Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Irák protestuje proti náletům na jihu země

Americké a britské stíhačky bombardovaly jižní část Iráku. Podle iráckých vojenských zdrojů při útoku asi 550 kilometrů jižně od Bagdádu zahynul jeden civilista a další dva byli zraněni. Irák proti náletům spojenců protestuje u OSN. Zbrojní inspektoři mezitím v zemi i nadále pokračují v pátrání po iráckých zbraních hromadného ničení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Qvik

bobb nam pise z tej 500 tacovej rise
Saddam Husajn vrazdi svoje lidi, svoji politikou je ozebracil a vyhladovel, ale predevsim ohrozuje svet dvema zpusoby, tim prvnim jsou chemicke a jine zbrane hormadneho niceni, ktere jiz nekolikrat pouzil, svetove spolecenstvi je v dobe globalizace kdekoliv nadosah, je velke riziko, ze tyto zbarne poskytne teroristickym hnutim, vzdyt je napr. velkym kamaradem Hamasu nebo Brigad Mucedniku od Al-Aksa, nejen ze je sponzoruje, ale i vyplaci 500.000 USD rodine sebevrazedneho atentatnika.
Vetsi kravinu uz nemoh nikdo napsat, 500 tacu za odpaleni se. Bobbe blbe ty prasky co ti dali se polykaji! Pust se do nich!
0/0
4.1.2003 4:25

Qvik

500 tisic za sebevrazdu?
Nejen, ze Saddam Husajn vrazdi svoje lidi, svoji politikou je ozebracil a vyhladovel, ale predevsim ohrozuje svet dvema zpusoby, tim prvnim jsou chemicke a jine zbrane hormadneho niceni, ktere jiz nekolikrat pouzil, svetove spolecenstvi je v dobe globalizace kdekoliv nadosah, je velke riziko, ze tyto zbarne poskytne teroristickym hnutim, vzdyt je napr. velkym kamaradem Hamasu nebo Brigad Mucedniku od Al-Aksa, nejen ze je sponzoruje, ale i vyplaci 500.000 USD rodine sebevrazedneho atentatnika
 
 
Pitomost k pohledani, o tech 500 tisic USD by se hrala loterie  a zastupy sebevrahu by nebraly konce. Vetsi kravinu si ani nedovedu predstavit, cely komentar je jedna pekne velka a stavnata kravina. Blbe bobbe.
0/0
3.1.2003 21:56

Anonymojuraskomarcelokrutasovo-sidluvpilatoradekjanobcanepomuckyjiri-zCanadoaustralioEvropskeAmeriky

Re: 500 tisic za sebevrazdu?
A ty jsi tam byl a mas to vsechno v malicku, tak co ti bude neco kecat blbej Bobb, stavnatej kravaku, ze jo
0/0
4.1.2003 3:55

Qvik

Re: Re: 500 tisic za sebevrazdu?
! 500 tisic za sebevrazdu od Husejna na ruku,  blbe bobbe. Kam to chodis na ty stavnaty kraviny, nechej tady navod jak se k tem prachum dostat, ja si mezitim najdu nejakyho sebevraha a zhrabnu 500 tacu. Tak bobblej blb ze ani nevidi na klavesnici. !
 
0/0
4.1.2003 4:18

JardaM

Re: 500 tisic za sebevrazdu?
Pred casem se tu psalo, ze rodiny dostavaji padesat tacu.
Co je takova jedna nulka navic mezi prateli?
0/0
4.1.2003 7:32

Hnusoň

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
2.1.2003 23:52

pro hnusonj

Re: huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tys mne vilekal-chlappe dovádivei...
0/0
2.1.2003 23:55

chocholousek

Re: Re: huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vecerka je v 22.00 ,pane Zizala to plati i pro Vas..;
0/0
3.1.2003 8:23

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
teš strata orientác, ftáčku milo-fanny ? to po sachfátu pívá opfiklí, nyc-sepe-strášťjě, chocholoko peli-chací........ Pro prúnka : pjěkny tni! Tomu fčerá rupli nerfi - ja uš nyc moch konfersofati, on nakoneček skolap-ofál, čuňjě jé-tno, a mušelo se po ňjěm uklí-seti. Kto še mu to šláp na kuřři ók? A ják to, še tak ano-mim-mni cho-cho-louščí šulin muš mýti tak ap-normal-ny kuřří ók? 
0/0
3.1.2003 9:04

chocholousek

mate pravdu
pane Zizala,pojde si pro leky..;
0/0
3.1.2003 9:34

Bobb

Make love not war!!!
Chtel bych vsechny antiamericke diskutery pozadat, aby si spolu s ostatnimi pripomeli, co jste do tohoto fora prispivali vice nez pred rokem, kdy jiz bylo jasne, ze USA napadnou Afganistan a pujdou Talibanu po krku. Situace byla v mnoha vecech tak podobna, tak jak dnes s Irakem! I vase vykriky zde, pripomenme si je: Jak muzete bez OSN! To je napadeni suverenniho statu! Je vam jen o moc ve oblasti! Jde vam jen o ropovod ze Stredni Asie! Jde vam jen o to mit predpoli na Iran! Zabijete tisice nevinnych! Stop War on Afghanistan! Make love not war! Mirove vlajky vlaly, bubinky rincely, lide spilali USA (vite, ktere lidi mam na mysli). A dnes??? Fanglicky se premalovaly, pred ambasadou USA se protestuje stale, jen Afganistan se na transparentu premaloval na Irak. Na chudou zemi v podhuri Pamiru vsichni demonstranti zapomeli, piji svoji kolu, pouzivaji ke svolavani internet, za levne letenky objizdi demonstrace, na nohach nejakou alternativni globalni zancku vyrobenou delniky z Indonesie. Pomoci trpicimu Afganistanu nikoho ani nenapadlo, natoz USA podekovat, to by svet neprezil. To jen obratime fanglicku jinam, bubinek zmeni ton a jede se dal, ne? Jiste, kdyztak namitnou, ze Ladina nechytli, Al Kajdu neznicili a v zemi je stale anarchie, takze to USA zpackaly a jeste zabili plno nevinnych. To prvni i druhe je pravda, ovsem diky USA zazil Afganistan na mistni pomery za poslednich skoro dvacet let prvni rok bez valky, nejstabilnejsi a nejperspektivnejsi rok, co si tam kdo pamatuje.Maji sveho prezidenta vzesleho z jejich vule, jejich vladu, miliony uprchliku se vratily domu. Taliban uz dal neni klidnym pristavem a cvicistem pro teroristy, kteri ohrozovali cely svet. USA dokazaly eliminovat ztraty civilistu na rekordne nizke minimum, ktereho nikdo v dejinach jeste nedosahl, mnohem vic lidi by Taliban byl schopen zavrazdit za tyden, kdyby dal zustal u moci. Misto aby nekdo z tech, co tady vykrikuji o pomoci svetu, zvedl zadek a sel tem chudym lidem pomoct, i odsud z Evropy (jde to!!!), vetsinou to tady kaze o miru, objizdi kde jakou jecirnu a casto i jen cerpa socialni davky, aby bylo z ceho ty fanglicky a dredy zaplatit. Stop USA, to je dnes spis image nez vec zalozena na znalostech ci svetonazoru vzesleho ze znalosti a zkusenosti. Diky USA, ze smetete toho parchanta Husajna, jenze na svete mate prace mnohem vic..... ten co vas ceka po Husajnovy ma moc rad vlaky a plutonium. Diky ze nas svet takovych zbavite!
0/0
2.1.2003 23:46

Anonym

Re: Make love not war!!!
Koukam, ze mas vydrz a naladu stale bojovat za spravnou vec. Drzim Ti palce, protoze patris k hrstce nomalnich jedincu, nezfanatizovanych bolsevismem na MF Dnes!
0/0
3.1.2003 0:52

barbudo

Re: Make love not war!!!
Když už se zmiňujete o Afghánistánu, zkuste si zjistit něco z jeho historie a vlivu USA na ni.
0/0
3.1.2003 8:12

Júlinek šíšal

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.1.2003 9:14

Dave

Re: Make love not war!!!
Ahoj Bobbe, v lesčems máš pravdu, v něčem ne. Co se týče pomoci Afghanistánu, nikdy by se asi Afghanistán ze strany USA pomoci nedočkal nebýt toho atentátu v září. Důvodem nebyli nějaké osvobozenecké ambice USA, ale odplata. Chápu, je to z pohledu velmoce racionální, žádná velmoc nemá ráda ponížení před světem. Ale je určitě dobře že k zásahu došlo. Je tu ale druhá věc, sami američané cvičili a podporovali minulý režim v Afghanistánu a proč? Pouze z politických důvodů, zase v tom nebyli osvobozenecké ambice, ale boj o moc se Sovětským svazem. Mohl bych se rozepisovat dál, ale tenhle příklad určitě stačí jako potvrzení faktu že nic není jen bílé nebo černé. Vměšování v minulosti jak ze strany USA či SSSR nadělalo víc škody než užitku a plody sklízí svět do dneška. Rozhodně nepatřím mezi nějaké pacifisty s dredama, vystudoval sem tři školy a poctivě si na svou obživu vydělávám, nesnáším ani komunismus ani nejsem radikální nacionalista. To píšu jen pro to, že někteří detabující nejsou sto akceptovat názor jiných a místo argumentů se jen uráží. Mimochodem náš lidský svět je světem peněz, ty jsou hybným faktorem a války jsou na jedné straně výdaje ale také vysoké příjmy pro zbrojařské firmy a obchodní firmy obchodujícím s tímto artiklem - to souvisí se zaměstnaností, HDP a přílivem investic. Kdyby v tomto odvětví byla morálka více než peníze, možná bychom se o několik válek ochudili. Jako příklad pro pochopení uvedu: původním obyvatelstvem v USA jak asi všichni vědí byli indiáni a ti rozhodně neměli technologii pro výrobu zbraní, přesto jimi bojovali proti kolonizatorum z Evropy. Jak se k nim asi dostali? Obchodníkům je jedno, kdo zbraně dostane, takže podporovali Indiány proti svým lidem, proti svému systému. Jistě dnes to není zas tak jednoduché, i přesto se zbraně přelevají z jedné země do druhé. Jinak se domnívám že na USA je viditelně vidět, že chtějí zaútočit stůj co stůj, i když svůj postoj trošku zmírnili. A určitě není důvodem pouze to, že Husajn je tyran a diktátor, ale také zvítězili lobby jak z hospodářských tak i politických kruhů. Izraeli by válka určitě vyhovovala, zbavila by se dalšího potenciálního nepřítele, asi jednoho z posledních, který bi se odvážil na Izrael zaútočit. A nikdo mi nevymluví, že židé nemají nejen v USA na lobbování dost možností i peněz. A nepokoj v této části světa je možná vina tzv. západního světa, i když těžko hodnotit minulost. Ale do tohoto regionu byl uměle včleněn stát Izrael, což zapříčinilo problémy vlekoucí se dodnes. Zatímco Izrael byl silně podporován kapitálem, takže si mohl vybudovat silnou hospodářskou, politickou ale i vojenskou pozici, na arabské země byla uvalena různá embarga. Nechci to hodnotit, protože o tom zase moc nevím, ale nedivím se, že arabské země silně nesnáší západ, který podporoval cizí stát na jejich uzemí a sami se díky embargu nemohli rozvíjet stejnou měrou. Asi proto dnes Palestina v podstatě nemá žádnou armádu, tak podniká teroristické útoky, které samozřejmě odsuzuju. Ale z pohledu Palestinců je to jediná možnost boje, jinou totiž nemají. Pro Izraelce je zase těžké tyto útoky eliminovat, tak střílejí po všem co se hne a je podezřelé až se dostali k taktice bourání domů a táborů. Kdo z nich je asi v právu, když obě strany se řídí heslem zub za zub, oko za oko. Nedávno jsem zaslechl názor jednoho českého žida (je to intelektuál a spisovatel), který řek, ať si arabské země vezmou k sobě obyvatele okupovaných uzemí Palestiny. No, možná by na těch konkrétních místech skončili soboje a Izraelci by tato místa mohla konečně obydlit, ale nevím jestli by to prošlo. A něco mě na jeho větě zaujalo, sám přiznal, že se jedná o okupovaná území, patří tedy Palestině a Izrael je získal jako válečnou kořist. Možná to nebude správny příměr, ale trošku mi to připomíná protektorát. No nic, debaty o světové politice by vydali na celu knihu. Ať tak, či onak, na nás to nezáleží, a jestli nás bůh vidí, asi lituje, že dal mozek zrovna lidstvu...
0/0
3.1.2003 14:10

brat

Re: Re: Make love not war!!!
dave,na araba,studujícího v moskvě,umíš docela slušně česky,škoda,že tě zde,na ambasádě,neuměj adekvátně ocenit.
0/0
3.1.2003 14:17

Bobb

Re: Re: Make love not war!!!
Ahoj Davide, dekuji za slusnou a vecnou reakci. Reagoval bych poprade na tuj nazor, v prvni rade duvod utoku USA na Afghanistan. Jiste, nebyt 9-11, zrejme by USA k teto akci nikdy nepristoupily, to vime vsichni. Nebyla to nicmene jen odplata (to spis psychologicky), ktera uz nic nezmeni, ale hlavne preventivni ake, ktera mela zabranit dalsimu ohorozovani nejen USA ze strany lidi, kteri svobodne bez prekazek, naopak s podporou mistniho rezimu, byli cviceni v "umeni terorismu" namireneho nejen proti USA, ale roti celemu zapadu jako takovemu. Ti, co tym byli vycviceni jeste pred uderem uz dokazali zpusobit peknou radku nestesti po celem svete! A nyni je situace podobna. Nejen, ze Saddam Husajn vrazdi svoje lidi, svoji politikou je ozebracil a vyhladovel, ale predevsim ohrozuje svet dvema zpusoby, tim prvnim jsou chemicke a jine zbrane hormadneho niceni, ktere jiz nekolikrat pouzil, svetove spolecenstvi je v dobe globalizace kdekoliv nadosah, je velke riziko, ze tyto zbarne poskytne teroristickym hnutim, vzdyt je napr. velkym kamaradem Hamasu nebo Brigad Mucedniku od Al-Aksa, nejen ze je sponzoruje, ale i vyplaci 500.000 USD rodine sebevrazedneho atentatnika. K utoku dojit nemusi a doufam, ze nedojde, vec se da vyresit, rozpadem zevnitr, tim ze to Husajn vzda a pujde do azylu atd. Retorika USA, velice tvrda a uderna, zverejnovani dat k utoku, to vse je jen psychologicka hra, jako kdyz pitbull ceni zuby, tato psychologie ma psychicky nalomit Irak, aby tuto hru vzdal a poddal se mezinarodnimu spolecenstvi. Vsad se, ze prvni, kdo si oddechne, pokud nebude valka potreba, bude prvni Bily dum. Krome toho, ze nebude treba obetovat zivoty mnoha US-boys a cca.50 miliard dolaru, nevyleti napr. nahoru cena ropy, na jejiz cene dost ekonomika USA stoji. Doufam, ze to dopadne dobre. USA ovsem musi v pripade, ze tato psycho hra nevyjde, zautocit. U pristiho protivnika, napr. Kim Cong Ila by pak hrozilo, ze si rekne "aach, ti amici zas ceni zuby, ale stejne jak v pripade Iraku nezautoci, to je jen bu bu bu." Dopadne to dobre, uvdis. bohuzel, k otazce izraele, kter mne enormne zajima, se pro nedostatek prostoru nebudu vyjadrovat, sam uvadis ze tvoje nazory nevychazi ze znalosti problematiky, snad budu mit cas jindy
0/0
3.1.2003 21:46

Miky

Pozor na Irák !
Se svými 20 miliony obyvatel (z velké části hladovějících), včetně kojenců a důchodců a zkorumpovanou vládou se chystá napadnout USA. Státy, kterým za iránsko-irácké války nevadilo, že Saddám používá bojové plyny proti kurdskému obyvatelstvu a vesele Saddáma Husajna podporovaly půjčkami a dodávkami zbraní. Darebákem se stal, až znárodnil ropné vrty, které ovládaly zahraniční koncerny.
Ovšem, Iráq disponuje raketami Scud. Směšná záminka. Rakety, které mají svůj původ v hitlerovském německu jsou nebezpečné, protože jsou tak nepřesné a nikdo neví koho vlastně zasáhnou. V globálu nepředstavují žádnou hrozbu.
Že je Saddám darebák se ví dávno a takových se na zeměkouli najde spousta. Válka způsobí jen další líheň teroristů a lidí nedůvěřujících a nenávidějících Západ.
Celé je to jen propaganda a hledání záminky k válce a ovládnutí bohatých ropných vrtů. Z postoje USA se mě dělá zle, o to víc, že je to demokratický stát. Demokratický, ale bohužel pokrytecký.
0/0
2.1.2003 17:31

Jarda

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.1.2003 18:04

FL

Re: Re: Pozor na Irák !
jaroušku,kdo velmi pěstoval a ctil postuláty formální logiky,byl jistý eichmann-určitě by se ti zamlouval,mossad měl ovšem poněkud odlišný názor,než jardové tvého typu.
0/0
2.1.2003 18:13

Jarda

Re: Re: Re: Pozor na Irák !
Nepochopil jsem srovnani s Eichmannem. Muzes mi proto prosim konkretne vysvetlit, co ma byti onim dukazem, ze :" Irak nema v umyslu vyvijet zbrane hramadneho niceni". Nebo se jedna pouze o zaminku pro zahajeni vojenskych operaci, jelikoz racionalni duvody k zahajeni valky nejsou.
0/0
2.1.2003 18:25

FL

Re: Re: Re: Pozor na Irák !
hochu vzdelanej v logice,koukni se tak trochu do tricatejch let,na pana hitlera,jak se tlouk vprsa a furt halekal,co vse nema v umyslu,a ctitele tve logiky mu zobali z jeho cistejch rucicek,az se jim hrebinky natrasali dojetim a vstricnosti k onomu presvedcenemu demokratovi,ty budes asi kohoutek stejne sorty.
0/0
2.1.2003 18:33

Jarda

Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
Ono celou hloupost pripadne valky nejlepe dokazuje, ze jeji zastanci nemaji jediny argumet, a proto se snazi urazet svoje oponenty. Jednou nadavaji do komunistu, podruhe do fasistu atd. V roce 91(a tuto valku jsem povazoval a povazuji za opravnenou), pri bombardovani Iraku, zasahla vinou nepresne informace americkych tajnych sluzeb jedna z bomb kryt, ve kterem byli shovani civiliste. Bomba trefila ventilacni sachtu. Lide uvnitr doslova uhoreli. Same deti a zeny. Myslim ze jich bylo kolem 300. Videl jsem dokument o teto valce. Byl tam zaber jak vynaseji ven zuhelnatela telicka deti. A pred krytem sedel chlap, co mu tam zustala zena a dite. Z jeho slov nebyla citit zadna nenavist, zadna touha po odplate. jenom apatie. A ja si skutecne preju, aby bylo na svete co nejmin deti a zen ohorelejch na uhel, a co nejmim chlapu, kterem hlava nebere, co ze je to tak dulezity, ze oni kvuli tomu museji prijit o rodinu. V kazde valce dochazi k podobnym situacim, dojde i v teto. A jelikoz Irak na nikoho neutoci a dukazy o tom, ze by vlastnil ZHN take nejsou, nechapu, proc by meli dalsi lidi umirat.
0/0
2.1.2003 18:54

FL

Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
ty urazenej,jemnej a navysost tupej pacifisto,dukazy o technicke dokonalosti plynovejch komurek pred valkou taky nemela evropa k disposici-kdyz tak places nad zabitejma deckama a je ti zle z obrazove dokumentace,tak se nekdy koukni,co dokazal cyklon b s tema malickima--blbe zapometlivej slovanskej nebohej.
0/0
2.1.2003 19:05

Miky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
Ty si opravdu myslíš, že Irák ohrožuje západní civilizaci ? S kým by pak obchodoval, komu by prodával ropu  a odkud by bral moderní techniku ?
Hitler měl svoji šílenou teorii nadlidí. V Iráku se jedná o peníze i ten Islám je jen zástěrka, která se vytahuje, když se to hodí. Jak Saddámovi, tak USA
Není problém spíš v tom, že Husajn začal být neposlušné dítě, které si najednou chce hrabat na svém písečku ?
0/0
2.1.2003 19:12

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
Porad jsem se nedozvedel, co by melo byt onim duvodem k valce. Vlastni Irak ZHN? Utoci iracka armada na nekoho? Nedodrzuje Irak nekterou z rezoluci RB OSN? Nebo je tu jiny duvod a ja o nem nevim? Neni problem tento duvod prece napsat.
0/0
2.1.2003 19:17

FL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
kdo nevi a nevi ze nevi...to musi bejt jen nas jarda./toto je ta slusna varianta odpovedi--tu druhou nechtej jarousi ani videt!/
0/0
2.1.2003 19:24

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
Nejen  ze to nevim ja, nevis to ani ty a jenom zvanis. Tahle diskuze nema cenu,  jdu spat. Bavit se s blbcem muzu kdykoli a kdekoli
0/0
2.1.2003 19:31

bruno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
to teda maš smolu-esli trpiš samomluvou....-nebo štěsti,jaksetoveme...
0/0
2.1.2003 19:40

Hnusoň

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
ahoj B
0/0
2.1.2003 23:42

pro hnusonj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
servus H
0/0
3.1.2003 0:15

Miky

Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
Souhlasím, dokazovat  pravdu tím, že budu zabíjet jiné lidi povede k tomu, že se bude dokazovat čím dál víc. Na obou stranách.
Chtělo by to maličkost, aby se válka stala ekonomicky nevýhodná pro všechny. Dokud se na válkách bude vydělávat, vždy se najde důvod k rozpoutání nějaké, nejlépe co nejvzdálenější od vyspělého světa, a ona to CNN už zařídí, aby to vypadalo spravedlivě a zabrnká na národní strunu , ...
 Tím že tohle píšu netvrdím, že Husajna považuju za lidumila, je to zřejmě stejný darebák jako podobní diktátoři,..... 
0/0
2.1.2003 19:06

FL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
mikine,musis se rozhodnout,bud je saddam neposlusnej chlapecek -anebo mrcha---a az budes mit jasno,tak zacni premejslet,co asi na nej plati,esli tatuv pasek nebo kulomet.
0/0
2.1.2003 19:20

Miky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
Kdyby šlo tím opaskem přetáhnout Husajna přes kulky, možná by to něco vyřešilo, problém je, že opět zabiješ spoustu lidí. Nejsou to figuríny, není to hraný film. Jsou to skutečné mrtvoly. Značně poškodíš ekologii, to znamená, že přibude dalších tisíců tun jedů v ovzduší, přibude dalších km otráveného pobřeží,... a proč ? Naše pozemské žabomyší války jsou mimo . Sereme si do vlastní postele a nevěřím, že přesvědčíš někoho a o tom že máš pravdu, když mu budeš bombardovat jeho zem. Co bys dělal ty, kdyby ti nad hlavou poletovaly ruské, nebo čínské bombardéry a pouštěly bomby třeba na tvoje  město. Asi bys propadl obrovské nenávisti a chtěl se mstít. Jak si můžeš myslet, že  někoho přesvědčíš násilím. Můžeš ho jen zabít, ale pokud nezabiješ všechny, ti co přežijí si budou pamatovat a až dozraje čas, bude problém na světle. Lidstvo se vybíjí už tisíce let a pokračuje  v tom dál..... Možná to vidím špatně, ale tak to vidím
0/0
2.1.2003 19:33

FL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
mikine-dodnes sou v nemcich blbci,co verej,ze hitler mel pravdu,ale netvrdim,ze nemecko je stale fasisticke.kdyby ovsem pan hitler neutrpel porazku,tak si myslim,ze ty hakove krizky by byly i nadale ozdobou nasich skol--presvedceni-nepresvedceni.nikdo ho taky nechtel presvedcovat-i obyvatele drazdan se museli presvedcit sami,ze jim nevladne polobuh--trochu draha zkusenost-nezda se ti?
0/0
2.1.2003 19:49

Miky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozor na Irák !
Je to taky názor, ale těch názorů je víc. Čím jsem starší, tím mě připadá nejlepší alternativa válčení se vyhnout, až se jednou kruh přeruší a lidé si sami zvolí demokracii, bude to mít váhu, když ji jim implantujeme, bude to pro ně cizí věc, kterou si sami nezvolili. Ale tady stejně nevyřešíme nic, dobrou noc
0/0
2.1.2003 20:10

Jarda

Jarkůůůůůů!
Tohle se nedělá. Takhle člověka navnadit na senzační odhalení a potom to nedoříct. Zatím jsme se prostřednictvím tebe, ruských satelitů a jediného objektivního periodika planety - Britských listů - dozvěděli, že Saddámova vojska se kromě pohraničních hlídek vlastně ke kuvajtským hranicím ani nepřiblížila. Leckdo by se asi zeptal, KDO tedy vlastně ten Kuvajt tenkrát okupoval?
Že ti hloupí Američané ze vzduchu neničili irácké tanky, ale jen makety, a těch 3.800 zničených tanků je jen US propaganda, ví dnes (kromě obyvatel USA) každé malé dítě, ale co ty 100.000+ ztráty mezi iráckými vojáky? To určitě nebude výmysl, protože těmi ztrátami se Britské listy občas ohánějí. Jak se Američanům podařilo nachytat takové množství iráckých vojáků pohromadě? Snad ne proboha někde na jihu Iráku?
Pro začátek mi bude stačit, když nás přestaneš napínat, a prozradíš, kdo vlastně ten Kuvajt okupoval. Byli to
a) mimozemšťané
b) Bush senior jenom vrtěl psem
c) nebo to byla jako obvykle akce převlečených agentů CIA?
 
0/0
2.1.2003 16:42

dudek

Re: Jarkůůůůůů!
Kdyz nekam vpadnete do suverenniho statu o kterem tvrdite, ze shromazdil obrovska vojska, zacne se ten stat zcela prirozene branit. Pouzit vsak ucelovou a lzivou propagandu to se musely USA naucit od Hitlera, Ostatne plno pohrobku s nemeckymi jemny je dnes v cele jejich zahr. politiky. Napr. von Rumsfeld atd. My se mohli v r. 1939 take branit, tak jako Polaci. Pak byste lepe chapal i Vy, proc jsme kvuli agresorovi museli presunout sva vojska , kde jiz dle tohoto agresora mela nekolik dni udajne jiz byt
0/0
2.1.2003 16:48

Jarda

Re: Re: Jarkůůůůůů!
Na úvod technický dotaz. To všeobecné podtržení má zdůraznit enormní význam a váhu každého slova, Jarku-dudku?
Ještě jste neupřesnil, jestli se ten Irák "přirozeně bránil ve svém"  Kuvajtu nebo až přirozeně ve svém Iráku. Stále také čekám na objasnění, KDO vlastně okupoval Kuvajt. Chcete říct, že okupaci Kuvajtu zmákla tříčlenná irácká motorizovaná hlídka? Nebo tam snad Saddám ty jednotky dopravil leteckým mostem z Bagdádu a po zahájení Desert Storm je zase stejným způsobem stáhl, aby byla splněna podmínka absence iráckých vojsk u hranic s Kuvajtem ?
0/0
2.1.2003 17:24

Marek

Re: Jarkůůůůůů!
Bush vyslovene rekl, kdyz se ho ptali, ze "terorista" jako nepritel je siroky pojem:" To ja Vam reknu, kdo je terorista, a ten to bude" Reknu Vam, ze jeste mame stesti, ze zijeme v CR, nerad bych se dozil toho, ze mne kdokoli narkne z terorismu a bez dukazu mne necha zavrit. Tomu rikam demokracie ala diktatura
0/0
2.1.2003 16:58

Moravak

Irák bude zřejmě napaden . . .
Irák bude napaden z těchto dvou základních důvodů:
1. Bude to odveta za napadení USA !
2. Je třeba zničit jeho zbraně hromadného ničení !  Na rozdíl od jiných států, které je také vlastní, je totiž schopen a ochoten je zákeřně použít. Důkaz: napadení USA !  Z tohoto hlediska není podstatné to, zda budou ZHN nalezeny zbrojními inspektory nebo nebudou. Toto není hra na slepou bábu, jde o mnohem víc.
Myslím, že již tyto dva důvody jsou legitimní k zahájení útoku.
Nebudu tedy zdržovat sebe ani Vás s asi 20 dalšími důvody.
A ještě něco: buďte si jisti, že mezi všemi těmi asi 22 důvody nenaleznete žádnou zmínku o ropě, protože to pro žádné zodpovědné demokratické politiky, vojenské analytiky a experty, nemůže být důvod k útoku na druhý suverenní stát.  Toto je důvod pouze pro bláznivé české socbáby a kommagory na internetu.       
 
0/0
2.1.2003 16:28

barbudo

Re: Irák bude zřejmě napaden . . .
Nějak jsem z toho nepochopil, kterak že Irák napadl USA.
0/0
2.1.2003 16:59

Moravak

Re: Re: Irák bude zřejmě napaden . . .
Nevadí, že jsi to nepochopil. Já jsem taky nečetl jejich tajné materiály a nezveřejnil jsem je tady na internetu ! Je to jenom moje teorie, moje vysvětlení toho, co se kolem nás děje. Nic víc. A ještě něco:
Zřejmě to nezačne 21.února !
Proč ?  Neptáš se mě náhodou proč ?    Taky nemusím číst jejich tajné vojenské rozkazy, abych si tohle domyslel . . .  Tak asi tolik na vysvětlenou. 
0/0
2.1.2003 17:17

barbudo

Re: Re: Re: Irák bude zřejmě napaden . . .
Ona ta teorie i Iráku není moc nová. Mossad to prohlásil někdy 12.9.01. Jen nějak nikdo nezveřejnil něco jako důkaz. To se dělává, pokud máme máslo na hlavě.
0/0
2.1.2003 19:27

bonbón

Čau bolšáni !!!!
Agent Si Aj Ej Pepa Nos Ami E Ami 1. Ja jsem agent Si Aj Ej, E Ami jsem nebezpecnej a jsem zlej. Ami Dmi R: Ja jsem agent Si Aj Ej, E Ami jsem nebezpecnej a jsem zlej, E Ami E Ami E Ami Dmi C G E Ami jsem zlej, jsem zlej, strasne very zlej. 2. Pracuju pro temne sily, maskuji me cerne kniry. R: 3. Whisky mi v krku sploucha, jsem slizkej jako ropucha. R: 4. Dablu jsem dusi zaprodal, na rozkaz jsem mordoval. R: 5. Za dolary vsecicko udelam, uf, maticko. R: 6. Mam vysilacku v nosni dirce a kulomet skrytej v sirce. R: 7. A me nikdo nedostane, zmizim, kdy se mi zamane. Ami Dmi E Ami *: Neb su agent Si Aj Ej, su nebezpecnej a jsem zlej, Dmi E Ami jsem zlej, strasne very zlej, Dmi E Ami cim vic jsem zlej, tim lip jsem placenej, Dmi E Ami zlej, zlej, strasne very zlej, Dmi E Ami cim vic jsem zlejsi, tim lip jsem placenejsi, Dmi E Ami chacha, chacha, na me si dej bacha, Dmi E Ami nebot ja, nebot ja jsem strasne very, very, Dmi E Ami Dmi E Ami prisernacky, straslivacky, ukrutnacky, smrtelnacky Dmi E Ami zlej, zlej, strasne very zlej, Dmi E Ami cim vic jsem zlej, tim lip jsem placenej, Dmi E Ami zlej, zlej, strasne very zlej, Dmi E Ami cim vic jsem zlej, tim lip jsem pla-pla-pla-pla-pla-placenej. A Rec: Zli celeho sveta, spojte se!
0/0
2.1.2003 16:26

milovnice pravdy

Zdravim zastance te opravdove, jedine demokracie!!!!
God belss http://www.blisty.cz/txt.php?id=12354&iid=1200
0/0
2.1.2003 16:30

XXX

TROCHU TO CHCE IRAK PROBOMBARDOVAT, ABY SI SADAM MOC NEVYSKAKOVAL.
0/0
2.1.2003 16:26

eMERSOM

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.1.2003 15:54

bonbón

Mám návrh pro všechny Husajnomilce
Drazí přátelé, nechcete se jít realizovat jinam ? Pokud vám tak leží osud Iráku a Hnusajnovy diktatury na srdci, seberte se a odstěhujte se tam. Husajna vás přivítá s plnou parádou, jako kdysi Kadífí uvítal v Libyi poslance Miroslava Sládka. Budou vás ukazovat jako hrdiny v místní televizi, dostanete možná i nějaký ten metál. V rádiu by o vás pěli oslavné hity, jako kdysi Laufer o špiónu Minaříkovi a nakonec by jste nabalzámovaní skončili v muzeu.  
Pokud se nechcete odsunout do Iráku na trvalo, tak se můžete připojit k levičáckým organizacím, které aktivně prohlásily, že vlastními těly ochrání před bombardováním všechny mosty, silnice a další strategická místa v Iráku. Možná dojde i k tomu, že nějaké anarchistky, antiglobalizátorky a konsomolky budou Husajna chránit vlastním poprsím. Co vy na to ?  Přece nebude ubíjet čas v prohnilém imperialistickém světě, kde dolar a kapitál ovládá všechno krásné a pozitivní. Navíc by tato akce měla pozitivní přínos pro Českou republiku. Až začně útok USA na Irák Husajn konečně padne a odejde na smetiště dějin. Zároveň s ním padnou hrdinskou smrtí i stovky jeho evropských obdivovatelů - aktivistů a my konečně budeme mít pokoj. Neváhejte ! Zítra bude pozdě ! Dnes poprve a naposled ! Náš veliký Kadáfí imperialisty zadáfí ! Již vhůru psanci ....  
0/0
2.1.2003 15:53

adéla

Re: Mám návrh pro všechny Husajnomilce
Proč nejdeš mezi své miláčky do USA,mohl bys Jiřímu Křovákovi utírat zadek.Určitě nejsem husajnofil ani levičák, ale mám radost a děkuji bohu za každého utraceného Američana...
0/0
2.1.2003 16:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.