Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael ostřeluje okolí Gazy

Izrael přitvrzuje v odvetě za páteční útok Palestinců v Hebronu. Vojenské vrtulníky zaútočily raketami na budovy palestinské preventivní bezpečnosti v Gaze. O několik kilometrů dál izraelské tanky vjely do jižního předměstí správního střediska pásma Gazy. Izraelský ministr zahraničí Benjamin Netanjahu zopakoval, že bude usilovat o vypovězení palestinského předáka Jásira Arafata.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Arafat

xxxx
?????
0/0
21.11.2002 14:34

intímna mina

BUMMMM!!!!!
0/0
20.11.2002 18:21

Prescent

Upozorneni pro moderatory
No jeste jednou to zopakuji,ujely mi nervy nad naprosto idiotskym" legitimnim zastrelenim izraelskych vojaku",jak nize napsal silenec jmenem jurasekTo ostatni bylo jen prirovnani a vciteni se do situace druhych-tedy treba tech pozustalych po detech z Mecevu.No to ale nevadi,chytri pochopili,hlupak zustane hlupakem.Pokud se tyce urovne inteligence,tak si myslim,ze jsem jeste ani nahodou nedosahl uroven Juraska,sprosteho hnupa s jeho naprosto idiotskym LOL!Takze Jurasku precti si po sobe prispevky plne hnusu a jdi se vycpat s Tvymi idiotskymi poznamkami,ktere maji jen jediny cil-provokovat vsechny a vsude.Ty genocido-ani nevis co to je,doporucuji vykladovy slovnik.
0/0
20.11.2002 10:51

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.11.2002 18:34

BUMMMM!!!!

Re: Re: intímna mina
0/0
20.11.2002 18:35

jurasek

upozorneni pro moderatory
  na tomto vlakne se objevilo individuum pod jmenem PRESCENT, ktere vyzyva ke genocide palestincu......jeho idealni svet je : hromadne hroby palestincu, rodiny palestincu v tratolistich krve a prohaneni palestinskych hlav kulkami!!!!!!!!
bylo by na miste zjistit totoznost tohoto individua a zamezit jeho pristup mezi mir milujici ucastniky tohot fora! dale by byla na miste predat informace tajnym sluzbam, nebot toto individuum je ceske narodnosti zijici v usa a pokud vim, americani by si radi posvitili na tohoto teroristu....
preji redakci idnes uspech v dosazeni tohoto teroristy, ktery zrejme drive porispival pod jmenem David, americky orel...dikce je stejna, stylistika je stejna, intelektualni kapacita tohoto jedince evidentne podprumerna
0/0
20.11.2002 9:15

jurasek

Re: upozorneni pro moderatory
komentar mi zmizel, aniz bych doplnil jeste par dulezitych bodu
doporucuji se tez obratit na FBI, aby si na holomkovi pekne zgustli, vsak na gitmu maji dost volneho mista pro teroristy, aspon tam konecne bude sedet jeden cesky......idnes by mohlo zacit s organizovanim vyletum na guantanamo, zejmena v tomto obdobi, kdy je pocasi na kube mirne a prijemne a chovanec prescent muze byt vystavovan v kleci 24 hodin.......dale navrhuji, aby chovanec/combatant prescent pobyval v cele uplne nahy, aby se damska cast vyprav mela na co tesit
 
jinak formatovat tady je pekne na posrani, to dejte vedet tem vasich IT hnupum, kteri se dloubou v noce a neupdatuji!!!!!!
0/0
20.11.2002 9:25

Kato

Re: Re: upozorneni pro moderatory
Prestan zrat to zapareny seno
0/0
20.11.2002 11:30

Pilat

Pro Prescenta
Redakce mi vymazala prispevek, jak jsem uz dole podotkl, jelikoz jsem te nazval Inteligentem a asi se to nekoho v redakci silne dotklo, ze je stebou na stejne urovni.
Chtel jsem ti jen zopakovat, pokud beres muj nick ne techto strankach do ust uzivej ho jen ve vztahu k clankum, ktere jsem psal ja. Jses nebezpecny silenec v hlave to mas pomotane hned chces kazdeho strilet a nejlepe hned do hlavy. Tim by se ti mohlo stat ze vystrilis rodinu nekoho jineho nez jsi ve skutecnosti zamyslel. Pokud bydlis v sraeli Sharon ma z tebe nejspis radost. Jses jiste vzorovy osadnik!
Shalom blue eye!
0/0
19.11.2002 22:24

Prescent

Re: Pro Prescenta
Naprosto nesnasim idioty kteri delaji advokaty teroristum a zakernym vrahum.Tak se s tim nejak srovnej.Moje slova plati dal a za nimi si stojim.Pamatuji si nedavno jsi psal,ze se Ti vdava dcera,tak jsem si jenom pomyslel na to,kdyby Ti nekdo postrilel v dome celou rodinu-to nejdrazsi co mas a ty by jsi neagoval,tak jak jsi napsal-rekl by jsi,ze to je prece normalni a co vlastne vsichni chcete.Nepreji nikomu nic zleho,samozrejme,ani Tobe.Ale takove idiotske nazory naprosto nesnasim a vubec nechce se mi polemizovat s clovekem ktery pekne v Praze komentuje situaci ve svete a nema o ni ani paru.
0/0
20.11.2002 8:49

Kato

Re: Pro Prescenta
Pilate, pozor na rychle soudy, sam dobre vis, jak jsi to tenkrat zkonil. Prescent se sam omluvil ze to prehnal, to jsem tu jeste nevidel. Takze to ber jako polehcujici okolnost a zkus trochu velkorysosti a nadhledu. Ziskas tim lepsi mineni i sam o sobe.
0/0
20.11.2002 11:40

Pilat

Re: Re: Pro Prescenta
Trocha ironie nikomu neuskodi. Reprezentace zidovskych pardon israelsky zastancu je prehnane agresivni ve svych vyrocich a navrzich jak jednat s palestinci. Vetsina resi konflikt genocidou palosu,  t.j. atomovkami, topenim v mori , vystrilenim a jinymi zpusoby "hromadne" likvidace. Toho si muze nevsimnout jen slepy. Tech par prispevovatelu co se zastane palestincu se jednoduse onalepkuje znackou anti-semita (to funguje spolehlive) a to jejich slovnik zdaleka nedosahuje kvalit opozice. Ja sam neziji v Cesku uz dlouha leta, ziji v Kanade a takova retorika je nepristupna na chad lines. V mnoha pripadech je mi israelskych obcanu take lito, doplaceji na spinavou politiku sionistickeho vedeni. Nikdo nemuze byt stastny, kdyz se diva na smrt svych nejblizsich. Jednostranny pohled na utrpeni israelskych obcanu, (ktere obratne vytvareji media okolo celeho sveta) stavi palestince do svetla teroristu a ne bojovniku za nezavislost Historie nam rika , ze takovych "chyb" (ja bych to nazval manipulaci s verejnym minenim) se ruzna zrizeni dopoustela uz drive. Pozdeji zmenou globalni politiky, potlacenim rasizmu atd nazory byly zmeneny s teroristu se stali hrdinove, ale bohuzel take obracene. Jeden priklad za vsechny Mandela.
V tomhle konfliktu zasvedceni vedi kde bota tlaci, v soucasne dobe neni reseni na obzoru. Palestinci uz byli zatlaceni a potlaceni dost , vubec se nedivim ze nechteji pristoupit na nevyhodne nabidky ze strany Israele - vzali jsme ti kravu ale davame ti kozu a tobe se to nelibi? Zbaveni se Arafasta a tim problemu je jen fantasmagorie. Mozna pro Sharona je to politicky cil aby po nem zustalo neco "hmatatelneho". Jedineho rozumneho politika Jigal zastrelil a Peres to vzdal aby neskoncil jak Rabin. Ani se mu nedivim. Pak me jeste budou jeste nejaci Jigalove vysvetlovat jak je israel jedina demokracie na middle east. Clovek, ktery se nestiti nosit nick name vraha sveho predsedy vlady.   Ja vim ze je to vse slozite , ale nekdy je treba gordicky uzel pretnout bez velkeho filozofovani. Uzit zdravy selsky rozum a nedelit se na vyvolene a ty ostatni.
 
0/0
20.11.2002 14:20

Prescent

Re: Re: Re: Pro Prescenta
Bez vyhrad souhlasim s druhym odstavcem,i kdyz demokracie v izraeli je a to nemuze nikdo poprit.A na middle east je to skutecne jedina demokracie,budu se ale muset kouknout do mapy co do neho vsechno patri.
K prvnimu odstavci.Nemyslim si,ze vetsina prispevatelu jsou protipalestinky zamereni.Je tomu naopak,at otevru jakykoliv clanek,tak ctu porad to stejne.Souhlasim s tim,ze vyrazy ktere jsem pouzil,jsou i v me nove vlasti naprosto neprijatelne,ohanim se tim,ze na hruby pytel,hruba zaplata a ja vim neni to dobre a neprispiva to ke kulture projevu.
Potom jeste jedna vec aby bylo jasno proc tak pisu.Rozhodne bych tak nepsal kdybych k tomu nemel duvod a zkusenosti na vlastni kuzi.Je jedno jak si to kdo prebere,ale musim rict jednu prastarou pravdu.Zkusenost je nesdelitelna a nikomu bych to na vlastni kuzi nepral.
Tim bych chtel vysvetlit moji nesmiritelnost k podobnym nazorum a dekuji za pochopeni.
0/0
20.11.2002 14:46

Kato

Re: Re: Re: Pro Prescenta
No nevim jak v Kanade ci jinde ve svete, ale v CR media urcite proizraelska nejsou, dost jasne je citit, ze jsou spise na strane tech "utlacovanych". Souhlasim s tebou, ze Palestinci jsou na tom bidne a v soucane dobe uz nemaji ci ztratit, vlastne jsou neco jako ti proletari, kteri "mohou ztratit jen sve okovy". Jenze Izraelcum jde take o krk, v soucasne dobe sedi tygrovi na zadech a tezko si muzou dovolit seskocit bez obavy, ze je sezere. Izraelci nevalci nekde na druhem konci sveta ale par kilometru od svych domu. Za tehle situace jsem naprosto skepticky k efektivnosti jakychkoliv dohod. Proste tam bude binec tak dlouho, dokud se navzajem nevybiji nebo jedny nebo druhe neodsunou. Kam by stehovali Izraelce nevim, mozna do Kanady (to si jen tak utahuji, vazne to nemyslim), Palestinci by mohli par kilometru na vychod do jordanska. Ty prachy co vrazi USA do Izraele a cast toho co dava Izrael na obranu by jim bohate stacily na vybudovani domu, prumyslu a infrastruktury. Jsem presvedceny, ze jak USA tak Izrael by jim je moc rady daly. a myslim, ze i Palestincum by se tam zilo lepe nez na WB. Mimochodem, ten pozadovany stat na WB si vubec nedekozu predstavit z ceho tam budou zit. Z podpor EU? Proste si mysli, ze na utrpeni Palestincu maji Izraelci pouze urcity podil, hlavne je to arabska neochota ci neschopnost realneho pohledu na situaci. No abych byl spravedlivy, neochota priznat skutecnost je charakteristicka i pro Evropu. Takze jak Palestincum tak Izraelcum nezbyva nez aby se tam navzajem rezali dal.
0/0
20.11.2002 14:46

HOLEC

Preklep-oprava
 
Preklep, oprava:
http://www.un.org/News/Press/docs/2002/SGSM8491.doc.htm
0/0
19.11.2002 15:11

Kato

Kofi je zcela evidentne momentalne zaostalej
"The majority of Palestinians accept the continued existence of Israel, and are ready to live alongside it in their own State." To by mne opravdu zajimalo, ze ktereho pruzkumu verejneho mineni mezi Palestinci Kofi vychazel. Jinak jsi, drahy Holce, prehledl kritiku palestinskych teroristu. Docela chapu, ze si z toho gulase vybiras jen ty kousky co ti chutnaji, jenze ne kazdy ma na ten blivajz zaludek. Preji dobre traveni!
0/0
19.11.2002 20:31

jurasek

Re: Kofi je zcela evidentne momentalne zaostalej
zato tvoje mentalni kapacita je bezbreha, bezedna a nedozirna, hochu....
0/0
19.11.2002 21:10

Kato

Re: Re: Kofi je zcela evidentne momentalne zaostalej
nejaka konkretni pripominka nebo jsi mi jen prisel vzdat hold pred spanim, mily konicku?
0/0
19.11.2002 21:21

jurasek

Re: Re: Re: Kofi je zcela evidentne momentalne zaostalej
nic konkretniho, hochu, jenom obecne konstatovani  ohledne tve intelektualni kapacity....zeptej se rodicu, co to znamena (doufam, ze jsou intelektualne lepe vybaveni, ovsem jak se rika, jablko nepadne daleko od stromu)......a doufejme.... pro tvoje vlastni dobrom a zarivou budoucnost ceske mladeze
0/0
19.11.2002 21:31

Kato

Tomu rikam konska rada
no ale budu uz muset jit, tak si tu moc nevyhazuj z kopytka, nebo si zlomis hnatu a skoncis u reznika
0/0
19.11.2002 21:37

HOLEC

KOFI ANNAN - projev v Marylandu
Nekolik citatu z projevu Kofi Annana na universite v Marylandu 13.11.2002:
.....Palestinci maji pravo na vlastni stat....
.....musi skoncit okupace arabskych zemi okupovanych v roce 1967...
.....Rada bezpecnosti zduraznila nepripustnost privlastnit si uzemi valkou....
.....mir na Blizkem vychode musi byt zalozen na israelskem odsunu z  uzemi,ktere okupoval behem valek.......
.....vlivna minorita v Israeli si preje ponechat okupovanou zem navzdy....
.....drakonicka opatreni, kombinovana zintensivnenim israelskeho osidlovani okupovanych uzemi....
.....k navratu k jednacimu stolu hromadi Israel podminku za podminkou, nici instituce palestinske samospravy a pri tom vola po jejich reforme.....
.....Palestinci,uzavreni silnicnimi blokadami v jejich mestech a obcich vetsinu casu i zakazem vychazeni z domu, vidi, jak kopec za kopcem zabiraji nove israelske stavby a udoli za udolim je protkano krizem krazem silnicemi, vyhrazenymi pro israelske osadniky.....
.....na nekolika mistech byli palestinsti sedlaci zastreleni zidovskymi osadniky s umyslem oloupit je o urodu oliv....
.....to neni valka s terorem, ale kampan k prohloubeni chudoby a hladu palestinske populace a k jejich vyhnani z jejich zeme.... Cely text v originale (anglicky) je zde: www..un.org./News/Press/docs/2002/SGSM8491.doc.htm    
0/0
19.11.2002 15:06

Prescent

Re: KOFI ANNAN - projev v Marylandu
Hrozne se mi libi,ze bezzuba OSN,ktera si neporadila s Rwandou,Zimbabwe,Jugoslavii,Irakem,Sierou Leone kde byli a jsou lide zabijeni po tisicich strka hlavu zrovna do teto kauzy.Pro me neni OSN zadna organizace ktera muze resit a take prosadit nejaka rozhodnuti,jak uz mnohokrat dokazala.
.......Palestincum stat nikdo neodepira,bylo to na dobre ceste pred zacatkem intifady.Kdyby se drzeli dohod a sprava palestincu by fungovala jak ma tak uz ho davno meli,bohuzel zvolili jinou taktiku a obavam se,ze ho jiz nikdy mit nebudou.
.......Okupace uzemi nastala po valce s arabskymi sousedy,kdy si ,zkusenostni pouceny Izrael,udelal tzv.naraznikove pasmo,aby mel cas reagovat na agrese okolnich statu.
.......Dtto
.......Izrael uz se z nekterych uzemi stahl,Palestinci ovsem chteji uzemi,ktere jim dle dohod nenalezi a take je nikdy nedostanou.
.......To je jako jedna pani povidala a zrovna z ust tajemnika OSN...
.......Drakonicka opatreni v dobe permanentnich atentatu je opodstatnena.
........Tohle je tak trochu k smichu nemyslite?Kdyz se sejdou k jednacimu stolu a rysuji se nejake dohody,za hodinu mame zase atentat se spoustou mrtvych.
........Trochu emocni ne?Co maji rikat Izraelci roztrhani pri vybuchu sebevrata,zastreleni pri ceste domu z motlitebny atd,atd.
........To je nejaka blbost ne?O tom jsem jeste nikdy neslysel,ze by pro olivy zastrelil osadnik palestince.To by meli vody na mlyn vsichni zde etablovani prispevatele a omylalo by se to do konce roku-minimalne.
.........Tohle neni pravda a trochu jen soudny clovek to vi. Pan Annan by mel asi dobre vazit co rika,protoze svoji akceschopnost mel jiz moznost ukazat nekolikrat a nic se nestalo.Chtelo by to tu OSN trosku reorganisovat myslim,aby se tam dostali schopnejsi lidi a ne jenom duchodci za teplym flekem kteri nemaji do ceho pichnout.Uz jenom to,ze OSN velel byvaly dustojnik zbrani SS Waldheim je toho dukazem.
0/0
19.11.2002 15:28

JigalAmir

http://www1.webpark.cz/~jigalamir2~3b6877992a9980b4dde458ebc5883d71/jigalamir2/index.html aktualizovane stranky.Veceeerniiiiik Sion!Zid ve sluzbach Hamasu!Veceeerniiiik Sion!Jak si predstavuji Palestinci mir!Veeecerniiiik Sion!Jake jsou typy arabskeho nacionalismu!
0/0
19.11.2002 14:37

HOLEC

test
blabla
0/0
19.11.2002 12:15

HOLEC

kofi annan
hhhhhhhhhhhhhhhhh
0/0
19.11.2002 12:13

Prescent

No to snad ne
Ctu ten prispevek od pilata a zase se me udelalo spatne.Vojaci jako legitimni cil?Co je toto proboha za svinstvo.Teroriste zahaji palbu na civilisty a potom co prijedou vojaci jsou zastreleni taky.Co je to proboha za zruda?Jeste by mohl rict,ze vrazda deti v kibucu Mecev je legitimni.Preji Ti abys byl i s celou rodinou,pokud nejakou mas,ve stejne situaci jako Ti lide a preji si aby Ti nekdo vpalil kulku do hlavy Ty hnusne prase.Ne radeji ne,ale aby cela Tvoje rodina lezela v tratolisti krve a ty jsi se dival bezmocne na jejich tela.Potom by jsi sedl k pocitaci a rekl.Oni na me kamenem ja na ne chlebem.Je videt,ze nevis o tomto vubec nic.Doufam jen,ze izraelcum dojde trpelivost a ze pres protesty vsech udelaji konecne v tom semenisti teroristu jeden masovy hrob na kterym potom postavi pomnik vsem lidem zakerne zabitym palestinskymi teroristy.Skoda Pilate,ze Te nemohu osobne nakopat do zadku ty potroubly antisemito.Take se divim,ze idnes dava prostor temto protektorum zakernych vrahu.Pokud jsem zvolil ostra slova tak proto,ze me tyto idiotske reci dokazi naprosto nazvednout ze zidle.Smrt vsem palestinskym teroristum a hodne sil izraelcum a at s nima uz poradne zatoci a vsechny posle k certu-kde meli byt uz davno.
0/0
18.11.2002 18:51

jurasek

Re: No to snad ne
a co jsi ty, ty jeden prescientni hnupe.....zabit palestince je vporadku, zabit vrazdici izraelske maniaky/vojaky neni????? tech 12 vojaku byl uplne legitimni cil a pokud palestinci konecne zvoli tuto taktiku, nikdo ani nepipne.....
ty tady vyzyvas k hromadne genocide palestincu, ty jedno krestanske krvacejici srdce.....kulka do hlavy, rodina v tratolisti krve, hromadny hrob palestincu....to je to, v co ty veris? ke kteremu bohu se modlis, k tomu starozakonnimu vrazednemu monstru? k allahovi se podle mne moc nemodlis, to by jsi byl mirumilovnejsi
0/0
18.11.2002 20:25

Prescent

Re: Re: No to snad ne
Paranoidni hlupaku,zatim jenom porad ctu o tom jak tam zastreli 12 zidu,tady autobud 25 mrtvych,tady obchodni dum 30 mrtvych,v kibucu deti s mamou mrtvi.To je zrejme podle Tebe hrdinstvi-sproste vrazdy ze zalohy,za to by vsude dostali opratku jako Ti vrazi z USA co strileli nic netusici lidi.Odplata je primo umerna cinum.Odplatu provadi regulerni armada ktera je videt a ktera nikoho nestrili ze zalohy,jako Tvoji hrdinove.Doufam jenom,ze Ti nekdo vpali kulku do halvy-nejlepe ten ktere tak obhajujes.
0/0
19.11.2002 9:42

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.11.2002 21:08

Prescent

Re: Re: Re: Re: No to snad ne
Ubohe vyjadrovani,chaba argumentace,emocne nevyrovnany a jeste k tomu sprostak.Krasny vzorek antisemitskeho prostacka.No nevadi i blahoslaveni chudi duchem maji sve misto pod sluncem.Zvlaste me pobavil ten posledni odstavec,ocekavam,ze te plamenny obdiv k teroristum dovede do palestiny,aby jsi mel moznost plamenne bojovat tak jak pises.Preji vojakum presnou musku.
0/0
20.11.2002 8:54

Pilat

Re: Re: Re: Re: Re: No to snad ne
Poslys Prescente ty si nemas s Juraskem nic co vycitat je prave tak emocionalni jako ty, jen jsem od neho necetl zadny navrh na konecne reseni jako od tebe, tak neoznackovavej anti semitskyma nalepkama. Demokracie pripousti rozdilnost nazoru, diktatura znackuje.
0/0
20.11.2002 14:30

Prescent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to snad ne
No snad takovy sprostak jako jurasek nejsem,to by jsi me fakt dojal.
0/0
20.11.2002 14:51

Jindrich Hojer

Re: No to snad ne
Proboha, co je tohle za fasisticko-sionistickou figurku ? Co dela spravce teto diskuse ? Tohle je dost nejen pro vymazani prispevku, ale i pro podani trestniho oznameni ! Tohle je navod a verejne schvalovani trestneho cinu genocidy ! Zadam aby se redakce IDnes k tomuto prispevku vyjadrila, jinak zvazuji podani trestniho oznameni na toto periodikum !
0/0
19.11.2002 9:39

Prescent

Re: Re: No to snad ne
Cetl jsem Tve prispevky a musim rict,ze pokud nekdo pise Jako ochrance teroristu a schvaluje teror,tak ses to prave ty.Musis si po sobe cist prispevky.A nechapu,proc jsi tuto noticku nenapsal i pod prispevky pana Pilata,ktery zabiti 12 izraelskych vojaku ze zalohy popsal jako akt legitimni pomsty.Takze,zamet si pred vlastnim prahem,nebo ja osobne Te zazaluji za podporu islamskeho terorismu a sireni xenofobie v Izraeli,zazaluji Te take za prekrucovani historickych faktu a za psychyckou podporu teroristu.A nikoho nazaluj,protoze tady by  byli ve vezeni Jurasek,Pilat atd.A pokud jsi si nevsiml tak se podivej na posledni odstavec meho prispevku ty zabedneny hlupaku.
0/0
19.11.2002 10:01

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: No to snad ne
Zadam satisfakci ! Citujte nektery muj prispevek ve kterem podporuji terorismus. Citujte nektery muj prispevek ve kterem prekrucuji fakta, sirim xenofobii. Netykejte mi - pokud jste na automaticke tykani zvykly z dob vasi komunisticke kariery, pak vezte ze ja NEJSEM vas soudruh. Pod prispevky Pilata jsem nemohl napsat nic, jelikoz se znelibily cenzorovi... Ovsem pokud psal o tom, ze utok na vojaky okupacni armady na okupovanem uzemi je faktem ktery stoji za zvazeni, mam stejny nazor.
0/0
19.11.2002 10:22

Prescent

Re: Re: Re: Re: No to snad ne
Prave ted jsi
0/0
19.11.2002 10:34

Prescent

Re: Re: Re: Re: No to snad ne
Prave ted jsi podporoval xenofobii.Schvalujes zakernou vrazdu izraelskych vojaku.Nemas o historii konfliktu v Palestine ani paru.U soudu by se zrejme ukazalo,ze jsi byl uveden v omyl a pro nedostaek dukazu by Te osvobodili.Doporucuji se vice uci a cist nez se pustis do rozboru palestinskeho problemu a reknes neco objevneho na ucet Izraele.
0/0
19.11.2002 10:39

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Re: Re: No to snad ne
Na tohle uz se snad ani neda reagovat. Snad jen - je mi vas lito. Nenavist vam zakalila mozek.
0/0
19.11.2002 10:55

Pilat

Re: Re: Re: No to snad ne
Poslouchej Prescente, znovu ti opakuji, ze "zabiti 12 israelskych vojaku jako legitimni cin" nebyl muj vyrok. Pokud mas tyto schizofrenni stavy laskave nepis. Nevim z jakeho duvodu me redakce vymazala muj prispevek protoze nehrubsi vyras na tvou adresu byl ty INTELIGENTE, cimz jsem patrne urazil vsechny inteligenty v redakci a tedy prispevek vymazali.
Jinak valka je valka pro nekoho terorista je partizan a narodne osvobozenecky bojovnik a pod. s tim uz se budes muset smirit, kdyz se hraje hokej fandi  take dve strany.
Shalom blue eye !
0/0
19.11.2002 22:12

Prescent

Re: Re: Re: Re: No to snad ne
Omlouvam se Pilate.
0/0
20.11.2002 10:53

Prescent

Re: Re: No to snad ne
Jo a jeste bych Ti chtel rict,ze toto je volna diskuse s dobrovolnou ucasti,takze pokud chces ,mas tu volbu,nezucastnit se.Prosel jsem si Tvoje prispevky a nic svetoborneho jsi nenapsal,krome jednoho uboheho vtipu s obrizkami!Takovi lide jako Ty jsou hnijici strup ,nic netvori,k nicemu se poradne nevyjadruji,nenapisi nic objevneho ani nikoho nepouci.A to co jsi napsal o zvazovani zaloby,to je k smichu.To je zrejme u Vas v CR v kurzu,ze?No taky jste to tak daleko dopracovali.Pasuji Te na zamindrakovaneho levicaka ktery rozbiji vyklady McDonalds a schovava se za anonymitu skupiny a netu.Jinak kdyby jsi si chtel neco osobne vyrikat budu na vanoce v Praze a klidne bych Ti dal osobne pres h..u za ty Tvoje zvasty.Rekni kdy a vem si nejake kamose aby to nebylo tak jednostrane.Protoze Vy Cesi jste si zvykli na to ,ze se nic neresi z oci do oci ale pres ubohe zaloby a soudy.No proste jsi ukriceny zbabelec!A muzes me zazalovat za nactiutrhani.
0/0
19.11.2002 10:32

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: No to snad ne
Tak jste nam zacal masovymi hroby a koncite nenavisti k narodu ve kterem mate vlastni koreny. Nevedomky jste tak ve zkratce nazval celou podstatu zidovske tragedie. Vykorenenost, neduvera a nenavist ke vsemu vnejsimu, vsudypritomny pocit ukrivdenosti. Presto musim rict ze si uprimne vazim zidovske kultury, hudby, pile. Zidovske, ne izraelske. Lide jako vy a terorista Jigal Amir (sionisti s komunistickou minulosti) prispivaji ke vzniku protizidovskych nalad na selem svete. Strilite do vlastnich rad, valecniku.
0/0
19.11.2002 10:49

Prescent

Re: Re: Re: Re: No to snad ne
Takze pokusim se byt korektni.Nemam koreny tak kde myslite.Nejsem Cech a ani zid.Za ulet s masovym hrobem jsem se omluvil,cloumala se mnou zlost.Vzhledem k tomu,ze neznate zidy ani jejich problemy,nemuzete dost dobre popsat jak tito lide uvazuji a proc jednaji,jak jednaji.Vykoreneni rozhodne nejsou.Jsou v Izraeli a to je vse co chteli,domovinu,kterou jim kazdy az do konce druhe svetove valky odpiral.Izrael vznikl za prispeni OSN a byl tak odhlasovan.To,ze se ho vzapeti snazili vsichni znicit to je vec jina a o tom bylo napsano tolik,ze bych se zrejme opakoval,rozhodne to ovsem nebylo tak jak popisujete,staci se jen podivat na vsechny ty protiizraelske valky.Jom Kippur atd.No ale to je jedno.Neduvera a nenavist zrejme myslite vuci palestincum.No tomu se celkem nedivim,nekolikrat jsem tam osobne byl a proto muzu rict neco o jejich nature-myslim tim palestinske a vim take jak se ke konfliktu stavi.Jinak co se tyce kultury , zidovska rovna se izraelska to jen na pochopeni.Takhle to izraelci citi-ver mi.Budte si take jist,ze jsem komunista nikdy nebyl-naprosto uprimne.Protizidovske nalady ve svete vznikaji z nepochopeni historickych faktu a v silnem levicovem,antiglobalistickem hnuti.V podstate se ted demonstruje proti vsemu a masirovani a pacifismus z postoje evropske unie a vecny antagonismus k politice USA je zde patrny ale to se neda nic delat a ja to dokazu pochopit.Co nedokazu pochopit je schvalovani vrazd a terorismu a to v globale ve vztahu ke vsem.Skoda jen,ze Ti co nejvice pisou jako vy,nikdy nepochopili a nepochopi izraelsky narod a to je skoda.
0/0
19.11.2002 11:22

Kato

Re: Re: Re: Re: No to snad ne
Docela rad si prectu strucnou a jasnou charakteristiku rozdilu mezi "zidovskym" a "izraelskym" a v cem je to prvni lepsi. Plati to i na druhe strane? Tzn. ze "arabske" je spravne a "egyptske", "syrske", "libanonske" atd. je spatne?
0/0
19.11.2002 20:39

Kato

Jenom klid
No mas pravdu Jindro, ze to kluk prehnal, ujely mu nervy. Nicmene kdyz mluvis o genocide, tak jsem si nasel definici v Encyclopaedia Britannica "the deliberate and systematic destruction of a racial, religious, political, or ethnic group. The word, from the Greek genos, meaning “race,” “nation,” or “tribe,” and the Latin cide, meaning ..." Marne hledam nejake doklady o tom, ze se Izraelci snazi systematicky vyhladit Palestince, v samotnem Izraeli se jich svobodne prochazi pomerne dost. Naopak na Zapadnim brehu musi Izraelci zit v oplocenych osadach a pohybovat se vojenskym doprovodem. Osamely Izraelec by tam mel sanci snehove koule v pekle. Takze z ci strany je to genocida? Ted si uivedomuji, ze kibucy a mosavy jsou oploceny a hlidany i v samotnem Izraeli, zatimco arabske vesnice ne. Arabove jsou v Izraeli ve vetsim bezpeci nez Zide, fakt pekny priklad genocidy.
0/0
19.11.2002 20:57

Jindrich Hojer

Re: Jenom klid
Jo, navod ke genocide se da najit v prispevku na ktery jsem reagoval. Musim ale podotknout ze se autor omluvil a tim to pro me pada - nebudu uz do toho rypat klacikem. Palestinci (podle me) skutecne jsou planovite a systematicky niceni jako etnicka skupina. Ovsem - nejde o rasu (snad jen Jigalovi, haha) ale o uzemi. Izrael se snazi znesnadnit zivot Palestincu do te miry, ze tito dobrovolne opusti sve domovy. A dalsi osady muzou vznikat... Prirovnani ke snehove kouli v pekle se mi ovsem libi :-)
0/0
20.11.2002 10:08

Kato

Re: Re: Jenom klid
No to je prave problem tehle "diskuse", prispevatele pouzivaji pojmy ktere si vysvetluji kazdy po svem a pak se tu perou jako kone (zdravim Juraska). Takze bych doporucoval jeste drive nez tu nekdo zacne sermovat odbornymi vyrazy, aby si napred precetl co presne znamenaji a pak je zvazil v kontextu faktu vztahujicich se k tematu. Znovu opakuji, ze pokud jde o genocidu, tak vice se ji blizi chovani palestinskych teroristu nez izraelske armady.
0/0
20.11.2002 11:26

Kato

Tak mne jeste napadlo
ze do te tve vlastni definice genocidy by se vlezl i povalecny odsun Nemcu. To byla sice take pekna prasarna, ale za genocidu bych to tezko znacil. Neslo o to je vyhubit (i kdyz se o to nekteri statecni gardiste moc snazili) ale oskubat a vykopat je za hranice.
0/0
20.11.2002 11:55

Jindrich Hojer

Re: Tak mne jeste napadlo
Pravda. Vyhubeni - nevyhubeni, zarazejici byl princip vyberu. Ten byl (musime si priznat) zalozen ciste na etnickem zaklade. Ovsem povalecny evropsky gulas snesl i ostrejsi prisady. Tehdejsi CSR nebyla jedinym statem ktere se k odsunum snizily. Pro pochopeni pojmu genocida je asi vhodne vzpomenout na nedavne cistky v Jugoslavii. Tam slo presne o totez co v Palestine - zastrasovanim a nasilim prinutit velkou skupinu obyvatel k uteku a tim ziskat tzv. zivotni prostor. Izraelske metody vsak nedosahuji tvrdosti a neomalenosti metod Srbu nebo Chorvatu, to uznavam.
0/0
20.11.2002 13:42

Kato

Re: Re: Tak mne jeste napadlo
"Etnicka cistka" je asi prilehavejsi oznaceni, pokud jde o to predevsim lidi vyhnat nez vyhubit. Nejak si v tom svem vyctu zapomnel na Albance, kteri z Kosova vyhnali statisice Srbu. Cely for je v tom, ze podle humanistu je ten silnejsi vzdy ten horsi. Hystericky breci nad utlakem "slabsich" a nejak nevidi co ti "slabsi" udelaji jakmile maji navrch. Tedy co udelali Cesi v Sudetech, Albanci v Kosovu - a co by moc radi udelali Palestinci v Izraeli. Pro stouraly upozornuji, ze tyto tri ruzne pripady spojuje pouze vyse uvedeny vseobecny princip (tedy humanisticka neschopnost objektivniho pohledu)a ze si jsem vedom konkretnich historickych a geografickych rozdilu. Rozhodne nehazu do jenoho pytle Cechy s Albanci a Palestinci a naopak Nemce se Srby a Izraelci.
0/0
20.11.2002 14:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.