Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael nepustí poslance do Ramalláhu

Izrael nedovolí třinácti palestinským poslancům účastnit se parlamentního zasedání, na kterém dnes předák Jásir Arafat představí svou novou vládu. Není jasné, kterým poslancům židovský stát v účasti brání. Parlament má 88 členů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

Jurasku, ukaz zac je toho loket.
Kdyby se narod Cesky piplal s Hehleinovymi Sudetaky tak jako Zidi s Palestinskymi Araby, Zeme Ceska domov muj by davno skoncil pod drnem.  Je to jen zazrak Bozi, ze pres durazne varovani praotce Mojzise neparat se s neprateli, Israel roste a Palestinci mizi za kopeckama. 
0/0
30.10.2002 8:16

David

Mucednici od Al Aksa
Proc tam neni napsano terosriste od Al Aksa?No tak co vyznavaci antisemitskych idealu.Jeste porad verite v reformovatelnost palestinskeho hnuti ve spojeni s Arafatem?A ty devce z Libanonu,Tvuj prisopevek nebudu ani komentovat.Ja byl v Libanonu v roce 1984-86  ty vis o muslimech,islamu,jejich mysleni,zpusobu zivota a jinych vecech houby.Mozna bych tipoval,ze jsi na islam konvertovala a ted mas plnou hubu reci.To lide,ktere ty obhajujes tuto perlu vychodu,jak se nazyval Beirut rozsekali na sracky aby mohli realizovat sve valecne zkusenosti a to je v te dobe vedl sam Arafat.Pokud muzu rict o zkusenostech s islamem,je to naprosto nesmiritelne nabozenstvi,ne ve sve podstate ale usty vykladacu.Lide ucici se sury koranu,jenom drmoli texty,kterym mnohdy ani nerozumi -uci se v arabstine a v afghanistanu ji vubec nerozumi.Stejne jako kdysi u Vas komuniste.Nedelejte ze se be zbytecne hlupaky,kdyz se stavate advokati viry ktere vubec nerozumite!Nehrejte si take na znalce mistnich pomeru v Izraeli a Palestine,protoze to primo z prispevku cisi.A take si myslim,ze prispevky o zbabelosti nejsou az tak uplne od veci,protoze vzdy,pokud se tykalo valek vuci Izraeli a zakernych teroristickych utoku.To,ze je islam v dnesni forme nereformovatelny a je v rukou soucasnych islamskych radikalu nebezpecny nam vsem je snad vsem jasne.Jeste jsem nikdy neslysel nejakeho islamskeho duchovniho aby vyzval k miru a uklidneni-jako to treba ,alespon symbolicky,udela papez atd.atd.Pokud Vam jsou sympaticke veci ohledne islamu,doporucuji navstevu Iranu a Palestiny budete brzo menit nazor.
0/0
29.10.2002 9:20

jurasek

Re: Mucednici od Al Aksa
neplacej nestastniku, hod pres sebe americkou vlajku a jdi do hajan....tvoje komentare jsou na urovni zaka zakladni skoly "with learning disabilities"......neslysel jsi zadneho islamskeho duchovniho proto, ze jednak to do tebe tluce fox nebo jiny ultrapravicovy smejd ameriky, dal to do tebe tluce pastor, ktery je soucasti ultrapravicackych americkyck krestanu a nejvetsi lidske svoloce, co kracela po teto planete......a za posledni protoze nerozumis jazykum, kterymi se mluvi v muslimskych zemich, ty jeden joudovaty americky orle...vzdyt ani cesky poradne nemluvis a ty americtinu asi taky pekne drchas.....tebe bych tak chtel videt v libanonu..lol! lol! a v tech dramatickych letech...to jsi byl jako co, poradce pro nabozenske usmirovani a posel lasky k bliznimu svemu?????????????
0/0
29.10.2002 9:37

posel lasky

Re: Re: Mucednici od Al Aksa
" ty jeden joudovaty americky orle"
vyborne jurasku ty jedna joudovata moravska orlice!  Vzdyt jsi jeho segra!!! o kom rikas ze ma learning disabilities, zase mluvis o sobe?
0/0
29.10.2002 10:08

David

Re: Re: Mucednici od Al Aksa
Jurasku,jurasku ja o voze a Ty o koze,ze?Ale to je tak vzdy.Nemam Ti to za zle.Myslim si,ze si tady udelalo obrazek o Tvem intelektu vice lidi,jak jsem si vsiml ,z drivejsich reakci na Tvoje prispevky.Ale i takove nazory do debaty patri a dotvari to kolorit prispevovatelu.Takze Jurasku,salom.
0/0
29.10.2002 13:32

bruno

Re: Re: Re: Mucednici od Al Aksa
dávid je mošne še si bejval v tech rokach v lebanon-ále si pléteš pálestinske bojovnyki s lváma ot syria-ti mjeli kanoni-arafat enom maval svojim kalašnykoff-idiš je to téš pjekni grassel...
0/0
29.10.2002 13:41

David

Re: Re: Re: Re: Mucednici od Al Aksa
Samozrejme Bruno vim,ze tam byla Syrska armada ale ta v te dobe tvorila spis hraz proti Izraelcum a krestanskym falangistum.A co se tyce vyzbroje prave Syrie dodavala AlFatahu zbrane tezkych kalibru od protiletadlovych del,raketometu Katusa,minometu atd.Vsechno CCCP,Jugoslavie,Cina-bylo mozno videt na vlastni oci rozstrilene z helikopterami Cobra a tanky Merkava.Tenkrat v Libanonu byl Al Fatah armada a nemavali jenom kalasnikovi jak pises.Kdyby to tak bylo tak by je Michel Aoun-tenkrat vrchni velitel libanonske armady  potrel i bez prispeni Izraele a USA.
0/0
29.10.2002 16:36

Inkvizitor

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.10.2002 8:43

Inkvizitor

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Proč byl zrušen ? Neobsahoval jediné sprosté slovo. Pouze že Jásir Raťafák je haj........ To je sprosté slovo ?
0/0
29.10.2002 14:09

brb

islam
Islam je vira ubozaku ovsem stejne jako kazda monoteisticka dogmatika.Souhlasim ovsem,ze islam je na tom oproti reformovanemu krestanstvi,judaismu,ci budhismu dost uboze.....a to predevsim diky jeho elitnim vykladacum s inteligenci velblouda,kteri staci akorat na to ho otrocky a nekriticky predrmolit!!!
0/0
28.10.2002 10:35

Prokki

Re: islam
podle tvojeho usudku soudim ze se asi dost vyznas v nabozenstvich. docela by mne zajimalo z ceho tak soudis
0/0
29.10.2002 4:08

brumla

Islam - vira menecennych zbabelcu a hajzlu
0/0
28.10.2002 7:27

Cumi

Re: Islam - vira menecennych zbabelcu a hajzlu
áá další idot
0/0
28.10.2002 9:51

Cumi

Re: Re: Islam - vira menecennych zbabelcu a hajzlu
btw.. by mne zajímalo proč si myslíte takovou kravinu. Jistě jsou daleko méně méněcení a méně zbabělí než vy. Vy by jste jistě nenasadil život pro obranu naší vlasti. To že lidé jsou odhodláni pro to v co věří nasadit život není příznakem méněcenosti ani zbabělosti. Je již jiná věc nakolik mají pravdu etc. ale jistě neplatí ten nemysl co jste napsal do nadpisu
0/0
28.10.2002 9:56

brumla

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.10.2002 11:31

Muki

Re: Islam - vira menecennych zbabelcu a hajzlu
V te Vasi vete je vynechano, VITEZICI vira.....
0/0
28.10.2002 23:30

Mikuláš.

Proč jim autor debilně říká "mučedníci" místo DEBILNÍ GRÁZLI ?
0/0
27.10.2002 20:36

Pilat

Re: Proč jim autor debilně říká
proc si rikas Mikulas , kdyz jsi Cert rohaty?
0/0
28.10.2002 0:46

Toomas

Re: Proč jim autor debilně říká
Autor jim tak neříká z důvodu sympatií. Pokud byste se o problematiku zajímal více než povrchně, neušlo by vám, že onen atentátník byl z organizace, která se jmenuje Brigády mučedníků od Al-Aksá. V článku se slovo "mučedník" vyskytuje jen v tomto kontextu.
0/0
28.10.2002 8:09

Martina

tak neprihlizej
Mila Anko, jestli vis jak, tak neprihlizej a delej neco, cely svet ti urcite bude vdecny.
0/0
27.10.2002 14:49

Anna Jezkova

Nekonecne vrazdeni
Kdy uz tohle vsechno nasili skonci?? Je to hruza jak cely svet jenom mlcky prihlizi. Tolik prolite krve ve svate zemi!!
0/0
27.10.2002 14:34

diana

Re: Nekonecne vrazdeni
jako prvni bych zrejme mela zminit,ze se zrovna nachazim v libanonu jednom z tech statu,ktery je plny menecennych zbabelcu jak sami rikate.je asi hodne snadne a prijemne sedet doma v evrope u vlastniho pocitace a kritizovat s hrnkem kafe fanaticke mucedniky.nehodlam tu obhajovat prolevani krve,rada bych jen ozrejmila situaci ze zdejsiho uhlu pohledu.okolni staty jako irak ci afganistan jsou v daleko horsi situaci nez libanon,presto maji spolecny pocit nenavisti vuci americanum.proc?nasi peacemakeri jsou obvinovani teroristy,ach ten nevdek!!politika spojenych statu degradujici normalne zijici obyvatele na polozvirata vdecna za kus zvance si sama zada brutalni odvetu,clovek ktery prisel o vsechno muze obetovat uz jen sebe a islam je mu pomocnikem.nemate-li nic radi verite alespon v boha.(nehlede na to ze prvni teroristicke utoky byly dilem izraelcu a arabove jsou velmi ucenlivi)vcelku se mi nepodarilo sesumirovat to co mam na mysli,je treba to videt.arabove jsou lide jako my,jejich vira neni o nic krvavejsi nez napriklad krestanstvi(krizove vypravy...) a svet stoji diky americke propagande proti nim. 
 
0/0
28.10.2002 16:50

MalcomXY

Re: Re: Nekonecne vrazdeni
Jerry Fawell rekl, ze prvni terorista byl prorok Mohamed, co ty na to v Libanonu ?
0/0
28.10.2002 20:42

sidlo

Re: Re: Re: Nekonecne vrazdeni
Pokud by clovek vedel, kdo to vlastne ten Jerry Fawell je, mas asi na mysli toho pravicackeho evangelika, ktery mimo americke televizni divactvo neni ve svete vubec znam.
Pokud vsak vim, pan Fawell se okamzite omluvil.   :)
Zajimave, ze se aspon nepokusil vylozit sve tvrzeni.
0/0
28.10.2002 20:50

jurasek

Re: Re: Re: Nekonecne vrazdeni
malcolm x....LOL! ty jeden chudaku, koho zajima, co si jeden z tech tisicu pomatenych pravicackych krestanu  mysli, vzfyt jsou to lunatici a kazdemu pro smich, mimo americky jih doblbly bibli o nich vubec nikdo nevi.......fakt je, ze se mazal omluvit jen to hvizdalo, statecny krestan..LOL! malcolm x....
0/0
28.10.2002 21:47

Cechov blbov idiotisomos

Re: Re: Nekonecne vrazdeni
Muzes mi vysvetlit jak politika spojenych statu degraduje normalne zijici lidi na polozvirata?
0/0
28.10.2002 20:43

Re: Re: Nekonecne vrazdeni
, Arabský svět není obětí ameriky, ale svých vlastních problémů. Dělba bohatství je velmi nerovnoměrná, takže jakkoliv je společnost v průměru bohatá, dlouhá řada lidí žije napůl jako zvířata. Správa věcí veřejných nefunguje, všude bují korupce, zákony nejsou vynutitelné, moc náboženská a výkonná nejsou oddělené. Přitom mají arabské země dostatečný potenciál. Problém je v organizaci a v lidech. Ještě lépe je to vidět v Africe, kde řada lidí umírá hlady, a přitom mají úrodnou zemi - ovšem nejsou ani schopni dopravit úrodu k potřebným, a potřebují humanitární pomoc. opět je v v lidech, organizaci, korupci atd. Obviňovat američany nedává smys, byť svatí nejsou.
0/0
28.10.2002 21:02

Mike

Souhlas
Naprosto souhlasim....a mohu mluvit z vlastni zkusenosti, ziju totiz s Arabkou a nemam ten pocit, ze by me nekdo z pribuznych nebo znamych chtel zavrazdit, nebo ukamenovat,kalasnikovy jsem za tech par let u meho budouciho svagra taky nevidel.....Znam Koran a v te knize nestoji nic spatneho, ziji mezi muslimy a nikdo z nich me nikdy neudelal nic spatneho.Presto, ze jsem se narodil tisice kilometru od mista kde moje pritelkyne, v jine vire a zemi me Rasid (otec moji pritelkyne) prijal za sveho syna...coz by se ovsem napr. v zidovske rodine nestalo.....Pral bych vam vsem aby jste jednoho dne prohledli a prestali naslouchat zidoamericke propagande ktera stve svet do obrovskeho krvaveho konfliktu(Necht to Buh nedopusti)a ja osobne vim na ktere strane budu stat....Ta vase to nebude.
0/0
28.10.2002 21:42

Cechov blbov idiotisomos

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.10.2002 22:27

ABC-Aghata.

Re: Re: Souhlas
Moc jsem se pobavila timto prispevkem, specialne je hezke to sukani.  Taky jsem rada, ze odstanili z Koranu  pasaz o zabijeni tech ostatnich nevericich psu. 
0/0
29.10.2002 4:26

taky koukam

Re: Re: Re: Souhlas
......a ze jsou tak velkorysi, ze ho nechaji zit s dcerou na hromadce, aniz by je ukamenovali. Neni podle Koranu sex mimo manzelstvi smrtelny hrich ? To fakt musel byt Koran zliberalizovan na 21.stoleti.
0/0
29.10.2002 4:56

Pepper

Re: Souhlas
Chci reagovat jen na jednu jedinou věc. Tvrdíš, že v Židovské rodině by tě nepřijali. Zřejmě bys neměl zobecňovat. Stejně jako jsou islámské rodiny, kterým by moc nevonělo, když by si jejich dítě přivedlo domů nemuslima, jsou samozřejmě i židovské rodiny, které by nechtěly, aby si dítě vzalo člověka nežidovského vyznání.
Ale jak jsem řekla - nezobecňuj. Já osobně jsem bez vyznání a můj přítel je Žid, je dokonce Izraelec. A problémy s tím, že nejsem židovka a dokonce nepatřím ani k jiné víře jsem absolutně neměla. A protože jsem se díky svému příteli v Izraeli pohybovala dost často, vím, že to není až taková vzácnost, že mladí Izraelci a Izraelky mají nežidovské partnery.
 
0/0
29.10.2002 20:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.