Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Praze platí nová povolení

Řidiči v hlavním městě musí při vjezdu do uzavřených částí centra používat nové povolenky. Za sklem musí mít doklad s označením "P". Původní karty "D" dostaly od srpna už tisíce řidičů a pražští radní se kvůli kolonám v centru rozhodli dosavadní systém změnit. Zpřísnili proto podmínky pro nové karty a ztížili možnost jejich falšování. Kartám "D" skončí platnost 15. listopadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Majda

Plaťte jako mourovatí...
Za 2 měsíce, až se rozšíří nová povolení a stačí vytisknout falzifikáty by měli vystavit nová povolení. Tak to má být...
0/0
5.11.2002 13:27

VLÁĎA

RE:
NE NE PŘÍSPĚVKY
0/0
4.11.2002 18:11

jo

Kazde dva mesice nove povoleni ...
... uzijte si to.
0/0
4.11.2002 11:31

Jirka

Je to Kocourkov
Je to fakt Kocourkov, asi už to máme v narodní povaze... Proč např. na Výtoni u Železničního mostu policajti nepouští (dále doprava i doleva podél Vltavy) ulicí kde jezdí tramvaje, ale po souběžné Čiklově (o cca 20 metru vedle)  to povoleno je a nakonec auta jedou přes stejnou křižovatku, kterou zacpou o to více. Když se policajta na ten nesmysl zeptáte tak Vám upřímně odpoví, že taky neví, ale že to má rozkazem... Je to běs.
0/0
4.11.2002 10:27

tom

vsichni do autobusu
Spravne vsichni prestat jezdit autama a hura do MHD - pak to bude teprve maso !!
0/0
4.11.2002 10:24

Majda

Metro na Florenc je k ničemu!
Ten výstup z metra je naprosto katastrofální! Autobusy by měly jezdit na hlavní nádraží a tam by se měl udělat přestup a neberte ohledy tlustoprdelaté řidiče aut! Na Florenci by potom nebyly takové řady. To je výsměch všemu a nejraději bych dementnímu Houdkovi rozmlátil ksicht
0/0
22.10.2002 11:39

tomas

Re: Metro na Florenc je k ničemu!
Problem je ve skvelem dopravnim opatreni u skvele Svobodne Evropy, kde by jinak mohly mit autobusy otocku a vse by bylo bez problemu.
0/0
4.11.2002 16:45

Marek

Je potřeba vybrat co nejvíce na pokutách a povoleních...
aby bylo na uhradu škod způsobených povodněma, tak se prdelatí auťáci snažte...
0/0
22.10.2002 11:36

prdelatý auťák

Re: Je potřeba vybrat co nejvíce na pokutách a povoleních...
Jasný.Tak už běž ať to stihneš a chytneš místo u okénka.A pouštěj starší sednout.
0/0
22.10.2002 16:42

Jiří Hanák

muze nekdo vysvetlit 'jednosmernost' Chotkovy silnice smerem dolu ?
5 policistu trvale pousti smerem dolu na Klarov pouze vozidla s povolenim + dalsi 2-3 jsou u Hradu. Pritom neni problem se dostat na Klarov bez povoleni po nabrezi. Jde tedy skutecne pouze o kontrolu castecne jednosmernosti. Jak narocne... Od povodni je to uz vice nez jeden 'clovekorok' to je vice nez milion Kc. Ale to se ztrati v celkovych povodnovych nakladech, neni prece problem zvysit dane...
0/0
21.10.2002 16:31

Alik

PRAHU CYKLISTŮM A CHODCŮM!!!
Netvrdím, že doprava v současné MHD je něco příjemného - právě naopak. Proto jsem se na ní vykašlal a jezdím po Praze na kole. Pochopitelně to není řešení pro každého, přesto by mělo dostat prioritu, spolu s pěší chůzí (zejm. po centru) a MHD. Mnoho lidí kteří cestují autem patří do vyšší příjmové kategorie a mnozí mají v práci k dispozici prostory, kde se mohou převléci a osprchovat, takže nepohodlí spojené s cestováním je pro ně snesitelnější než pro nás plebejce. Faktem je, že ten kdo musí přijet do práce ve "vyžehleném obleku, naleštěných botách a vozit s sebou notebook" by se jistě finančně nezhroutil, kdyby měl ZAPLATIT ZVLÁŠTNÍ POPLATEK ZA VJEZD DO CENTRA - něco jako dálniční známku. (Za mnohé by to jistě zaplatily jejich domovské firmy.) Vaše právo nepoužívat MHD totiž automaticky neznamená moji povinnost dýchat zplodiny auta, kde se veze 1 člověk a 1 notebook! Město je svým způsobem specifický prostor s vysokou hustotou zalidnění a chceme-li v něm žít, musíme akceptovat určitá omezení. A JEDNÍM Z NICH BY MĚLA BÝT DISKRIMINACE OSOBNÍCH AUTOMOBILŮ V PRAŽSKÉM CENTRU, aby se tam zase dalo dýchat.
0/0
21.10.2002 14:47

Kiru

Re: PRAHU CYKLISTŮM A CHODCŮM!!!
A jak se zpoplatní ty Karosy MHD,které vyprodukují víc sazí a zplodin než 100 aut s emisní normou EUR4.Nebo tepelné elektrárny které vyrábějí energii pro tramvaje a metro.A co takhle potom platit i za čistý vzduch,který budeš v centru dýchat.Nebo co takhle zpoplatnit úplně všechno!!!
0/0
21.10.2002 15:28

el.bunda

Re: PRAHU CYKLISTŮM A CHODCŮM!!!
Souhlas s případným placením "známky do centra". Současný stav, kdy auta stojí je pro životní prostředí daleko horší, než když auta jezdí. Dále bych doslova zavedl fyzické tresty pro řidiče a ředitelé firem, které provozují nákladní auta a autobusy, které neseřízené a/anebo porouchané doslova dusí všechny kolem. Proti (moto)cyklistům vůbec nic nemám když dodržují pravidlá silničního provozu a nelezou zleva i zprava pod kola autům. To že nejsou pro cyklisty zvláštní stezky (jako třeba v NL) není moje chyba. Rozhodně neplatím menší daně než by tomu bylo v NL. Takže je to jenom otázka priorit a možností volených zástupců. A jelikož nikdo nikdy (až na výjimky) nenese v tomto státě odpovědnost, tak je stav republiky/ Prahy takový jaký je. Všude bordel, korupce úřednická libovůle a tunely. Fakt musím brečet, když se řeší ten největší problém republiky ( a týká se to všech!!!) jestli je microtenový pytlík obalem a jestli se má kobliha balit anebo ne. To jsou problémy!!! A ne bordel, korupce úřednická libovůle a tunely v tomto státě. Na Slovensku alespoň správně vykročili jak se zdá ...
0/0
21.10.2002 15:31

Ing.Pavel Cucmach

Re: PRAHU CYKLISTŮM A CHODCŮM!!!
Ano také souhlasím se známkou.Ale aby mohla být přenosná pro konkrétního jasně vypsaného řidiče.Pokud by do centra zajížděl i jiným vozem.A proto bych doporučoval aby jí měl přilepenou na čele.Na dodržování pravidel vjezdu by dohlíželi i občanské hlídky-něco jako lidové milice.Viníky bez známky by na místě okamžitě zlinčovali,svlékly do naha a šourek by mu máčeli ve vroucí vodě. 
0/0
21.10.2002 16:13

makoto

Re: PRAHU CYKLISTŮM A CHODCŮM!!!
To je dan ze zivota ve velkomeste.Dalsich 9 milionu nasich spoluobcanu z CR by s tebou rado menilo.Vzduch v Praze bude vzdycky horsi nez kdekoliv jinde.V Cechach neni vetsi prumyslova aglomerace nez je Praha.At uz v centru budou jezdit auta se znamkou nebo bez ni.
0/0
21.10.2002 16:37

Janek

Re: Re: PRAHU CYKLISTŮM A CHODCŮM!!!
Hele, me vynech, ja bych v Praze nikdy bydlet nechtel a doufam, ze ani nikdy nebudu. Nic me tam nelaka. Jste tam na sebe jako psi. Tady nekdo do diskuze prida navrh, jak zlepsit dopravu v Praze a dalsich 10 omezenych ho s prominutim vyfuckuje, protoze si holt musi vozit svoji pr..l autem a dal nicit zivotni prostredi. Pripominka stylu, ze autobus hromadne dopravy je mene ekologicky, nez auto...to byl snad jen nedomysleny vtip, ne? Vzdyt takovy autobus preveze 70 lidi, ale v aute je vetsinou jen jeden clovek a ten notebook. No duste se tam dal. Vsechny vas zdravim a doufam, ze ve vasem zajmu uz konecne zacnete pouzivat hlavy namisto prihlouplych argumentu.
0/0
21.10.2002 17:56

Roman

Re: Re: Re: PRAHU CYKLISTŮM A CHODCŮM!!!
Nejsi ty ten Alik napsal to prvni.
0/0
22.10.2002 16:09

PK

Re: PRAHU CYKLISTŮM A CHODCŮM!!!
Tohle je typické sobectví vyznavače alternativních názorů, který šíří tu jedinou pravou víru. Protože chodím v obleku a mám přes den třeba 3 jednání po Praze, mám zaplatit. Nebo mám šlapat do pedálů a sprchovat se. Ale já třeba na kole jezdit nechci a chci se prostě do kanceláře dostat civilizovaným způsobem. Mimochodem, za svoje právo nejezdit MHD jsem už beztak jednou zaplatil dotacemi na MHD. Zneprůjezdnění centra bude mít jediný důsledek - lidé tam přestanou jezdit nakupovat a jezdit za zábavou, firmy se odstěhují. Z centra se stane poloprázdné ghetto pro turisty. Milý Alíku, já to neberu tvé právo jezdit na kole, i když mi často překážíš a mnoho cyklistů ohrožuje sebe i řidiče svým riskantním kličkováním před nárazníky, ty mi neber mé právo jezdit autem. Nejsme v Číně a o svém názoru těžko přesvědčíš tu většinu Pražanů, kteří autem jezdí. Jezdit autem je normální a pro spoustu lidí nutné - a to nejenom pro ty bohaté. Nikde na světě nikdo obyvatele měst nepřesvědčil o opaku. Tak už proboha zanechme těch nesmyslných debat typu "Všichni na kola" nebo "Praha bez aut!". Jen na závěr - víte, jak velká část českého průmyslu a exportu je závislá na automobilovém průmyslu?
0/0
4.11.2002 9:47

Lenka

Karlin
Cele mi to pripada jenom jako zneuzivani moci - za stav nebezpeci nebo co to ted plati se da schovat skoro uplne vsecko. Treba kazdodenni buzerace kterou zazivame v Karline. Autama tam vjet nemuzeme, jenom mezi 17-21h ale hlavne ze tam ted primo v Peckove ulici ukoncili 17 linkovych autobusu. Jsou zaparkovane vsude - po obou stranach silnice, mi co tam bydlime mame jaksi s parkovanim smulu. Nezavidim lidem, kteri maji okna do ulice coz ja nastesti nemam. Z jakyho duvodu je tam teda ta doprava jinak omezena??? Urcite ne proto, ze by tam hrozilo propadnuti a zrejme i ty domy jsou tam teda uplne v poradku kdyz kolem nich muzou v ani ne pulminutovem intervalu projizdet autobusy. Cilem je zrejme znechutit obyvatele Karlina natolik, aby se tam ani nevraceli nebo odstehovali co nejdriv. A to se bohuzel teda dari. Doufam, ze to lidi vidi a nebudou tam volit aspon ty stejny .....!!!!
0/0
21.10.2002 14:44

Anonym

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
21.10.2002 23:02

Frank

Re: Karlin
Peckova ulice je nejbližší místo od Florence, kde je možné (za současného stavu) autobusy linky X-C (a ostatnich) odstavit. Řidiči někde musí autobus zaparkovat, aby mohli mít zaslouženou přestávku - zákoník práce platí i pro ně... Variantním místem pro jejich ukončeni by byl ten kousek Vinohradské ulice, co blokuje Svobodná Evropa (a ta se neuskromní ani omylem, stejně jako řidiči na magistrále, kteří řvou kvůli vymezenému pruhu), nebo autobusové nádraží Florenc, kdyby ovšem na něj mohly kloubové autobusy normálně vjet a město nemuselo za parkování platit dost vysoké částky soukromé společnosti, které byla Florenc zprivatizována :-( Najděte lepší řešení, magistrát v jakémkoliv politickém složení vám bude vděčen.
0/0
22.10.2002 11:26

Posleda

Re: Svobodná Evropa na Vinohradské?!
Ty nejsi z Prahy, viď Franku...
1. Svobodná Evropa nic neblokuje, natož Vinohradskou (to je ta ulice, co po ní jezdí tramvaj a je na ní budova rozhlasu - dříve mj. Fochova či Stalinova třída)
Zamezen je jen vjezd z Vinohradské na magistrálu do Mezibranské, 
a) nevím ale, kolik by se tam vešlo autobusů MHD (a jak by se potom vrátily na Florenc)
b) omezení udělalo MV ČR, potažmo PČR, nikoli Svobodka, a to především z bezradnosti, aby byla vidět nějaká činnost. 
2. Magistrála směrem k Wilsonovu nádraží již blokována není, ani již na ní není vyhrazen pruh pro autobusy, takže žádní řidiči nemají co řvát.
Vzhledem k tomu, že po Sokolovské nejezdí tramvaje, tak busy X-C by mohly třeba parkovat na tramvajové smyčce na Těšnově, popř. v ulici NA Florenci.
Stále ale především platí, že kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. Ostatně to je vidět nejlépe na celém způsobu omezování dopravy (zavřená Resslova atd.)
A co se týká zastupitelů? Rozhodně nebudu volit nikoho ze stávajících. Na těch by bylo třeba vyzkoušet "oblíbenou pražskou kratochvíli" (J.K. Jerome) - vyhazování z oken.
Zřejmě zkusím nové tváře ze Štěpánkovy squadry (a nejlépe především samého Štěpánka - pokud bude na našich volebních lístcích).
"Magistrát" má politické složení jen zprostředkovaně. Je to úřad, který by potřeboval  jen vyčistit od neschopných a zkorumpovaných úředníků...    
0/0
22.10.2002 14:18

el.bunda

Omezenci na magistrátu => Omezení v Praze
Normální je otevřít všechny komunikace co nejsou poničené ihned! Na každý významný dopravní uzel umístit neúplatného policajta s vlastním rozumem (ne s instrukcemi z velení), který bude nekompromisně s použitím vlastního rozumu vymáhat dodržování platných dopravních předpisů a BUDE DOPRAVU ŘÍDIT, ne ji přihlížet! Nevím o žádných povoleních D ve městech poničených povodní na Moravě v 1997. To jenom nadutí pražští úředníci demonstrují svoji moc. Do kdy ještě?
0/0
21.10.2002 14:08

Šťoural

Re: Omezenci na magistrátu => Omezení v Praze
Na I.P.Pavlova jeden taky řídil a bývalo by bylo lepší, kdyby jen přihlížel...
0/0
24.10.2002 16:32

Tom

Korupce je věčná
Vlastnit povolenku je v některých kruzích důkaz nadstandartních vztahů s magistrátem. Systém se vymknul z ruky, protože je příliš mnoho úředníků, kteří se nechávají uplácet. Protože pramen vyschnul, je třeba jej obnovit. Jaká je záruka, že nových povolení nebude do měsíce opět 50 000?
0/0
21.10.2002 13:33

František Michálek ml.-Abertamy

povolenky
Je dobře, že Vás povodeň postihla. Alespoň si na vlastní kůži vyzkoušíte nějaká omezení, která všude jinde nerespektujete. Dále, konečně musíte na úplatkách "vysolit" mnohem více, než jste si navykli dávat mimopražským, nasrozuměnou pro Vás pražáky - buranským, úředníkům za povolení na cokoliv. Jinak jsem naštvaný, že kvůli jemně zmáčené Praze půjde zase spousta peněz z Našich daní pouze na Prahu. Jiná, myslím si i hezčí, města si budou muset opět poradit sama.                            I LOVE PRAGUE
0/0
21.10.2002 12:58

velky kluk

Re: povolenky
Ty sis uz nejake omezeni vyzkousel, ze jo. Ale asi jen v oblast hlavy.
0/0
21.10.2002 13:10

Milda

Re: povolenky
Z těch sociálních dávek a podpory v nezaměstnanosti,na který my zlí a oškliví pražáci musíme vydělat vy dobří a nezakomplexovaní nepražáci daně nezaplatíte.Praha vydělá víc než ze státního rozpočtu dostane takže i kdyby něco z tvých daní vůbec bylo,klidně si je nech a strč si je do pr......
0/0
21.10.2002 13:39

Pepák

Re: Re: povolenky
Znamená to, že mimopražští nevydělávají na podporu v nezaměstnanosti a na sociální dávky???? No, tak to jsem asi výjimka. Bohužel taky na tyhle shity vydělávám...
 
Chápu, že Tě předchozí přispěvatel asi lehce vytočil, ale to neznamená, že z Pražáků uděláš modly a ze všech ostatních křupany z Vidlákova...
0/0
21.10.2002 15:52

Roman

Re: Re: Re: povolenky
Bohužel a bez urážky.Ty křupany ze sebe děláte především vy sami.I když samozřejmě nesouhlasim že pražáci vydělávaj na všechny ostatní apod.Nic proti komukoliv nemám,ale když čtu příspěvky(rád bych řekl některých,ale bohužel je to většina)mimopražských tak mě nenapadá nic jinýho.Nenávist plodí jenom nenávist.
0/0
22.10.2002 16:40

moucha

Re: povolenky
jsi zakomplexovanej primitivní buran s IQ traktoru
0/0
21.10.2002 14:31

Keson

Re: povolenky
Naběhnul sis Františku. Abertamy znám náramně dobře. Kdo tam neprovozuje bordel, pardon penzion, ten žije z dávek. A o daňovejch přiznáních těch majitelů si nebudem dělat iluze. Takže přibrzdi s tou nenávistí. Ale jinak Vám držím palec, nenechte si spadnout těch pár veřejnejch budov, co dělaj město městem. Po kooptaci do EU se přivalej němci zpátky, to je jistý a Abertamy začnou zase stoupat v ceně. Bylo, je a bude to zas krásný nejvejš položený město v naší zemi.
0/0
21.10.2002 16:52

eno

???
A co kdyby páni motoristé pohli prdelí a začali se dopravovat i jiným způsobem než jeden člověk na jedno auto. Praha je poměrně malé město, povodně způsobily mnoho škod ale jsou jedinci, kteří opravdu myslí jen na své pohodlí. Já např. jsem (i když podnikám) auto střelil před 3 roky, protože jsem pochopil, že nechci a ani nebudu trávit spoustu času za volantem v koloně. Když si pracovní den pořádně naplánuju, je to MHD mnohem snazší a rychlejší, pokud ovšem auta nejezdí např. po kolejích a jedno jediné zablokuje na kolejích i 5 tramvajových souprav. A v okruhu I.P. Pavlova, TESCO, Václavák, nám. Republiky se dopravuji jenom "dvojkou". Alespoň mi nekornatějí cévy.
0/0
21.10.2002 12:04

Petr

Re: ???
Díky, ale zatím jsem se nerozhodl stát se sardinkou :-)
0/0
21.10.2002 12:57

Frank

Re: Re: ???
A jel jste někdy teď v Praze MHD? Já denně, a zatím živý, zdravý, žádná sardinka...
0/0
21.10.2002 13:13

phate

Re: Re: Re: ???
A co prdelka, užil sis ?
0/0
21.10.2002 14:28

eno

Re: Re: ???
Pokud si můžu vybrat, 10 min ve stísněném prostoru nebo hoďku ve smradlavém autě, tak raději budu sardinkou.
0/0
21.10.2002 13:31

K

Re: Re: Re: ???
Tak sis to auto měl někdy umýt.Nebo sebe.Pak ti nesmrdělo
0/0
21.10.2002 13:41

eno

Re: Re: Re: Re: ???
Opravdu vtipné, pobavil jsi mne !!!
0/0
21.10.2002 13:50

K

Re: Re: Re: Re: Re: ???
Díky!!!
0/0
21.10.2002 13:53

el.bunda

Re: Re: Re: ???
Bohužel to je autem hoďku anebo MHD taky hoďku snad s výjimkou autobusů, které jezdily po SJ magistrále na úkor aut.
0/0
21.10.2002 14:22

Petr

Re: ???
A co kdyby ses staral o sebe a nevnucoval někomu svůj názor.Já auto nemám,protože na něj nemám,ale pokud bych ho měl taky bych ho rád občas vyvezl.A myslim si že ty seš na tom ůplně stejně jako já,nemáš prachy!I když ti co opravdu jezdí jenom do práce a z práce autem mě taky příliš nesedí je to jejich věc.Nepletu se do toho
0/0
21.10.2002 14:00

el.bunda

Re: ???
Jsou i jedinci, kteří musí do práce přijít v čistém obleku a vyleštěných botách. A stejně tak z práce i dojít a někdy přepravit i notebook! Ne každý si může dovolit chodit v teplákách jako nektěří taky podnikatelé. Sám jsem taky jezdil MHD od povodní až do konce září. Po cestě tram X-B v čase kolem 8,30 ráno jsem často smrděl i sám sobě již po 20 min nejízdy. Děkuji nechci! Takže jezdím autem a rád v něm strávím 2x 35-45 min denně na úkor stejného, často i delšího času stráveného v dobytčáku, pardon v tram X-B.
0/0
21.10.2002 14:17

commander

RESSLOVA ULICE
Muze mi nekdo vysvetlit, proc je uzavrena Resslova ulice, kdyz po ni nejezdi zadna mestska doprava (leda by byla na chudach)?
Predpokladam, ze je to dalsi "Husakuv klid" a chci znat cloveka za toto jedno konkrretni rozhodnuti zodpovedneho.
 Dekuji za odpovedi - matej.mares@gatc.com
0/0
21.10.2002 11:45

Frank

Re: RESSLOVA ULICE
Protože auta z Resslovy ulice by totálně ucpaly křižovatku na Karlově náměstí, po níž dnes jezdí 9 linek tramvají včetně linek X-A a X-B. (Mimochodem, další dvě jsou odkloněné a jedna zrušená, neboť už by se tam nevešly...) Při známé kázni pražských řidičů je třeba některé dopravní uzly udržovat s co nejmenším provozem, aby nedošlo k ještě většímu kolapsu, než dnes. Resslovkou MHD navíc jezdí - BUS 176 - a dále tramvaje jezdí po všech ulicích, po nichž se dá z Resslovky vyjet. Jasné?
0/0
21.10.2002 13:11

Tomáš Gottschalk

Re: Re: RESSLOVA ULICE
Nejmenuješ se náhodou Hejl nebo Heroudek? Ti mají stejné dementní uvažování. Světla na křižovatce Ječná fungují a jsou nastavený víceméně na preferenci MHD, tam problém není, tak proč xakru nemůžou auta odbočit doprava do Resslovky, tam už nikomu nevadí. Směr od mostu nahoru by vyřešili 2 vestičky, které by dopravu řídily a ne kontrolovaly povolenky. Mimochodem i tam semafory nebyly vypnuty!!! A jen pro doplnění - XA se s Resslovkou vůbec nekříží a ten bus 176 může přinejhorším jezdit přes vedlejší most a přes Moráň.
0/0
22.10.2002 13:37

lol

Je cas vymenit radni, at zas hrabou jini ...
... uz roupama nevi, jak jinak nahrabat
0/0
21.10.2002 11:32

Vojta

Znovu úplatky
Za karty D už nikdo prachy bokem nedá. Proto je zrušíme a  budeme vydávat nové - P. A znovu potečou do kapsy penízky. Nemá to smysl, když má kartu kdekdo, komu zbývají v kapse prachy.
0/0
21.10.2002 10:36

Milouš

Magistrátní Fraška.
Nevím ,proč nemůže v některých méně frekventovaných silnicích fungovat normální provoz.Tady zase někdo zneužívá povodně k vybírání peněz za vyjímky,které jsou stejně k ničemu.Podívejte se do ulic Prahy provoz jako normálně před povodní akorát pro pár slušných řidičů nepředstavitelný bordel omezení a zákazů vjezdů.Jestli se má pracovat na odstranění nejakých havárií či závad,ptám se proč se tak neděje? Čekáme až se to udělá samo nebo co?Čekáme jestli se náhodou nepropadnou uzavřené komunikace-dokdy?
0/0
21.10.2002 10:23

Posleda

Korupce na magistrátu?!
Ať mi nikdo neříká, že hlavním důvodem pro uzavření části vnitřní Prahy (Resslova pro mne není žádné "centrum") a vydávání výjimek není možnost
a) předvést obyvatelstvu svoji moc (že pane náměstku Hejle?)
b) možnost pro magistrátní úředníky si přivydělat při vydávání výjimek.
Každý systém výjimek ze zákazů dává značný prostor pro korupci.
Nyní se již zřejmě vyčerpal potenciál žadatelů výjimky "D", takže zavedli nové povolenky, aby si mohli opět více nahrabat.
Pořád se mluví o 20-30 tisících držitelů dosavadních povolenek. Na kolik vozidel ale tito držitelé (viz vlastníci více vozů - kurýrní služby ap.) tyto výjimky obdrželi? Viděl jsem  ve vozidlech i povolenky s čísly nad 50.000!
Navíc je zcela scestný argument, že Resslova a příjezd na Výtoń jsou zavřeny kvůli tomu, že by projíždějící auta zdržovala tramvaje. Na Karlově náměstí auta přejíždějí koleje jen na semaforu, kde lze nastavit přednost tramvajím (popř. k ovládání postavit jednoho ze 2-3 policistů, kteří hlídkují u Tančícího domu a při otevření Resslovy by tam vůbec nemuseli být), ve Svobodově projíždějí auta po kolejích jen asi v úseku 30 metrů (a jen jedné lince). za stávajících omezení pak koleje musí přejíždět 2x. Tomu asistují opět 2 policisté na rohu Vyšehradské. při této argumentaci by musel být především uzavřen průjezd vyšehradským tunelem, kde popojíždějící vozidla zdržují průjezd několika linek tramvají.
Úředníky na magistrátu nevyměníme. Můžeme se ale bránit zvůli   volených zástupců.
Budou volby! Vyjádřeme svoji nespokojenost!
Pryč se všemi hejly, němci (včetně jednoho německého Starosty - stříbrolijce) atd.
I bývalý primátor Kasl se teď tváří, že on nic, on muzikant. Jako by nenesl spoluzodpovědnost. Co za ta léta udělal na radnici? pokud nic nezmohl, proč neodstoupil už dávno? Jako nejslibnější varianta se mi nyní jeví p. Štěpánek.  Má nejrozumější názory. Dejme jemu a SOS šanci předvést, zda jsou schopni magistrát vyvětrat!    
0/0
17.10.2002 11:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.