Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Útok Al-Kajdy? Není důkaz

Policie zatím nevidí důvod, aby po informacích o hrozbě atentátů na izraelské turisty zpřísňovala bezpečnostní opatření. Ačkoli teroristický útok v Praze vyloučit nikdo nemůže, česká místa berou zprávy médií s velkou rezervou. Zpráva ale zneklidnila podnikatele v cestovním ruchu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Júlinek šíšal

....pro-sim
jakí jesť téť skóre? jesť Látínek ná-šífu? nyc Látínek ná-šífu? s te-rorýsami fe-tém? nyc-fetém?
0/0
10.12.2002 22:34

Jirka

ruch
kamaradka z japonska mi prave napsala email, ze neprijede do prahy, protoze slysela neco o utoku, bezim na idnes, ctu ty nesmysly... analytici se nemyli
0/0
10.12.2002 18:51

Jiří Mašek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.12.2002 15:25

Júlin šíšal

Re: .... uš sem psál,
chlétam, chlétam, nyc-na-lésam ..... kam steji skofál?
0/0
10.12.2002 20:32

WARRIOR

........................
Včera mě někdo ukradl z auta anténu a já vím,že to byla Al-Kajida.Chcete důkaz?Neukážu,ale JSOU!!!!!!!A jsou přesvědčivý,i můj kámoš to říkal!!Někdo pochybujete?Tak to podporujete terorismus!!!!!!!!!(Připomíná vám to něco nebo někoho?)
0/0
10.12.2002 9:23

Júlinek šíšal

Re: ........................áno, já otom teš fím!
...púdem pompa-rtofáť kósi, ti sou teš ná-sichr kejtisti, ju?
0/0
10.12.2002 11:14

radegast

Re: ........................
Ne
0/0
10.12.2002 11:26

Pavel,KS...Bleda tvar

Re: ........................
jo - tebe. Kup si novou, oni ti ji zase ukradou mistni hrdinni spoluobcane.
0/0
10.12.2002 13:40

OLALA

Osáma je velkej fešák!
Na té fotografii mu to ale vážně moc sekne!Zřejmě před tím vykouřil docela slušnej matroš!
0/0
10.12.2002 9:01

jurasek

zpet do afganistanu, americani tam poradali maratonsky beh
http:tinyurl.com3e02 With high mobility multi-purpose wheeled vehicles on either side of the road and a blackhawk hovering, the runners set off for 26.2 miles of dust and dirt. 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 toto je clanek us central command o tom, jak se bezel nedavno maraton u zakladny(letiste)bagram za ucasti vojaku z US, UK, nemecka, koreje, polska a dokonce i slovenska (bratia slovaci, ale co to!), kdo vyhral neni tak dulezite, zavod byl provazen tezkoozbrojenci, jak uvadi anglicky text, ktery je nad ceskym (blackhawks hovering!!!!, aby je nahodou mistni afgan nepraskl kalachem.)....zprava uvadi, ze local nationals (LOL! tak se rika afgancum v americkem armadnim tisku) watched the race as sgt. kotsko carried 2 flags through dust kicked up by passing vehicles(samozrejme obrnene) and incoming aircrafts, past damaged buildings......zkratka na posrani....za shlednuti stoji zejmena obrazek c. 2 (obezni americky lehkoodenec v klusu), obrazek  c.3, kde jsou zobrazeni dva zdechajici americani na 5. km maratonu. http://www.observer.co.ukPrint0,3858,4173809,00.html v tomto clanku je tez o maratoncich, a sice japonskych mnisich, kteri jsou povazovani za nejlepsi atlety sveta vubec, budhisticti mnisi kaihigyo......behem 7 let tito mnisi musi splnit urcite spiritualni a fyzicke ukoly, zacina se prvnimi 300 dny se zakladnim treninkem, behem ktereho mnisi bezi 40km denni 100 dni bez prestavky, ve 4. a 5. roce behaji 40km denne 200 dni v tahu bez prestavky, posledni dny teto 1000denni rehole je jeste obtiznejsi, 6. rokem behaji 60km denne po dobu 100 dni a v poslednim roce behaji 84 km denne po dobu sto dni, tedy 2 maratony za den....... tomu se rika aspon borci! ne ty vyzrane sracky na zakladne bagram.....proc nas nemohou ochranovat japonsti mnisi, doprcic?????????? a proc idnes nezverejnuje tyto zajimavosti namisto tech jejich unavnych prdu o zbouranych drevenicich nekde?????  
0/0
10.12.2002 8:40

jurasek

Re: zpet do afganistanu, americani tam poradali maratonsky beh
http://www.centcom.mil/News/Stories/Operation%20Enduring%20Freedom/12_02/12_02_07.htm znovu vkladam links :minefield marathon japonsti mnisi jsou tady: http://www.observer.co.uk/Print/0,3858,4173809,00.html doufam, ze se to tentokrat otevre    
0/0
10.12.2002 8:49

Kato

Kdepak ty konicku hnizdo mas?
Ja tu netrpelive cekam, az mne poucis, jak se ti podarilo zrusit Izraelcum radne clenstvi v OSN a ty se zatim nekde honis s japonskymi mnichy po maratonech. Tak se snad uz konecne dockam. Na tvych oblibenych strankach OSN, ze kterych tak rad citujes Kofiho proslovy, je Izrael uveden jako radny clen od roku 1949. Co jsi minil tim statuem (pod)radneho pozorovatle? Mel by jsi si udelat poradek bud v hlave nebo v te instituci, kterou povazujes za "hlas nas vsech 2 500 000 lidi" nebo jak to tenkrat bylo. Fakt jsi mne s tim pobavil, nehces to cislo zopakovat?
0/0
10.12.2002 10:23

jurasek

Re: Kdepak ty konicku hnizdo mas?
poslouchej, pionyre, (ja vim, ze si ti styska po pionyrskem tabore, nemate nejake zimni? verim i tomu, ze tvym rodicum se styska po tech blazenych dobach tveho pobytu mimo domov, pekne zasiteho v tematicky zamerenem pionyrskem tabore).....pokud uz vis, jak najit stranky osn, podivej se na status izraele v ramci osn a dovis se veci, o kterych asi nevis (coz se da omluvit mozna tvym vekem, nedostatkem znalosti jineho jazyka, vyhledavanim na www.)....pokud to opravdu nebudes moci rozlousknout ani za rodicovske pomoci, budu premyslet o tom, jak ti pomoci (nejspise nejakym link, ale zatim se snaz sam a nedelej ze sebe vola, rodice jiste pocitaji s tim, ze mas pred sebou slusnou budoucnost, tak se vzdelavej a nedelej jim ostudu)
0/0
10.12.2002 19:33

Kato

To je presne to co potrebuji, mily konicku, tvoji pomoc
Muzes mi milostive napsat presnou adresu na oficialni www stranku OSN kde se doctu o zvlastnim "neclenstvi" Izraele? Vdecne si na vzpomenu az budu na Stedry vecer davat po vysluzce domacimu ptactvu a dobytku.
0/0
10.12.2002 20:00

Kato

Rana z milosti
Uz te nebudu trapit, jeste by se do mne pustili ochranci zvirat nebo zastanci slabomyslnych. Takze vec se ma nasledovne: Izrael je plnopravnym clenem OSN, statut "Observer" (bez prava hlasovat, volit ci byt volen)tam ma zastupce Palestincu, kteri nejsou statnimi obcany Izraele. Uznavam, ze to ode mne neni hezke takhle kopat do staryho utahanyho valacha, ale neda mi to a jeste jednou si rypnu: jses si jisty, ze chapes rozdil mezi Izraelem a Palestinci? To jak jsi tu poucoval ostatni a tvaril se jako znalec OSN bylo opravdu dojemne. Je to prijemne, potkat nekoho tak secteleho a vzdy ochotneho ukazat zbloudilym spravnou cestu. P.S. A pak prej "Nech to konovi, ten ma vetsi hlavu....."
0/0
10.12.2002 20:35

Jiří Lukáč

Přestaňte už strašit a ohlupovat veřejnost.A tím odvádět od skutečných problémů v ČR!
Vždy když je v České republice skutečný problém k řešení nebo k vysvětlení, tak se pustí hrůzostrašná zpráva,která má odpoutat pozornost veřejnosti od tohoto skutečného problému.Myslím si a nejenom já, že novináři mají hodně prostoru k informování veřejnosti o tom jak bylo konkrétně pomáháno občanům postižených povodněmi a jak bylo konkrétně a adresně naloženo mnohamilionovými částkami korun, které jsme v rámci solidarity občané České republiky přispěli.Kolik z vybraných peněz stačili spotřebovat sami funkcionáři různých nadací pro sebe na odměnách a na nákup aut.Do dnes neprovedl nikdo veřejné vyúčtování peněžních sbírek při povodních na Moravě!Co takhle páni novináři téma rozkradený majetek státu za několik bilionů Kč při tzv.Klausově kuponové privatizaci to by bylo téma,které veřejnost neustále zajímá.To asi z Vaší strany ne?To by jste nemohli chodit na bohapusté žranice,pardon rauty některých tzv.demokratických stran že!
0/0
10.12.2002 8:08

Inkvizitor1

Re: Přestaňte už strašit a ohlupovat veřejnost.A tím odvádět od skutečných problémů v ČR!
Ale proto tohle samozřejmě dělají ! Vytvoří se zástupný problém - nejraději kolem "lidských práv" v Bělorusku, Lotyšsku nebo Antarktidě a najednou má národ jiné starosti než se starat o ukradené peníze......... A vždy se najde nějaké novinářské jelito, které takový článek rádo zveřejní - je to teď v módě.
0/0
10.12.2002 9:06

Nimo

pravda
Absolutni pravda neexistuje. Tento vyrok je absolutni pravdou...   A o tom to je.
0/0
10.12.2002 0:09

Jenda

Re: pravda
to je protimluv, ne ?
0/0
10.12.2002 0:29

hm

pravda je uprostřed.
A když chceme najít pravdu, realtivní, absolutní neexistuje, musíme udělat čáru a od ní začít měřit. Jenže kdo z vás zde chce najít pravdu ? Urážky, nadávky. Ne o tom pravda není. Obecně se uznává tlustá čára v evropě rozpadem Rakouska-Uherska - jako vznik novodobých dějin. Ale vždy záleží na dohodě, kompromisu. Celý den to tu čtu , je zde mnoho zajímavých informací, které si ještě prostuduji. Dík všem za podněty. mějte se fajn, jdu večeřet. kmet 68 let
0/0
9.12.2002 18:09

Charlie

Re: pravda je uprostřed.
Souhlasím, ale kde tu čáru udělat? Ono je daleko jednodušší hodnotit události středověku než události staré 60 let. Chápu, že ty jsou pro někoho stále osobně živé a chápu, že pro lidi, kteří prožili zvěrstava 2. světové války je obtížné hodnotit je s nadhledem. Nechci zveličovat ani zatracovat zásluhy SSSR ani zbytku spojenců. Možná, že Dukla i den "D" byly zbytečně zmařené životy, možná že ne. Jen malá poznámka na závěr pro všechny oddané zastánce USA. Proč se asi celý svět ("civilozovaná" Evropa + USA) díval na zvěrstva v Jugoslávii z před deseti let a nezasáhl? A proč stejné státy tak rychle zasáhly v Kuvajtu? Že by ropa měla větší cenu než lidské životy ????
0/0
9.12.2002 18:33

hm

Re: Re: pravda je uprostřed.
CHarlie, ano je to přesně tak jak jste uvedl. Je to složité. Nic nelze jen tak zatratit a nic zveličovat. Kdo to dělá není objektivní. Proto už ve starém římě byla vymyšlena debata , tedy styl vedení debaty ( teď omluvte moji pamět - Et COMAPOR, či tak nějak.) kdy jednotliví diskutující si vzájemně kladli jednoduché a všeobecně uznávané otázky, na něž byla odpověď vlastně jasná, a pak se snažli přirovnáním a srovnáním dostat z protivníka souhlasnou odpově%d na zásadní otázku. Vše bylo hodnoceno obecenstvem, které svým uznalým nebo neuznalým pokřikem se přiklánělo na tu či onu stranu. Udává se, že takové debaty trvaly i dva dny.
0/0
9.12.2002 18:58

Kato

Kde presne je to uprostred?
Nechci se tu poustet do filosofickych uvah o pravde a poznani. Problem je ale v tom poznat, kdo jsou ti hodni a kdo jsou ti zli. Zkus se nekdy zorientovat v rodinne hadce u sousedu a rozsoudit ji nebo zastavit hospodskou rvacku. Takze bych rad ripomenul, ze USA i Evropa nakonec v byvale Jugoslavii zasahli a dokonce dvakrat. A jsem presvedcen, ze v pripade Kosova slapli do psiho ..... Nekdy je fakt lepsi je nechat at si ti vyridi sami, vysledek je vicemene stejny. Nebo tu ma nekdo pocitm ze je situace v Kosovu lepsi nez pred zacatkem spojeneckeho bombardovani? Albanci jsou sice zpet, ale na druhe strane muselo udejit kolem 100 000 Srbu. Co se tyka urovne soucasne samospravy a bezecnosti civilitu, to bych radeji nechal bez komentare, alespon pro tuto chvili. A v odhadech kolik cela ta legrace stala a jeste bude stat se muzeme trumfovat jako pri mariasi. Vcetne toho soudu kde z nich ted Milosevic dela pitomce. A ani mu to neda moc prace.
0/0
9.12.2002 21:43

Kato

Jo a abych nezapomnel
s tou ropu jsi to trefil presne. Jediny motor jezdici na lidskou krev zatim vynalezli pouze ve Ferratu a nejak se to moc nechytlo. Takze je ropa fakt cennejsi
0/0
9.12.2002 22:17

cowboy

ale noo, deyme si too nashu
Deutchlan, Deutchlan, iber ales, aha, pardon jsem jinde. Amerika, svobodná to zeme, země veliká, krásná, mnoho velkých zrodila .....
0/0
9.12.2002 18:01

moloděc

A dajme si tů našu
Sajuz nerušimij respublik svobodnych zrodila na veky velikaja rus .....
0/0
9.12.2002 17:59

Liba

a radegaste
ráda si poslechnu o narození malého chlapečka, já mám jen dvě dcery. Ale můžeš se snažit jak chceš, tak jedna věc je jistá, vánoce jsou staré svátky slunovratu, stejně tak jako vélikonoce jsou rádoby náboženským svátkem. Jak vidno nemáš moc dobré znalosti. :-)))))
0/0
9.12.2002 17:58

radegast

Re: a radegaste
Podívej se Libo, klidně si slav co chceš. Já existenci starých pohanských svátků slunovratu nepopírám ani ti ho neberu. Na světě jsou ale stovky milionů lidí, kteří slaví Vánoce jako náboženské svátky. Snažit se to popírat je trošku stupidní. To jak je slavíš ty doma na tom těžko něco změní. Zajdi si někdy o Vánocích nebo Velikonocích do kostela a zeptej se lidí co tam slaví. Jsem zvědav jaké procento ti řekne, že slaví slunovrat.
0/0
9.12.2002 19:00

Kato

instantni katechismus v kostce
Krestanske Vanoce jsou svatkem zrozeni nadeje, kterou symbolizuje bezbranne pachole. Az budes slavit se svymi detmi slunovrat, tak se zkus zamyslet, proc jsou pro tebe tim nejdrazsim na svete. Jsou tvoje nadeje, kvuli nim chces verit, ze svet bude lepsim a ze je v zvote nic zleho nepotka. Dobre vis ze je to blahove a nakonec nas vsechny budou zrat cervi, ale chces mit tu nadeji a verit (treba ve stastnou hvezdu), prouze pouze laska, vira a nadeje davaji zivotu smysl. Bez nich by bylo lepsi obesit se rovnou na pupecni snure. A tento pribeh je pravdivy, protoze mi ho vypravel T. Texis Taylor. Amen, pro totemisty howgh.
0/0
9.12.2002 21:56

Lev

sorry
ne české, ale československé
0/0
9.12.2002 17:55

svatopluk č.

ve stínu lípy....
už to s náma nikdy nebude jiný-vrozenej lidovej antisemitismus je vlastní celýmu našemu folkloru-a tak si tu můžem vzít s chutí na paškál všechny milý židáčky,keří se cpou na podia našich strážnickej slavností-tato prkna sou přec vyhrazena jen pro naše lidový reje! jen si představte-von ten židák si dovolí nahlas hulákat něco vo vděčnosti za záchranu života-šak si může za to sám-neměl se jako jivrej narodit-a když už-tak má držet papulu-a když se mu chce trsat na forbíně-tak by si měl ten semitskej tyátr provozovat v jerusalému-voni ho už tam-ti naši kluci mochametánští-naučí vyskakovat do lufta...nejni nad to,diš se-čas vod času-napije ten kozáckej koník z naší stříbropěnnej vltavy... a voni-kozáci molodcy-to uměli s židama vzít pěkně vod podlahy-to byly-panečku-jinčí reje- inu-slovanská krev...kdyby tak ti arabáši vypěstovali vícero lipových alejí-šak bysme jim už poradili,jaké ozdůbky na ně navěšet--žejo-hošani?
0/0
9.12.2002 17:47

Bonbón

A běžte už ze Sovětským svazem někam !
  Sovětsko-německý pakt o neútočení a přátelství 1939 Smlouva podepsaná 23.8.1939 v Moskvě J. von Ribbentropem a V. M. Molotovem. SSSR a Německo se zavázaly upustit od jakéhokoli násilného aktu vůči sobě navzájem, zároveň měly oba státy udržovat vzájemný kontakt a výměnu informací o problémech společných zájmů. V tajném dodatku se určovaly sféry vlivu ve východní Evropě. V Pobaltí tvořila severní hranice Litvy rozhraní mezi sférami vlivu Německa a SSSR. Otázka Polska zůstala otevřená, hranici vlivů tvořily řeky Narev, Visla a San. Polsko později rozděleno mezi Německo a SSSR.  
0/0
9.12.2002 17:45

Lev

Re: A běžte už ze Sovětským svazem někam !
A něco o tom, že rusko dne 11.2. 1938 poslalo prostřednictvím zvláštního kurýra nabídku vládě české republiky, že poskytne ČSR vojenskou a ekonomickou pomoc, pokud o ni ČSR požádá . Něco o tom, že tuto zprávu už 26.2.1938 projednával pan Beneš s velvyslancem Francie a Anglie, kteří ho ujistili, že Fobě velmoci dostojí svým závazkům tam nemáš ? Hm :-)))))) Jseš nakyslej bombonku.
0/0
9.12.2002 17:54

Liba

Re: Re: A běžte už ze Sovětským svazem někam !
Lvíku, malej opravnej fakt. dne 26.2.38 s Francií a 27.2.1938 s britským velvyslancem. Jinak ano, tak to bylo.
0/0
9.12.2002 17:56

Muki

Re: Re: A běžte už ze Sovětským svazem někam !
Bylo by zajimave, alespon pro me, kdyby nekdo konkretne vylozil, misto vecne se opakujiciho sloganu, SSSR nam sel na pomoc, jak to s tou nabidkou pomoci vlastne bylo? Kdyz ty informace clovek hodnoti bez emoci, tak to vypada, ze to byl jen propagacni tah Stalina. Podle lidi, kteri byli ve vedeni armady, na pr. nacelnik tehdejsi rozvedky Moravec, tak se dovidam, ze pokud vojaci chteli neco konkretniho, tak to rusove odmitly. Jedine co byli ochotni poskytnout, asi sto nebo kolik  letadel, ale bez posadek. Ruska armada nebyla v te dobe bojeschopna, dustojnicky sbor prakticky zlikvidovan, zeme se jeste nevzpomatovala z hladomoru, kde zahynuly miliony lidi.  Neschopnost ruske armady porazit male Finsko, v Rusko Finske valce take nedavalo duvot k ilusim. Hranice jsme nemeli spolecne, muselo by se prorazit Polskem a nechat se zatahnout do valky s Polskem nebylo pritazlive. Takze, kdybych byl tenkrat ve vedeni CS armady, asi bych tu nabidku nebral tak vazne. Ovsem jako propaganda to vyslo a lide to budou pouzivat stale. Me to, ale spise pripada, ze Stalin, ktery jiz tenkrat vyjednaval s nemci o napadeni Polska, chtel timto tahem vyrazit z nemcu lepsi vyhody, k pozdejsi smlouve.
0/0
9.12.2002 20:56

Jana

no mějte se.
Odjíždím na vánoční svátky k sestře do Sydney. Všem lidem dobré vůle , přeji krásné vánoce. Mimochodem to vůbec není náboženský svátek. To jen tak pro judaism :-))) Jsou to svátky zimního slunovratu, které si jen církev přivlastnila.
0/0
9.12.2002 17:41

radegast

Re: no mějte se.
Někdy se zase stav, povyprávím Ti příběh o narození malého chlapečka jménem Ježíš, aby sis rozšířila obzor.
0/0
9.12.2002 17:48

Anatolij Čubajs

Re: no mějte se.
Hezky svatky.
0/0
9.12.2002 17:49

VitaminA

Pro trochu natvrdlou Janu:
Milá paní, či slečno. Píšete, že nemáte ráda země, které vás(??) zradili. Nějak jste zapomněla na Stalinův pakt s fašistickým Německem. Nějak jste i zapomněla milióny lidí pobitých komunistickými bandity. A to se nevracím dále do historie, kdy máme co "oplácet" třeba Švédům. Nic nechápete, soudružko.
0/0
9.12.2002 17:39

Leoš

Tedy
žasnu a zírám. Srovnání 50 000 000 padlých rusů a 7 000 000 němců? Proboha mícháš brambory s koksem.
0/0
9.12.2002 17:30

Jana

pro nnnn
no nevím nevím, ale milé nnnn, zapoměl jsi napsat, že těch 50 mil jsou i děti, ženy , starci. A pak jeden fakt. Pro německo od roku 1939 makala celá vyspělá evropa. Logické je, že měli lepší zbraně. Jen idiot si může myslet opak. A druhý fakt, to, že se rusům podařilo i ve válečném stavu udělat T34, kaťuše apod. zasluhuje obdiv. A ztráty ? Víš něco o bitvě v Ardenách ? Víš o dokonalém vylodění v normadii, kdy letecká podpora byla, ale jaksi o pár metříků jinde než měla být ? :-)))) Tomu říkáš co ? Za to taky může Stalin ?
0/0
9.12.2002 17:29

radegast

Re: pro nnnn
Vylodění v Normandii byla ve své době organizačně a technicky nejnáročnější vojenská operace v dějinách válek. Bylo by zábavné porovnat, jak by ji provedla Rudá armáda. Anketa pro všechny: tipujte kolik by bylo mrtvých v den D.
0/0
9.12.2002 17:41

historik

Re: Re: pro nnnn
sorry vole kecáš. Dle histroických pramenu technicky nejnáročnější ve druhé světové válce byl přesun tankových jednotek do týla německé armády v Bělorusku přes močály. To jen tak mimochodem. A největší byla zase tanková bitva u Kurska. Taky jen pro zajímavost. Bitva v ardenách - bylo štěstí, že němcům došla nafta. To je taky zajímavý fakt, který je možný v muzeu bitvy o Ardeny vidět, tedy pokud máš chuť se tam mrknout. Já tam vozím studenty pravidelně. Můžu Tě v březnu vzít.
0/0
9.12.2002 18:05

radegast

Re: Re: Re: pro nnnn
Bitva u Kurska byla jistě největší, hlavně co do spotřeby oceli, ale já mluvil o technické a organizační náročnosti. K tomu nadělat největší hromadu šrotu na světě zas tak velkého umu potřeba není. Nevím jak vyznamného rozsahu byla ona operace v Bělorusku, ani jak probíhala, ale pochybuji, že šlo o něco komplikovanějšího než Overlord. Ale klidně se nechám poučit.
0/0
9.12.2002 19:08

Muki

Re: Re: Re: Re: pro nnnn
Radegaste, bitva u Kurska byla take zajimava tim, ze podle tehdejsi vojenske teorie, v takovem utoku, utocnik musi mit prevahu, aby mel nadeji vyhrat. Z tohoto hlediska, vzhledem k tomu, ze rusove meli dvojnasobou prevahu, tak to byl od nemcu zoufaly pokus neco udelat. Tim, ze byli rusove v obrane, stacilo se jen drzet, az nemci vykrvaci a pak prejit do protiutoku.  Kdysi jsem se na veci dival tak, jak nas krmili ve skole, ale jednou mi prinutil o veci premyslet, clovek s vojenskeho historickeho musea kdyz se me zeptal. A v kolika bitvach na ruske fronte meli nemci prevahui?
0/0
9.12.2002 21:07

Jana

Čubajs
Tady přece není co chápat. Vitamin , David apod. vytýkají jedné straně, že mají jen argumenty proti USA, Izraeli. Jenže smůlu mají v tom, že každý kdo dle nich s nima nesouhlasí je komár a nebo dítě. A na tom prohrají všechno
0/0
9.12.2002 17:23

Jana

Bombóne
máš částečně pravdu, ale zkus se zeptat těch co byli na hranicích v pevnostech. Jak místo nábojů došly bedny z pískem. A když tak cituješ , uznávám, že přesně . Zkus citovat i mnichovský diktát - a zvláště nezapomeň na snakce, kterými hrozí Francie a Anglie Československu při neuposlechnutí. Ale to necituješ, to se moc nehodí, že ? fuj.
0/0
9.12.2002 17:21

radegast

Re: Bombóne
Obávám se, Jani, že citoval to, co měl právě na srdci. Podle tebe by tam měl nakopírovat obsah celého internetu aby byl objektivní a nějaký citát nevynechal?
0/0
9.12.2002 17:30

Jana

Re: Re: Bombóne
No pokud považuješ za normální říct, že za druhou sv. válku si mohou češi sami pak zírám a dostávám záchvat smíchu :-))) Ale z toho si nic nedělej, mě to přejde, ale obávám se, že Bombóna ne.
0/0
9.12.2002 17:32

radegast

Re: Re: Re: Bombóne
Jo, a kdo to řekl? Bombón řekl, že Češi nakladli odpor a také že kolaborovali. Chce to zlepšit čtení.
0/0
9.12.2002 17:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.