Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Teroristé sežehli linkový autobus

Palestinští teroristé udeřili na severu Izraele, kde znovu zasáhli civilní cíl. Při pumovém atentátu na linkový autobus nejméně čtrnáct lidí zahynulo a na padesát bylo zraněno. Tato bilance však nemusí být konečná. Stav mnoha zraněných je velmi vážný. Dá se čekat nejen tvrdá izraelská odpověď, ale i to, že útok zřejmě nepříznivě ovlivní americkou diplomatickou misi do oblasti plánovanou na konec týdne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chetgar

kecama nic nevyresite
OOP utocila z libanonu - to je nepopiratelny fakt, ale proc? Protoze tam utekly desetitisice Palestincu po prvni valce arabskoizraelske. Logicky chteli domu, jenomze do Izraele se muzes pristehovat jen jako Zid. To je ta svoboda nabozenstvi v Izraeli. Krestane a muslimove si byli napr. v Libanonu rovni a zili v pohode, dokud se na jih od jejich hranic nerozvinul onen boj OOP vs. Izrael. Potiz je v tom, ze nas pritel atentatnik zamenuje pojmy arabove a palestinci. to je zasadni - arabove (syrie, jordansko, iraq, egypt i libanon) napadli izrael, ale doplatili na to jen a jen palestinci, kteri meli dostat pulku palestiny dle rezoluce OSN. co neobsadil izrael, zabral Egypt, jordansko a syrie. a nejvetsim kamenem urazu je ovsem fakt, ze vlastne za to vsecko muzou Anglani (inspirovani sionistickym antiasimilacnim hnutim), pac ti meli ten inteligentni napad vytvorit zidovskou domovinu v jejich puvodni vlasti, kde vsak zilo roku 1850 jen par Zidu (navic v Galileji a mluvili arabsky, stejne jako ostatni obyvatelstvo). anglani svou chybu pochopili uz v 30. letech, kdy propukly prvni boje mezi zidy a araby a pri prvni mozne prilezitosti se problematickeho mandatu zbavili. kdyby dostali slibum, jez Lawrence of Arabia prednesl krali Nadzdu a dali palestinu do arabskych rukou hned po WW1, byl by v oblasti klid. dalsi zidovska imigrace by se neuskutecnila a zide v palestine by si mohli zit v klidu, pac svym poctem okolo 5% populace Arabum rozhodne nebyli hrozbou (podobna situace byla v Jemenu, Iraku, Iranu, Maroku i Tunisu).
0/0
23.10.2002 15:30

Jindrich Hojer

Re: kecama nic nevyresite
Souhlas. Ovsem Jigal te za tahle slova uplaca jarmulkou...
0/0
23.10.2002 15:36

bruno

Re: kecama nic nevyresite
nejaki chojer a nejaki chetgar-souu chutaci salonny antisemite...chetgar diš si tákovi rostomili plb uš si skusil povjedjet nejakemu pálestyncu pšimo do oka še nejny árap? skus to apák pudeš psat ty plposty na klafesnycu sbilou-posledny nošitčkou-ti moulomoulofata.
0/0
23.10.2002 16:04

bruno

Re: kecama nic nevyresite
nejaki chojer a nejaki chetgar-souu chutaci salonny antisemite...chetgar diš si tákovi rostomili plb uš si skusil povjedjet nejakemu pálestyncu pšimo do oka še nejny árap? skus to apák pudeš psat ty plposty na klafesnycu sbilou-posledny nošitčkou-ti moulomoulofata.
0/0
23.10.2002 16:06

bruno

Re: kecama nic nevyresite
nejaki chojer a nejaki chetgar-souu chutaci salonny antisemite...chetgar diš si tákovi rostomili plb uš si skusil povjedjet nejakemu pálestyncu pšimo do oka še nejny árap? skus to apák pudeš psat ty plposty na klafesnycu sbilou-posledny nošitčkou-ti moulomoulofata.
0/0
23.10.2002 16:17

Ondrej

Re: Re: kecama nic nevyresite
Sou hlas. Ovsem Chojer te za tahle slova uplaca radiovkou.. :))
0/0
23.10.2002 16:49

WIG

Meschuge Jigal
MESCHUGE JIGAL (WIG , 22.10.2002 20:09) reagovat   Vidím, že zde stále chce vládnout krvežíznivý židovský šílenec Jigal (viz dříve -jeho výzvy k dalšímu vraždění), který zdejsi chat zneužívá ve prospěch teroristické státnosti Izraele. Jméno Žida, který zabil politika Rabina za to, že se jen o trošku více než jiní židovští politici snažil sjednat mír s palestinskými domorodci, je také Jigal-Jigal Amir.Že by geny a nebo jen shoda jmen ? MESCHUGE JIGAL (WIG , 22.10.2002 20:09) reagovat   Vidím, že zde stále chce vládnout krvežíznivý židovský šílenec Jigal (viz dříve -jeho výzvy k dalšímu vraždění), který zdejsi chat zneužívá ve prospěch teroristické státnosti Izraele. Jméno Žida, který zabil politika Rabina za to, že se jen o trošku více než jiní židovští politici snažil sjednat mír s palestinskými domorodci, je také Jigal-Jigal Amir.Že by geny a nebo jen shoda jmen ? MESCHUGE JIGAL (WIG , 22.10.2002 20:09) reagovat   Vidím, že zde stále chce vládnout krvežíznivý židovský šílenec Jigal (viz dříve -jeho výzvy k dalšímu vraždění), který zdejsi chat zneužívá ve prospěch teroristické státnosti Izraele. Jméno Žida, který zabil politika Rabina za to, že se jen o trošku více než jiní židovští politici snažil sjednat mír s palestinskými domorodci, je také Jigal-Jigal Amir.Že by geny a nebo jen shoda jmen ? MESCHUGE JIGAL (WIG , 22.10.2002 20:09) reagovat   Vidím, že zde stále chce vládnout krvežíznivý židovský šílenec Jigal (viz dříve -jeho výzvy k dalšímu vraždění), který zdejsi chat zneužívá ve prospěch teroristické státnosti Izraele. Jméno Žida, který zabil politika Rabina za to, že se jen o trošku více než jiní židovští politici snažil sjednat mír s palestinskými domorodci, je také Jigal-Jigal Amir.Že by geny a nebo jen shoda jmen ?
0/0
23.10.2002 9:58

Prokki

Palestina-země arabů
Trochu bych chtel jste reagovat na prizpevek Davida Steina, se kterym vetsina lidi vyslovila souhlas. Ze Israel je zeme vydupana z niceho je sice pravda, ale kdyz tam byla poust to neznamena ze tam Palestinci nechteli mit svobodu.. a uz uricte tam nechteli mit židy, zvláště po okupaci jinými zeměmi předtím. To jak tu někdo plácnul at si nekdo pozve Palestince sem a oni se tu pak budou odpalovat a budou praktikovat právo šaríja tak to je naprostá blbost. Podívejte se na Palestince nebo země jako Jordánsko, Libanon, Syrie .. tam se nic takovýoh nepraktikuje. Dokonce lidi nosí západní oblečení a ženy tam mají docela únosná práva. Můžeme si i tento problém srovnat s Evropou.. V Evropě jsou také muslimové a chovají se tak, že jsou naprosto podřízení státu a nechtějí nic ovládat. Zatímco "Israelská" agrese byla svýho času hrozná a nidko jí tu nemůže obhájit (viz: bombardování a okupace Libanonu, kde zemřelo na 50 000 lidí) Potom vznikne organizace jako Hizballáh (organizace na odport proti okupaci) a USA (pochoputelně podoporující Israel) ji označí za teroristickou skupinu. I když to není morální, tak pořád Palestinci mají právo vzorovat okupaci všemi prostředky
0/0
23.10.2002 1:23

JigalAmir

Re: Palestina-země arabů
Zatímco "Israelská" agrese byla svýho času hrozná a nidko jí tu nemůže obhájit (viz: bombardování a okupace Libanonu, --- Zapomel jsi na to,ze 1)arabove nekolikrat napadli Israel!!! 2)Libanon neni moc dobrej priklad-z Libanonu OOP a dalsi (tzv.palestinske) teroristicke organizace napadaly a ostrelovaly Israel!!!3)muslimove v Evrope nechteji nic ovladat?Ja bych rekl,ze zatim jeste NEDOKAZOU nic ovladat!!!Teroristicke utoky na zidovske organizace a synagogy jsou opravdu demokratickym projevem.A co bunky Al Kaidy a jinych teroristickych organizaci v Evrope(Nemecko....)???4)dokonce nosi evropske obleceni---to ma byt dukaz o demokracii ve state???5)Nepraktikuje se sharia???To chces rict,ze jsou ostatni nabozenstvi v techto statech rovnocena islamu???Ze maji prislusnici jinych nabozenskych vyznani stejna prava???Ze nejsou diskriminovani???Myslis,ze by bylo mozne postavit treba v Damasku kostel vyssi nez nejvyssi mesita ve meste???6)najdi mi nejaky dobovy dokument kde se oficialne mluvi o Palestincich pred rokem 1967???7)nechteli mit Zidy???a)Britum byla predana Palestina(i s Jordanskem) spolecenstvim narodu jako ZIDOVSKA DOMOVINA-muzu ti poslat cele zneni,ktere odsouhlasila vetsina statu sveta!O Arabech natoz o Palestincich tam nebylo ani slovo.POUZE 2krat je tam zmineno uzivani arabskeho jazyka spolu s hebrejskym a anglickym jazykem!b)vetsina arabu prisla z okolnich statu a to po zacatku zidovske imigrace a cast asi 70 LET!!! pred prvnimi velkymi zidovskymi vlnami!!!c)Palestinsti Arabove se do roku 1967 vzdy povazovali za jizni Syrany!!!8)a)Nemuze jit o okupaci,protoze mezinarodni pravo uznava pravo na obranu a moznost obsazeni uzemi z bezpecnostnich duvodu!!!b)jde o uzemi sporna na ktera si delaji narok obe strany c)Israel dobyl v obrane valce uzemi Jordanska a Egypta.d)Arabove v pripade Palestiny neprijali israelsky navrh UZEMI ZA MIR v roce 1967!!Arabove mohli mit Palestinu jiz v roce 1967!!!
0/0
23.10.2002 9:37

Prokki

Re: Re: Palestina-země arabů
To ze v Libanonu pusobily tyhle skupiny bylo pochopitelny, kdyz je zidi vsechny vyhnali. A tim obhajujes masakry prevazne civilustu v Libanonu kde zemrelo pres 50 000 lidi? To byly operace ktere provadel Israel a schvalovaly USA. O tom pravu Saria, rozhodne se v techlech zemich nikdy praktokovat nebude a krestani tam jsou naprosto rovnopravni. Viz kolik jich zije v Syrii a v Libanonu?
0/0
24.10.2002 5:18

WIG

MESCHUGE JIGAL
Vidím, že zde stále chce vládnout krvežíznivý židovský šílenec Jigal (viz dříve -jeho výzvy k dalšímu vraždění), který zdejsi chat zneužívá ve prospěch teroristické státnosti Izraele. Jméno Žida, který zabil politika Rabina za to, že se jen o trošku více než jiní židovští politici snažil sjednat mír s palestinskými domorodci, je také Jigal-Jigal Amir.Že by geny a nebo jen shoda jmen ?
0/0
22.10.2002 20:09

Pilat

www.B'Tselem.org
0/0
22.10.2002 16:58

JigalAmir

Kolik tech "deti" do 15 let bylo zabito ve skole,v autobuse,v nakupnim stredisku ci na diskotece???Ty deti musi pocitat s tim ze zemrou,kdyz budou utocit na vojaky!!!Vi to i jejich rodice!!!Palestinci dobre vi,ze kazdej "zavrazdenej" Palestinec se hodi pro jejich vec!!!Arabove vrazdili Zidy pred vznikem Israele,ihned po vzniku Israele,pred obsazenim spornych uzemi i po nich.Behem jednani o miru i v dobach napjatych.Teroristicka organizace OOP vznikla 3 roky pred obsazenim spornych uzemi!!!
0/0
22.10.2002 15:49

JigalAmir

z toho 13.5 % deti do 15 let, 23 % mladych do 18 let---Zapomel jsi napsat,ze jsou Palestinci mezinarodnimi organizacemi kritizovani za zneuzivani deti jako zivejch stitu!!!A za vyuzivani deti k terorismu!!!
0/0
22.10.2002 15:42

Jindrich Hojer

???
Izraelske vojsko stravilo mnoho mesicu otevrenou okupaci pal. uzemi a pozatykalo vsechno co se hybalo za jedinym cilem - zajistit bezpecnost pro sve obcany. Dostavil se jiz tento cil ? Od 28. zari 2000 do 20. rijna 2002 bylo zabito 1969 Palestincu, z toho 13.5 % deti do 15 let, 23 % mladych do 18 let, 6.5 % nad 50 let. Byli to teroristi ? 23.2 % smrtelnych zasahu bylo do hlavy nebo krku. Kolik z nich byly "nahodne vystrely" ? Pochazi vsichni atentatnici prave z uzemi, ktera vojaci ve svem "tazeni proti terorismu" zatim vynechali ? Kdo a jak bude pripadne potrestan za nesplneni "vytycenych vojenskych cilu" ? Je politika Ariela Sarona prinosem pro bezpeci prostych Izraelcu ?
0/0
22.10.2002 15:37

Frankie

Re: ???
Ještě jsi nám tu Jindřichu-statistiku "zapomněl" uvést percentuální podíl zabitých palestinských a izraelských žen. Takové srovnání už by ale pro Palestince dopadlo mnohem hůře, že? 
0/0
22.10.2002 16:04

Ondrej

Re: ???
Uff uf..Nerytmicke, obsahove plytke. Tendencni a podbizive, navic radoby..atd atd.., plus zkopirovano asi popate. At ziji poeti.
0/0
23.10.2002 16:43

Frankie

Takže u příležitosti sedmého výročí?
No jo, to je pak těžká práce zkoušet dělat s Palestinci nějaké mírové dohody. Kdyby se aspoň dalo dopředu odhadnout, kdy zase naši bojovníci za svobodu budou "slavit výročí".
0/0
22.10.2002 15:18

JigalAmir

Přesně o tom to právě je - ti všichni se dokázali nakonec nějak dohodnout !!! K tomu, aby se podobně dohodli také židi s palestincema by ale asi bylo také potřeba trochu té dobré vůle, že ano ? Všichni palestinci nejsou jen a jen teroristé, nasouhlasí s terorismem a lze se s nimi domluvit. A na druhou stranu, s teroristama lze jednat nekompromisně. Pokud u Arafata bylo obklíčených 50 hledaných teroristů, proč je izraelská armáda nechala být ? Jsou to ti, co nyní napadli a zničili ten autobus ?*******Ne oni se nedomluvili!!!Viz situace na jiznim Slovensku.Ale kazdemu je jasne ze Nemecko,Rakousko,Madarsko byly staty agresori jak za I tak za II svetove valky!!!Hranice byly ze strategickych a bezpecnostnich duvodu upraveny na jejich ukor a tyto staty musely drzet hubu a krok!!!Na rozdil od Israele ktery si dovolil ubranit se (NEKOLIKRAT!!!) arabske agresi,ale agresori maji moznost uznavat ci neuznavat hranice.
0/0
22.10.2002 12:12

xxx

Re:
Ne oni nemaji moznost uznavat ci neuznavat hranice. Oni jen uznaji to co budou muset uznat. Tak jako Nemci po valce museli uznat odsun, ztratu Pruska atd ... i kdyz asi nechteli. Podobne palestinci uznaji jen to co budou muset uznat.
0/0
22.10.2002 12:43

JigalAmir

Ja myslim, ze tyhle skupiny jsou na obou stranach. Pokud si dobre pamatuji tak to nove kolo intifady zacalo po Saronove provokaci na Chramove hore. Specialne u Sarona si myslim, ze on nechce vejit do dejin jako "ten ktery predal uzemi Palestincum". Nejuspesnejsiho politika na haseni konfliktu s Palestinci si bohuzel zabili Izraelci sami.*****Palestinska LEZ 16)Intifada Al-Aksa byla vyvolana vstupem Ariela Sharona na Chramovou horu. Palestinsky ministr informaci IMAD Faluji priznal,ze intifada byla planovana mesic pred Sharonovou navstevou hory!!!!Mela puvodne vypuknout po Arafatove navratu z Camp Davidu!!! Nasili je pochopitelne a je legitimni reakci na Israelskou politiku!-Na pocatku miroveho procesu bylo jasne,ze se spor musi vyresit jednanim.Jedna z pominek Israele pred souhlasem s jednanim s OOP bylo,ze se OOP VZDA TERORISMU!!!Formalne to OOP udelala,presto se OOP,jine teroristicke organizace a jednotlivci vratili k nasili!!!Presto udelal Israel podle dohod z Oslo ustupek a jednal!!!Palestinci stale utocili!!!Pachali stejna zverstva jako pred slybem.Jejich zamerem bylo zastaveni miroveho procesu!!!Palestinska samosprava ,prestoze ma 40 000 policistu a nekolik tajnych sluzeb neni schopna,nebo spise nechce prevzit zodpovednost za mir!!!Odaje o stavu utoku po mirovych jednanich: Zabiti vojaci 20 Judea+Shomron 32 Gaza Zraneni vojaci 617 J+Sh 419 G zabiti Israelci -civiliste 43 J/S 5 G zraneni civiliste 567 J/S 86 G Molotovovy k. 1784 J/S 715 G
0/0
22.10.2002 11:02

JigalAmir

CR okupuje Ceske Velenice!!!Musi je vratit Rakousku!!!Slovensko okupuje severni Madarsko!!!Musi toto uzemi vratit Madarsku!!!Polsko okupuje nemecke Slezsko a Vychodni Prusko musi tato uzemi vratit Nemecku!!!Rusko okupuje Kaliningradskou oblast musi ji vratit Nemecku!!!Francie okupuje Lotrinsko a Alsasko musi je vratit Nemecku!!!
0/0
22.10.2002 10:46

xxx

Re:
Přesně o tom to právě je - ti všichni se dokázali nakonec nějak dohodnout !!! K tomu, aby se podobně dohodli také židi s palestincema by ale asi bylo také potřeba trochu té dobré vůle, že ano ? Všichni palestinci nejsou jen a jen teroristé, nasouhlasí s terorismem a lze se s nimi domluvit. A na druhou stranu, s teroristama lze jednat nekompromisně. Pokud u Arafata bylo obklíčených 50 hledaných teroristů, proč je izraelská armáda nechala být ? Jsou to ti, co nyní napadli a zničili ten autobus ?
0/0
22.10.2002 11:16

osa

Re:
Izrael okupuje! Proč je pro Vás tak těžké si to přiznat? Intifada je jen reakce na beznaděj, do které Hardliners palestince dostali...  
0/0
22.10.2002 11:56

JigalAmir

Re: Re:
CR okupuje!Slovensko okupuje!Rusko okupuje!Francie okupuje!Dansko okupuje!Polsko okupuje!Slovinsko okupuje!......
0/0
22.10.2002 12:06

JigalAmir

Ach jo,zase sem pisou lidi, kteri tomu vubec nechapou. Jestle byt proti okupaci je teror, tak jsem asi nejvetsi terorista. Me by fakt zajimalo, co delaji Zide na Palestinskem uzemi? Proc Izraelske tanky jsou kazdy den v Palestinskych ulicech? Jakym pravem Zide z Ruska obsadili Palestinska mesta a znicili tam vsechno ziveho? Ach jo, co nadelat, staci trocho premyslit.---nejdrive si zjisti co znamena pojem okupace!!!Co to jsou Palestinska uzemi???Znamena to exmandatni uzemi Palestina,podle ktereho se po roce 1967 nazvali mistni Arabove(do te doby se povazovali za jizni Syrany),kteri vetsinou prisli z okolnich zemi????Proc Izraelske tanky jsou kazdy den v Palestinskych ulicech? Proc se arabove vyhazuji na zidovskem uzemi???Jakym pravem Zide z Ruska obsadili Palestinska mesta a znicili tam vsechno ziveho---jakym pravem obsadili Arabove ze Syrie,Lebanonu,Egypta,Iraqu,Iranu zidovskou domovinu???Ach jo, co nadelat, staci trocho premyslit!!!
0/0
22.10.2002 9:47

Pepča

Kdo že, zničil všechno živého.....?
Doporučují Vám vzít na sebe bombu a někde se vyhodit...ale prosím o samotě...Váš Bůh už na Vás čeká...Jste vyšinutej...
0/0
22.10.2002 10:04

Poeta

Re:
meleš, meleš kraviny,
taky nejsi bez viny.
Doporučuju ti na hlavu si dát hábit
a jít někam jinam vodu kalit!
 
0/0
22.10.2002 10:30

Poeta

he,he,he
Jak tak vidím Juráška,
tomu trochu krve nevadí
hlavně nesmí býti arabská,
neboť ta jediná ho rozladí.
 
Ty jeho slinty to je síla,
proti americe a západu
se jeho údernická pěst křečovitě svírá,
u něho vpřed, znamená dozadu.
 
0/0
22.10.2002 9:19

Jindrich Hojer

Uf, uf...
Nerytmicke, obsahove plytke. Tendencni a podbizive, navic radoby vtipne... Jednim slovem: PRITUPLE. Zkuste radeji treba strihat ovce.
0/0
22.10.2002 15:25

Poeta

Re: Uf, uf...
Jindřichu, tobě se mé verše nelíbí?
Počkáme si až tebe můza políbí.
Zatím v sobě zkroť to zvíře,
neb tvé hodnocení sedí i na tvé komentáře!
 
0/0
22.10.2002 15:49

bruno

Re: Re: Uf, uf...
bráfo poet--namlat ti kepule a netej se--maš kuraš-mots to cenym.
0/0
22.10.2002 15:56

pilat

Re: Re: Uf, uf...
Nejses ty Dusan Jasanek? Tak pekne popsanej v Cernych Baronech?
0/0
22.10.2002 16:05

bruno

Re: Uf, uf...
chojer žika--prituple,skusté čichat o fce vipataták sanetbane--poli tujte fto fce----javim chojeru-teš plitke,ále ják šacham ták šácham-vjetši chlo u pka f topje ne našácham...
0/0
22.10.2002 16:03

Poeta

Re: Re: Uf, uf...
Zdravím kamaráde Bruno,
ty jedna mazaná kuno.
Už jsme tady zase spolu,
až tě potkám tak ti koupím kolu.
0/0
22.10.2002 16:12

bruno

Re: Re: Re: Uf, uf...
tešim se še potkam poetta---puteme sedet usto lu---on žekne pro tépe kolu mam--a ja mu ko u pim kofolu....
0/0
22.10.2002 16:34

conoco

Vse je jen o nabozenstvi
Jiz krestane vedli sve krizacke vypravy a vyvrazdovali tisice nevinych lidi, avsak jak ja doufam z velke vetsiny se ze svych zlocinu ponaucili, dospeli a zacali prosazovat nabozenstvi civilizovane. To se bohuzel o jinych nabozenstvich zatim rici neda a dokud bude jakekoli nabozenstvi prosazovat mucednickou smrt, pri ktere budou zabijeni zase jenom lide, nikam to nepovede.
0/0
22.10.2002 9:13

hestroy

Re: Vse je jen o nabozenstvi
To je blbost. Vsechno je jen a jen o penezich... A o lidske hlouposti. U nas zase pan Zelezny dokaze presvedcit pulku naroda, ze je hodny clovek.
0/0
22.10.2002 10:25

David Stein

Palestinsti hrdinove
Po precteni prispevku jsem nabyl dojmu,ze se zidovsky sebevrah odhodlal vyhodit do vzduchu jeden palestinsky linkovy autobus.To je zvlastni probihaji rozhovory ktere mohou uklidnit celou situaci v Izraeli no a tak dzihad vyhodi do vzduchu autobus aby se to nahodou nepovedlo.Nebudu dneska diskutovat o tom komu Palestina patri nebo nepatri,nebot to je zalezitost hodiny samostudia v knihovne.Doporucil bych vsem,kteri se k teto tematice vyjadruji-trosicku hloupe,s emocemi a bez podstatne znalosti problemu.(Pro Josefa,Martina,Pilata).Ja se totiz divim,ze se nedokazete vyrovnat s problemy ve vlastni zemi jako je korupce,podvadeni,lhani politiku a jinymi vecmi na ktere porad na netu nadavate.Tzn.Neumite si udelat poradek pred vlastnim prahem,ale budete radit vsem dokola vcetne Izraele.Izrael je zeme ktera byla doslova vydupana z niceho.Z pouste vyrostla mesta,farmy,infrastruktura.Bylo toho zapotrebi hodne,aby se z pouste stal stat Izrael a aby za pomoci zemi kteri mu fandili a podporovali stal suverenni stat ktery musel v mnoha valkach obhajit svoji existenci.A co vy,neubranili jste se ani nemcum v roce 1938 ani rusum 30 let pozdeji a vite proc?Protoze jste pohodli a radeji volite pasivni resistenci s jakymkoliv rezimem ktery k Vam prijde.Ono se to snad nejak prezije,ze ano?
Nebudu ani diskutovat o vztahu Vas k Palestincum,ktere tak vehementne obhajujete,prestoze  jste je videli tak akorat v TV kdyz hazi kamenim na vojaky a policisty,nebo kdyz protestuji po izraelske odvete.Vemte si je k Vam do CR a potom se uvidi,jaci jsou to sympataci a vemte si je vsechny at Vam potom republiku rozbombarduji a potom vyhlasi palestinsky stat s pravem saria.To se Vam moc nechce,ze?
A jeste Vam neco reknu.Zide v Izraeli bojuji o svuj holy zivot,protoze prisli ze vsech koutu sveta vyhnani lidmi,presne jako jste Vy.Xenofobnimi zbabelci.Dostali sanci zit bez prezirani a sikanovani.Uz se nechteji vratit do zemi kde na ne jeste pred 50 lety poradali hony a likvidovali v ruznych holokaustech.Chteji uz zit v klidu.Nemaji kam ustoupit a jsou odhodlani.Jednoho dne se stane totiz to na co cekame uz leta.
Ohorele mrtvoly a roztrhana tela vidite tak akorat v TV a neznate ten strasny pach krve,roztrhanych vnitrnosti a smradu spaleniny.Divate se jako tupa zver na hromady zkrvavenych tel a pritom rikate,jen to tem okupantum nandejte. Palestinci bojuji za svoji zem . Ale to Izraelci taky.
 
0/0
22.10.2002 9:04

Poeta

Re: Palestinsti hrdinove
Můj milý Davide,
jinde možná pochodíš, tady ne!
na tvůj příspěvek jim mozek prostě nestačí,
uvidíš jaké bláboly, tu ze sebe za chvíli vytlačí!
 
0/0
22.10.2002 9:28

demokrat

Re: Palestinsti hrdinove
Naprostý souhlas. V podobném duchu píšu své příspěvky už dlouho, i já jednoznačně stojím za myšlenkou, že palestinci vždy eskalují teror v době, kdy by měli šanci na vznik samostatného státu. Jsem přesvědčen, že o něj nestojí. Vždy je pohodlnější žít z cizích peněz, nepracovat , pro zábavu střílet z kalašnikovů do vzduchu a vyhazovat do povětří nevinné lidi v kavárnách a autobusech.
0/0
22.10.2002 10:06

briza

Re: Re: Palestinsti hrdinove
Ja myslim, ze tyhle skupiny jsou na obou stranach. Pokud si dobre pamatuji tak to nove kolo intifady zacalo po Saronove provokaci na Chramove hore. Specialne u Sarona si myslim, ze on nechce vejit do dejin jako "ten ktery predal uzemi Palestincum". Nejuspesnejsiho politika na haseni konfliktu s Palestinci si bohuzel zabili Izraelci sami.
0/0
22.10.2002 10:32

Frankie

Re: Re: Re: Palestinsti hrdinove
A kolikpakže Palestinců Šaron tou procházkou po Chrámové hoře zabil nebo zmrzačil?
0/0
22.10.2002 14:29

bruno

Re: Re: Re: Re: Palestinsti hrdinove
on pšetse urasil jéjich sertetška...
0/0
22.10.2002 15:01

Frankie

Re: Re: Re: Re: Re: Palestinsti hrdinove
... a některá ta srdéčka z toho dostala infarkt. Už je mi to jasný.
0/0
22.10.2002 15:22

briza

Re: Re: Re: Re: Palestinsti hrdinove
Zadne a neni to vubec podstatne. Jeslize si nekdo zapali cigaro sedice na sudu strelneho prachu tak je to vul at se neco stane nebo ne. A od politika, ktery je zodpovedny za osud sve zeme se ceka, ze to nebude vul. Tim spis, ze ma dost volu (z rad Palestincu a izraelskych osadniku) kolem sebe.
0/0
23.10.2002 11:46

Pepča

Re: Palestinsti hrdinove
Jeden z mála rozumných příspěvků...Dík
0/0
22.10.2002 10:07

Miki

Re: Palestinsti hrdinove
0/0
22.10.2002 10:19

Robert

Re: Palestinsti hrdinove
 Stoprocentně souhlasím.
0/0
22.10.2002 11:25

JSI

Re: Palestinsti hrdinové neexistují a izraelští taky ne, jenom oběti
No setřenice mého přítele pana Wasermana se přátelsky stýkala s britským důstojníkem a byla vyhozena do povětří velkým izraelským teroristou panem Menachem Beginem pro podezření, že je zrádce židovské věci. Jak jistě víte tento ministerský předseda Izraele začal jako sprostý terorista-nebo bojovník za svobodu?. Pokud vím, tak se vyhýbal jakékoliv činnosti aby mohl bojovat proti hitlerismu..... . A co se týče korupce a zločinosti, lhaní politiků ts,ts pane Stein nebuďte směšný. Myslím, že nikdo Palestince neobhajuje, protože jejich jednání je iracionální, to ale zakládání osidlovacích vesnic na obsazeném uzemí je taky. Připomíná mi to politiku v Čecháh a Polsku, kdy došlo k zabrání půdy v celém vojvodství (okrese), vystěhování místního obyvatelstva a nahrazením rasově čistým německým obyvatelstvem (popřípadě založením SS cvičiště v Čechách). A když pan Waserman nadával na něco u nás v Čechách a já mu říkal, proč se nevystěhujou do Izraele, tak pouze odpověděl: "Co? mezi ty židy?". A věděl proč, protože co se týče xenofobie, myslím že všechny státy ovládané určitým náboženstvím či ideologií jsou implicitně xenofobní. (jsi muslim - nejsi muslim, jsi žid - nejsi žid,komunista, atd). Pokud pane Stein jste-li Sabra, tak Vás to omlouvá, protože člověk je ovlivněn prostředím a výchovou a dostupnými informacemi ale jestliže žijete v Evropě, tak je mi to líto, protože podléháte ideologckým předsudkům.
0/0
22.10.2002 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.