Diskuze

Obnovu metra brzdí čekání na eskalátory

Jako kdyby tady ještě nikdy nejezdily vlaky s cestujícími - tak vypadá stanice pražského metra Nádraží Holešovice více než dva měsíce po povodních. Už za necelé tři týdny tady však metro opět pojede. Generální ředitel pražského Dopravního podniku Milan Houfek o tom ujišťoval ministra dopravy Milana Šimonovského, když mu část poničené podzemní dráhy ukazoval.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M.

6. 11. 2002 16:16
a proc vlastne
proc vlastne skody nezaplati krizovy stab? Kdyz melo dle jejich rozkazu metro jezdit do posledni chvile, misto aby se zacalo zavirat uz na zacatku povodni?
0 0
možnosti

Ferda

1. 11. 2002 10:00
Paroubek musí být celý hnědý...
jak leze do prdele špidlíkovi, aby mu vysázel penízky na metro. A v pozadí se smějí primátorové z řad ptákostraníků, kteří ty penízky šmahem rozkradou
0 0
možnosti

jakub

31. 10. 2002 9:32
at plati mesto
A proc by si jako mesto nemelo rekonstrukci zaplatit? Vsechny zisky (krome dani, ty jdou statu) jdou taky mestu.
0 0
možnosti

Pavel

31. 10. 2002 9:53
Re: at plati mesto
Zisky z MHD? Kde žiješ? Město dotuje asi 70% nákladů MHD!
0 0
možnosti

zajic

31. 10. 2002 3:01
Houfek rika - 3 mld od vlady, 2 od mesta. Ve skutecnosti to vse plati danovi poplatnici.
Lhat se da ruzne - oblbovani lidi se u nas us stalo "narodnim sportem". Skody na metru je treba opravit, s tim se neda nic delat. A bude to stat obrovske mnozstvi penez. Ale uz za se sem cpe stara bolsevicka propaganda jak urady neco pro nas udelaji, jak to urady zaplati. Ve skutecnosti vsechny naklady jdou z nasi kapsy. Metro bylo vybudovano za nase penize uz za bolseviku. To co se rozkradlo a mizerne provedena prace a vsecny chyby behem budovani metra, ktere vedli ke katasrofalnimu zniceni pri povodni. To jsem take vse zaplatili z vlastni kapsy. A naprava? Pri udernickem hura stylu vedeni oprav jde jen o zaflikovani nejnutnejsich skod. Budet take nasledovat ono potrebne revidovani a napraveni objevenych neodstatku. Nebo si uz mame do prasatka stradat dalsi miliardy na pristi velkou povoden?
0 0
možnosti

THaleZ

31. 10. 2002 1:34
K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
K cemu jsou antivibracni vlozky pod koleje kdyz karlinem denne projede pul tisice tezkejch autobusu? Ze to neni mozny? Zkuste si to spocist...
X-C maj interval ve spickach 1-2 min, a vecer cca 5 min. To je prumerne cca 2,5 min. To jest cca 25 autobusu/hod. A za 24 hodin to je 24*25 = 500 busu. A k tomu jeste dlouhy kloubovy. Pro neznale karlina jen info, ze autobusy z florence se jezdej otacet az ke kostelu, coz je cca v polovine karlina. Chudaci lidi a baraky v Pernerce a okoli... Nevim proc se busy netoci na trase Tesnov, Bila labut, Masarka, zadem kolem typografie a zpatky vedle mekace. Tam voda nebyla
A to sem nepocital dalkovy autobusy a X-8-ku, 133, 135 a 207
Co vy na to panove na DP Praha? Jak by ste se tvarili na to kdyby Vam padal barak a okolo buracel autobus za autobusem????
 
0 0
možnosti

NUFINKA

31. 10. 2002 1:45
Re: K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
to je jasne k cemu...na H*****
Takhle to ale vypada libive ne?
0 0
možnosti