Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Semafory brzdí auta na okruhu

Obrovská kolona aut stojí denně u výjezdu z nedávno otevřeného úseku městského okruhu na Smíchově u křižovatky Radlické s Křížovou. Rozzlobení řidiči míní, že za dlouhé fronty mohou špatně seřízené semafory, které brzdí vozy vyjíždějící z nové komunikace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hlava75

dotaz na zelene sipky
Nevite nahodou nekdo, k cemu slouzi ty zelene sipky umistene na okruhu nad vozovkou. Ja si myslel, ze kdyz sviti zelena, je vse OK a v pripade kolony nebo dopr.nehody se sipka zmeni treba na vykricnik nebo tak neco. Ale ted zjistuji, ze zelena sipka sviti porad - kolona nekolona ( treba i na horizontu nebo za zatackou napr. ve smeru od Radlicke k  Bar. mostu je zatacka v tunelu HODNE nesikovna a neprehledna.
0/0
2.12.2002 15:44

tomas

Re: dotaz na zelene sipky
Zelena sipka znamena, ze je jizdni pruh "otevreny"a muze se v nem jezdit, kdyz je tam oranzovy kriz, tak je uzavren a nesmi se do nej.
0/0
2.12.2002 21:41

Jirka

Re: Re: dotaz na zelene sipky
To je jako pro mentály, to tam měli raději dát velkou informační ceduli. Jinak si ty řady užijte, kluci automobiloví...
0/0
3.12.2002 11:38

Robin Šedivý

Městským okruhem pouze do Radlic!
Pokud dobře čtu orientační tabule u vjezdu do Zlíchovského tunelu - tak jediná destinace Městského okruhu jsou Radlice. Proto řidiči, kteří nejedou do Radlic, ať okruh nepoužívají nebo se nediví, že stojí v kolonách.
0/0
2.12.2002 13:23

e.w.

Zase někdo přemýšlel "hlavou"
Přímo "geniálně" je na této křižovatce zaděláno na dopravní nehody. Aüta, která stojí na červenou těsně za horizontem stoupání od Barrandovského mostu, spatří přijíždějící řidič na poslední chvíli!
 
0/0
2.12.2002 12:07

Jax

Re: Zase někdo přemýšlel
1. Řidič má přizpůsobit styl a rychlost jízdy momentálním okolnostem. 2. Řidič má předvítat a počítat s případným nebezpečím. Myslím, že při správné rychlosti a plném soustředění na jízdu, by zde k většímu nárůstu nehod nemuselo dojít. Chce to ale opravdu věnovat se řízení a ne telefonovat nebo si číst.
0/0
5.12.2002 14:28

Otík

Je to tak.
Určitě by mohl někdo z odpovědných pracovníků udělat průzkum na této křižovatce a intervaly semaforů upravit!
0/0
2.12.2002 11:06

tomáš

Re: Je to tak.
Interval se rozhodne prodlouzit nemuze, kdo jede do plzenske nebo sh tunelu,musi jet po nabrezi a pak kartouzskou, protoze pokud jede novym usekem a vjizdi do radlicke, tak vlastne jede po Smichovskem "kruhaku" v protismeru a dvakrat krizi drahu ostatnim vozidlum a zbytecne je blokuje a zdrzuje.
0/0
2.12.2002 12:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.