Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skandál s byty ohrožuje ministrovo křeslo

Křeslo nejmladšího unionistického člena Špidlovy vlády ministra pro místní rozvoj Pavla Němce - je vážně ohroženo. A to kvůli nejnovější aféře s hospodařením na Němcově úřadu. MF DNES včera upozornila, že s nástupem unionistického vedení začalo ministerstvo nákladně zařizovat kanceláře úřadu a služebních bytů. Dva Němcovi náměstci navíc užívají luxusní byty ministerstva u pražského Staroměstského náměstí za nízké nájemné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klema

Skandal....???
Sabino, o nasich "vyvolenych", napiste taky uz "neco noveho"!Byl bych vicemene sokovan, spise obsahem nejakeho clanku,kde bude uvedeno ze dotycna-y vladni urednik nic nezproneveril,neprivlastnil,neprevedl,neprofitoval, nepozival v praci alkohol!,ani neprijal zadnou protisluzbu,natoz uplatek!Vim,ze to mate a budete mit v tomto smyslu, docela tezke.Prevazna vladni vetsina,ma slova, bohuzel jen potvrzuje!!!Kazdopadne diky za vasi "sysifovskou" praci!!! 
0/0
21.10.2002 15:04

jura-p

Čemu se divíte,
Ministr je přece z Unie Svobody. Ti říkají "umíme se domluvit", a "s námi to půjde líp". Vás všechny nenapadlo, co tím mysleli? Mimochodem, volby budou během příštích 14 dnů.
0/0
21.10.2002 11:30

JSI

Re: idiotské reakce
Je zapotřebí vědět, že vedoucí opovědného odboru tam byl ještě za ODS, takže se pánovéblbě nerozčilujte a bohužel Lachnit při své totální opozičně smluvní ignoranci jej ponechal ve své funkci.
0/0
21.10.2002 16:55

Milouš

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
21.10.2002 9:26

Surios

On ještě neodstoupil????
0/0
21.10.2002 9:18

Saša

Strana s 8 mandáty
Má tři ministry. A ti ještě při tom žraní mlaskají.
0/0
21.10.2002 8:52

Kuba

A co dal??
Sabino drzim Vam palce,muzete mi zjistit co s temi byty bude ted???To se tam nastehuje nejaky jiny zamestnanec ministerstva,nebo budou prazdne a pocka se nez to utichne,nebo se prodaji???Dik :thaistar11@msn.com
0/0
21.10.2002 8:30

Jana

Funkcionář bez myšlenky se pozná podle toho, že si ihned po nástupu do funkce pořídí do kanceláře nový nábytek. Víc ho už ani později nenapadne.
0/0
19.10.2002 20:42

Inkvizitor

Re:
Jaký je rozdíl mezi tím, když si jej pořídí za dva roky, když každému je jasné, že ten předchozí byl výborné kvality a byl tři roky starý ?
Souhlasím, že vemeno ve funkci se pozná podle pořízení nového nábytku, ale proč to definovat dobou ? Co byste ovšem chtěla - oni mnohdy na nic jiného než na výměnu nábytku nemají schopnosti ................. 
0/0
20.10.2002 21:21

Jan

Pokud ho lide nedokazou vyrazit
tak at tam klidne je nafutruje se
0/0
19.10.2002 19:12

Adámková

Ministr NĚMEC
Domnívám se,že není nutné používat vulgárních výrazů,které anonymní pisatelé používají.K tomu co předvádí pan ministr Němec si má každý udělat svůj úsudek a v příštích volbách by se to mělo odrazit.Je mi ze všeho nějak smutno od,vezměte všichni rozum do hrsti.
Adámková Bohumila
Cíglerova 1085
Černý most
198 00 Praha 9
0/0
19.10.2002 15:02

Gustav

Re: Ministr NĚMEC
Vazena pani, zcela s vami souhlasim ze neni nutne uzivat vulgarni vyrazy; na strankach kam ma pristup kazdy by se tahle slova objevovat nemela. Ale dal jiz s vami nesouhlasim; zvlaste pokud jde o pristi volby. To co tam ve svejkovsko-bolsevicke monarchii volite od Sametu je cim dal tim horsi (a kolikate volby to jiz byly??). Zcela chapu, ze neni z ceho vybrat. Povahou svejci, konanim a jednanim bolsevici (viz clanek). Moralka, zasadovst, cestnost...tyto vlastnosti v Cesku vyhynuly jiz za vlady krejciho Vasila a jemu podobnych.
0/0
19.10.2002 16:44

Věra

Re: Re: Ministr NĚMEC
Gustave, vlastnosti MORALKA-ZASADOVOST-CESTNOST, jeste zcela nevyhynuly u nekterych Cechu. Bohuzel jsou to lide, kteri NEJSOU NA VEREJNOSTI a kteri nemaji takove LOKTY. A tez se domnivam, ikdyby se do VLADY dostali, tak tam dlouho nevydrzi, protoze: KDO NENI S NAMI - JDE PROTI NAM. JINAK VE VSEM S TEBOU PLNE SOUHLASIM. KOMUNISTY NENAVIDIM, ONI NIKDY NEMLUVI PRAVDU, JENOM SLIBUJI, PODRIDI SE POUZE TEHDY, POKUD MUSI!!!! NEDEJ BOZE - ABY SE DOSTALI K MOCI!!!! TO BY OPET NAPLNILI - SVE "KONCENTRAKY", ktere jiz pro lidi jineho smysleni staveli... Pekny den.
0/0
22.10.2002 14:00

Adámková

Ministr NĚMEC
Domnívám se,že není nutné používat vulgárních výrazů,které anonymní pisatelé používají.K tomu co předvádí pan ministr Němec si má každý udělat svůj úsudek a v příštích volbách by se to mělo odrazit.Je mi ze všeho nějak smutno od,vezměte všichni rozum do hrsti.
Adámková Bohumila
Cíglerova 1085
Černý most
198 00 Praha 9
0/0
19.10.2002 15:02

Slávek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.10.2002 13:53

blembák

graůůů
Němec do německa kopat okopaniny a nedělat bordel na ministerstvu.Vždyť je to piča ulízaná,Uhelnými Sklady dosazená!
0/0
19.10.2002 12:46

Mikuláš.

Socani se chovali vždycky stejně ...
... už masový vrah Vladimír Iljič Uljanov se válel v sametu až do poslední hodiny, kdy zkapal na syfilis.
0/0
19.10.2002 11:01

Mikuláš.

Socani se chovali vždycky stejně ...
... už masový psychopatický vrah Vladimír Iljič Uljanov se válel v sametu.
0/0
19.10.2002 10:51

deml

dodatek
zapoměl jsem dodat, že se jedná o člena ODS, který je zároveň poslancem.
0/0
19.10.2002 10:44

.

Re: dodatek
tak nebuď podělanej socan a jmenu ne ? to můžu prohlásit taky - jedna ministrině má doma robertka za 1 000 000 a nikomu to nevadí ? jseš domovní důvěrník, žejo...
0/0
19.10.2002 13:02

deml

todle je jeste slaby
To, že si ministr pořídí křeslo za 60000Kč je ještě slabý oproti tomu, že starosta jedné pražské městké části má křeslo za 70000 a nikomu to nevadí.
0/0
19.10.2002 10:41

Věra

Re: todle je jeste slaby
Já ti něco napíšu. Mě to třeba vadí. Neboť jsem maturantka, pracuji 41 let a jsem tzv. "holý zadek". A kdybych umřela, tak nemám ani na FUNUS!!!! Kdyby mě dal z ceny toho křesla třetinu to by udělal GESTO. Jenomže to by se panečku ošíval - dát něco "potřebnému", co!!!!
0/0
22.10.2002 14:03

Ministerstvo pro místní rozvoj

Tisková zpráva o průběhu šetření na MMR ve věci informací MF Dnes
Ředitel úřadu ministerstva vyzval na základě informací MF Dnes uvedených v článku „Stát platí miliony za byt ministra Němce “ šéfa odboru vnitřní správy ministerstva, aby předložil veškerou dokumentaci, která se týká vybavování kanceláří a objektu Salvátorská a dále jednal o celé věci s ekonomickým náměstkem a odborem legislativně právním.  
Z výsledků šetření vyplývá, že šéf odboru vnitřní správy jednal o dodávce nábytku bez stanoviska ekonomické sekce, odboru legislativně právního a bez stanoviska ředitele úřadu ministerstva. Sjednávání smluvních závazků bez těchto stanovisek je přitom v příkrém rozporu s dodatkem k postupu při uzavírání smluv, který vydal ministr Pavel Němec už 31.7.2002 a který stanoví, že každá smlouva musí být před konečným podpisem posouzena a parafována ředitelem úřadu ministerstva a konzultována s dalšími dotčenými odbory ministerstva. Z uvedených důvodů dnes ohumil Plchot na svou funkci rezignoval.
 
Ředitel úřadu ministerstva zadal právní posouzení, do jaké míry je ministerstvo zavázáno jednáním odboru vnitřní správy, které bylo v příkrém rozporu s předpisy vydanými ministrem, a to za účelem minimalizace škod ministerstva. Škodu, která by jednáním odboru vnitřní správy vznikla ministerstvu, bude ministerstvo po ukončení šetření vymáhat na konkrétních osobách v souladu se zákoníkem práce.
 
 
Petr Dimun , tiskový mluvčí MMR
0/0
19.10.2002 10:00

Fylištín

Re: Tisková zpráva o průběhu šetření na MMR ve věci informací MF Dnes
.... jak "...na svou funkci rezignoval"     ihned zavřít  - vždyť je to tunel jako prase! .... více takových SLONKOVÝCH    
0/0
19.10.2002 11:56

Otakar

Re: Tisková zpráva o průběhu šetření na MMR ve věci informací MF Dnes
Tak to je stále stejné.Ať mi nikdo neříká,že ministr nic nevěděl a za nic nemůže- parchant.Nejdříve rozdá příkazy a když je z toho průser,tak dělá ,že tam není.Vyhodit měli jeho a ne podřízené.Poblil bych se z takového přístupu.Ryba vždy smrděla od hlavy a jinak to nebude.No stejně tam všude seděj samí kamarádíčkové a dřívější bolševici tak žádná škoda když se to trochu vyčistí.
0/0
21.10.2002 9:18

Svědek

Re: Tisková zpráva o průběhu šetření na MMR ve věci informací MF Dnes
Neuvěřitelná sprostota tiskového mluvčího Petra Dimuna - hlásné trouby ministra Pavla Němce, který píše lži o úředníkovi MMR a špiní jeho kolegy, nás vedou k tomuto prohlášení: Odbor vnitřní správy a provozu Ministerstva pro místní rozvoj vedený Bohumilem Plchotem plnil pouze příkazy svého nadřízeného Ivo Hartmana, původně ředitele úřadu, nyní již I. náměstka ministra Němce. Při zařizování ministrova bytu dokonce požadoval po odboru vnitřní správy a provozu MMR, aby vybavení kuchyně a příslušenství bylo v provedení chromu. Nábytek po exministrovi Lachnitovi nebyl pro ministra Němce dost dobrý, proto zůstal jeho kolegovi Palasovi. Pokud jde o podpis smlouvy na nábytek, žádná smlouva podepásna nebyla, ministr včetně svého zlatokopa Hartmana a potrefeného Dimuna si nadělali do kalhot z článku investigativky Sabiny Slonkové a vyjadřují se k něčemu, co neexistuje. Smlouva na ministerstvu se neuzavírá bez tzv. kolečka, kdy jednotlivé části doplňuje a připomínkuje odbor legislativně právní. A my, kolegové, potvrzujeme, že Bohumil Plchot žádnou smlouvu svévolně neuzavřel. K tomu, že ředitel odboru vnitřní správy a provozu rezignoval uvádíme, že náměstek Ivo Hartman s mluvčím Petrem Dimunem předhodili Bohumilu Plchotovi požadavek, aby tak učinil (což neučinil a tvrzení Němce, že ho nestihl odvolat, protože ihned sám rezignoval je lež) a již měli na stole tiskovou zprávu o tom, jak čistí ministerstvo od plev. Plchot neměl a nemá důvod k rezignaci, naše ministerstvo dokázal přestěhovat a nastartovat normální chod po povodních jako první ze všech povodní zasažených rezortů. Němec, Hartman i Dimun by si měli osvěžit paměť. Ve své nabubřelosti totiž zapomněli, že při zadávání úkolů k vybavení bytů, což byla jejich hlavní starost v době povodní, byli přítomni i další pracovníci MMR a lidé mimo MMR,kteří se nemusí obávat propuštění ze zaměstnání. Kolegové z ostatních rezortů potvrdí, že žádný ministr nepodepisuje smlouvy na židle a postele, protože na to má svého ředitele odboru. Ministr ani neparafuje takové smlouvy, na to má ředitele sekcí, popř. náměstky. To znamená, že výroky Dimuna typu "... ministr nedostal k podpisu žádnou smlouvu, nic neviděl, nic nevěděl ..." jsou nesmyslné. Svým článkem, který nedotáhla do konce, dosáhla Sabina Slonková tohoto cíle: Ministr Němec jako nekompromisní čistič zlořádných úředníků a desítky nešťastných lidí ze ztráty zaměstnání. Ministr chce rozpustit odbor vnitřní správy a provozu a možná další, které by mohly dosvědčit skutečné události. Volná místa na MMR nejsou a úředníci z odboru jsou lidé s rodinami jako miliony dalších lidí. Jediným řešením je, že nevinný Plchot včetně jeho lidí zůstane a ministr se svou smečkou půjde drancovat jinam. Budeme svědčit.
0/0
21.10.2002 9:57

qert

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
21.10.2002 14:43

Tom

Berňák
V jakém rozsahu mají v pracovní smlouvě uvedenou klauzuli o ubytování? Jak z poskytnutého ubytování odvádějí daň? V každém případě se jedná o daňový únik.
Rád bych vědel, zda-li bernák by postupoval stejně i u podnikatelského subjekta, který svojemu majiteli/generálovi platí luxusní bydlení v centru Prahy?
0/0
19.10.2002 8:36

Michal

je skvele, že je vidět i náklady za opravy domů a jeho důsledky !
Děkuji za článek v MFDnes. Nejde jen o "nizké nájemné", ale také o to otevřít oči, kolik stojí opravy a rekonstrukce domů. Pri výkřiku nad publikovaným "nízkým nájemným" , které je mimochodem skoro 3x vyšší než Ministerstvem financí nařízené regulované nájemné porovnejte i toto nájemné s náklady na opravy a údržbu nemovitostí a zjistíte, proč většina domů chátrá a neopravuje se! Ministr i jeho náměstci mají podle mého názoru nárok na slušné, reprezentativní bydlení (obvzláště, jsou-li přespolní). Nebo stále žijeme v době, kde jsme si všichni rovni ? Jest-li ano, pak proč nenosit všichni stejné spodky, boty apod.(jako treba na vojne)?
0/0
19.10.2002 7:01

P.Bilbo

Re: je skvele, že je vidět i náklady za opravy domů a jeho důsledky !
Ale tady jde taky o něco jineho. Vlada si stezuje, ze nejsou skoro na nic penize, ale pan ministr by si osedel zadek v jinem kresilku nez za 6ok Kc. a pak by nas  nemohl mistne rozvijet. To neni, ze musi reprezentovat, to je rozezranost. Nejsou penize, ale zbozi aprace se nakoup nejdrazsi firmy. Tam se mozna do ceny nejlepe vejdou i jine polozky, nez jen opravy a zarizeni.
0/0
19.10.2002 8:03

Fylištín

Re: Re: je skvele, že je vidět i náklady za opravy domů a jeho důsledky !
pane Bilbo - obávám se, že to neni o rozežranosti, ale pouze a jenom a korupci (jinak řečeno - o provizi za zprostředkování prodeje) a protože tato se odvíjí většinou jako procento z fakturované částky, tak čím větší suma - tím lépe - ale o tom všichni velmi dobře víme, jenom čekáme na vhodný okamžik, kdy se tomu budeme moci pěkně podivit, jako např. "MODRÝM KNÍŽKÁM" - ať žije pokrytectví
0/0
19.10.2002 12:14

P.Bilbo

Re: Re: Re: je skvele, že je vidět i náklady za opravy domů a jeho důsledky !
Ty modre knizky, to se mi teda libilo. Jeste donedavna se plno velmi znamych osob chlubilo, jak vycurali s odvodni komisi a dostali modrou...
K veskere problematice fugovani Ceske republiky lze z pozice osob, ktere pisi do techto diskuzi, rict s J. Cimrmanem, ze o tom muzeme diskutovat, muzeme s tim i nesouhlasit, ale to je asi tak vse, co s tim nadelame.
0/0
19.10.2002 14:40

Věra

Re: Re: je skvele, že je vidět i náklady za opravy domů a jeho důsledky !
Na to, aby byl v činnosti bdělý, potřebuje NE KŘESÍLKO, ale dřevěnou židli!!!!!
0/0
22.10.2002 14:07

Karel

Re: je skvele, že je vidět i náklady za opravy domů a jeho důsledky !
Samozrejme ze ministr a jeho namestci maji narok na slusne reprezentativni bydleni ALE NA PRUMERNE UROVNI OBCANA STATU KDE ZIJI stejne jako vsude jinde na svete
 
Co tam ten hosik stale jeste dela?
 
0/0
21.10.2002 14:31

Honza

OKAMZITE S NIM PRYC !!!!
Kdyz toto dela po trech mesicich co bude delat za rok?
0/0
19.10.2002 4:00

Belzebub

Jen vic
Sabino jen vic a houst a vetsi kapky. Jinak se narodu ta vladnouci luza vymkne z ruky.
0/0
19.10.2002 2:23

JirkaVanek

Okamzite zbavit funkce.
Jeden vetsi darebak druheho. Jejich tvrzeni ja nic ja muzikant jen kratkou dobu neobstoji. Takova vladnouci pakaz snad jeste v historii ceskeho naroda nebyla.
0/0
19.10.2002 1:17

čtenářka

sabino,
pokud budete psát padni, komu padni (a doufám, že tomu tak je), děláte dobře. Nenažranost zvláště pražských úředníků je odporná, platí pro ně " po nás potopa". Potřebují kopat do zadků. zdravím
0/0
19.10.2002 1:01

Gillan

Re: sabino,
Svata pravda. Neni co dodat, hlavne se nenechat odradit, taky Sabce drzim palce.
0/0
19.10.2002 1:06

Ondrejs

Re: Re: sabino,
Milá Sabino, jste skvělá, jen tak dál. Z těch hajzlů je člověku na blití, ale nenechte se odradit - byla by to škoda, protože děláte svou práci výborně..
0/0
19.10.2002 1:37

Pepák

Re: sabino,
čtenářko, tento Němec NENÍ primátorem Prahy... Já jenom, že se navážíš do pražáků... Poznámka: NÉSU Z PRAHY A NIKDY SEM NEBYL
0/0
19.10.2002 1:29

voprava

Re: Re: sabino,
Nauč se číst: pražští úředníci nejsou pražáci. Nebo snad je podle tebe každý pražák úřednik?
0/0
19.10.2002 4:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.