Diskuze

Vojáci si žijí lépe, stěžují si policisté

Při ochraně summitu NATO mohlo dojít k paradoxním situacím. Policisté veleli vojákům, kteří přijeli posílit bezpečnostní opatření, a přitom jim mohli jen závidět. Voják se má totiž v České republice mnohem lépe než policista. Důvodem je zákon 221 o vojácích z povolání. Příslušníci armády jsou placeni podle stejných tabulek jako policisté. Málokdo ale ví, že mají navíc nárok na nezanedbatelný příspěvek na bydlení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Znalec

28. 11. 2002 11:02
Ještě jedna poznámka
Každá svině má svého řezníka
0 0
možnosti

Znalec

28. 11. 2002 10:58
Nesouhlasím
Já bych navrhoval aby se vojákům výsluhový příspěvek snížil,  je potřeba  stanovit určitý strop, tak jak je to teď u policie tj. max. 9230,- Kč měsíčně čistého. Je nemorální, když odcházející voják po 25 letech služby dostává třeba 20000,- měsíčně čistého a to se mu to pravidelně ještě valorizuje. Takže ne,  policajtům, hasičům atd. zvýšit příspěvek, ale vojákům ho snížit na úroveň policie. No, ale co se divíme, vládnou na socialisti, až to dostane do rukou pravice, tak určitě se to zredukuje.
0 0
možnosti

Martina

28. 11. 2002 14:16
Re: Nesouhlasím
Vy nevidíte rozdíl mezi profesí vojáka a policisty?
0 0
možnosti

Santa fon Klaus

26. 11. 2002 23:03
Rozdíl mezi policajtem a vojákem
Rozdíly mezi vojákem z povolání a uniformovanými složkami MV bude vždy. Policajt, hasič nebo městský strážník (ten není u MV) může sloužit v místě bydliště, tudíž jeho požadavky na byt jsou asi menší, než vojáka, kterého třikrát za dva roky přemístili z důvodu Baudyškovi reorganizace (a dalších nepovedených ministrů a náměstků z KDU-ČSL). V článku jsem nepochopil ty hodnosti.   Četařů z povolání moc není, protože nejvyšší záklaďácká hodnost je rotný. Vojákem z povolání může být samozřejmě i vojín, jako například právě degradovaný major.   
0 0
možnosti

XXX

26. 11. 2002 22:59
zakon o st. sluzbe
tak po treti a zase k autorivi. Ted ovsem jen pozitivne. Jsem rad, ze o tom nekdo napsal. Takze vsechna chvala autorovi. Mel by dostat medaili, doufam, ze pristi rok Vam tam novy prezident necha nejaky ten rad, jak bude toho 28.10.
0 0
možnosti

XXX

26. 11. 2002 22:54
zakon o st. pomeru
jeste k autorovi. Nevim zdali podle neho cca. 9000 kc mesicne je tzv. mensi komfort. Me to mensi nepripadne, protoze je to sakra kurevsky rozdil mit 9000 nebo je nemit. Nebo ne? Samozrejme myslim vzhedem k platu policistu nebo k platu prezidenta. Tam by to mohl byt mensi komfort.
0 0
možnosti

XXX

26. 11. 2002 21:02
zakon o st.sluzbe
tak to me tedy prekvapilo,ODS a ti dalsi. Otazka.Koho budou volat poslanci, kdyz jim bude horet u prdele. No vojaky asi ne. Byt poldou, hasicem, zachranarem, tak se otocim a necham je v tom, jelikoz nejsou penize, neni motivace neni bezpecnost, atd. Takze se zamyslete nad sebou pani poslanci!!!!a dejte doporadku ten zakon o sluzebnim pomeru, protoze budou penize, bude motivace, bude lepsi bezpecnost. No a co tyka skolstvi, to je to same. Nejsou penize pro ucitele, neni motivace ucit a za chvili budeme mit tupe mozky, jako tady v americe, tak 99% nulove inteligence, ale zase amici penize na zivot a i bezdomovec se tu nema spatne. Stale mi to pripada, ze stat dela vsechno pro podnikate a ne pro statni zamestnace. Napr.muze si statni zamestnanec koupit nove auto, ktere jiz dnes neni luxus,ale podle nekoho ano a zaroven ho odepsat z dani a pavilo?no asi ne.
0 0
možnosti

eMKo - take cetar jste ze uz v zaloze

26. 11. 2002 20:42
Usmevne
Cetar je stale jeste zakladacka hodnost, mesicne ma takovy cetar v soucasnosti 750 korun a zadny prispevek na bydleni nedostava. Co se tyka vojaku z povolani, tak ti jsou na tom samozrejme nejak tak, jak je psano v clanku.
0 0
možnosti

pepa z depa

26. 11. 2002 20:55
Re: Usmevne
kolik je záklaďáků četařů????? Počítatelný na prstech jedný ruky...
0 0
možnosti

cetar v zaloze

26. 11. 2002 18:58
nemocenska
Nevim jestli to jeste plati (a pro koho), ale kdyz jsem slouzil ZVS v Praze na GS, tak meli vojaci z povolani narok na plny plat, pokud nejsou v kuse nemocni vic jak mesic. Takze se naslo mnoho vojaku, kteri se tam ukazali parkrat do mesice a jinak byli na "nemocensky".
0 0
možnosti

RK

26. 11. 2002 18:29
AHA ...
No to jsem nevědělhaha
0 0
možnosti

kr

26. 11. 2002 18:31
Re: AHA ...
aha :::
0 0
možnosti

26. 11. 2002 18:04
no ja myslim, ze by e to nemelo vaplacet vubec!!! trosku to nechapu, proc by nekdo mel dostavat neco takoveho! ato se jeste nezminuji o tom ze vojaci s povolani (aspon ti vyssi) maji jednou za rok kompletne placeny pobyt ve vojenske ozdravovne!! (hotel na horach!) To se za chvilku zacnou prispevku domuhat i statni urednice, silnicari atd. Je to proste bordel! Chteji furt na necem setrit a tady utikaji miliona pod rukama!
0 0
možnosti

neni podstatne

26. 11. 2002 18:36
Re: Tak podte vseci do armady, aspon bude vyssi konkurence
0 0
možnosti