Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael zatkl mozek zabíjení v kibucu

Palestinec, který zorganizoval nedělní útok proti kibucu Mecer, se vzdal, oznámila izraelská armáda. Vojáci od rána drželi v obklíčení dům v palestinské vesnici na západním břehu Jordánu, v němž se muž ukrýval. Samotný vrah pěti lidí dosud uniká. Útok na kibuc rozpoutal nové operace izraelských jednotek, které za poslední dny pronikly do Gazy, Nábulusu či Tulkarmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wig

xxxxx
???????
0/0
20.11.2002 11:09

trejfe

piláta možno jen politovati-pokud má někdo i na takový vstřícný pocit žaludek...
0/0
16.11.2002 14:24

Pilat

Re: piláta možno jen politovati-pokud má někdo i na takový vstřícný pocit žaludek...
 Kdyby situace byla opacne tzn. arabi by okupovali israel urcite by mel israel moje sympatie. Nemohu jen pochopit ty kteri v cesku zazili nemeckou a pak ruskou okupaci, ze mohou souhlasit s politikou israele. Okupace a braneni v sebeurceni naroda nemuze byt preci povazovano za demokracii. Jestlize ti pripada vrazdeni palestincu normalni, kdyz je pro tebe vrazdeni zidu tragedie, tak si svou kritiku strc za klobouk. Israel muze zastavit krveprolevani hned zitra. Vytahnout vsechna vojska z okupovanych uzemi a jednat o zrizeni palestinskeho statu. Je podivuhodne jak malo k tomu staci, jen vratit ci ukradli. Moc jednoduche co? 
0/0
17.11.2002 22:22

JigalAmir

http://www1.webpark.cz/~jigalamir2~77befa271bfa068ebad4b065701a7636/jigalamir2/index.html Aktualizovane stranky.Je zde prelozeny dokument z webstranek Arafatova Fatahu o podpore vrazdeni israelskych deti a odkaz na tento web.
0/0
15.11.2002 13:38

JigalAmir

Vyjednavani v Israeli. Israelsky premier sedi s Jasirem Arafatem a zacinaji jednani o ukonceni konfliktu.Premier se zepta Arafata jestli muze zacit pribehem.Arafat s tim souhlasi.Premier zacne svuj pribeh.V davnych dobach prisli Israelite do Zaslibene zeme a usadili se zde,Mojzis je vedl 40 let pousti.Israelite si zacali stezovat na zizen az Hospodin zaridil to,ze se objevil pramen.Israelite pili a pak se rozhodli,ze se v prameni vykoupou,vcetne Mojzise.Kdyz vysel Mojzis z vody nemohl najit sve saty."Kde ukradl me saty!??!!!"Pta se vsech Israelitu Mojzis."Ukradli je Palestinci!!!" Odpovedeli Israelite. "Pockej,pockej...."rozcili se Arafat"v dobe Mojzise tam ZADNI Palestinci nebyli!!!!To je lez!!!" "To je pravda"odpovi israelsky premier,"A nini muzeme zahajit nase jednani!!!"
0/0
15.11.2002 13:37

Jindrich Hojer

taky jeden
Přijde zoufalý, žíznivý a hladový žid do synagogy a z posledních sil se modlí. "Bože mám strašný hlad a žízeň. Dej ať nezahynu...". Otevře oči a náhle vidí že vedle něj u stěny synagogy je hrnec s polévkou. Přiloží ji tedy k ústům a hltavě pije. Kousky masa, kterých je tam naštěstí poměrně dost, ani nerozkouše a polyká a polyká... "Bože, děkuji Ti. Zachránil jsi mi život." Když tu jde kolem rabín a ptá se: "Dobrý muži neviděl jste tady mísu se včerejšími obřízkami ?"
0/0
15.11.2002 8:53

demokrat

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
15.11.2002 11:14

trejfe

Re: taky jeden
přijde hojer-nebudu popisovat-všichni ho známe- tak teda---přijde hojer do práce-hladov,žíznivej,tvář strhanou--skoro mele z posledního--sedá k erárnímu pícíčku,ztěžka povzdechne...klap...klap---klávesnice klape.....hodinu....dvě .... tři ... dvanáct...----všichni už odešli...míjí tejden ...měsíc.... rok....desetiletí.... svět se mění....státy zanikají...vznikají...lidé se roděj a umíraj....a hojer píše a píše-hladov,žíznivej,tvář strhanou...nejí,nespí,nepije...píše ...píše...sám... a sám se sebou spokojen...chudák hojer-ten vypadá....nebudu popisovat...všichni ho známe....blbej věčnej hojer....
0/0
15.11.2002 11:41

Honza

U nas by se reklo: Zasahujte, prislusnici!
Ja nechapu, proc se s nima tak babraj!  To Muhabarat, nebo jak se jmenuje syrska STB vyhladila dve mesta a svet ani neceknul.  Syrie je za to v Rade bezpecnosti OSN a demokrati se maji co naucit.
0/0
14.11.2002 21:01

JigalAmir

Trochu cerneho humoru z oblasti kde radi arabsti teroriste a vrazi deti!
0/0
14.11.2002 16:40

JigalAmir

Trochu cerneho humoru z oblasti kde radi arabsti teroriste a vrazi deti!
0/0
14.11.2002 16:40

JigalAmir

Shalom David!Jak se mas!?
0/0
14.11.2002 16:39

David Stein

Re:
Shalom Jigal,po delsi dobe jsem se k necemu vyjadril,ale ti pomatenci tady uz me tak trochu lezou krkem.Ted jedu na dovolenou,potom si snad prectu odpoved od toho,no uz jsem pouzil ostrych slov dost.Diky za analyticke informace,i kdyz musim uznat,nemaji zde prilisneho uplatneni.Ale Buh zehnej Tvemu usili.Shalom
0/0
15.11.2002 15:10

JigalAmir

Kapitan Syrskych aerolinii hlasi:Zde je linkovy dopravni letoun cislo 174 hlasim ztratu motoru a zadam povoleni k pristani na nejakem letisti v oblasti Bl.vychodu KROME Israele.Zadna odpoved!Za chvili hlasi kapitan znovu:Zde je linkovy dopravni letoun cislo 174 hlasim ztratu druheho motoru a zadam povoleni k pristani na nejakem letisti v oblasti Bl.vychodu KROME Israele.Opet se nikdo neoziva a tak kapitam zoufale vola:Zde je linkovy dopravni letoun cislo 174 hlasim ztratu tretiho motoru a zadam povoleni k pristani na nejakem letisti v oblasti Bl.vychodu KROME Israele.Porad zadna odpoved:Syrsky kapitan zoufale rve:Musime pristat nebo dojde ke katastrofe!!!Najednou se ozve v cockpitu syrskeho letadla:Zde je Tel Avivske letiste volame Syrsky dopravni letoun cislo 174.Potrebujete pomoc???Syrsky kapitan:Allah ti zehnej,co muzete delat,jak nam muzete pomoci???V cockpitu se ozve:opakuj po me:Jitgadal,vjitkadash......(tj.modliba smrti)
0/0
14.11.2002 16:32

Júlinek šíšal

Re: juj, ja uš lek šeby osfál šigála mír, to by bífati bíti katr strofa...
0/0
14.11.2002 16:38

Pilat

Re:
A tomu se opravdu smejete?
0/0
14.11.2002 19:14

Jindrich Hojer

Re:
Brzy, jazyk, ozyvat se !
0/0
15.11.2002 8:46

David Stein

Souhlasim
Souhlasim s Jigalem,nebot ten je jeden z mala ktery ma ucelene znalosti o historii a soucasnosti statu Izrael,az me to prekvapuje,kdyz se podivam na znalosti tech barbaru kteri jsou apriory proti izraelcum a jsou tak dojemne propalestinsti.Historie konfliktu ukazuje zajimave veci.Kdyz svita nejaka nadeje na celkove uklidneni v obliste,opet nekdo zazehne ten plamen nenavisti a je zvlastni ,ze to jsou palestinci kteri by na tomto klidu vydelali nejvice.Zlepsila by se ekonomicka situace v Izraeli a to by melo priznivy dopad nejvice na palestinske obyvatelsto.Na to ovsem nikdy teroriste od Hammasu,dzihadu,mucedniku nemuzou nikdy potrebovat.Ti hlavni strujci jsou vzdy v pozadi a ziji si v hojnosti z penez ktere dostavaji od svych bohatych protektoru z blizkeho vychodu.Do boje a tim i na smrt posilaji v podobe maschinengewehrfuteru-to jsou ta zblbla decka hazejici kameni na tanky,to jsou ti mladi lide s bombou v autobusu nebo na trzisti.Ne ti inzenyri lidskych osudu v pozadi kteri posunuji atentatniky jako figurky na sachovnici.Ono totiz ten jejich zivot je bohatyrsky,kdyby byl terorismu konec,co by ti lide asi tak delali?Proto nikdy v palestine klid nebude,dokud ze sveta nebude zprovozeno to hlavni,teroristicke penize a lide kteri z nich ziji.Tady vubec nejde o rezoluce OSN,nejde o uzemni spory ale jde o lidi kteri z toho stavu profituji a ostatni okolo je vubec nezajima,je totiz,podle nich potreba,palestinsky problem ohrivat at nevyschnou proudy penez z kapes lidi podporujici jejich vec-jejich zivotni styl,postoj skodi vsemu co situaci uklidni.Nejsem tak casto na techto strankach,ale myslim si,ze informacich o teroristickych utocich je dost a divim se,ze nekteri lide odepiraji pravo Izraele na adekvatni odplatu.A tim cim to vysvetluji jsou naprosto neskutecne blaboly lidi kteri znaji problem jen z internetu a reci jedna pani povidala.Nikdo z nich ani zrejme necetl historii statu Izrael a divil bych se,kdyby vedeli,kde Izrael vubec lezi.A co se tyce tzv.znalcu arabske mentality,tak tem bych vzkazal jen to ze zadneho araba,palestince nikdy nevideli a nikdy s nim nezili,protoze ty nesmysly se skutecne nedaji cist.
0/0
14.11.2002 14:08

Pilat

Re: Souhlasim
S celou biblickou historii bez to sipkoveho sadu. Jsou to zvasty sraelske propagandy.  Me prd zajima co bylo pred 2000 lety, me zajima jak chovani sraele a svetovych sionistu ohrozuje mir na teto planete. Cely srael se ridi heslem ukrast a mit svoje.
Ty deti co hazi kamenio na tank by mohly v demokratickem state byt docela dobre ignorovane, poskrabou tak leda barvu, ale vy je strilite jak kraliky a to je rasismus. Nedovedu si predstavit ze by nekdo u nas beztrestne strelil do decka co hodi kamen . Ja mam kolem sebe arabu vice nez dost a nevidim v nich zadna monstra. maji stejne potreby a touhy jako kazdy jiny clovek.
Placas tady nesmysly horsi nez Jigal. Co tebe vyhnalo do Israele ? Odpovez!? Neco nebo nekdo te v cesku diskriminoval? Asi tezko, jenom pohadky o velkem israeli se vsemi bachorky z Torach. Co ti v Cesku chybelo stejne tak Jigalovi a dalsim milionum zidu okolo cele zemekoule. Prijdete si po 2000 letech na stredni vychod a svet se ma s vas po...t. zabirate uzemi lidu ktery tam zije po tisicileti a oni maji byt stastni. Nemci zabrali kazde zidovske rodine po trose z jejich vlastnictvi a nemuzete jim to zapomenou dodnes, ale palestinec by mel zapomenout a hodne rychle???
Neni to smesne co nam tu chces vykladat? Tak se ty Kamennej Davide  vzpamatuj. Tvoji predkove co si utrpenim prosli se museji v hrobe obracet.
0/0
14.11.2002 19:29

?

Re: Re: Souhlasim
A jinak jsem zdravy a chutna mi papat.
0/0
15.11.2002 4:04

David Stein

Re: Re: Souhlasim
Ale to by Te prave zajimat melo,protoze jinak se bohuzel nicemu nepriucis.Nevim o jake israelske propagande mluvis.No to je Ti ale zrejme jedno.Nevidim take dukazy o tom,ze stat Israel ohrozuje mir na svete a ze se v Israeli krade uzemi.To byste si museli zamest Vy Cesi pred vlastnim prahem-vedle Vas blednou zavisti i loupezivi rytiri-jak jste si rozkradli vlastni stat.Takze tento argument vubec neberu.
Zminka o rasismu-to musi byt vyplod blazna.Na to reagovat nebudu,pripomenu jenom zakernou vrazdu dva malych deti i s jejich mamou v kibucu.Za to zrejme dostane Tvuj hrdina aplaus,ale v Israeli opratku.Ale to je videt,ze sedis v teple u PC a u stretu v Izraeli jsi byl pouze pri sledovani TV.
No pokud mas kolem sebe spoustu arabu,tak to asi budes sedet mimo Prahu a budes drmolit sury z koranu kterym patrne ani nerozumis.Mnoho muslimu na svete totiz umi recitovat z koranu,ale v nabozenskych skolach se uci v arabstine a tu mnoho muslimu ani nezna,uci se neco takoveho cemu nemohou rozumet a to je ta zivna puda pro tmarstvi.
Me nikdko do Israele nevyhnal ale casto tam jezdim za pribuznymi kteri tam prisli z USA.Ja osobne v Israeli neziji ale ziji jiz 32 roku ve Svycarsku.Co se tyce odchodu do Israele,tak tomu asi nebudes nikdy rozumet,nebot na to nemas hlavu,rozhled,uvedomeni si sebe sama ale to Ty neznas,takze to nema cenu.
Tvoje poznamka o Nemcich ukazuje jedine,jsi proste normalni sprosty fasista a antisemita.Obhajoba holocaustu je timto dukazem.Zidum vzali vsechno majetky,zivoty jim ukoncili v koncentracnich taborech a spalili je jako odpad v pecich ty hnuse.A kdyz to vezmu jak pises,tak nemeli brat nic co nebylo jejich-jak by se Tobe libilo,kdyby Ti neco nekdo ukradl,byl by jsi take tak shovivavy?Asi ne,co?A kdyby Ti k tomu privazkem pozabijeli rodinu,co by jsi na to rekl?
Takovi lide jako jsi rozdmychavaji vsechno to nestesti na svete,zpochybnuji nezpochybnitelne.Ani se nedivim,ze Vas hrstka komunistu drzela v sachu 40 let,protoze,pokud Ty jsi ten representativni vzorek naroda,tak si nic jineho tento narod nezaslouzil.
Take me velmi mrzi na ostatnich prispevatelich ,ze nechaji mluvit takoveho niemanda o zverstvech za 2 sv.valky bez povsimnuti.Je to opravdu hnus!
Shalom Vsem.
 
0/0
15.11.2002 15:04

Pilat

Re: Re: Re: Souhlasim
Mily pane Steine reagoval jsi presne jak jsem ocekaval, hloupe urazlive a rasisticky.
Nevim o jake propagande mluvis... Jigalove
Nevidim dukazy, ze Israel ohrozuje mir ve svete......zbrane hromadneho niceni(jaderne, chemicke) soustavne valceni na strednim vychodu, zidovska loby v USA vtahuje americkou populaci do konfliktu
Vy cesi si zamette pred vlastnim prahem..... To je fakt rozkradli to pekne , ale rozkradli svoje a ne cizi a scela urcite se na tom prizivilo dost zidu z ruska viz Karlovy Vary
Zminka o rasismu musi byt vyplod blazna......cituji tebe : ...bych vzkazal jen to, ze zadneho araba nebo palestince ani nevideli a nikdy s nim nezili...nehlede k dalsimu schvalovani Jigalovych rasistickych poznamek a vtipu, ktere nejsou vtipne
Ok ty zijes ve svycarsku v zemi ktera byla napadena celosvetovym zidovskym kongresem o navraceni majetku, jak jses citil jako svycarsky obcan vyuzivajici profitu plynouciho ze zadrzovanych zidovskych a gestapadskych kont? Ty nic to oni, hehe nedavno zesnuly nevetsi svycarsky banker byl zid (jmeno jsem bohuzel zapomel) chces mi rici ze v jeho bankach nebyl ani jeden peniz od zidovskych obeti? Protoze mas hlavu otevrenou nemusim dopisovaty vsechno do konce.
Tvuj rasovy odpor k arabum se projevuje zase v dalsim odstavci...budes seden nekde mimi prahu a drmolit sury z koranu..... mimo prahu sedim s araby palestinci lebanonci africkymi muslimy atd se setkavam v beznem dennim zivote, protoze ziji v multikuturni spolecnosti koran s nimi nedrmolim stejne tak jak nedrmolim s zidy Torah v tomhle nevidim mezi vami zadny rozdil triskat hlavou do zeme nebo do zdi narku je mi to proste jedno je to tvoje vira tak si ji provozuj
Odchod do israele tomu nemuzes rozumet...uvedomovani si sama sebe....nejlepsi uvedomovani si sama sebe je cvicenim jogy a ne zabijenim palestincu nekde nekdo dokazal ze doma jsi tam kde jsi slapal chodnicky do svych patnacti let a je to pravda takze vsichni co tam privandrovali v dospelem veku se v israeli pravdepodobne neciti jako doma. Proto je takova emigrace z israele do kanady a usa mnohdy je israel jen prestupni stanice takze tvoje uvedomovani tentokrat neberu ja
tvoje poznamka o nemcich....moje poznamka neni ani fasisticka ani antisemitska je to proste srovnani toho co udelali nemci zidum a co delaji dnes zidi palosum nic mene nic vice jinak to by tak jeste schazelo aby jste palose palili  tvoji sprostou poznamku ze jsem Hnus prehlednu nepodilel jsem se ani na jednom ani na druhem a ani jedni ci druhe neschvaluji dalsi tve otazky se daji aplikovat na isrqaelsky postup vuci palosum nemyslis. Co se tyce zidovskych majetku neskoncil jen za nehty nemcu ale muze se jim pochlubit kdejaka evropska rodina, protoze zide davali pred odsunem svoje zlato a umelecke predmety do uschovy nezidovskym spoluobcanum u kterych to z pochopitelnych duvodu zustalo.
Holocaust neni zidovske specifikum jen jste si ho privlastnili, WWII nebyla jen o zidech zahynulo v ni 50 - 55 mil lidi na priklad na ukrajine byla holocaust kazda jedna dedina celkem zahynuli 9 mil ukrajincu v podstate stejnym zpusobem nahnani do stodol a zapaleni za ziva upaleni, kopali si hromadne hroby atd atd
takovi jako ty rozdmychavaji..... myslim ze takovi jako Jigal a ty to delaji je se na situaci mohu divat nestranne nenalezim k ani jedne skupine. vratte hranice na r 67 nechte palestine stat a jestli vaz pak napadne znicte ji treba do mrte tak je israel okupacni mocnost a palosi maji pravo se branit vsemi prostredky co se tyce komunistu pak tech ruskych tem muzes polibit ne jenom ruce kdyby nebylo rusu tak by asi nebylo Davidka Steina, a nebylo by mozna vice narodu v poslednim odstavci ti unikl detail k WWII jsem se nevyjadroval (pouzil jen prirovnani) Shalom svycare
0/0
16.11.2002 11:15

Prescent

Re: Re: Re: Re: Souhlasim
Tak jsem si to precetl a co se tyce argumentace,tak je trochu padla pane Pilate.Pan Stein o voze a vy o koze.Kdyz se jedna o demagogii,tak v tom jste teda naprosty borec.A to,ze jste hnus,tak to potvrdim.Protoze Vas puvodni prispevek jeste neni smazan,tak si ho jeste jednou prectete a nedivim se,ze na Vas takto reaguji.
0/0
18.11.2002 17:16

Pilat

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasim
Tak si to precti jeste jednou, treba to pak pochopis tak jak jsem to napsal a ne tak jak jsis to v hlave prekroutil. Ja nevidim zasadni rozdil mezi odsunem zida a zabranim jeho majetku a rozstrilenym palestinskym domem s majitely uvnitr. Zlo je vsdy zlo a kdo ospravedlnuje zlo je zlocinec.
0/0
18.11.2002 20:23

leopold

Re: Re: Souhlasim
0/0
16.11.2002 14:05

Leopold

Re: Re: Souhlasim
Kdyby Pánbůh dal a ti tvoji arabští přátelé se k tobě začali chovat tak jak se chovají doma v jejich přirozeném prostředí, případně tak jak se chovají jejich Palestinští bratři. Diskuse, kompromis a ústupky jsou možny pouze s lidmi, kteří vědí o čem mluví a nemají pouze jednostranný pohled. Na světě není pouze černá a bílá. Tobě bych, ale přál, aby jsi zažil se všemi důsledky arabskou pohostinnost a vstřícnost, jejich takt při jednáních a nadhled nad malichernostmi. A hlavně pravdomluvnost, nepřekrucování faktů ...
0/0
16.11.2002 14:20

Pilat

Re: Re: Re: Souhlasim
Jak se do lesa vola tak se z nej ozyva. Chovej se k jinym tak jak by jsis pral , aby se chovali oni k tobe. Kdo po tobe kamenem ty po nem chlebem. Miluj blizniho sveho jako sam sebe.
Potrebujes vice takovych pravdivych prislovi?
0/0
17.11.2002 16:47

trejfe

Re: Re: Re: Re: Souhlasim--Piláte-abyses tady samou láskou k bližním nerozdal--už je tě moc maloučko---šetři se...
0/0
17.11.2002 16:58

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasim--Piláte-abyses tady samou láskou k bližním nerozdal--už je tě moc maloučko---šetři se...
prúno...kte si, muj Felkí Učí Těle , Sakla Datele Nofí Filosofí? ...ja f depka a skaknut napře dek kósa podješti!
0/0
17.11.2002 17:35

vedec

0/0
14.11.2002 11:51

Baghira

Re: Je cas pomalu se zacit pripravovat a ptat!!!
To vypada jako prevlecenej Masek!!!
0/0
14.11.2002 19:06

mufinka

GENOCIDA
Izrael provádí genocidu, ten kdo to nevidí je slepý ignorant a blázen.
0/0
14.11.2002 11:39

muhammad

Re: GENOCIDA
mufinka, doporucuji neodkladne navstevu ocniho lekare, mate podezreni na brzkou slepotu! A hlavne si stihnete kouknout do slovniku cizich slov co je to genocida. "Palestinci" jsou jedini Arabove na svete, kterym drzi "slepa" Evropa palce, to uz neco rika.
0/0
14.11.2002 12:29

demokrat

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.11.2002 13:05

Honza

Re: GENOCIDA
Zidi uz pachali genocidu za Fasismu, nevzpominas Mufinko?
0/0
14.11.2002 20:53

Dan(1)

Re: bolestivá menstruace Hojerovy sestry
A kdo něco takového vidí, ten je mufinka... Víte, v čem spočívá genocidium? Kdyby Izrael chtěl, dávno by to udělal, technicky na to má. EU by se rozčilovala, demonstranti s rudými prapory by zaplnili pár ulic, USA by vztekle zabručely a bylo by to asi tak všechno. Jenže Izrael je demokratický stát a proto se to nestane.
0/0
15.11.2002 15:21

heretik

pro Jigala
jste blbej jak vylízanej komunista, ten taky akorát mele přiblblý referáty
0/0
13.11.2002 14:28

muhammad

Re: pro Jigala
Jigal je mozna fanatik a blazen, ale jeho informace jsou bohuzel nejenom pravdive, ale hlavne znepokojujici. Treba to cist cez filtr (tj. bez vykricniku a agitacnich opakovani). O srovnavani s ostatnymi prameny ani nemluve...
0/0
14.11.2002 12:33

Jakub

!!!IDNES PROVADI CENZURU!!!
Ke clanku o brancich kteri pristi rok nepujdou na vojnu kvuli priprave prof. armady jsem napsal komentar, ZE NAS JEN PODVADEJI A POTAJI CHYSTAJI MOBILIZACI, KTERA SE BEZTAK DOTKNE VSECH. Ten komentar byl smazan!!! Proc? Protoze to neni pravda? Pokud to neni pravda proc byl smazan! V komentari jsem nikoho nenapadal ani nepadlo zadne 'sproste' slovo. Za podobnych podminek zmizely i jine komentare z jinych clanku. Toto je muj komentar i k tomu co se deje dnes na blizkem vychode!
0/0
13.11.2002 14:19

Pytel

konec
Už aby se všechna ta jediná a s jinýma nesmiřitelná náboženství navzájem vyhladila. Přineslo to neštěstí miliónúm lidí a jde přitom o pohádky, nic jiného.
0/0
13.11.2002 13:07

DIVAK

Uz i na Vas se podepsal svoji kvalitou komercni media!!
Pro Vladimíra Železného a jeho postmoderní mediálně programovou filosofii je společnost množinou většinově uchopitelných a uspokojitelných zájmů té nejnižší pudové úrovně. Sex, násilí, tabu, sny a tajemství, soukromí bohatých a mocných; tragédie těch, kteří jsou na tom hůře než my a jsou přitom dostatečně a prvoplánově "jiní". A na závěr ochočená zvířátka jako výsměch všem ekologům i přírodě samotné... Pro Vladimíra Železného je nikoliv vzdělávající se či vzdělaný a svobodný občan, ale zotročený a neinformovaný konzument oním bohem, kterému se bude klanět - ve jménu zisku. Zotročených a tím i manipulovatelných občanů je totiž i v této společnosti vždy víc... Bezostyšné přiznání k redukci role médií na nosiče reklamy s minimální přidanou hodnotou zanechalo všechny "čisté" intelektuály v němě rozhořčeném úžasu, ze kterého se nevzpamatovali až do konce semináře. Vzdělání, kultivaci společnosti, humanitu, a další kategorie nechává mediální čaroděj komerční televize na okraji svého zájmu.
0/0
13.11.2002 13:14

Pytel

Re: Uz i na Vas se podepsal svoji kvalitou komercni media!!
Ne děkuji za přednášku intelektuále. Mám své vlastní názory a televizi nemám chytráku.
0/0
13.11.2002 13:17

Šalom

Re: Re: Uz i na Vas se podepsal svoji kvalitou komercni media!!
Normální chlap má pytel mezi nohama, ale Pytel ho má mimo jméno i místo mozku, ani se nezdráhá to všem oznamovat.
0/0
13.11.2002 15:07

mufinka

Re: Uz i na Vas se podepsal svoji kvalitou komercni media!!
Nemohu než souhlasit, díky za příspěvek
0/0
14.11.2002 11:31

Bad Boy

Re: Uz i na Vas se podepsal svoji kvalitou komercni media!!
Souhlasim
0/0
14.11.2002 12:52

JigalAmir

Sláva Jásirovi, Alláh nás opatruj.
0/0
13.11.2002 13:03

Jindrich Hojer

Re:
Unesli Jirku Rymane !
0/0
13.11.2002 13:16

JigalAmir

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.11.2002 12:55

Robert

Konrc tolerance
Doufám, že se izraelská vláda už konečně důsledně postaví proti zabíjení vlastních lidí a důrazně zaútočí na Palestince, kteří zřejmě nemají v palici nic jiného než střílet po malých dětech a vyhazovat do povětří autobusy s civilisty.
0/0
13.11.2002 11:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.