Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA vycvičí 'nové' Iráčany v Maďarsku

Maďarsko se postavilo po bok USA do boje proti iráckému prezidentovi Saddámu Husajnovi. Budapešť schválila žádost Washingtonu, aby mohl využít základnu v Taszáru k výcviku tří tisíc Iráčanů. Američané je budou od ledna na jihozápadě Maďarska učit, jak mohou pomoci změnit režim ve své zemi. O výcvik Iráčanů mělo zájem i Bulharsko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan

Odbornice na mzn. právo
Jestlipak už mají odbornice na mzn.právo Karel de Mostovoj a tetka Albrightová přichystány další žaloby na válečné štváče do Haagu? Americkému právu se musí dát průchod a lavice obžalovaných nesmějí osiřet .
0/0
19.12.2002 13:51

Setam

Dál to nejde..
Přečetl jsem asi polovinu Prescenta a....dál to skutečně nejde. Argumentace je jako vystřižená z proamerických medií a naprosto opomíjí realitu, především historickou. Prescent píše dlouze a rozvláčně - mohl by si meditovat s naším největším humanistou (VH), který by také bombardoval každého kdo se nelíbí NATu (pardón USA).
Souhlasím!!!  s JOHO a KAKAJDA!!!!
0/0
18.12.2002 19:04

Setam

Dál to nejde..
0/0
18.12.2002 18:58

Joho

NIC PREKVAPIVEHO!
Madari lezou do prde.. Rakousku, polezou i USA. Nemame si s nima co vycitat! Krev za ropu funguje
Ti, kteří se pokouší malovat falešný obraz George W. Bushe v masmédiích...mohou skutečně být TAKOVÍ ignoranti, TAK naivní nebo mít TAK vymyté mozky? ...nebo to snad mají za úkol? Pokud ano, pak od KOHO? Pokud jsou pouze k něčemu využíváni, tak KÝM? Je o čem přemýšlet....
An informed citizen is freedom's best friend and a controlled  citizen is our worse enemy!
A co byste psali Vy, kdybyste si chodili pro články přímo na americkou ambasádu a pak to měl zveřejnit plátek patřící Bavorákům /říká Vám něco pojem Ilumináti a kde tato sekta připravující NWO vznikla/?
0/0
18.12.2002 15:55

CIA files

Re: NIC PREKVAPIVEHO!
http://www.9-11.co.uk/
0/0
18.12.2002 15:57

kakajda

Re: Re: NIC PREKVAPIVEHO!
Vycvicili Al Kajdu, vycvici si dalsi teroristy aby je pak mohli obvinit, az se zmeni opet rezim v dane zemi! Tak uz Vam vsem doslo, kdo opravdu stoji za svetovym terorismem
0/0
18.12.2002 16:03

pametnik

Re: Re: Re: NIC PREKVAPIVEHO!
Hlavne, ze kdysi vsichni na zapade Husaka obvinovali z toho, ze cvici "teroristy". Toto je preci neco uplne jineho
0/0
18.12.2002 16:07

briza

Re: Re: Re: NIC PREKVAPIVEHO!
No vzdyt je to skvely business a takovi pitomci jako Saddam jsou primo pozehnanim z nebe. Vyzbroj rezim - svrhni rezim a znic jeho zbrane - dopln spotrebovanou vyzbroj u sebe - nastol novy rezim - vyzbroj rezim ...
0/0
18.12.2002 16:37

Muki

poznamka teroristy
Je to jen zapadni propaganda! Vsichni vime, ze Sadama volilo 100 procent Iracanu. Kde by  tedy vzali tech 5000 iracanu do tabora v Madarsku? Leda, ze by tam Sadam poslal svoje lidi.
0/0
11.12.2002 19:50

Keruak

Re: poznamka teroristy
Ovada, hosicku, se najdou vsude. Podivej se, napriklad, jak z totalne komunistickeho Ceskoslovenska za par let se vykloubal totalne demokraticky clen NATO.
0/0
12.12.2002 0:36

multivitamin

Re: poznamka teroristy
Tisice Emigrantu behem let opustilo Irak a jsou rozeseti po ruznych koutech sveta. Jenom neni jasne, kolik je mezi nimi "moles", spacu, kteri jsou v podstate Saddamovi agenti cekajici na aktivizaci v prihodnou chvili.
0/0
12.12.2002 4:29

Destructor

Kde jsem to už slyšel ...
aha ... v Afganistánu .... a jak to tam pak dopadlo ..... kdepak, američani jsou nepoučitelní, a nebo právě pro to ...
0/0
11.12.2002 11:41

Prescent

Nemyslim si
ze je spatne vycvicit lidi proti Iraqu.Neni dobre prirovnani k tomu jak se cvicili palestinsti teroristi pro Arafata a jini v byvalem ost bloku.Nesmime zapominat,ze rezim ktery je cvicil byl vsechno jen ne demokraticky a sledoval pouze tzv.narodne osvobozenecky boj v zemich kde vlada byla v drtive vetsine demokraticky zvolena.Iraq neni demokratickou zemi at se tvarime jakokoliv a nebezpeci ktere v nem drima muze ohrozit cely svet.Problem je v nas kteri jsme to jeste nepochopili.Na vine je tomu celkove levicova orientace Evropy a silne protiamericke a zejmena,coz je nejhorsi,protizidovske nalady.Ale to je v Evrope tak trochu tradicni i kdyz bez nejakeho realneho zakladu.Klesajici vyznam zemi EU,problemy prosadit se na svetovem trhu,problemy se vyprofilovat  v politice vuci okolnimu svetu,neschopnost se okamzite rozhodovat,neschopnost resit problemy v Evrope-to je pricina standartniho antagonismu vuci USA.Ukazuje to jen malost Evropy a jejich obyvatel.Evropa se proste nechce smirit s faktem,ze neni globalnim politickym a hospodarskym hracem a proto broji proti soucasne jedine velmoci USA.Evropa take nechce nest zodpovednost za svoje jednani-Jugoslavie,Albanie,podpora Palestiene-de facto terorismu a tuto odpovednost upira USA.At si rika kdo chce co chce,jsou to prave USA kteri budou vest tento svet a budou diktovat svoji vuli,protoze jsou to prave ony kteri maji nejvic co ztratit v pripade svetoveho chaosu.
0/0
11.12.2002 9:06

foo

Re: Nemyslim si
kdyz o necem nemam ani paru, neblabolim nesmysly... hezka uvaha, ovsem za pouziti ponekud jednostranne zamerenych argumentu... nebo opravdu nevis, kdo cvicil a financoval contras v nikaragui a hondurasu, panamske kokainove mafiany, polofasisticke guerilly v jizni americe, afghanske mudzahidy, saddama husajna, pakistanske islamisty a pres ne taliban, plus mnohe dalsi? co se tyce "narodne-osvobozeneckeho boje proti demokraticky zvolenym vladam", mas zrejme na mysli vietnam, chile s pinochetem, paraguay, argentinsky peronovsky raj ci podobne zazraky americkeho exportu demokracie. Perlickou jsou i vety " Iraq neni demokratickou zemi at se tvarime jakokoliv a nebezpeci ktere v nem drima muze ohrozit cely svet.Problem je v nas kteri jsme to jeste nepochopili." Nevim sice, jak muze zkrachovala diktatura ohrozovat vazne cely svet, zato je mi to pomerne jasne u "Velkeho vzoru demokracie", ktery dava na zbrojeni miliardu dolaru denne, atomovych, bakteriologickych i konvencnich zbrani ma na vyhlazeni triceti zemekouli, snazi se o odposlechy telefonnich i datovych toku (echelon a spol), vytvari orwellovske ministerstvo vnitrni bezpecnosti, zavadi domovni prohlidky a odposlechy bez nutnosti schvaleni soudem, oznacuje hi-wi technologie za potencialni nastroj terorismu a mnohe dalsi majstrstyky, zavanejici hitlerem. Dale bych ti doporucil se zamyslet nad tim, kdo Irak celou dobu vyzbrojoval proti Iranu (jo, to byl Saddam hodnej spojenec proti Chomejnimu, Donald Rumsfeld by mohl vypravet, co vsechhno jim tam prodal). V tehle souvislosti je zajimave, ze Severni Korea vlastnictvi vyse zminovanych typu zbrani priznava, ale valka se nekona... Kim ma totiz antrax, jaderne zbrane, otravne plyny, ale chybi mu jedna podstatna vec -ropa.
0/0
11.12.2002 10:45

Prescent

Re: Re: Nemyslim si
No ona se kamarade situace trochu zmenila nemyslis?70 a 80 leta jsou pryc,je pryc bipolarni svet,studena valka,hrozba celosvetoveho komunismu,je konec exportu levicacke ideologie atd.atd.Jses zrejme inteligentni chlapik,proto jsem se nezminoval o vecech ktery kazdy vi.Zijes v systemu,ktery je nejlepsi,nebo nikdo nic lepsiho nevymyslel.Pokud by totiz nedochazelo k financovani techto hnuti,tak by na celem svete vlal ruda vlajka se srpem a kladivem.Vzdycky to melo nejakou pohnutku.Protoze je vzdy lepsi,nebo lepe bylo lepsi,mit v cele statu v bananove republice cloveka ktery zabranil komunistum uchopit moc.Zkrachovala diktatura ktera nema co ztratit je o to nebezpecnejsi,protoze se ridi principem po nas potopa.Co se tyce vyzbrojovani Iraku ve valce proti Iranu.Spojene staty tou dobou dodavali zbrane do Iranu ne do Iraku.Iraq nakupoval zbrane vyhradne z Francie a Ruska.Iraq dostaval zpravodajske informace.Bylo to z duvodu situace na blizkem vychode protoze pro USA bylo nejdulezitejsi,ze se nebojovalo v Izraeli a mimo tuto valku se nevedla zadna dalsi,krome Fatah bojuvek v Libanonu.A je lepsi mit jako hegemona v oblasti Izrael a Egypt nez nabozenske blazny z Iranu nebo despotickeho vraha z Iraqu,ne?Jo a pokud chces mit relativni blahobyt a svobodu vseho,ktere tak plnymi dousky uzivas,budes muset chte nechte povolit tak trochu omezovani sveho soukromi,protoze teroristicka hrozba je vsudypritomna a nemusi se zrovna polem pusobnosti omezovat na Izrael,USA atd,Jednou to bude i v Evrope a potom se budes udivene ptat proc proti tomu nikdo nic nepodnikl,ze ano!No ale to jsou takove blbe reci co vedes o zbrojeni USA.Chtel bych te videt jak se svoji pacifistickou naturou se samopalem v ruce budes hajit republiku,budes se snad spolehat na OSN nebo na Francii a Nemecko kteri jako leaderi Evropy nedosahli tadneho reseni v Jugoslavii a proc si myslis,ze by na s taky neobetovali.Ale toho se od USA bat nemusis,protoze je to zem ktera muze nejvice ztratit,a at se Ti to libi nebo ne jsou No 1 ve svete a oni budou diktovat a my poslouchat.Co se tyce Koreje tak toho bych se nebal,staci zastavit kohouty s jidlem a topivem a ona se polozi sama.Uz davno to meli udelat ale OSN je OSN.Bezzuba ale s otevrenou naruci .No a co se tyce ropy,na tu se da svest vsechno,ze?
0/0
11.12.2002 11:42

foo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.12.2002 12:47

Prescent

Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
No dovolim si oponovat.Byvaly plukovnik KGB ridi zemi tohoto typu tim zatim nejlepsim zpusobem ktery se mohl zrodit v takovem kolosu typu Ruska.Ale to vedi vsichni ekonomove,ze je tam ekonomicky rust se znamky konsolidace a je to perspektivni cesta.
Levicova diktatura-uvedu jenom radeni Rudych Khmeru-2 miliony mrtvych,Zimbabwe-dnesni ekcesy pana Mugabeho,levicove silenstvi v Rusku na zacatku minuleho stoleti,Stalin,Berija a ostatni.
Zkrachovala diktatura-nikdo nevi co se v Iraqu deje od roku 1992.To ze Hussein je patologicky vrah vsichni vi a jestli nekdo pouzil chemicke zbrane tak to byl prave on a nikdy ne USA.Ale vidim,ze patris k pilnym ctenarum Osudu a toho blazniveho francouzkeho spisovatele.To je bez komentare.To vubec nemluvim o nepokrytemu sponzoringu atentatniku na izraelskem uzemi.
Iran-muj otec pracoval v vice nez 30 let v petrochemickem prumyslu pro jednu nejmenovanou americkou ropnou spolecnost a byl na celem Blizkem vychode,cca 8let,myslim byl v Iranu za saha Rezi Pahlaviho.Iran byla zeme ve stavu a kondici jako zadna jina,Saudi jim nesahali ani po kotniky.Blahobyt pro cca 70 procent obyvatelstva.Po jeho svrzeni Ajatollahem Chomejnym-ktery byl nesmiritelny ke vsemu proamerickemu se ze zeme stal smetnik a zalar.Ted za Chamennejiho je to vyrazne lepsi.Za vsechno muze islamsky fundamentalismus v ryzi podobe.Ale o tom asi nic nevite.Od USA nedostali zadne zbrane to se z jistotou vi,prestoze Iran vyvinul velke usili o tajne nakupy nahradnich dilu pro letouny Grumman F 14A Tomcat a raket Phoenix.Nakonec adaptovali ruske strely rady AA a dily si vyrabeli svepomoci.
Co se tyce utahovani sroubu,hlavne ze to nevadilo za Rusaku kdyz byli v CR.To jsme jste jeste chodili manifestovat a se SSSR na vecne casy ale to si zrejme nepamatujes,ze?Jednou budes za tyto srouby rad a vubec to nebude problem.Uvidis.
To co pises dale jen hloupa levicova propaganda tipicka pro tyto stranky.To fakt nema cenu komentovat uz chybi jenom slovo imperialisti - proste jako na skoleni VUML.V Evrope valka byla a docela nedavno,v Jugoslavii,kde se pacifisti jako Ty vyznamenali.Nechali vojaky OSN prihlizet k masovym vrazdam obyvatelstva jakekoliv mistni narodnosti a to nikdo nepopre.Fotky masovych hrobu albancu,srbu nebo chorvatu,snimky lidi pribitych na vrata,zansilnene 12 ti lete holky,ponizovani,deportace-to je ten Tvuj pacifismus a kdyby nezakrocili USA tak to tam pokracovalo dokud by albanci nezmizeli z povrchu zemskeho.To je ta Tvoje kolektivni bezpecnost?Nikdo nema snahu neco diktovat suverejnim statum kteri nepredstavuji nebezpeci pro okolni svet,coz se o Iraku v roce 1990 nedalo rict,byli to sprosti agresori bez zjevne priciny.Ale to jsi asi byl jeste ve veku kdy jsi to nedokazal pochopit a vstrebat.
Ropa-to je tipicke pro levicackou retoriku-lobby ropna a zbrojni.To ponecham bez komentare.No a i kdyby rekl evropanum co rekl,mel by na to pravo,protoze tam budou krvacet predevsim americti vojaci.Jenom pripomenu,ze ucet za valku v Kuweitu zaplatili Saudska Arabie,Japonsko a okolni emiraty,protoze ty byly na seznamu dalsi iracke expanze po Kuweitu.No a o te stavbe rafinerie Enronu jsme jeste neslysel,bohuzel nemam moznost si ji overit.
No a jeste bych chtel rict,ze prave kvuli teto nalade jsem se nevratil po revoluci z ciziny.Takovi jako Ty kteri zpochybnuji vsechno a vzdy,sice do koloritu patri,ale nastesti nikdy nic neovlivni,protoze vzdy prevazi rozum nad dusledky nepromyslenych rozhodnuti a nakonec vsichni budou tomu spravnemu vysledku tleskat.Az bude o nebezpeci min.
0/0
11.12.2002 14:44

foo

Re: Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
ponecham li stranou napriklad to, ze v prvni reakci jsi tvrdil, ze usa vyzbrojovaly iran a v reakci druhe tvrdis presny opak, stejne se dostavam do dilematu, jak reagovat.  ono se spatne polemizuje s nekym, kdo na jednu stranu mele o boji za zachovani demokracie, a na strane druhe je pro omezovani obcanskych svobod a vysoky dustojnik kgb mu pripadne jako nejvhodnejsi prezident. pak je tu tva neuveritelna argumentace o iranskem blahobytu a jeste neuveritelnejsi o saudske arabii. za prve by me moc zajimalo, co znamena tech 70%, k tomu druhemu snad jen to, ze saudska Arabie je jedna z nejodpornejsich diktatur, ovsem ke svemu stesti stoji na spravne strane barikady, takze je hodna, i kdyz se tam soudi jak ve stredoveku... to je zaroven i odpovedi na tve plamenne reci o hodnych americanech zachranujicich blbou evropu.. je to ciste o zajmech, co je nekde tim nejhorsim zlocinem, je jinde tolerovano, ba i podporovano (btw, ti tebou tak litovani albanci nemaj taky uplne cisty svedomi, a napriklad postoj cia k nim prosel veletocem, kdy se pres noc z teroristicke skupiny stala osvobozenecka armada). nic noveho pod sluncem. k iraku a absenci kontroly od roku 92 - inspektori tam byli do roku 97.
predposledni odstavec uz je naprosty argumentacni vysmech - pocinaje irackym utokem na Japonsko a Saudskou Arabii, pres genialni zduvodneni americkeho naroku na arabskou ropu - vykoupeni krvi dobrych americkych hochu, az po obvineni z levicactvi, ktere vzdy driv anebo pozdeji pride od kazdeho cloveka, ktery se vymezil vuci existujicim i domnelym komunistum tvrde pravicackym postojem, zalozenem bohuzel povetsinou spis  na duvere v hesla nez na kritickem mysleni. neschopnost pochopit, ze krome pravicaka a komunisty existuje jeste mnoho dalsich "stavu mysli" je pak jen logickym dusledkem.
a odstavec posledni, ten uz je skutecne nekomentovatelny....
0/0
11.12.2002 16:17

Prescent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
O vyzbrojovani Iranu,jsem mel na mysli dodavky zbrani do SAHOVA Iranu.Ten byl dobre predzasoben.Pokud jsem se v tomto nejak upsal-nebo myslel jinak-tak se omlouvam.Musim ale rici,ze jsem o utoku Iraku na Japonsko nemluvil,psal jsem jen kdo to zaplatil-ono totiz Japonsko je hodne zavisle na rope ze Zalivu.No nevadi nebudu tady rozpoutavat spiralu dohadu,kazdy ma proste svoje pravdy ale obavam se,ze pokud bys pres svuj levicovy opar a filtr chopil nejake knihy o svetovych dejinach v teto oblasti urcite by seTi otevreli jine obzory a pohled pres kuklu neni uplne ten pravy.Take se obavam,ze se spise nez Tvuj svet naplni ten muj,co myslis?Ale levicactvi se v Evrope a u nactiletych nosi,tak urcite az Ti bude o 20 let vic,tak mi das za pravdu.Je trosicku smutne,ze mas plnou hubu lidskych prav ale albanci jsou asi nelide,ze?Nevim take jeste Tvuj vek,takze mluvit o aroganci v pripade zivota lidi za saha se mi zda trosicku nemistne.Ono totiz nestaci jen umet anglicky a stahovat z webu poznamky typu Hermes atd,ale ono je potreba take tato mista navstivit abys byl trochu v obraze.Bohuzel,ja jsem zazil Iran v plnem rozkvetu,poznal jsem Bejrut jako Zenevu Vychodu a oboje uz neni pravda,takze tuto zkusenost asi nepojmes,ale me je to celkem jedno.Je to ale o vlastnostech webu,muze tam psat kazdy kdo ma diru do zadku a muze ze sebe vyklopit jakekoliv nesmysly.A nestuduj jen ze zprav AI maji trochu zkreslene mantinely.
0/0
11.12.2002 17:02

briza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
Ale, ne neupsal. Ono tech zbrani Chomejnimu nebylo tolik, ale na to aby se tim dali ilegalne financovat contras v Nicaragui to stacilo (afera Irangate). A smest ze stolu argument o rope jako hlavnim motivacnim prvku tazeni proti Iraku s tim, ze jde o levicackou propagandu. K tomu zase nemam co dodat ja. Na to se staci podivat kdo v Iraku tezi ropu ted, kdo tam naopak vubec netezi a kdo je nejvetsim zastancem valky.
0/0
18.12.2002 16:28

VMM

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
a reditel CIA a nasledne jeho syn vam prijdou jako vhodni presidenti?
0/0
12.12.2002 7:29

Prescent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
Ja predsudky netrpim.Plukovnik KGB Putin je na ruske pomery velmi vhodnym prezidentem.Kazdy jiny by mel problemy,nebot Rusko neni uplne konsolidovany stat ale je tam vysoka zlocinost,sede struktury atd a s tim si poradi jedine on,protoze na nestandartni stat jsou vhodne nestandartni praktiky.Vemte si treba Singapur-to je to same ne sice jako Rusko,ale stejne nestandartni.Jak se dostal do vlady je druha vec,o zakulisi nikdo z nas nic nevi a nikdy vedet nebude-rusove jsou velci tajnustkari.Potom uvedu jeste priklad Joschky Fischera kdysi se pral s policajtama na demonstracich kde bojoval proti NATu,proti mezinarodnim korporacim a ted je ministr.Velmi vhodny pripad je i pan kancler Schroeder ktery jiz jako poslanec utocil na sidlo tehdejsiho kanclere Kohla a ted je tam kde je a jeste k tomu druhe obdobi.Jo a jestli je spravne aby byvaly sef CIA a potom jeho syn byli prezidenti USA tak rikam proc ne.Je to demokraticka volba a pokud mu daji lide hlas tak at vladne treba i kun-koneckoncu Neronuv, tusim,kun byl senatorem.
0/0
12.12.2002 9:01

foo

Re: Re: Re: Nemyslim si
jinak abych predesel narceni z podpory Saddama - uz pred lety jsem delal na kampanich AI, vztahujicich se k Iraku a vim, ze ten pan je opravdu pekna svine... coz ale neni argument proto, aby byl nahrazen rezimem stejnym, pouze proamerickym....
0/0
11.12.2002 12:51

Prescent

Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
No a co se tyce Tve spoluprace pro Amnesty International,k tomu bych chtel jenom podotknout zpravu o utisku Romu na Vasem uzemi a pokud je mi dobre znamo,tak to az tak uplne neni pravda.Proc nebyla kampan AI za Talibanu v Afghanistanu,proc neresi veci v Africe,genocidu Tutsiu,chovani dle prava saria v muslimskych zemi.protoze to jsou jenom zbabeli levicovi tlachalove stejne jako OSN.A co vim tak jejich zpravy nejsou moc presne a nekde az hystericky pribarvene.Ono totiz kecat umi kazdy ale konat malo kdo.ze?
0/0
11.12.2002 14:49

foo

Re: Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
kampan, upozornujici na porusovani lidskych prav Talibanskym rezimem vedla Amnesty uz od roku 96 (to spojene staty taliban vesele financovaly a jednaly s nim o ropovodu ze stredni asie). Ostatni zminene - saria i Rwanda - byly predmetem kampani AI taktez... staci se podivat na AI web, jestli teda nemas na kompu filtr na stranky levicackejch tlachalu....
0/0
11.12.2002 16:21

Prescent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
Kampane ktere problemy neresi jsou k nicemu.Je to jen prostor pro tlachaly kteri dostanou k dispozici cisty list papiru a musi ho necim svetobornym popsat.A vis kde konci zpravy od AI.V kosi nebo nekde v sanonu vzadu na ktery pada prach.Nikdo je necte,protoze jsou to jenom reci nad kteryma se nikdo nepozastavi.Nejsou totiz vymyhatelne a na zaklade nich se nic nezmenilo.Ale to Ty jiste vis.
0/0
11.12.2002 17:05

raptor

Re: Re: Re: Nemyslim si
Nemyslim si ze nekdo chce zastavovat dodavky jidla a topiva do Severni Koreje. Jestli k tomu chces nabadat ty a nebo tvoje No 1 ve svete tak nas od tebe a No 1 buh chran.
Doufan ze staty jako Jizni Korea, Japonsko nebo Cina takovou hloupost nedopusti. Ty zavreny kohoutky totiz dolehnou nejvice na nejchudsi, naprosto obycejny lidi, ktery si uz tak sami tezko mohou pomoci. A bude tam dost mrtvych. Stejne tak jako pro bombardovani Iraku.
A vladcum se zase tolik nestane. To v mensi mire zname i tady z predlistopadove doby.
Jestli No 1 uvazuje o politice tak, jak to tady predkladas ty, tak to ma svet fakt do budoucna smulu.
Marek
0/0
16.12.2002 10:47

Destructor

Re: Re: Nemyslim si
Naprosto souhlasím ...
0/0
11.12.2002 11:45

Muki

Re: Nemyslim si
Prescent-e. Je dobre se snazit diskutovat, ale s kym? To pochodovani v kruhu, do ktereho Vas zatahnou, misto diskuse, ti , kteri verni jakymsi idealum nechteji videt realitu, Vas nakonec musi unavit
0/0
11.12.2002 16:43

Prescent

Re: Re: Nemyslim si
Muki,ale nikdo jim nebere zadne idealy,take jsem takove mel a take bych se dokazal vzpetnym pohledem oznacit za levicaka ale jak jsem starl-to je ale hnusne slovo-mnoho veci jsem pochopil a chte nechte jsem se nakonec priklonil na stranu na kterou se ted tak trochu biju.Ale realita je realita-pochopil jsem zahy.Pisu sem jenom proto aby Ti nactileti ,hrozne duleziti,studentici filozofickych fakult zivota pochopili,ze ten svet neni takovy jaky ho maji pred sebou a ze jen ciny dokazou vsechno zmenit,ne slovy.Diky za utechu.
0/0
11.12.2002 17:11

Muki

Re: Re: Re: Nemyslim si
Jiz jsem zapomel kdo to rekl: Kdo nebyl ve dvaceti levicak, nebyl nikdy mlady, kdo je levicak po petatriceti, nikdy nedospel.
0/0
11.12.2002 19:43

Bismarck

Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
Je krasne sledovat, jak dobre nazory a myslenky mladi jsou pokriveny realitou (starim). At zije spotrebni drancovani sveta, krasne mezilidske vztahy merene jen poctem USD or EUR a ovladani sveta zbrojni prumyslovou smetankou. Kazdemu je jasne ze jine nazory ma studentik bez zavazku a otec od rodiny (ale proc ????)
0/0
13.12.2002 8:40

Prescent

Re: Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
Ja si samozrejme nemyslim ze by byly idealy mladi krivene starim.Starsim lidem je ale vlastni realita,mladym idealy.Je velmi sympaticke kdyz mladi lide prorazi treba v bussinesu to je realne-neotrele napady,nezatizeni atd.Videl jste ale ve vyspele spolecnosti politika do 30 let ktery je uspesny?Prosim,ale CR neni vzorek uplne demokracie,to je potreba si uvedomit a lide typu Gross nejsou az tak uplnym vzorkem.Vzorkem je USA,Nemecko,Svycarsko,Holandsko,GB.Ja osobne jsem pomerne dobre zajisteny clovek a zbohatl ,to je prilis silne slovo,jsem usilovnou praci a nikdo mi nic zadarmo nedal,jsem uz asi v kategorii starsich a ja tedy osobne nikdy nemeril pratelstvi penezi,pokud si to myslite o vsech vychazite zrejme ze skusenosti z CR,tam se takovy postoj zrejme nosi.A na posledni otazku je odpoved lehka,studentik nema o zivotni a politicke realite sveta ani potuchy.
0/0
13.12.2002 9:42

briza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemyslim si
Zato stary mazak potuchy ma (pokud mu skleroza nebrani) ale taky, na rozdil od studentika, uz ma co ztratit a navic vi ze, na rozdil od studentika, bude pripadnou ztratu tezko nahrazovat takze obcas potlaci svedomi "rozumem" a drzi hubu a krok.
0/0
18.12.2002 16:52

Cumi

Re: Nemyslim si
Tak některé vaše postoje jsou fakt drsné. Např. bych jen rád věděl kdy že to USA vlastně již konečně vyhrají tu válku v tom Afghanistánu ? Než se vydají na ten Irák. Nebo to dopadne i v Iráku naprosto stejně jako v Afghanistánu? tj. nijak?? Tedy.. USA budou mít svou ropu a EU zaplaví nový příval uprchlíků a drog :-)
0/0
18.12.2002 17:00

K.N.

Re: Nemyslim si
to se teda mame na co tesit..
0/0
19.12.2002 13:12

Muki

poznamka teroristy
Když označení kurzů dešifrujeme a uvědomíme si situaci v těchto zemích, zjistíme, že většina posluchačů se připravovala buď k podvratné a partyzánské činnosti proti nekomunistickým vládám anebo naopak k potlačování opozice ve státech, kde už prosovětský režim zvítězil. O výběru zemí rozhodovali pracovníci mezinárodního oddělení ÚV KSČ. „Zcela mimořádného charakteru byly kurzy pořádané pro Iráčany, které jsme organizovali se souhlasem ÚV KSČ,“ poznamenal jeden z krajských náčelníků StB.
Jen jsem okopiroval, trochu s historie
0/0
10.12.2002 18:41

JiK

parada
Amici budou na uzemi ciziho statu cvicit lidi kteri maji svrhnout rezim dalsiho ciziho statu, nejak tomu nerozumim ale neni to nahodou podpora teroristu? V cem se lisi "hodni" a "zli" kdyz pouzivaji stejne metody...
 A nemelo by ted NATO zacit bombardovat Washington D.C.?? 
0/0
10.12.2002 18:04

hovnival

Re: parada
Sam rikas, ze tomu nerozumis. A mas pravdu.
0/0
10.12.2002 18:33

Himmler

Re: Re: parada
Hovnival ibn Vlasov?
0/0
10.12.2002 22:59

hovnival

Re: Re: Re: parada
To radeji ne, Vlasova na konci valky popravili.....
0/0
11.12.2002 20:29

prohovnyvall

Re: Re: Re: Re: parada
...to sou te paradokse---a mjel pleššku...
0/0
11.12.2002 20:36

hermik

Re: Re: Re: Re: parada
S Vlasovem udelali Nemci ohromnou chybu, kdyby v roce 42 nechali Vlasova vytvorit armadu, tak by se Sovetsky svaz polozil. Po cistkach ve tricatych letech by mnoho Rusu volali radeji Vlasova a Nemce nez Stalina. Ty dve divize, ktere nasadili na konci valky uz v nicem nepomohli.
0/0
18.12.2002 17:54

Muki

Re: Re: Re: Re: Re: parada
Kdyz se tak uvazuje kdyby, ta muzete ric, ze chybu udelal Vlasov, kdyz se 17 tanky a ne tak mnoha vojaky zachranil Moskvu. Jinak by pravdepodobne SSSR padlo. Mimochodem to byla takova udalost, ze se ji ani komuniste neodvazili vymazat z dejin, jen vlasovce prekrtili na panfilovce. To, ze Vlasov pak zkusil udelat to same co Lenin, ze se za valky spolcil s nemci, aby zmenil system ve sve zemi, je dodneska sporne, jemu to nevyslo a Leninovi ano, takze jeden je zradce a druhy hrdina.
0/0
19.12.2002 0:43

radegast

Re: parada
Vyjasni si pojmy, JiKu, snaha svrhnout režim ještě není terorismus. Terorismus je boj zaměřený proti civilnímu obyavatelstvu. Jinak USA a Maďarsko jsou vojenští spojenci, vojenské cvičení na území smluvního spojence je poměrně běžná věc. 
0/0
11.12.2002 11:45

Keruak

Re: Re: parada
Slibujes mi, ze nebudu potrestan, kdyz se pokusim svrhnout rezim Havla a Spidly a nasadit v Cechach monarchii?
0/0
11.12.2002 13:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.