Diskuze

Převrácená cisterna už pustila auta

Jednu z nejdůležitějších dopravních tepen v zemi ochromila časně zrána série nehod. Silniční tah z Prahy na Brno zatarasila na dlouhé hodiny cisterna. Kamion se převrátil na 97. kilometru dálnice D1. "Předtím se zde srazily čtyři kamiony, další pak v koloně, která se vytvořila," uvedl policista z dálničního oddělení. Po druhé hodině se podařilo uvolnit všechny pruhy. Odklon byl zrušen, desetikilometrová kolona se začala rozjíždět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Celdy

23. 12. 2002 11:54
Kamiony
Vazeni, jezdil jsem 6 let s kamionem a rok s autobusem v mezinárodce a muzu Vam vsem co na ne nadavate jenom doporucit abyjste si to sli na par let zkusit. Neni to zadnej med. Ale co ma ten ridic delat? Nelibi se ti to, muzes jit, my si zamestname jineho, venku jich ceka cela rada. Problem neni v tech ridicich, ale v celem systemu. A jinak navesova souprava je auto jako kazde jine, urcene pro jizdu na pozemnich komunikacich, ridit ho muze stejne jako kazde jine auto kazdy, kdo si udela ridicak a ma navic prislusna skoleni a povoleni. Proc by nemohl predjet jiny kamion, ktery ho brzdi, stejne tak jako on vas? A ze ho nemuze predjet rychle a pruzne? No nemuze, protoze ma na 90km/h omezovac. Tkaze vsichni vy nastvani "Pani ridici" co najezdite rocne 40.000km, on ten tirak najezdi tech 40 tisic za necele 3 mesice, tak tu nehonte moc haury. A za to ze dela od rana do noci, a je cele tydny, mesice a roky pryc od rodin, dostava mnohem min penez nez rada z vas co tu pisete jak vas kamiony stvou. Neni ridic jako ridic, ale to neplati jenom o ridicich, ale o vsech profesich. Mejte se s chce to predevsim trochu tolerance.
0 0
možnosti

Premek

17. 12. 2002 17:04
Kamion na dalnici je smrtici zbran!
Posledni rok jezdim pravidelne Praha Brno po D1 a presvedcil sem se, ze kamion je fakt smrtelne nebezpeci. Pri jedne ceste z Vidne do Praha sem videl 2 prevracene kamiony! a jeden prede mnou nemel daleko k tomu aby v Brne na D1 spadnul z mostu. Videt 3 kamiony vedle sebe jak se ve 3 pruhach predjizdej neni nic vyjimecnyho. Podle me preprava nakladu v kamionech + normalni automobilova doprava neni slucitelna!!! Brzdna draha takovyhleho smrticiho monstra je nekolikrat vetsi nez brzdna draha osobniho auta. Co to udela pri hromadny srazce pokud tam vlitne kamion neni treba vykladat. Ridici kamionu nedodrzuji pravidla kterymi se musi ridit. A to: zakaz jizdy o vikendu (v nedeli do 22h), max.3 hodiny za volantem. Usinaji za volantem a svym monstry ohrozuji normalni ridice. Sem za totalni zakaz kamionove dopravy!!! Nechci skoncit na hrbitove kvuli idiotovi kterej ridi kamion a pritom spi!!!
0 0
možnosti

Lenka

18. 12. 2002 11:25
Re: Kamion na dalnici je smrtici zbran!
Jak jsi prisel na max. 3 hodiny za volantem ? Podle dohody AETR smi jet ridic 4,5 hod, pak musi udelat prestavku 45 minut, dalsi 4,5 hodiny rizeni a 8 hodin prestavka. Co tady mates lidi ???? Kdyz se jede ve dvou, tak kazdy ridi 2 x 4,5 s prestavkama a pak delaji osmicku... co ty vis o AETRu, houby s octem. Faktem je, ze znam firmy, ktery svoje ridice honej jak nadmuty kozy a ty jezdi bez ohledu na kolecka, ale vetsina slusnym firem v doprave TIR to dodrzuji, malokdo si lajzne, ze dostane zakaz rizeni ve statech Unie, protoze pak je jako ridic kamionu v pr*eli a muze jezdit akorat Cesko.
0 0
možnosti

chocholousek

17. 12. 2002 16:37
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

hovnival

17. 12. 2002 15:49
@@
Dalsi pripad neopatrne jizdy na spadanem listi, tentokrat jeste navic namrzlem.
0 0
možnosti

Vita

17. 12. 2002 16:32
Re: @@
... a posolenem...
0 0
možnosti

Vita

17. 12. 2002 15:02
ridici kamionu
Je pravda, ze nekteri ridici kamionu neberou ohledy na ostatni ucastniky provozu. Vzhledem k tomu, ze obvykle pri jizde za volantem napul spi ani neni divu. Obcas se mi take stane, ze mi cestu zkrizi trouba, co musi za kazdou cenu usetrit 2 vteriny, aby ostatni zbrzdil o 30, ale jak uz to tady nekdo zminil - kdyz jedete 130, tak si o nem jenom neco pomyslite, ale s brzdenim nemate problem. Jina vec je, kdyz Vas prehlidne zrovna kdyz jedete vedle nej, jako se to stalo moji kamaradce...
Najezdim rocne 40 tis. km, a musim konstatovat, ze nejvetsi procento hulvatu za volantem je mezi ridici dodavek    
0 0
možnosti

Mic

17. 12. 2002 14:44
doprava
Hmm zajimavá diskuze.Aneb podel hesla jeden za všechny a všichni na jednoho čímž myslím řidiče kamiónů Rozhodně jim ty šichty nezávidím obzvášt pokud jezdí pro soukromníky.Je pravdou že mě občas taky vytočí a hoooodně si zanadávám ale protože jezdím po dálnici skoro dle předpisů (ruku na srdce kolik z nás tak jezdí),tak mi to až zase tak nevadí - ono taky s tím verkem co vlastním to nemá smysl..Zato jsem už kolikrát potkal magory co lítnou jak střelený a nečuměj ani napravo ani nalevo a to i na okreskách a už sem kvůli jednomu takovému skočil ve škarpě,přece se se svou škodovkou čelně nestřetnu s audinou která předjížděla v nepřehledném úseku co mi je naplat že by on možná dostal pokutu když já budu v rakvi.....Takovýmto blbcům by se měli odebírat nejen řidičáky,ale i rodné listy a veřte tomu že kdyby policajti přitvrdili v pokutách a ty řidičáky fakt sbírali tak by bylo vše jiné..
0 0
možnosti

mike

17. 12. 2002 13:19
JOJO RIDIC TEN TVRDEJ CHLEBA MA
0 0
možnosti

admiral_Atvar

17. 12. 2002 11:38
smrt nepratelum zeleznice !
ackoli "reditele zemekoule" - jak je vtipne oznacil Tomas jsou taky postrachem silnic, urcite ne vetsim, nez ona cisterna co blokuje silnici. a co nedejboze mohla vybuchnout ! manazer s zbytnelym sebevedomim vetsinou skonci s bavorakem ve skarpe a je. draha by mela mit monopol na dopravu zbozi dal nez 30km. nasypky, sklady a rampy se rusily, protoze tomu chtel Riman !!! ten fanaticky odpurce drah a loutka autolobby ! ten je chtel znicit ! vsak se budou budovat znova. a budoucnost maji stejne kontejnery, krome sypkych nakladu, klad a tak. velice me potesilo, ze CR ustoupila EU ohledne autodopravcu :) oni zkrachuji ! hura ! primitivove co umi akorat tocit volantem pujdou PRACOVAT :) a jejich mazlickove rozrezat do srotu. nebo na cvicne cile tankistum. to by byla krasa rozstrilet kumulativkou tahac ;))
0 0
možnosti

Tomáš

17. 12. 2002 12:33
Re: smrt nepratelum zeleznice !
Tak za prvé, cisterna na D1 vybouchnout v podstatě nemohla, vápenec je za běžných podmínek hooooodně málo explozivní. Například v uhelných dolech se používá na zabránění výbuchu. Pokud jde o železnici, nebyl bych tak striktní s těmi 30 km, ale nebylo by od věci, aby si někdo vlivný uvědomil, že převod dopravy na koleje šetří kapacitu dálnic, snižuje jejich opotřebení přetíženými kamiony, preventivně působí proti unaveným řidičům za volanty, ač se to nerado slyší, tak šetří i životní prostředí, ... Všimli si toho už i ve značně motorizovaných Spojených státech. A rychlosti, jakou přepravují zásilku z bodu A do bodu B vlakem, se velmi podobají rychlosti, jakou přepravují zásilku z bodu A do bodu B kamiony v Evropě. A bohužel cesta nákladu po kolejích je v Americe až třikrát rychlejší, než v Evropě.
0 0
možnosti

Mudrc

17. 12. 2002 11:33
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

admiral_Atvar

17. 12. 2002 11:39
Re: Kamionisti =primitivní tupci
bud si jist, ze te idnes brzy smaze. pak se nauc nadavat kultivovane :)
0 0
možnosti

Daňový soumar

17. 12. 2002 11:31
Dieselový mor s IQ oblevy
Pochopte už, že na tiráka chodí duševně zaostalá benga s mindrákem vyjádřeným nálepkama "Mám ho 22m dlouhýho" a "King of the road", jejichž jedinou kvalifikací pro profesi řidiče je, že trefí do svého kamionu bez pomoci psa. Už jen málo času zbývá, kdy mezi sebou vyhlásí soutěž, kdo sejme víc chodců a osobáků a na dveře kabiny si začnou malovat křížky. Stát proti nim nezakročí, protože z nafty má obrovský zdroj příjmů a monopolní železnice už dneska nedokáže konkurovat ani v přepravě vápence, písku a uhlí, což jsou komodity, pro vlaky ideální. Kdo chce přežít musí se vrátit zpátky na okresky...
0 0
možnosti

admiral_Atvar

17. 12. 2002 11:40
Re: Dieselový mor s IQ oblevy
tanky jsou reseni, v tancich je spaseni !
0 0
možnosti