Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tragédie Motejlovu cestu na Hrad nekříží

Otakar Motejl je pro velkou část sociální demokracie a US-DEU stále nejpřijatelnějším kandidátem na prezidenta. Nic na tom nemění jeho propad v ´minireferendu´ ČSSD ani nejnovější informace o tragické nehodě, kterou dnešní ombudsman zavinil před 24 lety. "Bylo to v roce 1978. Jel jsem v neděli autem z chalupy a v půl deváté večer jsem v Táboře přejel starého pána," přiznal v deníku Právo Motejl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

Kdo na Hrad?
Spousta prispevku a rozdilnych nazoru na budouci hlavu statu. Bohuzel muzeme nadavat, psat prispevky, prat si nekoho jineho nebo prave JUDR. Motejla,  STEJNE NAM TO NEBUDE NIC PLATNE. Na nase prispevky a nazory totiz nasi vladni cinitele kaslou. Vedouci predstavitele CSSD, Unie svobody a lidovcu si vycachruji sveho kandidata bez ohledu na prani volicu. To, co prave tyto strany udelaly z volby prezidenta, je neco naprosto odstrasujiciho a nic vic ani mene nez otresna fraska.
0/0
5.12.2002 0:07

Moravak

Re: Kdo na Hrad?
Je ovšem pravda, že je tady systémová chyba. Vladnoucí strany mají v parlamentu 101 křesel, a tak je vlastně pouze "jejich" člověk průchozí. Tak by to ovšem nemělo být, president by měl být nadstranický a měl by být zvolen stejným zbůsobem jako např senátoři, ale ty volby by byly samozřejmě v rámci celé republiky.  Jsem přesvědčen o tom, že takhle by to lidé chtěli. Politici, plňte vůli lidí.  
0/0
5.12.2002 11:53

Petr

Re: Re: Kdo na Hrad?
To je přesně to co dělají. Když nepůjde zvolit prezidenta normálně , tak bude referendum.  To už jasně slíbili a ta vůle lidu ho přijde na pěkné peníze.
0/0
6.12.2002 11:01

Jana

Re: Kdo na Hrad?
Proč by měli něco čachrovat ? Vládnoucí koalice dostala většinu našich hlasů a proto není důvod, proč by nemohli někoho navrhnout a prosadit. Jestli někdy vyhraje volby ODS nebo komunisti, tak si taky bodou moci někoho navrhnout. Zatím na to ale nemají důvěru od voličů.
0/0
6.12.2002 10:56

adas

Mít tohle na triku Klaus
roznesli by ho noviny v zubech.. Takto jde jen o diskusi ve stylu"vadí - nevadí". Je to bída a jednou to dopadne špatně. adas /volič/
0/0
4.12.2002 23:06

Santa

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.12.2002 8:43

hovnival

@@
Podle me by prezidentem mel byt Mirek Dusin. Je to osoba cestna, bezuplatna, organizovana a spolehliva.
0/0
4.12.2002 20:41

beruska

Motejl není na prezidenta dostatečně reprezentativní typ
0/0
4.12.2002 17:36

zuzka

Re: Motejl není na prezidenta dostatečně reprezentativní typ
Chtěla bych vidět, jak vypadáš Ty!V tomto případě nejde o presentaci krásy, ale o kvalitu a morálku daného člověka!!!
0/0
4.12.2002 19:00

Herodes

Motejl NE!
Tedy dědků jsme si v minulosti užili snad dost a dost.EBEN na hrad.To je osobnost jakou naše společnost už hodně dlouho postrádá.
0/0
4.12.2002 14:35

VIP

Re: Motejl NE!
Ebena? To určite.. Toho "píp" nemůžu ani cítit!
0/0
5.12.2002 12:35

olgoj chorchoj

..tak k nemu necuchej..
najdi mi v Cechach osobu, ktera by mohla po Vaclavu Havlovi reprezentovat nasi zemi alespon stejne tak dobre jako on?? .. kdo z kandidatu na to ma?? ..proc hodnotis clovek, kdyz ho neznas?? ..nerikam, ze pan Eben je nejlepsi, ale rozhodne se nema za co stydet, jeho projev je vice nez dobry a rozhodne si myslim, ze by Ceske republice prospel daleko vic nez Motejl, Zeman, Bures ... ze ho nemuzes citi, tak k nemu necuchej !! ..jedine, ze by se prezidentem chetl stat Jan Tleskac..ale co on by na to asi rikal?? :)
0/0
6.12.2002 13:08

Moravak

Český národ je na tom dobře
Musím zareagovat tímto příspěvkem na příspěvek Bída českého národa (Radek).
 Ano, setkáváme se zde na serveru se spoustou různých sprostých nadávek, hulvátských posměšků, zatrpklých poznámek, primitivních, vulgárních, ubohých, zlých a nevím ještě jakých příspěvků. Ano, to máš Radku, pravdu. Ale to jsou příspěvky určitých jednotlivců, podle kterých nelze usuzovat na úroveň celého českého národa, jak tady dost často rádi předvádějí i různí emigranti. Ty Radku, i Vy emigranti, Vy všichni jste Češi, uvědomte si to.  A pokud se cítíte jako ubožáci, kteří nic v životě nedokázali, a kteří jsou jenom ubohými a malými čecháčky, nechte si to pro sebe, je to Vaše soukromá věc. Existuje totiž velké množství Čechů a Moraváků, kteří s Vámi tyto pocity nesdílejí, a kteří tady na tento server třeba vůbec nepíší, a zbytečně je tím urážíte, ačkoliv je vůvec neznáte. Tím, že jsi Radku urazil český národ, jsi se dostal ještě na nižší úroveň, než Ti, které kritizuješ. Ti třeba urazili jenom Tvého oblíbence Motejla, ale ty jsi urazil celý český národ a ještě jsi se SÁM postavil do role soudce . . .  Takže hochu, uklidni se, a hlavně uskromni . . .   
A tady mám něco special pro Vás emigranti:                 
      
 
0/0
4.12.2002 12:29

Pavel z Kansasu

Re: Český národ je na tom dobře
S prvni polovinou Radkova prispevku sice taky zcela nesouhlasim, ale z Tveho prispevku zazniva jeste vetsi "nenavist" vuci emigrantum a vsem, se kteryma ty nesouhlasis... skoda. Dopredu podotykam, ze jsem taky z Moravy a nejsem emigrant, byt toho casu nejsem doma - to jenom abys nemusel psat neco o potrefenych husach a tak ;-))... a co se tyka toho naroda... jsme takovi jaci jsme, o moc horsi nez ostatni stredo a zapado-evropske narody, ale taky o moc lepsi nez ostatni vychodoevropske, NEJSME. Nase demokracie je velmi mlada - mezi nama tech dvacet mezivalecnych let ... taky asi moc cesky narod vladnout si sam nenaucilo. Skoda - ale jenom pro nas - pro Cechy. Muj potencionalni tchan, ktery prosel koncentracnim taborem a pak lagrem za komunistu mel (a kupodivu ma) velmi zajimavy nazor a pohled na chovani nekterych evropskych narodu a zejmena Cechu - ale to je na dlouho.. takze jen tak, aby rec nestala.
Pekne odpoledne vsem doma, v emigraci, v praci i na demonstraci ze Sunflower State.
0/0
4.12.2002 14:07

Moravak

Re: Re: Český národ je na tom dobře
Ahoj Pavle, neni pravda, ze bych citil nenavist k emigrantum, ten muj prispevek, hlavne ten zaver "vzkaz emigrantum", je takova nadsazka. Vadi mi ovsem, pokud mi tady pise nekdo treba z New Yorku nebo z Australie, a nadava nam vsem, co zijeme zde v Čechách a na Moravě, do bolseviku, zlodeju, malych cechacku a podobne. Co tyhlety lidi kvalifikovalo k temto nadavkam, k nadavkam dokonce k celemu narodu. Pokud byl nekdo volem  dejme tomu z Hradce Kralove a odesel do NY a tam si sedne k PC, tak bude volem  z New Yorku, nic se nezměnilo       Tak vo co de ?  Znovu se ptam, proc Vy nekteri zijici v zahranici, se snizujete k nadavkam k nam, co zijeme zde doma v Čechách a na Moravě. Je to prece uplny nesmysl  - anebo snad nenávist ?  Pak by to ovšem musela být nenávist k sobě samému: k tomu jak žiji, jaké mám životní hodnoty, kdo může za mé problémy. A ukazovat prstem na bolševickou ČR, jako že ta zato může, je opravdu jednoduché řešení. Ale jo, ukazujte obyčejným američanům prstem, kde leží Česká republika, prostý američan to většinou neví, ale neříkejte jim proboha, že tady žijí bolševici. Není to totiž pravda. Cela tato diskuze by byla na dlouho . . .
Zajimal by me nazor Tveho potencionalniho tchana, jenomze to je take na dlouho a tak nekdy, az budes mit cas, a potkame se tady v diskusi, tak mi ho napis, rad si ho prectu.
Zdravim Vas tam v zahranici a delejte svymi schopnostmi a praci cest nasi vlasti a nasim predkum, kteri o vybojovani a udrzeni nasi vlasti museli mnohokrat v historii krvave bojovat.  Cest jejich pamatce. Ono to neni tak davno, cas leti, ale zapominat nelze. A tak diky nasim predkum, Vy dneska v zahranici mate domov, kam se muzete kdykoliv vratit, a muzete svou praci a svym umem prispet  zde doma ke zvelebeni nasi vlasti. Ne nadarmo se říká Matka Vlast. Opakuji pro nevědoucí, tady už nejsou bolševici a do lágru Vás nikdo nezavře. 
 
0/0
4.12.2002 16:01

olgoj chorchoj

Ja bych chtel za prezidenta pana ...
.. Ebena, vykaslat se na vsechny kandidaty tech a tech stran, nelibi se mi ani jeden, i kdyz pravda byl bych ochotny akceptovat pana Klause, protoze asi jako jediny ze vsech kandidatu ma ten smrnc, ktery by asi prezident mel mit .. Pana Motejla si vazim, je to nesporne schopny clovek, ale jaksi zapada a zda se mi, kdyz opomenu jeho dymovy zavoj, nicim zvlastni. To, ze se mu stala nehoda a nekdo to ted vytahuje, bych nebral jako prekazku pro nej, spis je to zamysleni pro cele CSSD, ze se nedokaze domluvit uvnitr strany. Pan Pithard, s kterym sjem tu cest se osobne seznamit, je velmi slusny a zajimavy clovek, ale bohuzel o nem plati totez co o panu Motejlovi. Je to nevyrazna oasobnost, ostudu by nam ale take ve svete neudelal. To neplati o poslednim kandidatovi o kterem chci napsat a to je pan bechcerovka. Ale to je na dlouhe psani, takze zaver .. pan Eben by byl dobry kandidat !!
0/0
4.12.2002 11:46

Petr

Re: Ja bych chtel za prezidenta pana ...
Pan Eben by byl asi opravdu dobrý prezident - a to myslím zcela vážně. Problém je ale v tom, že sám Eben tuto možnost zcela odmítá. No, uvidíme, třeba jeho čas ještě za takových 10 let přijde. Ale co se týče dnes nabízených kandidátů, opravdu těžko vybírat. Dokonce bych řekl, že je to bída. Na jedné straně charismatičtí, avšak pro mnoho lidí (i pro mě)zcela nepřijatelní Klaus se Zemanem, pak přestárlý a prokouřený Motejl, dále až nezdravě ctižádostivý Bureš a nakonec možná až moc "hodný" Pithart. Já osobně bych byl nejspíše pro Pitharta. Myslím, že je to slušný člověk, nearogantní a kultivovaný. Jeho určitá nedůraznost (viz. např. "dvojdomek" se Slováky) by snad vadila u premiéra, ale prezident je v ČR přeci jen něco jiného. Bohužel jeho šance zejména po dnešním zvolení předsedou Senátu nejsou příliš vysoké.
0/0
4.12.2002 13:05

olgoj chorchoj

Re: Re: Ja bych chtel za prezidenta pana ...
nezbyva mi nez s vami souhlasit a verim, ze se jednou podari pana Ebena presvedcit .. do te doby mi pan Pithard pripada asi taky jako nejlepsi kompromis z nabizenych kandidatu..
0/0
4.12.2002 14:52

Moravak

Motejl rozhodně NE ! ! !
Ten, kdo zabil z nedbalosti, a nešel natvrdo do vězení za minulého režimu, vyvázl jenom s podmínkou, a po půl roce mu byl vrácen řidičák,  je podle mého názoru naprosto nepřijatelný pro jakoukoliv důležitou funkci v dnešní době.  Odvolal bych ho i z funkce ombudsmana. Najde se někdo naivní, kdo se mě zeptá proč            
0/0
4.12.2002 10:25

Ghort

Re: Motejl rozhodně NE ! ! !
Me by jen zajimalo, kde soudruzi z NDR udelali chybu...
 
Co blbnes, cece, nic neres, neprehanej, a hlavne - po nicem nepatrej ZTy bud rad, ze ses
0/0
4.12.2002 10:36

Evropan

Re: Motejl rozhodně NE ! ! !
jsi netolerantní blb, promiň
0/0
4.12.2002 14:46

Moravak

Re: Re: Motejl rozhodně NE ! ! !
Ano, pane Evropane. Tak je to spravne. Evropan musí Moravakovi ustedrit policek, Evropan je mu nadrazeny. Evropan je naprosto tolerantni, chytrejsi, ma vzdycky pravdu a duvody svych policku zasadne nesdeluje.
0/0
4.12.2002 17:43

Marta

Re: Re: Re: ! ! !
Moravaci jsou snad taky Evropani, nebo ne ?
0/0
6.12.2002 11:05

Moravak

Re: Re: Re: Re: ! ! !
Samozrejme, ze jsou, ale z toho nevyplyva, ze se musi tolerovat vsechno . . .
0/0
6.12.2002 13:27

Jidas

Otevrete oci!
Bude-li nekdo z teto "bolsevicko-duchodcovske" kliky, ktera si ze statu dela dojnou kravu, zvolen na hrad, tak doufam, ze se Blanencti rytiri jiz konecne vzbudi a potahnou na hrad.  Velice rad jim pomohu s dalsi prazskou defenestraci...
Nenechme se manipulovat medii a kandidaty politickych stran, otevreme oci a konecne jiz rekneme hlasite NE vsem "rudym  prisluhovacum a kolaborantum". Udelejme konecne to co jsme nedotahli do konce v roce 1989 Je to ve jmenu blaha deti nasich deti... 
  
0/0
4.12.2002 6:47

GhorX

To by mě zajímalo, kdo v ČSSD znejistěl po názorovém posunu části politického spektra ve prospěch Motejla natolik, že považoval za nutné ho diskreditovat. Samozřejmě nějaký "Zemanovec", ale kdo má přístup ke stranickým materiálům, aby avízo novinám doložil ? Viděl bych to na někoho z nejužšího vedení...
0/0
3.12.2002 22:12

tenor

Re:
Jak tady už dneska někdo psal, je opravdu jedno kdo to na něj vytáhl, ale smutné a nevkusné je, že to neřekl dopředu sám. Přejel chlapa, přejel tak co! Teď se trapně jako přiznává sám a tváří se ukřivděně. To ho mám litovat nebo co? Navíc jsem se dozvěděl níže což mi dříve nějak uniklo, že měl taky havárku jako ministr. Takže žádné chříchy z mládí, ale opakující se problémy. Za toho chlapa bych opravdu ruku do ohně nedal. Někdo tady správně psal, že musel mít u policie ( teda SNB) anděla strážného, protože vyváznout z mrtvýho chlapa s roční podmínkou a ještě dostat po půl roce spátky řidičák, to musel být fakt s těma policajtama velkej kámoš. Opravdu nechci prezidenta, který něco dluží bolševickým policajtům!!
0/0
3.12.2002 22:44

GhorX

Re: Re:
Skvělá analýza problému, pane Se-vším-sem-rychle-hotovej. Já osobně jsem nikde neviděl ani slovo o tom, jak to bylo - ten člověk mu mohl prostě skočit pod kola a trest mohl Motejl dostat třeba za nepřiměřenou rychlost. Podobných případů znám docela hodně. Co se týče "opakujícího se problému" - to je vtip ? Mezi oběma nehodami uplynulo 31 let !
0/0
3.12.2002 23:06

Ghort

Re: Re:
Ty ses taky tatar, co?  Panecku, pres tricet let frekvence deliktu - TOMU RIKAM RECIDIVA
0/0
4.12.2002 10:38

Eduardo

Malé zamyšlení
 Také jsem viděl dnes na ČT 1 ten šot s Motejlem a nelze než souhlasit s tím, co zde jiní píší přede mnou. Skutečně jeho projev byl mdlý a nepřesvědčivý, dlouho trvalo, než se "vymáčkl", navíc v podstatě nevyjádřil jasnou myšlenku (nechci říci, že to nemělo hlavu ani patu, ale bylo to nesrozumitelné; myslím si, že zvlášť pro obyčejné lidi budou jeho projevy jen těžko chápatelné, Havlovy úvahy jsou proti tomu řečí ANO, ANO, NE, NE, a to jsou většinou o abstraktních problémech - Motejl mluvil o konkrétní věci). Navíc zahalen v typickém dýmu.
Věk a priori nic neznamená, ale v Motejlově případě si myslím, že skutečně není schopný důstojně funkci presidenta vykonávat (vzhledem k jeho postavě i vystupování).
A to musím říci, že jsem Motejla považoval za celkem vhodného kandidáta (i když ne ideálního). Ale skutečně ten dnešní televisní šot mně připomněl jeho předchozí vystoupení, která byla velmi podobná a jejichž dopad na mou mysl byl díky tomu, že už jsem ho v televizi dlouho neviděl, poněkud otupen.
Ze zbývajících relevantních kandidátů se stále silněji přikláním ke Klausovi. Mám k němu řadu výhrad, ODS jsem nevolil, s mnoho jeho názory nesouhlasím, ale zkrátka je to švihák, má jasné a srozumitelné vystupování, je to osobnost s charismatem. Myslím, že by nám nedělal ostudu. Nenávistné výpady proti němu (zloděj, tunelář apod.) jsou skutečně jen iracionálními výplody. Našel bych spoustu jeho jiných (konkrétních) chyb a nedostatků, které mi vadí. Takovéto urážky (a to se týká i urážek na Havla) jsou ale pouze výplody chorých mozků.
Snad bych akceptoval i Pitharta, ale o něm v menší míře platí to, co o Motejlovi (neslaný nemastný, ale vystupování o dost lepší).
Vůbec nejhorším kandidátem jest Bureš. Komunistický kariérista, naprosto šedivý a nevýrazný, není to osobnost takového formátu, která by si zasloužila býti hlavou státu.
0/0
3.12.2002 21:57

Ghort

Re: Malé zamyšlení
Tomu rikam slovo do pranice!!!
0/0
4.12.2002 10:40

Dan(0)

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.12.2002 20:00

Dan(1)

Re: Motejl na hrad!
"Podle Práva se informace, že Motejl v minulosti způsobil smrt člověka, objevila v kuloárech sociální demokracie", je napsáno v článku. Stačí se naučit číst.
0/0
3.12.2002 20:28

cool

Re: Motejl na hrad!
Tipoval bych na spolupraci obou ,,skvelackych" skupin:-))
0/0
3.12.2002 20:29

občan

Tragédie bude .....
Tragédie Motejlovu cestu na hrad nekříží,ale tragedie bude jestli bude Motejl zvolen na post hlavy státu a nevydrží chudák ani do žní.
0/0
3.12.2002 19:50

občan

Vážení,mějte rozum.
Važení,mějte rozum.Před chvíli byl ve zpravodajství ČT1 krátký šot s ombucmanem Motejlem.Dejte starému člověkovi klid ať si užívá důchodu.Podle mého odhadu je zralý na 100% k odchodu do důchodu i z místa ombucmana a ne proboha reprezentovat vlast jako hlava státu.Třeba se chudák voleb prezidenta ani ve zdraví nedožije.Nestačí nám poučení z minulosti?
0/0
3.12.2002 19:37

hovnival

@@
Podle me pan Motyl by nevydrzel do konce sveho prezidentskeho obdobi.
0/0
3.12.2002 19:10

Kubatech

Motejla ne!!
Co vsichni blbnete??? Vzdyt je to starý, prokoureny dedek, ten nas prece nemuze dobre reprezentovat. Vzdyt uz vypada hur jako ten trpaslik Havel (bez urazky). Prezident by mel byl elegantni clovek a ne tohle, proboha. Navic nam, stejne za dva roky umre. Lidi vzpamatujte se!
0/0
3.12.2002 18:32

chueca

přemýšlte lidi
´Motejl je podle mého názoru ten nejvhodnější kandiát  a za všechny chuecy mu fandím:-))
0/0
3.12.2002 18:30

freespeech

Zabil vlastní nedbalostí člověka a bylo mu to prominuto,
já mám úplně jiné zkušenosti s předlistopadovou justicí.Asi to musel mít u státní moci moc a moc dobrý - takový rovnější mezi rovnými...to vysvětluje vše, není nic třeba dodávat.
0/0
3.12.2002 18:27

Ing. Petr Ondrášek

Motejl je dobrý kandidát, jeho šance ted drží v rukou média
Já se teda do velké politiky nijak výrazně nepletu, ale upřímně říkám, že pan Otakar Motejl je pro mne jako občana, který není skalním fanouškem žádného ze stranických sekretariátů, skutečně velmi dobrým kandidátem. Přes tuhle černou kapitolu z minulosti je pan Motejl v mych očích nadále čestným a morálně způsobilým vykonávat fukci našeho prezidenta. Nikdo z nás se v životě nevyhne menším či větším nehodám. Je to osoba, která užívá obecné važnosti, politikou zatím proplouval se ctí a na rozdíl od většiny ostatních kandidátů to není arogantní osoba zatížená vyhraněným hádáním se s oponenty (přestože dokázal, že má své pevné názory). Navíc je ve správném prezidentském věku, který v sobě spojuje úctu a zkušenosti s dostatkem životní vitality. Jako Brňák o něm vím jen to, že jsem ho asi dvakrát potkal na nákupech, takže mé soudy o něm jsou ovlivněny jen našimi "mediálními maséry mozků". Uvidíme, co právě média z této kauzy z minulosti nakonec vytvoří, protože to může být v tuhle chvíli naprosto zásadní pro Motejlovy šance. Zabití člověka, třebaže neúmyslné nebo náhodné, není žádná legrace, ačkoli už jsme si u nás tak nějak zvykli na jinačí prezidenty, kteří skutečně prošli kriminálem. Přesto si dovolím tvrdit, že bych právě pana Motejla moc rád viděl zastávat prezidentský úřad.
Petr Ondrášek
0/0
3.12.2002 17:51

stix

Re: Motejl je dobrý kandidát, jeho šance ted drží v rukou média
Jestli je pro vas 70-leti clovek ve spravnem veku na prezidenta tak to bych chtel vedet jaky je kurz v sazkovych kancelarich na to ze se dozije konce sveho volebniho obdobi. Pripadne bude zvolen jeste jednou a pln sil opusti urad. Sakra prece, kdyz se podivate treba na emericke prezidenty to jsou chlapi jak ze skatulky.
0/0
4.12.2002 1:12

naštvaný volič

Nechte kádrování a zamyslime se .
Pokud bude volit prezidenta jem hrstka zapšklých politiků bude to vždy boj o stranícká koryta a představa voličů o hlavě státu zůstane nadlouho jen představou a to je nejhorší.Pak si tady bude Špidla a spol. mluvit o demokracii a svobodě.Myslím si,že lidi mají politikaření a dohadování straníckých bosů na dlouho dost,obdobně jako nešťastně podruhé zvolenou postavou prezidenta Havla. Proto od této volby každý očekáva nástup nové generace s novým rozhledem a myšlením a ne opakující se chorobné výplody senilních straníckých důchodců obdobně jak za éry totality-post prezidenta za stranícké zásluhy.Z vyvolených důchodců si každý následně myslí,že je neustále nejchytřejší a své chyby nikdy neuzná.O konci takového tažení není třeba diskutovat.Za vše mluví dlohodobé praktické zkušenosti.
0/0
3.12.2002 17:41

stix

Re: Nechte kádrování a zamyslime se .
To by lidi museli chodit k volbam. A pak muzem nadavat, ze za nas rozhoduji jini.
0/0
4.12.2002 0:38

King036

bohuzel je to skoro jedno...venda vs. milda...
jinak to snad v tyhle zumpe nemuye dopadnout....ale rad se spletu...nebo spis necham splist...a co vy...???...
0/0
3.12.2002 17:23

pes Novák

A kdopakže to náhle čirou náhodou objevil?
Bylyi to klausovci nebo zemanovci?
0/0
3.12.2002 17:20

johanes

Re: A kdopakže to náhle čirou náhodou objevil?
A proč myslíš, že byl odvolán Brückler z postu vrchního státního zástupce ? Motejlem, který si ho tam předtím vytáhl z civilu ? A odvolal ho 4 dny předtím, než sám odjel do Brna rozumovat nad tím, že babičce z Orlických hor někdo ukradl slepici a policie nenašla zloděje ? Ždímají ho tím již řadu let. A kdopak asi to může být ? Olovo jako olovo, že ???
0/0
3.12.2002 17:30

ervín

Chudák otakárek ...
Proč to na něho vybalili až teď ? Proč to nepřiznal dříve, když se toho "tolik" nestalo a je to "dávno"? Asi tam budou i jiné okolnosti "trestu", ne ? Měl jsem spolužáka a ten za samý čin dostal 3 na 5 s polehčující okolností vysypaného štěrku v zatáčce ... A nehájil chartisty, bylo mu 19 let. Nevím nevím ... To pan Motejl čekal, jestli to na něho vybalí nebo nevybalí ? To není fair. Navíc je to sešlý, nemocný a neproduktivní staříček, takové snad jako prezidenta nepotřebujeme. Kývačů je tady dost a dost. Že ho hanba nefackuje se stále ucházet o post, na který nemá ani tak ani tak ... Byl by frajer, kdyby řekl "basta fidli", jdu do důchodu a odešel by sice s trochou ostudy, nicméně jen s trochou. Co na něho vybalí, až bude na Hradě. Nebo co mu řeknou, že by na něho mohli vybalit, když ... Ona ta opatrnost v řízení vozidla, kterou deklaroval není až tak jednoznačná, jeho bouračka před lety na nábřeží se taky "promlčela", že ???
0/0
3.12.2002 17:17

Ghort

Re: Chudák otakárek ...
Hele, a to bys chtel, aby kazdej vrcholnej (i nevrcholnej, to je celkem jedno) vzdycky pri nastupu do nejaky fce vystoupil v televizi nebo radiu a rikal: Kdyz mi bylo pet let, kradli jsme se sousedovic klukem na poli za vesnici cervenou repu. Kdyz mi bylo sestnact, pomalovali jsme nasemu reditali ve skole trabanta, protoze nas desne sral...
0/0
4.12.2002 10:47

Moravak

Re: Re: Chudák otakárek ...
Ghorte, pises nesmysly.  Normalne, kdyz se uchazel o funkci mimistra spravedlnosti a potom ombudsmana, tak mela tato informace o teto neprijemne skutecnosti v jeho zivotopise projit.  To je ferovy pristup pri uchazeni se o funkci v demokracii, kde nakonec i media plni svou kontrolni ulohu . . .  Bud to lidi prijmou a nebo ne.  Pokud ne, tak tyto vrcholne funkce nemohu zastavat . . .  Neni na tom nic sloziteho, je to tak jednoduche, co mel udelat, ze  ?    Ma to jeste jednu vyhodu:  nemuze to na Tebe nikdo vybalit, zrovna kdyz se uchazis o funkci presidenta . . .    Toto nezverejnit, je vsak skoro totez jako lhat.  A lez ma kratke nohy, jak je videt  . . .  ze  ?   
0/0
4.12.2002 18:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.