Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael udeřil v sebevrahově vesnici

Izraelští vojáci obsadili pětadvacet palestinských domů ve vesnici Al-Chadír na jižním okraji Betléma. Právě odtud podle Izraele pocházel sebevrah, který ráno odpálil výbušninu v jeruzalémském autobuse. Kromě sebe zabil jedenáct lidí a desítky dalších zranil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vlabo

?
?
0/0
26.11.2002 20:59

WIG

Israel a deti
Host: IP 213.3.66.132 - WIG   
0/0
25.11.2002 20:39

vlabo

ISRAEL = 51. stat USA
 
Jerusalem Post,20.11.02, Alex Fishman.......: .........Amerika ocekava, ze Israel i v budoucnu podnikne vsechno pro bezpecnost svych obcanu, ale ze se vystriha vseho, od ceho by mohla preskocit jiskra do sousednich zemi a tak zapricinit   v predpoli irackeho konfliktu pozar v celem arabskem svete.Israel byl opet a opet Amerikou   jasne   vyzvan zachovavat nizky profil nasili, nechat divise v kasarnach, nebudit zbytecnou pozornost, necilit na nevinne a dramat,jako je treba vyhnani Arafata, se co nejuzkostneji   vystrihat. Delejte, co chcete, rikaji Americane, jen se nam neplette mezi nohy v priprave utoku   na Irak…………………………. Opetovne obsazeni Betlehema je problematictejsi nez obsazeni ostatnich palestinskych mest, protoze obrazy israelskych tanku kolem chramu Zrozeni, obrazy boju a zkazy na tomto svatem miste se nesmazatelne vtiskly do pameti krestanskeho sveta. Jestlize se opet za mesic o vanocich na obrazovkach objevi obrazy zkazy a bidy v miste, kde se narodil Kristus, je nutno se ptat, zda by  tim nebyly prekroceny akcni hranice, ktere USA Israeli vytycila…………
0/0
25.11.2002 16:05

Luke

Komentář
Proradní imperialističtí Izraelci zákeřně zahájili palbu na palestinského civilistu, který se pouze snažil pokojně odpálit bombu...
0/0
25.11.2002 10:30

Honza

zpravy idnes opomely pod snimkem, ze
"vystrasene zeny"  byly matky tech deti v tom autobuse.
0/0
24.11.2002 8:43

WIG

Re: zpravy idnes opomely pod snimkem, ze
Ty jsi prece ukecany, ty mamy ti to rekli? Ty jsi tam byl? V clanku a pod fotografii o tom neni ani slovo!!!!!!
0/0
24.11.2002 10:16

David

Padesát let ve válečném stavu ...
 
A pořádně jim to srovnejte se zemí ! Za všechny mrtvé děti !
0/0
23.11.2002 15:03

WIG

Re: Padesát let ve válečném stavu ...
Ty troubo jeden, zobe jeste nedoslo, ze cim vic jim to "nandate", cim vic ji toho srovnate se zemi, tim vice vasich deti zarve!!!!!
0/0
23.11.2002 15:50

Honza

Re: Re: Padesát let ve válečném stavu ...
Mas na mysli jesli se nemylim deti palestinske WIGe. 
0/0
24.11.2002 7:36

WIG

Re: Re: Re: Padesát let ve válečném stavu ...
Tak to se tedy sakramentsky mylis, mam na mysli zidovske deti, nemuzou za nic, ale odnesou to pro to, ze jsou deti okupantu a statnich teroristu. A tak jako  israelska armada pri strelbe v palestinskych uzemich pali po vsem, co se hybe, nevybira si ani bomba palestincu. A jeste jednou, cim tvrdsi bude utlak z israelske strany, tim tvrdsi bude odpoved Palestincu. Terorem teror nevymitite, i kdyby jste se staveli na hlavu.
0/0
24.11.2002 10:01

WIG

KOFI ANNAN rozcilen na israelskou armadu
Annan Disturbed Following Killing of UN Manager in Jenin 22 November -- Secretary-General Kofi Annan today expressed his sadness at the death of Iain Hook, the project manager of the Jenin camp rehabilitation project of the UN Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East (UNRWA), this morning in Jenin. The Secretary-General is greatly disturbed by the fact that the Israeli Defence Force (IDF) refused immediate access for an ambulance which had been summoned by UNRWA to take Hook to a hospital; he subsequently died before reaching the hospital.
Israelci nejenze UN-pozorovatele postrelili ale i branili prijezdu sanitky, ktera ho mela  odvezt do nemocnice. Ten v dusledku toho zemrel.
0/0
23.11.2002 13:01

just a little correction

Re: KOFI ANNAN rozcilen na israelskou armadu
Neni mozne rici, ze zemrel protoze sanitka byla zpozdena. Jestli nejsi lekar, ktery diagnozoval pacienta primo na miste, vubec nemuzes s jistotou tvrdit, ze by na zraneni nezemrel tak jako tak. Jestli ho sanitka mohla odvezt okamzite, ale jeho zraneni bylo smrtelne, byl by zemrel v nemocnici.
0/0
23.11.2002 13:53

WIG

pro: "just a little correction"
Heled, nehraj si se slovicky, kdyz jde o neco podstatneho. IDF jsou docela sprosti zoldaci, horsi nez teroristi, kteri vyhazuji autobusy do povetri. IDF je armada, ktera ma mit disciplinu a chovat se v ramci mezinarodnich dohod, jenze to jsou take docela prachsprosti teroristi, kteri  nota bene pro sve valecne zlociny dostavaji rozkazy az z vlady. Co se da cekat od sebranky, posbirane po celem svete!!!!!!
Prispevek k sirsimu pohledu na vec:
JERUSALEM POST, 18.11.2002:
NENAVIST V POMERU BELGIE K ISRAELI. Belgicko-israelske vztahy dosahly letos nejnizsiho bodu. V Bruselu se ozyva mnoho hlasu, ktere zadaji odsouzeni israelskych dustojniku a vojaku za VALECNE ZLOCINY. Belgicky vyslanec predhazuje israelskym ministrum FASISMUS!............
0/0
23.11.2002 15:41

Honza

Re: pro:VALECNE ZLOCINY
Tady by chtelo dodat, ze tradicni pritel Palestincu, Kanadsky PM Jean Chretien zaradil organizaci Islamsky  Dzihad a dalsi do seznamu Teroristickych zlocincu, proti kterym je Kanada s USA ve valce.
0/0
24.11.2002 8:31

WIG

Re: Re: pro:VALECNE ZLOCINY
Troubo, ja o voze, ty o koze!!!
0/0
24.11.2002 10:11

Honza

Re: Re: Re: pro:VALECNE ZLOCINY
Ne o koze a voze, ale o nesmyslnem vrazdeni lidi bojovniky za osvobozeni sveta od krestanu, zidu, indu, a vsech ostatnich, kteri znaji vas fanaticky satansky Islam.  TY oblbujes a ja rikam pravdu.  Tvuj "Haram", teda hrich pred nama neschovas ty paruko obarvena!  Allah te za to tvrde potresta, to si pis. 
0/0
25.11.2002 6:37

WIG

pro Honzu:
Cvanhas a nevis vubec o cem.
0/0
25.11.2002 9:34

just a little correction

Re: pro:
Jo, tobe nejde pod fousy IDF, zato ale palestinsti teroriste se chovaji nanejvys ohleduplne a mirumilovne, ze ano?
0/0
25.11.2002 8:52

WIG

pro: little correction
Hamas a IDF nebo IDF a Hamas jsou v jejich pocinani stejni zlocinci, jeden za 18,druhy bez dvou za dvacet. Rozdil je jenom v tom, ze kdyby Hamas  s atentaty ustal,  situaci Palestincu to vubec  nezmeni, stejne zustanou otroky a utlacovanym narodem s devisou, ze je Israel pri nejblizsi prilezitosti vyzene. Kdyby IDF prestala s vrazdenim, utlakem a kdyby Sharon (a spol.) dal Palestincum perspektivu lidske budoucnosti, tak se Palestinci sami postaraji o pacifikaci jejich extremistu. Motorem vsech problemu v Palestine je zidovske nabozenstvi, jeho vidina "Velkeho Israele". Mir v Palestine vubec neodvisi od chovani Palestincu, ale pouze a jedine od chovani Israele ( a samozrejme i Ameriky, Israel je, jak to priznavaji vsichni israelsti politici, na Americe absolutne zavisly).
0/0
25.11.2002 9:56

Honza

Re: KOFI ANNAN rozcilen na israelskou armadu
heled ty valecnej zlocince.  Pulka pravdy je cela laz.  Druha pulka je, ze Mr. Hook, ktery ridil $27 milionu projekt OSN v Dzaninu, byl zastrelen v masivni prestrelce vyvolane palestinskymi Araby ukrytymi v arealu OSN.  Jako lidskeho stitu  Dzihadnici se samopaly pouzivali palestinky, ktere trimaly v ruce vlajku OSN.  Neni to poprve, co budovy OSN byly pouzity pro valecne cile palestincu, stejne jako jejich sanitky prevazejici munici a sebevrahy.  Pohranicnici na Libanonskych hranicich byli take oklamani a umlaceni lidmi v uniformach OSN.  Mr. Hook vlezl do prestrelky a k tomu drzel v ruce co vypadalo jako granat, ktery chce hodit, ale pak se ukazelo, ze to byl mobil.   Je to hrozna tragedie, ale kdo s cim zachazi, s tim i odchazi.
0/0
24.11.2002 8:25

WIG

Re: Re: KOFI ANNAN rozcilen na israelskou armadu
LZES! A s tebou cela israelska propaganda. To, ze jste odpraskli clena OSN, to nezamluvis a neospravedlnis, kdybys taky kvakal cely den.
0/0
24.11.2002 10:21

Ondrej

Sedi zaba na prameni
Ze by treba Honza mel pravdu a Wig tu cely den jen kvakal?
0/0
24.11.2002 19:50

just a little correction

Re: Sedi zaba na prameni
Ja verim Honzovi, protoze Wig je tak zfanatizovany, ze je mimo jakoukoliv rozumnou debatu a mluvi mu to zcesty.
Je znamo, ze Palestinci nevahaji pouzivat zeny a deti jako stit, hrdinove. Proc jinak take maji Hamasaci a spriznene organizace sve bunky rozsete v obytnych domech mezi normalnimi lidmi?
0/0
25.11.2002 8:49

Ondrej

je to jednoduche a smutne.
Jak zde jiz nekdo napsal, Hamás je Vynález zGázy.
0/0
25.11.2002 11:24

Honza

Re: Re: Re: KOFI ANNAN rozcilen na israelskou armadu
Kdo "VY?"  Ja jsem Ustecak a krestan, a o tom pozaru v nasi chemicce zrovna o Ramadanu a  pri schuzi NATO v Praze si myslime svoje.
0/0
27.11.2002 7:19

Pilat

Mily Honziku
jaky ze to privlastek byval u tveho jmena ve vsech pohadkach? he he
Tak ted tu nejvetsi srandu bez vysvetlit Kofimu Ananovic, protoze ti tvoji vykutaleni mirumilovni vojacci israelske armady mu nejak odpraskli jeho pozorovatele OSN. Neni to PARADOX ? Jinak moje zluc je v pohode, ale Kofimu temer praskla. Jeho prohlaseni si muzes precist ve vsech serioznich novinach, abys pak nemusel nadavat na iDnes co to zase zmastit.
Miru zdar a pevne nervy
0/0
23.11.2002 9:16

Leopold

Re: Mily Honziku
Protože člověk nemá na svého bližního svolávat neštěstí, případně přát všeho zlého, ani já ti nic takového nepřeji. Ale protože jsi Bambula a bambulům se má stát vše to co si přejí do všech důsledků. I já ti přeji.  A to zcela upřímně. Aby jsi žil 1/2 roku s těmi hodnými hochy a zažil si vše na vlastní kůži. Případně, aby jsi mohl být objektivní. Žít dalšího 1/2 roku, na druhé straně. A pokud ten rok přežiješ, promiň prožiješ. Tak se vrať a můžeš nám o svých zážitcích povyprávět.
0/0
23.11.2002 10:00

Pilat

Re: Re: Mily Honziku
A zase jeden s rasistickymi predsudky. Poldiku kdyz nekomu neco ukrades nebo ho kopes do zadnice , nemuzes ocekavat, ze te za to bude mit rad! korekt? Ja jsem  s takovyma podobnymazil vice nez pul roku, myslim ze mentalita kosovskych albancu je podobna. Vim ze zaraky nemuzes ocekavat. Osobne znam nejake araby s Lebanonu a take z nejake palestince. O to spise je jim treba dat samostatnost vytycit hranice atd a pak veskere akce v pripade napadeni nabyvaji legitimnich rozmeru. Je to stret kultur a je nutny kompromis, ne pozadavek prizpusobeni se. Problem je slozity nepopiram, ale je spatne reseny.
Miru zdar a pevne nervy! he he
0/0
24.11.2002 1:25

Kato

Kdy je "nutny" kompromis
Ten tvuj pozadavek o kompromisu pri stretu kultur zni velice vznese. Otazkou zustava zda stejny nazor zastava i druha strana a co si pod tim kompromisem v praxi predstavi. Jinak si ponekud protirecis, protoze kompromis je oboustranne prizpusobeni se okolnostem se kterymi nelze jinak hnout. Jinak ti doporucuji prakticky vycvik - zkus se nastehovat do domu obyvaneho romskymi spoluobcany (ne ze bych je srovnaval s Palestinci, chranbuh, mohli by se nastvat jak jedni tak druzi) a uzavrit s nimi nejaky kompromis ohledne nocniho klidu ci udrzovanu poradku ve spolecnych prostorach. Pokud se ti to podari, tak to bude dobre vychodisko pro roli bklizkovychodniho vyjednavace na strane kterou si zvolis.
0/0
25.11.2002 11:41

Honza

Re: Mily Honziku
Tak ze ja jsem hloupej ceskej?  To mi vubec nedojima.  Mam svoji ceskou palici, kterou se ani komunistum v prevychovnem tabore nepodarilo zglajchovat.  Krome toho "blazni" se nebojeji rikat pravdu a taky Pismo svate pravi, ze jejich je kralovstvi Bozi. 
0/0
24.11.2002 8:40

Honza

Vite co je nejvetsi sranda?
Ze clanky o Palestine vzdycky hnou zluci tolika lidem, zejmena kdyz poodhali zavoj stupidity nasili, ktere se "palestinci" snazi hodit na Zidy a tvarit se ukrivdene.  Paradox je, ze pritom zabijeji s vervou primo neuveritelnou i spoustu svojich lidi, ktere pak peclive zapocitaji do seznamu obeti zidovske okupace teto planety.  Ze tato pravda hne zluci Pilatum a Hojerum je vymluvne svedectvi o potrefene huse.  Inu kdo chce kam, pomozme mu tam, pravil nas profesor Pavlas, kdyz daval petku.
0/0
23.11.2002 6:38

Pete Jack

Redaktoři MfD je mi Vás líto až Vámi pohrdám
Upřímně z celého srdce je mi líto redaktorů MfD, když musí smolit články o izraelsko-palestinském konfliktu. Co to musí asi dát práce psát "objektivně" v případě mnohonásobné vraždy izraelských civilů cestujícíh autobusem za nákupy, do školy. Místo otevřeně napsat, že na ně byl spáchán teroristický útok, tak se sesmolí věta typu: "....sebevrah, který ráno odpálil výbušninu v jeruzalémském autobuse. Kromě sebe zabil jedenáct lidí a desítky dalších zranil." Zvláštní dodnes jsem si myslel, že sebevrah usiluje jenom o svůj život, asi mají Palestinci jiný způsob provádění sebevražd. Docela by mě zajímalo, co by redaktoři napsali, kdyby nějaký sebevrah spáchal sebevraždu stejným způsobem např. u nich v redakci? Redaktoři, píšete tak proto, že je to projev Vaší politické korektnosti, autocenzury nebo prostě otevřeně straníte jedné ze stran konfliktu. V době boje s terorismem se vlastně stavíte na stranu teroru, když na něj nechcete nebo nemůžete poukázat,  když teroristické činy nenazýváte správným jménem, tj. že je to teror, tak ho vlastně schvalujete. Nebo žeby schizofrenie - pak se běžte léčit a nedělejte noviny. 
0/0
22.11.2002 12:27

Jindrich Hojer

Re: Redaktoři MfD je mi Vás líto až Vámi pohrdám
Potrebujete aby vam novinar jako v pohadce vysvetlil, kdo je hodny a kdo je zly ? Nerespektujete pravo ctenaru na vlastni nazor ? Nestaci vam fakta (prectete si nektera i nize), vy musite slyset demonstrativni patolizalskou proklamaci loajality ? Kde zijete ?
0/0
22.11.2002 12:34

Pete Jack

Re: Re: Redaktoři MfD je mi Vás líto až Vámi pohrdám
Vždy jsem se domníval, že správný novinář se snaží svým psaním zprostředkovat nám čtenářům objektivní pohled na děje a skutečnosti tohohle složitého světa a ne, že se angažuje či nepíše celou pravdu, tak jak se hodí jemu či jeho chlebodárcům do krámu. Ve Vašem podání by novinář byl prodloužená ruka ideologa. Pokroucené žurnalistiky jsme si užili dost za socialismu nemusíme ji mít i dnes, kdy jsme jaksi už svobodní (nebo že by zase "odsaď podsaď")?
0/0
22.11.2002 12:47

Inkvizitor1

Re: Re: Re: Redaktoři MfD je mi Vás líto až Vámi pohrdám
V tom je právě ten problém a to mi na nich nejvíce vadí. Neznám ve zpravodajství žádného novináře od něhož bych si podobný servis přál. (Něco jiného jsou např. odborní redaktoři výpočetní techniky - ti nechť se neuráží ).
Od novináře bych si prosil informaci "stalo se". Komentář nechci a pokud jej uvedou, vždy mě rozčílí. Nepotřebuju, aby mi někdo vysvětloval co a jak mám chápat a nemyslím si ( už i s ohledem na kvalitu těch článků ) že by byli chytřejší než kdokoli zde z nás. Viděli jsme to již mnohokrát.
Maximálně bych povolil někde stranou sloupek s osobním stanoviskem autora k tomu článku a událostem v článku obšaženém.
0/0
22.11.2002 15:20

WIG

pro Inkvizitora:
BRAVOBRAVO,BRAVO!
0/0
22.11.2002 20:57

Leopold

Re: Re: Re: Re: Redaktoři MfD je mi Vás líto až Vámi pohrdám
Ano, ano. Nepotřebuji, aby mě někdo někam postrkoval. Mám vlastní hlavu, která mi, chvála bohu, sedí pevně na krku. Potřebuji fakta a ne doměnky a smyšlenky nějakého "odborníka" na danou problematiku. Názory těchto "specialistů" mě nadzvedávají ze židle. Nepotřebuji je, a nechci je. NENÍ JEJICH PRACÍ KOMENTOVAT, ALE INFORMOVAT !!!
0/0
23.11.2002 9:45

Pilat

Re: Redaktoři MfD je mi Vás líto až Vámi pohrdám
Je to napsano naprosto spravne. Novinar ma byt nezaujaty a objektivni. Pro tebe je to terorista pri jine hrdina a partyzan a pro novinare sebevrah. Delaji svou praci spravne , informuji ctenare na ovlivnovani jsou politici.
0/0
22.11.2002 13:42

Murphy

Re: Re: Redaktoři MfD je mi Vás líto až Vámi pohrdám
Souhlasim. Predstavte si napr. titulek "Palestinsky partyzan nasadil svuj zivot aby zneskodnil skupinu zidovskych deti". =:-o
0/0
22.11.2002 13:57

Pilat

Re: Re: Re: Redaktoři MfD je mi Vás líto až Vámi pohrdám
Tyhle zpravy se daji psat i obracene : Israelska armada podnikla utok a znicila 6 12  - 14 letych teroristu po zuby ozbrojenych kameny, kteri svymi bojuvkami poskrabali lak na tancich!
0/0
22.11.2002 14:35

Paul

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.11.2002 14:36

Pilat

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.11.2002 14:46

pro ožralýho pilata

Re: Re: Re: Re: Redaktoři MfD je mi Vás líto až Vámi pohrdám
pilatus--ty si tákovei farizei--aš to vola do nebe...a dibi se chtel nekdo s tebou dohadovat na tvoji urovny--majngot--to bi musel na svjet hulakat z kanalu---plpečku...
0/0
22.11.2002 15:29

me_lobo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.11.2002 16:40

Rudý zvon

Re: Redaktoři MfD je mi Vás líto až Vámi pohrdám
Souhlasím. Má být uvedeno - Najatý vrah. Ostatně co lze čekat od novin vlastněné němci. A vůbec celá nynější EU je spíše na straně palestinců. A tam že máme vstoupit?
0/0
22.11.2002 13:50

Jindrich Hojer

cisla
Od 28. zari 2000 do 16. listopadu 2002 bylo zabito 2020 Palestincu, z toho 13.5 % deti do 15 let, 23.2 % mladych do 18 let, 6.4 % nad 50 let. Byli to teroristi ? 23.1 % smrtelnych zasahu bylo do hlavy nebo krku. Kolik z nich byly "nahodne vystrely" ?
0/0
22.11.2002 12:27

Frankie

Re: cisla
Prostou matematikou tedy vychází, že 56,9% jich bylo ve věku 19-49 let. Ve všech věkových kategoriích v drtivé většině chlapi. Jistěže chlapi. To oba dobře víme, viď Jindro? Mezi zabitými Palestinci je jen asi 2,5% žen, zatímco mezi Izraelci je zabitých žen přes 30%. Ale to už se nám moc nehodí do propagandistického krámu, že? A co z těch tvých procent plyne, když se po A neřekne B?
To bys nám musel Jindřichu upřesnit, kde a za jakých okolností byly tyto "děti" (a mladí a staří) zabity. Troufnu si tvrdit, že v autobusech nebo restauracích to nebylo. Stejně tak postrádám informaci, kolik z nich nemělo v okamžiku smrti v ruce kalašnikov.
0/0
22.11.2002 13:14

Pilat

Re: Re: cisla
Nechci tvrdit ze je to hlavni duvod , ale jedna z pricin je ze v israeli je povinna vojenska sluzba i pro zeny. Takze kazda takova zena predstavuje vojensky cil ne? (mysleno pro palestince)
0/0
22.11.2002 13:45

Pete Jack

Re: Re: Re: cisla
Logicky dovozeno adabsurdum bude pro Izraelce každý Palestinec terorista? Není to celé nějak přitaženo ta vlasy?
0/0
22.11.2002 13:58

SHACHISTA

Re: Re: Re: Re: cisla
To bohuzel uz pritazene za vlasy je, protoze Izraelci narozdil od Palestincu jsou stale ve vojenske sluzbe v pohotovosti. Bohuzel je to tak, kdo je tam zdravy a dospeli je vojakem a tudiz je vojenskym cilem. Bohuzel vojenske cile jsou velmi sporne, protoze se jimi muzou velmi lehce stat farmy zasobujici kasarna, vojenske skoly, prehrady a elektrarny, tedy provozy plne takzvanych "civilistu". Koneckoncu i chladny necileny terror je bezny vojensky nastroj pouzivany velmi masivne napriklad i spojenci behem obou svetovych valek a neposledne i pri zasahu v Afghanistanu. Je sice pravda, ze to neprovadeli kamikadze, ale piloti bombarderu, na ucinku to nic nemeni. Stejnou metodu voli i Izrael v palestinskych vesnicich. Vyvolavani strachu a beznadeje je ovsem kontraproduktvni na obou stranach. Musime si uvedomit, ze uz vyrostli dve generace zidu a palestincu, kteri neznaji nic jineho nez nenavist vuci druhemu narodu. Ciny obou stran jsou stejne hrube a neprimerene. Jsou pouze dve veci, ktere je rozlisuji. Jeden narod zije z neskomirajici bohate podpory ze zapadu a druhy zmira v pousti kam byl vyhnan. Jeden tvrdi:"Snazi me se osvobodit a pouzijeme k tomu vsechny prostredky co mame..." a druhy :"Jsme vrazdeni terroristy a pouze branime to na co jak tvrdime mame pravo..." Jiny rozdil neni a reseni? To nemam... koneckoncu je nemela ani Velka Britanie, kdyz kvuli Izraelskym terroristum potapejicim Britske lode a neschopnosti rozhodnout o budouci podobe dvou statu vznikajicich ze zrusene kolonie Palestina a predal toto uzemi pod spravu OSN. A OSN... osn...
0/0
22.11.2002 18:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.