Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve válce pomůže i Německo

Washington požádal Berlín o dva tisíce vojáků. Od konce ledna budou střežit americké vojenské základny v Německu. Přestože se Berlín k válečnému konfliktu s Irákem staví odmítavě, povolil Američanům veškeré přelety a přejezdy ozbrojených sil. Zbrojní inspektoři zveřejní 27. ledna první hodnocení svého působení v Iráku. Prezident Bush pak zřejmě rozhodne, zda půjdou Spojené státy do války.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VK

PAMATUJETE
Pamatujete rok 1939  kdy Hitler stupnoval svoji kritiku vuci Ceskoslovensku a i pote se s tim Hitler nespokojil a zacala svetova valka Scenar se Saddamem je zcela shodny a provadi ho pohrobci stejnych lidi jako v r. 1939. I kdyby tancoval nahy pre Pentagonem, nebylo by to nic platneSvet se zene do zahuby a je smutne, ze se za ta leta nic nenaucil. Valka ktera neni spravedliva a oduvodnitelna je trestny cin a lide co ji podporuji jsou spoluzodpovedni
0/0
20.12.2002 19:26

Luděk

Re: PAMATUJETE
KONECNE NEKDO NORMALNI !!!!! DEKUJU ZA NAZOR !
0/0
20.12.2002 21:01

VK

0/0
21.12.2002 10:46

GhorX

Re: PAMATUJETE
1) Mohu vědět, proč to kopíruješ do všech diskuzí, např. ke článku o Matce Tereze ? 2) Scénář s Irákem rozhodně shodný není, předválečné Československo s Irákem nemá téměř nic společného. Možná vůbec nic. 3) Termín spravedlivá válka je nesmysl. Neexistuje spravedlivá válka. 4) Odůvodněnost války vidí každá z jejich účastníků zcela odlišně. Čí názor je směrodatný ? 5) Smést vojenskou sílu země, která je díky své vládě nebezpečím pro stamiliony lidí a následně zajistit důstojné podmínky pro její obyvatele je v souhrnu menší zlo, než ignorovat v této zemi hladomor, způsobený na jedné straně sankcemi ve snaze o odzbrojení a na straně druhé možná hrdostí, možná arogancí diktátora; to vše s rizikem, že Irák dokončí vývoj něčeho skutečně destruktivního a použije to, anebo, což je mnohem horší, prodá to některé spřízněné partě "bojovníků za svobodu".
0/0
20.12.2002 23:48

Dan1

Re: Re: PAMATUJETE
Je to naprosto totozneJen otevrit ocicka
0/0
21.12.2002 11:03

SmileFace

Re: Re: PAMATUJETE
Kamaráde ty seš UPLNĚ MIMO.Žádná země světa ať je to USA nebo třeba Lucembursko nemám mandát zaútočit na jinou nezávilou zemi.O tom jestli je nebezpečná pro své okolí a co se v tomto případě má stát rozhoduje pouze OSN a ne nejaka zeme plna republikanskych kretenu nebo Blairovskych prisluhovacu.Pokud se stane ze USA zautoci bez mandátu OSN tak je to obyčejný agresor ať to odůvodňuje jakkoliv a OSN by v tomto případě měla stát na straně napadené země. Kdyby měl Irak vojenský potencial Číny nebo Ruska tak by USA měli staženou prdel,je to jen o tom útoku silnějšího na slabšícho.Není to ochrana základních lidských práv a svobod,podívej se co na připravovanou válku říkají humanitární organizace zabývající se ochranou lidských práv.
0/0
22.12.2002 14:15

slza

Re: Re: Re: PAMATUJETE
ten rozchechtanej ksycht si libuje,kdyz privede co nejvice lidi k placi.
0/0
22.12.2002 17:05

lenka

Re: Re: Re: PAMATUJETE
Vážený, původně jsem chtěla reagovat na Ghorxe, ale Váš názor mi připadá mnohem nebezpečnější, ano, žádná civilizovaná země nemá mandát zaútočit na jinou zemi. Vy jste si tak jistý, že tohle respektuje Irák, který zaútočil bezdůvodně na Kuvajt? A zároveň jste si tak jistý, že Irák nezaútočí na další země? Pro mě je Husajn velmi nemocný člověk, Vy jste schopen mu důvěřovat? Jistě, beru Váš názor, o stupidní neomylnosti USA. Proto taky vzniká EU, ale můj Bože, to si vybíráte situaci, že je Vám bližší čert než ďábel? Tak jen Bohnice na Vás. Skutečně nevím, jak jinak se s Vámi poměřit.Mimo jiné, ty Vaše kecy o lidských právech, na tom se točí všichni diktátoři světa, Vás to neunavuje? Jen by mě zajímalo, kde bydlíte, milý SmileFaci.
0/0
23.12.2002 8:26

Luděk

Koukam,ze...
...dalsim statem,ktery bude panackovat tak,jak bude strycek SAM piskat je Nemecko..Ze by jeste mindrak z DRUHE SVETOVE VALKY,ktery si musi Nemci odpracovat???
0/0
20.12.2002 15:30

Redakce

Re: Koukam,ze...
Kazdy si chce liznout skvele koristi 
0/0
20.12.2002 17:14

nn

Re: Koukam,ze...
ale no tak, v 90. letech se Nemci v Iraku chovali podobne, jen se o tom tak nahlas nemluvilo....
0/0
20.12.2002 17:19

VK

A je to tady, uz vylezlo sidlo z pytle!!!
World War III will involve the nuclear- and CBW-armed countries of India, Pakistan, Russia, China, Britain, France, Israel and the U.S. itself, and it will mean that millions of soldiers and civilians will die: shot, burnt, blasted, asphyxiated, crushed, incinerated, poisoned.  Nor will all these civilians be Asian; this war will also extend to the U.S. mainland and probably to Europe, despite what the Pentagon planners intend.  Violence will lead to more violence, and wars will escalate (remember "escalation"?) until eventually nuclear weapons are used — first "low-yield", later the big ones, in the megaton range, whose detonations (if there are enough of them, and we don't know how many will be used) will produce high levels of radiation in the atmosphere of (mainly) the Northern Hemisphere, leading to millions of cases of cancer among the populations of Western countries.
0/0
20.12.2002 14:31

lenka

Re: A je to tady, uz vylezlo sidlo z pytle!!!
Přiznávám, jen tuším, jaký měl být závěr Vaší řeči, jistě že si asi každý člověk umí představit nebezpečí a chtěl by ho zastavit, teď jde jen o to jak. A v tom se zřejmě liší představa USA a Evropy. Jen doufám, že se naše mocnosti nebudou hádát příliš dlouho. Za sebe musím přiznat, že násilí zvenčí mi připadá poměrně neúčinné. Jestli někdo z Evropy bude mít inteligentnější představu, něco jako spolehnout se na vnitřní síly, či exulanty Iraku, tak bych mu dala hlas.
0/0
23.12.2002 9:02

V-MAX

Mam takovy dotaz
Jak jsem z prispevku pochopil,tak jurasek a Pilat jsou cesi zijici v Kanade a USA.Pochopil jsem to dobre?Pokud ano,tak proc tedy ziji na kontinentu plnem idiotu,rozvracecu sveta,blbcu kteri nejsou s to pochopit realitu sveta,v systemu kde vladnou lidske ku..y, jak jsem si precetl.To asi s jejich moralkou nebude asi tak dobre.Pokud o sobe tvrdi ze maji,nekteri,IQ 220,tak proc se snizuji k psani takovych blabolu.Nechapu.
0/0
19.12.2002 9:34

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.12.2002 9:43

V-MAX

Re: Re: Mam takovy dotaz
Dekuji za otevreni oci!Ja jsem do dnesniho dne zil tak prazdnym zivotem a Ty jsi me hned tak dobrou radou obohatil!A zadarmo.Dekuji jeste jednou a budu si muset se sefem promluvit,je asi prilis shovivavi.No ale ja mam po celorocni drine dovolenou kterou si uzivam u rovniku a zrovna kdyz ctu zpravy na netu tak jsem si rekl,ze se podivam na diskusi a pokusim si s nekym zadiskutovat.Ale jsem tady asi sotva hodinu ale zadny dobry prispevek jsem nenasel.A na rozdil od Tebe nemam na stahovani pisnicek z netu v praci cas.Kupuji si CD.Jinak se loucim a necham Vas v tomto chlivecku dal diskutovat,doctu si zpravy z CR a zase to zavru.Neboj uz Te otravovat nebudu a na margo Tveho prispevku bych Ti chtel rict ze take jako pilat ziji v zahranici a to uz desitky let a odesel jsem tam proto,ze jsem tu zemi mel a mam rad,mam rad lidi kteri v ni ziji,i kdyz pripoustim ze jsou trochu introvertni,akceptuji jejich politiky a chodim vzdy volit a vyjadruji sve nazory ale nikdy jsem na ne nenadaval,tak jak je to zrejme v CR zvykem.Mej se hezky a preji pekne Vanoce a uspesny rok 2003,samozrejme i ostatnim ctenarum a pisatelum.
0/0
19.12.2002 10:10

Luděk

Re: Mam takovy dotaz
MIly V-MAXi ! Sam vidis,ze podle toho,jak je JURASEK sprosty,ze to musi mazat i IDNES,to s tou jeho moralkou nebude moc dobre...Bud je to blb a tak mu nedoslo,ze ta Emerika je tak podelany stat,nebo je jednim z nich...Ale to je vlastne to stejny....JURASKU ! HEZKY VANOCE HOHOHOHO.... OD SANTA CLAUSE !!
0/0
20.12.2002 15:28

jurasek

dane, ta flatulence spojena s meteorosmem musi byt kruci pekne divoka soude z tveho komentare
Kde jsi četl mnou napsanou větu "USA jde o demokracii v Iráku"? Takže zase jinak, aby to pochopil i člověk s IQ 220 (ačkoli mám podezření, že sis omylem měřil napětí v síti ve voltech, než IQ): ne vládu jedné strany BAAS s duševně chorým vůdcem, vládu demokratičtější. Ne demokratickou, protože taková v arabském světě nikde není a dlouho nebude, tak dětinský zase nejsem-
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
co se tyce demokratickych pokusu arabu a jinych na strednim vychode:
v 58. roce general quassem svrhl monarchii nainstalovanou anglii a zacal okamzite s reformami (rozdeleni pudy, zdravotni system, skolstvi) a zacal s navrhy na znarodneni petrolejarskych firem v rukou hlavne britu a jinych zapadnich zemi...v 59. roce quassem prezil pokus o atentat stranou baas, jednim z atentatniku byl muz jmenem saddam husein, muz saddam uprchl do exilu a behem teto doby byl castym hostem americke ambasady v kahire (ach, ty americke ambasady), v 63. roce byl quassem svrzen za pomoci CIA a jejich centraly v kuwaitu, puc byl proveden armadou a baasisty, v 68. se dostava k moci baas krvavym pucem v cele se saddamem.....v 80. roce zacina saddam valku s iranem, zasobovan materialem a technologii prevazne z usa...iran je zasobovan tez amerikou via izrael, tato metoda se nazyva iran-contra metoda.....v soucasne dobe jeden z jejich strujcu, vysetrovany senatni komisi, poindexter, je opet napomocny americke administrative ve funkci cara informaci a superspionovani lidi.....toto  je tedy irak a jejich pokus o demokracii zmareny USA...
vedlejsi zeme, iran....demokraticky zvoleny a nesmirne oblibeny premier mosadeq(ktery zacal okamzite se znarodnenim ropneho prumyslu) je svrzen v puci za pomoci CIA a nastolen monarcha pahlavi...CIA pro nej trenovala tajnou sluzbu SAVAK, organizaci, ktera podle Amnesty International mela nejhorsi historii dodrzovani lidskych prav (vrazdy, muceni, zatykani nepohodlnych)....
libanon, napaden bez provokace izraelem (libanon, jeden z politickych a ekonomickych zazraku blizkeho vychodu) s pozehnanim reagana...brutalni okupace jizniho libanonu 2 mesice zanechala uplnou spoust, 20 000 mrtvych vcetne sabra a satila, jeden z nejvetsich masakru, ktery izrael provedl na bezbrannych lidech....saron ministr obrany a jeho souhlas s masakrem......usa financovala a podporovalo okupaci libanonu dalsich 22 let (jizni cast)....
dalsi priklad by byl pakistan, pokud jsme na asijskem kontinentu, dr. bhuto, jeho demokraticke reformy a jeho zavrazdeni za pomoci CIA.....financni podpora mubaraka usa a potlacovani jakekoliv demokraticke zmeny v egypte......saudska arabie je kapitola sama o sobe, plna podpora jednomu z nejhorsich rezimu amerikou....
na moje IQ se vyser, to s timto nema co spolecneho, ty si poradne over svoje fakta a teprve pote promluv, jinak te budu povazovat za bigotniho idiota (gizmo souhlasi, kyva hlavou)...........jenom pro informaci, za posledni 3 dny americane pozatykali tisice muslimu v kalifornii a drzi je detencnich centrech (asociace mezi americany japonskeho puvodu a post pearl harbour se vice jak nabizi)
0/0
19.12.2002 8:27

V-MAX

Re: dane, ta flatulence spojena s meteorosmem musi byt kruci pekne divoka soude z tveho komentare
Promin,jeste jsem si precetl Tvuj prispevek a musim reagovat.Uz opravdu naposledy.Jak jsem uz nahore uvedl,jsem trochu starsiho data narozeni a vsechno co popisujes jsem jsem mel mozno sledovat a to co pises neni pravda a navic ma takovy podtext ktery lze nazvat asi hodne antimperialisticky.Ale to je demokracie kazdy ma pravo na svuj nazor a na jeho prezentaci.Uz opravdu koncim ale v nedeli nebo pondeli si prectu reakce.Jenom prectu.
0/0
19.12.2002 10:45

Pilat

Re: Re: dane, ta flatulence spojena s meteorosmem musi byt kruci pekne divoka soude z tveho komentare
Naprosto s tebou souhlasim, v Kanade i v Us muzes zit naprosto spokojene, prijit domu zavrit za sebou dvere pustit televizi sledovat prostoduche serialy vybododnout se na zpravy, protoze z toho boli jen hlava a pak ja mam lednicku plnou tak proc bych se staral co je ve svete. Na vanoce hodit do boxu armady spasy $50 a myslet si ze jsem tim udelal dost pro ty co jsou chudi a nebo trpi protoze nakonec to je jen jejich vina a s pocitem zadiostiucineni odletel do nejake bananove republiky prozit prijemne dva tydny v teple a pohodli. Samozrejme mas na to pravo protoze jsi cely rok tvrde pracoval. Tak si to uzij a az zase neco budes sledovat tak si to over jestli to je tak jak se ti to servuje "jestli ti nahodou kuchar neplivl do zradla". Preji prijemnou dovolenou.
0/0
19.12.2002 14:36

Dan(1)

Re: dane, ta flatulence spojena s meteorosmem musi byt kruci pekne divoka soude z tveho komentare
Takhle se nikam nedostaneme. Řekneš-li, že na vraždě dr. Bhutto měla zájem zájem CIA... Že je saúdská zastupitelská demokracie Potěmkinovou vesnicí, na tom se snad shodneme, ale sejdeme se raději jindy u jiného tématu, zatím budu přemýšlet, z jakého důvodu lidé jako ty a Pilát prchají na západ, když tolik obdivují islámské autoritářské režimy. Na to mé IQ nestačí.
0/0
19.12.2002 11:13

Pilat

Re: Re: dane, ta flatulence spojena s meteorosmem musi byt kruci pekne divoka soude z tveho komentare
Nevim jestli na to premysleni budes stacit. Ale vyjadril to pekne jeden polak co jsem ho poznal tady v kanade. "chteli jsme na zapad a zasli jsme prilis daleko" jak si to v te sve makovicce srovnas nevim chybi ti kontakt s atmosferou. Jinak nejde zde o obdivovani islamskych autorit, to co presentuje Saddam neni Iraq a co presentuje Bush neni Amerika. Jenze zabednenci kteri vi vsechno nejlip z Prazske pivnice jde tezko neco vysvetlit.
0/0
19.12.2002 14:17

mlok

Kdyby se v dějinách neudáli žádné války,dnes nemáme co žrát,svět by byl jednoduše přelidněný.Vlastně machrum jako Hitler,Stalin,Che Guevara a jim podobným můžeme děkovat...
0/0
19.12.2002 3:32

Júlinek šíšal

Re: skoč pod vlak,
ať můžeme děkovat i tobě
0/0
19.12.2002 17:26

mlok

Re: Re: skoč pod vlak,
Nepřeješ mi hezké věci šuline juline.
0/0
20.12.2002 1:41

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: jak to?
Proti přelidnění by především něco měl udělat ten, komu vadí. A to především se svým příspěvkem, ne? A navíc pak podle svého posledního přání možná budeš zařazen i mezi tebou jmenované velikány lidstva, kterým by se mělo podle tebe děkovat.....budeš první takový, který regulaci populace vědomě uplatní sám na sobě.....Tady ti někdo chcet vyjít vstříc a ty si hned stěžuješ .... (no, i my víme, že kdzž si jeden takto může plácat, tak proč by si neplác, že?). 
0/0
20.12.2002 14:53

Luděk

Re: Re: Re: Re: jak to?
Julinku!! ty kluku hlavata !! Ty uz umis mluvit ??!!! No vidis jaky jsi chytry chlapecek ! A TED K TEMATU : Jeden slavny AMERICKY / tedy urcite humanista,ze ? :o/   / rekl : VALKA JE HYGIENA LIDSTVA.
0/0
25.12.2002 19:46

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: jak to?
o co Vám jde? Přesvědčovat odpůrce o své pravdě? Oni chtějí totéž...takže zřejmě ten problému je jinde - monology místo dialogu, ale kdyby jen to...K tématu. Bez velkýho přemejšlení jeden může opáčit : jak kdy kde pro koho..i ten francouzskej dvur se místo mytí pajcoval voňavkami právě v zájmu své hygieny, zřejmě i zloděj může dělat záslužnou věc, kdzž Vám vytváří prostor pro inovaci Vašich věcí..Do prkýnka, snad netožíte po spřízněné duši, se kterou byste si notoval, jak to se světem myslíte dobře a ostatní...už tady vidíte, že morální hodnocení jsou neslučitelná třeba jen kvůli rozmanité situaci hodnotitelů. Morální/nemorální dost málo samo o sobě mění to, co se děje ... to jste asi nechtěl sylzšet, že? Podle mne válka vyřeší asi akorát tolik co hospodská rvačka - někdo vyhraje, někdo prohraje, ale situace v nějaké podobě se odkladá napříště. Už od 60 let se ví, že přílišné mytí v civilizované části světa vyvolává zcela nové zdravotní potíže, to chcete slyšet? Co chcete od světa, jehož hygienu určují mentální zelináři? Apr ja fupec nyc-mýti nálat not-tofáťi na tchému spasunosici itejí, nep oný nyc-mochou spásiťi pro fši. Proplem jesťi jákpi iteje móchli falčiťi pes poja sfich nosišú, ni? A proplem jesť, ják pi mochli tfa nosiči nyc-slučiťjělnych iteji šíti fétle sepe, ni? A to šatny fálek nyc-uťělá, ni?Ktiš se v puttýce tfa perou, pak nejlip je, ktiš ti třeti je vychodí fen na stutenej fstuch, nép to nyc-píti fychofánne - a to bes sporu o tom, kto mjěl a kto nyc práft-u. Jenše ktiš se perou tfa selináři, ták ti třetí selináři v putýnce je ješťjě checujou třépa jen api móchli sáseti na fí-těse, ni? To se nyc-řeši, kiš je-ten se stáne tálšim selinařem! Nát tim si lámejte képuli, nyc nát tim, co ty selinaři placají! Tosťje nyc-chťěli slíšeťi, ši?
0/0
25.12.2002 23:47

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.12.2002 22:25

hovnival

Re: sunusoid nebo zanet sinusu, danilo?
Je dobre, ze jses velkej, jinak by se to IQ do tebe neveslo a vypadlo by...
0/0
18.12.2002 22:42

Dan(1)

Re: sunusoid nebo zanet sinusu, danilo?
Jednou  podle tebe trpím meteorismem, jindy sinusitidou... Uklidni se, jen mě včera chvíli pobolívala šestka vlevo dole, nedělej si tolik starostí. Svým způsobem máme pravdu oba, měl jsem ale na mysli stav a vývoj společnosti v určité geografické oblasti. A ta sinusoida byla myšlena jako příměr a každý příměr trochu kulhá. Jsou prostě nesmírně chudé oblasti, kde kdysi vzkvétala kultura, věda a umění a naopak. Tak jako lidé samotní, zaznamenávají lidská společenství vzestupy a pády. Je to tak srozumitelnější pro člověka s IQ 220? Mimochodem, nikdy by mne nenapadlo nechat si ho měřit (to IQ). Kdyby bylo příliš vysoké, mohlo by to svádět k povyšování se nad ostatní, kdyby bylo podprůměrné, měl bych možná pocit mécennosti. Obojí by bylo špatné.
0/0
18.12.2002 22:46

Pilat

Re: sunusoid nebo zanet sinusu, danilo?
Doma nebylo spatne, uz jsem to nekde napsal pri jine prilezitosti. Napisu to tedy znovu protoze nepredpokladam ze ctes kazdy muj blaf. Jidlo dobre obsluha zdvorila pivo vychlazene, ceny mirne. Jinak krome Prahy se nic moc nezmenilo. Smog, schatrale budovy bida na venkove, ve 3/4 na 4 uz tma na co jsem si tady uz odvyknul tak me to prekvapilo u nas se ted zacina stmivat okolo 5 hodiny, kdyz je jasno cervanky na zapade jsou temer do 6 ti hodin. Preci jen bydlim na urovni Rima tedy o dost jizneji. Jinak s Kjoto nebud tak zase z kanady nadseny latame to jak se da a cely government ma hlavu v pejru jestli budou schopni podepsane dodrzet protoze posledni dohodu jsme vubec nebyli schopni splnit. Do IQ se neseru ze stejnych duvodu jako nas pritel Danynek. Moje dcera ktera na universite tuto problematiku studovala me rukala ze soucasne mereni neni objektivni protoze je 7 zakladnich druhu inteligenci a neni rozhodujici kterou zrovna mas. Proste jako v te Werichovske pisnicce "ten delo to a ten zase tohle .... " Jen by se kazdy nemel srat do politiky kdyz si neumi dat vsechny okolnosti dohromady. Na mnohe zdejsi prispevatele nema cenu ani reagovat. No zatim cau. Pozdrav gizma, ted jsem cetl v Globe and Mail nejaky Lojza prisel na to co ja uz vim tricet let, ze zvirata nejednaji jen instinktivne ale maji i dar mysleni. Vsechno zive ma dar mysleni jen kazde zive stvoreni ma svuj limit, bohuzel nekteri lide ho maji nizsi ne zvirata.
0/0
18.12.2002 23:55

hovnival

Re: Re: sunusoid nebo zanet sinusu, danilo?
Jakto, ze bydlis na urovni Rima, a pritom v Kanade. Kanada je prece polozena severneji. Zhruba na urovni Rima je NYC. Kanada je trochu vyse...
0/0
19.12.2002 0:07

Pilat

Re: Re: Re: sunusoid nebo zanet sinusu, danilo?
Vem si do ruky mapu a sleduj rovnobezku rima a mozna najdes kde bydlim cus
 
0/0
19.12.2002 2:02

hovnival

Re: Re: Re: Re: sunusoid nebo zanet sinusu, danilo?
sleduju mapu, a je to tak.- musim uznat, ze mas pravdu...lol......jizni vybezek provincie Ontario je skutecne temer na stejne urovni jako Rim.. Tam ale ted musi byt velka zima....:)
0/0
19.12.2002 7:58

jurasek

Re: Re: sunusoid nebo zanet sinusu, danilo?
to jsi moc nepotesil zpravami z domova, odkud jsi z moravy? ja mam slibenou svickovou o svatcich, to je jedine, co vzdycky chci
s tim IQ to neber tragicky, that's just my little game here, and so is psychology as a such....
nejenom, ze zvirata maji dar mysleni, ale zatracene zajimaveho mysleni, jenom na ne nesmime aplikovat "lidske vysvetlovani", oni jsou nastesti uplne jini nez my......v tom je ta krasa
((((((gizmo mava vsemi ctyrmi))))))))
0/0
19.12.2002 9:08

ergo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.12.2002 19:28

Pilat

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.12.2002 19:58

Dan(1)

Re: Re: Ropa není špatná věc !
To ses tedy předvedl. Tomu se říká argumentační impotence. Pominu-li vyjadřování ožralého primitiva z výčepu, ty argumenty jsou naprosto ujeté. Vývoj každé civilizace se ubírá v jakýchsi sinusoidách, než zanikne úplně. Kde je dnes Mezopotámie, Májská říše a desítky dalších civilizací? Když Číňané psali na papír, Slované už možná byli, ale lezli po stromech někde na území dnešní Ukrajiny. A co jim to bylo platné před padesáti lety, v době kulturního i hospodářského úpadku? Čím přispívají světu Arabové dnes? Takto má být otázka postavena. Vynálezy, rozvojem věd, výzkumem vesmíru? Ne. Ropou. Ropou, kterou my dříve či později buď přestaneme používat, nebo její zásoby prostě dojdou. A co potom? Přemýšlel jsi někdy, co bude potom?
0/0
18.12.2002 20:13

Pilat

Re: Re: Re: Ropa není špatná věc !
Aaaaaaaaaaaa Dannynek, poslouchej Dannynku jak se do lesa vola tak se z nej ozyva. Ten clovek nepotrebuje argumenty potrebuje nakopat do predele nebo jednu pres hlavu. To zalezi na tom kde se jeho mozecek prave nachazi. Co se tyce arabskeho sveta dnes, nedelam si zadne obavy o jejich menecenosti nebo neschopnosti se adaptovat nebo vzdelavat. Staci se podivat do samotnych Statu nebo Kanady. Doktori, inzenyri, obchodnici, atd velke procento asiate a mezi nimi samozrejme arabove. s ropou si taky nedelam zadne starosti v Ruske fyzikalni akademii  vysokych tlaku prisli na to ze ropa neni fosilniho puvodu, ale nerostneho. Prihodili tusim k zule nejake zelezo stlacili to  pridali trochu tepla a ono z toho byla bezva ropa. Americti kolegove jen ze zavisti prihrivali svoji polivcicku ze tam uz skoro taky byli. tak nevim co jsi me chtel rici, jen by me zajimalo v ktere fazi je ta zapadni kultura na te tve sinusovce, kdyz neni schopna prozit desetileti bez valky. Cau Dannynku a zase mi neco napis
0/0
18.12.2002 20:29

Dan(1)

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.12.2002 21:02

Pilat

Re: Re: Re: Re: Re: Ropa není špatná věc !
to neni biologicka podstata cloveka ale money hungry biggots. Zrovna kdyz jsem na evolucnich vysinach tvoji sinusovky skopu nekoho do hranata pro jeho narodni nebo osobni bohatstvi. a to se ti jevi spravne (s vyjimkou pogrom na zidy to je odporne). Nez zacnes soudit me precti si laskave puvodni clanek toho primitiva ktery napadl henocha a ktereho tak vehementne obhajujes ze svych vyssich principu mravnich. he he Dannynku jses totiz pokrytec tebe uz mam precteneho.  
0/0
18.12.2002 21:23

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ropa není špatná věc !
Nech toho. Boje o teritoria, potravu a vedení stáda můžeš vidět i u zvířat a člověk je také jen zvíře s trochu rozvinutějším mozkem (ačkoli to o tom dokonalejším mozku se zdaleka netýká všech lidí). Pořád mi chybí odpověď na zásadní otázku - bude ropa pro Američany levnější, když USA napadnou Irák a zlikvidují Saddáma? Nemyslím si to a nevypadá to, že by tentokrát šlo o boj o teritorium, spíš jde o jednání v pudu sebezáchovy. Irák už za Saddámovy vlády zaútočil 3x, z toho dvakrát exteritoriálně a je potenciálním nebezpečím pro celý svět. Pokrytec jsem v tom, že mi záleží více na mém životě a životě mých blízkých, než na fyzické existenci Saddáma a spol. Rasista nejsem a ty to moc dobře víš. Lidé tvého typu se často a rádi zaštiťují rezolucemi OSN - pak tě tedy odkazuji na tu poslední rezoluci RB o Iráku, kterou signovali i zástupci Sýrie.
0/0
18.12.2002 21:44

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ropa není špatná věc !
Áno, Tánníčku Prfni, ňácí líťki sou ešťjě sfiřeci nyc-po-fet-teny kre-atúri na rostil ot fjetšiny po-fet-ténych sfiř-átek, .... apr sás práft, še ják kto kty kte, še? Ják Fi nátom, púte to ňjěkti s Fámi lepšejší? Ja enem pro-to , api ste kfůli Fašim sepesá-chofnim pútúm nyc-šlapal na šíšali a iné milé sfiřatka....
0/0
19.12.2002 11:57

Henoch

Bude válka!
Poteče krev,budou hory mrtvol,zmrzačených a bezdomovců!
Nejvíc budou trpět ženy,děti,staří lidé,kteří vůbec nechápou,že Hovňouskovi a Hurvínkovi,pod záminkou odstranění Saddáma,jde HLAVNĚ A PŘEDEVŠÍM O IRÁCKOU ROPU!
Nazdar!
0/0
18.12.2002 18:07

PEPA_Z_HONKONGU

Re: Bude válka!
Na něco ty naše fára jezdit přece musí, že.
0/0
18.12.2002 18:12

Dan(1)

Re: Bude válka!
A hele, komanč z Red Flashlaw News. Ropy je na světě na 160 let dopředu a je za pár babek. Lidé zvláštního ražení ječí, že embargo, uvalené na socialistu Saddáma, má na svědomí miliony (ne-li miliardy) iráckých dětí a když ho někdo chce svrhnout a nastolit demokratičtější vládu (což by vedlo k zrušení embarga), kvičí, že jde o ropu. To jako eventuální nová irácká vláda nebude respektovat kartelové cenové dohody OPECu a budou dodávat USA ropu levněji? Nebo zadarmo? Nebo snad USA a GB hodlají obsadit těžební zařízení a rafinerie, protože OPEC odmítá ropu prodávat? Na území Iráku se nachází asi 15% světových zásob ropy, což znamená, že 85% zásob je jinde. Irák není jediným vývozcem ropy. Překvápko, co, soudruhu soudruhoviči?
0/0
18.12.2002 20:26

Pilat

Re: Re: Bude válka!
Dannynku jak hluboko jsi klesl, tve argumenty jsou najivni a hloupe ani se mi to nechce rozebirat je to strata casu. Cau radeji mi nic nepis
0/0
18.12.2002 20:44

Pilat

Re: Re: Re: Bude válka!
ani se mi nechce premyslet o tom kdyby na te rope sedel Israel
0/0
18.12.2002 20:46

Honza

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.12.2002 22:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.