Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Železného čerstvá imunita má namále

Vladimír Železný se jen pár hodin těší svou senátorskou imunitou a už se ozvala policie. Druhý den po oficiálním potvrzení, že se šéf Novy stal senátorem za Znojemsko, se obrátila na Senát. Požaduje, aby Železného imunity zbavil. Pokud horní komora parlamentu žádosti vyhoví, bude pokračovat jeho stíhání za daňové delikty. Rozhodnutí senátorů se dá očekávat až po Novém roce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xxx

Lidi nechte toho....
 Stejně mu imunitu nezruší, naopak proto mu imunitu tak rychle dali. Nyní nám TV Nova bude předvádět jak je senát důležitý pro náš život a jak si tam otec národa dobře vede
0/0
1.12.2002 11:05

Luboš Motl, Boston

Oni se soudruzi v zeleném na imunitu vykašlou
Existuje velká společenská objednávka milionů závistivých idiotů na zatýkání Železného a navíc vládu řídí banda polokomunistických lumpů, takže jsem nikdy příliš nevěřil tomu, že budou respektovat principy práce senátu, jako například imunitu. Oni si nějakou cestičku najdou podobně, jako si komunisté na konci 40.let nalezli demokratické cestičky k ustavení totality. Zdůvodnění nové vlny problémů pro Železného pomocí případu s Astrona Foundation je trapné, protože sama CME potvrdila, že dostala všechno, co měla (hlavně tu miliardu, že ano), a tudíž všechny účty jsou mezi CME a Železným vyrovnané.
Pronásledování Železného je čistě politická hra, kterou mají na svědomí bolševicky uvažující lidé, kterým se jednoduše nelíbí, že je někdo stotisíckrát šikovnější (a moudřejší) než oni. Jejich úmyslem je utišit Železného a zabránit jeho práci pro diváky a práci pro kapitalismus obecně - jejich úmyslem je tedy přesně to, proti čemu nás (a Železného) má imunita chránit. Držím panu Železnému palce a věřím, že se nenechá, a částečně rozumným lidem v senátu tímto radím, aby se připojili k rozumným a Železného prostě vydat odmítli.
0/0
29.11.2002 15:32

Zajic

Spatny je volebni zakon - soudne stihany nesmi mit moznost kandidovat.
V normalnich demokratickych zemich je kandiatura na politickou funkci nemozna. Uplaceni volicu ke kteremu dochazelo v jihomoravskem kraji je take nezakonne. Misto zadosti o zbaveni imunity by stacilo dat do poradku nas pravni system (a to nejen casti tykajici se voleb). Ale to je zacarovany kruh - museli by existovat politikove schopni takovy system vypracovat. 
0/0
28.11.2002 21:55

Augusto

0/0
28.11.2002 21:50

Fobos

Imunita politicky handl
Přestože činy VŽ mi nejsou po chuti respektuji presumpci neviny. Můžu však považovat za nevinného člověka, který se vyhne soudu tím, že zrovna umí lépe přesvědčovat masy lidí a nechá se zvolit do senátu a tím získá imunitu? O imunitě rozhodnou poslanci. Při křehké většině v parlamentu je každé hlasování handl. Možná jste si všimli jak si velké strany začali po senátních volbách předcházet nezávislé poslance včetně VŽ. Bude klub ODS, který teď sestavil tým na hledání hlasu pro VK prezidentem, hlasovat pro ztrátu imunity VŽ?
0/0
28.11.2002 21:45

ach

hm senat Alibaba a hromada loupežníků
0/0
28.11.2002 20:37

Vicente

To je moudra!
vy jste tu vsichni nejak chytri. Zajimalo by me, kolik z vas chodi pravidelne k volbam. To je jedina moznost, jak ovlivnovat, co se v tomto state deje. Ale vetsina lidi kvolbam vubec nejde a pak se vykecava v takovychto debatach bez uzitku a urovne. Koho jste si nezvolili, toho mate!
0/0
28.11.2002 19:33

Vicente

Re: To je moudra!
Oprava: ... mame!!!
0/0
28.11.2002 19:35

mame vincka na drate-o my se mate

Re: To je moudra!--vincku-mate kuraz?
mne to mate vincku-mame chapat mate nebo mame-nemame chapat mame ale mate-... jak se jinak mate -vincku- pokud mate chut na caj mate-z cesminy-momentalne neni na trhu--pry podporuje prokrveni mozku-a tak to mate se vsim-doufam,ze jste disciplinovany volic-asi to mame chapat tak,ze i vas hlas prispel k tomu divnemu vysledku--nemate byt tak hrr,kdyz reagujete na pasivitu spoluobcanu-spoctete si to sam-urcite jste dobrej i z mate matiky-mame si vzit z vas priklad nebo ne mame... doufam ze mate pevne nervy,kdyz se tak odvazne vrhate do viru diskusi...mate z pekla stesti, ze vas ne mame poruce...
0/0
28.11.2002 19:52

Vicente

Re: Re: To je moudra!--vincku-mate kuraz?
Mam aslespon kuraz psat vzdy pod stejnym nickem, silaku.
0/0
29.11.2002 6:13

kuraz

Re: Re: Re: To je moudra!--vincku-mate kuraz?
vsak ti tu kuraz nikdo nebere-kam se podel tvuj povestny smysl pro humor?
0/0
29.11.2002 10:42

dfd

Železný
má dlouhé prsty, i pokud se snad stane zázrak a bude zbaven imunity, tak se vsadím o cokoli, že to vyšumí do ztracena. Tak jako jiné kauzy v tomto státě. Právě dnes byl zbaven obvinění bývalý ministr kultury pan Kabát, který za Lotynku ručil státním majetkem. Po Lotynce zůstal stamilionový dluh, za který jako obvykle nikdo nemůže. A lidé jako pan Kabát, komediant Bartoška a další, kteří byli ve vedení si mnou ruce, jak z toho vybruslili. Nevěřte kecům, jako že pravda a láska ... A můžete hádat, kdo bude za čtyři roky kandidovat na Hrad - když to vyšlo do senátu?
0/0
28.11.2002 19:28

Augusto

фффффг
  • Владимир Железни
0/0
28.11.2002 18:47

Poučení z krysového vývoje

Co tím chtěl básník říct?
To jako že na Železném ti nejvíc vadí jeho ruský původ?  Víš odkud přišli tvoji předkové, čistá raso ?
 
Běž si hrát s Ivanem a VMM na diskuse o rusku - vy si zasloužíte jeden druhého.
 
 
0/0
28.11.2002 19:31

Mirek

Takovy maly proces !!!
 
Zkuste schvalne..... vy vsichni napsat sumar toho, co V. Zelezny provedl a za co by mel byt souzen... a podeprete to opravdovymi dukazy !!! Texty typu je to grazl zlodejskej a tak si strcte nekam za klobouk.... Vidim, ze tu temer nikdo neni na jeho strane.. coz me mrzi, protoze bych radeji take byl take na te, co rekne, ze je to takovy "maly podvodnicek" ale za tehle situace to nejde.... argumenty, ktere tu zaznivaji jsou prilis citit zavisti a litosti nad vlastni alosti !!! Jak to vypada, ja se vam asi jako jediny zatim obhajovat :)) Treba nezustanu sam.. a kdyz... Take it Easy.. aspon bude sranda, ne.... Tak co.. jdem na to....??
    Jen na zacatek... vynechme osobni napadani a sprostarny... jsem z prace moc unaveny.. chci se bavit.. :))
0/0
28.11.2002 18:26

Honza

Re: Takovy maly proces !!!
A co takhle nedodrzeni udeleni licencni smlouvy na provozovani televize nova?
A co dohoda se CME? Myslite si, ze by ubohy pan Zelezny, co mel prijem 30k mesicne byl schopen koupit a postavit TV Nova sam?
K danim...
Zjevne jsou danove uniky pri nakladani s obrazy, ktere pan Zelezny vlastnil/nevlastnil. Jejich prodej, z nichz stat nevidel ani korunu je zarazejici (a ze neslo o par korun).
Dalsi jsou investice provedene PPF. To je samo o sobe velmi zvlastni transakce, ktera vubec nebyla vedena pres PPF holding ani PPF majetkovou. Mozna, ze v tom figuroval pan Maderis a proslo to pres jeho Impromat, ale ta transakce byla dana na CME, za zelezneho a pritom uplne pres jinou firmu. Bylo to zjevne i kvuli prokazovani puvodu penez.
No muzeme pokracovat dal, tady mluvim jen o velkych transakcich v radech miliard a stamilionu, nemluvim o tech pidi jen v sumach desitek miliard. Tim se ani nezabyvam, to uz jsou jen drobecky ;)
 
0/0
28.11.2002 18:52

Mirek

Re: Re: Takovy maly proces !!!
Nedodrzovani licencni smlouvy na vysilani ?? V jakem ohledu myslite ?? Jinak to je vec rady pro RaTV vysilani.. ta ma pravomoci na to mu ji odebrat.. asi to nebylo tak spatne, kdyz to neudelali...
Vec investora je zavadejici.. ja kdyz dam penize do kampelicky, pak podle meho v normalnim svete nemam pravo pozadovat nba statu nic.. nabizene vysoke zhodnoceni nese i vysoke riziko... Navic CME si investici zmarilo samo tim, ze odstrailo p. Zelezneho z postu g.Reditele CNTS ... pozdejsi vedeni CNTS zpusobilo rozchod CET 21 s CNTS... Podle me neni co resit.. to se holt stava.. kdyz se nedodrzi smlouva, muze ji druha strana vypovedet... co je na tom nezakonneho ??
PPF byl pokus dostat se Zeleznemu na zada jinak... jeho kamoz Rozehnal na nej usil peknou boudu :)) Ale to se take stava.. v kazdem pripade .. soud (tusim v Praze) rozhodl, ze tyto transakce jsou neplatne.. jen diky tomu je Zelezny tam, kde je... Muj nazor je, ze to podivne opravdu je.. s podivem, ze ceska justice rozhodla jak rozhodla....
Fajn.. zacina to byt sranda.. staci to takhle ?? Klidne to trochu rozvedu...
Jo a dik za opravdovou diskusi... o to hlavne bezi.. stejne to nakonec skonci vsechno jinak, nez si myslime vsichni dohromady .. Ne, opravdu dik.
0/0
28.11.2002 19:26

Honza

Re: Re: Re: Takovy maly proces !!!
Koukam, ze o tom vubec nic nevite. Z toho, co pisete je to jasne poznat.
Jednate jako fanatik a neni zde co resit. Vy nechcete slyset jine nazory, vy chcete, aby svet uveril vasemu pokrivenemu videni sveta. Vsichni jsou zly a hloupy, jen vi to vite.
Nemusim to dal komentovat, v tom, co jste napsal jste aspon me jasne ukazal, ze vubec nevite, jak to probihalo.
0/0
28.11.2002 20:01

cervena tuzticka

Re: Re: Re: Re: Takovy maly proces !!!
..tolik hrubejch chyb v uvazovani i v gramatice v nekolika bezobsaznych vetickach--to je teda vykon!
0/0
28.11.2002 20:13

Mirek

Re: Re: Re: Re: Takovy maly proces !!!
Jinak i v tomhle se pletete... ja zde uvadim to, co jsem se mohl docist a "poskladat" do urcite formy, ktera ma svoji logiku.
NETVRDIM, ze se tak stalo !!! Ale kde mate vy vasi jistotu, ze se delo, jak vy rikate !!!
A osobne.. kde berete tu odvahu me nazyvat fanatikem ?? Mozna v tom, ze jim sam jste a stejne jako ostatni se domnivate, ze co nese logo NOVA je SPATNE !! To je preci vase jedina spravna myslenka.. ze ?? Ale dekuji, to uz jsme tu jednou meli.. ja se spis klonim k nazoru, ze pravda je uplne nekde jinde..
0/0
29.11.2002 8:30

Honza

Re: Re: Re: Takovy maly proces !!!
Jen jeste poznamka k tomu PPF, tohle je oficielni prohlaseni...
Je to spolecna deklarace MEF holdingu, Zelezneho a vedeni PPFky. Tyto skupiny se proste dohodli a to i se zeleznym. Pro nej to bylo vyhodne, ptz se zbavil jedne casti bremene a ma financni kryti, MEF holding to sjednoti a PPFka se dostane k Nove, jak ma v planu.
Rozhodne nevim, jak jste prisel na to, ze transakce je neplatna. Je to legalni a cista transakce, jako vsechno mnohdy v techto kauzach. Nehodlam to osobne resit, jen je to k zhnuseni a osobne doufam, ze se lide v tyhle zemi nastvou a klidne at tu televizi znarodni. Nejaky kecy o podnikani uz jsou dnes jen zastiracim manevrem na mafianske chovani.
Drive byla mafie komunisticka, ted je podnikatelska. Zadny rozdil v tom neni, dokonce i lide jsou stejni, jen maji jinou terminologii. Je mi UPLNE ale UPLNE jedno, jestli tahle spolecnost bude levicova nebo pravicova (jsou to jen prazdna slova), zajima me, jestli bude svoboda slova, jak bude dodrzovany zakon, jak bude kvalitni, snizeni korupce, atd. A zel pravice a podnikate v tehle zemi se chovaji hur nez komancove driv. To, co se dnes deje by si nedovolil snad ani bilak nebo stepan pred 1989. Proste to, co je ted, je nesmirne zkorumpovana spolecnost, kde nejde o zadny uspech, jde o podplaceni, manipulace, hledani der v zakonech, vytvareni der v zakonech atd.
Osobne doufam, ze lidi v tyhle zemi budou mit brzy dost tohohle vseho a pujdou do ulic.
0/0
28.11.2002 20:12

Mirek

Re: Re: Re: Re: Takovy maly proces !!!
Tak ted nevim, co si o tom myslet.. v tom co tady predevsim v druhe casti rikate jsme 100% za jedno. Ja to rikam take.. chci od tohoto statu poradny pravni ramec a to, aby zajistil, ze se bude dodrzovat !! Ramec je spatny.. a Zelezny ho v tomto pripade dodrzuje.. takze kde je chyba ?? Znovu asi po ste opakuju.. ja nechci hajit Zelezneho ale pokud vezmu v uvahu soucasny pravni ramec CR, pak bohuzel musim !!! Ja take cekam na to, kdy lide vyjdou do ulic .. a vykopou tu luzu poslaneckou a senatorskou, ktera na to celejch 12 let kasle a hrabe sobe do kapes... A nejvic tihle Sobotkove a Spidlouni, kteri protoze chteji take hrabat se nestiti zaprodat a rozprodat celou zem ! Muj nazor je, ze Zelezny je dneska mala ryba.... tim zase pro nektere nerikam aby se na nej justice vykaslala.. ale sakra.. vzdyt nam tu utikaji zatim stamiliardy !!! A na to je i Zelezny kratky !!!  
Mozna ze sel do senatu, aby vam vsem ukazal, jak se v te nasi svobodne politice teprve krade !!!
A za me osobne... ja uz si myslim, ze je cas.. vyrazit do ulic !
0/0
29.11.2002 8:16

Mirek

Re: Re: Re: Re: Takovy maly proces !!!
No a co tim chtel autor rici.. to je proste svet byznysu.. i kdyby chtel Zelezny TV nova prdat.. (za 20 milionu KC.. nenechte se vysmat) tak je to v soucasne situaci jen jeho vec. Co se vysilani a licence tyce.. mame Radu pro RaTV a ta ma nastroje, jak zabranit necemu, co stoji mimo zakon CR !!! Takze o co vam jde ?? O to posoudit, co Zelezny udelal, ci neudelal.. a nebo o to, co dela ted, ci bude delat zitra ??!!!
Jinak fanatik rozhodne nejsem... sam jsem se mohl na vlastni oci presvedcit, jak objektivni dokazi media, a specielne MF nevyjimaje byt !!!  Neverim uz ani Nove, ani CT a ani zadnemu platku.. uz jen sam sobe... mam v hlave svuj model, ktery me osobne prijde logicky a mozna ze je i spatny.. proto bych rad opravdu vecnou debatu, abych se dozvedel jak to je doopravdy. Vidim ale, ze jakmile clovek povi cokoli, co se vam nelibi, uchylite se k osobnimu napadani. Je mi to uprime lito, ze vam nejde o pravdu a spravedlnost, ale jen o to, abyste meli koho lincovat !!!
Verim, ze milionarskou dan byste take schvalil, ze ? Nebo se pletu ??
0/0
29.11.2002 8:26

Mirek

Re: Re: Takovy maly proces !!!
Jinak jeste k tomu rozhodnuti.. zkracene ...
Vladimir Zelezny musi vratit 27 milionu USD a dostane 5,8% podil v CNTS
... je spravne rozhodnuti.. Sranda je, ze 27 mil. USD ma cenu .. 5.8 % v CNTS dnes ne .... proc se mu asi nechce platit.. kdyz nedostava nic ?? Podle me by pak od toho meli tedy odecist 5.8% CNTS v trzni cene te doby... Jak by to vypadalo pak ??   Tak bych to bral jako vyrovnani.. tak, jak to arbitri take mysleli...
0/0
28.11.2002 19:33

jaymzz

Re: Takovy maly proces !!!
mas v tom trosku chaos, miroslave, v londyne totiz projel svou arbitraz lauder ve sporu s cr. cme/cnts vyhrala obe sve kauzy, v amsterdamu proti zeleznemu, za nehoz pak cet21 a mmf holding museli zaplatit cca 28 mil usd, a ve stockholmu proti cr, kde se nahrada skod teprve bude stanovovat a kde je ve hre onech zavratnych 500 mi usd. proto drive, nez nejaky argument pouzijes, ujisti se, vis, o cem mluvis. amsterdam jednoznacne prokazal, ze zelezny je zlodej a pokud to pres svou zaslepenost nevidis, pak je mi te temer lito. anebo snad ani ne... a nazor, tveho spoluobdivovatele, ze chytrejm, rozumej zlodejum patri svet ani nema cenu komentovat. za to by meli zavirat anebo rovnou strilet...
0/0
28.11.2002 18:58

Mirek

Re: Re: Takovy maly proces !!!
No tak hlavne chaos je v tom tak nejak vseobecne... Jednak.. CME spolcovat takhle s CNTS :))  ....
.. viz britske listy ....
Arbitrážní tribunál začal v Londýně o výši odškodnění CME rozhodovat v úterý 2. září. CME požaduje po České republice jako odškodnění za zničení její investice do České nezávislé televizní společnosti (ČNTS), která byla hlavní servisní organizací televize Nova až do srpna 1999, částku 526,9 miliónu USD a úroky.
.. podle me se tam pise.... CME dala penize CNTS .... Zeleznyho ale z CNTS vykopli aby se nemuseli porad delit. Zelezny ale vlastni CET 21 a ta licenci na vysilani. CET 21 ale porad dodrzovala smlouvu s  CNTS na to, aby obstarala vysilani za urcitych podminek.. CNTS je nedodrzela.. proto CET 21 smlouvu vypovedela a hotovo dvacet !!! Podle me si CME za zmareni investice muze sama, mela si do CNTS dosadit nekoho, kdo bude dodrzovat dohody.
.. viz Britske listy ...
 V srpnu 1999 zahájil Železný vysílání s novou společností a definitivně odstřihl CME od zisků, které plynuly z Novy.
A to se ve svete podnikani stava.. jednou jsi dole jednou nahore... kdyby se CNTS chovala presne podle toho, jak ji smlouva ukladala, nic by se nedelo....
0/0
28.11.2002 19:17

jaymzz

Re: Re: Re: Takovy maly proces !!!
kdyby se byl zelezny byval choval jak mu smlouva ukladala, nemuselo by za nej byvalo byt zaplaceno 28 mi usd, z cehoz plyne, ze on smlouvy porusil. co ti na tom neni jasne..?
0/0
28.11.2002 21:29

Mirek

Re: Re: Re: Re: Takovy maly proces !!!
A jak ukladala smlouva chovat se Zeleznemu ?? Jako s CME na vecne casy ?? Pokud si tak nejak matne pamatuji.. tak ho chteli v prvni rade sesadit z postu GR. To se mu asi nelibilo, coz je pochopitelne.. tak se s nimi po jejich chybe (na kterou jiste cekal) rozesel.
A kdo zaplatil 28 mi usd ??
0/0
29.11.2002 8:33

jaymzz

Re: Re: Re: Re: Re: Takovy maly proces !!!
28 mil zaplatily cet 21 a mef holding, neb vofka, jak znamo, ma u nas odstaven vsechen majetek. pul miliardy pak zaplatis ty a s tebou vsichni, kdo plati v cesku dane.... na rozchod se cme nemel vofka pravo, neb podepsal exkluzivni smlouvu. cme vsak pravo ho odvolat mela, zvlaste pak v pripade, kdy mu prisli na neopravnene machinace s financemi. rozhodnuti arbitraze se vsak vztahuje pouze k neopodstatnenemu preruseni spoluprace. vysvetlovat ti to vsak nema cenu, neb tobe je vladik evidentne idolem. u naroda, jez co je doma pocita, se vsak neni cemu divit...  
0/0
29.11.2002 9:38

Mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takovy maly proces !!!
Jo, ano.. pravda.. dalsi kosticka zapadla... dik.. mas pravdu v tom, ze MEF holding zaplatil.. zaplatil 20,5 mil. USD CME... takze jim chybi doplatit tak nejakych bratru 7-8mil. usd..    predpokladam, ze tech 20,5 mil USD nepujde z mych penez.. protoze MEF tusim nevlastni nas stat... zbylych 7-8 mil. ikdyby padlo na hlavu statu.. ale to se nestane.. strach z toho nemam.... ale i kdyby.. tak 7-8 mil USD je prinejlepsim nejakych 300 mil. KC !!! A jsem zase u toho.. neni to malo.. ale me proste prijde ted dulezitejsi zabranit tomu, co je mnohem horsi !!! A to panove Spidla se Sobotkou.. ti nas pripravuji o mnohem vice !!! 111 mld, kdyz to dobre dopadne.. ja to vsak vidim v cernejsich barvach !!!
BTW.. zajimalo by me, jestli si opravdu myslite, ze co se vyrovnani mezi podnikateli tyce, je ve svete bezne okamzite vyrovnani ?? Zvlaste pokud jde o takove sumy ?? Ujistuji vas, ze nikoli.. trva to par let..
Takze jeste zpatky k vasemu prispevku... nechapu tu pul miliardu .. jakou, odkud, komu ??
Pravo na rozchod s CME podle me mel.. v tom se asi neshodnem... exkluzivni smlouva jeste neznamena NA VECNE CASY !
Jak sam rikate arbitraz se vztahuje pouze k tomuto.. takze o co zase jde ??
A mohu vas ujistit, ze mym idolem rozhodne neni. Na druhou stranu ma muj obdiv jeho charisma a houzevnatost, se kterou dokaze neuveritelne bravurne odrazet vypady zavistivych a uplne stejne jako on po moci touzicich spolecniku (i z vlastnich rad), ze proste ma v tomto muj obdiv. Pokud udelal neco opravdu protizakonneho, at jde sedet !!! Ale policie za cele 3 roky nic neprokazala.. a to je pro me vyraz toho, ze jsou bud totalne neschopni (coz si nemyslim) nebo toho, ze je to cele medialne nafoukla kauza namirena proti velice uspesnemu (ackoli to je pro me s podivem ) mediu ci primo proti jeho vlastni osobe.
0/0
29.11.2002 10:47

Merian

Re: Takovy maly proces !!!
Nejmenuješ se náhodou VladiMirek Ž.,a  nesedíš teď náhodou na Barrandově, či snad v Sibeliově ulici nebo kde to teď bydlíš? Jinak totiž není možné, že bys byl tak zaslepený. A pokud si opravdu jeho frenetický řitní skialpinista, tak si výstup pěkně užij!!  Nezapomeň ale, že na vrcholu bývá zima a a na cestě dolů můžeš umrznout.
0/0
28.11.2002 19:47

Mirek

Re: Re: Takovy maly proces !!!
Dik za snahu.. ale nic noveho jsem se od vas nedozvedel :(( Bohuzel s vami se asi pravdy nedoberu....a to je to, o co tu jde...
0/0
29.11.2002 8:36

Posleda

Neztrácejte naději, Al Caponeho
taky nakonec dostali alespoň za neplacení daní.
0/0
28.11.2002 18:23

pes Novák

Kdo ukradne tisíce, je hajzl
A kdo krade miliony je frajer. To mi vychází z porovnání dnešní diskuze o Vovkovi a včerejší o Mejstříkovi. Ještě jsem si tu totiž nepřečetl ony hysterické výkřiky, že by měl abdigovat dřív, než začne senátorovat. Holt Vovka je Vovka, jeho pražané(Češi ) mu rozumějí...
0/0
28.11.2002 18:15

Petr

naivita
S jídlem roste chuť. Peníze a moc jdou ruku v ruce. Milionář a mocný člověk přemýšlí jinak než obyčejný občan. Jede ve velkém a to vyžaduje náturu. Nechtějme po panu Železném, že se vzdá politické moci a ochrany, kterou by měli využívat jen ty nejschopnější a nejmorálnější lidé v naší společnosti, a se vztyčenou hlavou se podvolí svému stíhání. Dle mého názoru senátorská imunita v jeho případě byla čistě cílená a účelová. Je to ta největší drzost, kterou může kdokoliv z nás provést. Tzv. "pytlák myslivcem". Imunita by se rozhodně neměla vztahovat na trestné činy
0/0
28.11.2002 17:52

podnikatel

chytrejm patří svět tak ať mu jí nechaj
0/0
28.11.2002 17:22

Mirek

Re: chytrejm patří svět tak ať mu jí nechaj
Tenhle nazor se u nas neprosadi, dokud ta luza socanska bude skrze stat chtit ridit vsechny lidi v tyhle zemi. Udelal Zelezny neco tak spatneho statu ?? Tak ho meli davno zavrit.. neudelali to .. co to znamena.. 1. bud nic neudelal .. 2. Jsou na to neschopni...
A to ze se nedohodl s nejakou Americkou firmou ?? A co ma byt.. je to vec jejich a pripadneho soudniho sporu, ve kterem nema stat co delat !!! Takovych "neshod" je u nas tisice a virval se kvuli tomu nedela !!!
Muj nazor je ten, ze vse je uplne jinak, nez nam tu MF, CT, Vlada i TV Nova podava !!! Je to jen divadylko.. nic jineho....
0/0
28.11.2002 17:33

Jarda

Re: Re: chytrejm patří svět tak ať mu jí nechaj
Se kapánek pleteš! Stát jistým způsobem ručí za pravní systém který tady existuje! Proto ty žaloby CME!
0/0
28.11.2002 17:48

Mirek

Re: Re: Re: chytrejm patří svět tak ať mu jí nechaj
Stat ruci za poradek.. ale jinak nez si myslis... ne v tom smyslu, ze kdyz se to CME nehodi, tak ho zazaluje.. Jdou do cech, maji si nase pravo prostudovat a chovat se podle nej.. Ja nevim, jak u vas ve firme, nebo kde.. ale v civilizovanem svete plati.. kdyz neco neudelam podle dohody, ma pravo ji druha strana beztrestne vypovedet... Muj nazor je, ze presne to p. Zelezny udelal.. neslo o chybu pravniho systemu CR... ikdyz je to takova kravina, jako nedodani programove sklatby na dalsi dny, mel asi p. Zelezny sanci ji vypovedet a udelal to !!! BTW... CME ma dost problemu nejen u nas.. a pan Lauder... to jiste svetec take neni !!!
Pro me jsou dulezite arbitraze... Londyn rekl ze je to v poradku, Stockholm.. za podivnych podminek rekl ze ne... Ja osobne verim Londynu. Komu vy, je na vas...
0/0
28.11.2002 17:55

Marek

Re: Re: Re: Re: chytrejm patří svět tak ať mu jí nechaj
To cemu veris je uplne na .... Pockej az budes pres stat platit za Zelezneho .... to se pak asi budes tvarit jinak. V civilizovanem svete toho totiz plati trochu vic nez pises. No proste blahoslaveni chudi duchem na Znojemsku.
0/0
28.11.2002 18:02

Mirek

Re: Re: Re: Re: Re: chytrejm patří svět tak ať mu jí nechaj
Vazne.. tak mi to povez a pouc, co vse jeste plati ve svete ?? Tam se stat plete do sporu firem.. sem si nejak nevsim.. Nebo co je to tve "trochu vic " .... penize ?? Jo to jo.. jako ve Stockholmu u Arbitru, vid :)) 
0/0
28.11.2002 18:05

jaymzz

Re: Re: Re: Re: chytrejm patří svět tak ať mu jí nechaj
mas v tom trosku chaos, miroslave, v londyne totiz projel svou arbitraz lauder ve sporu s cr. cme/cnts vyhrala obe sve kauzy, v amsterdamu proti zeleznemu, za nehoz pak cet21 a mmf holding museli zaplatit cca 28 mil usd, a ve stockholmu proti cr, kde se nahrada skod teprve bude stanovovat a kde je ve hre onech zavratnych 500 mi usd. proto drive, nez nejaky argument pouzijes, ujisti se, vis, o cem mluvis. amsterdam jednoznacne prokazal, ze zelezny je zlodej a pokud to pres svou zaslepenost nevidis, pak je mi te temer lito. anebo snad ani ne... a nazor, tveho spoluobdivovatele, ze chytrejm, rozumej zlodejum patri svet ani nema cenu komentovat. za to by meli zavirat anebo rovnou strilet...
0/0
28.11.2002 18:53

VV

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.11.2002 18:02

stano

Imunita je blbost
Imunita ma slouzit na ochranu pred stihanim za jednani souvisejici s vykonem POLITICKE funkce na zaklade ktere ma imunitu. Ne za skutky kriminalniho razu. Je neuveritelne co lidi dovedou prominout...
0/0
28.11.2002 16:41

Čestný občan

Ať se vzdává sám imunity !!!
Když pan Dr. Železný má čisté svědoví tak, jak pravidelně prohlašuje na svém TV pořadu Zavolejte, tak ať se sám vzdává imunity. Jen podle toho diváci Novy můžou posoudit, do jaké míry je důvěrohodný náš čerstvě zvolený senátor !!!
0/0
28.11.2002 16:05

Mirek

Re: Ať se vzdává sám imunity !!!
Kdopak jsi, ze tak hlasite kricis ?? Asi vsechno vis... nejspise z konkurencnich TV, nebo stejne podjatych platku novinovych, ne ?? A nebo se pravidelne pripojujes z nejakeho krovakova v te nasi male zemi, kde pokud sis nevsiml nic neni takove jak se zda..
     Myslim, ze lepe bude pockat, co se z toho vsechno vyvrbi. Osobne si nemyslim, ze Dr. Zelezny je nejaky obzvlastni svatousek.. ale spis bych rekl, ze je velice inteligentni a predevsim schopny.. vyuzit plne prostor, ktery mu nase chabe zakony davaji. Ti, kteri nedokazi tak bravurne manevrovat a casto slapou daleko za hranice nasi judikatury pak budou nejspis ti, kteri by ho radi videli v lochu...!!! Pro me je dulezite jedno... Nova (ackoli se na ni nekoukam) me alespon nic nestoji.. a tak je mi sumafuk i s jejim reditelem.. ktery alespon plati dane v CR !!!! Zatimco u konkurence, na kterou davam nemaly peniz mi nedokazi dat to, na co mam pravo ??!!
     Pripadam si jak v kocourkove.. ja bych se nejprve snazil dostat bud do bane, nebo prachy z tech lidi, kteri vedou(li) podniky, ktere okradaly stat na danich, pripravili lidi o praci a ceske bohatstvi vytunelovali a odvezli buhvi kam.. ale na ty je nase policie kratka.. Pan Zelezny asi proste jen nema ten zaludek s nimi zatocit tak, jak to delaji jini.. tak, ze se jich nase policie boji a proto je nechava napokoji !!!
0/0
28.11.2002 16:22

Frantisek

Re: Re: Ať se vzdává sám imunity !!!
Dekujeme panu Mirkovi, asistentu pana Zelezneho, za projeveny nazor.
0/0
28.11.2002 16:38

Mirek

Re: Re: Re: Ať se vzdává sám imunity !!!
No jak koukam.. co vase reakce, to prava perla... sice moc argumentu neni uvedeno, ale o to vyhraneneji to pusobi... :))
0/0
28.11.2002 17:28

Šalom

Re: Re: Re: Re: Ať se vzdává sám imunity !!!
Ty asi nejsi asistent, ty jsi samotná kreatura, co? Železný je jedním z hnisajících vředů naší společnosti dnes. Dříve se zatly zuby a přiložilo rozžhavené železo.
0/0
28.11.2002 17:59

Mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Ať se vzdává sám imunity !!!
To vis ze jo... nejsi ty nahodou jeden z tech, co kdysi soudili kacire :)) On se kazdej nakonec na skripci prizna, vid :))
0/0
28.11.2002 18:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.