Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanci: Prezidenta budeme volit my

Poslední naděje zastánců přímé volby prezidenta padly. Poslanci těsnou většinou zamítli dva návrhy, které měly lidem umožnit, aby si hlavu státu zvolili sami. Nástupce Václava Havla tak budou opět na společné schůzi volit obě komory parlamentu. "Náš návrh neprošel přesně o jeden hlas," řekla iDNES poslankyně Unie svobody-DEU Hana Marvanová, která jeden z návrhů předkládala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr.Chocholoušek

Páni poslanci a senátoři - Ako chuti moc - Mňačko - tak proč by jste se o moc dělili s lidmi.
Buďte k sobě upřímni a řekněte si, jak Vám chutná moc.
0/0
29.11.2002 18:45

Dr.Chocholoušek

Páni poslanci a senátoři - Ako chuti moc - Mňačko - tak proč by jste se o moc dělili s lidmi.
Buďte k sobě upřímni a řekněte si, jak Vám chutná moc.
0/0
29.11.2002 18:45

Dr.Chocholoušek

Páni poslanci a senátoři - Ako chuti moc - Mňačko - tak proč by jste se o moc dělili s lidmi.
Buďte k sobě upřímni a řekněte si, jak Vám chutná moc.
0/0
29.11.2002 18:45

Boris

Přisluhovači ODS mají zdá se krátkou paměť. Je to jistý druh infekce, šířící se z těch nejvyšších míst. ČSSD šestkrát předkládala do parlamentu zákon o referendu a šestkráte jej ODS poslala k ledu. Přímá volba presidenta je určitou formou referenda. Jsem zvědav, jak se ODS zachová, až jej předloží ČSSD posedmé.
0/0
28.11.2002 14:37

Rasputin

Re: Borisi ODS žádnou demokracii nechce.Na tož přímou demokracii.
Ona ODS je plná převlečených bolševiků a jejich poskokůtj. vysokých funkcionářů SSM.Ti chtějí neomezeně vládnout a mít vedoucí úlohu strany ve státě jako měli v drézech totalitní KSČ.Tak se nediv.Nebot´Klaus obdivoval otevřeně po listopadu 1989 některé jihoamerické státy a jejich systém a sociální rozvrstvení.To je nahoře málá velmi bohatá vládnoucí špička a pod ních velmi zchudlá většina občanů.A mezi nima nic!Tj. žádná střední vrstva!
0/0
28.11.2002 15:13

Rasputin

Tak se nám ta normalizace přeci jen povedla.Přece ulice(dříve pracující lid) nebude volit prezidenta ČR
Soudruhu Husáku podáváme ti na UV do pekla hlášení.Normalizace se povedla.Ulice(dříve pracující lid) je zdecimovaná a konečně odkecaná.Mi soudruzi dnes pánové neofeudální šlechta s jinými stranickými průkazy ODS a ČSSD máme pro svoji nenahraditelnou výjmečnost a vyvolenost nad plebsem ulice,jako jediný právo volit prezidenta ČR.Plebs-ulice si může pohospodách u jednoho zteplalého piva za večer žvanit co chce a rovněž zde v diskuzi psát co chce, ale je jim to houby platné.Doposudˇnepochopili,že jsou nevolníky a medvídky pro vytváření blahobytného života pro nás a naše věrné poskoky.
0/0
28.11.2002 13:48

Dr.Chocholoušek

Re: Tak se nám ta normalizace přeci jen povedla.Přece ulice(dříve pracující lid) nebude volit prezidenta ČR
BRAVO, BRAVO, BRAVO!!!!!!!!
0/0
29.11.2002 18:47

Dr.Chocholoušek

Re: Tak se nám ta normalizace přeci jen povedla.Přece ulice(dříve pracující lid) nebude volit prezidenta ČR
BRAVO, BRAVO, BRAVO!!!!!!!!
0/0
29.11.2002 18:47

Dr.Chocholoušek

Re: Tak se nám ta normalizace přeci jen povedla.Přece ulice(dříve pracující lid) nebude volit prezidenta ČR
BRAVO, BRAVO, BRAVO!!!!!!!!
0/0
29.11.2002 18:47

jindra

To bylo reci
To bylo reci, ze zavedou primou volbu presidenta, ze jedina ta zla ODS je proti a hle. Kdyz najednou ODS rekne ,ze je pro, tak se najednou v plne krase ukatuje, jak sva silna slova minila US i CSSD vazne.Najednou to z tech ci onech duvodu nejde, a zase za to muze ODS.......nikdo totiz nepocital s tim, ze ODS bude pro, a tak mohli vesele placat sve myslenky, ktere nijak vazne nemysleli,ktere byli cirym populismem,jako z ucebnice.A necekany souhlas ODS s jejich navrhem jim vyrazil dech. Jsem rad, ze to nejde, protoze tim opet US i CSSD dokazali, ze jejich slovum, jakkoliv libivym se proste neda verit. Mozna i tato konkretni vypocitavost a neschopnost dostat svemu slovu otevre dalsim lidem oci.....Soude podle klesajicich preferenci vladnoucich stran jich nastesti stale pribyva.....
0/0
28.11.2002 13:36

Rasputin

Re: To bylo reci, Jako Vaše na chatu Lidovek
ODS chtělo přímou volbu proto,že si myslelo,že 33% účasti(jako v komunálních volbách) voličů při volbě prezidenta by byl zvolen nenahraditelný a nepřekonatelný odborník tzv.profesor Václav Klaus, který by okamžitě amnestoval všechny kriminální zločiny proti majetku měst,obcí a státu ve kterých jsou někteří jeho soukmenovci z ODS.Vysvětlete při Vašem VŠ vzdělání kterým se rád na chatu Lidovek chlubíte,že ne.
0/0
28.11.2002 13:57

Inkvizitor1

No vifíte !
Kolikrát jsem vám tady říkal, že"Optimismus je nedostatek informací".
Stále jste se těšili, jak budete volit presidenta. .....Naši volení zástupci se opět ukázali. Ale pozor - je žalovatelné říci "Co poslanec to blb" nebo ještě něco horšího..
0/0
28.11.2002 8:10

ppetr

politici
uz se mi z nich zveda zaludek.vsechno zmrší,ani ty zakony neumeji udelat pordne.
0/0
27.11.2002 23:06

názor

Náhlovský for president !!!!
Když mohl být Reagan, tak proč ne on. Zná ho celý národ, oblečením připomíná naše hospodářství a směje se na každého, takže by mohl vzít i funkci první dámy.
0/0
27.11.2002 21:49

Pongo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.11.2002 23:52

Pongo

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Redakce iDnes, nepřeháníte to? Že jsem Náhlovského nazval kolozubým kr***nem snad není důvodem ke smazání příspěvku. Jděte do háje se svou cenzurou, pokud nedokážete rozlišit mezi nevybíravými a skutečně vulgárními výrazy.
0/0
29.11.2002 19:01

no comment

:-(
Osobně si myslím, že na tak malou zem, jako jsme my, je těch institucí příliš mnoho - parlament,senát, president. A ani jedna z nich nepracuje jak má. Souhlasím s Milanem, a ještě bych rozpustil senát.
0/0
27.11.2002 21:35

Júlinek šíšal

Re: :-(.....já sás,
še ná tak félmi móc fíchytralí chlúpci s póti-fem móc málo, ni? Cennu mýti pó-sice, nyc prácse. A pó-sic eště móc málo, api mýli fši číšci, ni?
0/0
28.11.2002 0:09

Jarek

Fuj
To bylo novinářských tlachů o hnusné účelovosti při rozhodnutí ODS volit prezidenta přímo. Socialisti se úplně stejně účelově rozhodli prezidenta přímo nevolit. To ale teď nikomu nevadí. ODS měla alespoň odvahu tu účelovost přiznat. Něco podobného se samozřejme od Špidli očekávat nedá ale když porovnám jak se tehdy novináři na ODS vyřádili a jejich nynějši klid tak je mi smutno.   
0/0
27.11.2002 21:15

Dan(1)

Re: Fuj
Chtěl jsem cosi napsat, ale váš příspěvek je natolik výstižný, že od svého úmyslu ustoupím. Až na tu gramatickou chybu, ale píše-li někdo o špidle, nutně se mu  musí zvedat žaludek a třesou se mu ruce hrůzou, vzteky, bezmocí:-)
0/0
28.11.2002 0:11

Boris

Re: Re: Fuj
Proti třesu rukou, stavům hrůzy, vzteku a bezmoci je dobré namáčet varlata do lázně s uvařenými kozími bobky. No a proti zvedání žaludku je recept jediný. Nechlastat.
0/0
28.11.2002 13:26

Bad boy

Re: Fuj
Kvuli tomu že se teda ODS milostivě rozhodla že přímou volbu podpoří kvuli "panu profesorovi" tak nikdo nebude nic narychlo splácávat,to si měli rozmyslet dřív.Konečně si uvědomte že Klaus není střed světa a pak piště příspěvky.
0/0
28.11.2002 1:21

Janovan

Mym Narodum
Odvolavam co jsem odvolal a slibuji co jsem slibil. Jen tak dal soudruzi socialni demokrate, ODS s vytvarenim oligarchnich demotratickych strukur zacala a Vy ,jak se zda, jste ji nyni predcili. Gratuluji. Nakopat Vas do..., malo. On vam to jednou nekdo spocita.
 
0/0
27.11.2002 21:06

AndrewM

Prima volba
No je hezky ze spousta lidi chce primou volbu. Jenze se podivejme na realitu. ODS ji chce protoze vi, ze je to sance jak tam prosadit Klause. Zbytek mozna s presvedceni, ovsem jakeho. Bude prima volba dobre, ovsem nevim jak komu, ale me prijde odporne, aby na me z bilboardu cucel kandidat na prezidenta a sliboval hory doly, objizdel vesnice a hospody, hulakal na mitincich atd. Navic pokud se podivam ze k tem volbam by stejne nikdo neprisel tak k cemu to prosim ? Jak muzeme volit prezidenta, podle ceho ? podle osobnosti ? tu ale delaji media ? a kdyz neni nekdo znam v mediich, tak ma smulu, je spousta skvelych lidi, kteri by tu funkci mohli vykonavat, ale kdo zna napriklad rektora UK ? nebo sefa AV ? nema cenu delat primou volbu, jsou to vyhozene penize ...
0/0
27.11.2002 20:14

Milan

President
Vaclav Havel nam vysvetluje, jak nedobre by to bylo zustat po nejaky cas bez prezidenta. Samozrejme mu jde jen o to, aby se CSSD podarilo protlacit na Hrad jemu blizkou osobnost.  Ja mam ale opacny nazor. Nas prezident byl vetsinou mimo urad bud nemocen, na rehabilitacnim doleceni nebo na dovolenych a obdobi, kdy byl pryc, patrilo mezi ta klidnejdi na nasi politicke scene.  Osobne jsem jeho dlouhodobe nepritomnosti vubec nepostradal, spis naopak velmi vital.
0/0
27.11.2002 20:08

JfV

Re: President
Časy, kdy současný prezident neúřadoval byly opravdu klidné. Jeho nepolitická politika věčných revolucionářů a prosazování senátu jako vylepšení nízkých důchodů odložených vysloužilých přátel přináší ovoce. Výsledky zastupitelské demokracie je poznat na volební účasti. Je jen velmi málo zemí, kde vylepšují procenta účasti tím, že volby trvají dva dny. Co na tom, že jde o vyhozené peníze, vždyť "oni" to ze svého neplatí.
0/0
28.11.2002 8:17

Petr

to se mi opravdu nelíbí !
tímto mě socdemácká vláda neskutečně zklamala :o( jsem znechucen takovým chováním.
0/0
27.11.2002 20:00

Jana

Prezidenta budou volit poslanci
CSSD lze, jeji predvolebni sliby jsou podvod. Cekam uz jen na opakovani roku 1948. Blahopreju jejim volicum.
0/0
27.11.2002 19:59

Bad boy

Re: Prezidenta budou volit poslanci
Asi nevíte že volit prezidenta s tak slabyma pravomocema přímo by nemělo smysl.Je potřeba změnit pravomoce prezidenta a vše je zásah do ustavy a to nejde dělat narychlo.Naopak sliby ODS před volbama sou podvod,protože tam se jasně stavěli proti přímé volbě.Blahopřeju jejím voličům.Ať žije přímá demokracie :-)
0/0
28.11.2002 1:32

pavel

proc se z toho dela takova afera?
Vazeni, nevim, co tady resite... Prima volba je fajn, ale jen v tech zemich, kde ma prezident nejakou moc. A to CR vazne neni... Ale je fakt, ze kdyby se mely ty 2 miliardy za volby prosustrovat nekde ve zkrachovalych kampelickach, tak at se ti prachy radsi strci sem... Aspon bude nejaka sranda
0/0
27.11.2002 19:39

Venca

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.11.2002 19:08

kon

Re: Tak to jsem zvedavej
281
0/0
27.11.2002 19:24

Pavel z Kansasu

Vidim, ze neni kam spechat...
Teda co toto je za bandu hnupu (v Parlamentu)... se divim Marvanove, ze po tolika neuspesich se nesebere a nevyse.. se na poslancovani ... se svou praxi ma vystarano a klidny spani ... vidim, ze co jsme si zvolili, to si zaslouzime... a  ze s navratem do vlasti neni treba spechat, protoze ... proto. Buh ochranuj tuto zemi od takove pakaze, ktera se nechala zvolit za socialne demokratickou stranu ... aspon volic levicak vidi, co je to za prodejnou verbez ... tak to mate po oposmlouve z minula dalsi rozcarovani, ze jo.. dobre vam tak... kupredu leva... furt zptaky....
 
0/0
27.11.2002 18:50

ekspertyza

Re: Vidim, ze neni kam spechat...
fakt nechapu vylevy nekterych "cechacku" co se prestehovali do vybojnyho policejniho Bushistanu. Proc nam porad cpete, ze to ted jako mame za trest a ze ted vsichni v CR pojdeme hlady a vy za atlantikem jste to fakt desne vyhrali a jste vsichni uplne proste bezdiskuze "nejvic"?
0/0
27.11.2002 23:01

Bad boy

Re: Vidim, ze neni kam spechat...
Běž se projít po Amerických chudinských čtvrtích a pak kecej o blbcích co volí CSSD.Už se těšíš na Iraq?
0/0
28.11.2002 1:46

Jiří Zpěváček

KLAUS na Hrad - doživotně a nikdy jinak.
Teď nevím jestli jsem tím hradem nemyslel Špilberk.
0/0
27.11.2002 18:17

Bad boy

Re: KLAUS na Hrad - doživotně a nikdy jinak.
Jen ne k nám do Brna!!!!
0/0
28.11.2002 1:50

Jiří Zpěváček

KLAUS na Hrad - doživotně a nikdy jinak.
Teď nevím jestli jsem tím hradem nemyslel Špilberk.
0/0
27.11.2002 18:17

sluke

Šmejdi socdemácký .....
Zase se spousta lídí nechala nalákat na předvolební sliby. A už se Vám to vrací ........
0/0
27.11.2002 18:12

Maty

Divneeee
Pred volbami chteli CSSD a Koalice (101 hlasu) prosadit primou volbu...ted se k nim jeste pridala ODSka...A ono to nestaci na prosazeni zakona?To jen jasne dokazuje,ze jde o prosazeni kandidata,ktery nejlepe bude vyhovovat vladnoucim politikum...
0/0
27.11.2002 17:28

Rudý zvon

Petr Dvojdomek Pithard v žádném případě
Tento převlékač kabátu, bývalý komunista 50. let prezident?  50. léta byly nejtvrdším komunistickým terorem a Pithard jej svým členstvím minimálně pasivně podporoval a v každém případě na to musel mít žaludek. Teď vede řeči že si svoji chybu odpykal. To teda milý dvojdomku neodpykal tento cejch máš vypálený na čele do smrti. A to už vůbec nehovořím o tvém politickém turizmu, o tom, že si vždy kličkoval a bál si se být konkrétní, aby si se neznelíbil tehdejším i budoucím politikům, byl si proti vzniku tohoto státu v 90. letech (spolu se soudruhy z ČSSD), raději si stavěl dvojdomky, když už bylo jasné, že slováci chtějí samostatnost. Za malé plus, nepovažuji ani kubánskou epizodu kdy si zachraňoval agenty cizí mocnosti (USA) Pilipa a Bubeníka, kteří rozhodně své aktivity neprováděli ve jménu demokracie, nýbrž za mrzký peníz.
0/0
18.10.2002 7:21

Jiří Zpěváček

Re: Petr Dvojdomek Pithard v žádném případě
Ty invektivy si vyprošuji, byl jsem jen pomýleny, tak jako je dnes polovina národa pomýlená kapitelismem. Takže klídek!!!!!!
0/0
27.11.2002 18:12

Jiří Zpěváček

Re: Petr Dvojdomek Pithard v žádném případě
Ty invektivy si vyprošuji, byl jsem jen pomýleny, tak jako je dnes polovina národa pomýlená kapitelismem. Takže klídek!!!!!!
0/0
27.11.2002 18:12

Jiří Zpěváček

Re: Petr Dvojdomek Pithard v žádném případě
Ty invektivy si vyprošuji, byl jsem jen pomýleny, tak jako je dnes polovina národa pomýlená kapitelismem. Takže klídek!!!!!!
0/0
27.11.2002 18:12

Jiří Zpěváček

Re: Petr Dvojdomek Pithard v žádném případě
Ty invektivy si vyprošuji, byl jsem jen pomýleny, tak jako je dnes polovina národa pomýlená kapitelismem. Takže klídek!!!!!!
0/0
27.11.2002 18:12

Jirka

Re: Re: Petr Dvojdomek Pithard v žádném případě
Hele Zpevacek, Ty jsi blb?
0/0
27.11.2002 18:28

Gimli

Re: Petr Dvojdomek Pithard v žádném případě
Pouze bych upozornil na malou nepřesnost. Pilipos není agent, to je prostý blb.
0/0
27.11.2002 18:20

Petr

Prezidentskými volbami za vyšší důchody
Prosadí-li ODS přímou volbu prezidenta, doporučuji důchodcům, aby nevolili Václava Klause. Ten pak po vypršení svého poslaneckého mandátu půjde na "zasloužený odpočinek" (alespoň doufám) a ODS stejně účelově prosadí razantní zvýšení důchodů.
0/0
18.10.2002 7:20

Pilat

Proc jste Klause jeste nezavreli?
Vasi domaci politiku moc nesleduji, tak by me potesilo, kdyby mi to nekdo strucne vysvetlil. Ne Miki a spol. Radeji nekdo nestranny.
0/0
18.10.2002 6:47

Rudý zvon

Re: Proc jste Klause jeste nezavreli?
A za co?
0/0
18.10.2002 6:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.