Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OSN probírá rezoluci, Irák mluví o válce

Rada bezpečnosti OSN se stále nemůže shodnout na rezoluci k Iráku. Pětice stálých členů se sešla nad novým návrhem USA, ale dohoda je ještě daleko. Podle Ruska je třeba na textu ještě hodně pracovat. Moskva však ocenila, že Washignton slevil z automatického použití síly. Americký návrh také zpřísňuje plánované zbrojní inspekce, což se nelíbí Iráku, který diskutovanou rezoluci považuje za vyhlášení války.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Luděk

Neco malo hisorie...
Mozna by to potrebovalo kapku utridit a zacit od zacatku:IRAK:Tak podle toho co jsem cetl/dokonce ze zapadni literatury/Kdyz prisel Saddam k moci nekdy v 70letech,posatvil Irak z trosek.Zlepsil zdravotnictvi,skolstvi,prumysl.Pak kdyz vse opravil zacal se nudit a rozpinat.TOTO MU VYCITAM!!!TO SE NEMA DELAT.Ale panove a damy,lide i v Iraku ho miluji.Nevim,proc by meli Iracane-jako svrchovany narod,skakat dle Bushova piskani.Osatatne tak neskakaji ani mnozi Americane...ale ty pan Bush neslysi/ci nechce?/.Ale zpet.Myslim,ze kdyby Irak mel nejake zbrane a byl tak krvelacny,tak by je davno pouzil.Na co by probuh cekal??AMERIKA:Pral bych vam precist si knihu ZLATO,KAUCUK,DIAMANTY  je tam krasne zdokumentovano,co udela s lidmi touha po bohatstvi,kolik lidske nenavisti bylo a je mezi lidmi.A jaka zverstva pachali Americane,Rusove,Anglicane,Spanele,Belgicane...Ale narodnost nehraje roli-Vsichni to byli LIDE A me moc mrzi,jejisch praktiky trvaji dodnes.Prava recka demokracie nikdy nebyla protoze clovek je hlavne od prirody sobec.Co vse udelaji lide pro ROPU ????? Kam to vse povede?Je mi 20 let,ale pratele...ma cenu privadet do tohoto sveta deti?Uz me nebavi poslouchat kazdy den o jatkach v Izraeli,o papalasich v Bruselu a Washingtonu...Lide,udelejme neco!!
0/0
29.10.2002 11:46

Martin Horák

Zkuste skočit z mostu!
Pak už to nebudete muset poslouchat! Pokud Vám tedy nejde jen o to, jak si objektivně zdůvodnit, proč nemít (a nemuset živit) děti - na nic jiného není tento elaborát použitelný.
0/0
29.10.2002 17:28

kačenkin

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
31.10.2002 22:39

kačenkin

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
opravdu zajímavé, můj příspěvek je zrušen a přitom o trochu níže se to hemží pi..ma....a pod.
0/0
2.11.2002 11:14

David

Reakce
Uz jsem tady na toto tema precetl tolik clanku na tema ropa,inkvizicni metody USA,ruzne antisemitske a antiamericke vykriky,zjevnou podporu Husseinovi,zpochybnovani vrazdeni Kurdu a Irancu bojovymi plyny ze strany Iraqu a jine blaboly,ale to je vedlejsi.Kdyz ma tak Iraq ciste svedomi tak proc se nepodvoli inspekci OSN a rezoluci?Vzdyt porusil rezoluce OSN nekolikrat,vyhnal inspektory pod pruhlednou zaminkou.Proto je zostrena inspekce na miste.Pratele my mame stesti,ze islam v Iraqu neni jako treba v Afghanistanu,protoze ty viry a bakterie ktere Iraq pestuje,by uz byly v kazde zemi kde maji CD mise a cekalo by se jen na povel.To ze nepokryte podporuje palestinske sebevrahy je vec jasna a zdokumentovana.Co bude branit,kdyz jim priste neda dollary ale nejake ampule s antraxem jako zbrani odvety?Musite si uvedomit,ze blbe levicacke reci nic nevyresi,ale rozhodna akce ano.Nepodvolis se,tak padni.Budte si jisti,ze se mnoha,nebojim se vetsine,lidem v Iraqu oddechne.
0/0
24.10.2002 14:55

etheral

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
24.10.2002 14:23

jurasek

rejpalove a jina tupa havet, tj. the lost link
Každý si přeci může udělat svůj vlastní názor (pokud je toho schopen)! Doby, kdy jsme potřebovali vykladače a vysvětlovače jsou dávno pryč
------------------------------------------------------------------------------------------
Nešlo by vytvořit nový chat LNMAJUETC, kde by si pánové jako jurášek, redaktor LN, pan Mašek, případně anarchisté, antiglobalisté, "ochránci lidských práv" a další spokojeně přikyvovali? Normální člověk by se tam nedíval a mohl diskutovat, ne se dohadovat s demagogy a fantasty, kteří neuznávají jiný názor než svůj?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
takzvana kotradikce, namisto kyvani si do taktu s tim nestastnikem mikim, ktery ma orgasmus pokazde, kdy zanecha jednu vetu tady (v zanechani vice mu zabranuje predcasna ejakulace typicka pro jeho vekovou vrstvu a in telektualni potencial).....venuj se reckym mistrum filosofum........i kdyz s potencialem, ktery vlastnis, je to temer vylouceno, ackoliv moje doporuceni a umysly jsou uprimne....lol!
0/0
23.10.2002 19:20

Hasic

Re: rejpalove a jina tupa havet, tj. the lost link
Musi to urcite bejt hodina carodejnic. Jurasek se priritil na kosteti, z huby prska jed (copak asi varili v ty jeho putyce dneska za poblijon?) a zacal zase onanovat. Zajimavy jak ho to vzdycky vezme kdyz popisuje vsechny ty jeho vyfantazirovany orgazmy
0/0
23.10.2002 20:49

hloupost

Re: Re: zhodnotím-li však tvůj příspěvek,
tak není divu, že se každému jen trochu normálnímu zvedá žaludek:-)
0/0
23.10.2002 21:07

Poeta

Re: rejpalove a jina tupa havet, tj. the lost link
Jurášku, hochu zlatý
rozum se ti vzteky hatí,
jestli tam tedy už nějaký byl,
měl jsi ho používat trošku dýl.
 
Ty se teda vztekat umíš,
vypadá to tak,
že když jiný onanuje tak čumíš,
jestli není větší pták.
0/0
23.10.2002 21:07

Fojtík

Re: Re: Koho mi tento schopný člověk připomíná?
aha!
0/0
23.10.2002 23:38

ctenar

Re: Re: rejpalove a jina tupa havet, tj. the lost link
Poeta prave rozlustil zahadu juraskovych fantaztickych orgazmiku.
0/0
24.10.2002 3:49

prdelka

Re: rejpalove a jina tupa havet, tj. the lost link
jurasku-ty jedna vyhonena pico !!!! tvuj nejvetsi problem je , ze tvoje stara picha s arabem, tvoje dcera kouri ptaka v Parizi..a ty mas mozoly od  toho neustaleho honeni....rada pro juraska...zanech toho honeni...
                                                               neb budes mit v zapesti boleni...
                                              
0/0
24.10.2002 2:16

Gimli

Když naši "demokratičtí přátelé" a "spojenci" spolu s fašisty a nacisty podepsali Mnichovskou dohodu, Hitler prohlásil, že mu sebrali jeho válku a nakonec si stejně zaválčil. Z jednání Bushe II. Šíleného mám pocit, že kolo historie dokončilo otáčku.
0/0
23.10.2002 18:22

Muki

Re:
Myslite tedy, ze nakonec Bush podepise novou "Mnichovskou" dohodu ze Saddamem?
0/0
23.10.2002 18:39

Gimli

Re: Re:
Ne Bush neumí psát, tak nic nepodepíše, ale bude si stěžovat, že si nezaválčil a nakonec stejně válčit bude.
0/0
23.10.2002 19:12

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.10.2002 19:41

zpravodajec

DELEGATI FORA 2000 JIZ VSE PECLIVE PROBRALI!
Nejmocnejsi lide teto planety jiz na FORU 2000 vse bedlive probrali! Je zajimave, ze v te dobe jsme nebyli svedky zadnych dramatickych bezpecnostnich opatreni. Je logicke, ze cele to divadelko s bojem proti terorismu organizuji stejni lide, jako tzv. "antiglobalisty" /alespon maji opozice take plne pod kontrolou/. Ma-li se nyni podarit sjednotit spojence proti jimi organizovane tzv. "valce proti terorismu" je k tomu nyni ta nejvhodnejsi situace. Pripravy jiz zapocaly. O N.Y. se vedelo 1.5 roku dopredu, stejne jako o utoku v Bali - a co udelala vlada USA aby tomu zabranila
http://www.hereinreality.com/familyvalues.html
http://www.thepowerhour.com/postings/pentvid.htm http://www.msnbc.com/news/720851.asp?cp1=1 http://www.greaterthings.com/News/Dubya/ http://www.hereinreality.com/conspiracy/ http://www.inforamp.net/~jwhitley/ http://www.humanunderground.com/11september/pent.html http://www.humanunderground.com/11september/unimaginable.html http://english.pravda.ru/society/2001/09/25/16158.html http://www.fpp.co.uk/online/02/01/Pentagon1.html http://www.passitkit.com/planes.htm
0/0
23.10.2002 15:19

Kačenkin

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
25.10.2002 15:49

Miki

Nazdárek
Koukám že kromě Rejpala to tady je zase snůška s prominutím - blbů. Ze který díry jste vylezli?
0/0
23.10.2002 15:07

rejpal

Re: Nazdárek
Koukněte Miki, to je tak: každý můžeme mít vlastní názor. Ať dobrý nebo špatný. Pravda je věc relativní a obhajovat (tu svou) pravdu je v podstatě věc diskuse. Má-li někdo negativní názor na Američany, Iráčany či kohokoli jiného, lze argumentovat. Ale za argument nepovažuji nadáky, urážky a prohlášení typu Blesk je serozní deník. Zdravím!
0/0
23.10.2002 15:20

Miki

Re: Re: Nazdárek
Normálně bych s tebou souhlasil, ale tady se jedná o člověka který pod různými ukradenými přezdívkami stále blábolí to samé ve všech diskuzích a potom sám sobě odpovídá.
0/0
23.10.2002 15:28

Marta

Re: Re: Re: Nazdárek
To mluvite o sobe vidte?! Ostatne jak jinak byste vedel, ze zde lide vaseho razeni odpovidaji stale dokola sami sobe MIKI!
0/0
23.10.2002 16:43

taky rejpal

nápodobně,
až se čekalo, až budeme komplet - chyběl jste. A co u vás doma?
0/0
23.10.2002 15:33

Glum

Re: Nazdárek
Zajiimawyy konstatowani .. ale kam ses swojim prispewkem zaradil ty ??
0/0
23.10.2002 16:39

rejpal

Nešlo by vytvořit
Nešlo by vytvořit nový chat LNMAJUETC, kde by si pánové jako jurášek, redaktor LN, pan Mašek, případně anarchisté, antiglobalisté, "ochránci lidských práv" a další spokojeně přikyvovali? Normální člověk by se tam nedíval a mohl diskutovat, ne se dohadovat s demagogy a fantasty, kteří neuznávají jiný názor než svůj? A co hůř, povětšinou argumentují snůškou polopravd a nesmyslů, jakých si průměrně inteligentní člověk vycucá z prstu 12 do tuctu za půl dne? Asi ne, byla by nuda.
0/0
23.10.2002 13:58

Miki

Re: Nešlo by vytvořit
 Presne tak, byla by to nuda a dalsi snůška polopravd a nesmyslů, jakých si průměrně inteligentní člověk vycucá z prstu 12 do tuctu za půl dne a pani redaktori z IDNES jeste vice!!
0/0
23.10.2002 14:09

rejpal

Re: Re: Nešlo by vytvořit
0/0
23.10.2002 14:31

rejpal

Re: Re: Nešlo by vytvořit
Tedy, ne, že bych se pánů redachtorů chtěl zastávat, toho jsem dalek, neb to co občas vypustí stojí opravdu zato. Na druhou stranu, často zveřejní nebo přeloží zprávy jiných agentur, bez vlastního komentáře. Takové to "jak jsem koupil, tak prodávám". Jen to třeba nezdůrazní. Co se týče překladů, to je kapitola sama pro sebe, že?
0/0
23.10.2002 14:36

Jana

Re: Re: Re: Nešlo by vytvořit
 Jen jen smutne, pokud pan redaktor nema vlastni nazor a tedy je jen jakymsi statistou-prekladatelem za vyborny honorar. Ve stredoveku meli sasky, ale ti alespon podavali vesmes pravdu za pomoci humoru! Co nam vsak dnes predklada vetsina "zasvecenych prispevku" IDNES? Z jakych zpravodajskych zdroju - ci spise kanalu ? - vlastne cerpaji a PROC??
 NIKDE NEBYL PRELOZEN NAPR. TENTO CLANEK http://www.hereinreality.com/familyvalues.html
Neni to prinejmensim podivne?
0/0
23.10.2002 14:55

rejpal

Re: Re: Re: Re: Nešlo by vytvořit
Nevím, proč by to mělo být smutné. Každý si přeci může udělat svůj vlastní názor (pokud je toho schopen)! Doby, kdy jsme potřebovali vykladače a vysvětlovače jsou dávno pryč. A co se toho článku týče, vypadá to spíš na bulvár typu Blesk. Tím nechci říci, že něco (třeba 1/1000) nemůže být pravda.
0/0
23.10.2002 15:08

Miki

Re: Nešlo by vytvořit
Docela dobrej nápad, na druhou stranu aspoň je vidět jaký mají někteří lidi pokřivený myšlení. Jinak souhlas, Rejpale.
0/0
23.10.2002 15:03

taky rejpal

Re: Nešlo by taky vytvořit
ještě jiný chat, kde by si notovali zase páni z druhý strany? Normální člověk by se tam nedíval a nemusel diskutovat s tak silně indoktrinovanými demagogy, a fantasty, kteří neuznávají...atd.? A všichni by byli spokojenější, každý v svým virtuálním světéčku. Pak by tu snad nuda bejt konečně nemusela. PS" jak dlouhu trvalo cucání těchto "inteligentních argumentů"?
0/0
23.10.2002 15:31

Frankie

Re: Re: Nešlo by taky vytvořit
Já bych žádnou separaci nedělal. Vždyť by tu byla smrtelná nuda. Čím by byl tento chat bez lidí typu ...... ??? - no, však oni se poznají sami.
Byl by každopádně asi tím samým, čím Saturnin bez tety Kateřiny.
0/0
23.10.2002 22:06

Qugeveas

Re: Nešlo by vytvořit
Souhlas.
0/0
25.10.2002 14:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.