Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motejl: Jsem vlastně ideální kandidát

Žádná funkce nesmí být navždy a já bych rozhodně nebyl prezidentem déle než jedno funkční období, říká v rozhovoru pro MF DNES prezidentský kandidát ČSSD, ombudsman Otakar Motejl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jiří Kolář, Pardubice

Borisi!
      Protože ve dne pracuji a na courání na netu mám jenom noc, tak připomínám Re Re! Je pro Vás!
0/0
5.11.2002 0:18

kibic

na hrad
Ja bych volil obouma rukama pana krale, Zdenka Sveraka.
0/0
5.11.2002 0:08

Jiří Kolář, Pardubice

Borisi, Borisi!
     Přestože se schováváte za pomyslný nick, neopomenete pokárat každáho za názor, který nekoresponduje s Vaším! Co místo toho přiznat, že jste pan xy, odněkud a Vás názor je takový, nebo makový. A svůj názor obhajovat! Nebo je to tak těžké? Zkuste to, držím Vám palce.
0/0
4.11.2002 23:22

jirka1

a co takhle zrusit
zrusit jak post presidenta a cely senat ( stejne je to k nicemu ) a za usetrene
penize treba postavit novou nemocnici ?
0/0
4.11.2002 13:01

Inkvizitor

Re: a co takhle zrusit
Moment!! Tohle já tvrdím dávno - ty jeho pravomoce by klidně mohl vykonávat předseda sněmovny.
Jenže jak to vypadá, on by tu nově postavenou nemocnici plně využíval Veškrna - Rychetský by mu dal takové pravomoce, že by ta nemocnice nedělala nic jiného než se starala o našeho důchodce čekatele.
0/0
4.11.2002 13:34

Lídr

Samochválce
Pan Motejl by měl jít do důchdu a užívat si ho. Jinak prezident by měl být jiná osobnost,jako např. Klaus či Zeman.
0/0
4.11.2002 10:28

Boris

Re: Samochválce
V době, kdy se hovoří o nestrannosti a nadstranickosti funkce presidenta, který by měl čnít nad stranami a pomáhat jim v konsenzu vládnutí, přijdeš s takovou kravinou, jako jsou tito dva válečníci po bradu zakopaní ve svých stranických názorech. Jinak si myslím, že president zraje jak víno, nesmí ale přezrát.
0/0
4.11.2002 13:53

Otík Vávra

Jsem ideál.
Tak tohle může napsat akorát Motejl.Co dělal v roce 1970?Takového presidenta si nezasloužíme.Potřebujeme zase osobnost a tou je při všem pouze prof.Klaus.
0/0
4.11.2002 8:45

Ghort

Re: Jsem ideál.
Mno, jeslti je podle tebe jedinou osobnosti "ctihodny pan profesor" Klaus, tak uprimnou soustrast...
0/0
4.11.2002 12:23

Boris

Re: Jsem ideál.
Otíku, můžeš nám pošuškat, co že to prováděl pan Motejl v roce 1970?
0/0
4.11.2002 14:07

Karl

Re: Jsem ideál.
Tak nám chlapče pošuškej to ouška, co dělal tak záslužnýho zasloužilej prof. Klaus. Že by už za totálních komančů studoval v Begii. No jasně to moch dělat každej, oni soudruzi nechali sdutovat jen tak někoho, třeba Václava. Nikdo není ideál, jen vy Klausofilové budete nepokrytě a nesmyslně podporovat Václava Klausovic. Nevadí Vám jeho mnohaletý diletanství v čele předsedy vlády, ale budete se snažit pomlouvat kohokoliv,  za cokoliv co se bude hodit vám  do krámu. Nebo podle TTTTTTTebe VVVVVVVáženej OOOOOtíku co dělal O.M. tak hroznýho v 70. letech (1000 % pravičák Klaus v tý době studoval v ZÁPADNÍ EVROPĚ.) V čem je teda VK takovej machr. Svojí totální arogantností, nadáváním svojim politickejm protivníkům (kromě něj se k tomu nesnížil nikdo - ani komanči) ........ fakt nevim proč je to pro Tebe idéální kandidát.
0/0
5.11.2002 4:07

Karl

Re: Re: Jsem ideál.
Za tenhel názor mě prosím nekamenujte. Jak jsem to čet, tak se i v tom krátkym příspěvkum docela opakuju, ale nopochopil jsem co Ota vyčítá Motejlovi ze 70. le. Na studiich V.K. za komačů v Belgii si ale stojim, tak to prostě bylo.
0/0
5.11.2002 4:22

Lucie

Co vlastně požadujeme od presidenta?
V našem státním systému požadujeme vlastně od presidenta: 1) symbolickou reprezentaci státu a mezinárodní respekt (vyhovuje asi nejlépe prof. Klaus) 2) napsat a přednést dojímavý novoroční projev (uměli by asi stejně P. Pithart i V. Klaus) 3) nenechat s sebou vláčet politickými stranami, být svůj (zase vyhovuje nejvíce V. Klaus) 4) Umět se včas vrátit z cest, když se doma vyskytne katastrofa a projevit účinnou lítost (tady budou asi všichni stejně dobří, problémy by možná měl trochu V. Klaus) 5) Když vznikne politická krize vstoupit s autoritou do jejího řešení (zase si někoho jiného, než V. Klause nedovedu představit)
0/0
4.11.2002 8:33

Stealth

Re: Co vlastně požadujeme od presidenta?
Jenže Klaus by neposlouchal Špidlíka a Cyrdu Retardu z TCR (Taliban Cyrdy Retardy) a ani U.S. (Úplně spláchnutí). Takže ho asi volit nebudou.Dostane se tam nejspíš někdo bez názoru a tváře, kdo bude výše uvedené exoty slepě poslouchat.
0/0
4.11.2002 12:35

antivseho

Jsem vlastne idealni kandidat?
Neni to samochvala? Na jedno volebni obdobi? To uz tady taky bylo "dovedu narod k prvnim demokratickym volbam..." A je z toho 12let... Proc tato volebni agitace, kdyz jeste prezidentska kampan nezacala? Umoznuje Mlada Fronta volebni agitace jenom nekterym? Proc tedy ne vsem kandidatum? Nebo Mlada Fronta jiz demokraticky rozhodla? To by ji ale stavelo do role "nejvetsiho demokrata" Jirky Kroviho. Kde je novinarska etika Mlade Fronty Dnes?
0/0
2.11.2002 18:09

Petr

Re: Jsem vlastne idealni kandidat?
Ta rovnost prostoru a přístupu není v praxi realizovatelná a vedla by k naprosté nudnosti v médiích, která by přestala být atraktivní. Ať je čtenář nucen číst více médií, když se chce něco dozvědět o dalších kandidátech. Stejně by si měl dělat názor na základě mnoha zdrojů a ne naservírovat mu všechno na talíř v jednom médiu. Mám pocit, že po presidentu Havlovi bude další president tak trochu ve stínu a menším zájmu občanů (pokud to nebude nakonec prof. Klaus nebo M. Zeman).
0/0
4.11.2002 8:21

Boris

Re: Jsem vlastne idealni kandidat?
Každý den na mě ze stránek MF civí tvář rádoby profesora Klause s příslušným komentářem. To je v pořádku. Ale jakmile je vůdce opomenut a objeví se zde názor někoho jiného, je oheň na střeše. Nechtěli byste ze svého Klausovovidění světa trošku ubrat?
0/0
4.11.2002 14:16

Jan

Motejl pripomina usate torpedo Zapotockeho a nema k nemu daleko ani myslenim!
Neznateho, ale je pro vas vyborny kandidat na presidenta. Je to jako za komousu, to jste podepisovali protesty, ale necetli jste to proti cemu jste protestovali!
0/0
2.11.2002 15:40

Jiří Kolář, Pardubice

JUDr. Motejl na hrad?
     Doktor Motejl je bezesporu poctivý člověk a pravděpodobně i dobrý právník, to na staně jedné. Jako politik a ministerská funkce politickou jistě je, už tak úspěšný nebyl. Zásadní reformu právního systému se mu prosadit nepodařilo. Bylo to o komunikaci, lobismu a prosazení napříč politickými stranami. Tedy o tom čemu se právě říká politika. A funkce prezidenta je politickou fukcí "par excellence"! Pan Motelj se proto mýlí, považuje-li se za nejvhodnějšího kandidáta na tento úřad. Navíc, pro vyrovnání politického kyvadla, které je po posledních volbách silně nakloněno doleva, je zapotřebí  pravicového prezidenta! A tím učitě není dobrý dědeček Petr Pithart, ale všemi mastmi mazaný, světem protřelý, ješitný, ale sebevědomý Václav Klaus. Může se nám nelíbit, ale je to právě on, kterého v této funkci a právě teď potřebujeme! To říkám s plným vědomím pokřiku, který se následně spustí!
0/0
2.11.2002 12:44

Boris

Re: JUDr. Motejl na hrad?
Jiříku, z počátku jsem nevěděl kam brousíš, ale v tom závěru, kdy jsi dal průchod své bezmezné vášni ke kníratému pleticháři, jsem tě pochopil. Myslím si ale, že tvůj obdivný výkřik k mravnímu bahénku jménem VK bude přehlušen hlasitým zvukem spalchovadla dějin a zanikne v labirintu kanalizace naší politiky.
0/0
4.11.2002 14:30

Jiří Kolář, Pardubice

Re: Re: JUDr. Motejl na hrad?
      Borisi! Protějšky se kterými si chci tykat si doposud vybírám zásadně sám! To za prvé. Bezmeznou vášeň chovám pouze k pistáciové zmrzlině! Tolik za podruhé. Obdivný výkřik ze mne doposud nikdy nevypadl, neb nebyl k tomu řádný důvod! Po přečtení Vašeho Re-čka však tuto okolnost možná přehodnotím. Ale závěrem. Na svůj názor máte pochopitelně právo a já budu první, který toto Vaše právo bude obhajovat, i když s obsahem názoru nesouhlasím! Věcně, obsahově i duchem. A také jazykem. Ale každý jsme jiný, že, jak říká náš pan prezident!
0/0
5.11.2002 0:05

JPM

Pan Motejl je právník, nikoliv politik
Já panu doktoru Motejlovi taky fandím, ale v jiném smyslu. Přeji mu, aby jeho advokátní, potažmo právnická kariéra došla co nejdál, kam až patří, například na Evropský soudní tribunál nebo Ev. soud pro lidská práva, na druhou stranu si nepřeji, aby tak vynikající právník, bezpartijní, politicky víceméně nezkušený, byl v čele státu, representoval jej na veřejnosti a v zahraničí, moderní svět není o slušnosti, je zejména o známostech, ať se nám to líbí či ne, jsou tu jiní světa znalí, u kterých se nebojím nějakého nezkušeného naivismu. Při všá úctě k panu dr. Motejlovi, je sice skvělým právníkem, ale ne politikem, ne prezidentem.
0/0
2.11.2002 1:30

ivo

Re: Pan Motejl je právník, nikoliv politik
Naprostý souhlas, ale politika Klause bych na hradu taky nerad viděl.
0/0
2.11.2002 8:15

Kanibal Hanibal

Re: Pan Motejl je právník, nikoliv politik
Kazdy delal neco, pan Havel byl zase skvely dramatik nez zacal s prezidentovanim.......
0/0
2.11.2002 9:36

Cerny humor

Re: Re: Pan Motejl je právník, nikoliv politik
Pokud ja vim, tak Havel byl akorat dobry alkoholik a kulisak.
0/0
2.11.2002 10:50

Lenka

Re: Re: Re: Pan Motejl je právník, nikoliv politik
ja mam jeho hry rada!
0/0
3.11.2002 12:04

Eman

Re: Re: Re: Pan Motejl je právník, nikoliv politik
A copak jsi byl ty? Priste posuzuj neco cemu rozumis! 
0/0
4.11.2002 13:00

Motejlův fanoušek

Motejl na hrad !!!
S panem Motejlem souhlasím skoro ve všem, jenom nechápu jak mohl spolupracovat se Zemanem, že z toho nezblbnul a drží hlavu rovně.
Považovat komunisty za demokratickou stranu je jako říkat o Hitlerovi, že byl největší kamarád se židama.
Jako člověka si pana Motejla hluboce vážím i přesto, že znám několik jeho charakterových chyb a životních přehmatů. Proto bych byl rád, kdyby se stal prezidentem České republiky na tak dlouho, jak mu to jen zdraví dovolí.
P.S. Doufám, že nevolil ČSSD nebo komunisty, protože takový černý humor bych u něj nepředpokládal.
0/0
2.11.2002 0:33

mamut

Re: Motejl na hrad !!!
Já věřím, že volil komunisty. vždyť je to podle něho demokratická strana. Fuj, že se nestydí a takový na hradě....to snad néééééé.
0/0
2.11.2002 6:53

kelt

Re: Re: Motejl na hrad !!!
Jasně, pro tebe je lepší Klaus, Zeman nebo Grebeníček, viď?
0/0
2.11.2002 8:31

Kamil

Re: Re: Motejl na hrad !!!
Precti si to jeste jednou. Premyslej u toho.
0/0
4.11.2002 0:24

Petr

Re: Re: Motejl na hrad !!!
Copak nechápete, že mluvil (a musel mluvit) jako diplomat? To jen president Havel si mohl (ale také jen do určité míry) dovolit říkat, co si opravdu myslí. A jak se to politům občas nelíbilo!
0/0
4.11.2002 8:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.