Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bém dobyl Prahu. V ODS to má těžší

Je jedním z hlavních vítězů komunálních voleb a post pražského primátora má na dosah ruky. Dosud přímočaře úspěšná kariéra Pavla Béma (ODS), jednoho z hlavních vítězů uplynulého víkendu, se přiblížila dosavadnímu vrcholu. Tím se pravděpodobně splní hlavní podmínka, kterou si Bém sám stanovil. Pokud uspěji, budu se ucházet o místo předsedy ODS, prohlásil několikrát ještě před komunálními volbami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Irena

Bém dobyl Prahu...
Držím palce ODS, panu Bémovi jako pražskému primátorovi, ale myslím, že máme vhodnější kandidáty na předsedu strany.
0/0
15.11.2002 15:34

hňup

tak tak, jako kdysi na Bíle hoře, ...nebo Švédi
a teď se třeste, poražení, bude se rabovat....ostatně druhá strana by asi dělala to samý, tak proč by nešly spolu ruku v ruce pod prapory revoluce......Je zajímavý, že čím hůře je, tím militantnější slovník se užívá k charakteristice dění. Což tak rovnou se do sebe pustit všichni, ať má pan profesor radost?
0/0
14.11.2002 4:43

XRadim J. StechovskyX

Bém? Nikdy!
Dobry den preji, zdravim Vas! Bém? Nikdy! Zapomneli jste na jeho pozapomenutou aféru s alkoholem za volantem, ci jaky je jeho liberalni pristup k drogam? Dekuji za pozornost a jsem s pozdravem!
0/0
13.11.2002 20:13

cookie

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.11.2002 9:23

Jirka Gong Man

Národní fronta proti ODS
že se ti češi nestydí ještě 12 let po listopadu porád koketovat se socialismem. Bém je na dobré cestě, ale pan Kasl chce zabránit pravici v Praze. použije k tomu hlasy komunistů a pak s Havlem budou mudrovat o morálce. Už aby oba šli.
0/0
6.11.2002 8:59

BOB

Re: Národní fronta proti ODS
Jak jste došel k tomu , že ODS je pravicová strana ? ODS o pravicovosti pouze mluví , ale jedná jako spolek arogantních mafiánů . Fakt je , že mafiáni mohou hlásat pravicové myšlenky v tom směru , že osobní , byť nakradený majetek , je nedotknutelný . To má ale spíš hodně blízko právě k oněm komunistickým praktikám .  
0/0
6.11.2002 22:55

antiKasl

Re: Re: Národní fronta proti ODS
ODS je pravicová strana podle programu a podle hlasování v Parlamentu - tam, kde se to odehrává na ose osobní svoboda versus státní regulace, nízké vs. vysoké daně, povinné balení koblih vs. nechat to na kupujících a prodávajících atd. atd. Tam všude to je vidět. I kdyby to nebyla pravda a ODS o tom jen mluvila (každý, kdo si umí nalistovat hlasování PSP na internetu a umí číst, a ví, co to je pravicový a levicový názor, to z toho dokáže vyčíst, není-li ovšem neschopen uvažovat pro nenávist), takže i kdyby to nebyla pravda, pak lze dodat, že pan Kasl o tom ani nemluví, žádný pravicový názor jsem od něj neslyšel, není to jeho téma a rozhodně to není výsledek jeho politiky. O mafiánských praktikách lze říct, že se jim dost podobá zejména jednání, kdy nevystoupím s žádným konkrétním obviněním, vyhřívám se na výsluní vlastní partaje a nic proti později kritizovaným nešvarům nedělám, a pak jen těsně před volbami na efekt vlastní stranu poškodím teatrálním vystoupením a distancuji se od ní, jako bych v ní předtím nebyl a nenesl odpovědnost za svoje mlčení o údajných zvěrstvech, které se tam dějí... To je kaslismus, typ mafiánského chování.
 
0/0
8.11.2002 23:32

BOB

Re: Re: Re: Národní fronta proti ODS
Váš příspěvek je hodně humorný . Jakou odpovědnost vyvodil Klaus ze své neschopnosti kočírovat vládu , kde byl premiérem ? Dovedu pochopit , že nemusel všechny ministry a podřízené a to i v ODS uhlídat , ale když už na to nestačil , tak měl premiérování a "velení" nechat . Každý neumí vládnout . Klaus to vyřešil tak , že za ministry nemůže a nebo si nic nepamatuje ( LTO , Novák .... ) , podpis na daňovém přiznání není závazný a pod . !!!!!!!!!!!!!!! Klaus je lump a mafián a patří za mříže ( běžný občan by tam již dávno byl ) , protože tuto společnost rozeštvává a je strůjcem lumpáren a mafiánských praktik na nejvyšší úrovni . 
0/0
9.11.2002 0:27

Jiří Kolář, Pardubice

Bém, ODS a ti ostatní
      Předesílám, že nejsem člen ODS ani příslušník Klausova fan klubu. Přesto však se zájmem pozoruji, že řekne-li se ODS vyvolá to u většiny zde přítomných pánů kopřivku. Vzhledem, že ODS získala v Praze mezi 30 - 40% odevzaných hlasů nepůjde pravděpodobně o poměrný vzorek pražanů, ale o klasické ODS-bijce, o onu hlasitou menšinu a je nedůležité, zda pocházejí od komunistů,  socialistů, republikánů, skomírajících unionistů nebo prostě hospodských všeználků. Tím samozřejmě nechci říci, že nemůžete vyjádřit svůj nesouhlas s politikou ODS. kritiku jejich činovníků a jakoukoliv jinou připomínku k její nebo jejich aktivitám. Právě naopak! Ale musí to být kritika a ne sprosté nadávání! A moc prosím, nesnažte se udělat z uvedeného procenta voličů hlupáky, zloděje a tuneláře. Určitě jimi nejsou! A závěrem. Ten kluk Bémů není vůbec špatný, že! Škoda jen, že je v Praze a ve straně se kterou nemám nic společného!
 
0/0
5.11.2002 18:52

Realista

počty
60-70 % není menšina. Dále myslím, že měl pravdu Kasl, když říkal, že Bém je jen karnevalová maska své strany.
0/0
6.11.2002 0:08

Jiří Kolář, Pardubice

Re: počty
    Vážený pane! Já hovořil o těch pár přispěvatelích zde a ne o zbytku hlasujících. Ale na druhé straně volební matematika je odlišná od klasické tím, že většina rozdrobená do několika menších skupin je skutečně menšinou! A pokud jde o p. Kasla, nevím co řekl, nevím jak to myslel ale jedno vím určitě. Pokud se s někým rozkmotřím, určitě na něm nevidím nic dobrého! To je přirozená lidská vlastnost. A není vůbec důležité jaký doopravdy je!
0/0
6.11.2002 11:20

Jen to ne!
Pokud se "feťáckej kámoš" Bém stane primátorem, budem mít tzv. šlehárny na každém rohu. Na úkor ostatních (potřebnějších) věci. Už se nemůžu dočkat.
0/0
5.11.2002 15:53

x8

Re: Jen to ne!
tím potřebnějším máte zřejmě na mysli putyky?
sám trávu nehulím, ale je to přinejmenším droga srovnatelná s alkoholem a nikotinem...
avšak z trávy nemá stát ani floka, takže proto ta represe...(zjednodušeně)
0/0
5.11.2002 18:59

Re: Re: Jen to ne!
netušila jsem, že se travka aplikuje ve šlehárnách...
Vadí mi, když se narkomanům jejich kratochvíle usnadňuje. Jehly v dětských pískovištích jsou sice odstrašující, ale tomu podle mého názoru nezamezí ani zavedení "oficiálních míst pro možnost aplikace drogy".
0/0
5.11.2002 19:45

Re: Re: Jen to ne!
netušila jsem, že se travka aplikuje ve šlehárnách...
Vadí mi, když se narkomanům jejich "kratochvíle" usnadňuje.
0/0
5.11.2002 19:46

Dan(1)

Re: Re: Re: Jen to ne!
|Nebude vám vadit, když konstatuji,že jste blbá jak tágo? O závislosti nemáte ani tušení, vy zřejmě na svých dětech a na kyslíku závislá nejste. Zavedme-li "šlehárny" a zachráníme tím jednoho,  dva lidi, má to smysl. Co pro ostatní děláte vy, odmyslím-li si blbé kecy? Nic. Držte hubu. Dobrou noc a záchvat apnoe přeji.
0/0
5.11.2002 22:18

Re: Re: Re: Re: Jen to ne!
Ve svých dvaadvaceti ještě děti nemám, na kyslíku samozřejmě závislá jsem - ale jak to proboha souvisí se šlehárnama ???  Nemyslím si, že by naší prioritou mělo být zachraňování narkomanů. Toť vše.  To vás to tak vytočilo, že jste nucen uchylovat se k vulgárnostem?
0/0
6.11.2002 10:12

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Jen to ne!
A já si zase myslím, že prioritou je zachránit život.  Za vulgarismy se omlouvám. I feťák je člověk.
0/0
6.11.2002 13:21

Boris

Re: Re: Re: Re: Re: Jen to ne!
Člověk je pravým opakem toho, co si o sobě nejvíce myslí a pan Dan si o sobě zřejmě myslí, že sežral Šalamounovo lejno. Tento rádoby arbitr diskuse svými vulgárnostmi, kterými Vás počastoval, jen nastínil na jaké úrovni se pohybuje jeho duševno.
0/0
6.11.2002 14:32

BOB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen to ne!
To Boris . To chování Dana 1 je dávno známé . To jsou totiž ti fanatičtí příznivci Klause , kteří si myslí stejně jako on , že jim patří "svět" . Buďme rádi , že vidíme , co je "to" zdravé jádro ODS a jeho voliči . Souhlasím s Vámi a mám dojem , že ne poprvé .
0/0
6.11.2002 22:46

steeph

ach jo
Bém dobyl Prahu?No a co?Bude možná primátorem,ale na východ od Prahy po něm pes neštěkne.Ten že by měl být předsedou ODS?Nastrčená figurka,aby měla ODS i lidskou tvář?Stejně budou za nitky tahat ti ostatní. Tošenovský by mohl být vcelku úspěšným předsedou,tak jen doufám,že pokud se jím stane,tak mu nebudou házet klacky pod nohy ti,kteří neuspěli.Zahradil je zase dobrej v tom,že rozhodně nepoleze Eurokratům do zadku.Obávám se ale,že ať to bude tak jako tak,nezabrání to postupnému odlivu pravicových voličů.Máme,co jsme chtěli.Oprašte staré učebnice a učte se Kupředu,levá-budete to brzy potřebovat.
0/0
5.11.2002 15:23

Laco

Kdo je ten Bém
To, že uspěl v Praze znamená, že je schopný a současně, že imponuje Pražákům. Ale pro mimopražské je náhodný kolemjdoucí a obyčejné dítko štěstěny. Jaký mimoregionální úspěch má za sebou ? Vystupuje na veřejnosti s kritikou dosavadního vývoje společnosti a analýzuje příčiny neúspěchu ? Co dělal před vstupem do politiky a co umí ? Proč by předsedou ODS měl být vždy Pražský Pepík ?
0/0
5.11.2002 14:18

Stefan

Re: Kdo je ten Bém
Prave to, ze za nimi stoji zejmena regionalni prace, mi je na Bemovi a Tosenovskem sympaticky. Zahradil ma za sebou jakousi nejasnou karieru stranickou, stinove ministrovani a z Klausova stinu vykroci jen velmi nerad a nejiste. Mala politika je velka politika. Podstata stejna, jen jina uroven. Kdo nema za sebou jedno, nemuze byt samostatny v druhem. Ostatne, budouci predseda bude predsedou proto, ze ho ODS zvoli a ne proto, ze je z Vyskova ci Nelahozevsi. 
0/0
5.11.2002 22:16

freespeech

Stejný hazl jako všichni ostatní ODSáci...
není co dodat soudruzi
0/0
5.11.2002 12:27

Dan(1)

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.11.2002 12:41

Jiří Lukáč

Re: Stejný hajzl jako všichni ostatní ODSáci...Ty nerozlišuješ třeba menší zlo?
Znám hodně darebáků z ODS.Vím,že jich je bohužel většina, že je spojuje ekonomický zločin proti majetku státu,měst a obcí. Ale jsou mezi nima i slušní, nebo také hodně málo umachaní.Pokud´je podle Vás Bém hajzl, tak o jeho zločinech konkrétně.A ne jenom paušalizovat a osočovat.Popřípadě na něj podat tresní oznámení pokuď se dopustil skutečně zločinu proti majetku městské části Prahy 6.Jinak mlčet!
0/0
5.11.2002 12:43

Dan(1)

Re: Re: Stejný hajzl jako všichni ostatní ODSáci...Ty nerozlišuješ třeba menší zlo?
Ono to platí obecně o všech stranách, že je tam majorita zmetků, třesoucích se  na funkce a výhody. A od vás snad poprvé vidím příspěvek s hlavou a patou. Díky, pane zastupiteli.
0/0
5.11.2002 14:25

Afro

Re: Re: Re: Stejný hajzl jako všichni ostatní ODSáci...Ty nerozlišuješ třeba menší zlo?
To bude asi tím, že pan Lukáč už není zastupitel, a má tedy víc času na sezení u počítače. V Kladně totiž s drtivou převahou vyhrála ODS a tzv. "Nezávislí" nedostali ani mandát!
0/0
5.11.2002 19:21

Boris

Je to trošku od tématu, ale musím vám sdělit, že je to dnes v posledním roce poprvé, co ve stranickém tisku ODS, MF dnes, nevidím knírek pana profesora. On se k nám totiž na fotografii otočil zády.
0/0
5.11.2002 11:39

Dan(1)

Re: Knír
Bor´jo Borisoviči, tohle je duesseldorfský tisk EU, ti milují ODS jako vy třísku ve dlani. A Bémovi držím pěsti. Titul MUDr. považuji sice za něco až posvátného, co zavazuje člověka držet se své profese a neplést se do politiky, na druhou stranu by Praze a celé této zemi nijak neuškodilo, kdyby v jejím čele stál na chvíli lékař, obzvlášť psychiatr. Doktor Bém, s knírem nebo bez kníru, mi připadá jako jeden z mála relativně normálních příslušníků tohoto cechu. Psychiatry jinak znám jako pološílence a jako příklad bych uvedl jistého bývalého ministra zdravotnictví (nebudu jej jmenovat, aby nedostal další záchvat).
0/0
5.11.2002 12:38

Jiří Lukáč

Když z provinční čtvrtě v nedávné době bašty US dobyl Prahu.Je schopný.
Že má potíže v rodné straně ODS, tak se nedivím.Není umachaný a tím pádem není vydiratelný politickoekonomickou mafií , která má vazby na starší zasloužilé a zakládající funkcionáře ODS(mnozí bývalí nomenklaturní normalizační kádři KSČ.Jestli se nenchá zkorumpovat, tak má v ODS budoucnost.
0/0
5.11.2002 11:36

JSI

politicky jej čeká Kaslův osud
Skupina výžírků okolo  Koukala a zloděje Bürgermeistra jej zlikviduje a znechutí jako Kasla, takoví lidé jsou pro tuto skupinu pouze volební zástěrka, pak jde totiž o kšefty a když jim nejdou na ruku tak je odrovnají. Horolezci jsou totiž většinou rovní chlapi a nejsou zvyklí na podrazy.
0/0
5.11.2002 11:16

Jiří Lukáč

Re: politicky jej čeká Kaslův osud,Plně souhlasím s tímto názorem
Nebude to mít Bém lehké.To zažil už Kasl.Skuteční gauneři si ho vychutnají a pak zlikvidují. Už v tom měli praxi před listopadem 1989 a tedˇse zdokonalili, že sicilská Costra nostra by bledla závistí.
0/0
5.11.2002 11:42

wicked

Kaslův osud?
hej? mno mne by sa celkom pacilo, ak by Bema cakal Kaslov osud. Evropski demokrati by zase posilnili a pravicovy volic by mal zas o nieco lepsi vyber :)
0/0
6.11.2002 12:29

bivoj

komentář pan Zahradila
Pan Zahradil přímo říká, že lež je volební strategie - ohledně proklamace Béma před volbami. Tak takovou stranu nebudu moct ještě dlouho volit, i když mi odpadne pravicová alternativa.
0/0
5.11.2002 10:54

bivoj

0/0
5.11.2002 10:51

obcan

rovnez gratuluji...
a verim, ze se panu Bemovi bude darit. a od jeho stranickych kolegu bych ocekaval spise podporu... a tim, ze chce pan Bem kandidovat i na post predsedy je mi sympaticky narozdil od nekterych, kterym staci byt mistopredsedou... tim nerikam, ze je to nejvhodnejsi, protoze obe funkce jsou bezpochyby narocne a stezi by je obe uspokojive zvladl, ale ty ambice jsou spravne. jinak u nas, na desitce, taky s prevahou zvitezila ODS (vice nez 38% hlasu, zatimco druha CSSD mela neco pres 18%...). jenom me mrzi, ze volebni ucast byla jenom kolem 35%... pokud prece na desitce ziju, tak mi nemuze byt jedno, kdo sedi v zastupitelstvu.
0/0
5.11.2002 8:55

Herodes

Gratulace.
Gratuluji panu Bémovi k úspěch,kterého dosáhl ve volbách a přeji nejen jemu ale hlavně občanům Prahy,aby za jeho vedení bylo lépe než doposud.Doufejme ,že mu to jeho kolegové na magistrátu usnadní a nebudou mu házet klacky pod nohy,jak je to v takových úřadech zvykem.Pan Kasl a Hvížďala by se měli zhluboka nadýchnout,začít pořádně pracovat,neschánět žádné bláto na svého kolegu a zkusit to mohou zase příště.
0/0
5.11.2002 8:28

Michael

Mladým nesmíme dát šanci
Je zajímavé, že by Bém dle vyjádření některých představitelů ODS nemohl tak náročnou funkci jako je primátor skloubit s předsednictvím strany, zatímco tatíček Klaus mohl toto předsednictví 10 let spojovat s jakoukoli funkcí (premiér, předseda parlamentu) a nijak to nevadilo. Zdá se, že podpořit do čela někoho mimo vybranou kliku je v ODS nepředstavitelná věc.
0/0
5.11.2002 7:22

Martin

Re: Mladým nesmíme dát šanci
Ale to je trošklu něco jiného. Osobně jsem přesvědčen že by to pan Bém zvládl ale možná by to bylo na úkor kvality jeho práce. V Klaus totiž uvedené funkce vykonával v rámci parlamentu. To že premiérem se stane přeseda strany je samozřejmé. A předseda poslanecké sněmovny se od poslance liší jen tím že sedí víš než ostatní a žvaní do mikrofonu.
0/0
5.11.2002 7:58

Afro

Re: Re: Mladým nesmíme dát šanci
To je nesmysl, souhlasim s Michaelem. Když někdo může dělat premiera a předsedu strany zároveň, může stoprocentně dělat zároveň primatora a předsedu strany.
0/0
5.11.2002 9:24

karber

Po vystoupení v kotli
a jiných předvolebních pořadech na mně zapůsobil jako sebevědomý a velice arogantní jedinec typu Klause, prostě odpovídá trendu ODS.
0/0
5.11.2002 6:25

Hnidopich

Re: Po vystoupení v kotli
Na mne též, ale obávám se, že ten Zahradil by byl mnohem horší.
0/0
5.11.2002 8:28

Stealth

Re: Po vystoupení v kotli
Co takhle pravdomluvného a rovného Cyrdu Retardu nebo vzor všech ctností Špidlu, Kata, Škromacha nebo známého ožralu Zaorálka . BTW co na jeho vystoupení bylo arogantního? Asi jsem se díval na jinou TV. S přáním levice do politického krematoria, dobrý den přeji.
0/0
5.11.2002 9:58

Highlander

Re: Po vystoupení v kotli
Nezbývá než nesouhlasiti. Práci Mr. Béma seduji již delší dobu a jako arogantní jedinec mně tedy rozhodně nepřipadá. Měl jsem tu "čest" shlédnouti (poprvé a naposledy) i Kotel, a arogantní a jízlivá tam byla taková ta prsatá paní v čevrných šatech, co se tak nějak divně snažila ten podivnný pořad moderovat či co. Jinak co se týče arogantnosti, tak za poslední cca 3 měsíce vede v mém žebříčku arogantních (nejen) politiků s. V.I.Špidla.
0/0
5.11.2002 11:50

ef

Pašák je to, ale...
na šestce má stejně pěknej binec... ostatně kde ho tyhle pašáci nemaj....
0/0
5.11.2002 1:20

Janina

Re: Pašák je to, ale...
Prosím tě a v čem ? Napověz......
0/0
5.11.2002 2:02

Jiří Lukáč

Re: Pašák je to, ale...Můžete EF napsat konkrétně.Jinak jsou to žvásty.
Pan EF . Mě nikdo nebude podezírat, že jsem obhájce ekonomických zločinů, které tu za 11 let napáchali někteří jedinci z řad ODS proti majetku státu,obcí a měst.Pokudˇněco víte, tak konkrétně. Jinak je to bohapusté žvanění.
0/0
5.11.2002 12:54

Cartman

Re: Pašák je to, ale...
Ziji kousek od kulataku na Praze 6, osobne si myslim, ze Bem byl ze vsech polistopadovych starostu asi nejschopnejsi. Tim rozhodne nerikam ze neni co kritizovat.
0/0
5.11.2002 20:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.