Diskuze
Předák tramvajáků: Nedáme se!
Děkujeme za pochopení.
Jitka
Jaké máte informační zdroje?
Honza
Chtěl bych znát vaše důvody!
Poslední dva liché příspěvky dávají na ukázku vztah dopravce X cestující, alespoň tak to vidím já! Nemyslím, že je vhodné napadat tramvajáky větami "úplný lempl, žádná kvalifikace apod" Možná někoho z vás štve, že vám možná nějaká ta tramvaj ujela! Já, jako většina z vás zde- z pohledu tramvajáka obyčejný kaštan- cestující- zátěž na h.... která jen zdržuje, motá se a překáží takové názory nemám, čím to je? Nikomu z vás by neuškodilo podívat se na to objektivně, vysokoškolák sice má spoustu zkoušek a předpoklady, tramvaják zase musí umět jednat svým vlastním rozumem a být znalý života aby vás v pořádku dovezl k cíli! Nemyslete si, že tramvajákům je příjemné tohle číst a celý život poslouchat! Divím se Pavelovi, který zřejmě je tramvaják, že je tak klidný! O to více se vztahy přiostří a o to více bude nevraživých pohledů! Dívejte se na to jinak: Řidič vás odveze kam potřebujete, kdyby nebylo řidičů MHD, bylo by to špatné, proto jsem byl pro jejich stávku i když by mne připravila o dost času! Jejich platy jsou opravdu nízké na to, že je rok 2003 a mají zodpovědnost za stovky životů na silnici, ve voze, za svěřené vozidlo a podobně- najednou! Dopřejte jim to, vsadím se, že nikdo zde nemá nižší plat než tramvaják, tak o co jde??Tom
S vyděrači se nevyjednává
Pavela
Re: S vyděrači se nevyjednává
Hele, Tome, já se stávkou taky nesouhlasím a žabomyší spory (o kroucení volantem, dolévání fridexu, stahování pantografu, dosypávání písku...) jdou taky mimo mne. V něčem ale naprosto NEMÁŠ pravdu - kurz na řidiče tramvaje zdaleka každý neudělá, protože na to spousta lidí NEMÁ. Buď se nenaučí teorii (je toho na 2 měsíce poměrně hodně, víc než si kdo myslí) nebo jim nejde vlastní ježdění. Jestli tě zajímají čísla, tak odhadem - 80% uchazečů nevyhoví při psychotestech a lékařských prohlídkách a z těch zbývajících 20% tak alespoň třetina neudělá kurz. Málo lidí ví, že vlastnit řidičák na silniční vozidlo ještě vůbec neznamená, že bude jezdit dobře s tramvají. Předvídavost řidiče tramvaje totiž musí být několikanásobně lepší než třeba řidiče osobního auta. I někteří profesionální řidiči kamiónů v kurzu na řidiče tramvaje neuspěli. Je to totiž o něčem jiném než o počtu pedálů na které se šlape a o točení nebo netočení volantem. Kdo to nezná a hodnotí to, neví o čem mluví. Nechci řidiče tramvají nějak vyvyšovat, ale hnusí se mi tady to kolektivní ponižování bez znalosti věci.Mirek
Hulvátství
Chování jakýchkoliv stávkujících, kteří si jako rukojmí berou lidi, kteří s tím nemají nic společného je podle mne sprosťárna. Republika je ve srabu a takovýmy stávkami se přibližujeme k Argentině. Další do nebe volající drzostí tramvajáků je to, že oni, kdy jediným stupněm vzdělání je možná 3 měsíční příprava. Tedy prakticky žádný kvalifikační předpoklad. Oproti školství, kde je převážná část vysokoškoláků a kde průměrný plat nedosahuje ani platu tramvajáků. Komunistický přístup. Nejvíce bere ten který nejvíce řve.Scan
Nenadávat a neurážet
Panstvo, v roce 1956 president Antonín Zápotocký nazval dopraváky "dobře placenými turisty".Srovnejte si někteří co jste vlastně ve srovnání s tímto géniem napsali a čím se lišíte.Je vidět , že pan Zápotocký zasel sémě despektu k profesi tramvaják velmi úspěšně. V roce 1981-82 hrozila v DP Ostrava naprosto identická stávka tramvajáků. Pod hlavičkou názorů stejného charakteru jako má většina z vás byla potlačena, ale řada věcí byla přitom vyřešena.Naprosto stejně tehdejší politikové dočasně ustoupili, jako pan Bém, aby posléze razantně a vysoce takticky celý spor vyřešili ve svůj prospěch. Že za panelem tramvaje sedí inženýr a je jich spousta podobných, je ostudou této společnosti, ne ostudou pana Duba. S přáním faktografického chatu - SCANT3
Martinxi, neosočuj nikoho...
... to taky nesvědčí o Tvé vysoké inteligenci! Já jezdím tramvají také každý den a sice jako řidič a zásadně jsem nekuřák, lidi do dveří nezavírám a ani nikomu nenadávám! Nevím, kde se v Tobě bere ta nenávist, vždyť pan Dub hájí zájmy určité profese a kdyby Ty jsi měl v práci problémy, ještě bys byl za takového pana Duba rád! Můžu jenom říci, že většina řidičů dělá svou práci ráda a dělá jí dobře, neříkám, že nejsou výjimky, jsou všude a to, že se děje bezpráví, za to žádný řidič ani p. Dub nemůže! Pokud Ti vadí už samotná osoba "tramvaják", jezdi ve vleku a při příjezdu tramvaje se otáčej, nebo choď pěšky!MARTINXI
s prominutím ale je to neskutečnej vůl
s prominutím ale je to neskutečnej vůl.jeho prioritou je vozit bezpečně spokojené zákazníky.já denně jezdím tramvají, když teď metro nefunguje.a každý den vidím hulící řidiče a hlavně ty co žvaní celou cestu do mobilů.když to takhle půjde dál může za chvíli stávkovat každý.u některých profesí ovšem důsledek stávky není takový jako když nejede tramvaj.takže tyto profese asi nic nezmůžou.má pan dub ponětí kolik berou jiní pracovníci třeba ve státní správě atd.? mě výše jejich platu docela vyrazila dech.asi to dopadne tak jako z panem RATHEM (snad sem to napsal dobře) zástupcem lékařů.moc řval a tak mu dali funkci a je klid.zdá se mi že pan Dub dělá z řidičů tramvají svaté.jde přece jen o princip, ne o peníze. cituji: řidič tramvaje má po 20 letech zničený zažívací trakt, zrak, nervy, páteř. u takovéhle hlášky nevím jestli se mám smát nebo bejt naštvanej. vždycky když mě nějakej debílek přivře do dveří, vidím jak mají rádi cestující. a ty hlášky že řidič který jede rychle jako magor dohání strátu času a pak ani chudák nemá čas na cigaretku...no nic to bych se tu vztekal do nekonečna. IQ pana Duba je podle mě velmi velmi slabé, ale nakonec dosáhne svého. Mějte se.///
Re: ...
Budeš asi brzy zrušen, ogare. Máš tam nejméně dva nepřípustné výrazy.Pavel
Tramvaje
Tak myslím, že čas se začít bavit o tramvajích obecně. K čemu vlastnbě jsou a proč se stále nenahradily třeba trolejbusy. Ty nepotřebují koleje, které se pořád musí kontrolovat a opravovat - měnit za velké prachy a kolapsu dopravy v místě opravy silnice. Můžou se snadno vyhnout jakékoliv zábraně v trase, tramvaj neobjede nic. Nejsou tak těžké a nenarušují konstrukci vozovky a okolních budov, jako tramvaje, které jsou i značně hlučné. Jistě i spotřeba el.energie bude u trolejbusů nižší. Složité a jinak nevyužitelné tramvajové pásy by zmizely a nahradily by je pouhé další pruhy, které by byly využitelné i pro jiné dopravní prostředky. Jistě by se tak složitá doprava v Praze uvolnila a zrychlila. Příkladem může být např. Budapešť, kterou navštívil snad téměř každý občan Prahy.???
Re: Tramvaje
Výborně, ale to, že trolejbusy mají v naprosté většině samostatný pruh, že nejezdí rychlostí 40 a více za hodinu a v neposlední řadě kapacita, už neuvádíš. Ve všední den je ve špičce nasazeno kolem tří set vlaků na trati. Budu-li brát, že se do tram. soupravy vejde zhruba 250 lidí, pak je okamžitá kapacita přepravy 75000 cestujících. Kolik by muselo být trolejbusů, které mají kapacitu zhruba poloviční? Počítám-li dobře tak okolo 600, a to jen na trati. Další musí být v záloze, některé na údržbě... Samozřejmě tím pádem také dvojnásob řidičů, dvojnásobek prostředků na mzdy, údržbu... Jak by se trolejbusy dnes vešly do centra? Trolejbus je dobrý pro malé město - např. Hradec Králové, není však vhodný pro pražskou MHD. Ano, trolejbusy tady jezdily, ale byly zrušeny především z ekonomických a provozních důvodů.Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie
Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...
Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve
Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další
Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...
Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů
Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy
Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...
Lidé po celém Česku si mohli užít polární záři, nejsilnější za dvě desetiletí
Kvůli mimořádně silné eruptivní aktivitě Slunce je v posledních dnech v Česku vidět polární záři –...
Téma klimatických změn už tolik netáhne, voliči v Evropě se víc bojí migrace
Premium Za čtyři týdny budou evropští voliči vybírat 720 poslanců nového europarlamentu a už nyní je...
Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá
Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...
V Petrohradě autobus s dvacítkou lidí divoce kličkoval a pak se zřítil do řeky
V centru Petrohradu v pátek přišlo o život nejméně sedm lidí, když z mostu do řeky Mojky spadl...
Prodej velkého domu v Sobotovicích
Sobotovice, okres Brno-venkov
4 100 000 Kč