Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odpad zmizel, výluky metra končí

Nákladní soupravy odvozily z tunelů metra zbývající materiál, který zničily povodně. Noční výluky na trasách A a B proto skončí o týden dřív. Dopravní podnik chtěl zkracovat večerní provoz ještě týden. "Vzhledem k urychlení prací to už nebude třeba," potvrdila mluvčí Michaela Kuchařová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T-o-m

INFO
Info z dopravy.... a metra....
0/0
10.12.2002 23:26

Herodes

Konečně.
Snad už se dočkáme toho,že Praha bude fungovat tak jako před povodní.Je toho mnoho co se musí ještě udělat ale zprovoznění metra je jasnou jedničkou v prioritě.Snad bude metro fungovat bezporuchově a ve stejné cenové relaci.
0/0
10.12.2002 8:43

Karel Chýla

Dnes je 9.12.2002 a metro B na Karlák nejezdí.
Nevíte, proč dnes nezačlo jezdit metro na Karlák?
Možná, že zapoměli uvést, že cestující si musí dovést vlastní soupravu metra.
0/0
9.12.2002 18:45

admiral_Atvar

nenavidim metro !
stejne jim nebudu jezdit, nebezpecne je, vsichni zahynete ! nechal bych jej zasypat, koleje vytahat a sestavit z nich tramavajove trasy !
0/0
9.12.2002 17:12

sikky

trasa A
Jinak z prvni ruky od cloveka, ktery tam dela technicky dozor:
Trasa A se mela otevrit 16. prosince, ale bude to nejdrive o tyden pozdeji, naprosto nestihaji. NArozdil od nekterych informaci, kde tvrdi, ze se na B otevre o par dnu driv...
0/0
9.12.2002 15:51

t.k.

Re: trasa A
Nevíte jak je to s trasou B - kyvadlové spoje na KN? Měly začít jezdit dneska, ale jak to tak sleduju tak zatím ticho po pěšině... Někde jsem slyšel že až současně s Palmovkou 16.12...
0/0
9.12.2002 16:06

t.k.

Re: Re: trasa A
Tak právě hlásili v rádiu, že důvodem nezprovoznění Anděla a KN jsou "komplikované technické problémy, které se možná podaří vyřešit do Vánoc."
0/0
9.12.2002 17:03

huhu

Rekonstrukce
Proč obnovovat ten samej design, poplatnej dobe, v ktery vznikl? Proč by dole v tunelu nemohl bejt třeba telefon, automat na kafe nebo noviny?
0/0
9.12.2002 13:11

libuse

Na jaře tu máme vodu zase....
A budeme moci začít odznova
0/0
9.12.2002 9:26

J.Koloc Deventer/Praha

MHD v Praze.
Dost mne překvapuje velmi častá. mnohdy ostrá až nevybíravá kritika  pražské veřejné dopravy ( proč "HROMADNÉ", snad nejsme jen hromada), tedy MVD.Domnívám se totiž, že pražská MVD bezesporu patří k nejlepším v Evropě, není-li nejlepší. Poznal jsem MVD v mnoha velkoměstech, ale co do krátkosti intervalů, přesnosti dodržování jízdního řádu ( a to i u tramavaji ve středu města) nemá Praha obdoby. Zvládnutí katastrofálních škod po 500- či 1000-leté vodě bylo brilantní, rychlé a obětavé. Myslím si, že pracovnící v MVD mohou být právem na svou práci hrdi a zaslouží si abychom ji své ocenění i projevili. Proč se dovídáme jen o samých přečinech, zločinech atd. a udělení VELMI prestižního mezinárodního ocenění technického řešení a provedení "protlačení" tunelů pod Vltavou na trati C se zdá, že zapadlo. Škoda. 
0/0
6.12.2002 18:28

Stepan

Re: MHD v Praze.
Vy jste se asi zblaznil? V jakych velkomestech jste co poznal? Vzdyt v praze se navyzna ani prase! Nechci napadat obetavost po povodnich, ale mam vyhrady vuci PID. Pokud nejste Prazak a neznate, jak se cemu kde rika, ale jen konfrontujete s mapou, to co jste se dozvedel na vlacich tramvaje a metra, ci autobusech, tak nikam nedojedete. Treba v metru, kdyz si na mape prectete ze chcete jet na dalsi zastavku, dozvite se po vstupu do nej jen posledni zastavku??? a musite az nakonec nastupiste k seznamu stanic. A na tech novych tramvajich (svetelne popisky) se z venku dozvite jen posledni zastavku. V prestupnich metrech je tezko se jen orientovat kam vlastne jdete jestli ven nebo na druhe metro a kdyz je vice vystupu z metra na vice smeru, zase se dozvite jen posledni zastavky kam odtud jedou tramvaje a autobusy! Nemluve o faktu, ze jsou vsechny prestupni stanice v centru a tak se Prazane jedouci do prace musi denne prodit s turisty a naopak!!! Nemluve o tom, ze kdyby se tam nekdo schoval do krytu pred vodou, tak by mel smulu.  
0/0
8.12.2002 22:47

T-o-m

Povodňová voda zatočila s metrem......
Dopadne to stejně takhle: Za všechno může voda .... stejně nikoho nenajdou....
Pokud chcete vidět tlakáče a jiné technologické mistnosti metra + všechny zaplavené stanice tak bych vám doporučoval
0/0
2.12.2002 20:17

Pepino

Obnovení provozu ze slávou?
Pánové,jsem velice zvědav,jestli otevření Metra provede DP,a.s. divize Metro z velikou slávou a budou pro papaláše tučné odměny z našich peněz, nebo bude Doufek a spol. včetně radních konšelů, Paroubek a spol. hluboce v díře a ani jeden nemrkně pro vostudu s každoročně utratěných 90 000 000 ,- z naších daní, určených pro kontrolu bezpečnosti Metra.
0/0
2.12.2002 13:16

lll

no jo...
0/0
2.12.2002 12:33

Tomáš Marný

Trasa A
mi fakt točí. Ani tam nehli prstem
0/0
2.12.2002 11:41

Tomáš

Re: Trasa A
Ano ano, ono se tam sice začne za 14 dní jezdit, ale nehlo se tam prstem, že? Pán je zřejmě znalec ...
0/0
2.12.2002 11:58

Tomáš Marný

Re: Re: Trasa A
a kdy se začalo jezdit na daleko víc postižených trasách???????
florenc.......
 
kdo to má vydržet půl roku s těma smradlevejma nervózníma všude se rvoucíma důchodcema?
0/0
2.12.2002 12:54

Albert

Re: Re: Re: Trasa A
Když se ti to nelíbí, můžeš zvolit jiný způsob přepravy (osobní auto, taxi, kolo, pěšky). Je to jen na tobě....
0/0
2.12.2002 13:07

brum

Re: Re: Re: Re: Trasa A
co třeba koloběžka? :-))
0/0
5.12.2002 8:55

Pepino

Re: Re: Re: Trasa A
Důchodci jsou velice hodný,slušný a vychovaný lid.Jen si vemte,že narvaná tramvaj ještě ani pořádně nestojí v zastávce a jen otvíra dveře, děděk prďola se rve dovnitř o sto péro a hned holí šťouchá na nejbližšího sedícího,protože spěchá v dopravní špičce někam na druhou stranu Prahy koupit rohlíky,které budou lěvnejší o desetnik nebo dvacetnik.Pak po návratu jako hrdina vykládá svým známím kolik ušetřil/to si myslí sám,ale kolik utratil na ceste,že cestoval celé dopoledne /,ale to,že blokoval dopravu a cestu pracujícího lidu to prďolu nezajímá.
0/0
2.12.2002 13:40

Diana

Re: Re: Re: Re: Trasa A
Předpokládám,že  ty a Tomáš Marný spácháte ve třiceti sebevřaždu nebo plánujete  už nikdy nevystrčit nos a už vůbec nepoužít MHD ?
0/0
3.12.2002 6:43

cool

Re: Re: Re: Re: Re: Trasa A
Nech toho ! Uz je skutecne dokazano, ze spousta duchalu jezdi ve spicce MHD proto, aby otravili zivot mladsim, protoze jim zavideji!To neni ze me!
0/0
3.12.2002 17:33

VUS Výzkumný üstav zkumotismu

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.12.2002 0:00

brum

Re: Re: Re: Re: Re: Trasa A
no MHD jo, ale jen metro a autobusy, kde je důchodců kupodivu míň....ještě mi řekni, že ty si libuješ v jízdě přecpanou tramvají, kde se na tebe lepí ze všech stran smradlaví důchodci, tlačej tě na toho kterej sedí (u jehož sedadla ty stojíš, protože jinde se nemáš kde chytnout) a ten kvůli tomu začne mít kecy...a když se tramvaj blíží ke stanici, máš co dělat aby ses udržel jen na nohou, protože důchodci drající se ke dveřím už půl hodiny před stanicí, na které chtějí vystoupit, tě nenechají se ani držet....jsou senilní a slepě jdou za svým cílem (sednout si, vystoupit, ...) aniž by měli ohled k ostatním, kteří se jim snaží uhnout, ale ono to třeba okamžitě nejde, jenže důchodce nepochopí že musí chvilku počkat, než se u těch dveří uvolní místo...
0/0
5.12.2002 9:04

brum

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trasa A
jo, ale jinak si myslím, že ti lidi dělají co můžou aby ty stanice zprovoznili co nejdřív...
0/0
5.12.2002 9:07

Jan Herna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trasa A
   Ono,kdyby se v těch dveřích bezdůvodně nestálo páni a slečny kolem věku středo a vysokoškolských studentů,bylo by možná méně konfliktů.Jinač nevím v kterou dobou jezdíte,ale když jedu já,vidím sedadla obsazená mládeží a nad nimi unavení lidé,kteří se vrací z práce a no ... a také ti důchodci.
   Jinač,kdyby cestující respektovali například zavírání dveří a nervali se do již obsazeného vozu,zrychlila by se doprava a také by nebyly tramvaje tolik přecpané.Ono totiž takovéto nastupování zdržuje dopravu.Pak jede první vlak přecpaný a značně zpožděný,v závěsu za ním druhý vlak obsazený.a když se to povede těsně za ním jede třetí vlak,který jede prázdný na svůj čas dle jízdního řádu.Interval náhradních tramvají (X-A,X-B)je 4 minuty.Není tedy třeba se cpát do obsazeného vozu. 
0/0
6.12.2002 20:16

Tom

intervaly 4 min :))
Pane chytrý, intervaly jsou sice 4 min, ale jsou to dva vozy tramvaje, které mají zastoupit vagonovou sopravu metra. Ja v tom vidim docela nepoměr. Nebo ne? To je pekna kravina nervat se. Protože když se rvát nebudu a počkám na další, tak tam zase bude narváno ...
0/0
14.12.2002 14:05

MaLer

Re: Re: Re: Trasa A
Hehehe, az se budete dostavat pri pozaru z nefunkcni stanice Florcen a nebo z nefukkcni stanice Staromestska, tak poznate rozdil na vlastni kuzi! Zatim byly zprovozneny JEDINE zaplavane eskalatory, na Holeskach! Jinak vsude jsou schody. Zatimco vsechny ostatni stanice maji dlouhe eskalatory...
0/0
3.12.2002 9:19

Marian Kechlibar

Re: Trasa A
Nic ve zlém, ale nejzatíženější je skutečně trasa C, a ta šla taky přednostně. Jinak doporučuji návštěvu depa Hostivař v době, kdy vyvážejí hnusy ze zaplavených stanic. Člověkohodiny strávené na ručním (! - spousta toho mechanicky nejde) čištění zaplavených stanic na A-čku se dají počítat na desetitisíce. Tolik k tomu "ani nehli prstem".
0/0
2.12.2002 14:27

Uncle Beam

Re: Re: Trasa A
Myslim že nejzatíženejší je trasa B, aspoň tak nějak dopadl ten průzkum co kdysi dělal DP.. ale možná se pletu..
0/0
4.12.2002 22:58

sikky

Re: Re: Re: Trasa A
Jenze si vezmi, jak je dlouhe (pocet stanic ) B a jak C
0/0
9.12.2002 15:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.