Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Betlém o Vánocích místo oslav smutní

Izraelská armáda opustila centrum Betléma. Stáhla se k okraji města, aby umožnila oslavy Vánoc. Obyvatelé se však kvůli neustálým bojům utápí ve smutku. Úřady dokonce odmítly vyzdobit náměstí Jesliček před bazilikou Narození Páně vánočním stromem. Ve městě, kde se narodil Ježíš Kristus, nesvítí žádná světla a nezvoní zvony. K bazilice přišlo jen velmi málo turistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

Betlem za Izraelske kontroly mel vzdy pokojne Vesele Vanoce.
Za PLO maji veselo jen zabijaci.
0/0
29.12.2002 4:05

Kato

No tak lidi vzdyt jsou svatky
Tenhle clanek sem redaktori vyvesili jen aby zaplacnuli volne misto. Vzdyz si to prectete - zadni mrtvi ci raneni a ti krestane co opravdu chteli se do Betlema dostali. Akorat ta uslintana opice s ubrusem na hlave na vylet nemohla, ale ta to mela stejne spise jako turistickou atrakci, jeji prorok se narodil trochu vic na jih. Jinak tem s kratsi pameti pripominam, jak dopadli pred par tydny Zide co se chteli pomodlit u hrobek svych patriarchu v Hebronu- Palestinci je rozstrileli ze zalohy.
0/0
26.12.2002 18:46

ctenar

Re: No tak lidi vzdyt jsou svatky
Jo Kato, priteli, pozor na usta takhle tu urazet nase palestinske pratele. Vsak ona ti to uz zakratko vysvetli Cruella Deville. Vsimni si tech dvojitych ll, to ti snad napovi. Tvoje volani ji privolalo a uz se vari do chatu o Iraku a Severni Koreji. A nejen to, taky do gramatiky, syntaxxxu a diletantu. Nemels ji vyvolavat, ted budes pozde bycha honit......
0/0
27.12.2002 17:50

Kato

Re: Re: No tak lidi vzdyt jsou svatky
Marcellka vstala z hrobu? Ja to vedel, ze o Vanocich se cloveku splni i ta nejtajnejsi prani...
0/0
28.12.2002 11:35

jimmy for president

jimmy for president
jimmy for president
0/0
25.12.2002 19:53

Jenda

Betlem
Nevim,z jakeho pramene maji Slovensti ucastnici teto debaty sve informace-snad ze slovenskeho tisku.V kostele pri bohosluzbach izraelsti vojaci nejsou a z Betlema se na Stedry vecer stahli! Izrael nikdy neprikazovala obyvatelum Betlema jak,nebo zda vubec-vyzdobit mesto.Obyvatele Betlema se rozhodli sami,ze nebudou zdobit,aby ziskali sympatie sveta a odsouzeni Izraele.Co se tyce Baziliky Narozeni Krista v Betleme-tento kostel dal azyl palestinskym ozbrojenym teroristum,kteri jako dik kostel vydrancovali.A co se tyce krestanskeho Betlema-ten uz davno neni krestansky -krestane emigruji a mohamedani ovladaji Betlem a to na pokyn Arafata!
0/0
25.12.2002 16:36

vlabo

Expresident J.Carter k USA (a take k Israeli)
Expresident Jimmy Carter 5.9.02 ve Washington Post
Zneklidnujici nova tvar Ameriky.
(The troubling new   face of America)
Die Politik der Vereinigten Staaten erlebt gegenwärtig fundamentale Veränderungen - in der Frage der Menschenrechte, in unserer Rolle gegenüber den anderen Nationen dieser Welt und im Friedensprozess des Nahen Ostens. All das passiert ohne große Debatten - außer, bisweilen, innerhalb der Administration. Nach der Tragödie des 11. September musste der Präsident reagieren, und er hat das zunächst auch schnell und vernünftig getan. Aber mittlerweile versucht eine Gruppe von Konservativen, lang gehegte Ambitionen unter dem Deckmantel des Krieges gegen den Terrorismus zu verfolgen.
Drive byla nase zem obdivovana mnoha zememi   jako champion lidskych prav, dnes podezrivaji respektovane mezinarodni organisace nasi zem, ze jiz neni obhajce zakladnich principu demokratickeho zivota. Prehlizime bezpravi v zemich, ktere nas podporuji v boji proti terorismu. U nas ve vlastni zemi byli uvezneni americti obcani jako nepratele, bez obzaloby a pravni pomoci. Pres vsechnu kritiku nejvyssiho soudu odpira ministerstvo spravedlnosti tento problem resit. A pri zmince o veznich v Guantanamu rekl ministr obrany, ze nebudou ani potom propusteni , co se prokazala jejich nevina. Toto vse pasuje k bezpravnym statum, ktere byly v minulosti americkymi presidenty odsouzeny
Zatim, co se President   definitivne nevyjadril, je americky lid denne konfrontovan s tvrzenim, ze iracke zbrane hromadneho niceni prtedstavuji smrtelne ohrozeni a Saddam Hussein musi byt vyhnan z funkce spolu nebo bez podpory spojencu. Ale spojenci a take odpovedni politici drivejsich administraci opet a opet zduraznuji, ze v soucasne dobe neexistuje zadne ohrozeni Spojenych statu Bagdadem
Vzhledem k intensivnimu dozoru a obrovske vojenske prevaze Spojenych statu by byl kazdy valecny akt Saddama sebevrazedny cin. Jako je nepravdepodobne, ze Saddam zautoci na sousedni staty, ze provede nuklearni testy, ze vubec pohrozi s nasazenim zbrani hromadneho niceni nebo ze je dokonce da k disposici teroristum, tak je presto docela mozne, ze, v pripade americkeho utoku na Irak,ze tyto zbrane budou jako reakce nasazeny proti Israeli nebo proti nasim vojskum. Nemuzeme ignorovat vyvoj ABC-zbrani, ale jednostranna valka proti Iraku neni odpovedi. V Iraku jsou nutne inspekce bez zabran. Ale to je presne to, co zrejme vubec neni zadane, jak uz nekolikrat   naznaci zejmena Vizepresident.
Nevaznost ke zbytku sveta jsme take ukazali, kdyz jsme vystoupili z obtizne sjednanych mezinarodnich umluv. Smlouvy o kontrole zbrojeni, konvence o biologickych zbranich, umluvy o zivotnim prostredi a smlouvy, kterymi melo byt znemozneno tryzneni a trestani valecnych zajatcu, vsechno to jsme nejenom odmitli ale take jsme pohrozili tem, kteri na techto ujednanich trvali. Cela tato jednostranna politika isoluje cim dale, tim vic Spojene staty od narodu, ktere potrebujeme k potlaceni teroru
Je take tragicke, ze nase vlada uz nadale aktivne nepodporuje podstatna jednani mezi Palestinci a Israelci. Nase dnesni poltika zrejme sestava   ze schvaleni a pozdraveni kazde israelske akce v okupovanych uzemich a v prohlaseni Palestincu jako cile nasi valky proti terorismu, zatim co Israelci neustale rozsiruji sve osady a palestinske enklavy se zmensuji.
Zda se , ze v administraci probiha vymena nazoru o definiotivni politice k Blizkemu vychodu. Tak jako drive podporovat jasne posice presidenta a dulezite OSN-Resoluce a palestinskemu statu nestat v ceste, to vse bylo ministrem narodni obrany zamitnuto. On mluvi o “tak zvanych obsazenych uzemich”, ve kterych se “uz jednou neco bude etablovat”. Takovato Rumsfeldova stanoviska jsou radikalni odvrat od americke politiky, ktera zadala od roku 1967 vzdy zadala stazeni Israele z obsazenych uzemi a skutecny mir mezi Israeli a jeho sousedy. Zda se, ze Washington dominuje valecny pokrik a rozkol, ale ani president, ani kongres , ani nejvyssi soud se definitivne nerozhodli. Historicke a dobre zduvodnene zavazky musi ziskat prevahu. Za mir, spravedlnost, lidska prava, zivotni prostredi a mezinarodni spolupraci
0/0
25.12.2002 15:48

jasan

jasan
nevim o cem se tady hadate. okupace palestiny je snad jasnym faktem. mir bude pouze pokud okupant okupaci ukonci. Tak to vzdy bylo a snad i bude a narody, ktere touzi po svobode se svobody jednou dockaji a okupant se pouci, ze okupovat se nevyplaci. Pro ty, kteri me obvini s antisemitismu: TOTO PLATI GENERALNE!!!!
0/0
25.12.2002 12:00

sonicka1st

Zo srdca tych ludi lutujem
V tejto chvili mozem povedat len tolko, ze izraelcania sa mozu hanbit. Prikazovat ludom ci mozu ozdobovat namestia, ak je to nas sviatok. Ci smu navstivit kostol. Je to na zaplakanie. Taktiez to nebolo tak davno, co zapalovali katolicke klastory kde boli mnisky. A uplne mi je nanic z toho, ze su na seba este aj hrdi. Akoby toto bolo hrdinstvo. Svatska slava, polna trava. Velmi tych ludi lutujem a verim, ze bozia spravodlivost existuje a to vsetko sa im este raz vrati.
0/0
25.12.2002 11:12

Stan

Re: Zo srdca tych ludi lutujem
O cem to mluvis ?? Nikdo nikomu nic nenarizuje... Bylo to jejich vlastni rozhodnuti !
0/0
25.12.2002 15:19

sona

suhlasim s tym, ze zidovska potupa u krestanov pokracuje
Som slovenka a krestanka. Nie som z tych krestanov, ktory stale vysedavaju v kostole, idem tam vtedy, ak citim potrebu byt tam. Ale najdolezitejsie vsak je, ze som presvedcenim krestanka. Suhlasim s tym, ze zidovska potupa u krestanov pokracuje. Kto kedy pocul, aby pri mieste, kde sa narodil Jezis Kristus pocas omse stali vojaci. Aby sme mi museli cakat na povolenie, zucastnit sa obradu. Je to na zaplakanie. Chcela by som ich vidiet ako by im asi bolo ak by mali byt na nasom mieste a cakat ci mozu ist do synagogy, alebo nie. Mali by sa hanbit. Ale napriek vsetkemu, verim ze bozia spravodlivost ich neminie. Verim, ze za toto raz zaplatia krutu dan.
0/0
25.12.2002 10:20

Loner

Re: suhlasim s tym, ze zidovska potupa u krestanov pokracuje
Ty ses blba jak malovany sane. Ty vojaci tam jsou aby chranili lidi pred magorama ktery se rozhodnout ze stedry den je nejlepsi k tomu vybouchnout jako casovana bomba. Ze slovenska se ti to keca, pockej az bude v Blave kazdy tyden jedna akcicka palestinskejch teroristu. To bys mluvila jinak.
0/0
25.12.2002 10:48

ses slepej kokot

Re: Re: suhlasim s tym, ze zidovska potupa u krestanov pokracuje
sam ses blbec. nebejt okupace Palestiny tak nebudou ani bomby
0/0
25.12.2002 11:50

Julek

Re: Re: Re: suhlasim s tym, ze zidovska potupa u krestanov pokracuje
Palestiny? To je nejaky stat? Kde? A kdy existoval??? Kdo tam vladl?
0/0
25.12.2002 13:36

Lumír

Nepidej blbě
Bla bla bla a co to je Izrael? Umělý stát, který si nakreslili hoši v Londýně, aby měli kam upíchnout židy po válce. Proč je tam dneska skoro více rusáku než v Rusku? Prostě se prohlásí za židy a šup do Izraele. Ti jim daji vojenskou ochranku a buldozerema posunou hrnaiční kameny a domy od arabů jim přidělí pokud vyhovují nebo je zbourají a postaví jim nové. Ta jejich rozpínavost je jadnou zahubí.  Ani se těm arabům nedivím, tsaky bych asi zabíjel kdyby tak někdo ubližoval mi a neroszlišoval bych mezi unoiformou a civilisty, protože ti civilisti z celého světa co se cítí být židy za to vlastně můžou. Žít ve víře a dělat si své obřady můžou i tam odkud pocházejí, na to nemusí bydlet v Izraeli. Okupace je prostě okupace aŤ jí dělají židi nebo nacisti. Mezi okupanty není rozdíl ....
0/0
25.12.2002 19:17

vzkaz anti-Semitum

Re: Re: Re: suhlasim s tym, ze zidovska potupa u krestanov pokracuje
zadny filistinsky ci palestinsky stat neexistuje a nebude existovat ty pako! ty ze jsi krestan? ha, ha!!!! leda tak ve tve fantazii kamo! kdyby jsi jim byl tak bys nemel tak podelany nazor, ze bys jako zapomel na Bozi lasku? ty nevis co to je chudacku vojebanej
0/0
25.12.2002 15:15

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: suhlasim s tym, ze zidovska potupa u krestanov pokracuje
Ták my frtá v chláfjě, čim se tákofi jét-no páko tyf-fer-rencuje ot truchécho, kerímu ono teš říká páko... Tifferrenc jakási pi tu píla třepá f slofný sásop-jě, apr jesť slofný sásop-a snákem páká? A kto mýti fispjěl-lejší natá-faní, teš píti fjětšjší páko? Tif-ní líťci tu p-jěcha-jí nasfo-poťjě....
0/0
26.12.2002 7:35

Zuzka

Re: suhlasim s tym, ze zidovska potupa u krestanov pokracuje
Nezlob se na me,ale jak muzes byt krestanka, kdyz souhlasis s necim takovym, jako je antisemitismus? Ti vojaci tam stoji proto, aby chranili lidi a ne proto, aby rusili svatky. Jestli nekdo rusi svatky, tak je to arafat, ktery plati chudym rodinam za to, ze daruji sve deti smrti. Dokazes si predstavit, ze by te matka poslala, aby ses odbouchla mezi ubohejma lidma, ktery nechteji nic jineho, nez mit konecne po staletich svuj vlastni stat a klid a mir? Otevri oci a prestan se priklanet k nazoru lidi, kteri o tom vi uplny kulovy. Kdybys tam byla a videla to na vlastni oci, asi bys mluvila jinak. Neodsuzuju te za tvuj nazor, jen ti rikam, ze bys ho mela prehodnotit. Mas pravdu v tom, ze je to spatny, ze tam ti vojaci stoji, protoze svym zpusobem, tam nepatri. Ale smutnejsi na tom je, ze oni tam byt musi. Proc? To se vrat o par radku vejs. Arafat neni chudak. Je to jen ubohej terorista, kterej nezna nic jineho nez zbrane, bomby a boj proti zidovskemu statu. JE to clovek, se kterym se neda jednat o miru a jestli souhlasis s potupou zidu, pak prehodnot svuj postoj ke krestanstvi. Co ti rika prikazani nezabijes? Nebo miluj blizniho sveho jako sebe sameho? PRecti si Bibli holka. A jen tak mimochodem, Zide tu krutou dan plati uz po staleti a to jen za to, ze jsou Zide.
0/0
25.12.2002 12:23

Júlinek šíšal

Re: Re: suhlasim s tym, ze zidovska potupa u krestanov pokracuje
To je chotná cholka, i ktiš takí fí o tom kulofí, áspoň to mísliťi s líťkami tópře....Proplém - ktipi se pílo plaťiťi ťjěm chutým pal-estincum to, co plaťiťi na ti fojcli, api pi oni nyc-tárofali sfí ťítka smrťju .... Tokášu si prřdstáfiťiťi, ják Susinka s řéfem "Sa poží práft a mýcho piskupa" pláca semteks kolem pásá? Nefim, pífali čásy, še jo...Joj, Susi, a co teš"kto po Tópjě kámen-nim, Ti po ňjěm chlépom...."?
0/0
26.12.2002 7:44

Sona2

Re: suhlasim s tym, ze zidovska potupa u krestanov pokracuje
Bozi hnev nemine tebe Sono. Reprezentujes to nejnezsi co v cloveku je ! ve jmenu nejakeho boha rozesivas nenavist vuci Zidum! Dneska a vcera to byli Zidi, zitra to budou muslimove, ty kravo! Kolik je ti let, ze jsi tak slepa? Nezapomela jsi, ze po Zidech by jsi to byla ty kdo by vyletel kominem v Auschwitzu? A nebo jsi Arijka, ze se tak povysujes? Mela by jsi se jmenovat Sona S-ine Antisemitska.
0/0
25.12.2002 15:20

Júlinek šíšal

Re: suhlasim s tym, ze zidovska potupa u krestanov pokracuje
Soňička, ja sem paff! Pale-stinska isra-elitska křesť-janka a ešťjě slofák? To ás ten ouř-áta napo-folení teš sfostal paf...Maš sice kús práfty! Maš pochušel enem kús práfty! Ti fojcli tam sou naroskas. Ten potp není aš sás tak šítofky jáko spiše "ten-nejlepšeji-fjědouci-co pro Tfi-tópro-i ktiš Ti-o-tom-ešťjě nefiš". Rossumiš? F kaštý po-pulaci se nárot´ti ňáky procenttjech, co nejlepe fětí, co pro truchych tópro, a netaj poko, tokut.....No, bochušel ti na jetne stánce nyc-usnafaj ty na truchej strance, áčko-lif jako pi si s oček fipátli. A nejchoršejši sme mi třeti, co nyc-chceme piti s ňákim s nich.....S kim putuješ lepšejší sítřek Ti?
0/0
26.12.2002 7:56

Kato

Opravdu prikladna ukazka krestanskeho odpusteni
aj ked sa mi pozdava, ze je to vjacej ukazka blahoslavenej prostoty ducha.
0/0
26.12.2002 18:34

Jenda

Kolebka vsech nabozenstvi
Mas omyl v tom,ze Betlem neni kolebkou vsech nabozenstvi-ponevadz Zidovstvi bylo pred krestanstvim a Jezis byl Zidem,nez se stal mesiasem a byl pokrteny Janem Krtitelem.V Betleme a v cele Palestine mohl byt davno klid a Palestinci mohli mit svuj vlastni stat,kdyby Arafat neodmitl navrh Ehuda Baraka -Palestinsky stat na 98% uzemi ,ktere nyni drzi Izrael obsazene,kompromis v Jeruzaleme a moznost na mensi vymenu uzemi.Arafat to odmitl,ponevadz zadal navrat uprchliku do Izraele pred 1967-pritom velka vetsina uprchliku se uz narodila mimo Izrael.Izrael prijala miliony Zidu z Arabskych statu,kteri tam nechali veskery majetek a nemuze prijmout jeste Palestince.Arabske staty maji dosti uzemi a penez,aby Palestince mohli usidlit a umoznit jim slusny zivot.Zatim je nechaji zivorit v uprchlickych taborech za strasnych podminek a nejsou ochotni jim dat obcanstvi.Arafat tvrdi,ze je prezidentem,ale neni schopny (nebo nechce)ovladat teoristicke organizace-ani takove,jako Tanzim a PLO,ktere jsou "pod jeho primym velenim"!Kdyby se Arafatovi podarilo zajistit klid-mel by uz davno svuj stat!!!!
0/0
25.12.2002 10:11

Ladino

Re: Kolebka vsech nabozenstvi
Přesně tak! Arafat už není partner pro jednání. Promarnil vše.
0/0
25.12.2002 10:56

Jenda

Kolebka vsech nabozenstvi
Mas omyl v tom,ze Betlem neni kolebkou vsech nabozenstvi-ponevadz Zidovstvi bylo pred krestanstvim a Jezis byl Zidem,nez se stal mesiasem a byl pokrteny Janem Krtitelem.V Betleme a v cele Palestine mohl byt davno klid a Palestinci mohli mit svuj vlastni stat,kdyby Arafat neodmitl navrh Ehuda Baraka -Palestinsky stat na 98% uzemi ,ktere nyni drzi Izrael obsazene,kompromis v Jeruzaleme a moznost na mensi vymenu uzemi.Arafat to odmitl,ponevadz zadal navrat uprchliku do Izraele pred 1967-pritom velka vetsina uprchliku se uz narodila mimo Izrael.Izrael prijala miliony Zidu z Arabskych statu,kteri tam nechali veskery majetek a nemuze prijmout jeste Palestince.Arabske staty maji dosti uzemi a penez,aby Palestince mohli usidlit a umoznit jim slusny zivot.Zatim je nechaji zivorit v uprchlickych taborech za strasnych podminek a nejsou ochotni jim dat obcanstvi.Arafat tvrdi,ze je prezidentem,ale neni schopny (nebo nechce)ovladat teoristicke organizace-ani takove,jako Tanzim a PLO,ktere jsou "pod jeho primym velenim"!Kdyby se Arafatovi podarilo zajistit klid-mel by uz davno svuj stat!!!!
0/0
25.12.2002 10:11

karas

půjdem spolu do Betléma...
může mi někdo vysvětlit, jaký je rozdíl mezi Židem, Křestanem, Muslimem a třeba i Ateistou? vždyť jsme všichni Lidi. a mimochodem, je strašné, i pro člověka, ktery víru nemá to, co se děje v Betlémě, kolébce všech náboženství.
0/0
25.12.2002 1:23

???a!

Re: půjdem spolu do Betléma...
U některých jedinců bych si o tom lidství dovolil pochybovat Jistě nebudeš mít nic proti tomu? Přemýšlím kam zrovna umistit v Česku milovaného Arafata. Mezy lidi to asi půjde ztěžka, neníliž pravda?
0/0
25.12.2002 1:43

karas

Re: Re: půjdem spolu do Betléma...
ano, umístil bych ho, dle svého názoru, mezi lidi. ovšem, bohužel, nejsou všichni lidé stejní, někteří jsou i zmrdi. (to není nadávka, ale konstatování faktu.) existuje kategorie lidí, ve které jsou např. Stalin, Hitler, a spol. chceš mi říct, že to lidé nebyli? BYLI TO LIDI, jako jsme my, fyzicky se nelišili , jen myšlení  měli zvrácené, a měli moc. Byli to lidé, a to je na tom to nejhorší...
0/0
25.12.2002 2:11

Anonym

Re: Re: Re: půjdem spolu do Betléma...
Problem je, ze te nenadavky, ale konstatovani faktu, je nejak neumerne moc a hlavne hu nas doma! To je to nejhorsi..... zde to nejak  mnohanasobne prevysuje  normal....
0/0
25.12.2002 4:10

taky občan

Re: půjdem spolu do Betléma...
zřejmě hlavně ten, že ti z nich, co "nejlépe vědí, co je pro ostatní dobré" na jedné straně nepovažují své protějšky na druhé straně za sobě rovné...ačkoliv jako by si z oka vypadli, že?
0/0
25.12.2002 1:52

karas

Re: Re: půjdem spolu do Betléma...
takhle nějak jsem to myslel.
0/0
25.12.2002 2:13

Julek

Arafat
On je Arafat křesťan? Odkdy???
0/0
24.12.2002 20:32

lol

Re: Arafat
ne arafat neni krestan , je to arab , zasra*ej arab , de*il , cu*ak , kre*en , a ja nevim co este
0/0
25.12.2002 11:36

zidovska potupa vsech krestanu pokracuje

zidovska potupa vsech krestanu pokracuje
zidovska potupa vsech krestanu pokracuje
0/0
24.12.2002 20:11

P. z KS

Re: zidovska potupa vsech krestanu pokracuje
Pekne svatky, ty antisemito ;-)
0/0
24.12.2002 20:14

karas

Re: zidovska potupa vsech krestanu pokracuje
nechci vypadat jako moralista, ale neexistuje, dle mého názoru žádné dělení lidí na skupiny, protože před Bohem jsme si všichni rovni. A každý má právo nazývat svého Boha, jak chce. citát: Lidé čerpají vodu z jedné strany oceánu, a říkají: Ježíš.- Lidé čerpají vodu z druhé strany oceánu a říkají: Alláh. A voda je stejná.
0/0
25.12.2002 1:31

Abdul

Re: Re: zidovska potupa vsech krestanu pokracuje
Ne, voda v tomto pripade neni stejna, protoze Jezis neni BUH. Ale jen jeden z proroku. Tamti nekteri, kteri prirazuji Arafata k Hitlerovi a Stalinovi, moc by me zajimalo kam daji izraelce, treba takove, kteri do Palestiny prisli, nic jim tam nepatrilo a oni to chteli, a kdyz jim zo nebylo dano tak si to sproste vzali a ted chteji pochopopeni a uznani tech kterym to vzali.
0/0
25.12.2002 8:20

Neviditelny

Re: Re: Re: zidovska potupa vsech krestanu pokracuje
Abdule, ty bambule.......tys to ale splacal dohromady
0/0
25.12.2002 10:31

lol

Re: Re: Re: zidovska potupa vsech krestanu pokracuje
ty ses trouba , pletes veci do sebe :)
0/0
25.12.2002 11:38

Z.

Re: Re: Re: zidovska potupa vsech krestanu pokracuje
Ty troubo, precti si moudre knihy. Placas nesmysle. Palestina byla zidovska. Oni prisli tam, odkud odesli! A to, ze odtamtud Britove vyhnali arabi a dali to jako kolonii Zidum aby si ve dvacatem stoleti konecne utvorili svuj vlastni stat, to ti vadi?
0/0
25.12.2002 12:32

Peter

Re: zidovska potupa vsech krestanu pokracuje
ty nemas mozek, ty h-ado?
0/0
25.12.2002 15:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.