Diskuze

Podporujte svého Saddáma

Za socialismu jsme věřili, že takzvané mírové hnutí žije z peněz KGB. Není tomu tak. Půl miliónu lidí prochází Florencií se svíčkami a protestuje proti útoku na Irák. Žádná KGB už není. Těchto půl miliónu slušných inteligentních lidí si myslí, že vojenská mašinérie USA je větší zlo, než režim Saddáma Husajna. Nikdo k tomu tyto Evropany nenutí a nikdo jim za to neplatí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Keson

15. 11. 2002 16:15
Jasněžejo!
Právo být blbcem i na veřejnosti se v demokracii nikomu neupírá...Ty lidi prostě zhodnotili dostupný informace po svým. A že jsou vzdělaný a sebevědomý - dávaj názory na odiv.
0 0
možnosti

tralala

15. 11. 2002 11:40
Pane Komárku, jste trotl co opravdu nic nechápe....Mám pro vás jednu radu....otevřte svoje srdce a naslouchejte mu...jedině tam můžete najít pravdu....vaše mysl je zahalená nánosem špíny, kterou produkuje systém a média.....každý okamžik se děje na světě tolik krásných věcí, ale lidé si díky médiím myslí, že svět je nebezpečný.....negativní vibrace nás ovlivňují skrze tyto zprávy....je to všechno jen pseudo! veliká hra......
0 0
možnosti

Alex-007

14. 11. 2002 23:28
No to snad ne...
Proboha, co jste to splodil za blábol?
0 0
možnosti

kostej

10. 11. 2002 23:20
Pokud to nerekl, jak tedy vi, co si mysli? Ze by telepatie?
0 0
možnosti

kostej

10. 11. 2002 23:23
Re:
Huh, co to? Prosim ignorujte.
0 0
možnosti

předseda

10. 11. 2002 22:21
Souhlas s úvahou
Pane Komárku, dobře jste to napsal, i když tahle problematika je tak složitá, že takhle kratičká glosa z toho postihne jen minimum. Taky si myslím, že tyto lidi k tomu vede touha (samozřejmě jako taková zcela správná !) konat dobro a bojovat proti zlu. Ostatně tahle touha je vlastní naprosto každému člověku - čili jinými slovy - lidským problémem totiž v žádném případě není nechtění dobra - to spíše naopak - ale problém tkví v neschopnosti poznat a rozlišit, co to dobro a v dané situaci vlastně je. Tito lidé - a to se týká hlavně těchto levicově orientovaných jedinců - totiž zastávají jednoduchý model, a sice slabší=dobrý a silnější=špatný. Jistěže v mnoha případech to takto bylo a je, nicméně nikoliv vždy, jsou případy, kdy je tomu právě naopak. I slabší jedinec či skupina jedinců mohou být agresory a porušovat práva druhých, třebaže jinak silnějších. A protože je USA světová velmoc, a pokud jako taková není lhostejná k tomu, co se ve světě děje, a bude někdy prosazovat i silové řešení (ať už oprávněně či neoprávněně - to nechci hodnotit, vlastně toho objektivně ani nejsem zcela schopen), tak tito lidé budou vždy na straně toho "slabšího" i kdyby se jednalo o jinak fundamentalistický režim tvrdě pošlápávající práva svých vlastních občanů. Analogicky je to samozřejmě i v otázce blízkovýchodního konfliktu - ze stejného důvodu podporují Palestince mnohdy včetně jejich teroristických skupin proti Izraelskému "agresorovi". Navíc v tomto jejich pojetí je oním "konáním dobra" dále i propagace "míru" a plná ústa slov "mír, mír, mír" - bez ohledu na paradox v tomto padlém světě, že existují situace, kdy opravdu mír nelze udržet jinak, než zneškodněním agresora za použití fyzické síly či války. Ono je to totiž lehké - žít v míru a bezpečí , a tam kde jsou tyto ohroženy nějakým agresorem, tam rovněž těmto lidem takto "přát mír" - s tím, že agresor či diktátor bude nadále pošlapávat tamní práva občanů třeba včetně fyzické likvidaci nepohodlných a jinak smýšlejících... To jak už výše naznačuji, nepíšu jako podporu vojenského řešení v Iráku - jsem dalek toho, abych to mohl objektivně a správně posoudit, a samozřejmě bych osobně byl velice rád, kdyby se to vyřešilo mírovou cestou bez války. Chtěl jsem jenom uvést, že takovéto "volání po míru" může být a často i je dost velkým populismem těchto lidí.
0 0
možnosti

LastBoyScout

10. 11. 2002 23:16
Re: Souhlas s úvahou
Predsedo, oni ti levicove orientovani jedinci nejsou vsichni tak jednodussi jak ty si myslis i kdyz uznavam, ze jeden z duvodu to bude. Jinak Komarku ten clanek opravdu vypada jako by ho napsalo 5ti lete dite. To i tady predseda se u psani vic zamyslel a to za to neni placenej!
0 0
možnosti

Koudelka

10. 11. 2002 21:04
Degenerace z nadbytku
Poslal bych je vsechny k fundamentalistickym islamistum, kde by jim za televizi vypichali oci a za bibli povesili na prvnim strome. Ono by je demonstrovani preslo. Jsou to vsechno jen pomatenci, kteri broji proti vlastni kulture a zivotnimu stylu, ktery sami vedou. Pokrytci.
0 0
možnosti

Muslim

10. 11. 2002 21:09
Re: Degenerace z nadbytku
Muslimové televizi nepotřebují, momentálně je vývoj otočen směrem k duchovním prvkům. Nemyslím tím, že ale internet nebude součástí každodenního života Iráku, určitě bude, ale později - až přijde jeho doba.
0 0
možnosti

xxx

10. 11. 2002 20:59
je to hajzl
Saddám je sice hnusnej hajzl a kretén první kategorie,ale až se něco začne dít,až tam američani začnou házet bomby,tak se někam zašije,v klídku to tam přečká obklopenej blahobytem a zase to odserou nevinní lidi.Jó,kdyby to šlo udělat jako v těch amerických akčních filmech-poslat tam nějaké komando,které by milého Saddáma poslalo k čertu.Ale to je holt jen v těch filmech.........
0 0
možnosti

CIA

10. 11. 2002 21:06
Re: je to hajzl
Pokud jsi jen trošku informovaná osoba, určitě víš, že už proběhly dva "větší" pokusy na odstranění iráckého vůdce. Oba dopadly neúspěšně a lidé, kteří CIA pomáhali byli po zásluze popraveni.
0 0
možnosti

Ferda Mravenec

10. 11. 2002 20:51
Absolutní svoboda slova (?)
Ti co v USA někdy byli vědí a ti co nebyli by měli vědět, že USA NENÍ ZEMÍ S ABSOLUTNÍ SVOBODOU SLOVA. V USA můžete dělat a říkat pouze to, co nezasahuje do svobody někoho jiného.
0 0
možnosti

Tomáš

10. 11. 2002 20:33
Chci být komentátorem MF DNES :-)
Milý pane Komárku , kdyby to bylo všechno tak jednoduché , jak tvrdíte , nemělo by vůbec žádnou cenu o tom psát ...:-) . 
Neměli bychom se nechat mást slovy jako demokracie , svobodné volby , lidská práva ...jsou to jen pouhé pojmy .....ten , kdo jich ve své mluvě použije nejvíce , je skutečně největší demokrat ? Mnohem důležitější je přeci obsah ,nemyslíte ? A kde berete jistotu , že ten , koho zvolí většina ( i když v případě pana Bushe i to je sporné ) , bude neomylně vést svůj lid a svět ke světlým zítřkům ....
Jo , pane Komárku , nevíte prosím vás o nějakém deníku , který bych mohl výhodně zprivatizovat , potřeboval bych si trochu přilepšit ...:-)
 
0 0
možnosti

Martin

10. 11. 2002 20:19
nenechme se splést
pan Komárek nemyslí své plky vážně, protože míra ignorance v textu je příliš vysoká; jemu jde o to generovat co nejvíce kliků pro Idnes
0 0
možnosti