Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za trochu hašiše dva měsíce vazby

Když středoškolského profesora ze španělské Lleidy přivedli do soudní síně v pražských Dejvicích, měl pouta a ruce se mu jemně třásly. Po hodinovém líčení se z očí třiačtyřicetiletého Joana Solého vytratil vyděšený výraz a mohl odejít svobodný. Avšak zkušenější o dvouměsíční pobyt ve vazební cele ruzyňské věznice. Hrozilo mu přitom až pět let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lukas

Neuvěřitelné.
0/0
18.10.2002 11:19

honza

volove
to snad neni mozne vzdyt neprevazel 5kg ale par gramu
0/0
18.10.2002 10:22

jirka

achjoo
myslim ze si pan joano vybere trest petileteho zakazu navsevy cr s chuti. doufam ze tu nema pribuzne ci dobre zname ale jestli ano tak si holt pojedou zakourit k mori. priste si holt musi vzit pet flasek absintu....
0/0
18.10.2002 8:22

Shimi

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.10.2002 19:13

Melda

Normalka
Po precteni clanku sem se opet utvrdil, ze to jde u nas se vsim od deviti k peti.Korupce a kriminalita vzkveta.Lupici a opravdovi dealeri jsou povecinou vysetrovani na svobode a za mrize se dostanou pouze ti, kteri se nemohou nijak branit, nemaji ty spravne kontakty a k drogam prisli spise ze zvedavosti nez jako hlavni zdroj k zisku penez. Uz nekolikrat jsem v TV videl i slysel, jak ten a ten soudce, rekneme treba pan xy sprostil viny dva obzalovane za pasovani xx kg heroinu pro nedostatek dukazu. Takoveto kauzy se opakuji v TV dnes a dene a priznam se, ze uz si ani nepamatuji, kdy byl nekdo z pachatelu opravdu odsouzen. Mozna snad nejaky ten student, ktery si na balkone pestoval jednu kytku konopi.
0/0
17.10.2002 16:14

pather

nemate negdo ten smazanej prispevek treba v historii????
0/0
17.10.2002 16:02

jan

to mi mozek nebere
opravdu zvlastni doba. zatimco se z TV reklam na nas vali lirty alkoholu s presvedcovanim jak je s alkoholem prijemne, zatimco se spousty lidi prohani voralejch za volantem, zatimco se korupce hlavne v Praze pomalu ale jiate zlegalizovala... tak se zavira na 2 mesice za kostku hasise. zdaleka nejsem priznivcem legalizace, v nasich pomerech by stejne nakonec legalizaci zcela ovladla narkomafie, ale to jak nas stat ma posunute hranice posuzovani zavaznosti me asi jednou donuti vzdat se dobrovolne moznosti tady zit.
0/0
17.10.2002 15:57

pather

smutny...
velmi smutne, kdysi seriozni platek s pomerne kvalitnim webovym provedenim se zmenil na bulvar cenzurujici vecne prispevky.... kam to chcete dotahnout mila redakce idnes? chjo....
0/0
17.10.2002 15:43

apogee

Re: smutny...
to vis blesk vydela vic nez treba takovej respekt. a co by lidi neudelali pro prachy :-(((
 
0/0
17.10.2002 19:46

Michal

cenzura
readakce idnes:
jelikoz jste porusili jedno ze zakladnich lidskych prav - svobodu projevu, aniz byste pro to meli nejaky opodstatneny duvod (nevim co maji znamenat ty nepripusne vyrazy, ale sem si jist, ze jsem urcite neporusil zadne zasady slusnosti), rozhodl jsem se ze vam to vsemoznym zpusobem oplatim, pisi to zcela vazne a je mi jedno jaky to bude mit dusledky pro me osobne. Vas server si nezaslouzi existenci, pokud porusuje svobodu projevu.
 
Boj za svobodu projevu je boj za zakladni prava lidi.
0/0
17.10.2002 15:43

bleska

HURA CENZURA
co je prosim " nepřípustný výraz"? pokud jsou to sprosta slova tak to jiste chapu, ale slovo marihuana mezi ne jiste nepatri, mozna cenzora podporuje ropna lobi ci neco podobneho. pak se neni cemu divit, ovsem to potom nechapu ucel tohoto fora.
0/0
17.10.2002 15:41

marc

viva cenzura
dekuji redakci idnesu za dokonalou cenzuru. bravo
0/0
17.10.2002 15:35

Neo

Ehm
Rad bych se vratil k prispevku z 11:53, ktery redakce zrusila. Zajimalo by mne proc. Pojednaval o tom, proc a komu vadi pestovani a vyrobky z konopi. Je pravdou, ze v teto rostline by mohla byt budoucnost. (nenarocna a levna vyroba energii a materialu - a hlavne ekologicka). Ale mame tu prece ropu, ze.. :)
0/0
17.10.2002 15:35

Neo

Redakci iDNES
Ted jsem si ten prispevek docetl. Skoda, ze jste ho zrusili. Co obsahoval zavadneho? Pravdu...?
0/0
17.10.2002 15:00

mleany

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.10.2002 8:23

civilized reggae

Re: Redakci iDNES
 idnescenzura
0/0
19.10.2002 7:10

civilized reggae

Re: Re: Redakci iDNES
izitracenzura
0/0
19.10.2002 7:13

Michal

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.10.2002 11:53

mleany

Re: je to trapné
-HOWGH!-
0/0
17.10.2002 11:57

DJara

Re: je to trapné
Osobne bych pouzil jiny sloh, ale jinak mi to mluvi z duse! Bravo!!!
0/0
17.10.2002 12:48

premek

Re: Re: je to trapné
jenze to by jsme pak rodinym klanum BUSHovic, Rockefelerovic (..a dalsim co vlastni farmaceuticky, energeticky..atd. prumysl) zkazili bussines, ze.
0/0
17.10.2002 13:32

Jaroslav Kábele

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Dobrý den, to musíte vědět Vy, Michale, jaké sprosté slovo jste použil. My to mažeme nikoliv po oborových diskusích nebo "závadných" názorech, ale fulltextem vyhledáváme vulgární slova a necháme automaticky smazat celý příspěvek. Nic víc. Jaroslav Kábele, šéfredaktor iDNES
0/0
17.10.2002 17:11

madla

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.10.2002 12:23

madla

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
koukám, že jsem se dočkala přesně té odpovědi, jakou jsem čekala.
0/0
18.10.2002 14:58

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
0/0
18.10.2002 15:01

Guderian

Proč???
Když si někdo chce ničit zdraví, je to jeho problém. Kriminalizací jen podporujeme kriminálníky. Víte, jak vypadaly ulice v USA ve dvacátých a třícátých letech za prohibice? Dnešní ulice jsou stejně nebezpečné a ze stejných důvodů. Kdyby se drogy legalizovaly, neměl by nikdo potřebu střílet za bílého dne ze samopalu nebo někoho vyhazovat do povětří.
(v protikladu k obecné pověře je většina násilných zločinů spojených s drogami spáchána dealery, nikoli uživateli drog, pokud to náhodou nevíte)
0/0
17.10.2002 11:47

apogee

Re: Proč???
souhlas. a kdyz uz jsme u toho kolem 70% nasilnejch trestnejch cinu je spachano pod vlivem alkoholu.
0/0
17.10.2002 15:24

Aleš

Zákony
Většina z vás, co tady básníte o kouření trávy, jsou lidi, kteří půjdou vždy proti něčemu. Kdyby zlegalizovali trávu, začnete s koksem atd. Přitom je to jen o respektování zákona. To, že jsou u nás tolerovány lehké drogy - alkohol a nikotin,  je realita se kterou se zjevně nedokážete vypořádat. A to, že tvrdíte o neškodnosti, to je směšné. Konopí jistě neškodné je, ale při hoření čehokoliv vznikají toxiny a v případě marihuany a stylu kouření (kouř se nechává v plících co nejdéle působit) je riziko rakoviny plic stejné, jako u cigaret, takže vážení z hrušky dolů. Když budete v SAE kšeftovat s alkoholem nebo ho budete pít na ulici, dostanete v nejlepším případě fyzický trest bičem, když budete v Thajsku kšeftovat s drogami, dostanete v nejlepším případě 20 let a můžete tvrdit, jak je ten zákon špatný. Když neumíte respektovat zákon, tak se odstěhujte, třeba do Holandska. Osobně si myslím, že by vás to nebavilo-bylo by to legální.
0/0
17.10.2002 11:41

Dixi

Re: Zákony
Absolutně souhlasím.
0/0
17.10.2002 11:48

mleany

Re: Re: Zákony
...a eMa to nepreqapuje.Jakej kokx, jaky nebavilo - bavime se tady o nejlepsim (proMe) zpusobu relaxace v tyhle zas+ane hekticky a depresivni dobe a i kdyz mi to jebe plice, JE TO MOJE VEC A OD NIKOHO (nastesti se o to nikdo ani nesnazi, krom par lidi, jejichz nazor na mou osobu respektuji) SI DO TOHO KECAT NENECHAM-NIKOMU TIM NEUBLIZUJU! (snad jedine nasemu statu, pac z toho nema zadnej vyvar...to si ale zpiskal sam, kdyz si do kabatu pusil Severu a jemu podobny vsi...ale at si klidne na tech 10 seminek tech 22% prihodi fix uz!)
0/0
17.10.2002 12:55

GREEN POWER

Re: Zákony
Většina z vás, co tady básníte o kouření trávy, jsou lidi, kteří půjdou vždy proti něčemu. Kdyby zlegalizovali trávu, začnete s koksem atd.----co?? jaky koks atd.>>je videt uz z prvni vety ze nevis o co de..takze sorry kamo.Koks je trochu jinde.....ale vzpomnel sem si v souvislosti s nim na Hugo Hase(ale to byl preci slusnej pan.ne?)
To ze si nicim plice je moje volba. Zase treba nepiju kafe a jim zdrave a nesedim vecer u televize:))
0/0
17.10.2002 11:51

DJara

Re: Zákony
Nevis o cem mluvis! 1. Opravdu nemam zajem o koks a podobne drogy. Travu si obcas dam, alkohol taky a bezne cigarety nekourim. Jsem fetak?  2. Alkohol je tolerovana droga a rozhodne ne mekka!!! Alkohol je tvrda droga, protoze na ni vznika fyzicka zavislost! U travy nikdy nepopsano! 3. Riziko rakoviny plic pri koureni travy je spekulace. Hypoteza jiste na dobrych zakladech, zatim jsem nikde podobnou studii nevidel.
Takze jsem pro legalizaci konopi. Vyjmenovane zeme nejsou mym vzorem a v tomto bode nas zakon povazuji za spatny a proto s nim nesouhlasim. Ale konopi mi nestoji za to, abych se stehoval do Holandska. Mam jine zivotni hodnoty, vis?
0/0
17.10.2002 12:44

premek

Re: Zákony
stylu koureni...co?A co takhle horkovzdusne nespalovani... pouze rozpustení zadanych latek! A co jidlo? chlapce chlapce..to jsou ubohy duvody.
Zkus to jinyk,jo? 
0/0
17.10.2002 13:01

mleany

Re: Re: Zákony
-mlask!- :-q
0/0
17.10.2002 13:08

apogee

Re: Zákony
aha, takze pokud je neco v zakone, tak je to svaty? kdyby vsichni tohle dodrzovali, tak dodnes zijem v jeskynich a vesele tady funguje otrokarstvi.
lidi co se snazi zmenit stav veci i kdyz jim za to hrozi ruzne tresty jsou opravdovi tvurci pokroku a ne prizdisraci co umi jen drzet hubu a krok
0/0
17.10.2002 15:14

marc

Stydim se svou zemi
Co vice rici ...
0/0
17.10.2002 11:39

Dixi

Re: Stydim se svou zemi
Stydím se za tebe
0/0
17.10.2002 11:50

marc

Re: Re: Stydim se svou zemi
jojo, styd se za me kvuli tomu, ze uzivam jinou drogu nez ty. Je to opravdu opravneny duvod.
0/0
17.10.2002 12:00

Dixi

Re: Re: Re: Stydim se svou zemi
Stydím se za tebe, že vůbec užíváš drogy (jakékoli). Že jsi lidská bytost zbavená sama sebe, využívající prchavou látku k tomu, abys uvěřil, že lidská bytost ještě trochu jseš. Je mi tě líto.
0/0
17.10.2002 12:38

premek

Re: Re: Re: Re: Stydim se svou zemi
Styd se ty Dixi! Jestli si tu chces hrat na Stright Edge ci stoupence HARE KRSNA tak doufam, ze nepozivas i omamne latky jako jsou CESNEK, CIBULE a ruzne druhy koreni. Ty totiz urcite taky jis? Nebo ne? Tak si nehraj na drsnaka a vzpomen si az budes u doktorky a bude ti predepisovat prasky...na co sis tu hral!
 
0/0
17.10.2002 12:54

Dixi

Re: Re: Re: Re: Re: Stydim se svou zemi
Až budou feťáci trávu jíst, alkoholem a nikotinem čistit zranění tak to bude OK. Ale ještě jsem neslyšel, že by se někdo sjel po cibuli nebo česneku. Porovnáváš neporovnatelné věci. Prášky nežeru a u doktorky jsem byl naposledy, když jsem potřeboval odčervit psa.
0/0
17.10.2002 13:24

mleany

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stydim se svou zemi
...takze jist travu by ti nevadilo a kourit jo?!?!Ses divnej kamo, opravdu divnej - to uz neni ani k smichu, to je k placi!SAM SEŠ FEŤÁK!!!
0/0
17.10.2002 13:32

Dixi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stydim se svou zemi
Každej si to přebere jak chce, ale pamatujte!! Boží mleany melou pomalu, ale drsně.
S pozdravem.
Ať žije jogurt
0/0
17.10.2002 13:35

mleany

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stydim se svou zemi
...ano, rozhodne, lepsi nez tak, jak TY chces - ted me napada, pri pohledu na tve reakce : LEPSI FETAK, NEZ KONZUMENT - to si taky preber Jogurte...
0/0
17.10.2002 14:01

apogee

Re: Re: Re: Re: Stydim se svou zemi
ja se za sebe taky hrozne stydim, jsem stejnej pripad. proste jednou ke me prisla marihuana, rekla "ruce vzhuru hajzle" a pak me zbavila sama sebe. ani jsem se nezmohl na odpor ;-)))))))
nejsou tvrdy a mekky drogy, jsou jen tvrdy a mekky lidi. nekdo zvladne jakoukoli drogu a nekdo si jen cuchne k pivu a je z nej alkoholik. ale vinit z toho nezivou latku je jako vinit auto z dopravni nehody. pokud neumis ridit, nejezdi. pokud neumis fetovat, neber drogy.
a pokud vis o danym tematu velky kulovy, tak neprud ;-)))))
 
0/0
17.10.2002 15:23

Dixi

Re: Re: Re: Re: Re: Stydim se svou zemi
Nevadí mi marihuana, hash, alkohol, nikotin apod., ale lidi co tyhle drogy užívaj a tvrděj, jak jsou hrozně dokonalí a všechny ostatní názory jsou na nic a ostaní lidi nevědí o životě vůbec nic.
0/0
18.10.2002 8:02

foo

hmmmmm...
malajsie je krasnej pripad demokraticky zeme, jen co je pravda... meli bysme si z nich vzit vzor.....
0/0
17.10.2002 11:29

Spiteful Evilman

České soudy
Jezdí za mnou přítel ze Švýcarska. Je mu dva a padesát a ve Švýcarsku je ctihodným občanem, přes to že zcela oficiálně kouří trávu. Je radním v malém městečku, podniká a diriguje ( ochotnicky ) místní orchestr. Vždycky přijede a přiveze něco trávy, nebo hašiše a spolu si zakouříme. Znamená to, že tohoto pána může kdejaká zamindrákovaná soudkyně, která ubližuje jinejm, protože má kompexy, poslat na nějaký pátek mezi kriminálníky (co kdyby chtěl utéct ), jen proto že se chová svobodně? Za to, že přesně chápe pojem "svoboda"!!
Je to trapné. Moc trapné.
0/0
17.10.2002 11:06

Hrzbitovnick

Re: České soudy
Aby sis nevyložil mou reakci špatně, tak předesílám, že jsem příznivcem legalizace trávy a hašiše, ale přesto nemůžu souhlasit s tvými výpady proti soudcům. Soudce je od toho, aby soudil podle platných zákonů. O oddělení tří mocí ve státě - soudní, zákonodárné a výkonné - jsi určitě už slyšel, i o důvodech tohoto oddělování, takže jistě pochopíš, že soudce z principu nemůže tvořit zákony nebo je měnit dle libosti. Jen tak mimochodem, zákon za to, co ten Španěl provedl, určuje trest v rozmezí jednoho roku až pěti let, takže ta dle tebe zamindrákovaná soudkyně uložila trest hluboko pod dolní hranicí trestní sazby (evidentně přesně na tak dlouho, aby se Španělovi započetla odseděná vazba). Není řešení nadávat na soudce, že soudí v souladu s platnými zákony. Je nutno tlačit na legislativce, aby špatné zákony měnili, a případně iniciovat zrušení zákonů, které jsou v rozporu se základními lidskými právy a svobodami (tj. s Ústavou a Listinou základních práv a svobod) Ústavním soudem.
0/0
17.10.2002 11:31

Spiteful Evilman

Re: Re: České soudy
No právě - když odsoudili generála Píku, tak to bylo naprosto v souladu s právem, když neodsoudili Jakeše - tak taky.
Když šly miliony lidí do plynu - tak to bylo taky v souladu se zákony a když se pálily čarodějnice -  tak na to taky existovaly zákony. Znamená to tedy - jsem li soudce asoudím podle špatných ale platných zákonů - jsem tedy z obliga?
Není to náhodou biblické mytí rukou???
Moje osobní zkušenost se soudci je špatná. Dokonce i když použiju co nejsprostější označení pro moji zkušenost se soudci - tak to stále bude EUFEMISMUS!!!
Laxnost, nevyváženost rozhodnutí, nadržování - to jsou české soudy.
Trapné bylo, že jsme těm hajzlům v talárech ( fakt už neumím najít klidnější výraz ) dali definitivu a královský platy. A dnes nás soudí ti, kteří nechali věšet naše rodiče, nebo je zavírali do krimu za rozvracení republiky ( podle platných zákonů ). Jsou to svině.
0/0
17.10.2002 12:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.