Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaderný program KLDR je záhadou

Severní Korea přiznala, že tajně vyvíjela jaderné zbraně. Přitom v roce 1994 podepsala dohodu o zastavení tohoto programu. K přiznání KLDR donutily důkazy, předložené USA. Washington proto odmítá pokračovat v dialogu s Pchjongjangem. Mezinárodní agentura pro atomovou energii, monitorující pro OSN šíření jaderného materiálu, přiznává, že o severokorejském programu mnoho neví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J.

USA uz jednu valku v korej prohraly
tak proc by se meli hrnout do dalsi? Zejmena kdyz Ruda Cina je hned vedle. Dostat se do krizku s ni by byl mnohem mnohem vetsi pruser nez dve bomby co ma korea.
0/0
19.10.2002 0:31

Ondrej

Rozzurenemu komikovi
Jindrichu Jindrichu:))) Co ti kdo udelal? Dyt ty musis mit dneska penu u huby!A pritom tu byla s tebou vcera takova sranda. Tak dekuji pekne za urazky na mou osobu - strc si je za klobouk, ja si vyprosim tu jednu, ponevadz tu zase blekotas ze ma komsomolska minulost vyplouva na povrch - tohle Jindrichu budes muset vypustit, protoze to by ani z hlediska osy casu nebylo mozne. Komsomolce si mozna pamatujes ty, ja ale ne, mozna to byla rustinarka ktera me na gymplu za revolucnich dni ve vzteku vyhodila z hodiny kdyz se pokusila nastolit politickou debatu a ja sem vyjadril podporu studentstvu v Praze. Ses uplne mimo misu a musis pocitat s tim ze me s takovyma vecma bavis. Tak. A k bodum 1-4. Uzasne. Krasne se vztekas,ale zase:Tak co je na tech bodech spatneho?Budme radi ze to vsechno dopadlo takhle!Ty to vlastne sam akorat potvrzujes (na tebe se hodi to co jsi rikal Jigalovy - cim intenzivnejsi, tim kontraproduktivnejsi), akorat v kazde vete je malovan na zed nejvetsi pekelnik vsech dob Busharon. Vcera jsem se s cistym svedomim naramne bavil, dneska ve mne trochu vzbuzujes litost, but I don't care. Omlouvam se timto prispevatelum za prispevek od veci. Tak a KLDR od roku 1994 lhala a rozvinula jaderny zbrojni program (na co ho potrebuje?) a sem zvedavej jak se k tomu postavi hegemonie byrokratu z OSN. Jindra Hujer by mohl zavelet jeste k posledni Bitve vzplala proti USA a Israel, at je veselo, pac sranda musi bejt a vubec ja mam narozky a politicky debaty mam dneska na haku:) Preji vikend plny lasky a harmonie:)
0/0
18.10.2002 16:09

Pilat

Re: Rozzurenemu komikovi
To je dobre ondrejko ze KLDR lhala ani nevis jake vrasky vyskocili Bushakum na cele. ha ha . Sice po rozpacitem odpoledni prisli ze zpravou ze irak bude mit prednost, ale to jenom proto ze KLDR by mohhl tu bouchacku mit uz hotovou a to by byl pruser!!!! he he he a taky jak rikal Crude Ass "jde preci o tu ropu!!!!!"
 Have nice weekend!!!
0/0
18.10.2002 16:19

Ondrej

Re: Re: Rozzurenemu komikovi
v tom pripade si na oslave dam poradne do ropaku.
0/0
18.10.2002 16:30

martin

Pilátovi výroky a korejský koncentrák
Přispěvovatel Pilát tady měl dva zajímavé výroky. Že KLDR chce připravit sjednocení s Jižní Koreou a v nějaké předchozí diskusi, že 100 % hlasů pro Husajna je reálných a že se irácký lid sjednotil vůči vnějšímu nebezpečí.
Pokud KLDR chce připravit sjednocení tak možná jadernou válkou. Mírově by to nešlo, protože severkorejští vůdcové by okamžitě přišli o moc a museli by minimálně do vězení za zločiny a zaostávání, které připravili severokorejskému lidu. Myslím, že rozdíl v životní úrovni je daleko větší než byl mezi NDR a NSR. KLDR např. unesla japonské občany a teď jim umožnila aby si zlepšila mezinárodní image, návštěvu Japonska. Ovšem jako rukojmí si doma nechala jejich děti, aby si pojistila jejich návrat. Tyto režimy, tedy podobně na tom bylo i socialistické Československo, zacházejí se svými občany jako s majetkem, s otroky nebo nevolníky. Dělají ze svých zemí koncentrační tábor, obehnaný ostnatým drátem a minovými poli. Vůdci vědí, že jejich režimy zkrachovali a nemůže to dlouho pokračovat dál, ale kdyby změnili režim tak by na to strašlivě doplatili ztrátou moci a svým odsouzením, za zločiny, které spáchali. Proto Korea začíná pravděpodobně se zvláštními hospodářskými zónami, které opět ohradila ostnatým drátem pro svoje prosté obyvatelstvo (náznaky něčeho takového se objevili v tisku). Chce se v budoucnu pokusit možná o něco podobného jako Čína, s tím aby nebyla ohrožena  moc nomenklatury. Tedy velmi postupně s tím, že postupně vrostou do nového establishmentu a opět zůstanou u koryta. Ale velmi postupně a pomalu a všechno mít pod kontrolou, protože nové prostředí je přece jen rizikovější a konkurenčnější než monolitický socialismus. Pro prostý lid a jeho zadržování a ohlupování a zastrašování je ovšem určena nadále běžná stalinistická propganda
0/0
18.10.2002 15:38

Miki

Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
souhlas
0/0
18.10.2002 15:52

Jindrich Hojer

Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
Souhlas. K tomu Husajnovi - podle meho nazoru (jak uz jsem tu nekde psal) Bushova retorika a americke odmitani zmirneni sankci SILNE podporily pozici S.H., na misto aby ji podkopaly.
0/0
18.10.2002 15:57

Pilat

Re: Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
Koukam jindro ze jsi vlezl do areny mezi lvy naprosto sam!!! Stara pravicacka garda se snazi. S prazdnyma rukama dezinformaci a neschopni vlastniho mysleni a kdyz dojdou argumenty zacinaji byt sprosti. He he. Co se tyce Iraku je to stejny syndrom jako u sraele. Cim vice je politika proti nim tim vice jsou semknuti i kdyz vedi ze ne vse je u nic OK.
0/0
18.10.2002 16:09

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
I tak se to da rict. Ale mas pravdu - dnes me tu malem sezrali. ;-)
0/0
18.10.2002 16:13

Pilat

Re: Re: Re: Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
nastesti jsou to jedni a ti sami kdo obhajuji politiku jednoho policajta a to je stesti pro demokracii.
0/0
18.10.2002 16:15

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
Hojer stekal prvni. Jako rozzureny jezevcik stekal za plotem, nez zjistil ze je v nem dira. Chudak malej.
0/0
18.10.2002 16:26

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Re: Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
Malej ale tvrdej !
0/0
18.10.2002 16:29

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
srandovni.
0/0
18.10.2002 16:33

Ondrej

Re: Re: Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
To je krasny. Takze je na svete aspon jeden stat, kde je lid semknuty se svym vudcem a miluje ho jako sveho mucednika proti kteremu broji kdejaky mocny dabel. 100% podpora ve volbach, 100% vule. Ucineny raj, co? A kolik procent Iracanu by volilo Husajna kdyby nebyl Bush a USA? Zase 100%, co:))
0/0
18.10.2002 16:18

Pilat

Re: Re: Re: Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
Myslis ze Saddam mel o tebe tyhle starosti kdyz jsi zil pod "bicem komunismu"? Co je tvuj problem mir ve svete nebo statni zrizeni v iraku? Starej se o politiku ceska at to brzo prosperuje a nestrkej nos do pr..le amikum V kazde prdeli to jenom smrdi. Kastane
0/0
18.10.2002 16:23

he,he

Re: Re: Re: Re: Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
oboje, ale nevim jestli to pochopis
0/0
18.10.2002 17:25

bruno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
on si pilatus misli še sa pluto je ešte 10.pláneta irak. šikam še ma špátni taleko chlet.
0/0
18.10.2002 17:40

Pilat

Re: Pilátovi výroky a korejský koncentrák
He he he Muj mily  pravicacky hardlinere, nikdy jsem se nevyjadril ze je v sev. koreji nejake nebe na na zemi. Pouze jsem rekl ze tyto dva staty podnikly kroky ke sblizeni. A co je dulezite je to mirovou cestou. Pokud to bude cestou Ciny proc ne? Zivot je ustavicne hledani a mozna z toho vzejde (v Cine) neco jineho lepsiho, nebo taky ne. Ale to je vyvojovy proces. Zato ty jsi ustrnul na barikadach kapitalismu minuleho stoleti viz USA. Vykrikujes jak pominuty a le kdy seti sebraly tvoje socialni vymozenosti na uroven US asi by jse rozplakal. Mimochodem kde skoncili nasi komousi po roku 89 ? Nesedi ti na vsech stupnich statni legislatury he he ??? Bez na ocni treba se stou barvosleposti da jeste neco delat a pak objevis ze svat neni jenom cerny a bily. Diky netolerantnim "mirovym stvacum " jako jsi ty a tvoji soukmenovci je ve svete tolik zla a valek. Tak zase neco chytreho vyplod ty Kastane
0/0
18.10.2002 16:05

Jindrich Hojer

Pro Dan(1)
Ted si vsimam, ze sve zoofilni sklony si nevybijite jen na me. Nechcete uz ten chlivek (prase, jeho mama - svine) zavrit a misto souzeni kdo je levy a kdo pravy zacit s argumentaci ? Nechteji vam vratit cukrovar, nebo co sakra porad mate ?
0/0
18.10.2002 15:01

Dan(1)

Re: Pro Dan(1)
Tohle jsem přehlédl, nikdy nečetl a neviděl. Zatím jste se jevil až na ty zrůdné názory jako relativně solidní diskusní partner.
0/0
18.10.2002 15:18

Jindrich Hojer

Re: Re: Pro Dan(1)
Ja jsem z vasi strany zadnou diskusi nezaznamenal. Jen hrube nadavky.
0/0
18.10.2002 15:22

Dan(1)

Re: Re: Re: Pro Dan(1)
Zvláštní. Já naopak vidím, že rozhodně nejste žádný hlupák, jen jste zatížen povinnou a dlouhodobou četbou RP. Nemám lidi vašeho typu v lásce, znovu říkám, že vám jde o levocovou ideologii a jakoukoli snahu po pomoci a solidaritě nelze při nejlepší vůli nalézt. Máte plná ústa kojzarovských textíků o zločinném americkém imperialismu a že má někdo hlad, že někdo zbytečně umírá, o to vám nejde. Umíte to ale perfektně ideologicky zneužít. Divte se, že vás nevidím člověka, ale ohavnou zrůdu.
0/0
18.10.2002 15:34

Frankie

Dvojí metr - a kdyby nebyl?
Ze všech levicových úst je tu najednou slyšet o dvojím metru, ale ani nechci domyslet, jak hlasitý jek a křik by naši pseudohumanisté spustili, kdyby Bush začal bez ohledu na jaderné nebezpečí kolem té Severní Koreje doopravdy utahovat šrouby.
0/0
18.10.2002 14:44

Miki

Re: Dvojí metr - a kdyby nebyl?
Znáš to, kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde
0/0
18.10.2002 15:01

Jindrich Hojer

Pro Q.
OK, omlouvam se za nepresnou formulaci. Presto takove odmitani komentaru dnes nezni moc seriozne. Ostatne - Mordechai Vanunu je stale zavreny, ze ? Doporucuji procist http://www.au.af.mil/au/awc/awcgate/cpc-pubs/farr.htm . Jsou tam fakta.
0/0
18.10.2002 14:28

Jindrich Hojer

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.10.2002 13:30

Dan(1)

Re: Pro Ondreje.
Nejste schopen ani ochoten odhlédnout od politiky, zato jste schopen dívat se na svět primatem nenávisti k USA. Tady, do hajzlu, nejde o nějaké zájmy mocností, tady umírají po statisících lidé! To vy, leváci, nevidíte, protože to vidět nechcete. Vy nelidské zrůdy, vy svině! Není možné ve vás nalézt člověka, se starostí a strachem o druhého, vy v takových kategoriích ani neumíte uvažovat. Ideologie je nade vše. Nemám slov, abych vyjádřil své pohrdání nad levými zrůdami vašeho typu.
0/0
18.10.2002 13:54

Dan(1)

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.10.2002 14:05

Jindrich Hojer

Re: Re: Pro Ondreje.
Nesnazim se omlouvat politiku KLDR. Snazim se jen ukazat na to ze se zde opet meri dvojim metrem. Necitim nenavist k USA. Jen v politice posledniho presidenta a v zpusobu vedeni zahr. amer. politiky po 2SV vidim nebezpeci pro cely svet. At svuj prispevek opet ctu kterymkoliv smerem, nevidim opodstatneni pro tak silna slova. Pokud se vas ovsem opravdu nejak dotkl (soude podle vasi reakce), prijmete, prosim mou uprimnou omluvu.
0/0
18.10.2002 14:19

Dan(1)

Re: Re: Re: Pro Ondreje.
Lituji, nepřijmu. Při volbě (a způsobu volby) posledního US presidenta jsem měl pocity všelijaké. To vám ale nedává sebemenší právo navážet se do Ondřeje a do politiky USA. Kruťas tvrdil, že DE VO ROPU. Já říkám, že jde VO LIDI. Jeďte do Asie. Ti lidé nejsou o nic méně hodnotní, než my. Vy jste se se chopil tématu a začal protiamerickou rétoriku. Raději bychom měli myslet na to, jak Korejcům pomoci a nesnažit se za každou cenu plivat na americké imperialisty.
0/0
18.10.2002 14:36

Miki

Re: Re: Re: Re: Pro Ondreje.
Nelze než souhlasit
0/0
18.10.2002 14:40

terazky

Re: Re: Re: Re: Pro Ondreje.
souhlas !!!!
0/0
18.10.2002 14:43

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Re: Pro Ondreje.
Pak ovsem... Nemyslim si ze smerem k Iraku "DE VO LIDI". Nemyslim si ze by v Asii byli lide mene hodnotni nez my. Jak jste na to prisel ? Proc si vsimate ze se do nekoho navazim a jeho navazeni vas nechava chladnym ? Jaky konkretni zpusob pomoci Korejcum mate na mysli ? Agent Orange ? Napalm ?
0/0
18.10.2002 14:52

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Pro Ondreje.
Nesmíte se zlobit, že mi na jazyk dnes přichází velmi ostrá a silná slova. Do prčic, snad nechcete omlouvat a okecávat, co se děje Iráčanům? Že se sice proti Saddámovi mohou demokraticky ohradit, je jim za to ale vyříznut jazyk!! Na tohle byste se měl s vašimi soudruhy soustředit. V KLDR i v Iráku tečou hektolitry krve. Nadávkami na Bushe to nezastavíme.
0/0
18.10.2002 15:04

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Ondreje.
Ale ne, Iraq zije uz pres 10 let(?) pod sankcemi a jediny vysledek je stradani prosteho lidu. Podle meho nazoru Bushova retorika a americke odmitani zmirneni sankci SILNE podporily pozici S.H., na misto aby ji podkopaly. To je proste spatne, a je treba to rict nahlas. Pokud tam ted amici vpali, sejmou Huseina, nastoli loutkovou vladu (kolikrat, sakra kolikrat us se tak stalo v zemich Jizni Ameriky ?) zustanou v ocich Iracanu sprostymi agresory i kdyby byl Husein samotnym Dablem. Problem se tak nevyresi a bude zadelano na mnohem vetsi pruser, vcetne obcanske valky pri ktere bude umirat hadejte kdo ! Co treba PollPottuv rezim ? Nic vam to nepripomina ?
0/0
18.10.2002 15:20

Al Ladin

Něco mi tu chybí
Nemohu se zbavit dojmu, že by mělo následovat: "A je nutné s tímto diktátorským režimem tvrdě skoncovat!" Je to naprosto shodná situace jako s Irákem - diktátorský militaristický režim vyvíjející zbraně hromadného ničení. Bude GWB shodným způsobem postupovat? Ani náhodou! Čína, Japonsko ani Jižní Korea mu to nedovolí - v zájmu obavy o svoji bezpečnost. Tak jak je to s tou rolí "policajta planety"? Anebo není všem měřeno stejně?
0/0
18.10.2002 9:05

Jindrich Hojer

Re: Něco mi tu chybí
Jo, neni. Navic - tento diktator nepripusti chybu na kterou dojel jeho historicky ekvivalent, tedy akceptaci boje na dvou frontach...
0/0
18.10.2002 10:42

terazky

Re: Re: Něco mi tu chybí
koho myslíte tím diktátorem ???
0/0
18.10.2002 14:45

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Něco mi tu chybí
Adolfa Hitlera.
0/0
18.10.2002 14:53

martin

Re: Něco mi tu chybí
Bohužel mezinárodní politika je i o taktice a dalších věcech. To, že Bush nezasáhne proti KLDR je z vojensko-politických důvodů zatím nemožné. Zatím byl vyhodnocen Irák jako země s vyšším potenciálem nebezpečí. Měřit všem stejně bohužel nelze. Takový je reálný svět. Ale alespoň "něco" je velkým posunem vpřed a ukazuje to těmto režimům, že může dojít i na ně a tím je nutí k alespoň malé demokratizaci.
0/0
18.10.2002 12:23

jurasek

pro mukinku a jeho smysl pro cerny humor
Clovek ktery je jisty sam sebou, kdyz udela chybu se ji neboji priznat. Samozrejme ruzni paranoidni tluchubove to nedokazi. Ted kdyz jse ukazalo, ze Bush mel celou tu dobu pravdu, co rikal o Korei, o jejim nuklearnim programu a ze neustale lzou, kolik se z vas, kteri nemeli pravdu dokaze Bushovi omluvit? ------------------------------------------------------------------------
mukinko, tady jsi, mas pravdu, clovek by mel priznat chybu a omluvit se, ale z vola genia neudelas a z nemehla neudelas joa dimaggio
abych te opravil, mala a pomatena encyklopedie...bush precetl jeho state of the union address, aniz by rozumel jedine slovo, psal mu to nejaky kanadan, ktereho potom vyhodili, protoze se to provalilo, ze to psal prave on....bushovi poradci doplnili v tomto projevy dve veci, koreu a iran, aby to nevypadalo, ze shrubovic bambino ma neco proti muslimum......severni korea lze asi tolik, jako izrael o jejich nuklearnich zbranich, korea zbouchla dohromady nejake dve macate atomove pumy, ktere maji nekde ve stodole a ten jejich sef statu se na to chodi divat.....on je trochu cakly, v noci se prevleka za elvise presleyho, takze co chces?......takze chimpy to posral osou zla, protoze pridal 2 zeme, ktere naopak zacaly s konsolidaci, ale jak rikam, el chimpo rozumi jenom baseballu, a to jeste kdo vi jak....vsichni si oddechli, kdyz to precetl bez velkych chyb a nesvalil se pod kazatelnu a nerozbil si drzku ten den....
vsichni vi, ze severni korea ma nejaky nuklearni program, inspektori tam byli naposled v roce 94.....navzdory tomu jizni korea ma zajem o to, aby se vztahy mezi obema zemeni upravily a posila tam obncas par stovek krav, aby se aspon jejich severni bratri jednou za rok poradne nadlabli, japonci take chteji zklidneni vztahu, protoze vsichni dobre vi, ze severni korea si hraje ne vojaky s velkym cinskym bratrem v zadech, ktery ji potrebuje jako buffer zone, korejci si mezitim hraji neskodne hry v zlutem mori s jejich kocabkami, jednou vyhraji jizane, podruhe severane, ale svetu z toho moc hlava neboli, cina se pobavene usmiva....
izral ma take nuklearni program, ma tech hlavic o neco vic, nez ty dve korejske zdechliny ve stodole, asi 300-400 v dimone a navic ti fasiticti likudnici maji tovarnu na chemicke a biologicke zbrane v nes zion...izraelec vanunu je propalil, sam byl nuklearni fyzik a za to ted hnije v izraelskem zalari, na samotce......takze izrael nejenomze lze o jejich nuklearni kapacite, ale odmita se podridit inspekcim...nejenom to, americane maji neco, co se jmenuje symington accord, tedy zakon, ktery zakazuje americkym zakonodarcum odsouhlasit pujcky zemim, ktere vyvijeji nuklearni zbrane bez mezinarodnich kontrol a smlouv.....likudnici dostavaji kazdy rok 3 miliardy dolaru na tlapku a navic maji americany garantovane pujcky  do vyse 2 miliard.....
takze zpet k tve detinske prostote a tomu, kdo se ma komu omlouvat.....
ten cur*** bush by zaprve nemel cist neco, cemu nerozumi, ale s tim se neda nic delat, z vola genia neudelas, z nemehla neudelas joa dimaggio....
shrubovic bambino lhalo a lze, az se mu prasi od te jeho drzky domlacene padanim na kafestolek a pod kafestolek, kde je ten sniper, kdyz ho clovek potrebuje bliz bilyho domu???????......americka demokracie a ochrana svetove demokracie je jedna velka sranda, mukinko, ber to jako cernou komedii prozatim, je mozne, ze se to casem zmeni.....
 
0/0
18.10.2002 7:13

bruno

Re: pro mukinku a jeho smysl pro cerny humor
mali juro fjetnom maš práftu-sfola ne udelaš genia...ale ne resiknuj-deršim ty páletz!
0/0
18.10.2002 14:59

otaznik

proc
K cemu potrebuje Severni Korea nuklearni zbrane, kdyz;
a) je nepotrebuje ke sjednoceni s Jizni Koreou
b)nemini napadnout Japonsko
0/0
17.10.2002 19:01

Pilat

Re: proc
Treba je potrebuje k uplne stejnym ucelum jako US. To te nenapadlo?
0/0
17.10.2002 19:48

Miki

Re: Re: proc
anebo si počkáme, ale třeba se ti to potom nebude vůbec líbit
0/0
17.10.2002 19:52

Pilat

Re: Re: Re: proc
Promin, ze tak pozde, ale v praci pc zasadne neuzivam k soukrome konverzaci. Muzu ti zdelit jen ze mam vetsi strach z israele nez severni koreje. Na rozdil od koreje, kazdy americky president chrasti zbranemi a vede nejakou valku ve jmenu "celosvetoveho miru".
0/0
18.10.2002 5:51

Miki

Re: Re: Re: Re: proc
To tě ctí, asi na rozdíl od většiny diskutujících víš za co jsi placen. Jinak - osobně se nebojím že by jak Izrael, tak Severní Korea použili atom. Izrael  by je použil asi v úplně krajní situaci a to bych dokázal pochopit  - Korea je má skoro určitě pouze jako odstrašující prostředek aby se ostatní státy nepletli do jejich diktátorského režimu. Myslím že jim stačí ( zatím ) si hrát na vlastním písečku. Nicméně do budoucna - protože u těhle režimů nikdy nevíš dopředu kam se to po nějakém vnitřním puči zvrtne - jsou určitě možnou hrozbou min. pro okolní státy.
0/0
18.10.2002 8:14

Frankie

Re: Re: Re: Re: Re: proc
Jako odstrašující (zatím) prostředek pro ostatní státy, a zároveň jako donucovací prostředek, když je potřeba do SK poslat pár vagónů rýže nebo pšenice. Proč pracovat na polích, když je mnohem jednodušší občas zaharašit Tepodongy?
0/0
18.10.2002 14:18

otaznik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: proc
Cena jde Frankiemu za nejvystiznejsi odpoved.
0/0
18.10.2002 16:39

Jury

Civilizace na ceste k sebezniceni vlastni technologii...... realita!?
0/0
17.10.2002 18:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.