Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát platí miliony za byt ministra Němce

Nové unionistické vedení ministerstva pro místní rozvoj v čele s Pavlem Němcem si nechává za miliony korun upravovat a luxusním nábytkem zařizovat kanceláře a služební byty. Vybavuje je nábytkem, často vyrobeným na míru, od firmy AKIT, která patří na trhu mezi nejdražší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tester

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.10.2002 12:18

Vanek

Hole do ruk a rezat je hlava nehlava
Takova drza pakaz jeste v dejinach ceske kotliny nevladla.
Nasady od lopat a dvakrat dene pretahnout pres hrbet.
0/0
23.10.2002 22:18

rickov

poohledneme se trochu jinam
Zkuste se nekdo podivat do vedlejsich statu , na jejich uroven (treba podle ceny spotrebitelskeho kose ) a mzdy obycejnych lidi a luxus vladnich cinitelu , myslite , ze je vedle tak velky rozdil jako u nas ? Jsme proste narod vychcanku , zlodeju a poctivych jak rikaji mnozi a blbych je u nas jen velmi malo , jsme proste svetova rarita . A potom se handrkujeme o kazdou hloupost , ze ? Namisto toho , ale uz dost ...........
0/0
22.10.2002 2:51

JUDr.Oblouček

Tak rozmařile se nechovali ani komunističtí bafumaři. Tak o co jde.
Hlavně, že jste si před 12 roky pěkně v zimě zacinkali klíčemi.
0/0
20.10.2002 22:03

Spiteful Evilman

Re: Tak rozmařile se nechovali ani komunističtí bafumaři. Tak o co jde.
Ha ha. Kličema si možná cinkal ty. V tý době, co byly plný náměstí s transparenty: na Štěpána bez Štěpána apodobně, já obchodoval s německou markou ve statisících a bylo mi 15 let.
Dneska nefňukám, že nějaký blbec, který mi je ukradený má byt placený z vašich daní.
0/0
22.10.2002 11:57

Ha ha

německá marka vs. čistej credit
Ha ha. Tagže Ty jsi na Štěpána vexloval marky a Tvůj s.otec zrovna vracel na sekretariátu ÚV knížku - nigdo přeci netvrdí, že na Štěpána klíčema cinkali šmejdi...
0/0
23.10.2002 13:58

A.Sova

Co povodne pane ministre?
Tak hospodari ministrestvo, ktere se ma take starat o pomoc lidem a oblastem postizenych povodnemi!!! Vsude se poradaji ruzne sbirky. Co se deje s temito penezi, kde nakonec skonci???
0/0
20.10.2002 9:52

h.u.s.a.

Doufam,ze tchyne plati najem(nebo my?)
0/0
19.10.2002 19:46

h.u.s.a.

NASE-vladni "hostely"
Jak muze ve vladnim byte bydlet tchyne?
0/0
19.10.2002 19:42

LeClair

Pravda ?
Nevěřím a pokud ano tak nemás slov ...  Bič na ně ...
0/0
19.10.2002 15:48

Milca

zbytečně
Aspoň je teď všem jasné. že proti Špidle nepůjdou, korupce má spoustu tváří. Kdo se rozčiluje, rozčiluje se zbytečně.
0/0
18.10.2002 21:51

Robert

To si dělají srandu!!!!!
Tak takhle se chová naše "Socialistická" vláda (je mi jedno, že tam je rádobi pravicová US). Je vidět, že naši ministři hned a rádi pochytily staré zvyky komunistických papalášů. Co natoříci. Stydím se že jsem Čech. (Ja je nevolil a na to jsem patřičně hrdý)
0/0
18.10.2002 18:10

Tonda

kdo plati
Cest praci svejci, proc se rozcilujete? Za prve, vasi soudruzi ministri (a jejich nohsledi) jsou to nejlepsi co jste v cesku posbirali, a vyvolili na mista bohu. Ted tedy mate bohy a obetujte jim.... Jen mala oprava pani redaktorky; stat NEPLATI. Plati cesti danovi poplatnici, cesti VOLI-CI.
0/0
18.10.2002 17:27

Mirek

Napadlo nas spousta veci...
... predevsim celkove vystupovani Pana Nemce jako ministra za US !!! Myslim, ze tahle vec pro me samotneho neni az takovym prekvapenim.  Pravdou je, ze i za komunistu pretrval v techto uradech povetsinou nabytek a vybaveni z dob prvni republiky, a to vybaveni velice kvalitni a dnes take historicky velice drahe. Zrejme je asi ten pravy cas stare (uz i docela cenne) veci jaksi "vyhodit" hadejte kam :-)) a vybavit tato mista uplne novymi, na dalsich 70 let ?? (nebo jen na 4 ??)
Ale tohle nechame stranou. Myslim, ze v nasi male zemi je stejne jako zavist velikym problemem i to, ze si lide neumi zamest pred vlastnim prahem, stejne jako to, ze jeden den vam neco reknou, pricemz druhy den se chovaji opacne. Myslim, ze specielne US a konkretne i pan ministr Nemec by si tohle meli vzit k srdci !
Kdyz si to ani pan ministr s US nevezmou k srdci, meli by si to uvedomit ti, ,co je volili, pripadne ti, co jim opet hodlaji at svuj hlas (doufam, ze takovi jedinci uz nejsou) a podle toho se priste zachovat.
Cely dojem, ktery z nasi soucasne situace mam, je ten, ze se spise domluvi komuniste s ODS, nez aby se nase zeme dopracovala s touhle reprezentaci k prosperite. Ne, vyhlidky jsou nulove !!! S tim, co jsme si spolecne navolili nikam neprorazime, leda do dluhove pasti !
0/0
18.10.2002 17:25

kunstblume

stat plati za byt ministra nemce
Co cekate lidi vzdyt jste v Cechach>
Aspon vite za co platite dane!
0/0
18.10.2002 14:35

jeden občan z davu

Polopravda je převlečená sestra lži!
Napadlo alespoň nachvilku někoho z Vás, "ukřivděných", že by to nemusela být pravda, respektive mohlo by to být pravdy jen půl a že třeba nebyli uvedeny všechny souvislosti, že si to třeba paní Slonková spíchla horkou jehlou a při honbě za senzací brala jen ty informace, které se sami o sobě zdají skandální, ale zařazené do celku už jsou naprosto normální a rozhodně nejsou tak "horke" aby se dali otisknout. Nebo už jsme všichni tak jednoduší, že věříme všemu co nám média podstrčí? Asi nikdo s těch nahoře není bez viny, ale kdo z nás je? Kolik z těh co tu křičí na politiky a na jejich hamižnost si může sáhnout na srdce a říct já nikdy žádnou levárnu neudělal. Zkusil si v poslední době někdo z nich zařídit, byt či kancelář? Ví kolik dnes takové zařízení stojí? Ví někdo o jak velké prostory se dohromady jedná. Ono někomu z čistou mzdou 7 tisíc měsíčně se 5 milionů může zdát jako horentní suma, ale musel by žít na jiné planetě, kdyby si myslel, že se třeba jen trochu reprezentativní a kvalitní nábytek dá pořídit za rapidně méně peněz. Nebo by si třeba z toho ministerstva mohli zajet do SCONTA a nakoupit si tam obludnosti za poloviční cenu, které by ale vydrželi zlomek toho co tam budou mít teď. Řeči typu "Když to nemám já, proč to mají mít oni?!" smrdí závistí a komunistickým myšlením, jako nevyvezený septik. Dnes není nic zadarmo a jak tu již někdo napsal, ani ministerstvo není tak bohaté aby mohlo kupovat levné, nekvalitní a vzhledově odpudivé zařízení.
0/0
18.10.2002 14:20

Majkl

Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
Detaily jsou mi u pr..le, faktem zustava, ze ministrum se zarizuji byty za nase penize, at uz jakkoliv velke. PROC?
0/0
18.10.2002 14:40

2569

Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
1. zkusil 2. ví 3. reprezentovat se dá i na židli za 6 tisíc, a ne za šedesát. Naopak, v soukromé sféře příliš okázalý luxus zákazníky odrazuje, protože si v duchu řeknou "tohle ti nemíním sponzorovat" a jdou jinam. Víte, pane, ony na rozdíl od státní správy existují v tomhle státě i jiné sféry, kde se peníze předtím, než se můžou prohnat komínem, musí nejdřív vydělat.
0/0
18.10.2002 14:51

jeden občan z davu

Re: Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
1. Ale o výsledku se již nezmiňujete. 2. Tak schválně kolik? :o) 3. Tak takovou židli bych chtěl vidět! Navíc snad si opravdu nemyslíte, že jakýkoliv politický činitel jakéhokoliv jen trochu vyspělého státu sedí na židli v přpočtu za 6 tisíc! I stát je svým způsobem "firma" a jako v každé firmě si vedení lebedí v něčem co by obyčejnému člověku mohlo přijít jako luxus ačkoliv se ohledem k jeho postavení jedná o naprostý standard! Ono když je něco drahé, není pravidlem, že je to pro nenažranost prodejce či výrobce. Jak říkáte, peníze se musí napřed někde vydělat! Stejně tak se ale musí zaplatit vývoj takového zařízení, zabespečit kvalitní materiál a spousta dalších maličkostí, které bežného člověka nezajímají a proč taky, že?! Může si přeci nakoupit zařízení v některém Hypermarketu s nábytkem, který ovšem do výše uvedených věcí neinvestuje a proč taky, když jediné co našince zajímá je cena, ikdyby to mělo vydržet jen měsíc, co na tom když je to tak levné. Možná tak při nakupovaní přemýšlíte vy a na ministerstvu prostě obráceně. Mimochodem existují i židle za půl milionu a to už je luxus, 60 000,- za profesionální pracovní židli v kůži není v dnešní době vůbec nic neobvyklého! Ať každý posoudí sám co je výhodnější!
0/0
18.10.2002 15:13

Anonym

Pavle Němče,
 (protože ty nemůžeš bejt nikdo jinej), s tímhle táhni do háje!   Tady je řeč o zařizování bytu! Koho si tam taháš, to je tvoje věc, ale jestli pak máš muňky v pelechu, laskavě si aspoň tu výměnu povlečená zaplať ze svýho (a i to je nakonec z našich daní)!!!   Nebo chceš tvrdit, že máš v bytě přijímací kancelář pro voliče?!?
0/0
18.10.2002 15:26

jeden občan z davu

Re: Pavle Němče,
V tom článku, ale nebyla ani nejmenší zmínka o cené za vybavení těch bytů. Takže všechno Vaše rozčilování pramení pouze z Vaší fantazie a touhy si zanadávat. Pravda může být úplně jiná a vyslovat něco bez důkazů bývá mnohdy ošidné.
0/0
18.10.2002 15:45

Matěj

Re: Re: Pavle Němče,
Výborně jedno občane !!! Vaše příspěvky mi fakt otevřeli oči !! Ždili za šedesát tisíc so dnes nedovolí koupit 90 % ředitelů českých výrobních firem. Ale stát je na tom tak dobře , že nějaká ta CZK na víc ho skutečně nepoloží
Je ten rozpočet není jaksi vyrovnaný....
0/0
18.10.2002 16:01

čtenářka

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.10.2002 0:49

161002

Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
"Řeči typu "Když to nemám já, proč to mají mít oni?!" --- takže stát se schodkem 150 miliard na TOHLETO má - no to mě teda podrž ...
0/0
18.10.2002 15:00

jeden občan z davu

Re: Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
Takový schodek jako má naše země není ničím neobvyklým ani v ostatních zemích třeba i EU a pochybuji, že by se tam někdo handrkoval s ministrem o to na čem má či nemá sedět. Taky bychom mohli praktikovat japonský model a nechat naše ministry a vládní činitele sedět na zemi, jenže u nás to nemá takovou tradici jako v Japonsku a tak bychom byli světu spíš pro smích! Nakonec i japonští ministři mají určitě kvalitní praovní stůl a židli na které vykonávají svou funkci! A že Japonsko zrovna teď neprožívá období rozkvětu.
0/0
18.10.2002 15:21

MP

Re: Re: Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
Pokud jej samozřejmě vztáhneme k výši jejich rozpočtu. Naše malá země na takovej schodek nemá, a zachvíli nebudeme ani mi. Doporučuji ke čtení zprávu IMF.
0/0
18.10.2002 15:28

Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
Snad to napsal jeden blbec z davu. Mysli si snad tento clovek, ze postel za desetitisice je nutna k reprezentaci - asi ano, ale pouze v bordelu a ten tady trva uz az moc dlouho.
0/0
18.10.2002 15:20

jeden občan z davu

Re: Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
Docela by mě zajímalo, jak jste přišel k tak zcestné informaci? Pokud vím tak o ničem takovém v článku nebylo ani slovo. A ikdyby to tak bylo, tak cena kvalitní postele od renomovaného výrobce se dnes zcela běžně pohybuje od 20 000,- výše. Stačí si jen koupit třeba "Moderní byt" a zalistovat. A omlouvám se Vám za ně, že tam nenaleznete Vaší postel za 5 000,-. I v této redakci, totiž žíjí soudní lidé a nevybírají si nábytek na skládkách bytového odpadu.
0/0
18.10.2002 15:29

Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
Snad to napsal jeden blbec z davu. Mysli si snad tento clovek, ze postel za desetitisice je nutna k reprezentaci - asi ano, ale pouze v bordelu a ten tady trva uz az moc dlouho.
0/0
18.10.2002 15:24

Křéďa

Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
Já jsem teda dost hloupej ,ale předpokládám ,že když nastoupí pan ministr do ministerstva ,že tam nějaké méble zůstaly po jeho předchůdci.Nepředpokládám ,že by předchůdci pana ministra kupovali levné věci takže by to mohlo vydržet i nadále.Prosím o odpověď zasazenou do širších souvislostí.
0/0
18.10.2002 15:34

jeden občan z davu

Re: Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
A kdo říká, že se mění všechno zařízení. Je tak nepochopitelné, že je třeba něco potřeba zařídit. Nebo je to nehoráznost, jen proto, že to otiskli v MF DNES. Koloběch výměny starého za nové, je všudypřítomný kolem nás denně a ve všem, jen nejsme ministři a tak o tom nikdo nepíše. Tak bylo na MMR potřeba vyměnit zařízení, no to je tedy opravdu důvod pro článek na titulní straně. Paní Slonková stavte se taky u mě, koupil jsem si sedačku za 60 tisíc ačkoliv vydělávám 10. To je krajně podezřelé!!! Tak rychle o tom napište, ale sorry nejsem ministr, nebudu se tak dobře prodávat! A co se těch bytů týče, tak pokud vím tak je ten dům nově koupený a zrekonstruovaný, tak je logické, že je třeba ho vybavit nábytkem, pochybuju že si ho pak ti obyvatelé odstěhujou když jim nepatří! :o)
0/0
18.10.2002 15:58

Spiteful Evilman

Re: Re: Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
Hmm. Já mám daleko víc než deset a sedačku za šedesát bych si nekoupil. Nechápu proč bych měl se svých vydělaných peněz dávat tolik za sedačku.  Mě dokonce rozčiluje, když někdo takhle mrhá penězi. Mám doma starožitný nábytek a ani za jeden kousek, jsem nemusel dát víc, než bych dal za nový.
 
0/0
22.10.2002 12:03

Marek

Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
Hochu, pokud nejsi Pavel Němec, tak jsi blb. Za prvé, nejedná se jen o kancelář, ale i o byt. Je mi úplně jedno, co si kdo dá do bytu za nábytek a za kolik, pokud si to platí sám. Jestli je ministr vlády socka, které stát musí přispívat na nábytek, tak sorry, ale snad by si mohl koupit nábytek do bytu sám. Pokud jde o kancelář, píšeš o zařizování kanceláře, které určitě něco stojí. Souhlas, ale myslím, že ta kancelář už zařízená byla a určitě ne špatně. Takže se prober, tohle je opravdu svinstvo. Nebo myslíš, že nábytek, co tam byl byl ze SCONTA a vydržel jen čtyři roky?
0/0
18.10.2002 16:12

Bubák1

Re: Polopravda je převlečená sestra lži!
Slonková hraje na správnou komunistickou závist, zabalenou do pravicové rétoriky. Opravdu je to žumpa. "Investigativní" práce Slonkové je spíš prostředkem pro vyřizování účtů nějakých zájmových skupin, do kterých málokdo vidí.
Škoda se nad takovými články rozčilovat.
0/0
18.10.2002 16:14

pa

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.10.2002 14:16

anna

Decka
To viete,ze nas prezident Dzurinda sapred rokom vydal na "turu"do Juznej Ameriky ,po stopach svojich predkoch!A to si nemyslim,ze tam behla s krosnou na zadach a spal niekde pod stromom.No a samozrejme vsetko to islo zo statnej pokladnice.Jeho manzelka pretelefonovala oklo200 000sk a zase to hradil stat.Dal vystavat nadherne namestie v Kosiciach splu s uzasnou super-hepyr modernou fontanou a tym zadlzil stat na 6 milionov sk. Nikdo sa nepoucil a uz si znovu hreje svoje zosuverene gule na prezidenskom kresle.Hanba.
Nech si len skusi pozvat nejaku Naomi alebo Cindy,na prestrihnutie snury pri otvreni nejhakej dalsej dialnici(a znovu budeme mi platit tych 5 milionov)Ja mu potom tie gule odstrihnem!!!
Sucitim s vami bratia.Vzburte sa,zdruste sa a odstrihneite vsetkym politikom gule(ved tym myslia)
 
0/0
18.10.2002 13:57

tomáš

Re: Decka
holky asi gulemi myslet nemůžou, ale zajímalo by mě čím tedy. Protože odlyšit od sebe prezidenta Šustera od předsedy vlády Dzurindy a boxera Mečiara, na to snad gule nejsou potřeba.
Jinak souhlas.
0/0
18.10.2002 14:03

anna

Re: Re: Decka
Sakra,teraz sa pekne hanbim.samozrejme,ze viem kto je nas prezident(aj ked par rockov nezijem na Sk)A  naozaj nemyslim gulami.  Ja som samozrejme mala na mysli Sustaka(Sustera)len som si tie mena splietla........Dzurinda,Suster,Meciar,Klaus......Tie mena si budem pamat navzdy az ,ked spravia nieco co bude stat za to aby som si ich vazila alebo pamatala .Ale zatial ma nicim prijemnym neprekvapili.
Pocula som,ze Suster nahral CDecko zo slovenskymi folklornymi piesnami.Povie mi niekdo ci je to pravda?
0/0
18.10.2002 14:35

PETRA

Re: Re: Re: Decka
K tomu CD.Je tam nova techno verzia Slov.hym.s vokalmi Meciara.A Suster tam namixoval par mixov(je tam jeho fotka za mix.pultom)Cd stalo 300sk,lenze nemohla som si ho dovolit .Inak by som nemala na maslo a nemam ani na 60.000tisicove kreslo.To kreslo muselo but naozaj "special"samovyhrievacie(to na tie gule) s pripojenym internetom a minibarom.
0/0
18.10.2002 14:52

tomáš

jak to změnit?
Jako jedinou cestu vidím to, že lidé - voliči nebudou volit ty politiky, kteří se proflákli. Je jedno jestli  zahraničním kontem, panským chováním s nákupem luxusního nábytku, opilostí ... tím co čteme denně v novinách.
Do politiky žene většinu z nich touha po moci (v pořádku). Když po každých volbách zjistí, že profláklé strany šly k ledu a strhli je tam profláklí politici, udělají si tam sami pořádek. Nenechají se připravit o moc svými kolegy, kteří ji nezvládají.
Začal jsem s tím v červnu, volil jsem neparlamentní stranu. Netrápí mě, že neuspěla, protože evidentně to udělalo víc lidí a politici se začínají plašit. Prvního poslali k ledu "Profesora", začínají alespoň symbolicky honit ty z kolegů, co nejvíc smrdí - např. Kavana. Teď na podzim při volbách v tom budu pokračovat. Věřím, že to bude čím dál masovější a při dalších nejpozději po těch dalších volbách politici zjistí, že když budou v politice i soukr. životě nejen žrát, ale dokonce mlaskat, tak půjdou od válu. Pud sebezáchovy v touze po moci podle hesla "nejlepší hajný je z bývalého pytláka" je současným kouskům rychle odnaučí.
0/0
18.10.2002 13:44

zab

Re: jak to změnit?
Obávám se, že v regionálních volbách to není nejlepší řešení.V těchto by lidi měli volit především osobnosti, bez ohledu na strany či sdružení. V obcích to nejsou neznámí lidé a taky se podle toho utvářejí koalice každý s každým. Tady se nehledí tolik na stanovy a program je utvářen v každé obci jinak, podle potřeb regionu. Naopak volit různé narychlo sestavené kandidátky může být svým obsazením sice hezké, ale neparlamentní strana prosadí zájmy obce na kraji, v parlamentu a v případě US a ČSSD i ve vládě jen velmi, velmi těžko.
0/0
18.10.2002 14:28

tomáš

Re: Re: jak to změnit?
nesouhlasím. Na zádech možná poctivců v obcích stojí gauneři bez skrupulí. Jestli jsou to poctivci a osobnosti, pak ať jasně řeknou, že s věrchuškou nemají nic společného, a odejdou z partaje. Lidé je pak zvolí za starosty i jako nezáviské. Z těhle řečí, že volit malé nemá smysl a strašením návratu KSČ (propadlé hlasy jdou levici) si bohorovně žijí ti velcí.
Nějaká, alespoň přenesená odpovědnost mezi jednotlivými "patry" ve stranách být musí. Pro mě je - například - pražská ODS rodná sestra jejich poslaneckých kolegů. To, že instalovali (za pomoci ostatních partají) do primátorského křesla naivní loutku Němce, aby si mohli dělat co chtějí - to už nás přišlo draho. To by měl pocítit každý i řadový ódeesák (a volič) na volebním výsledku - protože kdo jiný za to může být spoluzodpovědný? Jo, ještě ti, co nešli vůbec k volbám.
Opravdu zatím neznám jinou cestu. Uvidíme jak to bude v tomto případě. Mám za to, že se v US dostali k moci lidé stejné krevní skupiny. Rád bych se mýlil, ale bohužel to tak nebude. Jak vymetli Marvanovou ukazuje, že nějaké otázky po morálce, ideích, programu... si moc nekladou. Co tedy kromě peněz (a moci)  jim zbývá za motivaci?
0/0
18.10.2002 15:29

Marta

ministr Němec
Když jsem si to přečetla, tak jsem tomu nechtěla ani věřit. Co si to dovolují na náš účet to je vyloženě zlodějna.Pan Němec je sice mladý, ale rychle se učí.Doufám, že příští volby už US jako strana zanikne.
0/0
18.10.2002 13:40

Severka

Nikdo nic nechtěl všechno jim dali násilím.Ber jinak uvidíš!!!.To je docela dobrý fór.
0/0
18.10.2002 13:34

Anonym

Pakáž nenažraná!!!
Samozřejmě nikdo za nic nemůže, nikdo nic neobjednal, TO SAMO. Je potřeba vzít bič a tu verbež vypráskat - do jednoho!!! Jsem zvědav, jak dlouho ještě tento národ pablbů bude volit tak, jako doposud...   
0/0
18.10.2002 13:32

Sisko

Jedná se o účelovou pomluvu vlády !!!
ČSSD již mnohokrát prokázala , že dělá politiku pro obyčejné lidi a ne pro tuneláře z ODS !!! Tento článek jí má v očích veřejnosti pouze očernit !! O tom co se dělo za vlády pana Profesora se nepíše !! Ani o jeho chatě ve Švýcarsku nebo Knižním velkoobchodě  !!!
0/0
18.10.2002 13:21

Spiteful Evilman

Re: Jedná se o účelovou pomluvu vlády !!!
Sisko, ty jsi určitě zakuklený Špidla, jinak si to neumím vysvětlit. Řeknu ti to tedy takhle ty šmejde jedna levicová: jdi do prčic.
0/0
18.10.2002 13:30

martin

Re: Jedná se o účelovou pomluvu vlády !!!
ale ale
0/0
18.10.2002 13:38

Pracovníci MMR

Reakce na stanovisko p. Dimuna: Už nás to tu štve
Reakce tiskového mluvčího MMR je naprostá lež, to že nové vedení MMR si naporoučelo luxusní vybavení bytů a kanceláří je hystericky zakrývaná pravda. Představa, že by si něco podobného o své vůli vymysleli jeho podřízení je čistá iluze. Podřízený ministra plní jeho přání, pokud by se vzepřel nebylo by mu to nic platné, mafiánské praktiky současného vedení se nedají srovnávat s žádným z předchozích ministrů. Rovněž nehorázné přání pana ministra provést takové personální čistky mezi všemi 400 současnými zaměstnanci MMR, kteří si svévolně dělají co chtějí (především bez vědomí ministra pro něj nakupují luxusní vybavení) s cílem vybudovat tupé stádo noshledů je v ostrém rozporu s proklamovanými prioritami pana ministra vybudovat moderní efektivně fungující úřad státní správy, který slouží občanům této země. Pan ministr zřejmě zapomíná na mnoho vysoce kvalitních pracovníků, kteří vykonávají svou práci ve prospěch občanů této země a nikoliv ve prospěch vlastní. Možná by bylo lepší vyměnit pana ministra a jeho smečku...
0/0
18.10.2002 13:14

Bubák1

Re: Reakce na stanovisko p. Dimuna: Už nás to tu štve
Asi by bylo lepší vyházet všechny a začít znovu. Ministerští úředníci, kteří se hádají mezi sebou, nejsou loajální ke svému ministrovi, ministr, který si neumí zjednat pořádek. K dovršení všeho si vyřizují spory přes média. Pěkná služba daňovým poplatníkům za jejich peníze. Přestaňte se hádat o to kdo ukradl víc, kdo míň a na koho nezbylo. K čemu nám vůbec je Vaše ministerstvo?
0/0
18.10.2002 13:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.