Diskuze

Praha chystá síť příměstských rychlodrah

Novou síť rychlých železnic chtějí na nynějších tratích zřídit České dráhy v Praze a okolí. Tak jako v Berlíně nebo Vídni jezdí S-Bahn, v Paříži rychlodráha RRE, tak Praha bude mít Metropolitní dopravní linii. Základních tras bude šest a každá z nich bude mít svou barvu. Jednotlivé tratě mají být dokončeny do šesti let. Nejdůležitější akcí bude rozšíření trasy Praha - Kladno na dvě koleje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ferda

1. 11. 2002 9:55
KOnečně to nějakého pablba napadlo...
A souhlasím s tím, aby vlaky hlavákem jen projížděly. Nebudou problémy s odstavením atd...
0 0
možnosti

AMIK

1. 11. 2002 9:30
Proc ale vsechno konci na HLN a na Masaryčce ?
Jen nechapu proč všechno vede jen do centra v Mnichove to centrem jen profrči - ale v Praze pokud se budeme chtit dostat z Vysočan na Smichov a nebo ješte dal budeme přebihat mezi HLN a Masaryčkou - to je trosku postaveny na hlavu ne? Ono totiz obcas je potreba dostat se i nekam jinam ne jen do centra ale to na reditelstvi CD a v ROPIDU asi nechapou :-(
0 0
možnosti

Mates

31. 10. 2002 20:34
huraaaaa
To je supeeeeer... doufam, ze to neni jenom nejaka kachna. Mimochodem, nevite, jestli rozsiri tu rychlodrahu i do Hrebce a do Lidic?
0 0
možnosti

Posleda

31. 10. 2002 17:54
Nač řešit teď dražší jízdné na letiště?
To kucháte a pečte rybu, kterou jste ještě nechytili!
Prvotní je, aby tam nejprve vlaky jezdily a pak je možné řešit za kolik. I když co se týká toho letiště - ti co tam jezdí do práce, jezdí na obvykle tramvajenky (a tak by přinejhorším jezdili i dále  autobusy MHD) nebo vlastními auty. A ty, co si někam (či odněkud) zaplatí letenku, už nevytrhne nějakých 30-50 Kč za jednorázovou jízdenku. Tolik by dali jen za nastoupení do taxíku, ještě  by neujeli ani metr! Kolik stojí na letišti 1 kafe? Řekl bych, že taky tak.
Jinak je sice tristní, že musela přijít povodeň a zaplavit metro, aby se někdo ze zodpovědných začal zabývat využitím železničních tratí pro skutečně funkční (pří)městskou dopravu, ale zaplať pánbu za alespoň nějakou naději.
Vždyť už to vypadalo, že se zprovozněním metra se vrátí vše zpět do "starých kolejí"!
Teď je hlavně důležité, aby na pražské radnici právě v tomto volebním období zasedali lidé, kteří nenechají tuto záležitost "usnout" a budou ji postrkovat, abychom se skutečně dočkali pražského S-Bahnu!
Dobře si rozmyslete, koho budete zítra volit!
Abychom nebyli další 4 roky jen za voly!
Nová košťata na magistrát! SOS!
0 0
možnosti

Honza

31. 10. 2002 16:37
Letiště
Když už se teda České dráhy ohánějí Vídní nebo se jí chtějí třeba inspirovat, tak ať se podívají na jízdné na a z letiště ve Schwechatu. Je to totiž naprosto normální tarif, jako byste jeli jiným směrem do stejné vzdálenosti. Holt, když někdo u nás musí letět letadlem, tak ať si tu cestu na nebo z letiště pořádně zaplatí, že jo... Akorát jim nedochází, že bohatí byznysmani stejně pojedou taxikem nebo vlastním odvozem a vlakem tak pojedou jenom obyčejní turisté...
0 0
možnosti

P. Neuberg

31. 10. 2002 16:34
pamatnik na Vitkove
Rad bych pripomnel, ze soucasti zkapacitnovani trati v Praze je projekt PRORAZENI TUNELU POD HOROU VITKOV, po cele jeji delce. Udajne proto, ze koridor nejde protahnout po karlinskem upati Vitkova a vlaky bb byly na HLN o 5min. pozdeji. Hora Vitkov i Nar. pamatnik jiz 50 let pykaji za epizodu Gottwaldova mauzolea, vyjimecny legionarsky panteon dnes chatra. Posledni uder bude ustedren tunelovym portalem zahryzlym do kopce vedle Vojenskeho muzea. Na stavbu je uz 30 let uzemni rozhodnuti, ale neni nemozne ji zastavit. Verejne projednavani 12.11..vice: http://www.praha3.cz/clanek.asp?id=1147 http://www.vitkov.net
0 0
možnosti

Marian Kechlibar

2. 12. 2002 14:35
Re: pamatnik na Vitkove
To teda doufam, ze ji nezastavite - kdo ma furt jezdit 5 km mezi Libni a hl.n. po jedne koleji!! Tamni stav trate je ostudou pro cely prazsky uzel.
0 0
možnosti

Marcela

31. 10. 2002 16:30
RER
V Parizi je RER, ne RRE, pozor na sotky!
0 0
možnosti

ing. Coufal

31. 10. 2002 15:54
Vítané zlepšení
Zřízení sítě předměstských rychlodráh bude vítaným příspěvkem ke zlepšení věřejné hromadné dopravy v Praze.
0 0
možnosti

Z. R.

31. 10. 2002 16:05
Re: Vítané zlepšení
No, nevim, Vam nepovede rychlodraha za domem, ze? Nebo se pletu a jste ve stejne situaci? Pochybuji....
0 0
možnosti

Cestující

31. 10. 2002 15:47
Hmmm
No, popravdě řečeno se mi to hodně nezdá. Plány a realita jsou vždycky hodně rozdílné. Před časem si naplánovali modernizaci vlakových souprav, stáhli ty lepší a nasadili lokálky (viz trať na Mladou Boleslav). Pak se ukázalo, že opravy souprav nemají z čeho zaplatit a tak lokálky jezdí vesele dál..Plán to byl také pěkný...
 
0 0
možnosti

x8

31. 10. 2002 15:27
hmm...a jezdit tam budou drezínama? ;-)
...nebo použijou svůj supermoderní stávajíci vozový park?;-)
0 0
možnosti