Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pád pasažéra do kolejiště zastavil metro

Ve stanici metra Opatov na trase C spadl člověk do kolejiště. Vlaky proto téměř hodinu nejezdily mezi stanicemi Kačerov a Háje. Náhradní dopravu zajišťovalo celkem 40 autobusů. "Cestující pád přežil. Metro na trase C už jezdí až na konečnou Háje," řekl iDNES šéf dispečinku Jan Cibulka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rhaps

DP
No hlavne,ze to prezil. Poznamka na okraj . Ty nahradni autobusy snad na Roztyly ani nedojely. Alespon jsem zadne nepotkala.Normalni autobusove linky ale byly precpanetak,ze se do nich nevesel uz nikdo. DP opet nezklamal
0/0
25.11.2002 11:18

andre

hm...
tak oni tam hodinu vysetrujou takovouhle kravinu, to snad neni ani mozny, no i kdyz v tyhle republice je mozny uplne vsechno. Ani bych se nedivil kdyby ho ten vlak prejel a strojvedouci by sel sedet. To je v tyhle repulice prece normalka. admin.yc@centrum.cz
0/0
19.11.2002 21:56

Drak

Jak to bylo?
Podle hlášení se snažili cestující toho člověka vyprostit, ale nikdo tlačítko nestiskl, proto došlo ke střetu. Kdyby se tak stalo, vlak by zastavil pravděpodobně včas (nevím jak byl daleko). Protože to dotyčný přežil, tak veškerý čas kdy se nejezdilo bylo vyprošťování bez rozpojování soupravy a vyšetřování policie.
0/0
18.11.2002 20:15

Brouk

40 autobusů
možná ano, ale celou dobu jezdily jen směr Háje. Na Kačerov nejel jediný!!! DP Praha, moc jste to tedy nezvládly, s chutí bych Vám poslal účet za taxíka.
0/0
18.11.2002 16:53

David S.

Pa
Pasažier samožier, pasažier ma.
Pasažier samožier, pasažier ba.
0/0
18.11.2002 9:43

Yawor

Tlačítko
Tlačíko prý nějaká paní běžela zmačknout,ale zda se tak stalo... Vlak zastavil cca v půlce nástupiště
0/0
15.11.2002 6:43

Pavel Jansa

Nouzové tlačítko
Na nástupišti je přece tlačítko k zastavení vlaku. To ho nikdo nepoužil a nebo nefungovalo?
0/0
14.11.2002 19:04

Rumburak

Re: Nouzové tlačítko
... při tom bo**elu v metru co se odkryl při povodních bych tipl, že k tomu tlačitku nevedou žadné dráty!  
0/0
15.11.2002 0:24

pankreas

Re: Nouzové tlačítko
nechapu... vlak neprijel, takze provoz zrejme dispecer vcas zastavil, ne?
jinak tlacitko na nastupisti vypne proud v kolejisti...
0/0
15.11.2002 4:05

Drak

Re: Re: Nouzové tlačítko
Nouzové tlačítko na nástupišti přestaví vjezdové návěstidlo na nejpovážlivější návěst. Tedy na absolutním návěstidle na STŮJ  a na permisivním na OPATRNĚ. Zárověň se příslušně změní kódování pro vlakový zabezpečovač. Když je vlak v obvodu, kde se kódování změní, zastaví ho vlakový zabezpečovač nouzovou brzdou. Když je před ním, zastaví strojvedoucí nebo automatické vedení vlaku běžným způsobem. Pokud je vlak těsně před stanicí, je většinou již pozdě vzhledem k brzdné dráze vlaku. Napětí se (až na pár stanic, které jsou už tuším předělané) nevypíná. To musí obsloužit pracovník ve stanici podle situace, protože to není vždy přínosem. Ale v 99% případů to udělá, nebo nechá dálkově vypnout vlakový dispečer na výzvu strojvedoucího. Tlačítka nouzového zastavení vlaku musí být funkční. Jsou zapojena tak, že přerušení kabelu nebo jiná porucha = stiknutí tlačítka se všemy důsledky.
0/0
15.11.2002 22:52

Yawor

Cestující do kolejiště určitě nespadl
...seděl v kolejišti a čekal,až ho to přejede.Jen díky pár lidem, kteří se ho snažili přemluvit,to přežil.Takže vyšetřujte dál...
0/0
14.11.2002 18:28

max

Re: Cestující do kolejiště určitě nespadl
Jak to vííííš?
0/0
15.11.2002 11:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.