Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Šéf policie míní: Nebyl to atentát

Policisté dosud nevyloučili, že nález bomby, kterou našli železničáři minulé úterý na kolejích v Praze-Kyjích, souvisí se summitem NATO. Jejich šéf Jiří Kolář se ale spíše přiklání k názoru, že šlo o nevhodně načasovaný kriminální čin. Rozhlasové stanici BBC řekl, že v posledních letech bylo podobných případů na železnici několik.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zabak

27. 11. 2002 12:21
Nebyl to atentat
 
Porad se nam snazi naznacit, ze nebezpeci je vsude a za to chteji (polisi) porad vetsi pravomoci. Jsem rad, ze ted udajne v U.S.A. neproslo IAO k projektu DARPA. Vice informaci na http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=438" target="_blank" rel="nofollow">http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=438
0 0
možnosti

hovnival

25. 11. 2002 21:26
@@
Vsechno je jinak Houby uz nerostou. Jenom nektery, ale ty ja nesbiram.
0 0
možnosti

jonyka

26. 11. 2002 9:10
Re: @@
pozor ,at Vam to nevymazou ,mohlo by jit o halucinogeni houby,
vsechno co smrdi navodem na neco zakazaneho zmizi :)) ,taky dostatecne mnozstvi prachu z pychavek obohacene okyslicovadlem je nebezpecne :))
0 0
možnosti

Vilo

22. 11. 2002 11:55
Arab u obecního domu
Co si mám myslet o tomhletom..Šel jsem pešky kolem Obecního domu a Kotvy..Příjezdová cesta smerem k obecnímu domu byla uzavřena značkou zákaz vjezdu a dal o 100 metrů byli policejní auta..Skoro mně pozarilo auto ktere vešlo kolem teto značky do ulice a dál ho do centra pustili policajti..Řidič byl zjevne arab a mel modry starší Volkswagen s mírně bouranou zádí a cizineckou českou značkou..Policajti se ho na něco vyptávali a pak ho pustili do centra.. Tak tomu říkám ostraha..přejel asi 30 m Obecního domu.. Ještě že Ti arabové vypadají jako arabové Vilo
0 0
možnosti

jonyka

21. 11. 2002 14:02
cenzura a svoboda projevu
Redakce iDNES si vyhrazuje právo smazat príspevek u ivatele,
který v diskusi pou ije vulgární slova a spolecensky
neúnosné výrazy nebo reklamu na cizí stránky nebo slu by.
Délka príspevku mu e být maximálne 6000 znaku.
Delší texty budou automaticky zkráceny.Svoboda slova.???????????????????
Cenzura... Proc pak mizi prispevky z tohoto fora,
ktere nejsou vulgarni,ani rasisticke,nebo propagujici nasili ???
Vracime se zpatky k totalite ?Nebo jsme z ni nikdy nevylezli ?
0 0
možnosti

Inkvizitor

21. 11. 2002 12:55
Padesát speciálů našlo azyl v Ruzyni- INKVIZITORE 1 /I box/ myslím, že bys si to měl důkladně přečíst a vyrazit směr Ruzyně, budeš mezi svejma.
0 0
možnosti

anonymus

21. 11. 2002 11:56
Dusičnan?? Ale kterej??
Bomba na kolejích je naprostá provokace a totální nesmysl.Novináři jsou bohužel jak už někdo prohlásil žumpa společností a musím s tímto člověkem bohužel souhlasit.Jsou to naprostí diletanti kteří ničemu nerozumí ,jediné co bravůrně ovladají tak jsou akční a straší lidi pitomostmama a naprostými nesmysly důležité napsat akční článek ať se noviny prodávají.
Okolo nás se prodává obrovské množství chemikálií a udělat funkční bombu je naprosto jednoduché.V Baumaxu koupíte dusičnan amonný je pod názvem ledek amoný takže není pravda že se dusičnan neprodává,to prostě jen novináři neví a nakukal jim to prodavač z Zlatnické .přidáte fritovací olej a malinko stříbřenky potom už jen stačí vhodný iniciátor ..nic složitýho pevný líh pro trampy ,kyselina citronová a trochu peroxidu od blondýnky,trochu zakuchtíte a hotovo.Úmyslně vynechám podrobnosti abych někoho nenabádal
Terorimus není o výbušninách ale o vyšinuté mysli jedinců.......bohužel.Smutné natom je,že nato doplácí celý obor zabývající se výrobou a výzkumem těchto látek a v neposlední řadě i zaměstnanci lomů.
0 0
možnosti

bruno ferrari

21. 11. 2002 10:02
Na této trati /Kyje - Praha M. nádr/ se zřejmě následující typy neobjeví, ale pro pořádek je třeba na ně též upozornit Nejběžnější a nejjednodušší uspořádání parní lokomotivy je dvouválcové. Někdy je však nutné při stavbě lokomotiv použít více válců. Vedou k tomu tyto důvody: dosažení velké tažné síly, snížení rušivých pohybů vlivem nevyrovnaných sil hlavně pro vozidla v osobní dopravě, zvýšení tažné síly na mezi adheze a lepší hoření v topeništi, a tím i zvýšený výkon kotle hlavně při nízkých rychlostech jízdy. Podle počtu válců s jednoduchou expanzí rozeznáváme lokomotivy dvojčité se dvěma válci, trojčité se třemi a čtyřčité se čtyřmi válci. Dva parní válce jsou vždy umístěny vně rámu vpravo a vlevo. Třetí a čtvrtý válec je umístěn uprostřed mezi postranicemi rámu. Vnitřní válce, pohánějí-li jinou než první spřažeňou nápravu, bývají k ose vnějších válců mírně skloněny, aby jejich hnací ústrojí míjelo první spřaženou nápravu. Víceválcové lokomotivy můžeme rozlišovat ještě podle toho, zda všechny válce pohánějí jednu společnou nápravu, nebo zda je pohon vnitřních válců upravený na jinou, často bližší nápravu než za pohon válců vnějších. Rozeznáváme pak lokomotivy s jedním a se dvěma hnacími dvojkolími.K víceválcovým lokomotivám patří také lokomotivy členěné, které mají dvě nebo tři soupravy soukolí se samostatným pohonným zařízením. Nejrozšířenější jsou dva systémy těchto lokomotiv, systém Mallet a systém Garratt. Parní stroj je u nich umístěný na pojízdných ústrojích. Často jsou jako samostatné hnací podvozky, natáčející se nezávisle na sobě v obloucích. U systému Mallet je kotel pevně uložený na vlastním rámu lokomotivy, ve kterém jsou hnací a spřažená dvojkolí a parní stroj běžného uspořádání. Přední část kotle se opírá kluznicemi o podvozek s vlastním hnacím mechanismem a je s rámem kloubově spojený. Tyto lokomotivy bývají zpravidla stavěny jako sdružené. Vysokotlaké válce jsou na vlastním rámu lokomotivy, nízkotlaké na předním podvozku. Na náročných horských tratích může mít i tendr hnací a spřažená dvojkolí poháněná samostatnými válci. U systému Garratt se používají dva hnací podvozky. Na jednom podvozku je umístěný vodojem, na druhém uhlák. Na vnitřních koncích podvozků je otočně uložený rám nesoucí kotel. Poněvadž mezi podvozky je velký volný prostor, může mít kotel vhodnější tvar a patřičně velké rozměry. Tyto lokomotivy jsou sice poměrně dlouhé, ale mohou projíždět na obloukovitých tratích s velmi malými poloměry a také jezdit oběma směry bez otáčení v konečné stanici. Pro tratě s velkým stoupáním už není možné používat adhezní vozidla, a proto se používaji speciální ozubnicové lokomotivy. V pohonné části mají zvláštní ozubený věnec, který při jízdě zapadá do ozubené tyče (ozubnice), položené uprostřed mezi kolejnicemi. Tyto lokomotivy mohou být buď pouze pro ozubnicový pohon nebo pro pohon smíšený (ozubnicový i adhezní). Na tratích s pouze ozubnicovým pohonem se tažná síla přenáší ozubeným kolem na ozubnici a kola lokomotivy jsou pouze nosná. Ozubnice však musí být na celém traťovém úseku, i na výhybkách, na vedlejších kolejích, točnách i v remízách. U těchto lokomotiv je zvláště důležité dodržování předepsaného stavu vody v kotli, protože jízdou na značně proměnlivém profilu trati se nakloněním lokomotivy mění nejnižší dovolený stav hladiny vody v kotli. Poněvadž brzdění na tratích s velkými sklony je nesmírně důležité, mají ozubnicové lokomotivy tři brzdy, které mohou účinkovat nezávisle na sobě: - ruční brzda na brzdění kol dvou spřažených dvojkolí, kterou obsluhuje pomocník strojvedoucího - pásová brzda na brzdění čtyř drážkových kotoučů, které jsou připevněny na boky ozubených věnců - pásová brzda, kterou obsluhuje strojvedoucí, dvě vzduchové protitlakové brzdy, z nichž jedna je určena pro adhezní a druhá pro ozubnicový parní stroj. Obě tyto brzdy se využívají k regulování rychlosti. Lokomotiva může mít i tlakovou brzdu, aby bylo možné brzdit i celý vlak ze stanoviště strojvedoucího. Nejvyšší dovolená rychlost bývá odlišná pro adhezní i ozubnicový provoz a bývá poměrně nízká. Na některých lokomotivách se používalo topení práškovým uhlím. Tento způsob topení vyžaduje úpravu lokomotivy i s tendrem. Např. v topeništi není rošt, ale jsou tam umístěny hořáky. Novější úprava parních lokomotiv byla provedena pro topení mazutem. Tekuté palivo bylo přiváděno na lokomotivu potrubím z nádrže v tendru. V topeništi byly umístěny naftové hořáky, ve kterých se spalováním paliva vyvíjel vysoký žár, potřebný pro odpařování vody v kotli.
0 0
možnosti

Keson

21. 11. 2002 16:16
Re:
Nemá to chybu. Vlastně jo...rád bych znal konstrukční podrobnosti Zababovy převeliké mašinky. Jak známo, neprojela oblouk za mostem u Černošic a vyšinula se z kolejí.Ing Zababa pravděpodobně nechtěl použít tehdy v českejch zemích nerozšířenýho Malleta ani Garrata. Co vlastně použil za systém, ztenčený nákolky stačit rozhodně nemohly, nehledě na nutnost ohejbání kotle v podélný ose..???
0 0
možnosti

ragazzo

21. 11. 2002 6:22
Idiot
Soudě podle článku,jedná se o profil psychicky labilního jedince.Pokud nemáš rád NATO,nevím proč by to měli odskákat nevinní lidé.Ukaž co v tobě je a nech tý srandy,kvůli tobě jsem přijel včera pozdě.
0 0
možnosti

Inkvizitor1

21. 11. 2002 8:20
Re: Idiot
Proč psychicky labilní jedinec ? Vždyť tady jsou psychicky labilní tisíce a statisíce lidí - jinak by přece nemohli být tak manipulovatelní, pakliže by byli osobnostmi ?
Tam to podle televizních záběrů bylo něčím naříznuté. To myslíte, že takové zařízení k té trati dostala jedna osoba ? Všechna ta zařízení jsou poměrně těžká..........
0 0
možnosti

hovnival

20. 11. 2002 17:44
listi
vsude na je spousta listi.
0 0
možnosti

hovnival

20. 11. 2002 18:01
Re: listi
co jsem to napsal za blbost??
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!