Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Část ČSSD dál tlačí Motejla na Hrad

Otakar Motejl, který propadl v prezidentském referendu ČSSD, se ještě pořád může stát prezidentem. Snaží se o to část vedení sociální demokracie, která se brání myšlence, že by příští rok na Hradě usedl Miloš Zeman.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Inkvizitor1

Grebeníček for president!
0/0
3.12.2002 16:04

Pongo

Prezident by měl být
silná osobnost. Co je nám předkládáno?
 
Hezkou politiku, či spíše politikaření nám předvádí ČSSD. Nejdřív se ohání přímou volbou prezidenta, vzápětí vyhlásí vnitrostranické referendum, koho nasadit do volby nepřímé a teď nechce respektovat jeho výsledky, protože se jim to nehodí do krámu. Náš stát potřebuje za prezidenta osobnost a to při vší úctě Motejl není, stejně jako Pithart. Kdo si pamatuje jakým způsobem vystupoval Pithart v době dělení státu, je mu jasné, že takovýto muž se svými dvojdomky a rostoucí trávou by jako prezident byl naprosto rozplizlý bez jakéhokoli vlastního názoru a všem by jen ustupoval.
 
Motejl je přeci už jen trochu starý (nebo se zase bude prezidentování rozdávat podle toho, kdo je nejstarší?) a má hodně černou minulost, když jako generální prokurátor v době normalizace rušil rehabilitace politických vězňů. Jeho osobnost a charisma je jen v článcích novinářů. Navíc mi přijde, že si nedokáže život bez funkce představit.
 
Zeman je velký hulvát a pokud by byl prezidentem on, určitě by nám někdo brzy vyhlásil válku.
 
Klaus je samolibý mentorský typ, ale z politiků jako jediný se Zemanem dokáže držet slovo a uzavřené dohody.
  Nejmenším zlem by bylo zvolit Klause, ale tady se bude volit člověk který všem vadí nejméně, respektive, se kterým si bude ČSSD moci dělat co se jí zlíbí. Rád bych viděl pravicového Klause na Hradě, ale ono se to už nějak zaonačí, aby se tam dostal nějaký slaboch v područí.
0/0
3.12.2002 15:46

Oswald

Re: Prezident by měl být
Při vší bídě naší politické scény mi vychází jako jediné možné řešení zvolení jednoho ze dvou dlouholetých přátel: Zeman / Klaus. V politických otázkách se sice ne zcela shodnou, ale již dost průkazně nám dokázali své přátelství a schopnost společného postupu v klíčových otázkách (z pohledu jejich ješitnosti). I přední politologové hovoří o zákulisní hře, přitom je mnohem snazší dohoda dvou "geniálních" kamarádů.
Jak taková dohoda může (ale samozřejmě nemusí) vypadat?
MZ: "Podívej se Václave, pokud budeš mít v prvním kole reálnou šanci, mí přátelé tě podpoří. Pokud bys ale v prvním kole neuspěl, nastoupím proti tobě já."
VK: "To je dobrý Miloši. Kdybych snad čistě náhodou v prvním kole neuspěl, což by bylo jistě spiknutí mých protivníků, tak bych zas já podpořil tebe v druhém kole."
MZ+VK: "Přece nám nebude prezidentovat nějaký Nýmand?"
 
0/0
4.12.2002 8:43

Inkvizitor1

Zase
vytažené ve vhodný čas !!
0/0
3.12.2002 15:04

Pavla

Zeman na Hrad
Souhlasim s predchazejicim prispevkem, jsem jednoznacne pro pana Zemana. Nazory nekterych clenu CSSD, ze by se nemely respektovat vysledky referenda me jako ucastnika tohoto referenda hluboce urazeji. Copak je mozne si udelat z lidi dobry den, jen tak si vystrelit a kdyz to nevyjde podle nekterych predstav, tak jako kdyby se nic nekonalo? Doufam, ze ti, kteri tak pohrdaji nazory clenu a sympatizantu CSSD, se budou zodpovidat na jarnim stranickem sjezdu. A take doufam, ze zemanovci v CSSD dodrzi sve slovo a pockaji si az na druhou volbu a pana Motejla potopi. Pane Skromachu a spol., je to na vas!  
0/0
3.12.2002 13:57

Pongo

Re: Zeman na Hrad
Milá Pavlo, to jste ještě nepřišla na to, že právě to je politika ČSSD? Vedení nikdy nešlo o lidi, ale jen o svůj vlastní prospěch (viz třeba povodňové daně, daňová přiznání a další věci, které běžné občany jen šikanují)? Mohl bych zde jmenovat spoustu afér, které kdyby udělal kdokoli jiný, šeredně by to odskákal, ale ČSSD vše prochází. Mimochodem u které z politických stran na naší scéně se objevily pokusy o vraždu, nevyjasněné sebevraždy atd.?
0/0
3.12.2002 15:51

zab

Re: Re: Zeman na Hrad
To, co tady píšete, může být váš názor a pře může být nekonečná. Už z toho důvodu, že každá z parlamentních politických stran má máslo na hlavě. Tak to zkuste jinak. Mohlo by to dopadnout tak, že pokus o vraždu nebyla politická objednávka strany, ale aktivita jednoho z členů z osobních důvodů. Instrument formulářů na daňové přiznání vznikl za vlády Klause, o kuponové privatizaci a jejím výsledku nemá cenu hovořit a mrtví sponzoři prošli ODS úplně suprově. Že by šlo o lidi členům vedení jako byli Macek, Čermák, Kočárník... nemyslíte vážně.Opravdu nemá cenu vypočítávat všechny aféry. Svinstva je dost na všech stranách.Že jim to občané trpí, je věc druhá.
0/0
4.12.2002 9:05

Zdeněk

Jedinými vhodnými kandidáty jsou Zeman a Klaus.
Otevřeně přiznávám, že Klause rád nemám a za prezidenta ho nechci. Ale na Hradě musí sedět osobnost, která je schopna hájit zájmy České republiky v zahraničí ( Zemanovi výroky na adresu Němců a Rakušanů, Klausova kritika EU ) a nebojí se Parlamentu. Takový měkký pezident jako je Václav Havel, který se jen opájí svým renomé v zahraničí, je k ničemu. Zeman se navíc nebude nikdy párat s novináři, ani s Novou, což je jedině dobře. Oba mají charisma a jsou nejvýznamnějšími politiky polistopadové éry, proto by to měl být jeden z nich. Osobně jsem pro Zemana, protože jeho vláda byla na rozdíl od Klausových opravdu úspěšná ( i když na tomto serveru jsou převážně pravicoví příznivci, je třeba to brát na vědomí . Není možné přeci přehlížet výrazné osobnosti politické scény, navíc neznám nikoho, kdo by měl opakovaně tyto dva na poli diskusním. Špidla sice Klause po volbách porazil, ale další takové sezení se nekonalo, takže není jisté jak by to dopadlo podruhé. Proto jsem pro Zemana či Klause - na prezidenta se musíme dívat s jistotou, že to není nesměle poposedávající osoba, ale silná osobnost, a je jedno jedno z levého nebo pravého spektra. A za 5 let bude již přímá volba, a pak se každý snaží jak umí.
0/0
3.12.2002 13:28

Ivan

Re: Jedinými vhodnými kandidáty jsou Zeman a Klaus.
100% souhlasim
0/0
3.12.2002 15:19

Filosof

Re: Jedinými vhodnými kandidáty jsou Zeman a Klaus.
Právě tito dva jsou nejnevhodnějšími !!! Prezident má být reprezentant, ale ti dva dělají v zahraničí buď ostudu nebo problémy. Právě, že V.Havel byl dobrým reprezentantem. Zeman a Klaus, díky své agresi, schopnosti se prosadit, jsou spíš vhodní do vlády. Rozlišujme úlohu prezidenta a úlohu vlády.
0/0
3.12.2002 15:53

pjotri

Re: Re: Jedinými vhodnými kandidáty jsou Zeman a Klaus.
Ja se picnu! A jakej je teda Bush? Ten je superagresivni!!!
0/0
4.12.2002 10:39

Modrý pták

Grebeníček na hrad!!!!!! A místo srdce rudou hvězdu a bude svítit celý rok, ne jen dva měsíce!
0/0
3.12.2002 13:06

Boris

Já jsem ale opravdu jiný , než ti ostatní....
0/0
3.12.2002 12:47

Elrond

Re: Já jsem ale opravdu jiný , než ti ostatní....
Aurë Entulúva!
0/0
3.12.2002 12:57

Honza

Re: Já jsem ale opravdu jiný , než ti ostatní....
To ti tak budeme ještě žrát, po tom co si tady dnes vyplodil.
0/0
3.12.2002 13:08

Boris

Špidla a Gross na Hrad
Prosím vás neukamenujte mě za tento názor, ale jsem za to aby tandem Mgr. Stanislav Grosss a Ing. Vladimír Špidla společně v zájmu našeho lidu převzali prezidentské pravomoci. Tímto krokem by bylo převzetí moci ČSSD dokonáno a tuneláři z řad Modrých ptáků by byli konečně odstaveni od korýtek.
0/0
3.12.2002 12:03

Stealth

Re: Špidla a Gross na Hrad
No a kdo z nich bude první dajma?
0/0
3.12.2002 12:25

vendelín

Re: Špidla a Gross na Hrad
JEŠTĚ BY BYLO SKVĚLÉ, POKUD BY SI UZÁKONILI VEDOUCÍ ÚLOHU ČSSD DO ÚSTAVY, ZALOŽILI ULIČNÍ A DOMOVNÍ VÝBORY ČSSD SE VŠÍM, CO K TOMU DŘÍVE PATŘÍVALO - BANDOU UDAVAČŮ / NAPŘ. PAN BORIS SE UŽ NEMŮŽE DOČKAT SVÝCH DNŮ A SLÁVY/ , SOUDCŮ A SBORU SOC-DEMOKRATICKÉ BEZPEČNOSTI A ROVNOU SE MŮŽE ZAČÍT S POPRAVAMI, ŽE ???? PAK SE BUDOU POŽÍRAT MEZI SEBOU / DNES JE TO 50ROKŮ , CO BYLI POVĚŠENI SOUDRUZI SLÁNSKÝ A SPOL. !!/, PAK BUDE NĚJAKÁ PSEUDO REVOLUCE, KTERÁ JIM NAVLÍKNE NOVÉ SOC-DEM KABÁTY A PAK ZASE NĚJAKÝ TEN BORIS PŘIJDE A BUDE NÁM ŘÍKAT, CO ŽE JE TO TA DEMOGRACIE. DÍK NECHCI, MĚ STAČÍ DEMOKRACIE!!!
0/0
3.12.2002 12:36

Zdeněk

Re: Špidla a Gross na Hrad
Vladimír Špidla není ing. ale PhDr.
0/0
3.12.2002 13:03

Modrý pták

Prezident má být uznávaná osobnost ...
Prezident má být uznávaná osobnost doma i v zahraničí, s čistým vědomím i svědomím,reprezentující naší vlast po všech stránkách !!!!
0/0
3.12.2002 11:45

outcast

Re: Prezident má být uznávaná osobnost ...
takovej člověk neexistuje...
0/0
3.12.2002 11:50

Stealth

Re: Re: Prezident má být uznávaná osobnost ...
Ale existuje, je to Špidlův kámoš Boris. Boris na hrad (do Daliborky).
0/0
3.12.2002 13:18

Boris

Boris1
Musím se přiznat, že si musím o příznivcích ODS opravit svůj názor. To, co zde předvádí Modrý pták se změnou identity, mě přesvědčuje o tom, že je to ještě větší morální kreatura než jsem si myslel. Nebyl by problem jej napodobit a psát nějaké nesmysly pod jeho jménem, což by nedolo žádnou práci, ale k něčemu takovému se může snížit je tak morálně padlé idividum jako je on, fanatik z ODS.
0/0
3.12.2002 11:41

Modrý pták

Re: Boris1
Nevím o jaké změně identity ti jde nádhero.Jméno Modrý pták používám přes rok a mluvím jen za sebe, pochopitelně proti socanské bandě.
0/0
3.12.2002 11:52

Michal

Re: Boris1
Milý Borisi,
musím se přiznat, že mám v Borisech naprostý guláš. Jeden, jak čtu v tomto příspěvku, je fanatik ODS. Druhý (nebo to je ten první?) píše jako naprostý magor.
Možná by nebylo špatné pro tuto diskusi zapomenout na prezentaci svého jména a soustředit se na prezentaci svých myšlenek. Ale to by pak nešlo prohlásit, že to za mě napsal někdo jiný. Třeba ale křivdíš Modrému ptákovi, protože je tu i možnost, že existuje ještě jeden Boris.
 Musím se přiznat, že vzpomínám na jednu z osvědčených propagandistických metodvšech totalitních režimů: Napsat naprostý blábol a obratem z něho obvinit někoho jiného s tím, že poukáži na to, jak svinsky můj protivník jedná. Naštěstí toto je pouze diskuze. V reálné politické situaci totalitního státu by už někdo visel.
0/0
3.12.2002 12:03

Boris

Re: Re: Boris1
Milý Matěji alias Michale, pochopil jsi pouze polovinu problému. Nikoliv napsat blábol a obratem z něho obvinit někoho jiného, ale napsat blábol a podepsat se jménem někoho jiného a čekat na negativní reakce ostatních. To právě presentuje Modrý pták alias Pepa z Prahy alias Občan z Prahy. Trošku vnímavější člověk to z písemného projevu snadno pozná. Pokud chceš vidět presentaci mých myšlenek, musíš se vrátit asi o dvě stránky zpět, než diskusi ve své nemohoucnosti náš exot z ODS rozbil.  
0/0
3.12.2002 12:51

outcast

Čechy fuj
Nebyl to zrovna ten Motejl, který odmítl (před nějakýmy 7 - 9 lety) poskytnout první lékařskou pomoc nějaké zraněné lyžařce - detaily si nepamatuju. Jinak co si budeme povídat, kandidáti, které máme k dispozici patří (všichno do jednoho) všemožně jinam, než na Hrad. Teď ještě zbývá zvolit některého bývalého bolševika prezidentem (když už je i ministr) a vyjádřit tak skutečnou náladu, povahu a lítost národa nad  pádem komunismu a dodatečně tak posvětit "vypořádání se" neřády předešlého režimu. Někdy mi je z Ćechů fakt blbě. Mám chvíle, kdy se domnívám, že kdyby se tahle přib*blá země propadla (i se mnou) do země, tak by to bylo jedině dobře.  
0/0
3.12.2002 11:34

vendelín

CO NA NĚJ JEŠTĚ VYPLAVE . . . . . . . .
. . . . . . V DNEŠNÍM PŘEHLEDU ČTK SE MOTÝL PŘIZNAL / ZŘEJMĚ MU MUSELI UKÁZAT ROZSUDEK !/ , ŽE V ROCE 1978 PŘEJEL A USMRTIL NA TÁBORSKU ČLOVĚKA. BYL ZA TO ODSOUZEN A PAK MU DAL GUSTAV MILOST. JE TO SAMO O SOBĚ VELKÁ TRAGÉDIE, HLAVNĚ PRO TOHO PŘEJETÉHO, ALE PROČ MOTÝL TYTO HŘÍCHY SVÉ MINULOSTI SÁM NEPŘIZNÁ !! KANDIDÁT NA PREZIDENTA MUSÍ BÝT JAKO OTEVŘENÁ KNIHA A KAŽDÝ PŘED TÍM , NEŽ MU DÁ ČI NEDÁ HLAS MUSÍ ZNÁT JEHO MINULOST - NORMALIZÁTOR NEJVYŠŠÍHO SOUDU 1969 A 1970- I ZDRAVOTNÍ STAV!! SITUACE Z CCCP, KDYŽ ZASYPALI LEONIDA A PAK ČERNĚNKA A PAK ANDROPOVA_ TO POŘADÍ SI UŽ NEPAMATUJI- SE MŮŽE OPAKOVAT I U NÁS , KDY JEDNOHO INVALIDU NAHRADÍ DRUHÝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
3.12.2002 11:24

pražák

Re: CO NA NĚJ JEŠTĚ VYPLAVE . . . . . . . .
Vendelíne,prosím,motýl je hmyz.Správné jméno je Motejl.To jen tak pro pořádek.Nevím ani jak Motejl kuřácký profik vyšlape schody na Hrad.S ostatním hodnocením plný souhlas.
0/0
3.12.2002 11:38

Hejkal

Re: CO NA NĚJ JEŠTĚ VYPLAVE . . . . . . . .
Don´t be naive, Vendelin!
0/0
3.12.2002 13:55

zab

Re: CO NA NĚJ JEŠTĚ VYPLAVE . . . . . . . .
"V dnešním přehledu ČTK se Motýl přiznal..", "..proč Motýl tyto hříchy své minulosti sám nepřizná!" Vendelíne, psát něco před obědem se ti nevyplácí.
0/0
4.12.2002 9:20

x

ach jo
0/0
3.12.2002 11:09

Boris

Volte kohokoliv , jen né Klause !!
0/0
3.12.2002 11:06

Modrý pták

Re: Volte kohokoliv , jen né Klause !!
Na Hrad jedině Klaus!!!!!
0/0
3.12.2002 11:08

Modrý pták

Bureš prezidentem?
Vážení,poslechnete si zítra v 1050 v Rádio Žurnálu pořad JMÉNEM REPUBLIKY a přejse vás chuť volit komouše.Tam se dovíte jak ÚV KSČ v padesátých letech likvidovalo trestem smrti své věrné soudruhy/Klementis .../.Co by asi čekalo nás v připadě návratu teď většinou překabátěných soudruhů a súdruhov na hrad?
0/0
3.12.2002 11:03

Alex

Zase hrubé slovo a navíc změna identity. Začíná to být se mnou velice špatné.
Chtěl bych být smířlivý jako Boris.. Ale nejde to, když vidím , co tady dokáží Modří ptáci vypotit..
0/0
3.12.2002 10:51

Modrý pták

Re: Zase hrubé slovo a navíc změna identity. Začíná to být se mnou velice špatné.
Vážení,jak se do lesa volá,tak se..... . To si máme nechat líbit vaše urážky? Chovejte se slušně nejdřív sami a pak všechno přestane.
0/0
3.12.2002 11:06

Boris

Omlouvám se Vám za hrubší slova , která jsme někdy nucen použít.
Jsem velice sensitivní povahy a názory Modrých ptáků mne dokáží dokonale vyvést z míry !
0/0
3.12.2002 10:12

Modrý pták

Re: Omlouvám se Vám za hrubší slova , která jsme někdy nucen použít.
Nesváděj to na povahu burane,jseš odchovancem svého vzoru a tak se vůbec nikdo nad tebou nepozastavuje jak si snad myslíš sám.
0/0
3.12.2002 10:19

matěj

Re: Omlouvám se Vám za hrubší slova , která jsme někdy nucen použít.
Borisi, myslím, že se můžeš směle přihlásit do volné soutěže " O největšího blba na servrech iDNES "
0/0
3.12.2002 10:23

Boris

Re: Re: Omlouvám se Vám za hrubší slova , která jsme někdy nucen použít.
Matěji mýlíte se. Největším blbem jste tu vy, protože jste snad jako jediný nepoznal, že většinu příspěvků s podpisem Boris, zde plodí Modrý pták.
0/0
3.12.2002 11:33

Modrý pták

Re: Re: Re: Omlouvám se Vám za hrubší slova , která jsme někdy nucen použít.
Tak ale dost.Ani jednou jsem nepsal pod jménem Boris a ani psát pod jiným jmémem nemám důvod.Tak si toho drahoušku nech a nelži!!!
0/0
3.12.2002 11:56

Alex

Re: Omlouvám se Vám za hrubší slova , která jsme někdy nucen použít.
Je mi zas zle koukám, že modrý ptáci se tady roztahujou jakou svrab!!!Hele pánové jděte si zkoušet hailování, protože takovej blb jako je Zahradil to očekává, ne, budoucí předseda nacionalistů
0/0
3.12.2002 10:45

Pepé

Ach jo ...
Co tam pořád tlačí toho vyhulence Motejla ... hnus! A jak vidím politiky, kteří nedělají nic jiného než bojují za své kandidáty jako děti na písečku. Lidé bďete ...... !!!
0/0
3.12.2002 10:09

Petar

OTAKAR MOTEJL NA HRAD
nenajdeme lepšího kandidáta
0/0
3.12.2002 10:03

Pepé

Re: OTAKAR MOTEJL NA HRAD
Jdi někam ....
0/0
3.12.2002 10:12

Inkvizitor1

Re: OTAKAR MOTEJL NA HRAD
Samozřejmě existuje i mnohem lepší varianta - Hrad bez presidenta.
Nikdo z nás jej osobně nepotřebuje.
0/0
3.12.2002 11:00

Boris

Během mých studií politologie jsem měl mnoho přiležitostí se setkat a panem Grossem,
paní Buzkovou , Ing. Špidlou a dalšími sociálními demokraty, kteří se už léta snaží vybudovat v naší zemi sociálně tržní prostředí založené na vzájemné solidaritě a lidskosti !!! Nechápu vůbec urážky, ze strany Modrých ptáků , kteří zničili v naší zemi vše dobré a zanechali za sebou morální balast !!!
0/0
3.12.2002 9:47

Dan(1)

Re: Během mých studií politologie jsem měl mnoho přiležitostí se setkat a panem Grossem,
Modří ptáci nejsou tak nelidští. A Špidla není Ing., být vaším vyučujícím, roztrhal bych vám index a vyhodil ho oknem, balaste.
0/0
3.12.2002 9:59

Boris

Re: Re: Během mých studií politologie jsem měl mnoho přiležitostí se setkat a panem Grossem,
Dane, projevil jste stejnou dávku inteligence jako Stealth, když jste jaksi nerozeznali, že se za mne podepisuje nějaký bastard z ODS. Zřejmě váš kamoš Modrý pták.
0/0
3.12.2002 10:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.