Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS sází na koalici s ČSSD

Tajenka o vládnoucí koalici na pražské radnici může být vyřešena už dnes. Připouštějí to i občanští demokraté, kteří mají jednat s ČSSD o programových shodách a personálním obsazení radnice. "Teoreticky už můžeme sepsat se sociálními demokraty předběžnou deklaraci o budoucí koaliční dohodě," řekl Radovan Šteiner z ODS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alois Potměšil, Dr.

Kasl s Klausem na Hrad, ať se tam poperou.
Vždyť o nic jiného nejde.
0/0
8.11.2002 22:25

Keson

Čí je to reprezentace?
Volil ten, kdo volit chtěl. Lidi chytrý i blbci. Ale je to záležitost citů, bohužel - kdyby to byla společenská norma, přišli by i lidi "nenapěněný" a výsledek by vypadal sakra jinak. Když má někdo afro i zevnitř lebky, tak volí svoje božstvo při každý příležitosti. Ke smůle mlčící většiny.
0/0
8.11.2002 11:29

Juramac

Koryta
nekde nize jsem si precetl prispevek, kde pisatel o Kasalovych demokratech mimo jine rika, ze se jedna o novou stranu, ktera nemohla jeste nic dokazat, at ji dame cas,aby se projevila atd. Ale o co jde ? tato strana je zcela jasne skutecne jen stranou jednoho muze, ktery si ji zalozil pro naplneni svych osobnich ambic. Jiny ucel nema. Pan Kasl velmi dobre pochopil, ze za ODS si uz neskrtne,ze jeho spanila jizda ve vysoke politice je u konce a tak zneuzil volebni kampane ODS, kratce pred volbami s ohromnym ramusem vystoupil,aby na sebe maximalne upozornil a okamzite se sam sebe presentoval , ze on je ten jediny a spravny pravicovy politik a vzapeti oznamil, ze se na radnici vrati. Kratce na to si pro tento ucel zalozil SVOU stranu. .......Ze tato strana jeste nic neukazala a ze nemela prilezitost se projevit ? Ale to je nesmysl. Pan Kasl mel nekolik let nescislne moznosti se projevit, neco dokazat ,ukazat, ze je skutecne dobrym politikem a spravcem mesta. Nedokazal ale vubec nic.Celou dobu tise prihlizel tomu, co dnes tak hrdinsky kritizuje a odsuzuje.......takze to je myslim dostatecna vizitka cloveka, ktery se nazyva evropskym demokratem. Je to obycejny ukecany posera, jakych je v politice a ve statnich skluzbach tisice. Jedine,co dokazal byl humbuk pred volbami a radoby vtipne slinty v pritomnosti Svateho Vaclava. Ale smysl cele te sakarny je stejny ,jako u Unie Svatych- nenaplneni osobnich ambici=zalozeni nove ,te jedine a spravne strany ,ktera je lepsi,nez ta prokleta ODS,no ,pak hodne silne reci ale zadne skutky...... Jsem presvedcen ,ze i konec bude mit tento kasluv spolek podobny. Smesna a ponizujici pozice v predklonu pred CSSD a zlomeny hrbet a odrena kolena za alespon trosku toho mistecka na radnici ..........jednani pana Kasla s panem Spidlou vypovidaji sami o sobe mnohe.........pan Kasl by potreboval nejen klotove rukavy ale i chranice na kolena. Asi mu nejake poslu.......hezky den vsem.
0/0
8.11.2002 10:51

Toník

Re: Koryta
Aby to bylo dokonale, tak jste zapomel na pikle z Hradu! Pak by byl Vas vylev dokonaly ... tedy otrepany, cimz stejne i bez tech pikli.
No, uvidime, uvidime. Nejsem sice priznivcem strany pana Kasla, ale nadruhou stranu, co muze byt horsi nez Burgemeister a ti z ODS na magistratu (myslim tim ty, kteri tam byli minule volebni obdobi ... jen tak pro doplneni, aby tu nevznikly zbytecne diskuse: v poslednich komunalkach jsem u nas volil ODS ...)
0/0
8.11.2002 11:09

Clouseau

Re: Koryta
Chápu vaši skepsi k politickému přeběhlictví, v mnoha věcech souhlasím (např. kritika US a spol.), ale kritika p. Kasla se mi zdá přehnaná. Za prvé sleduji-li vývoj za poslední léta na MHMP, myslím, že právě období Kaslova působení v primátorském křesle bylo vcelku úspěšné, zvláště zvážíme-li, s jakými lidmi byl nucen spolupracovat (Blažek, Kovářík a jiná sebranka...). Za druhé jsem mluvil se dvěma lidmi, kteří Kasla znají osobně a nezávisle na sobě potvrdili, že se jedná o slušného a schopného člověka. Proto si myslím, že by měl dostat šanci předvést vlastní směr (nebude-li úspěšný a bude mít skandály a bude-li politikařit, odsuďme ho !) I Vám hezký den.
0/0
11.11.2002 12:49

Herodes

Re: Koryta
Naprosto s Vámi souhlasím,je to přesně tak jak píšete.Spojil by se s kýmkoliv jen aby si udržel svoje korýtko demokrat jeden bezcharakterní.
0/0
12.11.2002 9:20

turner

NO TAK SE MI ZDÁ, ŽE TEN KONEC DISKUZE TROŠKU UJÍŽDÍ A JDE UŽ JEN O PRÁZDNÝ FRÁZE A SLOVÍČKAŘENÍ!!!
0/0
7.11.2002 18:59

Inkvizitor1

A předvolební výkřiky
vzala voda.....
Pojďte se pohádat kdo je lepší !!!
0/0
7.11.2002 16:21

Toník

Re: A předvolební výkřiky
No, tak na te komunalni urovni to bude Paroubek. Tomu bych neveril ani pozdraveni. Nebo snad Burgemeister? Tak tomu ani nos mezi ocima ...
0/0
7.11.2002 16:31

Inkvizitor1

Re: Re: A předvolební výkřiky
No já s radostí v srdci vzpomínám na nebožtíka Kukátka.....
0/0
8.11.2002 10:32

Afro

Široká koalice
Přeju si na radnici širokou koalici ODS + ED + ČSSD. To je jediné "udržitelné" řešení. Každé jiné jen prohloubí rozkol na radnici, což neprospěje nikomu. Pevně věřím, že to není jen moje přání.
0/0
7.11.2002 12:40

Šťoural

Re: Široká koalice
Proc myslite, ze je udrzitele? Resp. za jakou cenu? Az by Kasl zjistil, ze ho stejne nezvoli primatorem, tak by od nich stejne utek a jeste by zas mlatil dverma.
0/0
7.11.2002 14:07

Afro

Re: Re: Široká koalice
Aspon by se konecne ukazalo, co je zac a takovejm jako Tonik by to otevrelo oci. 
0/0
7.11.2002 21:23

Pavlic

strana jednoho muze
neni to az tak davno, co pan Kasl nazyval ODS stranou jednoho muze,ktera je nereformovatelna atd. Dva dny pred svym hrdinskym odchodem vsak mluvil naprosto pravy opak........Nicmene, kde se vzala,tu se vzala nova strana,tzv. Evropsti demokrate a dnes se jiz naprosto zretelne profiluji a nechavaji se nazyvat "Kaslovi evropsti demokrate". Pripomina mi to trosku nazev "Sladkovi republikani"...... Ale nastesti jen slovosledem. Ale kdo vi...... Oba jmenovani maji jedno spolecne - touhu po moci prostrednictvim SVE strany, zduraznuji SVE !!! Kam se podela kriticka slova pana Kasla o strane jednoho muze ? .....Inu, je to jednoduche ale nesmi se to rikat prilis otevrene. pan Kasl stejne,jako jeho predchudci Pilip, Ruml aspol. citili, ze se v zebricku proste jiz vyse nedostanou, pan Kasl se obaval, ze po vyprseni mandatu po nem nestekne ani zadny potulny prazsky pejsek a tak ,po vzoru Unie Svatych si udelal svou stranu, kterou presentuje take ,jako "tu jedinou spravnou,proevropskou stranu". Pritom nejde o nic jineho, nez se vratit do kresla na radnici a v bliozke budoucnosti usednout na nejlepe placene politicke mistecko v Evropskem parlamentu. Uz se tesim na ten "zapas" o onech 25 kresel, ktery svedou mezi sebou podobni neuspesni politici, kteri vedi,ze doma jiz o ne nikdo nestoji. Kdo tam bude ? Zcela urcite Kuhnl, Pilip, Ruml, Zieleniec, Kasal, Svoboda atd.atd.atd.atd. A k nim mozna prisedne i "sef" te jedine a spravne proevropske strany- Kaslovych evropskych demokratu. Omlouvam se za sve meditovani a preji hezky den.
0/0
7.11.2002 12:18

Afro

Re: strana jednoho muze
Hluboce pravdiva slova!
0/0
7.11.2002 12:42

Toník

Re: strana jednoho muze
"Nesud dne pred vecerem" - na tom neco bude. Strana zvana "Evropsti Demokrate" (nebo tak nejak) jeste nemela prilezitost se ukazat na jakekoli politicke urovni, ale jsou tu jiz experti, kteri vedi a znaji ... asi proroci.
A k tomu odchodu Kasla z ODS. Pripoustite si vubec tu moznost, ze ziji a existuji lide, kterym vadi korupce, "hajzlovstvi" a podrazactvi? Nemyslite, ze mohl skutecne odejit z ODS s tim, ze s temi "hajzly", kteri na magistrate sedi (napr. Burgemeister), nehne jinak, nez jak se ted snazi?
0/0
7.11.2002 12:58

Afro

Re: Re: strana jednoho muze
Problem je v tom, ze ED vlastne nejsou zadna strana. Je to jeden clovek, ktery zneuzil sve postaveni, diky nemuz se stal medialne znamym, k zalozeni strany. Zbytek jsou jeho fandove, nic vic.
0/0
7.11.2002 13:05

Toník

Re: Re: Re: strana jednoho muze
A z ceho soudite? Vy ty lidi znate? Vy vite co umi a dokazi?
Ne, nedejme jim sanci, beztak jsou to budizknicemove vcele s nejvetsim budizknicemem Kaslem. To takovy Burgemeistr a vlastne cela strana ODS, to jsou pasaci. A co teprve socani a komousi ...
0/0
7.11.2002 13:14

Afro

Re: Re: Re: Re: strana jednoho muze
Prectete si laskave muj prispevek o neco vys, ve kterem propaguji sirsokou koalici ODS + ED + Cssd. Samozrejme v pomernem zastoupeni, napr. ODS 6 kresel, ED 3 kresla, CSSD 2 kresla v rade.
0/0
7.11.2002 13:21

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: strana jednoho muze
Aha, takze Vy chcete, aby na magistrate sedeli 3 fandove Jana Kasla. Nebo Jan Kasl a dva jeho fandove ...
Takze bud placate do vetru, nebo nevite co pisete. Prectete si sve prispevky a pak se zamyslete! 
0/0
7.11.2002 13:31

Afro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: strana jednoho muze
Samozrejme. To ze jsou to jenom fandove, neznamena, ze nemuzou bejt lepsi radni nez leckterej nefanda. Jinak za vsim, co jsem napsal, si stojim. 
0/0
7.11.2002 21:17

Clouseau

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: strana jednoho muze
Jděte se někdy podívat na zasedání zastupitelstva HMP, a bedlivě sledujte v médiích dění okolo radnice. Pokud jste to dělal v uplynulých letech, pak opravdu nechápu vaše fandovství k ODS (snad Vám nekřivdím). Co se týče p. Kasla, není snad v pořádku, chce-li někdo vytvořit alternativu k dosavadní politické garnituře? Počkejme si, jakou politiku budou ED hájit, budou-li konstruktivní nebo budou-li procházet skandály, pak je suďme, myslím, že není fér činit tak předem.
0/0
8.11.2002 9:03

Jana

Re: Re: strana jednoho muze
Mate naprosto pravdu, mnoha lidem vadi korupce. Zarazejici je pouze to, ze pan Kasl otevrene vyjadroval podporu ODS do posledni chvile pred volbami. Vzdyt diky pouze V. Klausovi si udrzel svoji pozici na radnici. Asi 2 dny pred volbami najednou nakydal na svoje "spolupracovniky" spoustu obvineni a sam se distancoval ode vsech  necistych praktik. Co ale potom  cela ta leta na radnici delal? A pokud neudelal nic, ukazuje to minimalne na jeho neschopnost.  Nebyl jeho rozchod s ODS pouze snahou a sikovnym tahem se dostat k lepsimu korytu?
0/0
7.11.2002 20:33

Šťoural

Re: strana jednoho muze
To uskupeni se jmenuje "DEMOKRATE JANA KASLA". Aspon tak to stalo na hlasovacim listku a tam snad MUSI byt oficialni cely nazev. Jmeno nejvyssiho clena strany maji v nazvu zakotveno skutecne uz jen Republikani Miroslava Sladka :-(((
0/0
7.11.2002 13:57

Majda

Jsou to všechno zkorumpovaní komunisti!
A basta...
0/0
7.11.2002 11:47

Boris

Pro Stealtha
Chtěl bych ti jen připomenout, že včerejší MF informovala o tom, že KSČM a ODS uzavřela koalici na radnici v Příbrami. S tím názvem města si nejsem úplně jistý, ale můžeš si to ve včerejší MF přečíst. Píši to proto, abys tolik nevyskakoval. Ta tvoje strana je schopna jít do koalice i se Sadámem, když jí půjde o koryto.
0/0
7.11.2002 11:41

Jirka Gong Man

Rozjede se kampaň proti Kaslovi
Kasl se snaží poškodit pravici, myslí jen na sebe a chce to zkusit s komunistama. Je potřeba rozjet kampaň, která jasně občanům odhalí Kaslovi záměry. Sledujte server Lidovky.
0/0
7.11.2002 11:25

Toník

Re: Rozjede se kampaň proti Kaslovi
Co to pisete za zvasty? Kdo ze to chce poskodit pravici? Myslite tu ODS, kde je treba Burgermeister? To ze jde jeste poskodit?
A jake ze to jsou zamery Kaslovi nebo Kaslovy?
0/0
7.11.2002 11:35

Cajzl

Kasl se zbláznil
Trochu matematiky by mu opravdu neškodilo.30 zástupců ODS a 15 EDJK a pan KASl chce stejný počet křesel.Pane Kasle 15 se NEROVNÁ 30.
0/0
7.11.2002 11:20

Ivan

Re: Kasl se zbláznil
Ale nezbláznil. ČCSD to chce úplně stejně a má ještě míň zvolenejch.  To je jen ukázka, že každý volby jsou u nás jen naoko, stějně jsou ti parchanti domluvený předem a rozdrobenost stran jim jen nahrává k tomu, aby si z voličů dělali srandu a nebrali volební výsledky vážně.
0/0
7.11.2002 11:56

Šťoural

Re: Kasl se zbláznil
Podle Kasla je 15 vic nez 30... Mimochodem od Kasla (tedy ED) je zvoleno 7 lidi, tech zbyvajicich 8, co mu vsichni pocitaji, je srot z ODA, LD a NK.
0/0
7.11.2002 13:52

prof. Ing. Vaclav Klaus, Csc.

To snad neni mozne!!!
To snad nemysli vazne, ten zradce. Poslu na nej Klarku s Lydii, to mu bude jeste horko ... Kasl jeden proradny ...
0/0
7.11.2002 10:53

Stealth

Re: To snad neni mozne!!!
ale ty nejsi Klaus, ten ví, že jeho manželka se jmenuje LÍVIE.
0/0
7.11.2002 11:16

Stealth

Kasl
konečně odhalil, kdo je a co sleduje. Tenhle Jidáš je ochoten se dát do kupy třeba s bolševikem, jen aby ve svém egocentrickém mozečku ukojil svůj chtíč k "pomstě" na ODS. Nejenom, že ji úmyslně vrazil nůž do zad  před volbami, teď intrikuje se Špidlíkem a spolu s ním spřádá vzdušné zámky menšinových koalic. Je to podle mě bezpáteřní kariérista, který podvedl nejen voliče ODS, ale nyní i své voliče, kteří utekli od zcela vyřízené U.S. (Unie spláchnutých). Poznamenávám, že ve volbách použil jiný název (Demokraté Jana Kasla) a přitom se ta snůška dezertérů a jiných exotů jmenuje Evropští demokraté. Pokud vím, za dobu svého působení na radnici dokázal jen pomlouvat, nadávat, obviňovat a velkohubě slibovat, ale skutek utek. Snad jediným výsledkem je jeho rozvod a sňatek se svou sekretářkou. Doufám, že tento samozvaný mesiáš už v příštích volbách bude následovat U.S. do politického šrotu.
0/0
7.11.2002 10:28

pacient

Re: Kasl
Máte pravdu. Jenže vždycky se najde vejce, ze kterého se v teple Špidlovy socialistické politiky vylíhnou noví Kaslíci. Víte, s čím šel Kasl na radnici? S působivým naučeným sloganem, že bude dbát na to, aby se méně KOUKALo a více dělalo. Snad vidí sám, co po něm zůstalo.
0/0
7.11.2002 10:39

Erich Cviertna

Re: Kasl
Jestliže Kasl založil svou stranu jakou alternativu ODS, tak je snad jasný, že s nimi do koalice nikdy nepůjde. Pak tam ale zbývá už jedině ČSSD a to bylo jasný už před volbami. Proto jsem mu taky dal hlas. Jestli tuto jednoduchou matematiku nechápeš a nadáváš mu do kariéristy, tak si opravdu velkej d.....
0/0
7.11.2002 11:02

Stealth

Re: Re: Kasl
To je v tom případě matematika korytářů, prospěchářů a proradných hadů, kteří se spojí s kýmkoliv, kdo jim přinese prospěch. A na nějaký program, jebem ti boha jsme nehleděli... Tak kdo je tady teď velkej d.....? Asi ty, protože jestliže jsi ho volil kvůli tomu, že půjde proti ODS, měl sis vybrat raději Špidlibrkovu partaj nebo Taliban Cyrdy Retardy. Tam je to jistější, u Kasla se můžeš dočkat dalších veletočů hodných mistra. Dobrý den přeji.
0/0
7.11.2002 11:11

MartinC

Re: Re: Re: Kasl
Stealth, buďto máš dost nejapný smysl pro humor, nebo jseš důkladně ideologicky zpracovanej. Tomu, za co se vydáváš, se říká fanatik.
0/0
7.11.2002 11:25

Afro

Re: Re: Re: Kasl
Cau Stealth, davam ti plne za pravdu. To jen abys vedel, ze tvuj nazor neni osamocenej a nerupli ti nervy. Drz se, mas pravdu!
0/0
7.11.2002 12:52

Toník

Re: Re: Re: Re: Kasl
Jo mas pravdu Afro. Vsichni jsou hajzlove. Jen ODS ne. Oni nejsou korytkari. Oni jdou do koalice s komousema, protoze je to tak nejlepsi. Ostatni to delaj kvuli korytum!
0/0
7.11.2002 13:03

Afro

Re: Re: Re: Re: Re: Kasl
V kazde strane se najdou spravni lidi i hajzlove. Zalezi na tom, jak se strana chova jako celek. A to ohodnoti JEN A JEN VOLICI VE VOLBACH.
0/0
7.11.2002 13:09

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kasl
Vsak ohodnotili. Proto je mozne ODS v Praze "vysachovat". Ne, ze bych podporoval socany ci komouse, ale ta strana by to potrebovala jako sul!
0/0
7.11.2002 13:15

Afro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kasl
Jestli je to mozne, to se teprv uvidi.
0/0
7.11.2002 13:22

Toník

Re: Kasl
Hmmm a co rikate na to, ze v komunalni politice v mensich mestech se stava obcas i to, ze to dohromady da ODS ci CSSD s komousema? To je asi v poradku, ze?
Jen to dejme tomu Kaslovi! Hajzl chce pospinit jmeno ODS!
0/0
7.11.2002 13:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.