Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český důstojník v Kuvajtu zřejmě kradl

Prestižní jednotka českých chemiků, kteří operují v rámci mise Trvalá svoboda v Kuvajtu, utprěla šrámy na své dobré pověsti. Vojáci si stěžují na neprofesionalitu velitelů a špatné vztahy v misi. Někteří z nich už podali trestní oznámení. Vojenská policie dokonce řeší případ českého důstojníka, který je podezřelý, že kradl v obchodě na americké základně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chemik

Pro narod
O Cesky narode opet si nezklamal.Pomlouvat a kritizovat.To nam jde skvele.V tom jsme mistri.Kdyz uz to musite delat tak se zamerujte na urcite jedince co za to muzou.A ne na cely kontingent a uz vubec ne na chemiky.Nevite skoro nic ,ale hubu mate plnou kecu.Co kdyby jste se zacali zase starat sami o sebe a nas nechali delat nasi praci.My jsme sem prijeli bojovat.Bojovat za svet bez teroristu.Za co bojujete vy?Urcite za to jak budete dal rozkradat republiku.To je skvely cil.Jen tak dal.Treba Vam to jednou dojde.Ikdyz o tom silne pochybuji.Jsme pysny na to,ze jsem ucastnikem operace Trvala Svoboda,jsem pysny na svoji rodinu a pratele.Ale z Vas se mi dela zle.
0/0
4.12.2002 8:23

jurasek

Re: Pro narod
poslouchej, neplacej kraviny ty jeden bojovniku ve skafandru...nikdo te nenutil jit bojovat a zatim toho moc nenabojovavas......kde mas nejakeho teroristu, ty bojovniku za trvalou svobodu? gramatiku mas take pod psa, trochu to promrskej, az budes cist navody jak zachazet s moznymi chemikaliemi...jestli ceska armada stoji na takovych trotlech jako ty, neni divu, ze major loupi v mistnich kuwajtskych obchodech a rika si arsen lupin........mit pod sebou takovou celadku musi byt dost na nervy.......vy tam toho zase tak moc nedelate, jak jsem si cetl, je to obycejny dril az na to, ze je tam tepleji a je tam nuda......
0/0
4.12.2002 18:02

Věra

Re: Pro narod
Vsichni nejsme takoví, ikdyz prevazne ano. Vis, ja treba jsem zena, pracuji na vojenske skole a jsem v duchodovem veku. A nemysli si, uz 15 let jsem zamerne zarazena do nizsi platove skupiny o dve tridy, coz za tu dobu cini pul milionu korun. Uz poctvrte zadam rektora o zvyseni. Vcera tu byla inspekce ministra a predstav si, ikdyz jsem na ni byla prihlasena, vubec me tam nepustili, zastupce rektora a sekretar, nebot maji strach. Rekla bych jim veci, to by koukali. Ale Nacelnik GS - ten vlastne pochazi z VA, takze ty gaunery tady zna. Preji ti pekny den. A svetlo v dusi. V
0/0
10.12.2002 11:22

Chemik

NSE
Zprava pro Narodni podpurny prvek(NSE)
Dej te si par  tabletek a mozna se Vam udela dobre.Ale o tom silne pochybuji.Protoze takovou bandu magoru jen tak nenajdeme.Podporujete tak mozna sebe.Jinak jste tu mili zlati uplne k nicemu.Takze se ptam ja VAS.CO TU DELATE???
 
0/0
4.12.2002 8:10

nse

Re:pozdrav pro skvele chemiky
nevim kdo by vice potreboval tabletky.opet se ukazala ceska vlastnost zavist.podivejte se sami na sebe jak ste opravdu skvely.pan hasek by z vas mel radost protoze co tu predvadite by stacilo za ty 3 mesice na 10 pokracovani o svejkovi.prosim drzte nam palce at nam to klape tak jak nam to klapalo doposud.vase milujici nse
0/0
4.12.2002 17:34

Ivan

Ne za to...
...mlatil syna Cikan, ze ukradl kone, ale za to, ze se nechal chytit.
0/0
3.12.2002 23:45

UNCLASSIFIED

Nemate co na praci, ze se starate o nas v Kuwaitu?
Hi z Kuwaitu, sedime tu dva, kazdy z jine jednotky, ale NSE to neni.Neda mam nereagovat, jsme cerveni hanbou a do PX, jak se ten slavny obchod jmenuje, radeji uz nechodime v uniforme, jak se stydime. Neco pro Vas, majore G.:Kdyz si cvicne zpocitame, o kolik touhle volovinou prijdete penez(nejen plat z mise) a ze si z vojaku o Vas do konce zivota nikdo neopre ani kolo, doufame, ze Vam ten svert alespon nechali na pamatku.Cenovku bych se nemela sundavat.
0/0
3.12.2002 18:07

shweyck

Re: Nemate co na praci, ze se starate o nas v Kuwaitu?
presne tak! je to neuveritelnej c%*&k. po^%*l to sobe i vsem vostatnim a ted jeste ke vsemu zacne zvracet blby fantasmagorie vo tom, ze to byl omyl! ja mu to rozhodne nezeru!
0/0
3.12.2002 18:49

Tynák

I v KFOR mají ostudu
Nejen v Kuvajtu, ale i v Kosovou mají pěknou ostudu. Na dovolence v Řecku se jeden voják tak opil, že poškozoval zařízení v hotelu a demoloval sanitku, v níž ho vezli na záchytku. Tam to vyřešili rázně. Voják je už zpět doma v ČR a trestní oznámení má na stole vyšetřovatel.
0/0
3.12.2002 13:55

borek

A jak to bylo s vyberem lidi k volbam do Cerne Hory
O vyberu lidi bych si dovolil VAZNE pochybovat. A to jak do teto mise, tak do mise dohlizitelu na svobodnost voleb do Cerne Hory. Zajimave je, ze Slovaci to brali trochu demokraticteji. Napr. na Slovensku jezdili jako dohlizitele i studenti, u nas to bylo spis o tom, jestli nekdo nekoho znal ve vyberovych komisich...
0/0
3.12.2002 8:00

pavel12

Re: A jak to bylo s vyberem lidi k volbam do Cerne Hory
   Ahoj Borku
 priznám se ze nemohu hodnotit jak to bylo s volbama v Montenegro protože  jsem tam nebyl ale byl jsem na volbách v kosovu před cca měsícem a tam jsem se dostal bez výběrové komise pouze na základě registrace u MZV a z našeho
kontingentu jsem byl jeden z mála s věkem přes třicet a který nestuduje "jakoukoliv školu" .  Tak ti nevím,že bych snad  byl na uplně " jiné misi" ?!,
0/0
3.12.2002 8:13

borek

Re: Re: A jak to bylo s vyberem lidi k volbam do Cerne Hory
cau pavle, pokud to ted tak bylo, pak se snad neco KONECNE meni. doufejme... bylo by to tak spravne. apropo docela by me to zajimalo s tema ex-soucasnejma volbama v bosne. ozvi se mi na mail:ousel@hotmail.com_ diky
0/0
3.12.2002 8:47

Věra

Re: A jak to bylo s vyberem lidi k volbam do Cerne Hory
A tak je tomu vsude. Musis mit zname a ostre lokty a mozna jeste prachy. Bez toho - vubec nic....
0/0
10.12.2002 11:24

xxx

Upřesnit..
Který z vojáků na obrázku to byl?  Jestli žádný a je to pouze ilustrační foto měli by tito vojáci okamžitě zažalovat idnes, protože zobrazením obrázku s detajli obličejů u takového článku bez bližšího vysvětlení určitě utrpěli újmu na dobré pověsti zejména ten první. A to nejenom v ČR, ale díky internetu i na celém světě. V oblastech kde se mohou služebně vyskytovat se na ně může díky této fotografii zhlížet jako na zloděje.
0/0
3.12.2002 7:50

jo jo

Re: Upřesnit..
... také mne to napadlo - nechtěl bych bejt na tý fotce  
0/0
3.12.2002 8:47

Zelva

To same bylo v Bosne
Neprofesionalitu, sikanu a buzeraci si zazili prislusnici 3. roty v Bosne od vsech velitelu, zvlaste od por. Prochazky. 
Souhlasim s nazorem, ze na zahranicni mise jezdi dustojnici ne na zaklade svych schopnosti, znalosti a zkusenosti, ale pouze diky znamostem.  
0/0
3.12.2002 7:28

nwo

Re: To same bylo v Bosne
Nesouhlasim. Jde o subjektivni nazory na jednotlive casove udobi. Najdu tisice (!) vojaku, kteri budou mluvit jinak. Vetsinou si stejne stezuji na veci, jako je prohibice nebo sexualni abstinence. A tady musi byt velitel tvrdy - prisnost na "luzu".
0/0
3.12.2002 9:14

nwo100

Re: Re: To same bylo v Bosne
    A čo si predstavujetě pod takzm pojmom "luza"?
0/0
3.12.2002 13:19

Věra

Re: Re: To same bylo v Bosne
Ty nazivas sve podrizene LUZOU? Ty stvuro jedna. Co jsi ty? TY JSI LUZA, NIC VIC. Zadna LUZA totiz neexistuje. Tak se nazyvali nejchudsi lide. Ale ti byli vetsinou nejcestnejsi... Ale diky komu byli tak chudi? DIKY DACANUM, KTERI VZDY KRADLI A CINILI Z POCTIVYCH LIDI TU JEJICH "LUZU"...
0/0
10.12.2002 11:26

Jura

Nechte svetry na pokoji
Vážení, nebýt médií, není to nic jiného než trapas - neříkám, že jsem nadšený, že někdo, kdo nás má svým způspobem reprezentovat, KDEKOLI cokoli ukradl.
Ale než zase, páni novináři, začnete pomlouvat naše vojáky, jak jsou na tom ve srovnání s amíky šíleně špatně, račte se zaměřit na to, kolik CIVILNÍCH osob amíci ne okradli, ale ZABILI v neválečných misích - zkuste to třeba vytáhnout za poslední dva roky. A pak mluvte o tom, kdo dělá průsery. A u nás je z toho aspoň průser pro postiženého (bude-li mu prokázáno, souhlasím), zatímco američany, kteří zabili v autě dvě školačky, jejich vojenský soud OSVOBODIL!!!
0/0
3.12.2002 7:20

jurasek

Re: Nechte svetry na pokoji
presne tak, tady nejaky chlap, ktery chtel manzelce privezt nejakeho diora nebo joy si rekl, ze je trochu obtahne na svetru a dela se z toho divadlo, vzdyt za prve krade temer kazdy, tzn. ze i v armade se krade, proc by armada mela byt jina...a americani kradou take, nejenom to, ty skolacky prejeli tankem a ani o tom nevedeli....no to jsou kruci vojaci, jednou prasknou raketu na bulharsko v domneni, ze je to belehrad, potom zase na rozjuchane afganske svatebcany a v koreji prejedou 2 13 nebo 14 holky, ktere sly po ceste a oni je z toho tanku nevideli!!!! na okinave zase znasilnuji jen to svisti, tady se debatuje o jednom svetru a lidi placou nad zhrzenou narodni hrdosti....a ti posrani expatrioti, co sem pisi o tom, ze kradou jenom cesi, ty security tags, kterym se take rika antitheft tag byly vymysleny ne kvuli cechum globalne, ale kvuli vlastnim lidem, kteri s radosti kradou.......at uz je to kdekoliv
0/0
3.12.2002 7:35

david

Re: Re: Nechte svetry na pokoji
jeste jsi zapomel na lanovku v italskych alpach pred par lety, slehla se po vinicich zem, odskodneni slibeno, neodeslano.......
0/0
3.12.2002 13:12

shweyck

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.12.2002 19:44

háschek

Re: Re: Re: Nechte svetry na pokoji
takoví svveickove mje fakt rosspumpujou k nježnemu usmjevu--dibi to ovšem neboli brettšnaidři do5 kolena--o kebuli nemluvje....
0/0
3.12.2002 20:08

zip

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.12.2002 22:00

pro ccipa

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.12.2002 22:08

Věra

Re: Re: Nechte svetry na pokoji
Celkem mas pravdu. Vzdy se rikavalo: "poradek jako na vojne". ALE VER, ZE NEJVETSI BORDEL JE PRAVE NA VOJNE... A pokud potrestaji oficira za to ze ukradl svetrik, at potrestaji vsechny, KDO NECO UKRADLI V ARMADE, ALE TECH BUDE CELA RADA.... ON PAN MINISTR OBRANY JE ASI PEKNE NAIVNI...
0/0
10.12.2002 11:28

nwo

Re: Nechte svetry na pokoji
Hloupe prispevky patri do hloupych diskuzi na hloupych webech. Leave now!
0/0
3.12.2002 8:42

Jura

Re: Re: Nechte svetry na pokoji
Hloupe = nikoli Vase? Pokud se Vam muj nazor nelibi, muzete oponovat - vyhazovat nekoho z diskuse (navic anonymne) je velmi inteligentni reseni...
0/0
3.12.2002 9:56

shweyck

Re: Re: Re: Nechte svetry na pokoji
proc kecas vo inteligenci, kdyz sem tahas svoji nudnou proti-americkou hysterii, ktera ma s ceskym zlodejem malo spolecnyho!!! di dopr&*@e, c&43ku. ses trapnej, vokoukanej a nudnejsi nez cela ceska politika
0/0
3.12.2002 19:08

Jura

Re: Re: Re: Re: Nechte svetry na pokoji
Protiamericka hysterie? A kolik mych prispevku jsi cetl, ze uz jsem "vokoukanej"? Nemam mic proti slusnym americanum, proti jejich slusnemu chovani, ale nesnasim nase vlastni ponizovani pred nekym, kdo je na tom v mnoha ohledech (a v tomto jednoznacne) hur nez my.
A mimochodem - komentoval jsem pouze chovani armady - to se netyka "ceskeho zlodeje"? Jen tak mezi nami - je verejne a verejnosti odsouzen, aniz byl kymkoli souzen - to je pro zmenu hysterie zase u mne.
0/0
4.12.2002 12:23

neokrades

To je v Kuvajtu zima?
Kdyby kradl plavky,tak byto urcite prehledli,ale svetr
0/0
3.12.2002 5:13

rcho

Major skutečně kradl
Človek se nestači divit. Krade a jeste ze sebe děla svatouška. Myslite si, že to co piše je pravda? Major z Pardubického logistického útvaru poškodil ne jen jmeno těch, co tu nechali ne malo potu, ale i jmeno sve republiky. 'Clověk, který ma znalost anglickeho jazyka Stanag 3 si podvakrat za sebou odnasi veci bez zaplaceni. Proč jsi tedy nepožadal o odloženi zboži u pokladny a pro peníze jsi si nezašel. Navic, ten kdo  nekrade, si nestrka hodinky v obchodňáku do kapes. Prorč? Protože jsi bezcharakterni zloděj a maš tu drzost si stoupnout před jednotku. Nelekneš se rano, kdyz se podivaš do zrcadla?? Pane ministre. Věřime Vam. Věřime v to, že se takovych to bezcharakternich lidi zbavite. Nechceme, aby se dále naše dilo mařilo. Doufame, že Ti co to čtou, nehodnoti všechny podle jednoho. Pane majore. Žádame Tě. Zbal se a jdi si dělat ostudu jinam. Přejeme Ti hodně štěstí při kračející cestě do zálohy. Sbohem Romane.
0/0
3.12.2002 3:58

pranýřovaný

Re: Major skutečně kradl
Je vidět, že mám tady skutečného přítele, který mě docela dobře zná, který dokonce byl u té pitomosti, kterou jsem si zasloužil, že jsem vláčen medii jako Arsen Lupin, se mnou a všechno ví!!!!
Jsem rád, že se podepsal a ted radí a je chytrej, moralizuje jak by se on zachoval.... Jsem rád, že tak vysoce odpovědně se cítící lidé v naší armádě jsou: nesud když o tom nic nevíš ! Já mohl zapírat a dělat ze sebe nevinátko, ale já v blbou chvíli se opřel o tolik proklamované slovo - pravda. No a jsem tam, kde jsem. Svou vinu nepopírám, ale celou pravdu kolem případu znám jen já. Ty určitě NE. 
0/0
3.12.2002 5:47

jurasek

Re: Re: Major skutečně kradl
poslouchej, ja si myslel, ze budes v nejake truccimre, odeberou ti zbran, opasek, boty a budes jenom v trenkach a fuseklich...vsak vis, clovek se dostane do srabu a zacne mit mysky a diva se po nejblizsim rahne, na kterem by se mohl zhoupnout......ty jsi na tom dost dobre, mas pristup na internet, kdo je tvuj ISP, jen tak pro zajimavost, aby rec nestala? co mas v truccimre, laptop nebo desktop? aspon z toho clanku nejak chapu, ze te vysetruji.....tedy jestli nejsi bruno, ktery si z nas dobre strili.....proc nesmolis dopis pro noviny, my ti s tim pomuzeme, co ty na to?
0/0
3.12.2002 7:17

joe

Re: Re: Major skutečně kradl
Ty chudaku,jeste se nam tady rozbrec.My vime,kradlo vas vic jen tebe chytli magore.Jinak ti vojna nesmrdi??!!
0/0
3.12.2002 7:28

nwo

Re: Re: Major skutečně kradl
Kdyz jste pane majore nevinny, tak se nenavazejte do Vasich kolegu, ze se nepodepisuji a udelejte to Vy prvni. Pranyrovany, atd. - to je hodne neadresne, ne? Chapu jaka je tam u Vas dole atmosfera a ani se nedivim. Nehlede na to, ze prislusnic NSE byvaji oblibeni jako ... vulgarismy psat nebudu a nic slusneho mne nenapada. P.S.: Mimochodem, kolegove pana majora, napiste sem zpravu, zda byl dotycny v KFOR a kdy. Diky.
0/0
3.12.2002 9:31

your daddy

spravedlnost
Majore, chci jen pridat jednu vec. Preju ti at uz je vysledek setreni jakykoliv, aby byl spravedlivy.
0/0
3.12.2002 3:48

Lada

Jeden krade svetr, jinsi tuneluji miliardy
Pokud bude vojak potrestan, co si zaslouzi ti kteri rozkradli dalnici do Ostravy, Internet do skol, ministerstvo zahranici a dalsi afery?
(Odpoved: povyseni, jako obvykle.)
 
0/0
3.12.2002 2:04

magic

Cesi
0/0
3.12.2002 2:00

nadpis

majorove obrane
V kazde demokraciji jses nevinen az ti dokazou ze jses vinnen.A kdyz to dokazes ze jsi nevinen tak muzes vysoudit miliony za nezpravne narceni a vsechny novinari co o tobe psali ti budou muset platit za vsechno trapeni co jsi vytrpel,(ja si ale myslim, ze ma pravdu ten CANADIAN ROM)
0/0
3.12.2002 0:22

tom

velitelé neznají anglicky?
Nedivme se neuspechu, kdyz velitele neznaji anglicky. Jiz v minulosti se ukazalo, ze jazyky na misich jsou dulezity. Skutecne, velitele bez jazykovych znalosti, pri jednanich jenom pokyvuji a kyvnou i na to cemu ani nerozumi. V minulosti se dokonce osvedcilo angazovat lidi, preba i nevojaky, kteri mluvi ne jenom anglicky ale i arabsky. Tyto lidi se schopnosti orientovat se v prostredi, s umenim navazat tak potrebne osobni kontakty s mistnimi lidmi, schopni sbirat informace a pak ev. i poradit velitelum, nekdy zehlit vytvorene problemy, byli stale ceneni na misich. Ted  se asi na nich usetrilo.
0/0
3.12.2002 0:16

david

:-) UZ TEN CLANEK RADSI STAHLI Z HLAVNI STRANY!!!!!!
0/0
3.12.2002 0:09

tom

kde jsou profíci?
Kritizuje se současná mise v Kuwaitu. V souvislosti s tím se právem  mnozí ptají: Kde jsou ti profíci, kteří v minulosti působili léta v Arábii ev. v Kuwaitu? Určitě se najdou mezi nimi, takoví kteří působili v Arábii, byli dobří odborníci, mají zkušenosti a přitom nebyli ani profanovaní komunisti. Taky se kladně mluví o bývalé misi na osvobození Kuwaitu. Proč jeho býv. velitel p.Valo nebyl angažován v této nové misi?
0/0
3.12.2002 0:06

xxx

bojovat a nevzdávat
bojovat a nevzdávat
0/0
2.12.2002 23:57

your daddy

Re: bojovat a nevzdávat
lhat a krast
0/0
3.12.2002 0:04

Cech (praotec)

zlodej?? co to je v CR??
Cest praci soudruzi, CEMU se podivujete??? Za prve, jak se kdysi pravilo "co cech to muzikant", muzete dnes zodpovedne rict "co cech to zlodej" (vzpomente si napr. na kradeni v rakouskych supermarketech po otevreni hranic). Ve zkorumpovane zemi (jako CR) jsou zlodejny pravidlem, ne vyjimkou. Za druhe, stale zijete v bolsevicko-svejkovske monarchii. Povahou svejci, nazory bolsevici. Proc vas tedy prekvapuje ukradeni jednoho svetru??? Za vlady bolseviku jste kradli (temer) vsichni a vsude.
0/0
2.12.2002 23:56

GhorX

Re: zlodej?? co to je v CR??
Pro tohle existuje jedno krásné české slovo: pablb. V tomto případě možná prablb.
0/0
3.12.2002 0:17

Cech (praotec)

Re: Re: zlodej?? co to je v CR??
Bolsevici, svejci a jeste pablbi (prablbi)? No to uz je opravdu hodne pro vlastniky ceskych cestovnich pasu.
0/0
3.12.2002 1:28

Wolfgang Rydlo, Liberec

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.12.2002 8:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.