Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Havel dostal cenu Amnesty International

Václav Havel dostal cenu za lidská práva. Česká pobočka Amnesty International ji udělila vůbec poprvé. Prezidenta ocenila za šíření ideálu pravdy a lásky. Havel si cenu nemohl v pražském divadle Na Fidlovačce osobně vyzvednout. V Mezinárodní den lidských práv ji proto převzala prezidentova žena Dagmar.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

Proc?
V.Havlovi zazlivam nekolik veci:
1.Ma svuj velky podil na nepotrestani zlocinu komunismu i velezradcu z r.1968  
2. Podil na rozbiti Ceskoslovenska nerozumnym zasahovanim do utlumu    zbrojniho prumyslu na Slovensku, cimz uplne zdecimoval nektere slovenske regiony a otevrel dvere zapadnim zbrojnim firmam. Slovaci reagovali vypiskanim Havla z Bratislavy a zacali pripravovat rozdeleni federace
3.Intrikovanim a zakulisni politikou proti V.Klausovi ve sve slepe nenavisti (nikoliv lasce a pravde) se pricinil o roztristeni pravice  u nas a nastupu socialistu a komunistu
4.Zacal s omluvami sudetskym Nemcum hned po revoluci. Bylo to velmi necitlive hlavne pro nepripravenou ceskou stranu . Nastartoval tim vlastne nove utoky z nemecke strany proti Ceskoslovensku a pozadavek za zruseni Benesovych dekretu
5. Ve sve  "hradni" politice casto obchazel a ignoroval parlament i senat, t.j. nase zastupce, ktere jsme si sami zvolili. Je skoro neskutecne, ze prezident se podstatnou cast sveho uradu s temito institucemi soudi. To radeji nezminuji jeho trapna osobni soudni stani.
Jako prezident republiky podepisuje a odsouhlasuje veskere zakony parlamentu, nemuze se tedy distancovat od  soucasne situace u nas. Jeho slogan o pravde a lasce  a mravnosti se v jeho ustech stal pouhou frazi.
 
0/0
12.12.2002 0:52

Pongo

Havel
se na sklonku svého prezidentování, zhruba tak posledních pět let, začal věnovat politikaření a intrikám a vrhl celý svůj potenciál do směšných sporů. Byl to on, kdo přišel s "blbou náladou", ale zapomněl podotknout, že sám byl jedním, a ne zrovna nejneaktivnějším, tvůrcem. Že měl své politické oblíbence by mu člověk prominul, pokud by tak veřejně a halasně netvrdil jak je nadstranický a kdyby tak často nevystupoval v jejich prospěch. Jeho zalíbení v občanských aktivitách nakonec přerostlo v to, že se dnes snaží "občanské iniciativy" kecat úplně do všeho, od jmenování ředitele TV po nominaci kandidáta z politické strany na prezidentství. Dovedeno ad absurdum bude v nějakém podniku jmenován nový ředitel, pak se sejde pár stovek lidí na náměstí a bude žádat jeho okamžité odvolání odůvodňujíc to tím, že má divný kukuč.
 
Co se týče udělování milostí, to by vydalo za kapitolu samo o sobě. Milosti vrahům, opilým řidičům zabíjejícím malé děti, kteří usedli za volant bez patřičného oprávnění, kamarádům, jednotlivcům naší národnostní menšiny ještě dřív než vůbec byli obviněni, atd. atd. Dle mého soudu by mělo být stanoveno zákonem, že o milost může žádat člověk až tehdy, byl-li pravomocně odsouzený.
 
Posledním výstřelkem našeho monarchy je předání vysokých státních vyznamenání svým kamárádům a kamarádíčkům, jak jsme měli možnost vidět v televizi. Třetina vyznamenaných prošla Chartou, což byla jejich jediná zásluha k udělení vyznamenání. Přičemž si ale dost hlídali, kdo s nimi v Chartě vlastně bude - na normální občany, kteří by i rádi podepsali se nedostalo, protože to nebyli jejich kamarádi a umělci. Mimochodem havlovy hry jsou snad to nejstupidnější, co jsem kdy ve svém životě viděl a četl. Koneckonců jeho hry ve světě docela propadaly.
 
Shrnu-li, pak Havel byl dobrým prezidentem do roku 1992. Pak už začal ztrácet na glancu a doma si nedokázal udržet onu populárnost, kterou má dodnes v zahraničí. Budu zde volně parafrázovat myšlenku jiného pisatele: Tchýně je dobrá, pokud s ní nemusíte bydlet. Pokud by v zahraničí poznali jeho "domácí" tvář, pak by svůj až mýtický respekt a úctu k němu dávno ztratili. Havel měl mít dost soudnosti a odejít zavčasu nebo při prvních vážných zdravotních potížích. Jeho poslední léta ve funkci by spíše vystihovalo označení "neviditelný prezident - cizinec". Jeho časté pobyty v nemocnicích, na ozdravných pobytech a na dovolených mu znemožňují plně vykonávat zastávaný úřad. Korunu všemu nasadil svým brzkým sňatkem po smrti Olgy, otálením s návratem do země při přírodní katastrofě a nejnověji neonovou reklamou nad hradem. Pokud snad tím chtěl naznačit, že na hradě je b****l, pak se trefil.
 
Havla jsem měl rád, ale zhruba od půlky 90. let mou podporu ztrácel. Byl to on, kdo se zásadně podílel na rozeštvání pravice. Byl to on, kdo se začal intenzívně stavět za nepolitickou politiku, aby nás pak z výšin káral. Dle mého mínění měl odejít již před pár lety. Udělal sice pro naší zem hodně, ale to co udělal na naší politické scéně jeho kredit degraduje. Dnes necítím žádnou lítost, že odchází. To jen jeho zaslepení stoupenci, kteří nejsou schopni se podívat na svět jinými naž Havlovými brýlemi a jeho kamarádi, případně nekritičtí obdivovatelé by rádi Havla nainstalovali div ne jako součást "prohlídky" Hradu a chtěli by ho na postu prezidenta udržet snad i po smrti.
 
AI CZ udělila Havlovi cenu za lidská práva. Je zvláštní, že si vybrali zrvna jako na potvoru den, kdy se udělovaly Nobelovy ceny. Jako  by snad chtěli naznačit, že Havel po Nobelovce už dlouho touží.   Havel je po světě známější. Zeptáte-li se ale v Americe, jaké znají Čechy, odpoví Jágr, Forman, Hašek, Navrátilová, Lendl. V Německu budou znát hlavně Božského Káju a Rosického atd., atd.   To co jsem zde četl mi často přijde jako příspěvky fan-klubu, ehm, že? Havel měl odejít již dávno, dřív, než se mu zatemnil mozek Dášou.
0/0
11.12.2002 22:23

brouk

Re: Havel
Souhlasim Pongo,mluvis mi z duse!!!
0/0
11.12.2002 22:34

Milan

Svetec Vaclav Havel?
Doporucuju vsem, aby si precetli na Neviditelnem psu clanek "Bilance: Devadesata leta XX. stoleti v Cechach", ktery dnes vysel.  Je to zajimavy, naprosto odlisny podhled na polistopadovy vyvoj v Cechach i na postavu V.Havla a dasich vrcholnych politiku. Je vsak v protikladu k oslavnym clankum  Mlade fronty, Lidovych novin i Prava.
0/0
11.12.2002 21:16

Keruak

Priznacne je...
...ze clovek, ktery cely zivot provozuje lez a nenavist, svym cilem prohlasi "pravdu a lasku" a je za sve pokrytectvi odmenen. Kdo vymysli cenu pro Amnesty Internatinal, ktera provozuje i prohlasuje to same?
0/0
11.12.2002 18:49

d

Sabat uctívačů havla
No nic, když už jsme museli lhaní, podvádění, pletichaření a intrikaření toho žlučovitého ješity trpět 13 let ("tak já to teda vezmu, že, ale jen do prvních svobodných voleb"), těch pár týdnů jižHpřežijeme. Bude stále stupňovat hystrie uctívačů havla a vyvrcholí při vyklízení Hradu. Havla pak nejspíše vyhlásí za spasitele Vesmíru. To bude potom úleva, až skončí havlárna v Česku. Kecy  o tom jak je údajně všude ve světě havel uctíván jsou samozřejmě jen přání otcem myšlenky uctívačů havla. Realističtí lidé v něm nevidí nic než extravagantního kašpara. Nechce se mu z hradu, ale již brzy povalí ten falešnej humanitář i s tím jeho sprostým blonďatým pometlem! Tak a ted čekám na nenávistné výlevy uctívačů havla.
0/0
11.12.2002 17:02

Jana

Re: Sabat uctívačů havla
Naprosto souhlasim. Ani se mi nechce vic psat, jak mne po roce 1989 zklamal a znechutil.
0/0
11.12.2002 21:18

d

Sabat uctívačů havla
No nic, když už jsme museli lhaní, opodvádění, pletichaření a intrikaření toho žlučovitého ješity trpět 13 let ("tak já to teda vezmu, že, ale jen do prvních svobodných voleb"), těch pár týdnů již přežijeme. Bude stále stupňovat hystrie uctívačů havla a vyvrcholí při vyklízení hradu. Havla pak nejspíše vyhlásí za spasitele Vesmíru. To bude potom úleva, až skončí havlárna v Česku. Kecy  o tom jak je údajně všude ve světě havel uctíván jsou samozřejmě jen přání otcem myšlenky uctívačů havla. Realističtí lidé v něm nevidí nic než extravagantního kašpara. Nechce se mu z hradu, ale již brzy povalí ten falešnej humanitář! Tak a ted čekám na nenávistné výlevy uctívačů havla.
0/0
11.12.2002 17:02

Skeptik

Směšná cena
pro figurku. Havel se zamlžením pravdy o "sameťáku" sám zařadil mezi tragické figurky českých dějin po bok G.Husáka, kterého vystřídal. Není možno si vážit člověka, který jakoby "bojoval" celý život proti komunistům a pak následně po uchopení moci se je jal ochraňovat a bojovat proti zákazu komunistických stran. Já osobně bych mu ruku nepodal ! Nezaslouží si to !
0/0
11.12.2002 13:21

hrom do police

Kdyby ...
kdyby se po uchopení moci jal komunisty zakázat (pokud použiji tvé výrazy), možná by se choval podobně jako oni k němu, nemyslíš ???
0/0
11.12.2002 14:16

Skeptik

Re: Kdyby ...
Komunismus je stejně jako fašismus ZAKÁZÁN ZÁKONEM ! Máme zde Komunistickou stranu Čech a Moravy, máme zde opět i KSČ  Měla by tedy podle pravidla plurality a dle vaší a havlovy rétoriky existovat i legálně povolená strana (i se zástupci v parlamentu) např. FAŠISTICKÁ STRANA ČECH A MORAVY, či  FAŠISTICKÁ STRANA ČESKOSLOVENSKA ?  Za Havla  se zavírají kluci, co po pár pivech z hecu zvednou pravici a zahajlují, zato v parlamentu se nám producírují komouši, jako by to bylo ještě národní shromáždění! O obecní politice ani nemluvě ! v obci Sedlnice vládnou nepřetržitě komunisté na radnici od r. 48 Tak laskavě buďte potichu o chování resp. tolerování komunistů ! A za připomenutí by stálo, že ve jménu komunismu bylo zavražděnio asi 20x víc lidí než za ideu fašismu ! Já se pak svobodně a hrdě hlásím k fašismu, protože proti komoušům budu vlastně beránek ! 
0/0
11.12.2002 14:45

Re: Re: Kdyby ...
Milý zlatý fašisto. Právě nám předvádíš jak moc dobře je, že ta bolševická strana zakázána není. U nich už dopředu víme co jsou zač. U fašistů, jak jsi to právě předvedl, to je poznat až po chvíli.
0/0
11.12.2002 14:54

Antisocan

ha !
Zase jeden příznivec taťky Grebendy ! Jsi rád že můžeš volit komouše co ? Já bych je nevolil ! Já bych je VĚŠEL ! A ty 20-30 leté mouly, co se dnes hlásí do KSČM bych na chvíli poslal do gulagu na Sibiř, ono by se jim zrozsvítilo, co je to komouši za svoloč !
0/0
11.12.2002 15:06

Re: ha !
Buď zdráv fašisto. Jsem rád že se projevuješ. Je dobré vědět, s kým mám tu čest. Jestli chceš mohu ti někdy vyprávět, jaké to bylo při tzv. "pozvání na bezpečnost za účelem vysvětlení", nebo jaké to bylo, když fajn kámoš nepřišel na sraz a pak jsem šel za ním na služebnu tehdejší veřejné bezpečnosti, případně ti mohu docela slušně popsat jak to vypadalo jeden listopadový pátek před 13 lety poblíž jedné Pražské křižovatky. Nechci tím, ale zatěžovat ostatní moudřejší. Jo ještě k tomu věšení (u vás fašistů je to taková soutmenovská zvyklost). V Rumunsku hned zastřelili Čaušeska (nebo jak se psal) a vůbec se tam docela slušně střílelo, a mám pocit, že toho komunismu se prostě nějak zbavit nemohou.
0/0
11.12.2002 15:20

Antisocan

Ale oslíku !
je  mi 42, takže komouče jsem vesele absolvoval a na kriminálce jsem byl na výslechu taky. Dost jsem toho  s nima zažil, neb marx- leninismus nebyl zrovna můj koníček a zátápěl jsem rudochům slušně !  A nemíním s tím přestat dokud poslední komouš na planetě nezhebne !!Co jsi dělal ty, hrdino ?!
0/0
11.12.2002 16:37

JUDr.Oblouček Alois z Poďous u Kolína

Re: Ale oslíku !
Pane, Vy nejste Antisocan, nýbrž obyčejný hňup. Podívejte se do zrcadla a dáte mi za pravdu.
0/0
12.12.2002 19:05

JUDr.Oblouček Alois z Poďous u Kolína

Re: Ale oslíku !
Pane, Vy nejste Antisocan, nýbrž obyčejný hňup. Podívejte se do zrcadla a dáte mi za pravdu.
0/0
12.12.2002 19:05

JUDr.Oblouček Alois z Poďous u Kolína

Re: Ale oslíku !
Pane, Vy nejste Antisocan, nýbrž obyčejný hňup. Podívejte se do zrcadla a dáte mi za pravdu.
0/0
12.12.2002 19:05

JUDr.Oblouček Alois z Poďous u Kolína

Re: Ale oslíku !
Pane, Vy nejste Antisocan, nýbrž obyčejný hňup. Podívejte se do zrcadla a dáte mi za pravdu.
0/0
12.12.2002 19:05

JUDr.Oblouček Alois z Poďous u Kolína

Re: Ale oslíku !
Pane, Vy nejste Antisocan, nýbrž obyčejný hňup. Podívejte se do zrcadla a dáte mi za pravdu.
0/0
12.12.2002 19:05

JUDr.Oblouček Alois z Poďous u Kolína

Re: Ale oslíku !
Pane, Vy nejste Antisocan, nýbrž obyčejný hňup. Podívejte se do zrcadla a dáte mi za pravdu.
0/0
12.12.2002 19:05

brouk

Re: Re: ha !
Chudaku....!!!
0/0
11.12.2002 22:25

Marta

Re: Směšná cena
Já bych mu taky ruku nepodala. takovou poctu si nezasloužím.
0/0
11.12.2002 14:22

?

Havel nemel za nic zodpovednost tak se mnel zdrzet kritiky druhych!!!
Jeho cela komunikace s lidmi byla pres mluvci hradu a poradenky na hrade. Trochu slaby vysledek vsech tech let ne? Mohl zustat v OF a dnes by ho nikdo neznal. Klaus neco pro zem udelal a ted za to sklizi pekny nevdek vsech hloupych a neschopnych budizknicemu! A stra komunisticka pakaz tady jen vyri vodu a zneuziva demokracii!
0/0
11.12.2002 13:20

hrom do police

Re: Havel nemel za nic zodpovednost tak se mnel zdrzet kritiky druhych!!!
a copak ten tvůj Klaus vykonal mimořádného pro tuto zemi? jestli myslíš tu slavnou ekonomickou transformaci, která prý skončila již v roce 1993!!! :-)) tak to bys mě vážně rozesmál ... když se podívám k našim sousedům z bývalého socialistického bloku, tak ty tam žádného podobného Děda Vševěda neměli a že by nějak strádali, to se mi zrovna moc nezdá :-))
0/0
11.12.2002 13:31

Re: Havel nemel za nic zodpovednost tak se mnel zdrzet kritiky druhych!!!
Havel komunisty sice nezakázal, ale Klaus je nechal celou zem rozkrást.Samozřejmě,že ne sám, ale dobře si pamatuji, jak vyhrožoval vystoupením z ODS když nebude brát komunisty.Následky jeho řádění jsou podstatně hmatatelější a potrvají déle.
0/0
11.12.2002 13:50

Johny

Strach
 
 
Jak  tak sleduji všechny vaše příspěvky pozoruji, že už nejde ani tak o to kdo co udělal,jestli se naše republika jmenuje Česko nebo Česká republika ,jestli pravda a láska zvítězí. Ale vaše diskuze se změnila v žabomyší válku mezi přívrženci a odpůrci V.Havla. Přiznám se já osobně nejsem přívržencem V.Havla ale v danou chvíli,kdy bylo potřeba prostě naskladě nebyla zřejmě lepší osobnost než nynější prezident. Z vašich příspěvků také není patrno jestli chcete aby nás svět znal jako Českou republiku nebo tzv.Havlovo. Spíš bychom se měli pozastavovat nad otázkou kdo do čela dál. A  taky by mne zajímalo co by řekl pan prezident svým daňovým poplatníkům k navrhovaným doživotním výhodám odcházivších prezidentů.Nepodobá se to tak trošku postům prezidentů a generálních tajemníků bývalého režimu? Tam to také tito pohlaváři dostávali na doživotí. Tak se ptám kdy ta láska a pravda opravdu zvítězí nebo už zvítězila,abychom něco nepromeškali.
0/0
11.12.2002 12:41

Ladino

Re: Strach
Prostě se to podobá důchodu ostatních presidentů ve světě. Je jedno, co by na to řekl Havel. Jednou byl president a tak mu to náleží.
0/0
11.12.2002 12:53

Havel je debil (Helena )

???
0/0
11.12.2002 12:09

Kozička

I love you...
Milá Heleno, mohu tě ubezpečit, že nepiji. Havla jsem měl docela rád až do roku 97,98, ale vzhledem k jeho lvičáctví a následných politických pokusů o machinace s vládou a dalším vývojem (se svými kamarády Rumlem, Pehem, Mathém atd.) jsem ho rád mít přestal a myslím si, že už tenkrát nastal čas, aby šel od válu, vrátil se na Hrádeček a pokračoval v psaní svých bezduchých her, které jsem mimochodem všechny četl a musím říct, že takový myšlenkový potenciál u člověka, který se vydává za spasitele, je skutečně na pováženou. Měl by jít chlapec do sebe a trošku se zamyslet nad svým duchovním vývojem za posledních 5 let, kdy dělá akorát kiksy a evidentně s cílem "občanské společnosti", tedy zřejmě totální anarchie stylu Plastic People, uvažovat reálně.Milá Heleno, mohu tě ubezpečit, že nepiji. Havla jsem měl docela rád až do roku 97,98, ale vzhledem k jeho lvičáctví a následných politických pokusů o machinace s vládou a dalším vývojem (se svými kamarády Rumlem, Pehem, Mathém atd.) jsem ho rád mít přestal a myslím si, že už tenkrát nastal čas, aby šel od válu, vrátil se na Hrádeček a pokračoval v psaní svých bezduchých her, které jsem mimochodem všechny četl a musím říct, že takový myšlenkový potenciál u člověka, který se vydává za spasitele, je skutečně na pováženou. Měl by jít chlapec do sebe a trošku se zamyslet nad svým duchovním vývojem za posledních 5 let, kdy dělá akorát kiksy a evidentně s cílem "občanské společnosti", tedy zřejmě totální anarchie stylu Plastic People, uvažovat reálně.Milá Heleno, mohu tě ubezpečit, že nepiji. Havla jsem měl docela rád až do roku 97,98, ale vzhledem k jeho lvičáctví a následných politických pokusů o machinace s vládou a dalším vývojem (se svými kamarády Rumlem, Pehem, Mathém atd.) jsem ho rád mít přestal a myslím si, že už tenkrát nastal čas, aby šel od válu, vrátil se na Hrádeček a pokračoval v psaní svých bezduchých her, které jsem mimochodem všechny četl a musím říct, že takový myšlenkový potenciál u člověka, který se vydává za spasitele, je skutečně na pováženou. Měl by jít chlapec do sebe a trošku se zamyslet nad svým duchovním vývojem za posledních 5 let, kdy dělá akorát kiksy a evidentně s cílem "občanské společnosti", tedy zřejmě totální anarchie stylu Plastic People, uvažovat reálně.Milá Heleno, mohu tě ubezpečit, že nepiji. Havla jsem měl docela rád až do roku 97,98, ale vzhledem k jeho lvičáctví a následných politických pokusů o machinace s vládou a dalším vývojem (se svými kamarády Rumlem, Pehem, Mathém atd.) jsem ho rád mít přestal a myslím si, že už tenkrát nastal čas, aby šel od válu, vrátil se na Hrádeček a pokračoval v psaní svých bezduchých her, které jsem mimochodem všechny četl a musím říct, že takový myšlenkový potenciál u člověka, který se vydává za spasitele, je skutečně na pováženou. Měl by jít chlapec do sebe a trošku se zamyslet nad svým duchovním vývojem za posledních 5 let, kdy dělá akorát kiksy a evidentně s cílem "občanské společnosti", tedy zřejmě totální anarchie stylu Plastic People, uvažovat reálně.Milá Heleno, mohu tě ubezpečit, že nepiji. Havla jsem měl docela rád až do roku 97,98, ale vzhledem k jeho lvičáctví a následných politických pokusů o machinace s vládou a dalším vývojem (se svými kamarády Rumlem, Pehem, Mathém atd.) jsem ho rád mít přestal a myslím si, že už tenkrát nastal čas, aby šel od válu, vrátil se na Hrádeček a pokračoval v psaní svých bezduchých her, které jsem mimochodem všechny četl a musím říct, že takový myšlenkový potenciál u člověka, který se vydává za spasitele, je skutečně na pováženou. Měl by jít chlapec do sebe a trošku se zamyslet nad svým duchovním vývojem za posledních 5 let, kdy dělá akorát kiksy a evidentně s cílem "občanské společnosti", tedy zřejmě totální anarchie stylu Plastic People, uvažovat reálně.Milá Heleno, mohu tě ubezpečit, že nepiji. Havla jsem měl docela rád až do roku 97,98, ale vzhledem k jeho lvičáctví a následných politických pokusů o machinace s vládou a dalším vývojem (se svými kamarády Rumlem, Pehem, Mathém atd.) jsem ho rád mít přestal a myslím si, že už tenkrát nastal čas, aby šel od válu, vrátil se na Hrádeček a pokračoval v psaní svých bezduchých her, které jsem mimochodem všechny četl a musím říct, že takový myšlenkový potenciál u člověka, který se vydává za spasitele, je skutečně na pováženou. Měl by jít chlapec do sebe a trošku se zamyslet nad svým duchovním vývojem za posledních 5 let, kdy dělá akorát kiksy a evidentně s cílem "občanské společnosti", tedy zřejmě totální anarchie stylu Plastic People, uvažovat reálně.Milá Heleno, mohu tě ubezpečit, že nepiji. Havla jsem měl docela rád až do roku 97,98, ale vzhledem k jeho lvičáctví a následných politických pokusů o machinace s vládou a dalším vývojem (se svými kamarády Rumlem, Pehem, Mathém atd.) jsem ho rád mít přestal a myslím si, že už tenkrát nastal čas, aby šel od válu, vrátil se na Hrádeček a pokračoval v psaní svých bezduchých her, které jsem mimochodem všechny četl a musím říct, že takový myšlenkový potenciál u člověka, který se vydává za spasitele, je skutečně na pováženou. Měl by jít chlapec do sebe a trošku se zamyslet nad svým duchovním vývojem za posledních 5 let, kdy dělá akorát kiksy a evidentně s cílem "občanské společnosti", tedy zřejmě totální anarchie stylu Plastic People, uvažovat reálně.Milá Heleno, mohu tě ubezpečit, že nepiji. Havla jsem měl docela rád až do roku 97,98, ale vzhledem k jeho lvičáctví a následných politických pokusů o machinace s vládou a dalším vývojem (se svými kamarády Rumlem, Pehem, Mathém atd.) jsem ho rád mít přestal a myslím si, že už tenkrát nastal čas, aby šel od válu, vrátil se na Hrádeček a pokračoval v psaní svých bezduchých her, které jsem mimochodem všechny četl a musím říct, že takový myšlenkový potenciál u člověka, který se vydává za spasitele, je skutečně na pováženou. Měl by jít chlapec do sebe a trošku se zamyslet nad svým duchovním vývojem za posledních 5 let, kdy dělá akorát kiksy a evidentně s cílem "občanské společnosti", tedy zřejmě totální anarch
0/0
11.12.2002 11:51

hrom do police

Re: I love you...
milý Kozičko, Havla si vážím a za to co tady dělal posledních pět jsem mu mimořádně vděčný - byl jediný kdo se postavil pánům Klausovi a Zemanovi a jejich mocenským hrátkám a zabránil tak vzniku podivným volebním zákonům a účelové manipulaci s ústavou ČR, I love you too ... :-))
0/0
11.12.2002 12:18

Ladino

Re: Re: I love you...
Já taky I love all of you
0/0
11.12.2002 12:58

Honza

Re: Re: I love you...
Je videt, ze pilne ctete nase bezne deniky. Coz se o V. Havlovi dovedet trochu vic a ne jen z novin, ktere ho pouze oslavuji?
0/0
11.12.2002 21:21

Usáma

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 11:47

Pehe

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 11:32

Dagmar

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 11:28

Usama Bid Ladin

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 11:09

Helena

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 11:19

Usama Bid Ladin

Re: Re: Havel je debil
Možná nejsem disident a "umělec", ale aspoň naší zemi neškodím, narozdíl od Tvého tupého slepičího mozku.
0/0
11.12.2002 11:25

Helena

Re: Re: Re: Havel je debil
Můžeš nám prozradit, čím naší vlasti prospíváš TY?
0/0
11.12.2002 11:40

Helena

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Jestli je Havel rozvraceč, tak z tebe je na zvracení. A co ty jsi sjednotil, možná nějaký ochlasty u vás v hospodě, ne?
0/0
11.12.2002 11:34

Usáma

Re: Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Milá Heleno, mohu tě ubezpečit, že nepiji. Havla jsem měl docela rád až do roku 97,98, ale vzhledem k jeho lvičáctví a následných politických pokusů o machinace s vládou a dalším vývojem (se svými kamarády Rumlem, Pehem, Mathém atd.) jsem ho rád mít přestal a myslím si, že už tenkrát nastal čas, aby šel od válu, vrátil se na Hrádeček a pokračoval v psaní svých bezduchých her, které jsem mimochodem všechny četl a musím říct, že takový myšlenkový potenciál u člověka, který se vydává za spasitele, je skutečně na pováženou. Měl by jít chlapec do sebe a trošku se zamyslet nad svým duchovním vývojem za posledních 5 let, kdy dělá akorát kiksy a evidentně s cílem "občanské společnosti", tedy zřejmě totální anarchie stylu Plastic People, uvažovat reálně.
0/0
11.12.2002 11:42

j. m.

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 9:07

Cartman

Re: Jiří Mašek www.osud.cz
Co to je? Zas nějaká nová sekta? Co nabízíte, brzký odlet v mezihvězdné lodi na planetu Blahoslávia, proslulou svou vysokou úrovní blaha?
0/0
11.12.2002 9:46

micco_1979

cesky narod x ucta a uznani
 vaclav havel byl a stale je tou nejvetsi ceskou osobnosti od konce prvni republiky. udelal mnoho chyb ale kazdy clovek ma pravo chybovat. reknete mi kdo je u nas schopen oslovit i takove jako Frank Zappa, Rolling Stones, dalajlamu a jine svetove osobnosti, ktere si tohoto cloveka vazi. kdo bude dalsi Motejl nebo Zeman? to je na zruseni úřadu prezidenta. který z těchto lidi je vubec schopen komunikovat se svetem na urovni aby nebyl k smichu. havlovy projevy v zahranici mely vzdy obdivny ohlas kvuli jeho obsahu, ktery byl skutecne projevem cloveka bojujícího za mír.  nenasel jsem zde jediny pozitivni prispevek, a proto se znovu ujistuju, ze cesky narod je jenom snuskou zbabelcu, kriklounu a slabochu. nejvetsi sila cloveka je ocenit nekoho za jeho snahu a v.h. se snazil mezi nami vytvorit atmosferu lasky a souzneni, pozvednout moralku. jenomze tak jako ja jiz poznal ze za ddvanact let svobody tohoto naroda je to jako hlavou proti zdi, kterou uz ma hodne krvavou. kdyz vidim nasi schodkovou politickou situaci a moralku starsich obcanu, taky bych brecel krev.  uz pouze vzhlizim k EU kdy nam konecne nekdo muze ukazat jak pevne naslapnout dopredu a citit se jako svobodny evropan nepostizeny tupym myslenim naroda, ktery namisto hrdosti ke svym svetovym lidem sedi na prdeli a kritizujou odhodlane konani druhych. ja budu vždy bojovat za svého nově narozeného syna, aby mi jednou mohl říci, že studuje v Anglii, jede pod stan do Slovinska nebo na vikend do Amsterodamu, ale v Praze chce žít, protože je tady s lidmi šťastný...
0/0
11.12.2002 8:54

your daddy

Re: cesky narod x ucta a uznani
precti si ty prispevky znova. jsou tam i pozitivni (minimalne muj a nejakyho Romana). Jinak s tebou stopro souhlasim.
0/0
11.12.2002 8:58

Karel

Re: cesky narod x ucta a uznani
Co k tomu říci. Snad jen že za člověka by měly mluvit jeho činy, ne slova. A my jsme si tak nějak zvykli, že slepě vzhlížíme k lidem, kteří nám mažou med kolem huby. A nedej bože, když se o ně někdo otře. No a s tím spasením díky EU, to se mi zdá taky trochu mimo mísu. Většinou, pokud si neumím pomoci sám, těžko moho spoléhat na pomoc někoho jiného, a to zvláště při mocenských a politických hrátkách, kdy platí rozděl a panuj.
0/0
11.12.2002 9:47

David z Teplic

Re: Re: cesky narod x ucta a uznani
Co k tomu dodat. Snad že byste mohl trochu specifikovat, které činy podle vás mluví za prezidenta. A to s tím spoléháním se na sebe je nepravda. Celá civilizovaná ba i naše!) společnost je založená na solidaritě. Důchody. Zdravotnictví. Postižení lidé. Občanská sdružení. Právo. Každý člověk chápe, že západní tržní soutěž je tvrdá, ale nikdo dosud nerealizoval lepší alternativu. Vážený pane, váš cynismus mohu pochopit, ale v žádném případě s ním nesouhlasím. Mimochodem, díky za příspěvek, který má úroveň.
0/0
11.12.2002 10:00

Karel

Re: Re: Re: cesky narod x ucta a uznani
To bohužel nemůžu, protože právě ty činy mi nějak schází. Jako příklad bych si dovolil použít slova ze života, kdy jedna rozvedená žena nechtěla být sama, a sehnala si známost přes inzerát. Solidní člověk, taky umělec. Po třech měsících zhodnotila známost asi takto: "Je to hodný a milý muž, ale pro praktický život nepoužitelný". Osobně nežiji v zahraničí, a tím pádem bych raději přivítal, že dokáže svými čini přesvědčit lidi ve svém státě, že je muž na pravém místě, než aby mě o tom přesvědčovala "smetánka" jiných mocností, žijících v jiné realitě. Tím mu nechci ubírat jeho zásluhy, ale z těch se nedá žít věčně. A k tomu EU. Pokud by člověk chtěl, a zapátral v historii, tak už by mohl začít minimálně u VŘSR, financované "zlatým" vlakem z Něměcka, a nerad bych se dožil toho, abych se za padesát let dozvěděl, jak to vlastně bylo u nás. Však oni politici dobře vědí, proč se v zájmu státu některé skutečnosti tají, o mohou se zveřejnit až po určité době. Jak se říká, sejde z očí, sejde z mysli, a kdo bude po dvaceti letech někomu vyčítat, že někde něco s někým, když už je dávno od válu a na jeho místě jsou jiní "správní". A kdybych chtěl až moc filozofovat, tak mě napadá, že kdysi se teritoria získávala pomocí válek, ale zkušenosti těch, kteří z toho profitovali, se taky vyvíjí, a tak proč riskovat svůj majetek, popř. život ve válce, když svou expanzi do jiné země mohu provést tak nějak plíživě, schován za své peníze a vliv. A jako třešničku na dort ještě můžu přesvědčit lidi, že je to vlastně pro jejich dobro. Proč jinak bych to dělal, že.
0/0
11.12.2002 10:29

IQ

Re: Re: Re: Re: cesky narod x ucta a uznani
něco k těm činům: pokud je jednou z funkcí prezidenta také "prezentace" národa (kde jinde, než v zahraničí) tak určitě Havel vykonal v tomto ohledu nesmírně mnoho a dozvědět se to můžete právě (z logiky věci) právě ohlasem té "smetánky" jiných mocností...
0/0
11.12.2002 11:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.