Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Blokády vystřídá hladovka

Na padesát rakouských odpůrců Temelína skončilo hodinovou blokádu přechodu Dolní Dvořiště. Policie nemusela při poklidné demonstraci zasahovat. Aktivisté slíbili, že s blokádami prozatím končí. V protestech budou ale pokračovat. Už v pátek chtějí v Linci symbolicky držet hladovku. Hladovět hodlají i během vánočních svátků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Stealth

Protiakce
Navrhuji udělat na našich hranicích protiakci - žrádlovku. Prostě normální posvícení a bohapustnou chlastačku. Schválně, jak to dlouho vydržej
0/0
12.12.2002 9:22

Mýdlo

Re: Protiakce
Jo, jako že "Tady to selátko taky nebudete ? Co ? Jak dcera ? Jo - dceruška !!! Ježiš pardon, já špatně vidím, nezlobte se, já myslel, že je to prase !"
0/0
12.12.2002 15:23

ručník volá mýdlo

Re: Re: Protiakce
Né, von myslel masopust u nás, né na rakouský straně.
0/0
12.12.2002 15:44

Mýdlo končí

Re: Re: Re: Protiakce
Já spíš myslel masoFREE tak asi 5 metrů vod těch hladovkářů :)
0/0
12.12.2002 15:49

jarek

A co ČEZ?
Jeho obrovské zisky, vývoz elektřiny, neodstavení tepelných elektráren, současné ceny pro maloodběratele - úpravy pro maloodběratele ( paušální platba za velikost jističe), jistě výhodná stavba další části atd. Ptám se, kdo z toho má největší výhody?? To Vás jako daňové poplatníky nezajímá. Tváříte se zde jako rakušákobijci. Nejsem odpůrcem atomové energie, ale metro také potvrdilo při povodních svojí bezpečnost.
0/0
12.12.2002 8:21

Pepík

Re: A co ČEZ?
Přej a bude ti přáno. 97% Rakušáků mi vůbec nevadí a ty co nadávají na chodníku taky né.
0/0
12.12.2002 14:36

GhorX

Re: A co ČEZ?
Obrovské zisky ČEZu jsou pro tento spor nepodstatné; v současné době dotyčná firma řeší mnoho zásadních problémů s antimonopolním úřadem a nikdo v tomto státě (doufám) nepochybuje, že je to hnusný moloch a vydřiduch. Tato diskuze je ovšem o něčem jiném - jsem přesvědčen, že 90% autorů odsudků symbolicky hladovějících Rakušanů ví o jaderné energetice víc, než kdokoliv z oněch nesmiřitelných jaderných odpůrců. Argumenty nacionalistických diletantů, sedících na zadku kdesi na čáře, prostě pro výrazně kvalitněji vzdělanější Čechy nejsou až tak podstatné.
0/0
12.12.2002 15:43

zv

Stale ta otazka...
proc  nedemonstrovali, nez se vubec zacalo se stavbou? Dnes tyto protesty vypadaji spise uboze a maji nulovou sanci neco zmenit. Spise mam dojem, ze se jedna o jine cile. Co to musi byt za hloupe Schleimscheisser, co se dnes postavi na prechody a zablokuji je? Delaji jenom ostudu slusnym lidem v Rakousku a zneprijemnuji zivot cestujicim zcela zbytecne. Znam mnoho demonstraci z minulosti proti novemu letisti Mnichov, pristavaci drahy zapad, ve Frankfurtu. To vse, nez stavba vubec zacala!
Zacatek demonstraci proti Mnichovskemu letisti se datuji kolem roku 1970!!
0/0
12.12.2002 7:45

Repka

vanoce
Rakusaci se nemohou dockat az uvidi ZLATE PRASE
0/0
12.12.2002 5:38

brb

chcipnete hlady!!!!!
Ted se ty polonemci-polocesi kolem Vidne a par ovcaku z Alp cpou jak prasata,aby tu hladovku pres svatky vydrzeli!!
Mozna uvideji zlate prasatko.
0/0
11.12.2002 23:44

Pozitron

Re: chcipnete hlady!!!!!
Jo - v zrcadle, osvětleni světlem z elekřiny, kterou dovážejí.
0/0
11.12.2002 23:53

GhorX

Symbolická hladovka ?
To jako že si místo Schweineschnitzel dají jenom Eintopf ? V tom případě by mohl ČEZ symbolicky odstavit Temelín, třeba vyvěšením plakátů s textem "Symbolická odstávka" a snížit výkon o 3% (počet Rakušanů, kteří jednoznačně vystupují proti elektrárně).
0/0
11.12.2002 23:32

Chlodwig

Hladovka
Já jen doufám, že to alespoň s tou hladovkou dovedou až do konce... 
0/0
11.12.2002 20:05

Krysar

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 20:00

prc

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 19:41

_Warapeidza

Blbci
Jsou to blbci. Zároveň i všichni ostatní, kteří prosazují uhelné elektrárny, nebo podobné typy, které spotřebovávají neobnovitelné zemské zdroje. Co bude pak??? Ještě jim teplo z naší jaderné elektrárny přijde vhod
0/0
11.12.2002 19:23

Jerry

Re: Blbci
Pozor, paliva pro klasické jaderné elektrárny taky až tolik není. Ale jinak souhlasím, v současné době také nevidím lepší východisko. Přesněji řečeno, myslím, že z obnovitelných zdrojů by to chtělo vyždímat co se dá, zbytek doplnit jádrem. A do budoucna tvrdě makat na jaderné fúzi - ovšem tam mám pocit výzkum poněkud stagnuje díky nedostatku financí...
0/0
11.12.2002 22:18

Foo Loo

Re: Re: Blbci
No jo ono se sice rekne obnovitelna energie ale treba solarni clanek spotrebuje pro svou vyrobu vic energie nez vyrobi sam za celou svou zivotnost. S vetrnou je to zatim stejne. Stoji proste strasne moc. Nicmene TEMELIN JA DANKE
0/0
11.12.2002 22:46

X

Re: Re: Blbci
No no, o té oíkové elektřině bychom se mohli byvit hodně dlouho a myslilm si, že tady nejde o nedostatek peněz, ale o lobby z elektrárenských firem. A navíc, uranu je v půdě na století, ale uhlí na desetiletí.
0/0
12.12.2002 12:12

SS

SS
0/0
11.12.2002 19:05

Bart

Kdo Vám bude opravovat zuby ?
Hlavně,že jim vyhovuje jezdit do Česka nakupovat a nechat si vracet DPH.Taky si jezdí k zubařům a optikům,protože je to tady pro ně levnější.Země je to hezká,ale trpí komplexem méněcenosti.Jsou to takový druho-třeti řadí Němci.
0/0
11.12.2002 18:48

Bart

To co mě vadí...
To co mě na tom vadí nejvíce je to,že když se s tím dalo ještě něco dělat (Temelín ještě nebyl rozestavěn),nic se nedělo,žádné blokády.Temelín stál obrovské peníze,které mohly být investovány někde jinde.Těžko to někdo zavře,to Rakušáci dobře ví.Tím pádem vůbec nejde o Temelín,ale je to pouhá záminka,aby se ukázali,že v Evropě prostě jsou.
0/0
11.12.2002 18:42

hovnival

Re: *
Venku prsi!!
0/0
11.12.2002 17:22

Lovec

Re: Re: *
Budou houby a hodne zizal pro rybare!
0/0
12.12.2002 2:53

Raptor

Bojí se toho, čemu nerozumí
Je dokázáno, že většina lidí se bojí toho, čemu nerozumí. Je to přesně ten případ. Je zcela marné se snažit snášet racionální, nebo dokonce vědecké argumenty. Jednou je to pro ně atomová elektrárna a přes to nejede vlak. Černobyl byl taky "atomová" (lhostejno že diametrálně odlišné konstrukce a úrovně obsluhy), bomba nad Hirošimou byla taky atomová. Vsadím se, že většina z těch prosťáčků netuší, že dokonce i jejich těla jsou z atomů a že spousta těch atomů je taky radioaktivní. Marnost nad marnost!
0/0
11.12.2002 15:54

Jirka Luháček

Re: Bojí se toho, čemu nerozumí
dokonce i vzduch je z atomu. zakazme vzduch!:-)
0/0
11.12.2002 16:07

Arthur

Re: Re: Bojí se toho, čemu nerozumí
A co teprv dihydrogenoxid!
Je dokazano, ze dihydrogenoxid je kazdorocne pricinou mnoha tisicu umrti. Ze clovek muze zemrit, vdechne-li male mnozstvi dihydrogenoxidu. Ze pri vyrobe vybusnin a jedu se dihydrogenoxid hojne pouziva.  Ze dihydrogenoxid je velice niciva latka, jejimuz pusobeni neodola ani nejpevnejsi kamen...
A ceska vlada taji, ze v Temeline se prave tento nebezpecny dihydrogenoxid pouziva v reaktorovem okruhu!
0/0
11.12.2002 16:45

Draid

Re: Re: Re: Bojí se toho, čemu nerozumí
Taky zpusobuje tezkou zavislost...
0/0
11.12.2002 19:57

Ctirad

Re: Re: Re: Bojí se toho, čemu nerozumí
V rakouskych elektrarnach se pouziva mnohem vice dihydrogenoxidu, nez v nasich. Ten se dostava do ovzdusi a do potravniho retezce. O nebezpecnosti dihydrogenoxidu rakousti politici mlci, nasim politikum to je jedno. Dihydrogenoxid z rakouskych elektraren a z rakouskeho zemedelstvi uz kontaminuje nasi zem, dostava se do jidla. V krevnich vzorcich nasich deti uz byl zjisten vyskyt dihydrogenoxidu. Rakusane by se meli starat, aby se v jejich elektrarnach nepouzival dihydrogenoxid, ktery je velmi nebezpecny, a nemeli by se srat do Temelina.
0/0
11.12.2002 20:06

Eddie

Re: Bojí se toho, čemu nerozumí
Takova diskuze s turisty z Rakouska na tema jaderna energie je fajn. Hromada argumentu proti. Oni preci svou elektrarnu prestali stavet (referendum, tesne nadpolovicni vysledek - prvni trhlinka). Pak je vhodne polozit nevinnou otazku: "A co tedy Dukovany?" Chudacci mali, naprosto netusili, ze maji jeste bliz za humny docela dlouhou fungujici atomovou elektrarnu. Pak pridejte par poznamek typu: "Jooo, panecku, Temelin, ten je bezpecny, ale v tech Dukovanech bude treba neco opravit, preci jen starnou. To vite, stara konstrukce..." Tam se lame chleba na vztekle mlcici cast a na ty, kteri se atomovych elektraren skutecne boji ...
0/0
11.12.2002 20:43

CzERT

JÁ BYCH NAVRHOVAL....
UDĚLAT BLOKÁDU VŠECH RAKOUSKÝCH PŘECHODŮ KVŮLI BEZPEČNOSTI RAKOUSKÝCH TUNELŮ - jak je mi známo, za posledních několik let v nich přišlo o životy stovky lidí - Kaprun,...
0/0
11.12.2002 15:40

snafu

Re: JÁ BYCH NAVRHOVAL....
Tohle tvrdím už dlouho! Jak mohou mít Rakušáci tunely, který zabíjej? S tím by měla EU něco udělat! Navrhuji úplnou blokádu nákupu Sachr dortů! A pak taky to jejich kolo v Praateru! Již 8 ze 6 expertů na věci osotočné potvrdilo, že se tato, již dosti stará konstrukce, může utrhout ze své, již dosti staré osy! A za příznivého větru a lehké chumelenice se může dokutálet až ke Znojmu, kde pak zničí Moravské vinice! Blokujme Rakušáky, dokud je čas!!!
0/0
11.12.2002 23:17

Karel

nebavit se s nima
Jak už nám mnohokrát rakušané dokázali, i kdybychom splnili všechny jejich požadavky (rádobypožadavky) o bezpečnosti Temelína, tak by přišli s nějakými dalšími. Nebralo by to konce. Jejich cílem je totiž odstavení. Pokud by dosáhli i toho, tak by zas nebyli spokojení - chtěli by "zbezpečnit", popř. odstavit nějaký další vhodný objekt. Navíc by jim narostly ramena a přicházeli by s něcím novým každý týden. Nejedná se jen o Temelín, ale např. notoricky známe Benešovy dekrety, atd. Dokazovat jim bezpečnost Temelína naprosto nemá smysl, protože o to jim vůbec nejde. Za vším bych u nich hledal energetickou lobby ...
0/0
11.12.2002 15:37

Arthur

Re: nebavit se s nima
Samozrejme ze jim o to nejde. Podle mne jim jde o to, dokazat si, ze jsou vic nez Cesi (protoze EU, protoze mluvej nemecky, protoze jsou predurceni v tomto prostoru vladnout, protoze... )
0/0
11.12.2002 15:52

Dony

Re: Re: nebavit se s nima
Myslim, ze takhle globalizovat neni nejlepsi. Problemem Temelina se tady v Rakousku bavi opravdu jenom v Hornich Rakousich. Uz ve Vidni je to vsem ukradeny, jak nepokoje v Jizni Africe. V Hornim Rakousku si par idiotu ohriva polivcicku, protoze se jedna o vdecny tema a staci o tom jenom zvanit, prip zorganizovat blokadu hranicniho prechodu. Porad mi neni jasny, proc jim vadi jenom Temelin? O Dukovanech snad ani nevi.... A jestli chtej Rakusani neco dokazovat? Myslim ze tu nikdo nema potrebu nic dokazovat. Vsichni, tak jako u nas maji svych starosti nad hlavu.... Druha vec je ekonomicka stranka. Pokud plati to, ze ten atomovej moloch se neoplaci a jen tak se to nezmeni, tak bych ho zavrel hned. O otazce radioaktivniho odpadu se nema smysl ani rozepisovat.
0/0
11.12.2002 16:44

Arthur

Re: Re: Re: nebavit se s nima
Bohuzel, neni lepsi varianta se srovnatelnym pomerem cena-vykon-riziko, nez jaderna elektrarna. A to i pres otazku radioaktivniho odpadu. A souhlasim - je to nejspis "lokalni politikum", ktere ma (treba) slouzit nekomu k vetsimu uspechu ve volbach
0/0
11.12.2002 16:50

Graetar

To bude hlína
Tak kdo bude blokovat přechody? Naši zemědělci, nebo rakouští aktivisti? Nebo všichni najednou?
0/0
11.12.2002 15:28

Beddy

...
Celej temelin je jen politicka vec a ty lidi co demonstrujou vo tom hov*** vedej. Ja bych jim rakushakum postavil u hranic misto atomovej bezbecnou tepelnou elektrarnu a este by prisli s prosikem at rozjedem temelin. Dyt to je uplne jedno. I kdyby se postavila atomarna kdekoli tak kdyz to bouchne schyta to cela Evropa. Ale pravdepodobnost jaderny havarie je podle me menshi problem nez jistojisty zamoreni sajrajtem z tepelnejch elektraren. Ale ten se do Rakouska nedostane takze jim nevadi.
Myslim ze Greenpeace by se meli zamerit na opravdovy problemy a ne na zbytecny tahanice okolo Temelina.
0/0
11.12.2002 14:49

Arthur

Re: ...
Greenpeace se musi zamerit v prvni rade na to, na cem se zviditelni... A Temelin je preci vyborna prilezitost.
0/0
11.12.2002 15:22

kos

Re: Re: ...
greenpeace se musi samozrejme zviditelnit, kdyby o nich nikdo nevedel, tak jim nikdo neda penize. bohuzel se najde spousta lidi, zejmena mezi mladsi generaci, kteri jim na ty jejich akce "skoci" a mysli si, ze delaji prospesne veci....
0/0
11.12.2002 16:21

Zulu

Rakusaci byli jsou a budou sedlacky krupani
Vic nez rozumet kravskymu vemenu a radlici po nich nikdo nemuze chtit. Tak se nelze divit, ze jaderna elektrarna v nich vzbuzuje strach a nechaji se lehce zmanipulovat na dychanky u hranic.
0/0
11.12.2002 14:47

Arthur

Re: Rakusaci byli jsou a budou sedlacky krupani
Tohle neni dobry argument... Totez by se nechalo rict i o Cesich.
0/0
11.12.2002 14:50

Zulu

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 15:14

Arthur

Re: Re: Re: Rakusaci byli jsou a budou sedlacky krupani
Tak to ano... Ovsem pokud pujdeme dal do minulosti, zjistime, ze mame vsichni "sedlacky predky".
0/0
11.12.2002 15:19

Spravedlivý

Re: Re: Re: Rakusaci byli jsou a budou sedlacky krupani
No, to není úplně přesné, např. Dolní Rakousy měly o něco vyšší podíl průmyslu než Česko, jinak souhlas.
0/0
11.12.2002 15:41

Zulu

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Prispevek z 11.12. 15:14 byl cenzurou iHeute zrusen. Pokud si dobre pamatuji, nebylo v nem nic, co by se neobjevovalo v jinych prispevcich, ktere prochazeji. Povazuji to za jasny zasah nazorove cenzury. Ma snad redakce navod od svych nemeckych vlastniku co ma mazat?
0/0
11.12.2002 21:28

Arthur

Vy asi nechapete duvody tech demonstraci...
Je to prece DOBRY KSEFT pro Greenpeace a spol. - nadherna reklamni kampan. A navic Rakusane budou o Cesich smyslet vzdy stejne... BTW, Rakusane jsou mistri P.R., kdyz dokazali presvedcit svet, ze Mozart byl Rakusan a Hitler Nemec! ;)
0/0
11.12.2002 14:40

Tonda Neckar, Linz

Jeden tomu rozumi vic nez druhy
Par faktu pro dalsi diskuzi, vetsina lidi tomu rozumi jako koza petrzeli a) Rakousko nedovazi elektrinu - vetsinu sve elektriny si vyrobi na Dunaji ve vodnich elektrarnach, dale pak ve vetrnych b) Maji jeden reaktor, ale ten je uz nekolik let odstaven a neni ani dobudovan, nikdy nebyl spusteny c) Rakousko neni stat s Heiderem v cele, volby vyhral W. Schussel, Heidrova strana ma nyni v parlamentu jen velmi male zastoupeni. d) Rakouska atomava komise slozena z prednich rakouskych odborniku se v lete usnesla, ze TEMELIN bezpecny je.
0/0
11.12.2002 14:39

Arthur

Re: Jeden tomu rozumi vic nez druhy
Tak tomu opravdu nerozumim. Kdyz Temelin bezpecny JE, tak proti cemu tam ti lide protestuji???
0/0
11.12.2002 14:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.