Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vrahům na útěku zůstaly výjimečné tresty

Pražský vrchní soud potrestal vrahy, kteří jsou přes půl roku na útěku. Potvrdil výjimečný trest 23 let vězení pro dva Ukrajince za dvojnásobnou vraždu a loupeže na benzinových stanicích. Jejich český komplic dostal sedm let. Jeho podíl na vraždách musí znovu prověřit soud nižšího stupně v Ústí nad Labem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bobr

Restrukturizace naseho soudnictvi je o 13 let opozden.
Soudnictvi je pouze jednim z oboru, kdy vetsina komunistickych pohlavaru zustala ve svych pozizich. Argumentace ze by sezazenim komunstu doslo k ochoromeni narodniho hospodarstvi, zde soudnictvi je nesmyslna. Byl by vytvoren urity "sok" a drzneni nez by doslo k vychovani novych soudcu. Tento problem by vsak byl plne vyvazen dne existujicim a fungujicm soudnictivim. K vytvoreni tohoto systemu by bylo porteba schopnych politiku, kteri by provedli reformu zakonu. Jenomze pak by tito politici byli schopni uspesne vytvorit i funfujici hospodarstvi a stat celkove. A to je bohuzel sci-fi.
0/0
14.5.2003 0:13

partizán

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 14:07

Jarda1

To je ta nezávislost
Řešení vidím v omezení nezávislosti soudů. Ne likvidaci, ale rozumné regulaci.
0/0
13.5.2003 14:06

Alanka

kdo může odvolat soudce?! A proč to ještě neudělal?!
tady vlastně není co komentovat, je to tragédie, kdo může odvolat soudce? Havel? nebo kdo ? poučte mne prosím někdo.
0/0
6.12.2002 9:01

Ard

Re: kdo může odvolat soudce?! A proč to ještě neudělal?!
kde jsi byla v době povodní, na Marsu? víš jakej tady byl zmatek?
0/0
8.12.2002 17:33

GhorX

Re: kdo může odvolat soudce?! A proč to ještě neudělal?!
Soudce může odvolat pouze kárný senát, který může svolat libovolný soud, pod jehož správu soudce spadá. V tomto případě ovšem k odvolání dle mého názoru není důvod, povodně skutečně výrazně omezily činnost soudu.
0/0
8.12.2002 18:40

Věra

Re: kdo může odvolat soudce?! A proč to ještě neudělal?!
Víš, co mne napadá? Že třeba ti Ukrajinci soudci "zaplatili" - no a výsledek je znám... Jak to, že na Čecha nezapomněl a na ně ano? Vždyť to byl stejný případ. A je to k smíchu - oni je odsoudí na 23 let - ALE KOHO? VŽDYŤ NEJSOU K MÁNÍ A NĚKDE SE JEN SMĚJOU!!!!
0/0
13.5.2003 14:48

Severka

Kocourkov
Edvin Svoboda si dělá z lidí srandu.Ať žije naše justice!!!
0/0
6.12.2002 8:27

Jan

Vzpoměňte si
kdo byl počátkem 90. let hlavním iniciátorem vzniku naší až absurdně nezávislé justice (vedle amnestií a milostí). Současný stav je jen výsledkem činnosti a chování úzké skupiny lidí s vysoce nadprůměrnými platy, kteří jsou ve funkci doživotně a za výsledky své "práce" se nemusí nikomu zodpovídat. Jakýkoliv jiný zaměstnanec státní nebo soukromé firmy by za podobné úlety  byl již dávno bez práce a ve svém oboru by si ani neškrtl.
0/0
6.12.2002 6:58

GhorX

Re: Vzpoměňte si
"Jakýkoliv jiný zaměstnanec státní nebo soukromé firmy by za podobné úlety  byl již dávno bez práce a ve svém oboru by si ani neškrtl." - buďte tak laskav a sdělte nám hlupákům, kdo z Vámi uvedených zaměstnanců má moc člověka zbavit na mnoho let svobody. Soudci mají a musí mít výjmečné postavení - je nemožné, aby je kdokoliv kontroloval (ve smyslu řídil). Samozřejmě, jsou mezi nimi krysy, ale oni sami se učí je mezi sebou netolerovat. Svedčí o tom narůstající počet odvolaných soudců za poslední roky. SOUDCE ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ NESMÍ BÝT NIKOMU PODŘÍZENÝ VE SVÉM ROZHODNUTÍ ! Musí mít takový příjem, aby neměl potřebu se obohacovat úplatky. Musí mít jistotu, že i mediálně nepopulární rozsudky jej neohrozí. Musí vědět, že jeho rozhodnutí ho neohrozí na životě, stejně jako jeho rodinu a přátele. Pak teprve může vynášet spravedlivé rozsudky.
0/0
8.12.2002 19:53

Věra

Re: Re: Vzpoměňte si
Takže, když to shrneme, Soudce je odpovědný pouze BOHU??? No - nechtěla bych být v jejich kůžích - až budou opouštět tento svět!!!!
0/0
13.5.2003 14:50

karber

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.12.2002 6:29

Honza Praha8

Na čí straně?
Jde o to,na čí straně stojí české soudy.Smutné je,že to neví ani ministerstvo spravedlnosti.
0/0
5.12.2002 23:05

Věra

Re: Na čí straně?
Ale HONZO - ty to snad víš, ne? NO PŘECE NA TÉ, KTERÁ VÍC PLATÍ!!!!
0/0
13.5.2003 14:51

johanes

škvára ...
Ten musí bejt nafouklej, ten pan soudce. Holt velká voda přišla a vzala protokoly. Hlavně že chudáka čehúna tam stačil strčit, ten asi neměl tolik škváry jako cizáci. Je to bolševická pakáž a navíc skoro neodvolatelná. A rozhoduje o bytí a nebytí lidí !!! K čertu s "právem", spravedlnost je vyšší hodnota. Budu se podle toho ode dneška řídit. Je neuvěřitelné, že má ještě talár !!! Když udělá "chybu" obyčejný živnostník a nepošle státu sociální nebo zdravotní, tak se po něm vozej a šikanují ho jak malého kluka. A tady "zapomene" podepsat lejstro parchant s příjmem vyšším než poslanec a nic se neděje. Ti ukrajinci mohou dále vesele přepadávat pumpy a vraždit.
0/0
5.12.2002 21:13

Homer

Re: škvára ...
Je to povetsinou starej bolsevikej ksindl a ti se prece vzdy ridili pravidlem: Vsichni jsou si rovni, nekteri jsou si rovnejsi
0/0
5.12.2002 21:53

Věra

Re: škvára ...
MÁŠ NAPROSTOU PRAVDU, ALE CO S TÍM????
0/0
13.5.2003 14:53

tepličák

Svobodové - grázlové par excelence
Pan Svoboda má ještě dva bratry, jsou právníky, každý z nich je schopen udělat za peníze (rozuměj úplatky) cokoliv. Jeden z jeho bratrů se spojil i s panem Hálkem (vytunelování fondu Trend - 1,4 mld), aby tuneloval další podniky na severu Čech. A přesto, že je p. Hálek vyšetřován za vytunelování Trendu, tak se mu to ve spolupráci s p.Svobodou (bratr tohoto soudce) úspěšně podařilo. Prostě krade krade a krade a nic se s tím neděje !
0/0
5.12.2002 20:39

Homer

Za patricny baksis mnoho lidi zapomene i vlastni jmeno
Nasi soudci = linej uplatnej dobytek. Jediny o co se staraj je tlachani o jejich nezavislosti a nepostizitelnosti.
0/0
5.12.2002 18:25

Ludvik Homolka

Re: Za patricny baksis mnoho lidi zapomene i vlastni jmeno
Tak tak.Možná by jste se měl omluvit tomu dobytku,protože čím víc sleduji ksindl jménem "SOUDCI",tím víc si toho dobytka vážím.
0/0
5.12.2002 20:26

puppy

bože... dej mi fungující soudy a já pohnu touto zemí.
0/0
5.12.2002 17:07

Matěj

Zavřete soudce!
Soudce který je omylem propustil by si měl automaticky sednout do basy místo nich. Pak by k takovým opomenutím určitě nedocházelo.
0/0
5.12.2002 16:58

jindra

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.12.2002 16:56

Daman

Ještě že bylo na co se vymluvit
Jak to jen udělám, aby to tak nebylo do očí, říkal si soudce. A hle - povodeň to vyřešila. Právě vyplnil prodloužení vazby pro toho čecha, utekl spolu s tím před povodní a když se vrátil, tak na ty 2 Ukrajince v šoku a zděšení zapoměl. Nevěří tomu snad někdo?
0/0
5.12.2002 16:55

.

Re: Ještě že bylo na co se vymluvit
Ale no tak:"...nebilo do očí..", tady nejde jen o chybku, ale o změnu významu slova. Madla
0/0
5.12.2002 17:19

karel

... procpak pan soudce nezapomnel na ceskeho obcana a na jeho zahranicni kolegy ano?
0/0
5.12.2002 16:36

Stealth

už s. poručík Hamáček přece řekl
že lidí je na světě jako sraček. Proč by se naše slavná justice se svými ubohými 70ti tisícovými platy měla namáhat. Kdo je za to odpovědný? Klaus to asi nebude. Spíše Rychetský, Jičínský a spol.
0/0
5.12.2002 16:29

Věra

Re: už s. poručík Hamáček přece řekl
A ŽE SPOUSTA LIDÍ ŽIJE POUZE Z MINIMÁLNÍ MZDY, TO JE NEZAJÍMÁ? JÁ BYCH JIM TU MINIMÁLNÍ MZDU NAORDINOVALA A NA PĚKNĚ DLOUHO, HNED BY SOUDILI JINAK!!!!
0/0
13.5.2003 14:56

Míra

Řešení je jediné. Jakmile na ulici uvidíme Ukrajince ihned zastřelit v sebeobraně.
0/0
5.12.2002 13:00

vovák

Re:
A jakmile uvidíme na ulici Ukrajinku ihned v sebeobraně opíchat.
0/0
6.12.2002 9:04

Dr

To propuštění z vazby před procesem je prostě úžasné !!!!
0/0
5.12.2002 12:12

Boris

Re: To propuštění z vazby před procesem je prostě úžasné !!!!
Nezbývá, než podat trestní oznámení na soudkyni, která umožnila propuštění obou obviněných z vazby a žádat po ní náhradu nákladů spojených s pátráním po obou mužích.
0/0
5.12.2002 12:18

Justina

Re: To propuštění z vazby před procesem je prostě úžasné !!!!
Žádný pátrání se nekonalo, vedlo se řízení proti uprchlým...dostali flastr za to, že zabili jiný lumpy a v životě se tu neobjeví, protože jim je to jasné. A my ušetřili za 23 roků, které by strávili ve Valdicích. Takže to berte z té lepší stránky :-)
0/0
5.12.2002 12:56

fr

Re: Re: To propuštění z vazby před procesem je prostě úžasné !!!!
Asi máš pravdu, určitě ušetříme a oni se Česku vyhnou obloukem. Ale stejně to člověka štve, budou dělat binec jinde.
0/0
5.12.2002 13:02

scheper

Re: Re: Re: To propuštění z vazby před procesem je prostě úžasné !!!!
obavam se, že se nevyhnout ale přijedou za nějakou dobu až to usne a budou tady pokračovat ve svě "bohulibé" činnosti. Sakra jak je možné, že ten soudce,kterej je pustil z vazby ještě soudí????????
0/0
5.12.2002 13:16

Boris

Re: Re: To propuštění z vazby před procesem je prostě úžasné !!!!
Justino, nebo Justine, napsala jste to velmi šikovně a dokonce máte i trošku pravdu. Pokud vězeň nemusí ve vězení pracovat, aby uhradil náklady spojené s jeho uvězněním, je asi lepší tento poněkud netradiční způsob trestu. Negativem je ale skutečnost, že fakticky nepotrestaný zločinec  bude pokračovat v trestné čiinosti někde jinde a možná i intenzivněji. Takže, nedej bože, aby se zastavil u našich vrátek.
0/0
5.12.2002 13:37

Dr

To propuštění z vazby před procesem je prostě úžasné !!!!
0/0
5.12.2002 12:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.