Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie po sabotáži střeží tratě

Po sabotáži, při které minulý pátek neznámý pachatel poškodil kolej koridoru Praha - Kolín, zvyšuje policie ostrahu železnic. Podle zástupce nymburského policejního ředitele Jaroslava Nováka se jeho lidé zaměřují na hlavní tahy. "Oddělení železniční policie kontroluje některé problematické úseky. Uhlídat všechny koleje ale nemůžeme," připustil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

m

Preriznout kolej?
Jeste jsme to nezkousel, ale provrtat takovou kolej a jeste ji preriznout, to bude docela dost prace. Nechapu proc to nekdo dela, a jeste k tomu zadarmo... Clovek ktery dokaze preriznout kolej by urcite dokazal sve znalosti uplatnit jinde. Prerezani kolejnice bych oznacil za teroristicky cin.
0/0
29.11.2002 15:04

Mgr. Větrný Josef

Re: Preriznout kolej?
Souhlasím, hledal bych propojení v organizovaných strukturách zločinu, neboť toto zcela určitě není v silách jednotlivce. Takže bych přidal trestné činy zločinného spiknutí a vlastizrady (co jiného je vlastně terorismus). A samozřejmě odvoz tohoto vysoce nebezpečného jedince na Guantanamo. Věřím, že se mnou budete souhlasit. S pozdravem Mgr. Větrný Josef
0/0
29.11.2002 15:52

bb

Re: Re: Preriznout kolej?
Nesouhlasim! :-) Preriznou kolej dokaze i jednotlivec, a o vlastizradu se take nejedna. Ale je to ubozak a pohnutky jeho teroristickeho cinu moc nechapu.
0/0
29.11.2002 16:03

Mgr. Větrný Josef

Re: Re: Re: Preriznout kolej?
Tak to pozor, někdo tomuto teroristovi musel dodat jeho teroristické náčiní, a tento dodavatel je tedy na úrovni dodavatelů zbraní pro Taliban, Al-Kajdu, atd. Je to tedy dobře zorganizovaná teroristická buňka a jako takovou ji musíme vykouřit z děr dle příkazů amerického prezidenta. S pozdravem Mgr. Větrný Josef
0/0
29.11.2002 16:11

Dr. Zelezny

Re: Re: Re: Re: Preriznout kolej?
Vystrelime bolsevicekeho dvoj-agenta kterej to hraje i s Al-Kajdou nekam na mesic aby se  zmizel z  debat na netu. Mgr. Větrný Josef bude prvni kosmonaut bez lodi a skafandru!!!!!
0/0
29.11.2002 17:40

Majitel jiné planety

Re: Re: Preriznout kolej?
 
Josefe, tebe by na Guantanamu asi také přivítali.
0/0
29.11.2002 16:47

luke

!
Koukám,že člověk,co se tady se světem baví, moc často vlakem nejezdí. Nakopat tomu bastardovi koule, až by zmodral! (Nemyslel jsem teď přímo toho, co má tady radost ze světa... i když).
0/0
29.11.2002 14:50

Bombardak

Bambardaci
0/0
29.11.2002 14:43

jm

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.11.2002 14:36

PD

Re: Svět se baví, aneb virtuálno 21. století
jdi už s tím osudem někam...mimochdem právem se živím a fakt mě nenapadá jaký trestný čin v tomhle jednání (které sis podle mě stejně vymyslel) vidíš, ty jelito.....
0/0
29.11.2002 15:37

Majitel jiné planety

Re: Re: Svět se baví, aneb virtuálno 21. století
 
V klidu tohoto jedince (zde jako "jm") je bohužel nemoc - pravděpodobně paranoidní schizofrenie, bohužel s patologickými projevy exhibicionismu.
 
Nebuďme na něj oškliví, časem snad pochopí, že pro blaho svoje i společnosti je vhodné, aby urchleně vyhledal pomoc specializovaného lékaře.
 
0/0
29.11.2002 16:51

Majitel jiné planety

Re: Re: Svět se baví, aneb virtuálno 21. století
V klidu.  Osudem tohoto jedince (zde jako "jm") je bohužel nemoc - pravděpodobně paranoidní schizofrenie, bohužel s patologickými projevy exhibicionismu.
 
Nebuďme na něj oškliví, časem snad pochopí, že pro blaho svoje i společnosti je vhodné, aby urchleně vyhledal pomoc specializovaného lékaře.
 
(sorry, předtím vypadl kousek textu)
0/0
29.11.2002 16:57

GhorX

Re: Re: Svět se baví, aneb virtuálno 21. století
V takovém případě doufám, že se někdy potkáme u soudu, samozřejmě na opačných stranách. Mě napadlo hned několik. Pokud nechápete relevanci diskreditace na neživějším diskuzním fóru v ČR pro komerční projekt, zajímalo by mě, jak se uživíte. Ovšem vzhledem k evidentní související kompromitaci přímo osoby autora projektu (což, jak píšete, Vás taky nenapadlo) si spíš myslím, že Vaše skutečné povolání vyžaduje jiné, než právnické schopnosti (řekl bych manuálního charakteru, ale mohu se mýlit).
0/0
29.11.2002 17:32

LOKO

Marko jak tě teť přejedu?
0/0
29.11.2002 14:27

LOKO

MARKO
Jak ho přejedu?
0/0
29.11.2002 14:25

admiral_Atvar

pocet koleji
neni v useku BECHOVICE-PECKY trat 3-kolejna ? ze jezdi jen po druhe koleji ...
0/0
29.11.2002 13:58

nicka@centrum.cz

Re: pocet koleji
Tři koleje jsou jen mezi Běchovicema a Poříčanama, dál jsou jenom dvě.
0/0
29.11.2002 14:05

George_L

To vypadá hodně špatně
Někdo se zřejmě snaží Českým drahám "zpříjemnit" život. Netvrdím, že ČD jsou skvělá organizace, ale mohl by svůj postoj vyjádřit jiným způsobem než ohrožováním cestujících. Přes daný úsek také jezdím a vlaky v některých úsecích dosahují rychlosti 160 km/h (nevím, zda právě v uvedeném místě). Nechci si raději ani představit, co bys se stalo, kdyby v dané rychlosti souprava vykolejila. Snad se podaří pachatele brzo dopadnout. Samozřejmě je těžké hlídat každý kilometr trati, a proto si budou muset života kolem sebe více všímat i obyčejní lidé bydlící u tratě a cestující. Například zaparkovaný vůz někde v lese, nebo podobná indicie mohou vést k pachateli. Přeji všem zainteresovaným orgánům štestí v pátrání a všem cestujícím štěstí, aby jejich vlak kvůli podobným individuím nevykolejil.
0/0
29.11.2002 13:43

ČD
ČD už nejezdím několik let protože bezpečnost cestujících je ohrožena už jen samotnou existencí ČD
0/0
29.11.2002 13:30

Daliking

Re: ČD
Dovolte, abych se zasmál...takový omezený názor jsem už dlouho nečetl. No budiž, vlakem nejezděte...nikdo Vás nenutí. Rozhodně si ale uvědomte, jak by to vypadalo, kdyby všechna doprava byla pouze na silnici...už teďka se dusíme.
0/0
29.11.2002 14:45

PD

Re: Re: ČD
musim se zastat predchoziho prispevatele, cestovani s CD je o zdravi i kdyz nejsou prerezane koleje. Nic mi tak dokonola neodrovna nervy jako cekani na rychlik CD (krome popovodnove prazske MHD) jezdim pravidelne zhruba dvakrat mesicne mezi Prahou a Moravou a minimalne za posledni pul rok se mi nestalo, ze by vlak dojel na cas (prumerne pulhodinove zpozdeni)
0/0
29.11.2002 15:34

Daliking

Re: Re: Re: ČD
Vidíte, já jezdím mezi Prahou a Moravou každý týden a poslední dobou jsem dojel včas přibližně v 80 % případů. A nemyslím si, že by občasné zpoždění ohrožovalo Vaše zdraví. Zpoždění u vlaků na Moravu je způsobeno výstavbou koridoru a pokud čekáte někde na protijedoucí vlak z důvodu jednokolejného provozu, tak je to spíš ve prospěch Vašeho zdraví...nebo radši chcete jet bez zpoždění a srazit se s jiným vlakem? :-). Teďka v zimě se situace výrazně zlepší, neboť stavební firmy mají zimní spánek. Příští rok ale očekávám, že se situace poněkud zhorší vzhledem k výstavbě mezi Olomoucí a Českou Třebovou. Taky nemám rád zpoždění, ale při představě, že už v roce 2004 bude hotov úsek Přerov - Ostrava, tak to zpoždění vydržím. Až bude hotov úsek Česká Třebová - Zábřeh na Moravě, to bude teprve paráda.
0/0
29.11.2002 15:51

DUCK

Re: Re: Re: Re: ČD
Vidíte, já jezdím vlakem každý den a poslední dobou jsem dojel včas přibližně v 0% případů. Na vině jsou samozřejmě stavební práce ( které postupují bez ironie rychlým tempem), ale také neschopnost pracovníků ČD. A myslím si, že každodenní zpoždění ohrožuje moje zdraví, přinejmenším nervy. Teďka v zimě se situace výrazně nezlepší, neboť ve vlacích nebude fungovat topení a ještě navíc se nachladím. Příští rok ale očekávám, že se situace vůbec nezmění, dokud na ministerstvo dopravy nepřijde někdo takový, jako Tvrdík do armády. Nemám rád zpoždění, ale při představě, že už v roce 2004 bude hotov úsek Přerov - Ostrava, tak to pro mě nic neřeší, protože rychlovlaky budou stavět jen ve velkých stanicích. Až bude hotov úsek Česká Třebová - Zábřeh na Moravě, to bude teprve paráda - se zaplaceným příplatkem za rychlost a čistotu, která by měla být standardem.
P.S: Vlakem jezdím, protože mi nic jiného nezbývá. Na trase Zábřeh-Olomouc jezdí denné 3 autobusy a na dojíždění autem nemám 
0/0
29.11.2002 16:18

Daliking

Re: Re: Re: Re: Re: ČD
Nemá smysl s Vámi ztrácet čas...nová trať mezi Třebovou a Zábřehem s přeložkami snad zrychlí a zpříjemní dopravu pro každého...mezi námi...můžete ještě chodit pěšky:-). Až zase pojedete vlakem a budete mít zpoždění, napište mi na daliking@email.cz, jak byste to vyřešil Vy, aby to zpoždění nevzniklo...když jsou tak pracovníci ČD neschopní.
0/0
29.11.2002 16:30

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČD
Zdravím všechny nespokojence.Vlakem denně jezdím z Kolína do Prahy.Podotýkám,že osobním,čili takovým,který nemá přednost před ničím.Dokud se pracovalo na koridoru mezi Zábořím nad Labem a Přeloučí,byly zpoždění na denním pořádku.Vzhledem k tomu,že mám známé i mezi průvodčíma,ptal jsem se jich na důvody.Jak mi vysvětlíte,že vlak stojí ve stanici zbytečně 10-15 minut a pak ho teprve předjede rychlík? Není to způsobeno leností dispečerů operativně přestavovat trasy? Myslím si,že by se to mělo více kontrolovat,aby se mohlo takovým zbytečnostem předejít.A hlavně-viníky finančně potrestat,protože dokud se všechno přechází bez postihu,tak se podobných věcí nezbavíme.
0/0
29.11.2002 19:59

DUCK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČD
Uvedu 2 příklady z denní praxe :
1)Mezi Olomoucí a Zábřehem je několik stanic. Kdyby se vlaky vyhýbaly ve stanicích ( což lze zařídit - je to jen o námaze pracovníků ČD), nemusely by vlaky ve výchozí stanici čekat na zpožděné protijedoucí vlaky.
2)Kdyby se mezi sebou pracovníci lépe domlouvali, nemusela by denně vznikat situace, kdy nádražák jezdí s ještěrkou po nástupišti zrovna ve chvíli, kdy vlak přijede - jednak tím ohrožuje cestující, druhak zdržuje nakládku/vykládku. Stačí se jen dohodnout - "dnes máme zavazadlový vagon na začátku/konci vlaku...."
 
0/0
2.12.2002 7:09

Expert

Re: Re: Re: Re: ČD
To mi teda vysvětli, proč se potom prodlužovaly jízdní řády. Neřeknu, pokud si upraví jízdní řád kvůli stavebním pracím na koridoru, ale proboha když už to udělám, tak ten upravený jízdní řád musím dodržovat. Dovol, abych se zasmál těm 80 procentům. Maximálně tak 10%, a to ještě přivírám obě oči.
0/0
30.11.2002 3:14

Daliking

Re: Re: Re: Re: Re: ČD
No pokud jezdíte Bečvou nebo Vsacanem nebo 640/641, tak se nedivím...to vlaky jsou zasekané skoro vžycky. Ale Ostravan, Perner apod. jezdí na čas téměř vždy.
0/0
1.12.2002 12:03

Chomutovák

Re: Re: Re: ČD
Dovolil bych si reakci na několik příspěvků zpětně.
1) Za posledních několik let (minimálně 2,5) nezemřel na ČD žádný cestující a jen pár jich bylo zraněno. Na silnici zahyne DENNĚ několik osob. Tolik k té bezpečnosti.
2) Zpoždění nejsou dobrá věc a často ukazují na špatné řízení ČD. To se ale doufejme s přechodem na a.s. změní (bude muset). Ale pořád je lepší jet na Moravu půl hodiny zpožděným vlakem (což subjektivně není zas tak časté), než autem. To likviduje nervy daleko více.
0/0
29.11.2002 16:00

Lukas

Re: Re: Re: Re: ČD
Proc myslite, ze je lepsi jet na Moravu vlakem nez autem? Ja jezdim pravidelne mezi Prahou a Brnem autobusem. Pokud bych zvolil vlak, tak dojedu v nejlepsim pripade o ctvrt hodiny pozdeji nez autobusem, ale navic bych podstatne rychleji zkrachoval... (i pri vyuziti vsech existujicich slev) Samozrejme, ze pokud to vezmu po dalnici autem, tak jsem doma jeste o hodinu driv, nez autobusem.
0/0
29.11.2002 20:19

Daliking

Re: Re: Re: Re: Re: ČD
A co třeba KMB od nového grafikonu. Praha - Brno za 134 Kč nebo 170 Kč. Neříkejte, že byste zkrachoval.
0/0
29.11.2002 20:27

marzena

Re: Re: Re: ČD
za poslednich cca 7 let se mi stalo snad jednou, ze by rychlik v Cechach mel zpozdeni vic jak 10 minut. V 80 % pripadu vsechny vlaky, kterymi jsem jel, jely temer na minutu presne. Ale kdo si vozi zadek neustale v aute, musi logicky zit z dojmu, ktery na nej CD udelaly kdyz se jeste jmenovaly CSD..
Spatne zkusenosti mam spis s lidmi, ktery obcas ve vlaku potkam, zatim se to ale vzdycky uspesne resilo vyberem vlaku IC apod.
0/0
29.11.2002 16:09

Expert

Re: Re: Re: Re: ČD
HA HA, no když jedeš 1x za 7 let. Jinak takový propagandistický sci-fi nádražácký kecy si nech, až se zase s ostatními nádražákami budete zase někde flákat.
0/0
30.11.2002 3:10

ip

ten vůl neví co dělá
Já tam jezdím každej víkend  a nepřeji si aby vlak vykolejil poedmnou nebo pod někým koho znám
0/0
29.11.2002 13:20

Júlinek šíšal

....jo, já jétnou
ktosi pšíte na ňakou pelposť, roste-r-hne se číškám cély pitel....Mílí číšci, fáše fjěci f cifíl-i-sáce jesťi sálošen-ni na toprém fúli. Jesli ten toprý fúl otejte a pšíde slí fúl, vaše cifil-i-sace púde f pitel - tresti sem, tresti tam. Mímokrok " řesny kotouče fšútě i f híprmarkách, neš sačít řísat, tatí skrat přes púdocí řís....fše čížský ručky umí, ktzš chtějí...ši?  
0/0
29.11.2002 13:13

lahab

Re: ....jo, já jétnou
Prosim o preklad - cestina, moravske nareci, slovacke nareci, slezske nareci, nebo treba anglicky... Dekuji.
0/0
29.11.2002 14:41

Nycjúlinek nycšíšal

Re: Re: ....šíšalsky - nemaj ani pysky ani zuby...ale jinak je to pro průměrného inteligenta jednoduchý....
jó, jak jednou přijde na nějakou blbost, roztrhne se s ní čížkům (rozuměj čecháčkům) celý pytel ... Milí čížci, vaše věci v civilizaci jsou založeny na dobré vůli. Kdzž dobrá vůle vezme za své a zavládne vůle zlá, vaše civilizace bude v pytli - tresty sem, tresty tam.......atak podobně.
0/0
30.11.2002 0:54

jm

Svět se baví, aneb virtuálno 21. století
Před časem jsem vás informoval o diskreditační kampani, probíhající zároveň na téměř celém českém zpravodajském virtuálním prostoru. Dnes zde máme další várku z toho, jak jsou mezi diskutujícími na iDnes vyvolávány pravdivé obrázky o Osudu.cz. Zřejmě cíleně.... Díky všem čtenářům - členům, kteří se mne tam pokoušejí opakovaně zastávávat, ale jak sami zjišťujete, je to marné.... Ovšem proč iDnes již tyto vulgární příspěvky nemaže, mi také není moc jasné. Tak, jak je postupně přidáván plyn a stupňován tlak, domnívám se, že již brzy začnou následovat různá udání a stížnosti rozhořčených pracujících na možné i nemožné instituce. Inu, vzruch a vybičované emoce jsou zřejmě nezbytným doplňkem příchodu Nového věku. Hmmm. (jm) PS: Pokud by snad laskavý čtenář chtěl nabýt dojmu, že některý z příspěvků je můj, není. Ani jeden. Dnes jsem v 19:30 v této věci učinil Pražskému městskému zastupitelství trestní oznámení na neznámého pachatele pro podezření z opakovaného páchání hned několika trestných činů.
0/0
29.11.2002 13:08

Dr

Re: Svět se baví, aneb virtuálno 21. století
nejseš vadnej?
0/0
29.11.2002 13:14

jm

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.11.2002 13:29

alumazan

Re: Re: Re: Svět se baví, aneb virtuálno 21. století
Ja si myslim, ze je p. Jiri Masek nemocny, on za to nemuze, ale at, prosim, neotravuje ostatni lidi svym OSUDem, at si ho vlozi na ritniho otvoru. dekuji.
0/0
29.11.2002 13:41

Oleg

Re: Re: Re: Re: Svět se baví, aneb virtuálno 21. století
Tohle je fakt soda- vynatek z diskuse:
 (Jiří Mašek) Jste úplně, ale úplně mimo. Ale odpovím Vám, jelikož pokládám za svou morální povinnost odpobědět každému tápájícímu a uhranutém imprialismem atd... Nepiji, nekouřím, nejím maso ani vepře, měl jsem a mám a budu mít jen jednu ženu, neutrácím peníze za zbytečniosti (nejraději bych peníze zrušil a majetek podělil mezi chudé), chodím pěšky, jen vyjímečně jedu svou ladou (při roku výroby 1978 je to jako jít pěšky), jsem pravdomluvný upřímný. To co o mne píšete je NESMYSL. NEFETUJU, NEPÍCHÁM SI ANI JINAK NEPOUŹÍVÁM DROGY. (vyjímku tvoří řídké seance ze svědky)!!!
 
0/0
29.11.2002 14:04

Jana

Re: Re: Re: Svět se baví, aneb virtuálno 21. století
Já tomu nerozumím, je to nějaké čudné. Ten link je nějaké diskuze, je tam zmiňován server iDnes, a nějaký pan Mašek se tam ohání nějakou diskriminací, a přitom tam v článku sám uvádí jakési hovadiny. Nëvíte někdo co to je za kraviny, a jak to souvisí z iDnes?
0/0
29.11.2002 14:34

jonyka

Re: Svět se baví, aneb virtuálno 21. století
yhrazuje právo smazat příspěvek uživatele, který v diskusi použije vulgární slova a společensky neúnosné výrazy nebo reklamu na cizí stránky nebo služby...
no tak uz mu to vyhodte,kdo se tim ma porad prokousavat,navic to neni k veci
0/0
29.11.2002 15:57

Petr

Tvrdě trestat
TAK ZA TAKOVÉHLE ČINY BYCH DÁVAL 25 LET NATVRDO, VŽDYŤ KDYBY VLAK VYKOLEJIL, A BYLY BY OBĚTI, JAK SE NA TO POTOM BUDEME DÍVAT?
0/0
29.11.2002 13:06

Júlinek šíšal

Re: ...pa, pa....
ják kto, mi smútně népo fstékle, někto šák se pafí ...a někto pi rát kópal na-léfo na-práfo jak máli těcko...
0/0
29.11.2002 13:17

Jeník

Re: Tvrdě trestat
No úplně stejně jako na jiné tragédie pěkně okořeněné na přiblblé Nově.
0/0
29.11.2002 13:27

Juras

Opravdu je přeříznutá?
Vždyť přeříznout kolejnici není tak jednoduchá věc a nelze to stihnout za chvíli, aby si toho nikdo nevšiml. A co zabezpečovací zařízení, když je přerušená kolej všude svítí červená. Mě se to nějak nezdá.
0/0
29.11.2002 13:01

Glum

Re: Opravdu je přeříznutá?
Mno dyz to nezkousis pilkou ,ale wezmes malej Autogen , nebo rozbrusku , toz by se to snad dalo i do 10min - za tu dobu to mozna zjistej ale uz tam nikoho nenajdou ..
0/0
29.11.2002 13:08

Vojta

Re: Re: Opravdu je přeříznutá?
Vzdyt jasne pisou, ze neni preriznuta, ale navrtana. Chce to pozorneji cist.
0/0
29.11.2002 13:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.