Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Irák čeká válku, ale dá inspektorům šanci

Irák začal po týdnu zbrojních inspekcí mluvit o válce. Obvinil experty OSN, že jsou špiony ve službách USA a Izraele. Inspektoři se nařčení brání. Bagdád míní, že k válce nedojde jen zázrakem. Podobná prohlášení vedla v roce 1998 k přerušení inspekcí ze strany Bagdádu. Prezident Saddám Husajn chce přesto dát inspektorům šanci dokázat, že Irák nemá zbraně hromadného ničení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petra

dan 1 umíš i číst a dělat si vlastní názor ?
6. 12. 2002 Tentokrát se bojím Pravděpodobnost, že použije Saddám Husajn chemických a biologických zbraní poté, co se stane terčem útoku, je podle svědectví CIA před americkým senátním výborem pro rozvědné záležitosti ze 7. října "hodně vysoká". O tom tvrdí i Brent Scowcroft, byvalý poradce pro národní bezpečnost pro George Bushe seniora, že by to vedlo k "rozkladu" (meltdown) Blízkého východu. Bez ohledu na to, jaké informace dne 7. prosince Irák zveřejní, neměli bychom mít žádné iluze: Amerika a téměř jistě i Británie půjdou do války. Pokud nedojde k porušení rezoluce OSN, bude to uměle vyvoláno, stejně, jako byl uměle s neuvěřitelným cynismem vyvolán všeobecný souhlas s první válkou v Perském zálivu v roce 1991. Americká propaganda rozdmychala první válku v Perském zálivu. Rozdmychá i tuto druhou - a rizika jsou ještě daleko větší, argumentovala ve čtvrtek v britském deníku Guardian známa reportérka Maggie O'Kanová.
0/0
9.12.2002 9:38

SmileFace

Je škoda že takový stát jako USA který my všichni považujeme za demokratický dokáže takhle šlapat po OSN a říct že kontoly nepovažuje za kompetentní,ale přitom předtím vyhrožovat že pokud je Irák nepřijme tak zaútoči.Už od počátku jim jde jen o válku.O zisky z ropy a o podporu svých zbrojních firem a programů.Je to hnusné a odporné a taky všichni vidíte kam až republikánské pravicové myšlení může zajít.Celý rozpor v OSN je také velkým rozporem mezi Evropou (Francie,Německo,Rusko) a USA(Tam počítám i GB-Znáte klip George Michaela ale už nepočítám Kanadu).Evropa po 2 světové válce a úspěšném zavedení míru(o které se mimochodem zasloužil i vznik EU) chápe mír jako potřebu a cíl sociálních a křesťanského myšlení i cítění USA to bere jen jako útlum pro její zbrojní průmysl,zjístila totiž ze studená válka dokázala vydělat a rozhodně v tom nechce přestat.
0/0
7.12.2002 12:16

Pavel,KS...Bleda tvar

Re:
Usmevava tvari, celkem slusny postreh.. ale prece bych tam jeste pridal ten boj s terorismem a taky tu moznost vyroby zbrani hromadneho niceni v "nebezpecnych" statech... az na tu krestansky smyslejici Evropu... Evropa je levicova az,az.. a pravicova politika s harasenim zbrani zas tak docela nesedi.. kukni na rozpoutani 2. sv.v - pravicova politika to rozhodne nebyla, ba naopak... doporucuju oprasit dejiny a podivat se treba na utok Nemecka na Polsko a soubezne zabirani od vychodu Ruskem... aha.. Marxiste me tady budou mlatit do palice, ze to byla nejaka vypomoc .. tak asi jo, asi takova jak CZ po Mnichovu (zvlast kdyz meli Stalinovci smlouvu s Hitlerem).. tak prozatim howgh
0/0
7.12.2002 13:05

tomík

Go USA
Saddam nikdy nepochopil pravidla hry mezi nejvyššími a my ostatní na tom nic nezměníme. Day D je už dávno stanoven a všichni to vědí. Rada pro Saddama zní...kdo uteče,vyhraje. To by byla výhra pro všechy.
0/0
6.12.2002 19:16

PORK

TO Sadam
Jestli tam Sadam Husein zadny zbrane nema, tak udela nejlip, kdyby nechal inspektory udelat soun praci. A to ze dvou prostych duvodu.
1: dokaze svoje tvrzeni o nevlastneni zbrani hromadnyho niceni a zesmesni U.S.A + GB v ocich iracanu a vetsiny muslimskych obyvatel Zeme. A je mi jasny, ze si oddechne vetsina z nas...
2: bude mit 90 % jistotu, ze dalsi utok (at politickej,tak vojenskej,tak vojenskopolitickej) uz nidko z NATO ani UN nepodpori. Naopadk by se tim U.S.A. postavili do pozice vyvolavacu konfliktu.
BOhuzel o to vetsin vule bude "neco najit", nebo vyprovokovat vyhosteni inspektoru. Samozrejme si nemyslim, ze by se tomu propujcili sami inspektori, ale mam spis na mysli ruzny tlaky a akce tajnych sluzeb USA.
0/0
6.12.2002 9:59

Muki

Re: TO Sadam
Je docela mozne, ze zadne zbrane hromadneho niceni nema a ty fotky tisicu zplynovanych mrtvych, co ukazuji iracani a kurdove je jen propaganda.l
0/0
6.12.2002 16:55

Frankie

Re: Re: TO Sadam
Ale néééé, je to jinak. Když Saddám uviděl tu spoušť, co udělaly irácké chemické zbraně s Íránci a Kurdy, tak si řekl, že takové ošklivé věci a špatnou reklamu demogratická vláda salámového typu nemá zapotřebí. Po právu potrestal odpovědné osoby, což imperialističtí štváči prezentovali mezinárodnímu společenství jako teror a perzekuce iráckého obyvatelstva, nařídil svým věrným, aby ty hnusné zbraně zničili, aby již nemohly škodit nevinným. V celém Iráku pak zavládl klid a mír.
A zazvonil zvonec a pohádky je konec. Tedy ... byl by, kdyby američtí imperialisté nedostali chuť na iráckou ropu.
0/0
6.12.2002 17:23

Petr

nehorázné vměšování do vnitřních záležitostí suverénního státu
Z dosavadních kroků amíků je jasně patrné, že jim jde pouze o kontrolu spíše nadvládu nad celým světem, jinými slovy něco podobného o co se pokoušeli již jiní (Cezar, Napoleon, Hitler).
0/0
6.12.2002 8:59

Dan(1)

Re: nehorázné vměšování do vnitřních záležitostí suverénního státu
Pravda, spojenci se nehorázně vměšovali do suverénní Třetí říše. Jak jsme si krásně, my, Slované, mohli teď žít na Sibiři (nebo metr pod zemí)... V některých lidech vzbuzuje dodnes BAAS (irácká socialistická arabská strana práce) přímo revoluční nadšení a vzrušení. Nashle v převýchovném lágru. A nepřejte si, abych byl velitelem cimry...
0/0
6.12.2002 10:49

Pavel z Kansasu

Re: Re: nehorázné vměšování do vnitřních záležitostí suverénního státu
.. myslim, ze na Sibir by moc lidi Hitler uz neposlal.   ti s vyssim principem mravnim skoncili bud v emigraci a nebo na spagate, takze v rep., teda v protekt. zustali uz jenom lide, kteri se dali zlomit, nebo jakkoliv kolaborovali. Preplnenej Vaclavak hajlujici po zacatku okupace je toho snad jasnym dukazem. A at mi nikdo nerika nic o donuceni na ten Vaclavak jit...
0/0
6.12.2002 12:43

Martin

tady pada led...NC_raleigh
porad je to tu na p....,vsechno je obalene ledem,nejde elektrika...,radsi sem odjel do Wilmingtonu.Cus...Doufam ze to brzo prejde***
0/0
6.12.2002 4:30

jk

Re: tady pada led...NC_raleigh
0/0
6.12.2002 8:52

hovnival

porad snezi!!!
0/0
5.12.2002 20:28

Muki

Re: porad snezi!!!
Ahoj Scarabeus. Kde snezi? Ja se kouknul z okna a zadny snih. Tak si uzij hory o weekendu.
0/0
6.12.2002 6:38

Pavel z Kansasu

Re: porad snezi!!!
Umel ses narodit ;-))) nekdo na hory, nekdo do hokny :-((( at ti vyjde pocasi.
0/0
6.12.2002 12:47

Pavel z Kansasu

Diky za News hovnivale ;-)))))
Jeste ze jsem si je te docetl
0/0
5.12.2002 20:20

Muki

Re: Diky za News hovnivale ;-)))))
Pavle je to pravda, ze Kansas je tak placaty, ze kdyz jsi date pod nohy two by  four tak vidite polovinu statu?
0/0
6.12.2002 6:45

Pavel z Kansasu

Re: Re: Diky za News hovnivale ;-)))))
Takova pravda to zas neni, ale je fakt ze pro cloveka, ktery ma rad hory, tak jako ja... je to Hana jak lopata... zelAllah.. semotamo nejaky lesik, nebo vyvysenina, jenom neco malo kopecku na jihozapade... tusim ze nejvyssi kopec ma kolem tisicovky.. a to bude spis na horolezeni, nez na nejakou pesi turistiku. Ale okolo KC pomerne slusna placka.. taky co chces po Missouri... tece a tece...
0/0
6.12.2002 12:53

hovnival

nenovejsi zpravy!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
"Přijali jsme rezoluci, abychom ochránili národ a nedali záminku k tvrzení, že jsme neumožnili dokázat nesprávnost amerického obviňování," řekl Saddám Husajn ve vůbec první reakci na obnovu zbrojních inspekcí. "Podle USA jsme za nepřítomnosti inspektorů vyráběli zbraně hromadného ničení. Dejme jim sanci. A zůstanou-li pak slaboši slabí a zbabělci zbabělí, zaujmeme postoj ve prospěch našeho lidu, principů a poslání," dodal Husajn. Irák: Válka nebude jen zázrakem Iráčané jsou přesvědčení, že konflikt s USA je nevyhnutelný. Vyplývá to ze zjištění, k němuž dospěl bruselský ústav International Crisis Group. Iráčané se ve svých úvahách ale spíš zaměřují na to, že se současná situace musí změnit a není možné pokračovat v prodlužování "válečného stavu", v němž se jejich země nachází už "přes dvě desetiletí".Také čelní představitelé mají obavy, že se schyluje k bojům. "Americká administrativa se připravuje na válku. Byl by to zázrak, kdyby k válce nedošlo," řekl irácký vicepremiér Tárik Azíz televizi ABC. Zopakoval, že Bagdád nemá žádné chemické, biologické ani jaderné zbraně.Azíz varoval, že případný útok USA nebude příjemnou procházkou, jak si to představují například americký ministr obrany Donald Rumsfeld či jeho náměstek Paul Wolfowitz."Mýlí se, když si myslí, že několik týdnů po zahájení akce už bude Iráku velet nějaký americký generál," podotkl Azíz. USA podle něj hledají záminku, aby získaly kontrolu nad těžbou ropy v Iráku. Ramadán znamená přestávku Zbrojní inspektoři OSN se rozhodli respektovat svátek íd-al-fitr, kterým končí ramadán, a přerušili pátrání po iráckých zbraních. "Je to požehnání. Budeme se moci věnovat administrativě a přípravě dalších prohlídek," uvedl šéf inspektorů Dimitri Perricos.Příští týden budou navíc přijíždět další inspektoři. OSN chce mít v Iráku do konce roku stočlennou skupinu. Nyní je v Bagdádu 17 expertů. Od minulé středy s výjimkou pátku prohlédli každý den dva objekty.Ačkoli inspektoři zatím neohlásili nečekaný objev zbraní hromadného ničení, Irák, který všechny budovy bez průtahů zpřístupnil, začal inspekce kritizovat. Viceprezident: Inspektoři = špioni Irácký viceprezident Táhá Jasín Ramadán obvinil zbrojní inspektory OSN, že jsou špiony Spojených států a Izraele. "Inspektoři přišli, aby poskytli lepší podmínky a přesnější informace pro nadcházející americkou agresi. Jejich práce spočívá ve špionážní činnosti pro americkou tajnou službu CIA a izraelský Mossad," řekl Ramadán.Úterní inspekce v jednom z paláců prezidenta Saddáma Husajna podle viceprezidenta zaváněla provokací. "Inspektoři očekávají zákaz vstupu do podobných objektů, čímž by získali záminku pro obvinění Bagdádu z porušení rezoluce OSN," míní Ramadán. - Inspektoři se nařčení brání. Přiznávají, že využívají posudky různých zpravodajských služeb, ale odmítají jakoukoliv spolupráci s nimi. "Mají spoustu důkazů, které můžeme ověřit," podotkl šéf mise Dimitri Perricos.Rada bezpečnosti OSN přijala 8. listopadu rezoluci k odzbrojení Iráku, která zpřísňuje inspekce a hrozí Bagdádu vážnými následky, pokud se požadavkům plně nepodřídí. USA opakovaně varovaly, že v takovém případě by svrhly tamní režim vojensky, a to i bez mandátu OSN. OSN prodloužila program pro Irák O dalších šest měsíců prodloužila Rada bezpečnosti OSN program výměny ropy za potraviny, který je určen na pomoc iráckému obyvatelstvu. V rezoluci zároveň uvedla, že se rozhodla každých třicet dnů kontrolovat seznam produktů, jejichž dovoz je do Iráku zakázán. Podle diplomatických kruhů v OSN byla tato kontrola podmínkou USA k tomu, aby vyslovily s prodloužením programu souhlas. Kontrolu všech dovážených humanitárních položek na základě schváleného seznamu provádí příslušný sankční výbor OSN. Program byl naposledy prodloužen o pouhých devět dní 25. listopadu.Spojené státy blokovaly přijetí prodlužovací rezoluce ve snaze vynutit si okamžité zařazení dalších asi padesáti položek na seznam zboží, jehož vývoz do Iráku je zakázán. Jde mimo jiné některé druhy léků a radiorušiček a rušiček přístrojů globálního určování polohy, které vyžadují spojení se satelity.  
0/0
5.12.2002 20:14

hovnival

@@
Snezi, o vikendu pojedu na hory..
0/0
5.12.2002 19:54

Luděk

To budou pekne Vanoce...
To vam teda reknu,ja stale nevim o cem se tady porad diskutuje.Vzdyt je to uplne evidentni,ze USA jde o irackou ropu-dokonce se to tak uci i na ceskych skolach-prosim vas,kdyby slo Americe o demokracii,proc tedy neni u nas?U nas,kde je takovy neporadek..nebo v Lybii...Ale ja myslim,ze tam USA taky jednou zacnou rozsirovat demokracii.Demokracie se neda zavest pres noc..Totez delal Hitler a pak a to dojel./viz citace H.Goering kniha Norimbersky proces/.Ale jak tak koukam,myslim,ze ma nekdo skara zajem na tom,aby se porad mluvilo jen o tomto..Krasne se tim zasouvaji jine a dulezitejsi veci/zadluzenost nemocnic,deficit rozpoctu aj./Nemyslite  Luděk Brno
0/0
5.12.2002 19:37

Pavel z Kansasu

Re: To budou pekne Vanoce...
Jsem nejak nepostrehl, ze by Hitler siril nejakou demokracii... a deficit rozpoctu jsme si defacto zvolili v minulych volbach...
0/0
5.12.2002 19:44

hovnival

Re: To budou pekne Vanoce...
Ludku, bylo by lepsi, kdybys radeji kolem domu, kde bydlis, shrabal napadane listi. Je ho tam porad celkem dost.
0/0
5.12.2002 19:49

Dan(1)

Re: To budou pekne Vanoce...
Jo, to tak ono se to už učí? Nejste ten proslulý pedagaygod Luděk, který sem slintal, že pubertální Bishop je hrdina a vy to víte nejlépe, protože rád pracujete s mladými chlapci? (banka v Tampě). O tom, kam zasouváte  "jiné a dležitější věci" nechci ani pomýšlet. Ropy si za pár centů můžete koupit kdekoli za pár centů, co hrdlo ráčí (OPEC). Nebyl jste v SS M nebo KSČ?
0/0
5.12.2002 19:55

MM

Re: Re: To budou pekne Vanoce...
Clenstvi spis tak nekde over the rainbow.
0/0
6.12.2002 4:38

Zdenek

Posledni Sadamuv zakon je..
ze kdokoliv verejne rekne neco proti nemu a jeho vlade , jazyk mu bude uriznut. No a zeny poslany do vezeni poradne zbity a samozrejme znasilneny. Poradek pry musi byt. Tak ze cely Irak se trepe strachy !!
0/0
5.12.2002 19:08

Pavel z Kansasu

Re: Posledni Sadamuv zakon je..
..  rozeny demokrat... az za hrob. 
0/0
5.12.2002 19:20

tuccy

Re: Posledni Sadamuv zakon je..
Sakra, chlapec jde do sebe... Nejak se humanizuje... Vzdyt pred nedavnem tam za to rovnou strileli nebo cloveka umukali, ne?:))) A pak ze neni osviceny:)))
0/0
6.12.2002 7:59

Chorche

sakra sem to musel napsat i sem
Hovnivále, samozřejmě o tom vim. Do tý diskuze vohledně toho autobusu sem přispěl. Příspěvek přikládám i sem aby to nikomu neuniklo :
Jojo, moje křeč. Včera sem startoval ze svym hydroplánem z říčního přístavu v Lahovicích a vzhledem k tomu, že na hladině plavalo spadaný listí, okamžitě sem na něm dostal smyk. Musím uznat že sem podcenil přezutí plováků na svým hydroplánu na zimní, mimo jiný vybavený rozrážečem spadanýho listí a především utopenejch hrabošů polních, jichž je teď po povodních všude plno.
0/0
5.12.2002 18:51

hovnival

Pro pavla z Kansas City.
Jses v Kansas CIty v Missouri nebo v Kansasu? Mas zimni gumy? I v USA by mela byt povinna lekarnicka ve voze. Prestoze to povinne neni, mel bys ji vozit!!!
0/0
5.12.2002 18:48

Pavel z Kansasu

Re: Pro pavla z Kansas City.
K.C. KS a mam univerzal... lekarnicka ... proboha  dekuji za pripomenuti. a jinak vychod usa .. snehova kalamita = nejaky mrtvi. U nas sunshine, ale zima jak v psincu.
0/0
5.12.2002 19:13

hovnival

Re: Re: Pro pavla z Kansas City.
To mi nemusis pripominat - tady snezi, koukam z okna, zacal i vitr.....ani se mi nechce ven na obed.
0/0
5.12.2002 19:21

Pavel z Kansasu

Re: Re: Re: Pro pavla z Kansas City.
NA obed??? Ty (agente OeAMTC) vartujes na ktere polokouli???
0/0
5.12.2002 19:24

hovnival

Re: Re: Re: Re: Pro pavla z Kansas City.
na severni
0/0
5.12.2002 19:26

Pavel z Kansasu

Re: Re: Re: Re: Re: Pro pavla z Kansas City.
na blbou otazku ocekavana odpoved... co jsem taky od tebe, brouku jeden, mohl ocekavat ;-)))) Tak aspon casovy pasmo.. a v hodinach od Grenw.. bych prosil.
0/0
5.12.2002 19:28

hovnival

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro pavla z Kansas City.
koukam na hodinky, je nejvyssi cas jit na obed, je 1:31 pm
0/0
5.12.2002 19:35

Pavel z Kansasu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro pavla z Kansas City.
Denver jak lopata, co? ;-))
0/0
5.12.2002 19:39

Pavel z Kansasu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro pavla z Kansas City.
Chicago???
0/0
5.12.2002 19:40

hovnival

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro pavla z Kansas City.
tam je v zime moc zima...................
0/0
5.12.2002 19:43

Pavel z Kansasu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro pavla z Kansas City.
Boston, NYC, Washington ... zeby Florida, teploucko (mimo dnesek) ????
0/0
5.12.2002 19:46

hovnival

@@
Uz je to jasny. Je potvrzeno, ze omylem byli vyslani skolni inspektori. To ovsem nevadi, protoze ani normalni inspektori by nic nenasli. Ovsem jedna vec me mrzi - na programu mise skolnich inspektoru vubec neni problematika spadaneho listi. Pritom vetsina lidi si jiz uvedomuje, ze spadane listi na vozovce muze zpusobit smyk. A uz vubec ani nechci domyslet, jake nestesti by mohlo nastat, najel-li by plne nalozeny iracky autobus na prasne ceste na listi. Spojeni pisku, prachu a listi by mohlo byt smrtelne
0/0
5.12.2002 18:11

Pavel z Kansasu

Re: @@
Posledni slovo ma Hovnival a jeho dopravni okenko ... uz jsem si na to skoro zvykl :-)))
0/0
5.12.2002 18:16

an dílek

Re: Re: @@
pávlik z kansassity brnká zas na city----stará-naval prachy--v noci přišly mraky---koupím zimní gumy- atˇ hovnivál ...zírá----kouppil gumy-čumí----v gumje byla díra....
0/0
5.12.2002 18:30

hovnival

Re: Re: Re: @@
No, tady u nas ted snezi, takze uz je pozde na vymenu.... Kdo to nestihl, muze uz mit problemy.
0/0
5.12.2002 18:34

an dílek

Re: Re: Re: Re: @@
hovnival má problem s ledem--vyjedem či nevyjedem--na vozovce ledovice-šlápni na plyn eště více---hovnival to umí--koupil nový gumí---musim prásknout ale že--je uvnitř svý gará že...
0/0
5.12.2002 18:43

Roman

PANECKU :-)
Ctrnact stranek blabolu a pomatenejch vykriku. MF-Dnes by to mela vydavat knizne... Na obalku bych pak doporucil foto nejake choulostive casti tela dnesni nejvetsi hvezdy (Vendulka samozrejme), treba te, kterou "mysli". Inu, pozice v persu nadnarodni spolecnosti a "titul" Mgr., to s clovekem udela veci :-)))
0/0
5.12.2002 17:49

Richey Edwards

Re: PANECKU :-)
Necheš napsat místo toho svůj názor?
0/0
5.12.2002 17:55

Roman

Re: Re: PANECKU :-)
Nazor? Takovej luxus se bych si dovolil. Tak vazne no, ja jsem to tu rano zacinal, tak uz jsem nemel potrebu neco resit. Mel jsem, na rozdil od spousty zdejsich diskuteru, moznost navstivit araby u nich doma. Proto mam tendenci se jich (tj. normalnich lidi) zastavat. Proto me taky pekne serou americani stylem sve zahranicni politiky, prosazovanim ekonomickych zajmu valecnymi konflikty, testovanim zbrojnich systemu "nazivo", atd. atd. atd. Proto me sere Saddam terorem na vlastnich lidech (hlavne Kurdech). Co me ale sere ze vseho nejvic jsme my, zamestnanci nadnarodnich firem, kteri neumime psat I vs. Y, kteri si zahnivame v teple svych kancelari, pred obrazovkama svych kompu a masirovani propagandou medii resime geopoliticke otazky... No, nic moc nazor, ale rekl sis o to ;-)
0/0
5.12.2002 18:07

Pavel z Kansasu

Re: Re: Re: PANECKU :-)
Obavam se, ze nazor az moc dobrej. Dnes  podruhe tasim numero UNO. Hm. To stoji za to, ukoncit tuto nic neresici debatu a jit radej neco si precist, aby clovek neumrel totalne blbej...
0/0
5.12.2002 18:10

Dan(1)

Re: Re: Re: PANECKU :-)
Tuhle jsem šel domů a zastavil mě muslimský kluk - šetřil a koupil si nový HiFi audiosystém, tak abych si to šel u nich doma poslechnout. Ne, že bychom se nějak zvlášť přátelili - spíš se chtěl pochlubit a náhodou jsem asi byl "první na ráně". Tak  jsem šel a poslouchal. Jeho bráchovi, mámě i tátovi, starému Ibrahimovi, svítily oči a ten poslech byl opravdu o něco kvalitnější, než z jejich starého tranzistoráku. Mezi těmi CD, které si pořídili, byla jen evropská a hlavně americká hudba. Jiní muslimové, nomádi, mi hodně pomohli, když jsem neměl co jíst. Jenže tohle není boj proti Ibrahimovi a proti těm, kteří mi dali napít a najíst. To je boj s extremismem, ne se samotnou vírou. Boj s těmi, kteří nás chtějí zničit a jmenují nás všechny (včetně vás) sionistickými křižáky, které je nutno zabíjet. Jakýkoli, nejen muslimský extremismus, musí být tvrdě likvidován, ačkoli i já znám to přísloví o kácení lesa a třískách. Je mi to líto, ale tady někdo nastolil otázku "my nebo oni?" (šajch ibn Muhammad ibn Ládin a jeho parta).  Já říkám, že raději my, mí přátelé, má rodina, moji spoluobčané.
0/0
5.12.2002 18:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.