Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidla kupuje dům, Tvrdík byt

Premiér Vladimír Špidla bude v dohledné době kupovat dům, ministr obrany Jaroslav Tvrdík se zase chystá investovat do vlastního bytu. Oba si na to berou hypotéku. Tyto informace mimo jiné vyplynuly z majetkových přiznání, která členové vlády v minulých týdnech odevzdali do rukou premiéra Špidly. Soupis majetku ministrů získala MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
15.12.2002 16:43

0/0
15.12.2002 16:43

XXX

kozi placek
To je dobry, na kozim placku v JH ma sidlo mistni ODS:) Treba koupil zrovna ten barak a pekne jim zvedne najem:)
0/0
12.12.2002 14:31

Lopuch

Nová nadávka !
U nás se teď používá nová nadávka :"Ty ŠPIDLO!"  Je to ta úplně nejsprostší nadávka, jakou můžete v hospodě vyslovit. Taková kur.. či pi.. jsou proti tomu velmi soft!
0/0
11.12.2002 14:55

Bubák1

Re: Nová nadávka !
A kde ta hospoda je? Nerad bych mezi takové vtipálky zabloudil.
0/0
11.12.2002 14:59

joj

Re: Nová nadávka !
dej si ještě jednu borovičku a zalez
0/0
11.12.2002 15:02

jano

to tě sere, že nemáš i ty tolik, co?
0/0
11.12.2002 14:23

karel

Co je na tom kak divnýho, když si lidé v tak vysokých funkcích koupí dům nebo byt? Měli by to snad rozdat mezi vás?
0/0
11.12.2002 13:48

jano

já nevím co byste pořád chtěli, Havel aby všechny peníze dal na charitu, a ostatní členové vlády pochcípali hlady. To by jste pak v hospůdce spokojeně předli co, bando závistivá. Kdyby jste se blbě neučili, mohli jste to mít taky.
0/0
11.12.2002 13:34

strajkr

Re:
to jako že Havel se učil jo ?????
0/0
11.12.2002 14:17

doktor

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 14:21

e

Re: Re: Re:
majetek těch zámožných předků byl zabaven po válce a né až v 48. (konfiskace majetku podle benešových dekretů pro kolaboraci s německými okupanty)Restituce mají jasně stanovenou hrasnici únor 48 - Jak to že havel ten majetek dostal? byla nějaká výjimka pro havla?
0/0
11.12.2002 16:19

dino

Re: Re:
strajkře, vezmeme to z jiný strany. Čím se živíš?
0/0
11.12.2002 14:26

strajkr

Re: Re: Re:
internet, obchod, služby
0/0
11.12.2002 14:30

Dana

Re: Re: Re: Re:
Přeloženo do češtiny: Lelkováním, kšeftováním a prostitucí.
0/0
11.12.2002 14:36

strajkr

Re: Re: Re: Re: Re:
jestli jsi ženská tak na tebe dobrý  - asi tomu hodně rozumíš
0/0
11.12.2002 14:40

Dana

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Překlady, to je moje.
0/0
11.12.2002 15:08

sam

Re: Re: Re: Re: Re:
Dano a čím se živíš ty? Mám pocit že teď máš pracovní dobu a slovo lelkování znáš z praxe.
0/0
11.12.2002 14:48

Dana

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Máš pravdu, právě jsem chytila stoprvního lelka.
0/0
11.12.2002 15:11

bill

Re: Re: Re: Re: Re:
prostitucí se živím já, chceš Danuš zaměstnat?Napiš svoje míry
0/0
11.12.2002 14:50

Dana

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Přezdívají mě důl Hlubina.
0/0
11.12.2002 15:04

strajkr

Re: Re: Re: Re: Re:
jenom jednu glosu k tomu lelkování
Kdyby nebyli lidi jako jsem já a stovky mě podobných tak si tady dneska nic nenapíšeš a budeš "lelkovat" doma u stolu s paírem a tužkou v ruce"
0/0
11.12.2002 14:55

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ještě že máme lidi jako Ty.
0/0
11.12.2002 15:04

Dan

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Že bych musel mít v ruce zrovna tužku...
0/0
11.12.2002 15:06

kolo

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
strajkře, já klidně budu lelkovat s tužkou a papírem, ale pokud ti neupeču chleba, tak se nenažereš.
0/0
11.12.2002 15:10

strajkr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
souhlasím já se nenažeru a ty mi to nenapíšeš (myslím že si rozumíme)
0/0
11.12.2002 15:12

.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Schválně, kdo na tom bude hůř? (Já se taky živím "lelkováním" u počítače.)Madla
0/0
11.12.2002 17:46

vilík

Re: Re: Re: Re: Re:
tobě zase starej příliš povolil řetěz, co
0/0
11.12.2002 15:06

dino

Re: Re: Re: Re:
z tvé odpovědi jsem bohužel nepochopil, zda jsi spokojený se svým platovým ohodnocením. Pokud ano, je to fajn a spokojený lidi nemají proč závidět ostatním. Pokud to tak není, musíš profesi změnit. Já jsem vystudovaný lékař, práce mě sice bavila ale rodinu s dětma jsem nedokázal zabezpečit podle svých představ. A tak jsem změnil profesi. Založil jsem počítačovou firmu a nyní se živím tím , co bývalo kdysi jen koníček. Po medicímě se mi občas zasteskne, to nepopírám, ale nelituji a hlavně nikomu nic nezávidím. Kdo chce víc, musí se postarat sám.A Špidlovi ten barák přeji, já bych s ním neměnil.
0/0
11.12.2002 14:44

strajkr

Re: Re: Re: Re: Re:
Práce mi naprosto vyhovuje a nikdy jsem nikde nanapsal že mu nepřeji barák ! Nebo ty to někde čteš ? Já jsem začal podnikat právě proto že jsem nebyl spokojený jako zaměstnanec.
Mě jenom připadá hloupé že ministři říkají já mám to a to. Stejně víme kulový a přiznejme si co je na papíře nemusí vždy být realita. Podle mě mají mít ministři důstojné bydlení, plat a vše co náleží k reprezentaci našeho státu. Nejsou to "obyčejní" občané ale veřejná osobnost. Ale měli by mít taky morálku, aby když to nejde a jsou například neschopní tak aby bez řečí okamžitě odstoupili. (a to nemá ani jeden člen současné vlády a potažmo ani minulých vlád). Nic víc nic míň
0/0
11.12.2002 14:50

bína

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
a jak je to strajkře s tvojí morálkou, když se s ní tak oháníš?
0/0
11.12.2002 15:12

strajkr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
já jsem v pohodě, nejsem polityk a moje morálka je (podle mne) v pořádku proč se ptáš - nesouhlasíš se mnou ?
0/0
11.12.2002 15:16

strajkr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
omlouvám se za tu strašidelnou hrubku nějak sem se uklepl
0/0
11.12.2002 15:17

bína

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
na lidi, kteří se ohání morálkou, já si dávám pozor. Mimochodem máš tam hrubku.
0/0
11.12.2002 15:22

bína

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
a jak je to strajkře s tvojí morálkou, když se s ní tak oháníš?
0/0
11.12.2002 15:13

Karl von Bahnhof

Že by další bytečky za regulované nájemné na obzoru ? OPRAVDU ?
Výborně ! Soudruh Vladimír Iljič Špidla se zachoval jako chlap. Synka už má, nějaký ten stromek už jistě také zasadil, takže teď si pořídí dům.Jak chválihodné ! Jelikož momentálně má však kde bydlet (vládní vila) a synek bydlí jistě též (1+1 v Jindrově Hradci) ,  potom nepochybuji o tom, že tento soudruh, věren svým sociálním slintům, přenechá domek někomu potřebnému, nejlépe dobře placenému státnímu úředníkovi do užívání za regulované nájemné. To vše pochopitelně na dobu neurčitou, tedy na věčné časy, jak to u nás v praxi funguje. Jak hřejivý bude mít pocit u srdce, až vybere regulovaný nájem 4.000,- za celý dům a sám zaplatí hypotéku tak zhruba deset až dvanáct tisíc.  Jak se upřímně zaraduje, že bude-li chtít ve svém domě sám bydlet, tak po několikaletých soudních dýcháncích  bude snad konečně přivoleno k výpovědi nájemníka. A pak už musí jen za nějaký ten pakatel, nic moc, maximálně tak v průměru 800 tisíc Kč. zaplatit nájemníkovi náhradní regulované bydlení, ke kterému onen regulovaný vykuk přijde jako slepý k houslím. Zbývá už jen s klíčem v ruce a s ohněm v srdci se nastěhovat do svého ! Říkáte, že je to naprostá bbost ? Máte pochopitelně pravdu. Ale soudruh Špidla dělá vše pro to, aby tento stav u nás ještě hodně dlouho vydržel ! Takže proč on sám by se měl chovat jinak ? Když nám káže vodu, tak přece sám nebude pít víno. Nakonec je to přece ukázkový suchar. 
0/0
11.12.2002 13:34

Rico

přiznání?
To co vlastní členové kabinetu je jedna věc, ale co jejich rodinný příslušníci, nebo přátelé? Tohle je jen prázdné gesto na principu tady vidíte co mám, moc toho není, takže si od Vás klidně může půjčit 160 miliard...
 
0/0
11.12.2002 13:25

já jsem cezorskej hajzl a za pár šupů Vám musím lézt na nervy

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 13:05

Alda

ach jo
Myslim, ze ta majetkova priznani nejsou od toho, aby tady kazdy zamindrakovany neschopny pitomec zavidel a resil, jestli ma nekdo dum nebo byt, ji sunku nebo gothaj, ale je to od toho, kdyby se za tri roky prislo na to, ze nekdo bral uplatky jako ministr, aby nemohl tvrdit, ze k majetku prisel poctive, ze je to dedictvi apod, jako tomu bylo za pana Dyby, pan Kalousek o tom vi take sve a spol.
0/0
11.12.2002 12:57

Inkvizitor

Pro Inkvizitora 1
Panebože ty jsi chudák. Nedělej ze sebe chudinku a trpitele, kterému všichni ubližují. Neznám jediný případ kdy tě Hovnival napadl......a to, že se ptá ,zda-li máš přezuto - to je ve prospěch nás všech. Jseš přeci special tak něco vydrž, snad nějakou diskuzi ustojiš. Navic nikdo te nechce zdiskreditovat-to děláš úspěšně sám. Už jsem Ti několikrat vysvětloval, že rozdil mezi Inkvizitorem a Inkvizitorem 1 je natolik viditelný,nejev vizualně , ale i v textu a je mi zahadou, že to nemužeš pochopit, No a takový ten Inkvizitor s vulgarností sobě vlastní, toho odliší každý také. No a pokud to stale nechapeš, brnkni Australance a poraď se - obávám se však , že ti tentokrát sdělí, že nejsi special, ale blb. měj se Inkvizitor
0/0
11.12.2002 12:11

Inkvizitor1

Re: Pro Inkvizitora 1
Škubni si nohou. A 2x ty vemeno. A to je naposled, kdy na tebe reaguju.
0/0
11.12.2002 12:17

Lumír

Re: Re: Pro Inkvizitora 1
Máš níže ode mě reakci, a docela se těším na diskusi. ;-))
0/0
11.12.2002 12:26

Inkvizitor1

Re: Re: Re: Pro Inkvizitora 1
Máš to tam.
0/0
11.12.2002 13:42

Lumír

Re: Re: Re: Re: Pro Inkvizitora 1
Tak jo, věřím ti, i když mám pocit, že i provozování pevné linky něco stojí,  :-)) já ji mám totiž taky.
0/0
11.12.2002 14:15

Inkvizitor1

Re: Re: Re: Re: Re: Pro Inkvizitora 1
Tak já budu psát méně - jako pokus o smír. Možná už docela malinko. Unavuje mě to. Je to stále stejné.
Nás ta pevná linka stojí ten poplatek a potom je už jedno, zda jí používáš či nikoli. Platí se stále stejně.
A navíc - já bych se ani nehádal, ale když je protivník ( "protidiskutér") neuznává žádný argument a jen křičí a křičí ???
Tady jsou přece zloději ve všech stranách  to není pouze výsada některé z nich.
0/0
11.12.2002 16:09

Inkvizitor

Re: Re: Pro Inkvizitora 1
To dole je vemi prijemná zpráva. Pokud budeš komunikovat malinko, doufam, že toto množství bude mít sestupnou tendenci-obávám se však , že limita blížící se nule bude v nekonečnu. No nic. Mě tady nevadíš a na tve reakce vůbec nečekám , nezajímají mne. Bavím se pouze nad posloupností tvých myšlenek a představuji si co jsi vlastně zač. .....no a nakonec vemeno nemá nohy a tak to bude bez záškubů. měj se speciale.. a nezapomeň, že spadané listí teď klože dvojnásob.
0/0
11.12.2002 17:11

St

1+1
Tak jsem tady četl něco jako, že Špidla je ve vatě, že si koupil dům. Tak mimochodem jsem z J.Hradce a ten barák co koupil bych já osobně nechtěl ani náhodou a ta zóne kde je, je sice střed,ale žádný zázrak. Tak pro všechny, kdo se tady snažejí rozmazávat to, co kdo má, ať sem raději napíšou co mají oni.A Antisocanovi bych rád vzkázal, ať se někdy vypraví do J.Hradce, aby zjistil jak blbě se tady pořizuje byt, a přestal by mlýt takový hovadiny.
0/0
11.12.2002 11:48

ANTISOCAN

Pořízení bydlení
Milej hradečáku ! Co je to "blbé" pořizováí bytu ? To neznám ! Vezmu inzertní noviny, zajdu do realitek a ujasním si situaci a rozmyslím  si co chci! A pak jednám - je- li na trhu co chci, tak to koupím, není-li pak si to postavím. Já jsem si to postavil! Slušný baráček 7+1  = každý má svůj pokoj a je klid! Kdybych bydlel s 2-ma dětmi v 1+1, tak jsem : a) manželkou umlácen válečkem, neb si to zasloužím, že jsem neschopný kretén b) v psychiatrické léčebně s ponorkovou nemocí c) v alkoholické léčebně, neb bez láhve to není možno v 1 cimře v čtyřech vydržet. Takže nemel hovadiny, kup parcelu a vezmi do ruky vercajk, pokud ovšem nemáš v rukách tak nasráno jako soudruh Špidla ! Uvidíš že to jde za solidní peníz !
0/0
11.12.2002 13:02

Bubák1

Re: Pořízení bydlení
Nemohl by jsi prosímtě ostatním poradit jak se takový rozumný peníz na dům 7+1 dá sehnat?
0/0
11.12.2002 14:56

.

Re: Pořízení bydlení
Prozraď prosím, kolik to je solidní peníz. A návdavkem bys mohl šoupnout informaci, jak to má rodina s dvěma nezaopatřenýma dětma ušetřit. Budu vděčná za inspiraci. Madla
0/0
11.12.2002 17:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.