Diskuze

Pražské uzavírky částečně skončí

Pražský magistrát připravil pro pro nejbližší dny několik významných změn v automobilové dopravě. Počet uzavírek, které po srpnových povodních komplikují jízdu po hlavním městě, by se v polovině listopadu měl výrazně snížit. Motoristům také výrazně pomohlo zprovoznění stanice metra Florenc. Magistrálu proto už opustily autobusy náhradní dopravy a do jejich pruhů se vrátila auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vlado

23. 10. 2002 21:22
Snad se to zlepší,jízda po Praze jen v noci.
0 0
možnosti

Majda

23. 10. 2002 12:17
Zavřít všechny řidiče aut!
Jsou to největší vředi v praze!
0 0
možnosti

Romana

23. 10. 2002 15:01
Re: Zavřít všechny řidiče aut!
Koukám že ty budeš asi největším přispěvatelem na idnes.Pod kolika jmény a v kolika minutových intervalech sem píšeš http://praha.idnes.cz/diskuze.asp?a=vyber&iddiskuze=A021016_110117_praha_doprava_ton&all=Zobraz+v%9Ae">http://praha.idnes.cz/diskuze.asp?a=vyber&iddiskuze=A021016_110117_praha_doprava_ton&all=Zobraz+v%9Ae .Za kolik lidí sem vlastně píšeš?To ty řidiče vážně musiš nenávidět.Nebo jim závidět?Najdi si zaměstnání a nejaké pěkné děvče ať máš na práci taky něco užitečnějšího
0 0
možnosti

Ridic

22. 10. 2002 18:19
Dopravni rezim/nerezim?
Na otevreni Jiraskova mostu byla pouzita unikatni technologie. Z Karlova namesti je potreba dojet na Vyton, tam se otocit zpet a dojet k Jiraskovu mostu. Zkusili jste bez dopravniho prestupku najet na Jiraskuv most z Nusli? Zkuste to, nejde to. S pochopenim pro potrebu tramvaji a autobusu ale odmitam chapat terorizovani ridicu zvuli Dopravniho podniku. Uzavrena Resslovka smerem na most je dokladem.
0 0
možnosti

Posleda

22. 10. 2002 18:44
Re: Projet z Nusí na nábřeží?
Jde to, ale dře to. Je to velmi pracné a zdlouhavé . Znamená to jet podle značek do Benátské či až do Kateřinské a tam to otočit dolů a projet rovně do Trojické a pak Podskalím prokličkovat do Vyšehradské (a pak pod tratí a doprava na nábřeží a zase pod železničním mostem po nábřeží zpět).
Jinak bych si ale s odbočením rovnou ze Slupi do Trojické nedělal hlavu. Dnes jsem viděl před služebnou na rohu Benátské stát policajty a kolem nosu jim jezdila auta bez zaváhání v protisměru do jednosměrky. nijak je to nevzrušovalo. jinak ale pozor I jednosměrnou Trojickou se běžně jezdí v protisměru.
0 0
možnosti

Posleda

22. 10. 2002 18:16
Agentura JPP
JPP = jedna paní povídala
Nevím, jaký smysl má tento článek smysl!
Jednak nemá žádnou logickou strukturu, za další operuje s polopravdami - např. formulace "neprůjezdná oblast Klárova".Ta totiž neprůjezdná rozhodně není. Na Klárov se lze bez porušení jakýchkoliv zákazů dostat po nábřeží od Hlávkova mostu. Z Klárova dokonce více směry. Pokud je zákaz do Valdštejnské (nevšiml jsem si), rozhodně si lze vybrat, jestli (zpět) po nábřeží, nebo Chotkovou nahoru). Neprůjezdná je pouze Chotkova silnice směrem dolů - a to (když nepočítám držitele různých výjimek) jen pro ty méně otrlé. Policisté stojí u zákazu na začátku Chotkovy ulice již jen někdy a pokud už tam stojí, tak většinou už nekontrolují (zvláště odpoledne), kdo projíždí.
Štefánikův most je uzavřen (opatřen zákazem vjezdu) také v zásadě jednosměrně - od tunelu. Směrem od Revoluční už tam dlouho žádný zákaz není. takže pokud k němu dokážete dokličkovat, už vám nic nebrání jej přejet.
Zmiňovat jako výrazné ulehčení motoristům zrušení pruhů pro autobusy je vyloženě směšné. Magistrála byla dosud sice zúžená, ale průjezdná.
Dnes nejhorší omezení pro individuální dopravu je neprůjezdnost
a) Sokolovská - Pobřežní - mosty (Štefánikův, Čechův)
b) z Jiráskova mostu do Ječné a v opačném směru z Žitné.
Tudy lze projet jen v noci. Nevím nic o tom, že by odpolední špička (v případě které  by ještě jakž takž byla akceptovatelná argumentace  omezováním tramvají) byla až do 22. hodiny - a to včetně sobot a nedělí  (Svobodova a Resslova jsou uvolněny pro individuální dopravu denně mezi 22. a 6. hodinou).
Už vůbec nerozumím posledním dvěma odstavcům. Měly by být určitým resumé (kdyby se autor v základní škole naučil alespoň základům slohu: 1. Úvod; 2. Stať;3. Závěr).  Zde jsou ale místo toho informace, které "dorážejí" již tak slabou úroveň článku (pokud tedy smetení různorodých informací na jednu hromádku lze vůbec nazvat článkem). Co znamená vágní užití přítomného času "zůstává průjezdné jen" a "nejsou nadále průjezdné mosty"? Dodokdy to bude platit? Zvláště informace o tom, že zůstává neprůjezdný Štefánikův most v konfrontací s předchozí informací o tom, že bude zprovozněn "poté" (co to je - za den, za měsíc, za rok) po otevření Letenského tunelu na konci října.
A propos - Letenský tunel. V MFD a na iDNES se pouze poplašné zprávy, jak se portál hnul a jak hrozně je tunel ohrožen. Ostatní média  ale posléze přinesla informace, že se vinou podmáčení z povodně hnul o celých 11 mm, zatímco normálně ujíždí jen o cca 2 mm za rok. Portál nainjektovali předminulý týden - co se děje teď - jen jej drží magistrát uměle zavřený. Myslím, že průměrný žák deváté třídy, kdyby dostal svodku z ČTK a informace z archívu (nadprůměrný by si je možná na internetu našel rychle sám), by dokázal článek v rámci hodiny slohu napsat lépe. Tedy, že by si buď žádal (vyhledal) dlaší doplňující informace, nebo by uvedl jen ty informace, které k něčemu vedou a neplácal by bez ladu a skladu informace směrodatné se zavádějícími. Článek hodnotím známkou Nedostatečná = 5 
0 0
možnosti

Cestující

22. 10. 2002 16:44
Páni redaktoři, děláte si prdel?
1) Klárov je uzavřenej - opravdu? Spíš si myslím, že je zvůlí pár úředníků uzavřený z jedné strany, což naprosto nechápu. Zavřený takto zůstane stále, takže žádná změna, 2) Resslova, kde nejezdí tramvaje, stále svévolně uzavřena, žádná změna, 3) Smetanovo nábřeží je zcela rozkopané, žádná změna, 4) Karlín, neprůjezdné, žádná změna. Můžete mi proto vysvětlit termín VÝRAZNĚ SNÍŽIT?!? Že se otevře Letenský tunel, který měl být otevřen v září? Jo, jasně.
0 0
možnosti