poslední způsob obživy .  Je to zrcadlo našich politiků , zákonodárců a zbohatlých mafiánských podnikavců . Nějaké zakázky jsme realizovali v západní Evropě a osobně se těším , až budeme v EU . Vůbec se toho nebojím . Jen se bojím , až EU pozná , jak ji někteří naši "podnikatelé" ze zvyku začnou tunelovat . Ani se nedivím , že nás nechtějí . Jistě tuší . Vyčkáme teda vstoupení . Jiná rozumná cesta pro ČR nyní stejně není . Nejsme daleko od sebe a tak si myslím , že máme stejné životní prostředí , bohužel fenomén Bati zde ješte dost přetrvává . Je fakt , že jsme se stali pohraničím , boty se zde již nevyrábí a ropa tu není . A tak se živíme na panském . V Praze a okolí . Není Vám Moraváku z toho šoufle . Mě jo . Možná je to také tím , že je mi 57 . Kolik je Vám ? Možná Vás lépe pochopím . 
0/0
13.1.2003 22:59

Hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Na počátku 90. let udílela nezávislá centrální banka licence jako na běžícím pásu. Několik peněžních ústavů bylo založeno jenom proto, aby půjčili peníze zpřízněným osobám, a pak po nás potopa. Mnoho podnikatelů - podvodníků získalo úvěr na nákup podniků a to byla další obrovská hloupost. Nejde najednou splácet úvěr a investovat do rozvoje. Politika centrální banky zejména v r.1995-1997 byly v rozporu s politikou vlády. Za výše uvedené Klaus nemohl, a já toto osobně pokládám jako klíčové věci, které ovlivnily celá 90 léta. Co se týče profesních kvalit a ochotě pracovat, je pravdou, že dříve ceněny zlaté české ruce upadnou do průměru. Kromě špatného finančního ohodnocení ve výrobních oborech se dnešní mladí lidé snaží prorazit zejména v humanitních a nevýrobních oborech. Všude vidí herce zpěváky, modelky aj, jak jsou z nich dělány hvězdy. Přitom jde o lidi, kteří většinou nic neumí ale oni chtějí být jako oni. Pro 70 % čechů bude vstup do EU prvních 5 let velice obtížný. Myslím si, že k rozšíření mělo dojít později. No uvidíme. Je mi 37 let ve zlatě se zrovna neválím, ale přeji úspěch všem, kdo se poctivě dokáží o sebe sami postarat. Rozhodně nepatřím mezi lidi, co neustále brečí a nadávají, ale nejsou schopni nic udělat proto, aby se měli lépe.   
0/0
14.1.2003 13:19

tereza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Pánové, obdivuji vasi trpelivost. Od tematu Bobosikova a jeji porad - 7, jste se dostali az k ekonomicke situaci tohoto státu, která je mimochodem nevalna. Ovsem jeste par lidi vaseho razeni a nedejboze i v politice a timhlestylem by ridili tenhle stat, tak je to na sebevrazdu nebo stehovani nekam hooooodne daleko
0/0
14.1.2003 16:18

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
To Tereza . Kde a proč nám závidíte nějakou trpělivost ? Že jsme se dostali od Bobošíkové k ekonomice je pravda , ale nám to nějak nevadilo . Vám to vadí ? Ono to nějak v naší "debatě" prostě došlo až zde . Jistě budete velmi chytrá a zdatná v řízení státu a tak bych od Vás očekával kromě ubohé a neomalené neadresné kritiky alespoň náznak , jak řídit tenhle stát , abyste se nemusela stěhovat hoooooodně daleko , nebo se nesebezavraždit , jak píšete .
0/0
15.1.2003 20:37

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
To Hunter. Ano , centrální banka udílela licence jako na běžícím pásu , ale zda se nechá menežment banky zkorumpovat nějakým podnikavcem sponzorujícím z úvěrů politickou stranu , je a bylo věcí morálky především ředitelů a bank. menežmentu . Na jedné straně šefové vytunelovaných bank za desátek dokonale chránili ony politické klienty ( "nezdařené  privatizační projekty" se zásadně zametaly pod koberec ) , na straně druhé usponzorované strany díky své státní moci nedovolily odhalování těchto státních sponzorů . Logicky nebyl zájem . Ba dokonce si myslím , že vládě vadila přeci jenom jakási kontrola ze strany ČNB . Skoro si troufám říci , že v případě 100%-ního řízení ČNB vládou , by vytunelování státu bylo téměř absolutní . Osobně na ČNB žádné známé nemám a tak vycházím z toho , jak jsem se pohyboval po bankách , které se za obrovské peníze modernizovaly či stavěly jako nové . Tam se člověk dozvěděl "zajímavostí" , kterým se nechtělo ani věřit . Pak jsem zjistil , že je to normální a už jsem divit přestal a samozřejmě se nedivím ani dnes , protože to je nyní sklizeň dříve zasetého . Dělí nás od sebe jedna generace a tak chápu , že jsme pro Vaši generaci možná až směšní se svým důrazem na morálku , poctivost a spravedlnost . Navíc i ekonomicky orientovaná generace , která neví nic o Baťovi , velmi těžko pochopí , proč já tvrdě kritizuji Klause . Jsem ovšem rád , že nejsem sám . Jistě mi budete věřit , že si také z ekonomiky něco přečtu a hlavně hodnocení vývoje našeho státu od zahraničních ekonomů . Souhlasím s Vámi , že pro 70% Čechů bude EU obtížná . Já bych to doplnil : pokud moravské firmy ustojí dobu do přijetí do EU , tak pro Moraváky to bude obtížné tak ze 30% . Mám zkušenosti a věřím tomu , že moravské nátury se opět "zabejčí" ( možná ale už naposledy ) a v EU se neztratí . Musí jenom ještě vydržet "krmení" státních , a hlavně pražských úředníků . Mohu Vás ujistit , že je lepší nevědět , "JAK SE ŽIJE V PRAZE" . Mám tím na mysli obecně pracovní "vypětí" pražské úřednické a manažerské komunity a jejich požitky , při srovnání s moravským regionem . Máte nějaké osobní zkušenosti s obecnou životní úrovní v Praze ? Uznávám statut hlavního města ČR a jsem rád , že je to Praha , ale  Koruna česká ( Kč ) je zatím a bohužel jediným úředním platidlem v celé ČR . Jinak já také nebrečím , ale už jsem cosi zažil , abych si mohl dovolit v tomto státě mnou placené úředníky i kritizovat .
0/0
15.1.2003 21:37

Hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
V otázce fungování bankovního sektoru se neshodneme. Vedení zkrachovalých bank zajímal pouze vlastní prospěch a byly zakládány s tím že stejně zkrachují a jestli nějaké peníze skončily na účtu politických stran s tím se nedá nic dělat, byla to systémová chyba od samého počátku – centrální banka neměla vydávat tolik licencí, ostatně korupce začínala již zde. Ještě jednou zopakuji – centrální b anka je nezávislá instituce a není a nebyla řízená vládou, tudíž ani Klausem.
Kromě vyšších příjmů, než je průměrná mzda je na Praze sympatická nízká nezaměstnanost .
0/0
20.1.2003 14:32

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Souhlasím , že ČNB nebyla a není podřízena vládě . Ale vláda je odpovědná za zákony a jejich dodržování . Přejít to jen tak , že se staly chyby  , je pro mne bez určení viníků nepřijatelné . Pokud Klaus zastává názor , že podpis na daňovém přiznání není závazný , tak tento člověk je pro mne hlupák , který vychodil pět tříd základní školy a totálně nepřijatelný  jako premiér či ministr financí a nedej Bože . jako prezident . V Praze je sice nízká míra nezaměstnanosti , ale díky cizímu kapitálu a rozpočtovým organizacím . Ale to si snad nebudeme psát . Zrovna dnes v TV zpávách bylo , že Praha z EU nedostane téměř žádné prostředky na rozvoj či opravy po povodních , protože příjmy a spotřeba na osobu je daleko vyšší , než v jiných i hlavních městech  EU . Takže z toho je zřetelné , že Praha doslova prožírá i naše daně , které si umím představit daleko lépe zainvestované v našem  upadajícím pohraničí. A to mi opravdu hodně vadí a kdykoliv budu tento stav kritizovat . Možná se Vás tento stav osobně nedotýká a nějak to necítíte , ale mě v podnikatelské sféře to pěkně pruží . Nějak ale nechápu , že Vás mladšího toto zkomírání pohraničí zas tak moc neštve .
0/0
20.1.2003 21:34

Hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Tvorba a schválení kvalitních zákonů je ovlivněna stranickým složením sněmovny a senátu. Pokud tam budou strany jako US a KDU-ČSL, které zajímá pouze jejich vlastní prospěch, nikoli prospěch země, pokud budou voleny osoby jako p. Mejstřík, který nikdy pořádně nepracoval a dnes je senátor (kde asi nabere zkušenosti z ekonomického a výrobního oboru aby se mohl rozhodno u t), pak není šance na změnu k lepšímu. O Klausovi se píše 12 let a není možné jej posuzovat podle vět vytržených z kontextu. Klaus na hrad. Já v pohraničí s 20% nezaměstnaností bydlím, dostupnost hrozná, cesty rozbité. Zlepšení v nedohlednu. Všichni se ne m ůžeme přestěhovat do Prahy. V minulosti tady stát nalákal do důlních provozů nejhorší svoloč z republiky a dnes se tváří jako by nic. Více mě štve vstup do EU. Z důvodu proč tam nechci uvedu alespoň jeden: Nechci být členem spolku, který finančně podporuje terorizmus. EU finančně sponzoruje palestince na blízkém východu. Tak buď se bojuje proti terorismu nebo ne. Je to výsměch všem mrtvým evropanům, kteří tam přišli a přijdou o život. Nechápu, že američanům to nevadí. Když mě bude někdo sponzorovat, taky b udu sedět doma a bojovat např. za české království. Kdy už konečně lidem dojde, že je to střet civilizací a že bude hůř. Všechny arabské země jsou totalitní, smůla je, že mají ropu, jinak by už dávno pochcípali hladem. Jejich cíl je rozšíření islámu do ce l ého světa. Mají na to asi 150 let, pak už nebudou mít žádnou ropu, žádná podpora terorismu, žádné zbraně. Dnes žijí na úrovni středověku, jsou vychováváni k nenávisti a ovládání silou a to se nezmění. Je to jiná civilizace.
0/0
21.1.2003 9:40

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
To Hunter. V arabském světě jsem ztrávil dva roky (77-79) a tak mám vlastních zkušenností dost . Naprosto chápu USA a naopak je mi obyčejných lidí líto . Oni věří bezmezně svým vůdcům . Jsou naprosto jiní než evropané . Zfanatizovaní dovedou vyvraždit svoje vlastní rodiny , ne tak neislámce . Na Klause mám částečně podobný názor jako Vy , ale stí doplňkem , že Klaus patří na Hrad , ale do šatlavy . Nesnáším lháře a mafiány . Nic nevytrhávám z kontextu . Zásadně nečtu noviny a úsudek si dělám z poslechu živého slova . Mám vlastní mozek , kterým dokážu rozeznat jistou míru politikaření od prach sprostých leváren a lží . Dokonce bych omluvil nějaké chyby ( nikdo není neomylný ) , ale lhaní a podpora lumpům a zlodějům u mne vyvolává odpor . Fakt je , že se to nenosí a že je to dokonce směšné a naivní . Možná , že zatím . Věřím , že Boží mlýny melou a že i médii bulvárně masírovaní lidé brzo prohédnou . Život má úplně jiné hodnoty . Jsem neskutečně zklamán tím , že novináři nejsou schopni národu představit neješitného , vzdělaného , slušného a moudrého člověka , kterého by si měl možnost v přímé volbě národ zvolit za prezidenta . Kéž by nastal obrat . Uvidíme . 
0/0
21.1.2003 20:47

mimi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
kdyz se vyhejbas tistenemu slovu,tak jak te ti pisalci maj presentovat narodu,bobicku ?
0/0
21.1.2003 20:51

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Zkuste si přečíst ještě další moji větu . Možná se Vám podaří potom pochopit , co jsem chtěl říci . Doufám .
0/0
21.1.2003 21:04

mimi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
tech dalsich vet je tam velka spousta,kazda se tvari tak uslechtile,nevim ale ,jestli to nejsou planata.
0/0
21.1.2003 21:07

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
To mimi. Je mi Vás opravdu líto , že nechápete . Nevím proč se mnou teda diskutujete , když nevíte o čem já mluvím . Sbohem .
0/0
21.1.2003 21:36

mimi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
...a satecek.
0/0
21.1.2003 21:37

Hunter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
Dobrá, také na Klausovi se neshodneme, končím tuto diskusi, nashledanou příště.
0/0
22.1.2003 15:11

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
To Hunter . Mějte se pěkně a někdy nashle . BOB .
0/0
22.1.2003 20:31

pavel

Re: Re: Re: Trapná vedoucí zpráv ČT, výborná moderátorka.
V tom případě u nás (ale asi ani jinde ve světě) je dost nenormálních podniků, protože jsem nezažil moc železničářů (ale ani jiných profesí) propuštěných po stávce. K tomu ostatnímu se nevyjadřuji, neboť ani titul "profesor" (navíc trapně získaný) nezarušuje realizaci rozumných a potřebných opatření. Hezký den.
0/0
7.1.2003 16:05

?

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.1.2003 19:26

pavel

Re: Pro vsechny vyklestence neboli voly!!!
Tak to má milá Bobo opravdu "hodnotného" zastánce....je v dobré společnosti.
0/0
4.1.2003 19:30

?

Re: Re: Pro vsechny vyklestence neboli voly!!!
Zato ty vyklestenci jsou bezvadna spolecnost pro tu druhou verbes i s tebou!
0/0
4.1.2003 19:41

brouk

Re: Re: Re: Pro vsechny vyklestence neboli voly!!!
Zavri hubu ty mamlase jeden nechutny.Sraci!!!
0/0
4.1.2003 23:21

?

Re: Re: Re: Re: Pro vsechny vyklestence neboli voly!!!
Ty brouku pytliku toho take asi v hlave moc nemas co?!
0/0
5.1.2003 19:25

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Pro vsechny vyklestence neboli voly!!!
 
ktiš uš sme u tjěch pojofniku s kříškem, tak oni ktyš tachli přes EU, tak teš tosťi ssanofáli, apr na kont šidú - tokonc njěkte s pošechnánim frch-nosťí, ni, pochromi tomu u Tepe říkaj, ny? Ja Ťjě fitím, jak tut-láš , o C uš ani nyc-mlufiťi..... 
 
 
 
 
       
0/0
7.1.2003 22:13

Zloději z ODS

Kráva zůstane vždy krávou…
Klausova souložnice Blbošíková je zcela nejsledovanější krávou v politických diskusích. ZVLÁŠTĚ PAK, KDYŽ SE JEDNÁ O POLITICKOU DISKUSI JEDINOU! Novinářští kojoti z iDnes se zase ukázali v tom pravém světle.
0/0
4.1.2003 16:54

prúnko

Re: Kráva zůstane vždy krávou…
    to jsem nepsal ja
0/0
4.1.2003 16:59

?

Re: Vyklestenec zůstane vždy volem…
 
0/0
4.1.2003 19:44

marti

Tendenčnost Bobošíkové
Diskusní pořed na Nově s Bobošíkovou je z její strany jednoznačně tendenčně moderován ve prospěch ODS, hlavně Klausova křídla a Zemanovi části ODS a s většími sympatiemi pro komunisty než pro ostatní politické síly.  Na první pohled je vidět její ukřivděnost, že ani za podpory stran opoziční smlouvy se jí nepodařilo získat významnou funkci v ČT. Byla zvyklá dříve asi, že intrikami a zákulisním jednáním se vše vyřeší. Bohužel další setrvání v ČT se  stalo politicky neúnosným. Působí na mne jako tvrdá kariéristka, která by působila i za komunistů jako přesvědčená funkcionářka. Myslím, že jsem někde četl, že se za komunistů významně angažovala. Její řeči o Pithartově a Motejlově minulosti z hlediska jejího komunistického angažmá by potom byly vyjádřením její podlosti. 
0/0
4.1.2003 16:19

Honza

Překvapila mne
Nikdy jsem jí neměl rád, ale teď už na to koukám trošku jinak. Změnil jsem názor, má svojí vlastní hlavu a má ji na správném místě. Jen tak dál. Ona je skutečně schopná si tam Železného pozvat a zeptat se ho na to.
0/0
4.1.2003 15:35

pavel

Re: Překvapila mne
Asi jsme četli každý jiný článek, ale mne její reakce na tuto otázku přesvědčila, že by NIKDY tuto nepoložila bez SOUHLASU Železného. Nejsem proti ní zaujatý, jen jsem se nenechal zmást jejími rádoby agresivními a nezaujatými (ha,ha,ha) otázkami. Při jejím moderování "7" je evidentní, že není dobrý žurnalista, neboť nechává své názory proniknout na povrch a ovlivňuje to její chování k diskutérům. A TO JE ZÁKLADNÍ CHYBA U TAKOVÉHO TYPU POŘADU!!!
0/0
4.1.2003 15:44

jaga

S omluvou ke ctenarum
S omluvou ke ctenarum musim napsat, ze Bobosikova je krava.
0/0
4.1.2003 12:59

Juramar Marceljur z Pelechstiny

Bobošíková: Pozvu Železného do Sedmičky
Ja bych jej zase radeji pozval na Pankrac a hned potom k nejakemu rychlemu soudu, no a potom bych se ho zeptal, kde si preje odsedet ten dozivotni flastr za sve podrazy a zlodejny. Vy ale asi radeji ty jeho podrazy zalepite, ne?
0/0
4.1.2003 12:59

Kirken

Bobo
Docela chápu, že tahle ženská musí strašně vytáčet všechny zamindrákované zbabělce.
0/0
4.1.2003 10:16

arno

Re:Bobo
Co tím chtěl básní říct? Vy nezamindrákovaný
0/0
4.1.2003 10:20

Kirken

Re: Re:Bobo
Zkuste si o tom někdy za dlouhých zimních večerů popřemýšlet.
0/0
4.1.2003 10:31

GhorX

Re: Bobo
To jako že ona je odvážná ? Nabídnout svoje služby odmítanému "hodinovému" (asi tak dlouho radě trvala jeho volba, vč. posouzení projektu na několik let a porovnání s dalšími uchazeči a jejich projekty) řediteli v okamžiku, kdy ví, že za ní stojí zákon (tendenčně a špatně napsaný), nejsilnější pravicová strana (za situaci částečně zodpovědná) a vládnoucí levicová strana (později neutrální, druhá část politické zodpovědnosti), rada (víceméně přímo zodpovědná), ovlivněná opoziční smlouvou... To není statečnost. Později se na její stranu připojila i velká Nova, která denním masírováním mozků svých diváků jistě také přidala pár (set tisíc) hlasů tiché podpory. A ta zvláštní souhra okolností: bývalá mluvčí ODS v době, kdy "vzbouřenci" hovoří o snahách o politizaci ČT ze strany ODS má velkou podporu ODS a také televize, jejíž ředitel má v té době s ODS už velmi dobré vztahy, později dokonce získá významnou podporu předsedy ODS, přičemž dotyčná bývalá mluvčí ODS někdy mezi tím získá místo "spíkra" v prestižním pořadu dotyčné televize...
0/0
4.1.2003 10:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.